חמש מי יודע? חמש, אני יודע! / BIRDMAN91

חמש, מי יודע? חמש, אני יודע!

החייל איינג' דני מתבקש לסור לאפסנאות לחתום על מצפן.

1. מי אתה כריס ג'ונסון? – סווינגמן 1.98 הוחתם מיד לאחר שחרור ג'ורדן קרופורד… (הרהורי חרטה?) על חוזה לעשרה ימים מ'ריו גרנדה ואלי וייפרס' בליגת הפיתוח. בבכורה נגד מיאמי הוא תקע 11 נק' ו-3 ריב' נתן הגנה טובה והוסיף הרבה אנרגיה כשהוא קם מהספסל. ב-27 לחודש יתפוגג חוזה העשרה ימים שלו, וכרגע מסתמן הכיוון שהוא יושאר לפחות עד סיום העונה.

2. גבירותי ורבותי קבלו את ואנדר בלו! – היש תהומות נמוכים יותר? בוסטון החלו מלקטים שאריות של מכבי ראשל"צ. השחקן שצביק'ה שרף חתך, חתם ב-22 לחודש על חוזה לעשרה ימים בבוסטון. סקונד גארד של 1.93. בונים קבוצה או לא בונים קבוצה?!

3. מנחם ציטט את הבוסטון גלוב לפני כמה ימים, שאיינג' פתוח לכל טרייד "מלבד סולינג'ר, אברי בראדלי, ואולי ראז'ון רונדו"…  שני הראשונים הם פרוספקטים מבטיחים, וזה מובן שלא ירצה לעשות עליהם טרייד. אבל "ואולי ראז'ון רונדו" גורם לתהיות. מובן מאליו שהוא סופרסטאר שנתן סדרות פלייאוף מעולות, אבל שנה שעברה מאזן הקבוצה לפני הפציעה שלו: 20-23, בלעדיו היה שיפור(!): 21-17. עד כמה בדיוק הוא תורם לקבוצה, ועד כמה לראז'ון רונדו? אולי איינג' מחפש דרך להקיא את החוזה של ג'ארלד וואלאס בחבילה עם רונדו. בינתיים הוא לא שיחק נגד וושינגטון במשחק האחרון, ותנחשו מה, הסלטיקס ניצחו.

4. כמה חיכיתי למשחק נגד הלייקרס, היריבות ההיסטורית. עם החזרה של רונדו וההגעה של ג'ואל אנתוני, כבר רצו לי בראש משפטים לפוסט הבא: "יומני היקר שלום. היום אכלתי פרייד צ'יקן. בלילה לקחתי את הלייקרס לג'ים וזיינתי אותה… דברים בסגנון הזה. מה היה הסוף? רונדו כל כך חלוד שצריך לעשות לו ספריי לשחרור ברגים במפרקים. אנתוני חלוד כי כבר 17 שנה ספואלסטרה לא נותן לו לשחק. באימון מסרו לו כדור, לא בא לי פאנץ' ליין אבל עדיף ככה. הסוף ידוע, העגלות מהלייקרס קברו אותנו.

5. נוסעים יקרים שלום, נא להדק חגורות, לכבות את הסיגריות, וליישר את הכיסא. הרכז שלכם להערב הוא…. ג'ראלד וואלס. טיסה נעימה.
ובכן ובכן, פציעות לרונדו, בראדלי, וביילס, והסלטיקס עלו למשחק נגד וושינגטון בקו האחורי עם פיל פרסי ו-וולאס. גראלד סיים את המשחק עם 9 (תשעה) אסיסטים, פרוחורוב עדיין לא דופקת' ראש בקיר' אבל מוריד וודקות כמו קוזאק.

עוד חמש: לפני 5 שנים הכל היה אחרת:א.

 

 

 

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. איינג' לא צריך לחתום באפסנאות על מצפן כשהוא כבר חתם על טנק…

    ואם להיפטר מחוזים היה בעדיפות גבוהה אצלו, הוא בחיים לא היה עושה את הטרייד שהוסיף לו את ה 4 מיליון של אנתוני שהיה ברור שלא יראה מגרש – לחישובים של העונה הבאה, כחלק מוויתור על קרופורד, וכל זה עבור בחירות סיבוב שני.
    בוסטון מנסים להיבנות דרך הדראפט.

    אבל אם כבר טור על בוסטון, אז הנה מה שאתה צריך לשים לב אליו –

    הידיעה מהיומיים האחרונים על זה שבוסטון "לא הצליחו להגיע עם רונדו על הסכמה להארכת חוזה".

    ידיעה שהופיעה באי אס פי אן מכל המקומות.
    לא ממש אתר איזוטרי שבדרך כלל מפרסם ידיעות כמעט חסרות משמעות כאלה (הרי רונדו חתום גם לעונה הבאה…).

    אז מה קרה הפעם ?
    למה הם פרסמו את זה ?
    ומאיפה בכלל הם שמעו על זה ???

    עושה רושם שלמישהו היה מאד חשוב שהמידע הזה יפורסם ויגיע כמה שיותר אנשים.

    ומי זה המישהו הזה ?

    מי שמכין את הקרקע כדי לתרץ לאוהדים למה הוא העביר את רונדו בטרייד, וכנראה אפילו לא קיבל הרבה מדי עבורו…

    אז האם הדיבורים על נסיון להארכת חוזה שנכשלה היו שקר ?

    אז זהו שלא.
    כמו ששיקגו גם ניסתה להציע לדנג הארכת חוזה לפני הטרייד…

    אבל בשני המקרים הקבוצות הציעו לשחקנים סכומים נמוכים עד מעליבים בכוונה, ואין ספק שזה מה שקרה גם עכשיו עם רונדו כדי שאיינג' יהיה דובר אמת כשישאלו אותו אחר כך למה היה טרייד, והאם הוא ניסה להשאיר את רונדו בבוסטון…

    אז האם יש טרייד בקרוב ?
    לדעתי לא.
    רונדו משחק יותר מדי רע בזמן הקצר מאז שחזר מהפציעה כדי שאיינג' יוכל לקבל עבורו משהו סביר.
    עדיף אפילו להשאיר אותו עד הקיץ במקום לעשות טרייד על היכולת שהוא מראה עד עכשיו, כי בוא נגיד שלטנקינג זה לא יזיק…

    אבל מה שנראה יותר מסביר בעקבות הפרסומים האלה למי שיודע לקרוא קצת בין השורות, זה שאם רונדו יצליח לחזור לכושר טוב או אפילו סביר לפני תום מועד ההעברות – איינג' יעשה כל מה שהוא יכול כדי לעשות עליו טרייד, וכבר מעכשיו הוא מכין לו את התירוצים לאוהדים ולחשדות והשאלות על טנקינג…

  2. היום מול אוקלהומה כבר היו לו 8 אסיסטים..
    הוא מתחיל לאט לאט לחזור לכושר
    אם הוא יהיה טוב בחודש הקרוב אני לא רואה אותו נשאר עד הקיץ…

  3. לפחות הם לא כאלה תקועים. תקנו אותי אם אני טועה אבל בשני הדראפטים הקרובים יש לבוסטון כמה בחירות איכותיות מאוד ( שלהם ושל הנטס), ועם בסיס של רונדו סאלינג'ר אוליניק וברדלי שלא נראה שבורחים לשום מקום, לא כזה נורא! חוזים מעיקים כמו האמפריז ו-וואלאס יעזבו והעתיד לא שחור כמו של הלייקרס נגיד

  4. ב-2014 יש להם את הבחירה שלהם ושל הנטס(או של ההוקס,היותר נמוכה)
    ב-2015 יש להם את הבחירה שלהם ואת הבחירה של הקליפרס(עבור דוק ריברס)
    אם איינג ייפטר מגף גרין יהיה לו ב-2015 דף משכורות נקי עם בסיס של רונדו(אולי)בראדלי סאלינגר ועוד כל החברה מהדראפט
    עוד שנתיים בוסטון יהיו קבוצת פלייאוף בכירה!!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט