קיץ אוסטרלי (7) – THE LUCKY COUNTRY !!

AUSTRALIA DAY

לפני 200+ שנה הגיע קפיטן ג'יימס קוק למפרץ בוטני, שליד סידני, ולא התרשם. הרבה זבובים אין מים זורמים ועצים יבשים. המשך המסע היה עוד פחות מוצלח…
קוק עולה לאורך החוף המזרחי ונקלע בשוניות של הברייר ריף, האנדאובר פוגעת בקרקעית ונקרעת! הוא נאלץ לבצע תיקוני חירום בקוק טאון שבכף יורק. במשך החודשים הבאים קפטן קוק יכיר את האבוריג'ינים המקומיים שיהיו מאד חברותיים אליו. כשהוא חוזר פעם שנייה הוא מקבל מתנות מהצ'יף המקומי. חלק מהמתנות זה גוש זהב. זה כל מה שצריך להדליק את האנגלים. אוסטרליה מיושבת על ידי הכתר.  עוד זהב נמצא, מגיעים עוד מתיישבים שמחפשים התחלה חדשה ונולדת האומה האוסטרלית.

THE LUCKY MAN

סטן וורינקה, שיחק טורניר מושלם. את הראש של דג'ויקוביץ הוא לקח ברבע הגמר. נולה משנה את משחקו ומחפש להיות יותר אגרסיבי סטן היה שם כדאי להעניש אותו. את ברדיץ הוא ניצח בזכות הסרב ומול רפא הוא עלה כדאי להיות אגרסיבי. מערכה ראשונה הוא לקח את הכדורים קצרים לא נתן לרפא הרבה זמן ושבר ישר מהמשחקון הרביעי. רפא סבל מספאזם בסיום הסט הראשון וזרק את הסט השני ,אבל, התרופה שלקח התחילה לעבוד כעבור 20 דקות וסטן הוריד הילוך רפא היה שם כדאי לקחת את השלישית. במערכה הרביעית סטן חזר לפורמה שהיה בסט הראשון וניצח את רפא בזכות כמות בלתי נתפסת של וינרים. מעל 50 למשחק!

THE UNDERDOG

באוסטרליה אנחנו תמיד בעד האנדר דוג, לכן אין מתאים מסטן וורינקה להיות אלוף הסלאם דאון אנדר ביום של אוסטרליה. HOW GOOD IS THAT?
ווארינקה יעלה למקום השלישי, יש לו את המספר של ראפא ונולה. פדרר ומארי ישחקו בשלבים המוקדמים נגד ראפא ונולה והרבה טניסאים יסתכלו איך סטן עשה את זה וטניס הגברים יקבל את הזעזוע שחיכנו לו.
התחלות חדשות מתחילות באוסטרליה. 

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. אחלה שחקן. תמיד כיף לראות שחקן חדש שלוקח גרנד סלאם.
    יש לו קצת בעייה במנטליות אבל נראה שחלה השתפרות בנושא הזה.

  2. רפי היה חלש מאוד , ממש רפה שכל כמו שהדוקטור אומר
    זה הגראנד סלאם השני של וורניקה הראשון והאחרון באחריות

  3. וורינקה כבר לא מפחד מהגדולים ביותר.
    בשנה שעברה ג'וקוביץ' ניצח אותו בשיניים באוסטרליה (5 מערכות).
    זה נראה כאילו הוא מכה חזק יותר מאחרים את הווינרים.

    אם יגלה יציבות, השמיים הם הגבול ויכול לקחת סלאמים ותארים אחרים.

    1. הם כבר שיחקו יחד בדייויס, אבל בעבר רק פדרר היה ממש בצמרת הגבוהה. אם אני זוכר נכון הם הגיעו לחצי הגמר

  4. הרבה מזל ויכולת. זה סוד ההצלחה. את הסיפור האחרון בסדרת הקייץ האוסטרלי אני אכתוב לקראת אולימפיאדת החורף שם יהיה הרבה מאד מזל וטיפטיפה יכולת.

  5. אני לא מאמין שהוא היה מנצח אם נדאל היה בריא !
    וורינקה עשה הישג נפלא, אבל הוא עדיין לא שייך לצמרת הגבוהה ביותר. שם המשחק כאן הוא יציבות ועקביות. כרגע זו עדיין הבלחה חד פעמית. היו הרבה כישרונות בעבר שחשבו שישתלטו על הטניס כמו סאפין, דל פוטרו, ועוד רבים אחרים, אבל רק מי שיש לו את האופי הנכון, והיכולת לשנות ולגוון את משחקו, ולעמוד בעומס העצום לאורך שנים זוכה לתהילה הגדולה. גיל 28 עם כל הכבוד זה כבר מבוגר בטניס.

  6. בפוסט הקודם הייתי על המזודות ועל כן אני עונה רק עכשיו
    אני מפנה אותך לכתבה פנטסטית של אלון עידן באתר של"
    הארץ' על הנויסיון שלו לאהוב את נאדל.
    האינטרנט פה לא משהו
    כשאני יחזור לארץ אני אנסה להעלות את הכתבה
    ואני אשמח אם תמצא אותה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט