חם מהתנור- ג'וש ריצ'רדסון בסלטיקס, טריסטן תומפסון בקינגס

הבוסטון סלטיקס העבירו לשורותיהם את שחקניה של הדאלאס מאבריקס ג'וש ריצ'רדסון תמורת מוזס בראון. כדי לבצע את המהלך הסלטיקס השתמשו בשארית חריגת הטרייד שלהם מההעברה של גורדון היוורד. עבור המאבס זהו מהלך שמפנה עוד מקום מתחת לתקרת השכר ומאפשר להם יותר גמישות בשוק השחקנים החופשיים שייפתח בשבוע הבא. עבור ריצ'רדסון שמימש לצורך המהלך את העונה האחרונה בחוזהו זו תהיה הקבוצה הרביעית בארבע עונות.

***

בעסקה משולשת בין בוסטון, אטלנטה וסקרמנטו טריסטן תומפסון יעבור לקינגס בעוד שקריס דאן וברונו פרננדו יעשו את הדרך מאטלנטה לבוסטון יחד עם בחירת סיבוב שני ב-2023. ההוקס מצידם יקבלו את דלון רייט מהקינגס. לסלטיקס יש חור בעמדת הרכז אבל השמועות אומרות שדאן אינו בתוכניות שלהם ואולי יהיה חלק מעסקת המשך בשבועות הקרובים.

***

בובי פורטיס שזה עתה זכה עם הבאקס באליפות בחר לא לממש את שנת האופציה בחוזהו ויהפוך לשחקן חופשי. מילווקי יוכלו להציע לו חוזה חדש בגובה חרכית מיד-לבל של קבוצה משלמת מס בגובה 5.9 מיליון דולר.

***

יוסטון רוקטס לא מממשים את שנת האופציה שיש להם על חוזהו של אייברי בראדלי. בראדלי, שהיה אמור להשתכר 5.9 מיליון דולר, יהיה כעת שחקן חופשי.

***

השחקנים הבאים קיבלו קוואליפיינג אופר מהקבוצות שלהם ויהפכו לשחקנים חופשיים מוגבלים:

לורי מארקנן בשיקגו בולס.

דנקן רובינסון, קנדריק נאן, מקס סטרוס וגייב וינסנט במיאמי היט.

לונזו בול וג'וש הארט בניו אורלינס פליקנס.

גריסון מתיוס וקסיוס ווינסטון בוושינגטון וויזארדס.

פרנק ג'קסון, האמידו דיאלו וסייבן לי בדטרויט פיסטונס.

***

אינדיאנה פייסרס מימשו את שנת האופציה בחוזהו של אדמונד סאמנר על סך 2.3 מיליון דולר.

***

ממפיס גריזליס חתכו את ג'ונטאי פורטר. המהלך מבטל למעשה את העונה האחרונה בחוזהו שרק 300 אלף דולר מתוכה היו מובטחים.

לפוסט הזה יש 151 תגובות

          1. נו באמת. המאבס צריכים עוד הגנה סביב לוקה בשביל לעבור לשלב הבא. ואם כבר הסמי קרביות הזו אז נאמר שמי שמשחק ליד לוקה נובל והנה זינגר שנחשב לדבר הבא לא מצליח להביא את עצמו לידי ביטוי (הנה בפעולה פשוטה ניפחתי את כמות התגובות לפוסט)

          2. פורזינגס היה כשלון ידוע מראש, לא משנה שכך גם ריצ’ארדסון והטרייד הנוראי שעשו עליו, שפרח רק במערכת של מיאמי (אני זוכר שניסו למכור אותו באתר כתחליף באטלר.
            דוני נלסון עשה עבודה נוראית בבנייה סביב לוקה ובגלל פרוטקציות וקשרים עמוקים של המשפחה לקיובן. הוא נשאר בתפקיד הרבה יותר ממה שצריך (חייב לציין שהוא רצה לבחור את יאניס ובגלל מרק קיובן בחרו בקלי אוניליק…
            .
            לגבי ריצ’ארדסון כשחקן הוא יכול לשמש כעציץ זבל אורגני ומזוודה כמו שחברי לעיל ציינו, הוא שחקן על גבול חוזה מינימום בליגה שעשה נכון שהאריך את החוזה ולקח עוד 11 מליון ירוקים.

            1. כן כן

            2. בכללי המצב של פילי ככה רק בגלל שלקחו אחד מצוות טנ״ש כיועץ, חוזה להורפורד מקס לסימונס … הכתובת הייתה על הקיר כתובה באותיות ענק מוחבאת מתחת לאחוז אפקטיבי

            3. יש אנשים שאני לא אנקוב בשמם שמתים להוציא את להוציא את החרא שלהם אבל רוצים להרגיש מוסריים ונעלים. לא יודע מה הקשר ולמה אני רושם את זה כאן. חבל שאי אפשר לערוך תגובות אחרת הייתי עושה את זה מזמן לתגובות שלי.

  1. אז בעצם דאלס ממירים את סת' קרי על חוזה מעולה ל..כלום? איזה התנהלות גרועה יש להם. בעצם חוץ מלבחור את לוקה הם לא עשו מהלך אחד שיחזק את המאבס באופן מהותי. אז כן הם בנו את הקבוצה שתתאים ללוקה והצבע יישאר פנוי אבל זה לא ממש עוזר להם להתקדם מעבר לסיבוב ראשון. וזה לא שהם ינחיתו את קוואי עם המקום שהתפנה להם.
    .
    ההוקס שילמו קצת יותר מדי על דלון רייט לטעמי אבל זה צעד מתבקש אחרי שדאן לא שיחק כמעט שנה שעברה (באופן אירוני ההבאה של דאן לאטלנטה בעצם מונעת מקבוצות יריבות לזרוק עליו את המגן היחידי שראיתי שממרר לטריי את החיים) וברונו פרננדו לא הראה שייכות בדקות המועטות שהוא קיבל.

  2. לפחות סטיבנס מראה שהוא בא לעבוד ולא הולך לקפוא על השמרים. הטריידים שעשה כבר בסדר גמור. אם ריצ'רדסון ישחזר את היכולת ממיאמי אז זה יהיה בוסט רציני לירוקים.

    1. 39% מהשדה 30% מהשלוש בדלאס השנה. שחקן שלא ציפו ממנו לכלום הגיע לשיא במיאמי התעלות חד פעמית. הרבה לא יצא ממנו הוא בדרך לסגור את הבאסטה בליגה. נפילה של בוסטון.

      1. אה? מאיפה הבאת את המספרים האלו? על פי ב"ר השנה הוא בדאלס על 33% מהשלוש 42.7% מהשדה 49.8% אפקטיבי. אחרי שהיה צריך להשתלב במערכת חדשה עם תבנית משחק שונה ממה שהוא הורגל אליה כל השנים. וממתי מודדים שחקן לפי עונה אחת?

        1. הסתכלתי על הנתונים של הפליאוף אתה הסתכלת על הרגולר סיזן (מסכים שיותר נכון להסתכח על הסיזן. עדין מספרים רעים אם לא מאוד. נכון שלא צריך להסתכל על עונה אחת.

          1. לקחת נתונים על אוף-סיזן אחד זה כבר בכלל מרחיק לכת. הוא היה על 3/10 מהשלוש. עוד 2 שלשות שנכנסות הוא כבר שחקן של 50% מהשלוש. אי אפשר למדוד ככה כלום.

  3. איכשהו ציפיתי שהווריירס ייסתערו על השוק כבר בשלב הזה.
    עם שני שחקנים שהם בין סמול פורוורד לשוטינג גארד ויגינס היה אמור להיות כבר בדרך לקבוצה שיכולה לתת שחקני פנים סבירים.

    1. מי אמר שהקבוצה עם השחקני פנים סבירים מוכנה לקחת את ווגינס עם החוזה העצום שלו?
      השיפור של ווגינס יפה בווריורס, אבל אין עליו טיפת לחץ לעומת השחקן שבנו עליו בטימברוולבס – מה שהוא נותן לחוזה הגדול שלו גורם לקבוצות דווקא להתרחק ממנו. ואז המחיר כדי להיפטר ממנו "גבוה" יחסית ולא בטוח שהווריורס מוכנים לשלם את זה.

      1. צודק, אף קבוצה לא לוקחת חוזה של 30 מיליון לשנתיים אלא אם היא חושבת שזה מה שיביא לה אליפות ואף קבוצה לא את וויגינס כחתיכה שחסרה לה. הדרך היחידה של ג"ס להעביר את החוזה שלו היא להוסיף בחירה.ות והיא לא נראית כמי שתעשה את זה. שני הרוקיס אמנם מוגדרים כשחקני כנף אבל הם לא מוגדרים, לפחות לא בעיני סטיב קר, כשחקני נבא.
        .
        למעט החוזה של וויגינס ולחוזה של לוני אין לגס חוזים אחרים לסחור בהם למעט חוזי מינימום שחלקם לא מובטחים.אם היא תמצא קבוצה שרוצה לפרוק חוזה עד 10 מיליון ג"ס יכולה לקבץ מס חוזים (פסקל, מולדר, סמילי, פיטון) שרק הראשון מובטח.
        .
        אבל הנקודה העיקרית שג"ס לא כל כך בענין של עסקאות היא שכבר עכשו הם אמורים לשלם שכר ומס בס"כ של 390 מיליון דולר. כל דולר חוזה שהם מוסיפים גורר 8 מיליון דולר מס…

        1. אפשר לקבל עבורו מישהו שהוא פחות טוב ממנו, זה לא נורא. ויהיו קופצים גם אל מול החוזה שלו.
          ויגינס הוא שחקן הכנף הכי טוב כרגע בווריירס, אבל אנחנו עמוסים בשחקנים כמוהו.
          תמורת שני הרוקיז, JTA או עדת השוטינג גארדים המחליפים אנחנו לא נקבל שום דבר משמעותי.

        2. הווריורס לא בעניין של העסקאות כי היא חושב ש:
          1. המחיר גבוה מדי עבור מה שמבקשים ממנה (ראה מקרה סימונס עפ"י פרסומים).
          2. חושבים על עסקאות (או שחקנים) אחרים.
          .
          הווריורס מצד אחד במצב של WIN-NOW עם קארי-תומפסון-גרין, אבל מצד שני (אני מניח) ההנהלה גם לא מוכנה לוותר על העתיד, בטח שלא ידוע מה המצב של תומפסון ואיך הוא חוזר, ולפי העונה שעברה קארי+גרין לא מספיק.
          הווריורס מחזיקים עכשיו בשלושה חוזי רוקי לשחקנים עם פוטנציאל ממש גבוה. המערכת של הווריורס מספיק טובה כדי להכניס את החברה האלה לעניינים והוותיקים הם הטובים ביותר שאפשר ללמוד מהם.
          וויזמן לטעמי לא הראה שמץ מהפוטנציאל שלו בגלל פציעות, וקומינגה זאת מתנה שהדרדר על לבחירה ה-7. ומודי זה אחלה ווינג שנותן בדיוק מה שצריך.

          1. אי אפשר לקחת בלי גובה.
            הם לא צריכים עוד כוכב. אולי עוד שחקן ספסל שיכול לייצר נקודות בחמישיה השניה. אבל הם לא יכולים לשחק שוב חצי עונה עם רוסטר שהשחקן הגבוה בו הוא קוון לוני וכל השאר 2 מטר ומטה. לא במערב שיש בו את יוקיץ', אייטון, גובר, דייויס וכן הלאה…
            הם צריכים לפחות להוסיף איזשהו ג'אבל או זאזא לספסל.
            גם אם קומינגה ייתגלה כגניבה הגדולה של הדראפט הם פשוט קבוצה מוגבלת כרגע.

            1. בוא בשביל זה ווייסמן שם.

            2. הוא לחלוטין לא מספיק. גם לכל הכוכבים שציינתי יש גיבוי

            3. בסדר יש לכם עוד מקום ברוסטר לגופה עבת בשר.

            4. צריכים המלצה על נגר מקצועי ומנוסה במחיר הוגן.

            5. יש מבחר לא רע על המדף.

            6. אני שב ומציע את פולטל – גבוה, הגנה, אינטליגנטי, רגיל לשיטת משחק דומה. אשמח לקומינגה בתמורה, זה גם יוצא כסף די דומה.

            7. פולטל אחלה אופציה. נגיד תמורת אריק פסקל. ומאחר ואנחנו יודעים מה הפוטנציאל של פסקל אז תעבירו אלינו בחירת דראפט סיבוב 2 יחד עם ההר אדם.

            8. ביינס?

            9. לא זמין וכרגע גם לא תקין…

            10. עם תוספת בחירת סיבוב שני אין בעיה, אבל לא עבור פסקל. מוכן לתת סיבוב ראשון עבור קומינגה.

            11. מאנו אני לא התלהבתי מקומינגה אבל למה שהווריורס יעשו דבר כזה וישלחו את הבחירה שהרגע הם לקחו במקום די גבוה? כנראה שהם מאמינים בו אם הם בחרו בו כל כך גבוה. ובוא יעקב פורטל זה שחקן נחמד אבל ממש לא שחקן שאתה נותן עליו בחירת סיבוב ראשון (נגיד ההוקס נתנו על קפלה בחירת סיבוב ראשון)

            12. חגי, כי לדעתי כל הפוקוס שלהם צריך להיות על למקסם את תקופת קרי, קליי ודריימונד, ואם אכן כך אני נוטה להסכים עם גילרי שבחרו אותם בעיקר בגלל שלא הצליחו, לפחות בינתיים, להטריד את הבחירות על כוכב שלישי. ספציפית בנוגע לעסקה הנ"ל – אני מציע לא רק את פולטל אלא גם בחירת סיבוב ראשון עתידית, כלומר הם לא נותנים בחירה עבור פולטל, אלא נותנים בחירה מספר 7, מקבלים בחירה מקום לא ידוע, גם אם כנראה נמוך יותר מ-7. במצב שלהם, בעיקר אם הם באמת לא מצליחים להביא כוכב שלישי, זה אופציה עדיפה עבורם מאשר להתחיל לחכות שגם וייסמן, גם קומינגה וגם מודי יגדלו – אני פשוט לא רואה את זה קורה בטיימליין שחופף לשיא של סטף.
              בנוגע לקומינגה – מעולם לא צפיתי בו, אבל אם ג'ון וכולם שמו אותו גבוה, והלוחמים בחרו אותו, אז הוא נראה לי הימור לא רע עבור קבוצה במצבי.
              בקיצור – לי אין שום דבר לעשות עם שחקנים מוכחים בהווה, ולגולדן ההפך, לכן לדעתי יש כאן מקום לעסקאות. בדיוק כמה ומי זה בהחלט נתון לדיון ולמשא ומתן.

            13. אני מסכים בהחלט שהווריורס במוד של win nowועדיין עבור שיש כמוהו לא מעט במחירים מוזלים או בשוק החופשי (מוטמבו זלר קמינסקי וtt בשליפה שזה פחות או יותר הטיר שלו) אפשר להשיג בזול הרבה יותר

          2. המערכת פיתוח שחקנים של הלוחמים בדיוק כמו בדומה של בוסטון נוראית בטח שהם במנטליות הזאת של מכירת כרטיסים ונסיון העפלה לפלייאוף (זה למה בנו את האולם החדש.) עזוב שצריך להעיף את קר שפשוט עושה עבודה רעה גם בשיטת משחק ולמצא את הפוטנציאל מהסגל.
            .
            הבחירות בקומינגה ובמודי מראות דבר אחד שיש חשש ברור ומוצדק בגולדן סטייט שקליי גמור.

            1. מערכת פיתוח השחקנים של הווריורס עשתה עבודה טובה בעונה שעברה וגם קר עשה עבודה מצויינת בעונה שעברה למרות כל הצעקות שלך.

            2. הבחירות בקומינגה ומודי מראות בעיקר שהם לא מצאו טרייד.

            3. אף אחד לא צועק, תספר לי בדיוק איך הם פיתחו את וויסמן שלקח שני צעדים אחורה אצלם… איזה עבודה מצויינת קר עשה בשנה שעברה שעם כוכב על התקפי כמו קרי לא עשה פלייאוף (וזה הכוכב על היחיד שלא עשה פלייאוף עונה שעברה כן?) . והתקפה של גולדן סטייט בשליש התחתון של הטבלה ברייטינג התקפי (מקום 20) שקבוצות כמו אינדיאנה מציגות התקפה יעילה יותר… אבל מה אני מבלבל אותך עם עובדות כשבאת עם הנרטיב מהביל

            4. כשכל מילה שניה זה עלוב, בזיון, אידיוט, אפס , זבל וכו' זה שקול לצעקות.

            5. ברוך, אתה אומר את זה בתור מישהו שעבד שם? איך אתה יכול לדבר בכזו נחרצות על דברים שברור לכל הצדדים שבאים מתוך פרשנות ולא מתוך ידע?

            6. מאיפה ווייסמן צריך ללכת אחורה הוא לא שיחק עונה קודם. תהית אולי למה ההתקפה של הווריורס בשליש התחתון התקפית ואיך זה קשור לא מעט לנסיבות שנוצרו? תצעק נרטיב נרטיב זה לא ישנה את זה שוויגינס הפך לשחקן מועיל ויעיל, שחבורה של שחקני ג'י ליג (אבל ממש שחקני ג'י-ליג לא כל אלו שאתה קורא להם ג'י ליג למרות שהם שנים שחקנים לגיטימיים בליגה) הייתה עושה פלייאוף אם לא היה הפלייאין.
              אז אם אתה רוצה לדבר על עובדות בוא.
              אני כאן.

            7. קר זה מאמן פח שמשחק אותה זן מאסטר מאמן נוראי לא מצליח לקדם שחקנים מאז 2015

            8. גם אתה שמעון.
              לכתוב תגובות מלאות ביטחון עצמי שלכולם ברור שהוא לא מתבסס על איזשהן עובדות. מה? למה? הכל בסדר, יש אנשים שאוהבים אותך גם אם אתה לא מתפרץ בכוח.

            9. * וויסזמן התחיל את העונה כשחקן שמנסה אם יד רכה מחצי מגרש, קר ניסה להפוך אותו לקפלה משודרג והוריד לו כל שבב של ביטחון עצמי במהלך העונה, אפ זה השילוב הנוראי אם גרין אם זה הציון שהוא צריך לללמוד מאייטון בסאנס (שבפירוש לא מנצל את הפוטנציאל שלו).
              .
              * קר יודע שיטה אחת של אימון שמה לעשות לא מנצלת את כל השחקנים בה אוברה הפך לעציץ וויסמזן נעלם, ההתקפה חלשה למרות שקרי שובר שיאי קליעה. הקבוצה ממש לא גי ליג, יש לך את הבחירה השנייה סופרסטאר על כמו קרי אוברה וויגנס, וזה שניסיתם לדחוף לו חוזה מקס גרין, עדיין ההתקפה במקום נוראי מאחורי קבוצות הרבה פחות כישרוניות. אין לי ספק אם יש מאמן אחר (דאונתני לדוגמא)הקבוצה הזאת עושה פלייאוף בשינה, אתה חושב שהסגל של ממפיס טוב מזה של הלוחמים?

            10. ווייזמן שחקן צעיר. זה לא רגרסיה זה למידה. הוא מההתחלה לא הבריק.
              אוברה באנת לא השתלב אבל אתה מתעלם ממי שכן (כל השאר).
              לא ענית – למה ההתקפה "חלשה"?

            11. הסגל של ממפיס בעונה הקודמת לא חלש בהרבה מזה של הווריורס בעונה הקודמת.

            12. והסגל שסיים את העונה (ללא אוברה או ווייזמן) היה מעבר לקרי-גרין-וויגינס שחקני ג'י-ליג.

            13. ההתקפה חלשה בגלל שיטה שלא ממקסמת אותה ואת סגל השחקנים בא.
              אין מצב שקבוצה עם קרי מסיימת מקום 20 באופנסיב רייטינג שקובצות הרבה לחות מוכשרות התקפית מגיעות רחוק יותר, זה נטו מאמן.
              .
              קרי נכנס לרשימנ הבודדת של המגה סופרסטאר בטח מעמדת הגארד, איזה גארד/פווארד שחקן יוצר ב6 שנים האחרונות בערך מאז שהפוינט גארדס עשו קפיצה לא הוביל את הקבוצה שלו לפלייאוף? היחיד שאני חושב עליו זה לברון והפציעה ב2019. בטח שקרי נותן שיאים של יעילות פסיכית, אם היו נותנים לו את הכדור ביד הקבוצה הייתה מגיעה רחוק משמעותית

            14. למה אין מצב? מה אמור לקרות?

            15. ההתקפה אמורה להיות הרבה יותר טובה, קרו מנהל משחק אדיר הנסיון להפוך אותו לסוג של שווטינג גארד ללא הכדור פשוט לא ממצא את ההתקפה של הלוחמים. אם הוא היה מריץ התקפה דומה לזאת של דאלאס/ יוסטון או אפילו אטלנטה הקבוצה הייתה מגיעה רחוק משמעותית (התקפית).

            16. נו, תענה תכלס מה אמור לקרות איך זה צריך להתבטא?

            17. עניתי הכדור הרבה יותר בידיים של קרי, פחות הנעת כדור יותר ISO ופיקאנדרול של קרי עם וויסזמן

            18. אוקיי בוא ננסח את זה אחרת. למה זה יותר טוב ממה שקורה עכשיו?

            19. ההתקפה עכשיו לא עובדת, מקום 20 בליגה עם כוכב כמו קרי זה בזיון .

              התקפות עם סקורר שהוא גם מנהל משחק אדיר שהכדור רוב הזמן אצלו הוכחו כיעילות בעונות האחרונות.דאלאס של דונציץ יוסטון של הארדן, אפילו פורטלנד של לילארד…
              לשאר השחקנים הרבה יותר קל להשתלב בשיטת משחק שכזאת והם ממצים את הפוטנציאל שלהם מהר יותר.

            20. אז אם אני ממצה את הטיעון נכון אז הטענה שלך שההתקפה בשיטה הנוכחית לא ממצה את הפוטנציאל של שאר השחקנים?

            21. כן את זה היא אפשר להבין מהתחלה, השילוב של קרי וויסמן היה מדהים הבעיה שקר השליח אותו (וויסמן) לספסל על כל טעות והוריד לו את הביטחון, השילוב של דריימונד וויסמן לא קיים

            22. השילוב של קרי עם ווייזמן היה רחוק ממדהים – היו לו ניצוצות פה ושם שעלו בסרטוני היילייט.
              אבל אם השחקנים האחרים לא ממצים את הפוטנציאל איך הווריורס קלעו ב 55% אפקטיבי? שזה ה-7 בליגה ואם תבדוק את השש שלפניה כולם היו בין שמונה האחרונות העונה כולל שתי הפיינליסטיות.
              ולפני שתגיד שזה רק קרי אני רק אציין שלמעט גרין (שחקן שזורק בווליום נמוך) ואוברה כל שחקני הרוטציה קלעו מעל ממוצע הליגה.
              אז איך אתה קורא לזה שסוללת שחקני ג'י ליג קולעת כל כך טוב אם לא מיצוי פוטנציאל?
              אני קורא לזה – מאמן נטו…
              ואם אתה תוהה למה התקפה שלהם הייתה מדורגת כל כך נמוך זה קשור לנקודה חכמה אחרת שהעלית היום.

  4. זה שמיאמי שמה על השולחן את רובינסון ונאן מפתיע בעייני. גם שיקגו עם מארקן (המון פציעות זה ברור אבל אם יצליח לצאת מהלופ הזה הם עלולים להצטער על זה) מעניין אם יהיה לשלישיה הזאת יהיה ביקוש ואם ישוו.

    1. הם לא ממש שמים אותם על השולחן. עדיין יש להן את הזכות להשוות את ההצעה שהם יקבלו. רובינסון למשל הולך לקבל חוזה גדול, אבל לא בטוח שקבוצות ישמחו לשלם לו את הסכום שהוא מעדיף (מניח שחוזה תואם האריס מהנטס זה הגיוני עבורו), ככה שההיט לוקחים את הסיכון שמישהו יציע לו סכום נמוך (והם ישוו) מאשר מגיעים למשא ומתן מולו.
      .
      מרקנן בכלל מאבד ערך שוק בשנתיים האחרונות בבולס. ככה שיש הבדל בין מה שהוא רוצה למה שקבוצות מוכנות לתת לו (כנראה יקבל הצעה נמוכה יותר).

      1. ברור. לדעתי מיאמי מסתכנים כאן עם במיוחד עם רובינסון אבל גם עם דאן. הם עלולים לגמור במחיר גבוה. לגבי מרקנן זה די ברור מעניין אם שיקגו בכלל ישוו. בקיצור הקוואליפיינג אופר הזה מעניין נראה איך יתפתח.

        1. רובינסון לטעמי יקבל (וגם מגיע לו) חוזה גדול. סדר גודל של ג'ו האריס. נאן איבד גובה מאז הקורונה ואני לא חושב שהוא שווה יותר מדי, ככה שגם אם יאבדו אותו, אני לא רואה בזה אבידה גדולה.
          .
          הפעם היחידה שמיאמי שילמו ביוקר היה עם טיילר ג'ונסון, שגם הוא אמר שהוא לא האמין שמישהו יציע לו סכום כזה (ואני לא חושב שזה המקרה עם רובינסון שהוא קלעי מצויין).

          1. לא חושב שאיזו שהיא קבוצה תתן לרובינזון הצעה. מיאמי תשווה כל הצעה אז למה לטרוח? מי שנותנת הצעה ננעל לה הכסף והיא צריכה להמתין שמיאמי יחליט אם הם משווים ויש למיאמי יומיים או שלושה בזמן הזה השוק יכול להתרוקן ממועמדים אלטרנטיביים.

            1. בגדול זה ניתוח נכון, ובכל זאת אם אני הניקס, אני נותן לו אופר שיט ענק – אולי אפילו 25 מיליון.
              שיתכבד ריילי וישווה.
              במקרה הגרוע – תקעתי יריבה עתידית עם הרבה יותר כסף בפיירול משהם רצו וקיוו.

            1. גם זה לא קשור…

          1. יכלו לשבת איתם ולסגור משהו לא? אלה שני שחקנים שבכלל לא נבחרו בדראפט ומצד שני הנתונים שלהם מעולים נאן : 48% מהשדה כמעט 40% מהשלוש ו 93% מהקו 14 נקודות למשחק ורובינסון עם מעל 40% מהשלוש ו 82% גם בסביבות 14 למשחק. בשביל שמעון זה בולשיט (יש מלא כאלה בליגה)אבל בשביל שמעון הכל זה בולשיט אז אני לא מתייחס. ותוסיף לזה ששניהם עזרו לקחת את מיאמי עד הגמר שנה שעברה שזה נותן להם עוד נקודות בצד הזכות.. ברור ששניהם שווים הרבה יותר ממה ששילמו להם עד עכשיו אז למה מיאמי לא סגרה איתם בשקט במקום לזרוק אותם לשוק החופשי ולהסתכן בהצעה סטייל מה שדדי אמר? יכול להיות שניסו לסגור איתם ולא הצליחו זה ההסבר ההגיוני היחידי שיש לי לזה? ואז אמרו הולכים לשוק החופשי כשהם יכולים להשוות?

            1. כי אתה לא יכול לעשות את זה עם חוזה רוקי.
              אלא אם אתה חושב שהיו צריכים לסגור איתם לפני פתיחת העונה הקודמת.
              (ובזה אני עוד מתעלם מהעובדה שככה הם הורגים את כל המקום מתחת לתקרה שהם עבדו קשה לייצר).

  5. נידמה לי שמנחם מאבד שכן (ברונו פרננדו מההוקס גר באותו בנין עם הדוק). חוץ מזה גם אני מסכים שמיאמי ויתרו מהר מדי על נאן ורובינסון.

      1. יכול להיות שהסוכן שלו דרש כל כך הרבה, שהם העדיפו לתת לשוק לתמחר אותו, אני לא רואה איפה פה הויתור.

  6. בוסטון עושה מה שאפשר עם מה שיש. לדעתי יהיו טובים יותר בשנה הבאה.
    .
    לא יודע למי דאלאס מפנים שכר – ג'ון קולינס? דווקא דרוזן יכול להועיל להם בדקות שלוקה יושב, ואולי אפילו להוביל כדור כשלוקה על הפרקט ולהוריד מלוקה קצת לחץ, הוא הפך למקבל החלטות סביר לגמרי, ואסיסטר משובח, אמנם לא כמו לוקה, אבל עדיף שדרוזן ימסור ללוקה שמחכה מחוץ לקשת מאשר ההפך. דווקא יכול לעבוד.
    .
    אדמונד סאמנר זה הבן של סטינג?
    .
    כבר בערך שנתיים שיש זמזומים סביב מארקנן והספרס, לשם שינוי אני מקווה שזה לא יקרה – לדעתי הוא סוג של סאמניץ', רק יותר יקר, מבוגר ופציע, כבר עדיף המקורי.

    1. באופן מפתיע מאנו, המידע שאני קיבלתי אומר שהספרס לא מעוניינים במארקנן.
      וזה היה ספציפית אחרי שאמרתי שלדעתי הם ילכו עליו…
      בכלל השוק שלו חלש. נראה כמה חזק הסוכן שלו.
      יכול להיות שהוא בכלל ישוחרר אם הבולס יצטרכו את הקאפ רום ללונזו או מישהו אחר.

  7. לפחות הסלטיקס התחילו לעבוד !

    לא כל כך יודע מה תהיה ההשפעה של שני הטריידים האחרונים על הקבוצה, בכל זאת שני שחקנים שחייבים להוכיח את עצמם מחדש אחרי כמה עונות לא טובות.

    אבל לפחות מתחילים להזיז דברים בסלטיקס !

    ושאף אחד לא יבלבל לי מה דאן מביא ומה ריצ' מביא כי שניהם כרגע נראים כמו גופות.. רק הפוטנציאל ועונות העבר לחסותן.

    1. הכויב של הבינוני הוא הרע. לשם בוסטון הולכים חרא של טריידים. עוד נשמע את זעקות השבר של רזי פה. לדעתי הספירה לאחרו לגבי סטיבנס התחילה

  8. בסך הכל מהלכים סבירים של בוסטון, מרפדים את הספסל הלא קיים שלהם בשחקנים שהיו בעיקר פצועים/סיטואציה רעה בשנה שעברה ויכולים לתרום מייידית. יש שם גרעין מצויין, עם שני סופר-סטארים, המנהיגות והגנה של הורפורד וסמארט, יש שם צעירים שגם יכולים לעשות פריצה (מוזס בראון, לנגפורד או נסמית') ויש את הטיים לורד אהובי שרק ישאר בריא. עכשיו גם יש קצת יותר עומק ונסיון מהספסל.

  9. צהריים טובים ותודה על הפוסט
    לא יודע אם אלו חדשות ישנות,אבל ביורוספורט דווחו שארון ביינס סיים את חלקו.
    מכה קשה לאוסטרליה .

  10. אם המהלך המטומטם הזה עוד יגרום להם להפסיד את פורנייר – העתיד תחת סטיבנס נראה מפחיד מאד.
    הטרייד של תומפסון היה סתם טרייד כלכלי. לא מצפים לתרומה מאף אחד מהשחקנים ואני בכלל לא אתפלא אם דאן מתחיל כאן את סבב אריזה 2020 שלו.

    1. דדי, אתה מאלה שכשחבר מראה להם אוטו חדש הם אומרים לו: 'חרא של אוטו, צבע מגעיל ובכלל שילמת עליו 20 אלף יותר מדי'? לא לכולם יש כסף לקנות ראסל אורגינל, חלקנו צריכים להסתפק בריצ'רדסון יד שניה מהדוד העשיר בדאלאס 🙁

      1. האווי, אתה מאלה שחושבים שאת ג׳ייסון ריצ׳ארדסון צריך להשוות לאוטו חדש ?
        זה יותר כמו משומש 2002 שוויתרת על בדיקה כי המוכר אמר לך שהוא בונבוניירה…

  11. מפאת חוסר הבנה ואופטימיות בסיסית שמתלווה לאהדת קבוצה, אני מעדיף לחשוב שזה מהלך לא רע של הסלטיקס. יהיה מספיק זמן להתבאס אם זה לא נכון

  12. ג'וש ריצ'רדסון וכריס דאן שחקני הגנה מצויינים. האם הם יצליחו לשחזר את ימי משחקי ההתקפה הטובים שלהם? מי המאמן של בוסטון כיום? ברונו פרננדו נשמע כמו collateral damage.

      1. אודוקה היה עוזר מאמן של פילי כשריצ'רדסון היה שם ןמכיר אותו טוב.
        יכול להיות שהוא חושב שהוא יכול להוציא ממנו משהו שאחרים לא יכולים

  13. מהזווית של הקינגס אני אוהב תטרייד. תעודת ביטוח למקרה שהולמב לא יהיה בהשג יד. אחרי שהטרייד עם הלייקרס נפל זה סקנד בסט. מה שפחות אהבתי זה את הבחירה בדוויון מיצל ב9 ,אבל נראה לי שמקניר יודע מה הוא עושה. לדעתי ווגנר היתה האופציה שלו וכשהוא נלקח בחרו במיצל.

        1. לדעת כל מי שמבין כדורסל.
          אם זה לא היה מביא לתקרה קשיחה היה סיכוי טוב שהיה מגיע ללייקרס.
          יהיה נהדר גם בניקס.

          1. דדי מה אתה חושב המהלך הנכון שהפליקנס צריכים לעשות, להחתים את לונזו? לאורי /כריס פול אם בכלל יסכימו לבוא כמובן.
            סיין אנד טריד על בורגדון

            1. מה? סיין אנד טרייד על ברוגדון?
              איך, מי, למה ומאיפה?

            2. משהו במערכת היחסים שלהם עם לונזו התקלקל, אז נראה שבכל מקרה הוא לא ישאר.
              הם רוצים את לאורי.
              אני הייתי הולך על קונלי ואיזה קלעי כמו באדי או פורנייה.
              אולי דינווידי אם קונלי סגור ביוטה.
              אבל הלחץ שם גדול ולדעתי זה עלול להביא אותם לתת ללאורי חוזה מוגזם.

          2. אין להם מה לחפש עם לונזו והם צריכים למצוא מחליף לאינגרם מהר שהשילוב שלו עם זאיון זוועתי והערך בשמים.
            .
            אני מקווה מאוד שדאלאס לא יעשו טעות ויביאו חוזה לבול, לא האנמי הזה הוא מה שחסר להם ובטח שהוא לא יקפיץ אותם לשלב הבא. קוואי לא נראה לי יעזוב את LA אבל הייתי מנסה למשוך אותו בכל מצב, טרייד על SGA גם יכול להקפיץ אותם למעלה (בטח שאוקלוהמה רוצים להיפטר ממנו), זה בדיוק הכיוון

  14. אם לונזו בסוף לא יחתום בשיקגו באמת שאני לא יודע כבר מה להגיד,
    אני חושב שפלוס מינוס שלוש שנים אני שומע שהם מתעניינים בו. אכלו את הראס.
    תחתימו אותו כבר סגרו עניין. בצהריים קראתי בבילצ'ר שיש "mutual interest" ביינו לבין הבולס על 80 ל 4
    וגם "mutual interest" בין הבולס לרוז, הדיבור על שניהם. אבל אני בספק עד כמה הג'ייק פישר הזה אמין.
    פעם ראשונה שאני בכלל שומע את השם שלו.

    זאת הכתבה:
    https://bleacherreport.com/articles/2946614-sources-free-agency-spotlight-on-cp3-the-lowry-domino-emerging-pg-carousel

    1. הכל זה משחקים ולחץ של סוכנים להוציא יותר בשביל השחקן שלהם, אין כמו לפרסם כתבה בעיתון שX Y Z מעוניין בהם, בכליי אני מאמין שלונזו יקבל משהו כמו 100 מליון ל4 שנים. הוא שווה 16-20 מליון אבל הפליקאנס יכולים להשוות כל ההצעה ובמקרה שיקבל הצעה נמוכה הם ישוו ואז יטרידו אותו , 25 מליון זה אוברפיי על לונזו והקבוצה שעשתה את זה תבטיח אותו ותצטער על כך

  15. וושינגטון רוצים את דינווידי.
    יצטרכו טרייד של 3 קבוצות עם איזה אוקלהומה, אבל לא אמור להיות קשה מדי.
    אז אם הוא לא יקבל את ההצעות שהוא מקווה להן מניו אורלינס או הניקס, הוא כנראה יגיע לשם.
    .
    וכמו שמשחק הכיסאות הזה נראה, יכול להיות ששרודר יגמור בדאלאס, הרבה בגלל ההשפעה של דירק וארץ המוצא של שניהם, דרישות גבוהות של בראנסון להארכת חוזה, וזה שלמארק קיובן אין מושג בענף…

  16. מיאמי הולכים על לאורי ודרוזן.
    כל מיני דברים מעניינים קורים ומדווחים ואני בטוח שלהרבה אנשים יש מה להגיד, חבל שהאתר לא ממש נותן מקום לכתוב או לדסקס את הנושא שלשמו הוא נוצר, אבל צריך 12 רובריקות על האולימפיאדה וגם ניצחו בבייסבול וזה לא שזו תקופה שקורים בה דברים מעניינים בליגה אז סבבה, וואטאבר. 6 המקומות הראשונים באתר hoops לא קשורים להופס.
    .
    עריכה מגוכחת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט