ללא הקולטס – הלהיט היחיד של אינדיאנה / רון טחן

לאחר שהקולטס פינו מחדש את הבמה, הפייסרס חזרו להיות הלהיט של מדינת אינדיאנה, ובזכות כמה תצוגות על (והטבעה אחת מדהימה שזכתה באדיבות דנסקי לפוסט שלם http://www.hoops.co.il/?p=23594) , וחזרו להיות הקבוצה שכולם מדברים עליה כפייבוריטית לזכייה בתואר הנחשק.

בנוסף, פול ג'ורג' נבחר לראשונה לחמישיית האולסטאר (היברט כנראה יחכה על הספסל), צורף לסגל הרחב של נבחרת ארה"ב, ולאחר אינספור פניות הודיע כי הוא שוקל בחיוב השתתפות בתחרות ההטבעות.

קשה מאוד להתעלם מכך ולא להיסחף בתוך גל האופטימיות. בטח כשאתה אוהד אינדיאנה. השבוע זה בא לידי ביטוי בפורומים השונים של אוהדי הקבוצה. שימו לב מה אומרים על שאר הקבוצות שמוזכרות כמתמודדות העיקריות שלנו:

מיאמי? וויד פצוע כרוני, בלעדיו אין להם סיכוי.

OKC?  ווסטברוק הפך מועד לפציעות, בלעדיו אין להם סיכוי (והסנטר הפותח שלהם נראה כמו Cedric The Entertainerhttp://www.youtube.com/watch?v=vOpwo7S6xUk).

סן אנטוניו? לא מסוגלים לנצח קבוצות גדולות.

פורטלנד? חסרי ניסיון ברמות הגבוהות. מקסימום גמר מערב.

את יוסטון והקליפרס עדיין לא סופרים כמועמדות רציניות, אם כי לדעתי יש להן סגל מספיק חזק, בטח לאור ההתקדמות המבורכת של גריפין, והמטורפת של ג'ורדן.

אז מה, האם אנחנו באמת הקבוצה הטובה בליגה? לא הייתי חותם על זה.

כרגע אינדיאנה היא קבוצת ההגנה הטובה בליגה. פול ג'ורג' והיברט מועמדים ודאיים לחמישיית הגנה, סטיבנסון שומר קשוח, והיל ווסט משלימים אותם נהדר.

יחד עם זאת, אינדיאנה רחוקה מלהיות קבוצה מושלמת. חסר לנו סדר בהתקפה. האלתורים של לאנס מרהיביםhttp://www.youtube.com/watch?v=IptrkH8XUNw, אבל אי אפשר לבנות עליהם למשך כל העונה. פול ג'ורג' כופה לאחרונה זריקות, היל וווסט כבר לא דומיננטים בהתקפה, והיברט? המועמד הבכיר לשחקן ההגנה של העונה, מתקשה מאוד לקלוע לאחרונה. הספסל התחזק משמעותית מהשנה שעברה, אבל עדיין אי אפשר לסמוך על כך שמישהו (כולל גריינג'ר) שם יתעלה על עצמו ויוביל אותנו.

ההיט יתעוררו, אוקלהומה מדהימה כבר עכשיו וזה בלי ווסטברוק, ואולי גם ס"א תחזור להפחיד פתאום. פורטלנד? יש להם כרגע את הפאוור פאוורד הטוב בליגה, אבל חובת ההוכחה עדיין עליהם.

סקירת המשחקים האחרונים

1.      ניצחון 92-116 על סקרמנטו – חששותיי ממשחק זה התבדו לחלוטין. משחק מעולה של אינדיאנה ששלטה לכל אורכו בכיכובו של פול ג'ורג' עם 31 נק' ועבודה מעולה על רודי גיי בצוותא עם סטיבנסון. ווסט עשה שרירים על ג'ייסון תומפסון החביב, היל ווטסון שניהם התעלו על שחקן שאני מאוד אוהב, איזייה תומאס, והיברט? הוא דווקא הפסיד בקרב האישי לסנטר ההתקפי הטוב בליגה כיום, הלא הוא דמרקוס קאזינס שהראה את כל הארסנל ההתקפי שלו.

2.      ניצחון 89-117 על הניקס – מה יהיה עם הניקס? הם לא היו במומנטום חיובי? מישהו יכול להסביר לי איך מקבוצה שלפני שנה בדיוק הייתה הקבוצה השנייה בטיבה במזרח, היא הפכה לשק החבטות של הליגה?

במשחק עצמו האיש והאגדה בהתהוות מקוני איילנד, סר לאנסלוט התבלט עם שיא קריירה של 28 נק', פול ג'ורג' הוסיף 25 וגריינג'ר וסקולה סיפקו תרומה יפה מהספסל עם 11 ו 10 נק' בהתאמה.

קואץ' ווגל החמיא לסטיבנסון: "הוא רק נהיה טוב יותר. הוא יעיל. הוא מרהיב, והוא לא פחות תחרותי מאף שחקן שאי פעם אימנו". ומה אמר האדון לאור כל המחמאות? "כשאני משחק נגד קבוצות מהבית שלי, אני חייב להתבלט, כי אני יודע שהמשפחה והחברים שלי צופים בי"

לאור דבריו, אם סטיבנסון חותם בניקס בשנה הבאה, הוא מועמד ל MVP.

 המשחק היה כל כך גמור שאקס הניקס כריס קופלנד זכה לראות פרקט ואף צלף שלשה מול אומללי הניקס. אגב אומללות, מה לדעתכם יעשה אדון מלו בקיץ? הוא כל כך רצה להגיע לניקס, מימש חלק מהציפיות אשתקד, אבל השנה בעיקר נראה מיואש (לינק)

3.       ניצחון 92-106 על הקליפרס – שימו לב לנתון מעניין. בעת כתיבת היומן שעבר, סקרמנטו, הניקס והקליפרס היו ברצף נצחונות ונראו מעולה. כל אחת מהן הגיעה לקונסיקו פילדהאוס (האולם הביתי של אינדי) לאחר הפסד.

הקליפרס, לאחר הפסד די מיותר, הגיעו לביקור אצל קבוצת הבית הטובה בליגה, וקיבלו שיעור מאלף בכדורסל מאינדיאנה בה פול ג'ורג' התפרע לחלוטין עם 36 נק' והטבעה אחת מדהימה. מה שלא אהבתי היה המרפק המיותר של דיוויד ווסט לגריפין . שמחתי שהוא הורחק. למה אתה צריך את זה? בכלל, שאפו לבלייק גריפין, שחקן שאוהבים לדחוף ולהרביץ לו, על כך שהוא שומר על איפוק יחסי.

המסע למערב (2)

למי שהספיק לשכוח, לאחר תחילת העונה המדהימה, אינדיאנה יצאה למסע משחקי חוץ במערב, שכלל ביקורים (כולל 2back to back ) אצל הקבוצות הטובות ביותר שהיה למערב להציע. המסע הסתיים בהצלחה. זה התחיל בניצחון גדול על הקליפרס, נמשך בהפסד הירואי לפורטלנד הלוהטת. לאחר מנוחה קלה נרשם ניצחון לא קל על נמושת הליגה דאז, יוטה ג'אז. בביקור בטקסס, סן אנטוניו, במה שהתברר כאחד מהפסדיה הראשונים לקבוצות גדולות (מגמה שנמשכת עד עכשיו) חטפה בראש (נגמר ב 11 הפרש רק בגלל גארבג' טיים ממושך), ואוקלהומה? היא דווקא נתנה לנו בראש. אלו היו שני הפסדים מתקבלים על הדעת, מה גם ששניהם הגיעו במשחקים ללא יום מנוחה לפני.

המסע הנוכחי, חייבים להודות, פחות מאיים על הנייר. המערב באופן כללי חזק יותר מהמזרח, אך לא מדובר כאן על אריות המערב. אז מה צפוי במסע הנוכחי? שני משחקים כבר שוחקו.

1.      ניצחון 94-102 על גולדן סטייט – המשחק ששובץ כמשחק המרכזי של יום מרטין לותר קינג, הבטיח המון. מוליכת הליגה מול הכוח העולה בליגה, גולדן סטייט, שבמסע הנדיר והכמעט מושלם שלה במזרח (סיימה אותו עם מאזן 1-7, כולל הצגה מול מיאמי וניצחון קשה עם שלשה מדהימה של איגאדולה עם הבאזר על ההוקס, שלראשונה מזה שנים ממש מעוררים אצלי סימפטיה).

המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה. אינדיאנה פתחה חזק מאוד וזכתה לתרומה התקפית נאה מכל החמישייה (פול ג'ורג' קלע 14 מתוך 23 כבר ברבע הראשון), כאשר היברט וסטיבנסון לטעמי היו הטובים במשחק עם 14 נק' כל אחד, כאשר היברט הוריד באופן נדיר 13 ריב' וסטיבנסון, הגארד המוביל בליגה מבחינת ריבאונד הוריד 10 כדורים חוזרים, והוסיף 7 אס'. גולדן סטייט כמעט והפתיעה בסוף בתמיכת הקהל הביתי כשצימקה ל 4 נק' הפרש בלבד ברבע הרביעי, אבל ג'ורג' היל וסטיבנסון ציננו את ההתלהבות עם שלשות קריטיות.

2.      תבוסה קשה 100-124 לפיניקס – הבשורות הטובות: קלענו לפחות 100 נק' משחק חמישי ברצף, הבשורות הרעות: חטפנו 124. פיניקס בתצוגת תכלית כה מרשימה, שאפילו גרמה לדוק להקדיש להם פוסט שלם .

רציתי לכתוב על פיניקס הרבה זמן, וממש חיכיתי למפגש הזה. מדוע? ובכן, בתחילת השנה הפייסרס "נפרדו" ממספר שחקנים כאשר אלו ששווים אזכור הם די ג'יי אוגוסטין, טיילר הנסברו, ג'ראלד גרין ומיילס פאלמבלי. כמו בכל פרידות, יש כאלה שמגיבים יותר טוב, ויש כאלה שמגיבים פחות טוב. מצורף VINE  בנושא (סרטון בן 7 שניות).

בסקירה היומית של ה BOX SCORE של המשחקים, אני תמיד מתעניין במה עשו שחקני העבר בקבוצה. החל מאקסים טריים דוגמת הנסברו ועד כוכבים לשעבר דוגמת ג'רמיין אוניל (פצוע מס' 1, סיים את העונה), אל הרינגטון (פצוע מס' 2, סיים את ימיו כשחקן משמעותי בליגה) ומטה וורלד פיס (פצוע מס' 3, לא יודעים מה יש לו, סיים את תאי המוח).

ביומני הראשון כאן זכיתי לכתוב על psycho t הנסברו ולרדת חזק על אוגוסטין, שניים ששיתפו פעולה בטורונטו. מאז דרך אגב, למי שלא שם, אוגוסטין נחתך מהראפטורס, חתם בשיקגו, ואני עדיין לא מבין מה הולך שם. הבנאדם פתאום כוכב. איפה היית שנה שעברה?

הדבר נכון גם לגבי מיילס פלאמלי וג'ראלד גרין.

ג'ראלד גרין

 

צפו בבקשה בסרטון הבא: 

הוא לקוח מתוך עוד אימון של הפייסרס אשתקד. תזכו לראות שם בין היתר את פלאמלי עם הטבעה עוצמתית, אבל גולת הכותרת היא ג'ראלד גרין. כמה שחקנים בליגה יכולים לקפוץ כל כך גבוה ובכזו קלות?

ג'ראלד גרין 1.0 – הגארד הצנום והאתלטי מבוסטון החלשה, עלה לכותרות עת זכה בתחרות ההטבעות של 2007. זו הייתה שנה טובה עבור האתלט העצום שסיים עם 10 נק' למשחק ב 22 דק'. לא רע נכון? לאחר העונה הזו הגיע הטרייד שישנה את ההיסטוריה של הליגה. יחד עם ביג אל ג'פרסון הצעיר, בחירות דראפט ו3 ניצבים (אם אתם מתעקשים… ראטליף, טלפייר וראיין גומס), נשלח גרין הצעיר למינסוטה הקפואה תמורת קווין גארנט.

רשם שתי עונות סתמיות במינסוטה יוסטון ודאלאס, ונפלט מהליגה כמו רבים לפניו ואחריו.

גם בחו"ל הוא לא הצטיין, מלבד תחרות הטבעות אחת בלתי נשכחת מול ג'יימס "פלייט" וויט ברוסיה (השתמשתי בלינק הבא בכתבה אחרת, אבל יש לי נסיבות מקלות, תיווכחו בעצמכם)

ג'ראלד גרין 2.0 – גרין חזר לארה"ב, היישר לדי-ליג. הצטיינותו בדי ליג סידרה לו חוזה בן 10 ימים בניו ג'רזי נטס, ולבסוף הוא הוחתם עד סוף העונה וניפק את חצי העונה הטובה בקריירה שלו כולל דאנק השנה http://www.youtube.com/watch?v=nOzo4pHTZ-M שגרם לספסל הקבוצה היריבה להתכווץ. הבאזז העצום סביבו הביא לכך שאינדיאנה, מהקבוצות המשתפרות בליגה, החליטה להחתים אותו על חוזה מובטח וייעדה לו את תפקיד השחקן השישי. עם פציעתו של גריינג'ר, גרין הוקפץ לחמישייה, ולא סיפק את הסחורה. למזלנו, פול ג'ורג' חיפה על החסר, והשחקן האלמוני למדי לאנס סטיבנסון החל לקבל יותר ויותר דקות משחק. אינדיאנה קפצה כיתה בפלייאוף והחלה לחשוב אליפות, ומעמדו של גרין המשיך להתערער. לבסוף, ג'ראלד גרין הועבר ליעד חדש, פיניקס, תמורת לואיס סקולה הותיק, יחד עם ניצב גבוה במיוחד, מיילס פלאמלי…

מיילס פלאמלי

כבן להורים כדורסלנים, הבן הבכור במשפחה אחיו הצעיר, מייסון, שנחשב למוכשר במשפחת הענקים,נבחר השנה במקום ה 22 וממעט לשחק בנטס) שימח את הוריו כאשר נבחר בדראפט על ידי הפייסרס במקום ה 26. דרך אגב, רק אני שמתי לב לכמות הבלתי נתפסת של אחים ענקים שמשחקים בNBA  (גאסול,לופז,פלאמלי,מוריס,זלר)?

בחזרה לענייננו: מיילס, שלא עשה דברים יוצאי דופן במכללות, לא זכה לדק' משחק משמעותיות בפייסרס, והיה הסנטר השלישי בקבוצה אחרי היברט הגדול ומהימי הפחות גדול. גם בפיניקס הוא היה אמור להיות הסנטר השלישי. מרצ'ין גורטאט היה הסנטר הראשון, ואלכס לן המבטיח נבחר בדראפט. אז איך הוא הפך לסנטר הפותח של פיניקס? זה התחיל כשגורטאט הועבר תמורת החוזה הנגמר של אוקאפור (על הדרך הועבר שאנון בראון ונמנעה מהצופים חובבי ההייליטס ההזדמנות לראות את בלדסו בראון וגרין באותה קבוצה), עם ההבנה שלן מושבת לתקופה הקרובה, אבל בעיקר בזכות היכולת המפתיעה של הגבוה האתלטי. עדיין לא התאוששתי מהחסימה המדהימה שלו על קאזינסhttp://www.youtube.com/watch?v=SikiVn29sms

הוא רושם השנה 9.7 נק' 8.7 ריב' ו 1.6 חס' למשחק, וכל זה במחיר מבצע של 1.12 מיליון דולר ל 3 השנים הקרובות. ולחשוב שאנחנו תקועים עם מהימי וה 4 מיליון שלו לעונה…

הצוות המקצועי של הפייסרס זוכה להמון קרדיט, ובצדק. אם זאת, קשה להתעלם מכך שממש פספסנו את פלאמלי, בטח לאור החולשה של מהימי. גרין, שעשה עבודה טובה גם כשעלה כמחליף כשבלדסו עד היה כשיר, עוד קיבל את ההזדמנות שלו ופשוט לא ניצל אותה.החשש שלי הוא שדבר דומה הולך לקרות עם אורלנדו ג'ונסון וסולומון היל. אני כמובן לא חושש שהם יצטיינו במקום אחר. אני פשוט רוצה שהם יפרצו אצלנו בתור רול פליירס חשובים. אין לי ספק שיש עשרות שחקנים בליגה שכדי לפרוץ, פשוט צריכים את הסיטואציה הנכונה. תראו את סטיבנסון לדוגמא, ובטח שאת פול ג'ורג', שאילולא הפציעה של גריינג'ר ספק אם היה הופך לסופרסטאר.

כריס קופלנד? הוא גבוה, קלעי טוב, אבל הוא באמת לא שומר, ואין לו סיכוי ממשי עכשיו כשגריינג'ר חזר.

 נחזור למשחק עצמו, ששודר ב ESPN  שבוודאי הכינו מראש טקסטים מלאי מחמאות לבחורים של ווגל, ופשוט לא יכלו להשתמש בהם בערב בו הסאנס שחטו את אינדיאנה, עם משחק מצוין של האקסים הטריים, בתוספת יכולת מעולה של דראגיץ' וכבונוס, הקרקס שעשה מרקיף מוריס מרוי היברט (עד מתי משחקים עם יותר פאולים מריבאונדים?) ברבע השלישי. תבוסה גדולה, אבל בסדר. נתאושש מזה.

השבוע שיהיה

1.      סקרמנטו (24.1) – את היומן שעבר כתבתי ביום המשחק מול סקרמנטו, ואת היומן הזה אני כותב גם כן ביום משחק מול הקינגס. אם חששתי מהמפגש הקודם נגדם, הפעם, ודווקא כשאנחנו בחוץ, אנחנו חייבים לנצח. הקינגס איבדו במשחק הקודם את רודי גיי שככל הנראה ייעדר לתקופה ארוכה, ואת דמרקוס קאזינס. עם כל הכבוד לתחייה של ג'יימר פרדט השנה ואייזיה תומאס הנהדר, זה לא כוחות.

2.      דנבר (25.1) – הגיע הזמן לנצח back to back  במערב, ודנבר תהיה הקורבן. הנאגטס מתחו עד הקצה את פורטלנד לפנות בוקר, אבל לדעתי מדובר בקבוצה שתסיים מחוץ לפלייאוף.  את ההחתמה של בראיין שואו אהבתי, אבל הם עשו יותר מדי טעויות עם החתמות שחקנים שגויות בעמדות תפוסות, הספיקו לריב עם אנדרה מילר (קחו את קופלנד, תנו לנו אותו), גלינארי הנהדר לא יחזור לשחק העונה, וכבר עכשיו הפסידו בביתם יותר מאשר הפסידו בכל העונה שעברה (כולל פלייאוף).

3.      לייקרס (28.1) – http://www.youtube.com/watch?v=4VUeLDA27Mc. הלייקרס בצניחה חופשית, וחבל. אני אישית ממש לא נהנה לראות את הלייקרס כל כך חלשים. יש לי רק 3 שאלות בקשר ללייקרס

·         האם קובי יחזור העונה?

·         מה עושים עם גאסול?

·         מתי יפוטר ד'אנטוני?

4.      פיניקס בבית (30.1) – קרב חוזר, הפעם בבית. הקבוצה הגאה של הפייסרס לא תיתן לסאנס להשלים ניצחון כפול.

עד הפעם הבאה, ניפרד בניסיון הריחוף הכושל של אנדרה ברניאני, שישבית אותו לתקופה הקרובה: http://www.youtube.com/watch?v=V9dX6IhU2tM

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. תודה על פוסט פנטסטי של אוהד אמיתי!
    לדעתי לחצי העונה פול ג'ורג' הוא MVP, לאנס סטפנסון הוא MIP, ורוי היברט הוא "שחקן ההגנה". לא רע לחמישייה אחת!

  2. ג'רארלד גרין זה השחקן הכי אתלטי בליגה זה ידוע ובדוק עם כל הנתונים האפשריים למדידה וכבר כמה שנים טובות.

    אין שום הפתעה בזה. הניתור שלו מהמקום הכי גבוה, התגובות שלו הכי מהירות, ניתור על רגל אחת מפחידה.

    למעשה מהעשור וקצת האחרונים אולי רק לג'רמיו מון היה ניתור מהמקום יותר מפחיד.

    ההטבעה שלו פה בהחלט מרשימה אבל הוא עושה המון דברים כאלה.

    הדבר הכי מרשים אצלו זה שהעונה הוא כמעט לא מתבסס על האתלטיות שלו אלא על הקליעה.
    הוא קולע באיזור ה-40 אחוז ל-3 עם יותר מ-45 אחוז מהפינה השמאלית איפה שדראג'יץ אוהב כל כך למצוא אותו.

    שחקן שאני מאוד אוהב לראות.

    תודה על אחלה פוסט.

  3. בקשר לניקס אני לא יודע אם אני כבר צריך להתחיל לחשוש שהם יגנבו לנו את אחד מ-3 המקומות האחרונים בליגה…. ועוד יותר מפחידה אותי המחשבה שהבחירה שלהם בכלל תלך לדנבר…אללה יוסטור ולהקתו כמו שאומרים.

    סתם אין מצב שהם לוקחים לנו את המיקום הזה 🙂 אבל הם לא רחוקים משם.

    עכשיו כשברניאני בחוץ ואמרה נפצע אחרי ששיחק עם גפרורים יש להם דווקא סיכוי לעלות חמישייה קצת יותר קשוחה, להזיז את מלו לפוורד ולשחק עם 3 קלעים מסביבו.

    אני הייתי מכניס את טימי הארדווי לחמישייה אם מחליטים לפתוח עם מלו כPF.

    בכל אופן עם פצועים או בלי פצועים האיי קיו של הקבוצה הזאת לא מעבר לסיבוב ראשון וגם במזרח החלש, זה ברור לכל מי שמבין טיפה כדורסל.

  4. הלייקרס כרגע עם המאזן ה-9 הכי גרוע הווה אומר בחירה 9 בדראפט לא כולל סטיית תקן
    הלייקרס יוכלו לקחת שחקן תותח כמה דוגמאות:זאק לווין,ארון גורדון,גיימס יאנג,ווילי קולי סטיין,נואה וולה
    כל אחד הוא אופציה מצוינת!!

  5. זה לא ישאר ככה אל דאגה.

    ניו יורק, קליבלנד , סקרמנטו יעברו את הלייקרס.
    אני בונה גם על יוטה שהיא בסך הכל שני משחקים מתחת לליקרס.

    1. אני מקווה בשבילכם שלא תתחילו לנצח בטעות.
      אם תסיימו עם בחירה 11-14 זה יהיה נורא
      אם אתה גרוע לפחות שתהיה בחירה טופ 5 גג טופ 7
      כל משחק שהלייקרס מפסידים האוהדים צריכים לחגוג!!

  6. וואו איזה יומן עשית. כל הכבוד.
    בהחלט הקבוצה הטובה בליגה.
    מאוד אשמח אם הם יתנו בראש למיאמי למרות שאני מרגיש שהם לא מספיק "רעים" ושברגעי האמת הם לא יצליחו לעבור את מיאמי (ורק אוקלוהומה השנה תצליח לעשות את זה)

  7. מומי אהב את התמונה הראשית
    חשב בפוסט יהיה עוד קצת נישנושים ונישנושות

    על הכיפאק של פוסט , העיקר שמיאמי הרשעים שניצחו את הלייקרס במרמה לא יהיו בגמר

    מומי יענה לך על השאלות על הלייקרס
    קובי יחזור , מה עושים עם גאסול ? חייב ניתוח אף הרמת עפעפיים ואולי קצת בוטוקס , על בטוח הוא חייב להסתפר מומי חושב שהוא מתבכיין הוא דומה לישבן עם טחורים .
    דאנטוני ? ביינתים הוא לא מפריע בעונה הבאה קובי מאמן שחקן ודאנטוני יעבוד מלצרות במסעדה בליטל איטלי

  8. השאלה הגדולה באינדיאנה היא איפה סטיבנסון ישחק שנה הבאה כי לפי המשכורות שכבר מובטחות בקבוצה אין לו מקום יש להם כבר שכר של 65 מיליון מובטח לא רואה אותה משלמים מס מותרות , סטיבנסון יכול לקבל חוזה של 10 מיליון בחוץ , בירד לעומת פרסטי הפחדן לא ממהר לשלוח בטרייד ומעדיף לנסות לגרוף אליפות כבר השנה , גורג ממש לא ברמה של דוראנט ולברון אפשר להרגיע הוא כוכב בקבוצה מצוינת ומאוזנת …מקווה שיעשו חיים קשים למיאמי אבל עדיין אני רוצה את מיאמי בגמר מול אוקלהומה ושאוקלהומה תיקח דוראנט MVP של העונה והפליאוף

  9. פוסט מצויין
    אינדיאנה פלוס ביתיות פלוס תהליך ההתבגרות שווה טבעת
    אני מייחל לגמר מול אוקלוהומה בריאה ולא שעמומון מול הספרס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט