יומן פיסטונס (5): סיבה לקום בלילה / אריק חשין

סיבה לקום בלילה –  יומן פיסטונס 5

אריק חשין

מה קרה מאז הפוסט של היומן הקודם?  קודם כל משפחתי התרחבה!  בט"ו בשבט נולדה נטע-לי, אחות לשירה ורז.  אושר גדול וגם לילות ארוכים.  כמובן שהתנדבתי לקחת את משמרות הלילה – בלילות שהפיסטונס משחקים.  כך שגם אני יוצא בעל תומך ועוזר, יש לי חברה למשחקים, וגם חינוך לדור הצעיר. אז מה כיף לקום למשחקים באמצע הלילה? לא כשמדובר בפיסטונס!!!

כאב לב גדול.  אני לא יודע מי בוכה יותר בלילות הללו, אני או נטע-לי.  פשוט זוועה. מה שהכי כואב זה לא שהם משחקים גרוע, זה שיש להם את היכולת והפוטנציאל לשחק טוב והם לא עושים את זה.

במשחק האחרון ריצה מדהימה של 30-4 ברבע השלישי ואז פשוט התרסקות.  דברים דומים קרו בשבועיים האחרונים.  שליטה יפה במשחק ברגעים מסויימים ואח"כ חושך. כלום!  אין דבר יותר מתסכל מזה!

לדוגמא – ג'יניגס עם 16 אסיסטים במחצית של המשחק נגד פינקס ובמשחק אחר 0 נקודות!.  ג'וש סמית קולע 22 נקודות 13 ריבנדים 7 אסיסטים ו5 חסימות במשחק (נגד פילדלפיה) ומשחק אחר קולע רק 4!  אנדרה עם 21 ו20 ובמשחק אחר רק 10 ו12 – בעצם אליו קשה לי מאוד לבוא בטענות!

כמעט כל פריוו של משחק של הפיסטונס באתר מצרף להם את התואר סכיזופרניה.  היחיד שיחסית עקבי זה סטאקי, שפשוט כיף לראות שחקן רעב שעולה מהספסל ועושה רק את מה שהוא טוב בו (שזה לא הרבה אצלו אבל לפחות הוא מצליח).

אומרים שרק חמור עושה את אותו הדבר ומצפה לתוצאה שונה.  אז אני חמור גדול ומקווה מאוד שדומארס לא.  כל לילה אני בטוח שהם ינצחו.  בכל משחק אני בטוח שהםיכולים לנצח.  אבל אז הם כאילו מפסיקים לשחק. מעל הכל זה נראה לי הbasketball IQ  שלהם שהוא פשוט שואף ל0.

כשהקבוצה רצה היא מפרקת כל דבר בדרך.  כשהיא משחקת לאט היא פשוט גרועה. אין תזוזה.  וזה נגמר או בזריקה גרועה של ג'וש מחוץ לצבע (שפשוט כואב לי שזה לפעמים נכנס כי אני יודע שזה מעודד אותו לזרוק עוד) או ג'ינינג'ס זורק משהו מרחוק.  לפעמים אפילו לראות אותם זורקים סתם בהתקפה בלי שום הגיון של המשחק, בלי שיש מישהו בצבע לריבאנוד, בלי שנגמר השעון בלי שהיתה מסירה – פשוט סתם.

מעבר ל IQ  זה גם חוסן מנטלי.  להוביל משחק ב15 ולהפסיד.  לחזור למשחק אחרי פיגור גדול ואז שהקבוצה השנייה נלחמת פשוט לוותר.  אין להם את היכולת להתאושש.  פשוט עצוב.

וכל זה מביא אותי למסקנה ההכרחית היא שעם מו ציקס אי אפשר להגיע רחוק.  ההפסד האחרון היה השיא.  המשחק בשיוון 19 שניות לסיום. יש פסק זמן. והפלקנס יוצאים להתקפה וקולעים 1.9 שניות לסיום. אין הרבה זמן אבל בכל זאת לפסיטונס יש 2 פסקי זמן! מה הם עושים, הרוקי KCP מוסר לג'ינגס שרץ וזורק זריקת התאבדות בלי שום סיכוי. מטומטמים כבר אמרתי?  אח"כ ציקס אומר במסיבת העיתוניאים שזה אשמתו שהקבוצה לא לקחה את הפסק זמן ושהוא לא הזכיר לשחקנים שיש עוד פסקי זמן.  נו באמת!

אז בעצם השאלה היחידה שמעניינת בפיסטונס בימים האלה היא מה דומארס יצליח לעשות לפני הטרייד דאדליין.  האם הוא חמור כמוני שמקווה כל לילה לניצחון עם אותו חומר שחקנים ובלי שינוי או שהוא ישנה כבר משהו. האמת אני הייתי עושה טרייד למו דבר ראשון.  פוטנציאל יש בקבוצה רק צריך איכשהו לנצל אותו!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. שיעשו טרייד על מונרו גם ככה הוא ירצה חוזה גדול שלא מגיע לו , גוש סמית ישחק בעמדה הטבעית שלו 4 ויועיל , הם יכולים למצוא איזה איזה ולשלב חוזים נגמרים של סטאקי ווילנובה יחד עם מונרו תמורת כוכב , אם מלו היה יוצא בהצהרה שהוא לא נשאר בניו יורק , הניקס היו לוקחים תעסקה תחשבו קבוצה גנקיס פופ מלו סמית ודרמונד קבוצה אדירה… בכל מקרה דומרס צריך לעבוד מהר לנצל את מונרו כי אחר כך הוא סתם ילך בחינם או יותר גרוע יתנו לו חוזה גבוה כמו שהוא רוצה העיקר לא לוותר עליו חינם כמו שניו אורלנס עשתה עם גורדון והיום היא תקועה איתו

  2. הגנרל מנגרים בליגה פשוט גרועים , 3 הקבוצות בעלות פרצייז פלייר עתידי כולן עשו טעויות אחת אחרי השנייה בהחתמות ובבחירת דרפט שלהם… אני מדבר על דטרויט ניו אורלנס וקליבלנד בחירות דרפט גרועות או ויתור קליבלנד במקום לקחת את אולדיפו בוחרת בבנט .. ניו אורלנס ויתרה על נואל ודטרויט לקחה את פופ במקום שחקנים יותר טובים ברק מלקלום וקרטר ויליאמס … החתמות קליבלנד ביינום דטרויוט סמית וניו אורלנס טייריק שתיהם מחתימות שחקנים בעמדות שכבר יש להם שחקנים טובים ..תסבירו לי למה הגנרל מנגרים כאלה גרועים

  3. מזל טוב על הילדה…! איך מסתדר לך ההנקה הקללות על איך שאתם מסריחים את הפרקט? יצא לך כבר להעיף את הבקבוק על המסך..?

  4. מזכיר שאני בתחילת העונה אמרתי שדראמונד זה פיקציה. בינתיםהוא פוטנציאל בלבד, ועם זה מקבלים רק חוזי מקסימום, לא זימון לאולסטאר.

    1. דובי…חבל…אל תלך לשם.
      שלישי בליגה באחוזים מהשדה, שלישי בליגה בריבאונד וראשון בריבאונד התקפה, והוא כולה שנה שניה.
      תן לו קיץ ללמוד איזה מוב או שניים וקצת יותר שיתוף בהתקפה מהמאמן ויש לך בעונה הבאה שחקן של 20 נק' ו- 13 ריבאונד לערב.
      אני חוזר על מה שאמרתי לפני העונה – 3 הסנטרים הטובים בליגה בשנים הקרובות – קאזינס, דראמונד והווארד

      1. שאק כל הזמן אומר על הווארד שאם הוא רוצה להיקרט הסנטר הטוב בליגה הוא צריך לתת 28 ו-15 כל משחק.
        אני מהמר על דראמונד שעוד שנתיים הוא נותן את המספרים האלה!

      2. זה לא הימור גדול מדי. כרגע אין יותר מדי מתחרים.
        דראמונד לא יצטרך להיות טוב או יציב מדי כדי להיות מספר שתיים או שלוש בליגה.
        ועדיין, הוא יהיה חייב להתייצב כי סופרסטאר בוחנים גם בתוצאות של הקבוצה. אחרת, כמו שכתבתי, מה שיוצא זה חוזה מקסימום ולא הישגים.
        מסופרסטאר דורשים גם הישגים של קבוצה
        זו הסיבה לזלזול בסופרמן וךאכזבה מקאזינס.

  5. דרך אגב, רק חמור אינו משנה את דעתו זה מנחם בגין.
    אי שפיות היא לעשות שוב את אותו דבר ולצפות לתוצאה שונה, זה אינשטיין.

  6. הרבה מזל טוב
    אולי זה האיזון שבטבע… נולדה לך ילדה שמביאה לך אושר… משהו היה צריך לרדת כדי להחזיר את שיווי המשק הטבעי.
    תבדוק טוב טוב, ייתכן שהקריסה התחילה בתאריך הלידה.

    ורק משפט אחד שהמצאתי (בתור עובד הייטק עם ילדים)

    עבודה מחליפים
    ילדים לא מחליפים

    תהנה מהילדים שלך. זה שווה הכל 🙂

  7. עם הרכז הנכון דרמונד יהיה מפלצת שילחו את מונרו ווילנובה תמורת רונדו וימצאו בית חם לגנקיס והם הסתדרו

  8. תודה על הברכות!

    מקווה שהבוכנות יתחילו לשחק. אם לא אני דורש מדומארס החזר כספי על הleague pass…

    הלוואי ולאמביר יאמן את הפיסטונס!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט