הבוסטון סלטיקס העבירו לשורותיהם את שחקניה של הדאלאס מאבריקס ג'וש ריצ'רדסון תמורת מוזס בראון. כדי לבצע את המהלך הסלטיקס השתמשו בשארית חריגת הטרייד שלהם מההעברה של גורדון היוורד. עבור המאבס זהו מהלך שמפנה עוד מקום מתחת לתקרת השכר ומאפשר להם יותר גמישות בשוק השחקנים החופשיים שייפתח בשבוע הבא. עבור ריצ'רדסון שמימש לצורך המהלך את העונה האחרונה בחוזהו זו תהיה הקבוצה הרביעית בארבע עונות.
***
בעסקה משולשת בין בוסטון, אטלנטה וסקרמנטו טריסטן תומפסון יעבור לקינגס בעוד שקריס דאן וברונו פרננדו יעשו את הדרך מאטלנטה לבוסטון יחד עם בחירת סיבוב שני ב-2023. ההוקס מצידם יקבלו את דלון רייט מהקינגס. לסלטיקס יש חור בעמדת הרכז אבל השמועות אומרות שדאן אינו בתוכניות שלהם ואולי יהיה חלק מעסקת המשך בשבועות הקרובים.
***
בובי פורטיס שזה עתה זכה עם הבאקס באליפות בחר לא לממש את שנת האופציה בחוזהו ויהפוך לשחקן חופשי. מילווקי יוכלו להציע לו חוזה חדש בגובה חרכית מיד-לבל של קבוצה משלמת מס בגובה 5.9 מיליון דולר.
***
יוסטון רוקטס לא מממשים את שנת האופציה שיש להם על חוזהו של אייברי בראדלי. בראדלי, שהיה אמור להשתכר 5.9 מיליון דולר, יהיה כעת שחקן חופשי.
***
השחקנים הבאים קיבלו קוואליפיינג אופר מהקבוצות שלהם ויהפכו לשחקנים חופשיים מוגבלים:
לורי מארקנן בשיקגו בולס.
דנקן רובינסון, קנדריק נאן, מקס סטרוס וגייב וינסנט במיאמי היט.
לונזו בול וג'וש הארט בניו אורלינס פליקנס.
גריסון מתיוס וקסיוס ווינסטון בוושינגטון וויזארדס.
פרנק ג'קסון, האמידו דיאלו וסייבן לי בדטרויט פיסטונס.
***
אינדיאנה פייסרס מימשו את שנת האופציה בחוזהו של אדמונד סאמנר על סך 2.3 מיליון דולר.
***
ממפיס גריזליס חתכו את ג'ונטאי פורטר. המהלך מבטל למעשה את העונה האחרונה בחוזהו שרק 300 אלף דולר מתוכה היו מובטחים.
טריי זריקה מחשידה
31 יול 2021 07:20:41כריס דאן כוכב הופס במציאות זה מזוודה לטיולים
עידו גילרי
31 יול 2021 07:22:03אפילו בהופס הוא לא כוכב…
טריי זריקה מחשידה
31 יול 2021 07:34:08רועי וציקו חולים עליו כל מועד טריידים הם מקווים שהוא יככב צודק הוא לא כוכב רק הם עפים עליו אולי mle הופס?
מה הקינגס צריכים את קרדשיאן לא הבנתי ריישון יותר טוב
עידו גילרי
31 יול 2021 07:37:03גיבוי למקרה שיברח?
thetroll
31 יול 2021 08:29:31הקינגס לא צריכים כלום הם הפכו להיות המזבלה של הליגה והפנימו את התפקיד. (סליחה זיו).
אשך טמיר המקורי
31 יול 2021 07:52:31לא קיבל צ'אנס
thetroll
31 יול 2021 08:44:14קיבל מספיק צאנסים. היא נראה שיתפתח למשהו אבל מאז הפציעה לא חזר למעט שנראה היה שאולי יש לו.
עידו גילרי
31 יול 2021 11:15:22איפה בדיוק הוא לא קיבל צ'אנס?
אשך טמיר המקורי
31 יול 2021 07:53:12בוסטון בדיפ שיט אם זה מה שהם מצליחים להשיג
חגי "התותח" ניסני
31 יול 2021 08:10:16מה יש לך נגד ריצ'רדסון? שומר מעולה ושחקן שיכול ליצור נקודות.
אשך טמיר המקורי
31 יול 2021 12:33:42זבל אורגני, יכול לשמש לדישון
אשך טמיר המקורי
31 יול 2021 12:34:45ומה שיש לי נגדו זה שהביאו את השחקן הבאמת גרוע הזה במקום קרי, במכוון, ובכך החלישו מאוד את הסגל סביב לוקה.
חגי "התותח" ניסני
31 יול 2021 12:41:37נו באמת. המאבס צריכים עוד הגנה סביב לוקה בשביל לעבור לשלב הבא. ואם כבר הסמי קרביות הזו אז נאמר שמי שמשחק ליד לוקה נובל והנה זינגר שנחשב לדבר הבא לא מצליח להביא את עצמו לידי ביטוי (הנה בפעולה פשוטה ניפחתי את כמות התגובות לפוסט)
ברוך רובין
31 יול 2021 13:26:10פורזינגס היה כשלון ידוע מראש, לא משנה שכך גם ריצ’ארדסון והטרייד הנוראי שעשו עליו, שפרח רק במערכת של מיאמי (אני זוכר שניסו למכור אותו באתר כתחליף באטלר.
דוני נלסון עשה עבודה נוראית בבנייה סביב לוקה ובגלל פרוטקציות וקשרים עמוקים של המשפחה לקיובן. הוא נשאר בתפקיד הרבה יותר ממה שצריך (חייב לציין שהוא רצה לבחור את יאניס ובגלל מרק קיובן בחרו בקלי אוניליק…
.
לגבי ריצ’ארדסון כשחקן הוא יכול לשמש כעציץ זבל אורגני ומזוודה כמו שחברי לעיל ציינו, הוא שחקן על גבול חוזה מינימום בליגה שעשה נכון שהאריך את החוזה ולקח עוד 11 מליון ירוקים.
חגי "התותח" ניסני
31 יול 2021 13:41:41כן כן
טריי זריקה מחשידה
31 יול 2021 13:51:19בראפס ובהיט כל נגר נראה בעל ערך 😂😂
ברוך רובין
31 יול 2021 14:10:38בכללי המצב של פילי ככה רק בגלל שלקחו אחד מצוות טנ״ש כיועץ, חוזה להורפורד מקס לסימונס … הכתובת הייתה על הקיר כתובה באותיות ענק מוחבאת מתחת לאחוז אפקטיבי
חגי "התותח" ניסני
31 יול 2021 14:22:30יש אנשים שאני לא אנקוב בשמם שמתים להוציא את להוציא את החרא שלהם אבל רוצים להרגיש מוסריים ונעלים. לא יודע מה הקשר ולמה אני רושם את זה כאן. חבל שאי אפשר לערוך תגובות אחרת הייתי עושה את זה מזמן לתגובות שלי.
טריי זריקה מחשידה
31 יול 2021 14:45:38😂😂
Avri
31 יול 2021 11:30:52במסגרת המגבלות, זה די סביר ודי מה שהיה חסר שם בשנה שעברה.
חגי "התותח" ניסני
31 יול 2021 08:09:30אז בעצם דאלס ממירים את סת' קרי על חוזה מעולה ל..כלום? איזה התנהלות גרועה יש להם. בעצם חוץ מלבחור את לוקה הם לא עשו מהלך אחד שיחזק את המאבס באופן מהותי. אז כן הם בנו את הקבוצה שתתאים ללוקה והצבע יישאר פנוי אבל זה לא ממש עוזר להם להתקדם מעבר לסיבוב ראשון. וזה לא שהם ינחיתו את קוואי עם המקום שהתפנה להם.
.
ההוקס שילמו קצת יותר מדי על דלון רייט לטעמי אבל זה צעד מתבקש אחרי שדאן לא שיחק כמעט שנה שעברה (באופן אירוני ההבאה של דאן לאטלנטה בעצם מונעת מקבוצות יריבות לזרוק עליו את המגן היחידי שראיתי שממרר לטריי את החיים) וברונו פרננדו לא הראה שייכות בדקות המועטות שהוא קיבל.
עידו גילרי
31 יול 2021 10:16:15א. כן
ב. צריך כדי לנתח יותר מדויק לראות מה יעשו בפרי אייגנסי.
no funny shtuff
31 יול 2021 08:22:14שיחוק של דאלאס שנפטרו מריצ'רדסון
thetroll
31 יול 2021 08:56:01+××
רן הנרגן
31 יול 2021 10:01:26מהלך שתחילתו בטיפשות וסופו בכי. החליפו חוזה נוח של קרי בכלום.
Avri
31 יול 2021 11:32:27קיבלו את הטרייד אקספשן ופינו חוזה.
אשך טמיר המקורי
31 יול 2021 12:35:253+
brooklyndror
31 יול 2021 08:27:34לפחות סטיבנס מראה שהוא בא לעבוד ולא הולך לקפוא על השמרים. הטריידים שעשה כבר בסדר גמור. אם ריצ'רדסון ישחזר את היכולת ממיאמי אז זה יהיה בוסט רציני לירוקים.
thetroll
31 יול 2021 08:40:3039% מהשדה 30% מהשלוש בדלאס השנה. שחקן שלא ציפו ממנו לכלום הגיע לשיא במיאמי התעלות חד פעמית. הרבה לא יצא ממנו הוא בדרך לסגור את הבאסטה בליגה. נפילה של בוסטון.
חגי "התותח" ניסני
31 יול 2021 09:10:35אה? מאיפה הבאת את המספרים האלו? על פי ב"ר השנה הוא בדאלס על 33% מהשלוש 42.7% מהשדה 49.8% אפקטיבי. אחרי שהיה צריך להשתלב במערכת חדשה עם תבנית משחק שונה ממה שהוא הורגל אליה כל השנים. וממתי מודדים שחקן לפי עונה אחת?
thetroll
31 יול 2021 09:17:18הסתכלתי על הנתונים של הפליאוף אתה הסתכלת על הרגולר סיזן (מסכים שיותר נכון להסתכח על הסיזן. עדין מספרים רעים אם לא מאוד. נכון שלא צריך להסתכל על עונה אחת.
חגי "התותח" ניסני
31 יול 2021 09:23:14לקחת נתונים על אוף-סיזן אחד זה כבר בכלל מרחיק לכת. הוא היה על 3/10 מהשלוש. עוד 2 שלשות שנכנסות הוא כבר שחקן של 50% מהשלוש. אי אפשר למדוד ככה כלום.
Avri
31 יול 2021 11:35:41אפשר גם להזכיר שהיתה לו קורונה והעונה האחרונה זה לא משהו שצריך להסיק ממנו יותר מידי מסקנות
טריי זריקה מחשידה
31 יול 2021 13:52:51הייתה לונקורונה 😂😂😂
דדי
31 יול 2021 13:53:39סטיבנס קיבל כאן בית ספר ל ג׳י אמים מתחילים.
פרסטי מסתכל ולא מאמין.
thetroll
1 אוג 2021 08:06:04+
Jonathan
31 יול 2021 08:52:36איכשהו ציפיתי שהווריירס ייסתערו על השוק כבר בשלב הזה.
עם שני שחקנים שהם בין סמול פורוורד לשוטינג גארד ויגינס היה אמור להיות כבר בדרך לקבוצה שיכולה לתת שחקני פנים סבירים.
Smiley
31 יול 2021 09:05:00מי אמר שהקבוצה עם השחקני פנים סבירים מוכנה לקחת את ווגינס עם החוזה העצום שלו?
השיפור של ווגינס יפה בווריורס, אבל אין עליו טיפת לחץ לעומת השחקן שבנו עליו בטימברוולבס – מה שהוא נותן לחוזה הגדול שלו גורם לקבוצות דווקא להתרחק ממנו. ואז המחיר כדי להיפטר ממנו "גבוה" יחסית ולא בטוח שהווריורס מוכנים לשלם את זה.
רן הנרגן
31 יול 2021 09:54:00צודק, אף קבוצה לא לוקחת חוזה של 30 מיליון לשנתיים אלא אם היא חושבת שזה מה שיביא לה אליפות ואף קבוצה לא את וויגינס כחתיכה שחסרה לה. הדרך היחידה של ג"ס להעביר את החוזה שלו היא להוסיף בחירה.ות והיא לא נראית כמי שתעשה את זה. שני הרוקיס אמנם מוגדרים כשחקני כנף אבל הם לא מוגדרים, לפחות לא בעיני סטיב קר, כשחקני נבא.
.
למעט החוזה של וויגינס ולחוזה של לוני אין לגס חוזים אחרים לסחור בהם למעט חוזי מינימום שחלקם לא מובטחים.אם היא תמצא קבוצה שרוצה לפרוק חוזה עד 10 מיליון ג"ס יכולה לקבץ מס חוזים (פסקל, מולדר, סמילי, פיטון) שרק הראשון מובטח.
.
אבל הנקודה העיקרית שג"ס לא כל כך בענין של עסקאות היא שכבר עכשו הם אמורים לשלם שכר ומס בס"כ של 390 מיליון דולר. כל דולר חוזה שהם מוסיפים גורר 8 מיליון דולר מס…
Jonathan
31 יול 2021 10:28:33אפשר לקבל עבורו מישהו שהוא פחות טוב ממנו, זה לא נורא. ויהיו קופצים גם אל מול החוזה שלו.
ויגינס הוא שחקן הכנף הכי טוב כרגע בווריירס, אבל אנחנו עמוסים בשחקנים כמוהו.
תמורת שני הרוקיז, JTA או עדת השוטינג גארדים המחליפים אנחנו לא נקבל שום דבר משמעותי.
Smiley
31 יול 2021 10:30:33הווריורס לא בעניין של העסקאות כי היא חושב ש:
1. המחיר גבוה מדי עבור מה שמבקשים ממנה (ראה מקרה סימונס עפ"י פרסומים).
2. חושבים על עסקאות (או שחקנים) אחרים.
.
הווריורס מצד אחד במצב של WIN-NOW עם קארי-תומפסון-גרין, אבל מצד שני (אני מניח) ההנהלה גם לא מוכנה לוותר על העתיד, בטח שלא ידוע מה המצב של תומפסון ואיך הוא חוזר, ולפי העונה שעברה קארי+גרין לא מספיק.
הווריורס מחזיקים עכשיו בשלושה חוזי רוקי לשחקנים עם פוטנציאל ממש גבוה. המערכת של הווריורס מספיק טובה כדי להכניס את החברה האלה לעניינים והוותיקים הם הטובים ביותר שאפשר ללמוד מהם.
וויזמן לטעמי לא הראה שמץ מהפוטנציאל שלו בגלל פציעות, וקומינגה זאת מתנה שהדרדר על לבחירה ה-7. ומודי זה אחלה ווינג שנותן בדיוק מה שצריך.
Jonathan
31 יול 2021 13:10:51אי אפשר לקחת בלי גובה.
הם לא צריכים עוד כוכב. אולי עוד שחקן ספסל שיכול לייצר נקודות בחמישיה השניה. אבל הם לא יכולים לשחק שוב חצי עונה עם רוסטר שהשחקן הגבוה בו הוא קוון לוני וכל השאר 2 מטר ומטה. לא במערב שיש בו את יוקיץ', אייטון, גובר, דייויס וכן הלאה…
הם צריכים לפחות להוסיף איזשהו ג'אבל או זאזא לספסל.
גם אם קומינגה ייתגלה כגניבה הגדולה של הדראפט הם פשוט קבוצה מוגבלת כרגע.
עידו גילרי
31 יול 2021 13:15:44בוא בשביל זה ווייסמן שם.
Jonathan
31 יול 2021 13:24:44הוא לחלוטין לא מספיק. גם לכל הכוכבים שציינתי יש גיבוי
עידו גילרי
31 יול 2021 13:27:20בסדר יש לכם עוד מקום ברוסטר לגופה עבת בשר.
Jonathan
31 יול 2021 13:30:38צריכים המלצה על נגר מקצועי ומנוסה במחיר הוגן.
עידו גילרי
31 יול 2021 13:33:00יש מבחר לא רע על המדף.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
31 יול 2021 13:48:20אני שב ומציע את פולטל – גבוה, הגנה, אינטליגנטי, רגיל לשיטת משחק דומה. אשמח לקומינגה בתמורה, זה גם יוצא כסף די דומה.
Jonathan
31 יול 2021 14:11:34פולטל אחלה אופציה. נגיד תמורת אריק פסקל. ומאחר ואנחנו יודעים מה הפוטנציאל של פסקל אז תעבירו אלינו בחירת דראפט סיבוב 2 יחד עם ההר אדם.
Dor
31 יול 2021 14:34:10ביינס?
עידו גילרי
31 יול 2021 14:39:09לא זמין וכרגע גם לא תקין…
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
31 יול 2021 15:05:36עם תוספת בחירת סיבוב שני אין בעיה, אבל לא עבור פסקל. מוכן לתת סיבוב ראשון עבור קומינגה.
חגי "התותח" ניסני
31 יול 2021 15:09:48מאנו אני לא התלהבתי מקומינגה אבל למה שהווריורס יעשו דבר כזה וישלחו את הבחירה שהרגע הם לקחו במקום די גבוה? כנראה שהם מאמינים בו אם הם בחרו בו כל כך גבוה. ובוא יעקב פורטל זה שחקן נחמד אבל ממש לא שחקן שאתה נותן עליו בחירת סיבוב ראשון (נגיד ההוקס נתנו על קפלה בחירת סיבוב ראשון)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
31 יול 2021 17:29:10חגי, כי לדעתי כל הפוקוס שלהם צריך להיות על למקסם את תקופת קרי, קליי ודריימונד, ואם אכן כך אני נוטה להסכים עם גילרי שבחרו אותם בעיקר בגלל שלא הצליחו, לפחות בינתיים, להטריד את הבחירות על כוכב שלישי. ספציפית בנוגע לעסקה הנ"ל – אני מציע לא רק את פולטל אלא גם בחירת סיבוב ראשון עתידית, כלומר הם לא נותנים בחירה עבור פולטל, אלא נותנים בחירה מספר 7, מקבלים בחירה מקום לא ידוע, גם אם כנראה נמוך יותר מ-7. במצב שלהם, בעיקר אם הם באמת לא מצליחים להביא כוכב שלישי, זה אופציה עדיפה עבורם מאשר להתחיל לחכות שגם וייסמן, גם קומינגה וגם מודי יגדלו – אני פשוט לא רואה את זה קורה בטיימליין שחופף לשיא של סטף.
בנוגע לקומינגה – מעולם לא צפיתי בו, אבל אם ג'ון וכולם שמו אותו גבוה, והלוחמים בחרו אותו, אז הוא נראה לי הימור לא רע עבור קבוצה במצבי.
בקיצור – לי אין שום דבר לעשות עם שחקנים מוכחים בהווה, ולגולדן ההפך, לכן לדעתי יש כאן מקום לעסקאות. בדיוק כמה ומי זה בהחלט נתון לדיון ולמשא ומתן.
חגי "התותח" ניסני
31 יול 2021 18:22:45אני מסכים בהחלט שהווריורס במוד של win nowועדיין עבור שיש כמוהו לא מעט במחירים מוזלים או בשוק החופשי (מוטמבו זלר קמינסקי וtt בשליפה שזה פחות או יותר הטיר שלו) אפשר להשיג בזול הרבה יותר
ברוך רובין
31 יול 2021 13:34:54המערכת פיתוח שחקנים של הלוחמים בדיוק כמו בדומה של בוסטון נוראית בטח שהם במנטליות הזאת של מכירת כרטיסים ונסיון העפלה לפלייאוף (זה למה בנו את האולם החדש.) עזוב שצריך להעיף את קר שפשוט עושה עבודה רעה גם בשיטת משחק ולמצא את הפוטנציאל מהסגל.
.
הבחירות בקומינגה ובמודי מראות דבר אחד שיש חשש ברור ומוצדק בגולדן סטייט שקליי גמור.
עידו גילרי
31 יול 2021 13:37:48מערכת פיתוח השחקנים של הווריורס עשתה עבודה טובה בעונה שעברה וגם קר עשה עבודה מצויינת בעונה שעברה למרות כל הצעקות שלך.
עידו גילרי
31 יול 2021 13:38:13הבחירות בקומינגה ומודי מראות בעיקר שהם לא מצאו טרייד.
ברוך רובין
31 יול 2021 14:04:37אף אחד לא צועק, תספר לי בדיוק איך הם פיתחו את וויסמן שלקח שני צעדים אחורה אצלם… איזה עבודה מצויינת קר עשה בשנה שעברה שעם כוכב על התקפי כמו קרי לא עשה פלייאוף (וזה הכוכב על היחיד שלא עשה פלייאוף עונה שעברה כן?) . והתקפה של גולדן סטייט בשליש התחתון של הטבלה ברייטינג התקפי (מקום 20) שקבוצות כמו אינדיאנה מציגות התקפה יעילה יותר… אבל מה אני מבלבל אותך עם עובדות כשבאת עם הנרטיב מהביל
עידו גילרי
31 יול 2021 14:12:04כשכל מילה שניה זה עלוב, בזיון, אידיוט, אפס , זבל וכו' זה שקול לצעקות.
Jonathan
31 יול 2021 14:14:33ברוך, אתה אומר את זה בתור מישהו שעבד שם? איך אתה יכול לדבר בכזו נחרצות על דברים שברור לכל הצדדים שבאים מתוך פרשנות ולא מתוך ידע?
עידו גילרי
31 יול 2021 14:15:12מאיפה ווייסמן צריך ללכת אחורה הוא לא שיחק עונה קודם. תהית אולי למה ההתקפה של הווריורס בשליש התחתון התקפית ואיך זה קשור לא מעט לנסיבות שנוצרו? תצעק נרטיב נרטיב זה לא ישנה את זה שוויגינס הפך לשחקן מועיל ויעיל, שחבורה של שחקני ג'י ליג (אבל ממש שחקני ג'י-ליג לא כל אלו שאתה קורא להם ג'י ליג למרות שהם שנים שחקנים לגיטימיים בליגה) הייתה עושה פלייאוף אם לא היה הפלייאין.
אז אם אתה רוצה לדבר על עובדות בוא.
אני כאן.
טריי זריקה מחשידה
31 יול 2021 14:44:20קר זה מאמן פח שמשחק אותה זן מאסטר מאמן נוראי לא מצליח לקדם שחקנים מאז 2015
Jonathan
31 יול 2021 14:51:10גם אתה שמעון.
לכתוב תגובות מלאות ביטחון עצמי שלכולם ברור שהוא לא מתבסס על איזשהן עובדות. מה? למה? הכל בסדר, יש אנשים שאוהבים אותך גם אם אתה לא מתפרץ בכוח.
ברוך רובין
31 יול 2021 18:12:55* וויסזמן התחיל את העונה כשחקן שמנסה אם יד רכה מחצי מגרש, קר ניסה להפוך אותו לקפלה משודרג והוריד לו כל שבב של ביטחון עצמי במהלך העונה, אפ זה השילוב הנוראי אם גרין אם זה הציון שהוא צריך לללמוד מאייטון בסאנס (שבפירוש לא מנצל את הפוטנציאל שלו).
.
* קר יודע שיטה אחת של אימון שמה לעשות לא מנצלת את כל השחקנים בה אוברה הפך לעציץ וויסמזן נעלם, ההתקפה חלשה למרות שקרי שובר שיאי קליעה. הקבוצה ממש לא גי ליג, יש לך את הבחירה השנייה סופרסטאר על כמו קרי אוברה וויגנס, וזה שניסיתם לדחוף לו חוזה מקס גרין, עדיין ההתקפה במקום נוראי מאחורי קבוצות הרבה פחות כישרוניות. אין לי ספק אם יש מאמן אחר (דאונתני לדוגמא)הקבוצה הזאת עושה פלייאוף בשינה, אתה חושב שהסגל של ממפיס טוב מזה של הלוחמים?
עידו גילרי
31 יול 2021 18:15:08ווייזמן שחקן צעיר. זה לא רגרסיה זה למידה. הוא מההתחלה לא הבריק.
אוברה באנת לא השתלב אבל אתה מתעלם ממי שכן (כל השאר).
לא ענית – למה ההתקפה "חלשה"?
עידו גילרי
31 יול 2021 18:15:51הסגל של ממפיס בעונה הקודמת לא חלש בהרבה מזה של הווריורס בעונה הקודמת.
עידו גילרי
31 יול 2021 18:19:16והסגל שסיים את העונה (ללא אוברה או ווייזמן) היה מעבר לקרי-גרין-וויגינס שחקני ג'י-ליג.
ברוך רובין
31 יול 2021 19:24:06ההתקפה חלשה בגלל שיטה שלא ממקסמת אותה ואת סגל השחקנים בא.
אין מצב שקבוצה עם קרי מסיימת מקום 20 באופנסיב רייטינג שקובצות הרבה לחות מוכשרות התקפית מגיעות רחוק יותר, זה נטו מאמן.
.
קרי נכנס לרשימנ הבודדת של המגה סופרסטאר בטח מעמדת הגארד, איזה גארד/פווארד שחקן יוצר ב6 שנים האחרונות בערך מאז שהפוינט גארדס עשו קפיצה לא הוביל את הקבוצה שלו לפלייאוף? היחיד שאני חושב עליו זה לברון והפציעה ב2019. בטח שקרי נותן שיאים של יעילות פסיכית, אם היו נותנים לו את הכדור ביד הקבוצה הייתה מגיעה רחוק משמעותית
עידו גילרי
31 יול 2021 19:25:25למה אין מצב? מה אמור לקרות?
ברוך רובין
31 יול 2021 19:46:17ההתקפה אמורה להיות הרבה יותר טובה, קרו מנהל משחק אדיר הנסיון להפוך אותו לסוג של שווטינג גארד ללא הכדור פשוט לא ממצא את ההתקפה של הלוחמים. אם הוא היה מריץ התקפה דומה לזאת של דאלאס/ יוסטון או אפילו אטלנטה הקבוצה הייתה מגיעה רחוק משמעותית (התקפית).
עידו גילרי
31 יול 2021 19:49:32נו, תענה תכלס מה אמור לקרות איך זה צריך להתבטא?
ברוך רובין
31 יול 2021 19:55:40עניתי הכדור הרבה יותר בידיים של קרי, פחות הנעת כדור יותר ISO ופיקאנדרול של קרי עם וויסזמן
עידו גילרי
31 יול 2021 19:58:58אוקיי בוא ננסח את זה אחרת. למה זה יותר טוב ממה שקורה עכשיו?
ברוך רובין
31 יול 2021 20:22:38ההתקפה עכשיו לא עובדת, מקום 20 בליגה עם כוכב כמו קרי זה בזיון .
התקפות עם סקורר שהוא גם מנהל משחק אדיר שהכדור רוב הזמן אצלו הוכחו כיעילות בעונות האחרונות.דאלאס של דונציץ יוסטון של הארדן, אפילו פורטלנד של לילארד…
לשאר השחקנים הרבה יותר קל להשתלב בשיטת משחק שכזאת והם ממצים את הפוטנציאל שלהם מהר יותר.
עידו גילרי
31 יול 2021 20:29:21אז אם אני ממצה את הטיעון נכון אז הטענה שלך שההתקפה בשיטה הנוכחית לא ממצה את הפוטנציאל של שאר השחקנים?
ברוך רובין
31 יול 2021 20:49:33כן את זה היא אפשר להבין מהתחלה, השילוב של קרי וויסמן היה מדהים הבעיה שקר השליח אותו (וויסמן) לספסל על כל טעות והוריד לו את הביטחון, השילוב של דריימונד וויסמן לא קיים
עידו גילרי
31 יול 2021 21:00:34השילוב של קרי עם ווייזמן היה רחוק ממדהים – היו לו ניצוצות פה ושם שעלו בסרטוני היילייט.
אבל אם השחקנים האחרים לא ממצים את הפוטנציאל איך הווריורס קלעו ב 55% אפקטיבי? שזה ה-7 בליגה ואם תבדוק את השש שלפניה כולם היו בין שמונה האחרונות העונה כולל שתי הפיינליסטיות.
ולפני שתגיד שזה רק קרי אני רק אציין שלמעט גרין (שחקן שזורק בווליום נמוך) ואוברה כל שחקני הרוטציה קלעו מעל ממוצע הליגה.
אז איך אתה קורא לזה שסוללת שחקני ג'י ליג קולעת כל כך טוב אם לא מיצוי פוטנציאל?
אני קורא לזה – מאמן נטו…
ואם אתה תוהה למה התקפה שלהם הייתה מדורגת כל כך נמוך זה קשור לנקודה חכמה אחרת שהעלית היום.
טריי זריקה מחשידה
31 יול 2021 13:53:27אין ביקוש לשחקני הווריירס בליגה תפנימו רוצים סטארים על וויגינס 😂
Jonathan
31 יול 2021 14:15:23איפה
כתבתי
שאנחנו
צריכים
לבקש
סטארים
על
ויגינס
?
thetroll
31 יול 2021 08:55:27זה שמיאמי שמה על השולחן את רובינסון ונאן מפתיע בעייני. גם שיקגו עם מארקן (המון פציעות זה ברור אבל אם יצליח לצאת מהלופ הזה הם עלולים להצטער על זה) מעניין אם יהיה לשלישיה הזאת יהיה ביקוש ואם ישוו.
Smiley
31 יול 2021 09:03:28הם לא ממש שמים אותם על השולחן. עדיין יש להן את הזכות להשוות את ההצעה שהם יקבלו. רובינסון למשל הולך לקבל חוזה גדול, אבל לא בטוח שקבוצות ישמחו לשלם לו את הסכום שהוא מעדיף (מניח שחוזה תואם האריס מהנטס זה הגיוני עבורו), ככה שההיט לוקחים את הסיכון שמישהו יציע לו סכום נמוך (והם ישוו) מאשר מגיעים למשא ומתן מולו.
.
מרקנן בכלל מאבד ערך שוק בשנתיים האחרונות בבולס. ככה שיש הבדל בין מה שהוא רוצה למה שקבוצות מוכנות לתת לו (כנראה יקבל הצעה נמוכה יותר).
thetroll
31 יול 2021 09:11:35ברור. לדעתי מיאמי מסתכנים כאן עם במיוחד עם רובינסון אבל גם עם דאן. הם עלולים לגמור במחיר גבוה. לגבי מרקנן זה די ברור מעניין אם שיקגו בכלל ישוו. בקיצור הקוואליפיינג אופר הזה מעניין נראה איך יתפתח.
Smiley
31 יול 2021 09:27:07רובינסון לטעמי יקבל (וגם מגיע לו) חוזה גדול. סדר גודל של ג'ו האריס. נאן איבד גובה מאז הקורונה ואני לא חושב שהוא שווה יותר מדי, ככה שגם אם יאבדו אותו, אני לא רואה בזה אבידה גדולה.
.
הפעם היחידה שמיאמי שילמו ביוקר היה עם טיילר ג'ונסון, שגם הוא אמר שהוא לא האמין שמישהו יציע לו סכום כזה (ואני לא חושב שזה המקרה עם רובינסון שהוא קלעי מצויין).
רן הנרגן
31 יול 2021 09:59:15לא חושב שאיזו שהיא קבוצה תתן לרובינזון הצעה. מיאמי תשווה כל הצעה אז למה לטרוח? מי שנותנת הצעה ננעל לה הכסף והיא צריכה להמתין שמיאמי יחליט אם הם משווים ויש למיאמי יומיים או שלושה בזמן הזה השוק יכול להתרוקן ממועמדים אלטרנטיביים.
דדי
31 יול 2021 13:58:19בגדול זה ניתוח נכון, ובכל זאת אם אני הניקס, אני נותן לו אופר שיט ענק – אולי אפילו 25 מיליון.
שיתכבד ריילי וישווה.
במקרה הגרוע – תקעתי יריבה עתידית עם הרבה יותר כסף בפיירול משהם רצו וקיוו.
עידו גילרי
31 יול 2021 09:59:17אתה אומר את זה כאילו הייתה להם אופציה אחרת.
טריי זריקה מחשידה
31 יול 2021 13:55:58מה מפתיע בזה? רובינסון ונאן שחקנים שיש מלא כמוהם בליגה זה לא איזה סטארים שחקנים משלימים רגילים פלוס
עידו גילרי
31 יול 2021 13:57:50גם זה לא קשור…
thetroll
1 אוג 2021 08:23:16יכלו לשבת איתם ולסגור משהו לא? אלה שני שחקנים שבכלל לא נבחרו בדראפט ומצד שני הנתונים שלהם מעולים נאן : 48% מהשדה כמעט 40% מהשלוש ו 93% מהקו 14 נקודות למשחק ורובינסון עם מעל 40% מהשלוש ו 82% גם בסביבות 14 למשחק. בשביל שמעון זה בולשיט (יש מלא כאלה בליגה)אבל בשביל שמעון הכל זה בולשיט אז אני לא מתייחס. ותוסיף לזה ששניהם עזרו לקחת את מיאמי עד הגמר שנה שעברה שזה נותן להם עוד נקודות בצד הזכות.. ברור ששניהם שווים הרבה יותר ממה ששילמו להם עד עכשיו אז למה מיאמי לא סגרה איתם בשקט במקום לזרוק אותם לשוק החופשי ולהסתכן בהצעה סטייל מה שדדי אמר? יכול להיות שניסו לסגור איתם ולא הצליחו זה ההסבר ההגיוני היחידי שיש לי לזה? ואז אמרו הולכים לשוק החופשי כשהם יכולים להשוות?
עידו גילרי
1 אוג 2021 08:32:19כי אתה לא יכול לעשות את זה עם חוזה רוקי.
אלא אם אתה חושב שהיו צריכים לסגור איתם לפני פתיחת העונה הקודמת.
(ובזה אני עוד מתעלם מהעובדה שככה הם הורגים את כל המקום מתחת לתקרה שהם עבדו קשה לייצר).
Alex Rabino
31 יול 2021 09:05:42.
Alex Rabino
31 יול 2021 09:07:38נידמה לי שמנחם מאבד שכן (ברונו פרננדו מההוקס גר באותו בנין עם הדוק). חוץ מזה גם אני מסכים שמיאמי ויתרו מהר מדי על נאן ורובינסון.
Smiley
31 יול 2021 09:10:56אבל הם לא ויתרו. הם נותנים לשוק לקבוע את גובה החוזה שלהם
thetroll
31 יול 2021 09:12:04הם לא ויתרו עדין יכולים להשוות אבל חדעתי הימור גדול מידי במיוחד עם רובינסון.
סכין בגב האומה
31 יול 2021 12:04:19יכול להיות שהסוכן שלו דרש כל כך הרבה, שהם העדיפו לתת לשוק לתמחר אותו, אני לא רואה איפה פה הויתור.
עידו גילרי
31 יול 2021 14:54:15איפ ההימור? מה הם היו צריכים לעשות במקום?
דדי
31 יול 2021 15:36:52לא מבין על מה כולם מדברים פה.
מדובר בצעד טכני לגמרי, ועכשיו ממשיכים לנהל מו״מ.
איזו הסטריה על שום דבר.
עידו גילרי
31 יול 2021 15:40:37אני איתך.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
31 יול 2021 09:22:57בוסטון עושה מה שאפשר עם מה שיש. לדעתי יהיו טובים יותר בשנה הבאה.
.
לא יודע למי דאלאס מפנים שכר – ג'ון קולינס? דווקא דרוזן יכול להועיל להם בדקות שלוקה יושב, ואולי אפילו להוביל כדור כשלוקה על הפרקט ולהוריד מלוקה קצת לחץ, הוא הפך למקבל החלטות סביר לגמרי, ואסיסטר משובח, אמנם לא כמו לוקה, אבל עדיף שדרוזן ימסור ללוקה שמחכה מחוץ לקשת מאשר ההפך. דווקא יכול לעבוד.
.
אדמונד סאמנר זה הבן של סטינג?
.
כבר בערך שנתיים שיש זמזומים סביב מארקנן והספרס, לשם שינוי אני מקווה שזה לא יקרה – לדעתי הוא סוג של סאמניץ', רק יותר יקר, מבוגר ופציע, כבר עדיף המקורי.
טריי זריקה מחשידה
31 יול 2021 13:57:12אני מוכן לקחת את דרוזן להוקס על הוארטר ורדיש רוצה?
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
31 יול 2021 15:07:58כן, כמובן. סגרנו.
דדי
31 יול 2021 14:00:47באופן מפתיע מאנו, המידע שאני קיבלתי אומר שהספרס לא מעוניינים במארקנן.
וזה היה ספציפית אחרי שאמרתי שלדעתי הם ילכו עליו…
בכלל השוק שלו חלש. נראה כמה חזק הסוכן שלו.
יכול להיות שהוא בכלל ישוחרר אם הבולס יצטרכו את הקאפ רום ללונזו או מישהו אחר.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
31 יול 2021 15:08:43טוב לדעת, בחיי. אי אפשר לדעת אצלם.
NoChillGill
31 יול 2021 11:27:20לפחות הסלטיקס התחילו לעבוד !
לא כל כך יודע מה תהיה ההשפעה של שני הטריידים האחרונים על הקבוצה, בכל זאת שני שחקנים שחייבים להוכיח את עצמם מחדש אחרי כמה עונות לא טובות.
אבל לפחות מתחילים להזיז דברים בסלטיקס !
ושאף אחד לא יבלבל לי מה דאן מביא ומה ריצ' מביא כי שניהם כרגע נראים כמו גופות.. רק הפוטנציאל ועונות העבר לחסותן.
thetroll
1 אוג 2021 08:26:09הכויב של הבינוני הוא הרע. לשם בוסטון הולכים חרא של טריידים. עוד נשמע את זעקות השבר של רזי פה. לדעתי הספירה לאחרו לגבי סטיבנס התחילה
Avri
31 יול 2021 11:27:36בסך הכל מהלכים סבירים של בוסטון, מרפדים את הספסל הלא קיים שלהם בשחקנים שהיו בעיקר פצועים/סיטואציה רעה בשנה שעברה ויכולים לתרום מייידית. יש שם גרעין מצויין, עם שני סופר-סטארים, המנהיגות והגנה של הורפורד וסמארט, יש שם צעירים שגם יכולים לעשות פריצה (מוזס בראון, לנגפורד או נסמית') ויש את הטיים לורד אהובי שרק ישאר בריא. עכשיו גם יש קצת יותר עומק ונסיון מהספסל.
thetroll
1 אוג 2021 08:27:21ווישפול.
Yp
31 יול 2021 12:06:41צהריים טובים ותודה על הפוסט
לא יודע אם אלו חדשות ישנות,אבל ביורוספורט דווחו שארון ביינס סיים את חלקו.
מכה קשה לאוסטרליה .
עידו גילרי
31 יול 2021 12:22:23אכן כך. אמבטיות זה דבר מסוכן.
אשך טמיר המקורי
31 יול 2021 12:37:42בגלל זה אני לא מתקלח
חגי "התותח" ניסני
31 יול 2021 12:49:45גדול
דוקטור רזי הופמן
31 יול 2021 13:21:19בגלל זה אני רק מתקלח ומתקרח.
בעיקר במים קרים….
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
31 יול 2021 13:45:35איזה באסה. בפאטי ננוחם – 43 נקודות למשחק.
טריי זריקה מחשידה
31 יול 2021 13:58:08חבל מאד
Yp
31 יול 2021 12:24:38הם טענו שהוא נפצע בצוואר במשחק הקודם , ואז החליק והחמיר את הפציעה .
טריי זריקה מחשידה
31 יול 2021 13:58:32שענק כזה מחליק באמבטיה אאוץ
טריי זריקה מחשידה
31 יול 2021 14:00:29תחושתי שבוסטון מסיימת 5 ומטה
דדי
31 יול 2021 14:03:45אם המהלך המטומטם הזה עוד יגרום להם להפסיד את פורנייר – העתיד תחת סטיבנס נראה מפחיד מאד.
הטרייד של תומפסון היה סתם טרייד כלכלי. לא מצפים לתרומה מאף אחד מהשחקנים ואני בכלל לא אתפלא אם דאן מתחיל כאן את סבב אריזה 2020 שלו.
האווי לאסוף
31 יול 2021 14:40:49דדי, אתה מאלה שכשחבר מראה להם אוטו חדש הם אומרים לו: 'חרא של אוטו, צבע מגעיל ובכלל שילמת עליו 20 אלף יותר מדי'? לא לכולם יש כסף לקנות ראסל אורגינל, חלקנו צריכים להסתפק בריצ'רדסון יד שניה מהדוד העשיר בדאלאס 🙁
דדי
31 יול 2021 15:40:28האווי, אתה מאלה שחושבים שאת ג׳ייסון ריצ׳ארדסון צריך להשוות לאוטו חדש ?
זה יותר כמו משומש 2002 שוויתרת על בדיקה כי המוכר אמר לך שהוא בונבוניירה…
האווי לאסוף
31 יול 2021 17:23:07כשאני קונה רכב משומש, הוא חדש בשבילי….
דדי
31 יול 2021 21:41:41זה שהוא חדש בשבילך, לא אומר שהוא יותר טוב מהרכב הקודם שלך…
האווי לאסוף
31 יול 2021 14:36:31מפאת חוסר הבנה ואופטימיות בסיסית שמתלווה לאהדת קבוצה, אני מעדיף לחשוב שזה מהלך לא רע של הסלטיקס. יהיה מספיק זמן להתבאס אם זה לא נכון
thetroll
1 אוג 2021 08:29:12זה מהלך רע מאוד.
birdman
31 יול 2021 15:08:57ג'וש ריצ'רדסון וכריס דאן שחקני הגנה מצויינים. האם הם יצליחו לשחזר את ימי משחקי ההתקפה הטובים שלהם? מי המאמן של בוסטון כיום? ברונו פרננדו נשמע כמו collateral damage.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
31 יול 2021 17:31:30Ime Udoka
אקס ספרס
trusttheprocess
31 יול 2021 18:32:46אודוקה היה עוזר מאמן של פילי כשריצ'רדסון היה שם ןמכיר אותו טוב.
יכול להיות שהוא חושב שהוא יכול להוציא ממנו משהו שאחרים לא יכולים
ברוך רובין
31 יול 2021 19:44:19https://www.google.com/amp/s/www.inquirer.com/sixers/76ers-ben-simmons-trade-offer-warriors-nba-draft-20210729.html%3foutputType=amp
יכול להיות אחלה מערכון ואז ביקשתי 4 בחירות דראפט ראשונות על בן סימונס…
zivovivo
31 יול 2021 19:54:44מהזווית של הקינגס אני אוהב תטרייד. תעודת ביטוח למקרה שהולמב לא יהיה בהשג יד. אחרי שהטרייד עם הלייקרס נפל זה סקנד בסט. מה שפחות אהבתי זה את הבחירה בדוויון מיצל ב9 ,אבל נראה לי שמקניר יודע מה הוא עושה. לדעתי ווגנר היתה האופציה שלו וכשהוא נלקח בחרו במיצל.
עידו גילרי
31 יול 2021 21:49:22טוב עכשיו מתברר שהסלטיקס העבירו למאבס גם את מוזס בראון בטרייד על ריצ'רדסון
דדי
31 יול 2021 22:17:42רציני ?
זה לא טרייד, זו בדיחה.
בראד סטיבנס נכנס לבאר…
עידו גילרי
31 יול 2021 21:53:45ורזי – סיין אנד טרייד על לונזו?
לא צחקתי…
דדי
31 יול 2021 22:18:31אני רוצה את לונזו בדאלאס.
אבל שמעתי שיש מגעים עם שיקגו.
עידו גילרי
31 יול 2021 22:22:03הוא שם חם ולדעתי בצדק.
דדי
31 יול 2021 22:44:14לדעת כל מי שמבין כדורסל.
אם זה לא היה מביא לתקרה קשיחה היה סיכוי טוב שהיה מגיע ללייקרס.
יהיה נהדר גם בניקס.
Zion king
31 יול 2021 22:59:00דדי מה אתה חושב המהלך הנכון שהפליקנס צריכים לעשות, להחתים את לונזו? לאורי /כריס פול אם בכלל יסכימו לבוא כמובן.
סיין אנד טריד על בורגדון
עידו גילרי
31 יול 2021 23:01:19מה? סיין אנד טרייד על ברוגדון?
איך, מי, למה ומאיפה?
דדי
31 יול 2021 23:21:54משהו במערכת היחסים שלהם עם לונזו התקלקל, אז נראה שבכל מקרה הוא לא ישאר.
הם רוצים את לאורי.
אני הייתי הולך על קונלי ואיזה קלעי כמו באדי או פורנייה.
אולי דינווידי אם קונלי סגור ביוטה.
אבל הלחץ שם גדול ולדעתי זה עלול להביא אותם לתת ללאורי חוזה מוגזם.
ברוך רובין
31 יול 2021 23:43:30אין להם מה לחפש עם לונזו והם צריכים למצוא מחליף לאינגרם מהר שהשילוב שלו עם זאיון זוועתי והערך בשמים.
.
אני מקווה מאוד שדאלאס לא יעשו טעות ויביאו חוזה לבול, לא האנמי הזה הוא מה שחסר להם ובטח שהוא לא יקפיץ אותם לשלב הבא. קוואי לא נראה לי יעזוב את LA אבל הייתי מנסה למשוך אותו בכל מצב, טרייד על SGA גם יכול להקפיץ אותם למעלה (בטח שאוקלוהמה רוצים להיפטר ממנו), זה בדיוק הכיוון
דוקטור רזי הופמן
1 אוג 2021 04:06:58https://www.bostonsportssyndicate.com/2021/07/brad-stevens-has-been-playing-role-of.html?fbclid=IwAR0D58j8mia-KWfnqEBSLnberGYCSHRCD3sbl8xPBhtLzbUcjziQO-lrA40
דוקטור רזי הופמן
1 אוג 2021 04:08:41זה בהחלט יכול להיות מעניין לראות את הבכור לבית בול בסלטיקס.
דוקטור רזי הופמן
1 אוג 2021 04:10:18לא חושב שזה יקרה
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
31 יול 2021 23:21:48אייברי בראדלי, לדעתי, יכול להתאים לכל קונטנדרית
AD
31 יול 2021 23:28:40יעניין אתכם אם אני אעשה פרויקט של חמשת השיקנים הכי טובים בליגה לכל עמדה?
דוקטור רזי הופמן
1 אוג 2021 04:10:49כן
BoJack39
31 יול 2021 23:55:26אם לונזו בסוף לא יחתום בשיקגו באמת שאני לא יודע כבר מה להגיד,
אני חושב שפלוס מינוס שלוש שנים אני שומע שהם מתעניינים בו. אכלו את הראס.
תחתימו אותו כבר סגרו עניין. בצהריים קראתי בבילצ'ר שיש "mutual interest" ביינו לבין הבולס על 80 ל 4
וגם "mutual interest" בין הבולס לרוז, הדיבור על שניהם. אבל אני בספק עד כמה הג'ייק פישר הזה אמין.
פעם ראשונה שאני בכלל שומע את השם שלו.
זאת הכתבה:
https://bleacherreport.com/articles/2946614-sources-free-agency-spotlight-on-cp3-the-lowry-domino-emerging-pg-carousel
ברוך רובין
1 אוג 2021 02:12:44הכל זה משחקים ולחץ של סוכנים להוציא יותר בשביל השחקן שלהם, אין כמו לפרסם כתבה בעיתון שX Y Z מעוניין בהם, בכליי אני מאמין שלונזו יקבל משהו כמו 100 מליון ל4 שנים. הוא שווה 16-20 מליון אבל הפליקאנס יכולים להשוות כל ההצעה ובמקרה שיקבל הצעה נמוכה הם ישוו ואז יטרידו אותו , 25 מליון זה אוברפיי על לונזו והקבוצה שעשתה את זה תבטיח אותו ותצטער על כך
דדי
1 אוג 2021 13:44:05וושינגטון רוצים את דינווידי.
יצטרכו טרייד של 3 קבוצות עם איזה אוקלהומה, אבל לא אמור להיות קשה מדי.
אז אם הוא לא יקבל את ההצעות שהוא מקווה להן מניו אורלינס או הניקס, הוא כנראה יגיע לשם.
.
וכמו שמשחק הכיסאות הזה נראה, יכול להיות ששרודר יגמור בדאלאס, הרבה בגלל ההשפעה של דירק וארץ המוצא של שניהם, דרישות גבוהות של בראנסון להארכת חוזה, וזה שלמארק קיובן אין מושג בענף…
דדי
1 אוג 2021 13:45:15אולי אפילו סקרמנטו כקבוצה שלישית בטרייד על דינווידי – יקבלו את קוזמה או את הארל – נשמע לי הגיוני.
דדי
2 אוג 2021 03:18:24מיאמי הולכים על לאורי ודרוזן.
כל מיני דברים מעניינים קורים ומדווחים ואני בטוח שלהרבה אנשים יש מה להגיד, חבל שהאתר לא ממש נותן מקום לכתוב או לדסקס את הנושא שלשמו הוא נוצר, אבל צריך 12 רובריקות על האולימפיאדה וגם ניצחו בבייסבול וזה לא שזו תקופה שקורים בה דברים מעניינים בליגה אז סבבה, וואטאבר. 6 המקומות הראשונים באתר hoops לא קשורים להופס.
.
עריכה מגוכחת.