זה בסך הכל עניין פורמלי. פוסט אינטראקטיבי/ חגי ניסני

המשחק ארוך מדי – כולנו מלינים על כך יום יום. שעות על גבי שעות של זמן מיותר על זריקות עונשין, בדיקת וידאו של הסילברים, ועוד רעות חולות שפשטו בליגתנו. אז בשביל לעזור לליגה, נציע לסילבר מספר רעיונות לייעול. ישנם לא מעט מהלכים בליגה אשר נעשים באופן פורמלי כי חייבים אבל בפועל אין שום צורך. אפשר פשוט לסכם שברגע שהגענו לסיטואציה מסוימת אפשר להמשיך הלאה ובכך לחסוך זמן. אני אציע מספר רעיונות ואתם מוזמנים בתגובות להוסיף משלכם.

להחזיר את הכדור לשופטים: אני יודע שיש כאלו שמה שעושה להם את זה, זה לראות את הכדור צולל לסל. אבל כמו שאמרנו, אנחנו אנשים עסוקים. אז ההצעה הראשונה לייעול זה סטף עומד פנוי על שלשה מהפינה. בעצם הרעיון הוא שאם סטף הגיע למצב בו הוא פנוי לשלשה מהפינה יש טאצ'דאון ושלוש נקודות לווריורס. יחסוך לנו כמה שניות + כמה תגובות עד כמה סטף שחצן ומאוס.

מסלול מקוצר לקו – חיסכון זמן נוסף שיכול לעזור הוא הקפיצות האלו על השומר. נכון שאנחנו שונאים את זה? אז הרעיון הוא שכל פעם ששומר שקופץ מול טריי או הארדן (ויש שיאמרו גם דיים) במקום כל הבלאגן המיותר שהם יקפצו על השומר יסכנו את כולם בפציעה ויבזבזו זמן יקר, השופט פשוט ישרוק לפאול והם ילכו לקו במסלול מקוצר ויעיל יותר.

יאנג, הארדן ויש שיאמרו גם דיים

בברלי יפצע שחקן בסדרת פלייאוף – בעבר נהגו להקריב אנשים על מנת לרצות את האל (תשאלו את הבת של יפתח). הצעת הייעול היא הקרבת קורבן לבברלי. במקום שיסכן שחקנים ויוציא את התסכול שלו בסוף הסדרה, בתחילת כל סדרת פלייאוף בברלי יבחר שחקן אחד שפשוט לא ישחק (יעני בברלי פצע אותו) אבל  מכאן והלאה אסור לבברלי יותר לדחוף/לפצוע/להציק לשחקני היריבה. WIN-WIN.

סימן מיוחד להבעת התרעומת – עוד לא נולדה השריקה שתרצה את לוקה ואת לברון. לפעמים אני תמהה איך הם מצליחים להבחין האם השריקה היא לטובתם או נגדם. לא משנה מה הם יעשו, כמה הם יעשו, מבחינתם כל התקפה שלא נגמרה בסל ועבירה שלהם היא בזבוז. ג'י הוא סיפור אחר. גם אם הוא יעשה האק-א-סימונס במכוון הוא ירוץ לשופטים ולא יבין איך שרקו לו. ההצעה היא פשוט סימן אחיד לשלושת החבר'ה האלו שבו הם יביעו את התרעומת על השריקה (אני הייתי הולך על קריצה כפולה, אבל נשאיר את זה לאדם).

הצעות נוספות:

דריימונד יקבל טכנית בפתיחת המשחק.

דיוויס ידפוק את הנפילה המפחידה שלו עוד בחימום.

זהו, עכשיו תורכם לתת הצעות.

לפוסט הזה יש 123 תגובות

  1. לעשות הגרלה בפתיחת העונה להכריע מי תיקח אליפות – יחסוך פציעות, בידודי קורונה, לילות בלי שינה, והתקפי לב של אוהדים, יגדיל את הסיכוי של קבוצות משווקים קטנים, וכל זה כשהשורה התחתונה תישאר זהה – רק קבוצה אחת זוכה באליפות. איך לא חשבו על זה קודם???

  2. אני אעביר את זה לכן.

    דראפט ביום חמישי וכולם כאן אולימפיאדה. זה נחמד ואפילו מענין לפעמים אבל יש כאן נושאים כבדים כמו בראדלי ביל לאן ואף אחד לא מתענין.
    .
    בקיצור, לא מת על גישת הכל תמורת בראדלי ביל. הכל בגרסה המורחבת של ג"ס = ויסמן + 7 + 14 + פול. שמעתי את הטענות שההגנה שלו תשתפר אבל א) אני לא מת על סופר טיים ב) לא מאמין שאפשר לזכות באליפות עם שני גרדים נמוכים בפרט וכל הקבוצה נמוכה בכלל (קרי, ביל, קלי, גרין וסנטר זה הרכב נמוך)
    .
    חוץ מזה יש כאן נציג של ממפיס? סלו מו פלוס החזרת הבחירה של ג"ס סיבוב ראשון 2024 פלוס בחירת סיבוב שני ובחירה #7 של גריזליס. הולך?

    1. אני איתך בכל הקשור לעסקה של ביל. גם אני לא הייתי עושה את זה, מה גם שראינו את ראסל הולך לאיבוד בקו אחורי עם סטף ולא ברור אם ביל זה מה שחסר שם. גם לא מבין את כל אלו שנואשו מוייסמן, הוא הראה ים פוטנציאל.

  3. במקום כל משחק שילכו לבדוק שלוש פעמים אם היה פלייגרנט או לא על זה שמישהו העביר יד מספיק קרוב לפרצוף של מישהו אחר לכל מאמן יהיה את הזכות להפוך פאול אחד במשחק לפלייגרנט 1.

  4. שעה לפני הדראפט ווג' מודיע על כל הבחירות והטריידים שיתבצעו. עכשיו כשהקבוצות יודעות את מי הן יבחרו או יטרידו כל הג'נרל מנג'רס מקבלים ערב חופשי ללכת לפאב לשתות קצת בירה

  5. הארדן וטריי יכולים ללמוד מדיים מה זה יש שיאמרו דיים? דיים ברמה בפני עצמה הוא השילוב של הארדן טריי ולוקה ובתלונות והמבטים לשופטים של לברון. נשאר לו ללמוד למרפק כמו לברון ויאניס והוא החבילה השלמה

  6. טייק חדש על דילמת האסיר: פורזינגיס ואולדיפו משחקים איקס-מיקס-דריקס. מי שמפסיד מחמיץ חצי עונה בגלל פציעה. אם המשחק מסתיים בתיקו – שניהם בחוץ לכל העונה בגלל פציעות. מה לדעתכם תהיה התוצאה?

  7. לגבי הדראפט מחכים למוק של גזלה אבל רק ולי ולאשך יש הרגשה שקייד לא יהיה השחקן הכי טוב בדראפט הזה?
    בדראפט נט השוו אותו ללוקה 😂😂😂😂
    ולטייטום שזה התקרה לדעתי ביום טוב.

    אני עם סאגס גרין ובוקנייט שהולכים לנגב בnba יותר מכולם.
    בבחירות הנמוכות יש אחד טרה מאן שהוא דילוב של טריי וטרנס מאן 😎 שיכול להפתיע יש לו את הסקילס והסוואג וגוש כריסטופר
    בלוטרי דה ויון מיצל יהיה אחלה למרות שהשם הפרטי מכשיל אותו ניימולוגית אבל השם משפחה מציל אותו כנראה 😉

  8. הצעת ייעול להופס: לפתוח פוסט יומי לשמעון בו הוא יוכל בתגובות לומר את כל מה שבא לו, וזאת בלי קשר לתוכן הפוסט. שמעון מה אתה אומר?

  9. ביומיים הראשונים של העונה שחקני כל הקבוצות עולים לשחק עם תלבושת משחק עליה שמות השחקנים כתובים בעברית.
    .
    (איזה גדול זה יהיה עם פתאום נראה קארי ורוזן????)

  10. ראסל ווסטברוק מתחיל כל משחק עם טריפל דאבל בתנאי שהוא לא חוצה את רף 2 ניסיונות הקליעה מהשלוש.
    .
    (אני לא יודע כמה זמן זה חוסך, אבל יהיו הרבה פחות בלטות מעופפות)

  11. השמועה החמה העכשוית היא שאוקלהומה מוכנה לשמוע הצעות על שג"א. לו אני ג"ס זה הזמן לדחוף את כל הנכסים למרכז השולחן. מי חושב שיש לו יותר?

  12. במהלך משא ומתן על טרייד, קבוצה שאוהדיה יגידו ראשונים את צירוף המילים "אנחנו נראים לכם כמו בילי קינג?" תוכל לקבוע באופן חד צדדי את הטרייד.

  13. כל משחק שהסלטיקס או קבוצה של דוק ריברס עולה ליתרון 20+ המשחק ימשיך מחדש בשיוויון עם 5 דקות אחרונות על השעון

  14. חוק דה-שוט : הצבע יהפוך לבריכת מים בעומק עשרה ס"מ.
    במילא אך אחד לא משתמש בו אז לפחות הסנטרים יוכלו לשחק בהגנה ים-יבשה על אמת.

  15. כל פעם שקיירי ארווינג מחמיץ משחק מסיבות אישיות, הוא צריך אחר כך לסוע לקצה העולם השטוח ולחזור בטרמפים לברוקלין

  16. בכל משחק נגד הלייקרס חייבים לעשות קליר פאת׳ לאלכס קארוסו לטובת ה״קרושואו״. כי בולד ממבה יש רק אחד בעולם

  17. נחמד מאוד.
    יש דרך מצויינת לקצר את כל ההפסקות. לתת לאוהדים האמריקאים להתנהג כמו האוהדים האירופאים בזמן פסקי זמן. אבוקות וחזיזים והכל. נראה את אדם סילבר משאיר אותם משועממים ליותר מידי זמן.
    אם זה לא יספיק, אז כמו שתגברו את הליגה בשחקנים אירופאים אפשר לתגבר אותה גם באוהדים מאירופה שייקבלו גרין קארד כדי לחמם את העניינים.

  18. והנה עוד שני רעיונות:
    * קבוצות יוכלו לקבל את פסקי הזמן שלהם כשהארדן מכדרר מול שחקן אחד ומשחק איתו משחקים פסיכולוגיים. כל 8 השחקנים האחרים על המגרש יכולים לקבל לרדת לדבר עם המאמן.
    * אנשים שיטענו שג'ורדן או שאק היו קולעים 50 למשחק ולוקחים אליפויות נון-סטופ – ייאלצו לצפות בספייס ג'אם או סינבאד, בהתאמה.
    אנשים שייטענו שלברון הוא הGOAT ייאולצו לצפות בחידוש שלו לספייס ג'אם.
    אם מישהו מכל אלה ימשיך עם האדרה מיותרת של בני אדם או, גרוע מזה, ייטען שהוא אהב את הסרטים הוא ייאלץ לצפות בהם שוב. לא יודע אם זה יחסוך זמן במשחקים אבל זה יישפר את הדיונים שמתפתחים בזמן טיים-אאוטים ארוכים או זריקות שלוש.

  19. טור מעולה ניסני!
    במהלך העונה הרגילה כל מפגש של שתים מבין הקבוצות סקרמנטו, קליבלנד, דטרויט ושארלוט יתבטל בהסכמה הדדית של מאמני הקבוצות. התוצאה תיקבע בהגרלה.
    .
    במהלך החימום של משחקי הלייקרס תינתן ללברון קפצית והוא יתן הטבעת ווי אר אול וויטנסז מרשימה עם שחקן של היריבה לבחירתו בשביל הפוסטר.
    .
    בתחילת סדרת הגמר דמרקוס קאזינס יוכל לעבור לאחת משתי הקבוצות המשחקות לפי בחירתו. בתחילת הפלייאוף כספי יוחתם על חוזה קצר מועד בקבוצה לבחירתו.

  20. בס"ד
    מדהים ניסני תודה.
    בכל פעם שהשופטים הולכים לווידאו, ההחלטה תהיה תקפה לכל הספקות באותה מחצית.
    בלי קשר למהות הספק.
    בנוסף, כמו כל פעם ששחקן נפצע, הקבוצה שלו בוחרת שחקן יריב שלא ישחק, עד שהשחקן שלה יחזור.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט