סיקור ראשון הראשון של הכדורסל באולימפיאדה / עמיחי קטן ושחר צ'קוטאי

(אתר פיב"א)

היום הראשון של משחקי הכדורסל באולימפיאדה הניב עמו הפסד פתיחה של נבחרת ארה"ב לצרפת, ניצחונות של אוסטרליה ואיטליה וקרב מעניין בין מאמן ישראלי לנבחרת איראן שהחל והסתיים בלחיצות ידיים. שחר צ'קוטאי סיקר את המשחק המרכזי של צרפת ועמיחי סיקר את כל השאר.

צ'כיה – איראן 78-84:

המשחק הזה היה בשליטה גמורה של החבורה של ננו גינזבורג במשך 3 רבעים, אבל האיראנים פתאום חזרו לעניינים ברבע האחרון וצימקו מאותו 46-67 של סיום הרבע השלישי עד שההפרש ירד ל-4 בלבד, קצת יותר מדקה לסיום. עם זאת, בלייק שילב הצליח להשיג נקודות חשובות והצ'כים הצליחו לשמור על הניצחון בסופו של דבר. האירוע המרכזי מבחינת הזווית הישראלית הוא לחיצת היד בין ננו גינזבורג הישראלי ובין המאמן האיראני בתחילת ובסיום המשחק.

את קלעי צ'כיה הוביל פטריק אודה עם 16 נקודות, כאשר שילב הוסיף 14 ויאן וסלי תרם 11.

בצד של איראן, בהנאם יחצ'אלי (Behnam Yakhchalidehkordi באנגלית), קלע 23 נקודות, מוחמד ג'אמשידי (Mohammad Jamshidijafarabadi) קלע 16 וחאמד חדאדי הוסיף 15.

איטליה – גרמניה 82-92:

הגרמנים פתחו חזק ועלו ליתרון דו-ספרתי ברבע הראשון, אבל האיטלקים צמצמו די מיד והביאו אותנו אל הרבע האחרון כשהיתרון הגרמני הוא מינימלי והמשחק אמור להיות צמוד עד הסוף. סל של מו ואגנר קבע 80-82 לזכות הגרמנים, 4:45 לסיום, אבל הוא היה האחרון שלהם במשחק בזמן שניקולו מלי לבדו קלע 7 נקודות באותן דקות והוביל ריצת 0-12 איטלקית וניצחון שהפך במבחן התוצאה לקל יותר ממה שהיה באמת.

את קלעי איטליה הוביל פונטקיו עם 20 נקודות, סטפאנו טונוט וגלינארי קלעו 18 כל אחד, ניקולו מלי קלע 13 עם 9 ריבאונדים וניקו מאניון הוסיף 10 נקודות ו-7 אסיסטים.

בצד הגרמני, מאודו לו קלע 24 נקודות, בונגה תרם 13 ואנדראס אובסט חבר למו ואגנר עם תריסר לראש.

ניגריה – אוסטרליה 84-67:

התוצאה קצת משקרת, כי ההפרש היה מינימלי לאורך רוב המשחק והיתרון עמד על 5 בלבד כשהאוסטרלים יצאו לריצת 0-9 עמוק בתוך הרבע האחרון. מכאן והלאה, ההפרש היה כבר דו-ספרתי והאוסטרלים חגגו את הגדלתו יותר ויותר בדרבי בין ה-2 שניצחו את ארה"ב במשחקי ההכנה, בניגוד לאלו שניצחו (וינצחו? את האמריקאים בטורניר האולימפי עצמו).

את אוסטרליה הוביל פטי מילס עם 25 נקודות, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות, ניק קיי קלע 12 בזמן שאינגלס ואקסום תרמו 11 כל אחד.

בצד של ניגריה, אובי אמגאנו היה הקלעי המוביל עם 12 נקודות, אוקוגי קלע 11 ואצ'יווה ונוורה קלעו 10 כל אחד.

ארה"ב – צרפת 83-76:

משחק ראשון של נבחרת ארה"ב והיא מקבלת מולה יריבה חזקה בדמות צרפת. כבר בפתיחה אנו מקבלים משחק צמוד ואחרי הובלה קצרה של ארה"ב הצרפתים עולים ליתרון 8-9. מכאן ריצה קצרה של האמריקאים הופכת את התוצאה ועד סיום הרבע היתרון עולה ל-7.

ברבע השני האמריקאים, ובראשם הולידיי, שומרים על איזון. המחצית נגמרת ביתרון 8 כחול אמריקאי.
קולוט (מאמן צרפת) הוגה רעיון – יש חסרון לנבחרת של פופ, גובה. במהלך המחצית השנייה הוא מעלה את פורייה לצד מוסטפה פאל והצרפתים יוצאים לריצת 3-12 בכדי להשוות את התוצאה ואף לעלות ליתרון לאחר שלשה אדירה של דה קולו. בתום הרבע הצרפתים ביתרון 6. תוצאת הרבע 25-11.

נגמר?? לא אם תשאלו את ארה"ב שמתחילה רבע רביעי בריצת 1-12. אך הכדורים הפסיקו להיכנס להם ואילו לצרפת הכדורסל האיר פנים. לאחר שהצרפתים צמצמו, היתרון עדיין היה בידיים אמריקאיות עד שיבולסה בריב' התקפה שבו הוא הקריב את גופו והשתטח על הפרקט, הוא מצליח להעביר מסירה לפורנייה שתופר שלשה ומעלה אותם ליתרון 2, דקה לסיום. פופ לא לוקח פסק זמן ודוראנט מחוץ לקשת מחטיא והצרפתים סוחטים עבירות רבות כדי להנחיל לנבחרת האמריקאית הפסד ראשון באולימפיאדה מאז 2004.

בצד המנצח והכבר לא כל כך מופתע, בלט פורנייה עם 28 נקודות, רודי גובר קלע 14 עם 9 ריבאונדים ודה-קולו קלע 13 עם 5 ריבאונדים ואסיסטים.

בצד של ארה"ב, האלוף הטרי הולידיי קלע 18 עם 7 ריבאונדים, אדבאיו קלע 12 וקטף 10 קרשים, לילארד קלע 11 ודוראנט הוסיף 10 עם יותר עבירות (5) מסלי שדה (4).

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 103 תגובות

  1. תודה לאדם סילבר.
    בהכנה כבר ראו סימנים מקדימים שהנבחרת הזו הושפלה ע'יי קאלב אגדה.
    אבל בחיים לא דמיינתי ששחקן מוגבל כמו פורנייה יתפור את נבחרת ארה"ב בטורניר נחשב.

    למרות הכל ההפסד הזה לא אומר כלום בגלל השיטה שמעלה 3 נבחרות מכל בית.
    ואין עיתוי יותר מתאים להפסד מבחינת התעוררות של כל הסגל והמאמן.

  2. פטי מילס הוא העז של טורנירי הנבחרות , כל טורניר במדי האוזיס הוא בשיאו. ולגבי האמריקאים בהנחה שינצחו את שני המשחקים הנותרים בבית ויעלו ההפסד הזה לא נוראי כרגע השאלה אם מסמל את הבאות מול נבחרות כספרד או סלובניה של לוקה….

  3. תודה עמיחי ושחר.
    לא ראיתי כי הייתי עסוק וגם כי אין כוח לראות ספורט בלי קהל. צריך להחרים את האולימפיאדה.
    האבינג סאד דאט – פופ צריך להתבייש. מאמן דמיקולו

  4. הפלופים של USA הם מביכים , הם נופלים על הפרקט בשני צידי המגרש כאילו ירו בהם.
    זה מה שקורה שרגילים לשופטים של סילבר.
    התגובות של פופ הן עוד יותר מביכות , אף אחד לא ציפה שינצחו 30 הפרש , כן ציפו שינצחו נבחרות עם הרבה פחות כשרון.
    אני מאד רוצה את.לילארד בפילי אבל איך שהוא משחק זה בזיון בצורת המשחק שלו

        1. אתה מוזמן בעצמך להראות איפה במשחק יש השפעה של חוסר המוכנות של האמריקנים לשיפוט ולהגנה השונים או איך שאתה לא רוצה לקרוא להזיות שלך ושל הקול הפיקטיבי שאתה מהדהד

  5. מה יותר גרוע

    1. לקחת את המאמן הכי אוהב זרים בנ.ב.א ולתת לו חבורה של אמריקאים לקחת איתם גביע נגד אותם הזרים.
    2. לקחת מאמן שלא אימן סופרסטאר כבר 4 שנים ולתת לו נבחרת שמורכבת מסופרסטארים.
    3. לתת למאמן עם הקמפיין הכי כושל בתולדות הנבחרת שלך להמשיך לעוד אחד.
    4. אול אוף דה אבוב.

    אני הולך על 1. לראות את הסטואיות שבה פופ מפסיד מזעזעת בעיניי ונובעת בעיקר מהעובדה שהוא לא מאמין שהאמריקאים טובים יותר מהשאר

    1. 5. לקחת חבורה של שחקנים סופר מוכשרים לתת להם לשחק חמש דקות ביחד – לצרף להם עוד שלושה שזה עתה סיימו את האירוע הכי מרוקן מנטלית בחיים שלהם ואז לצפות שיביסו ישר כל מה שעומד מולם.

          1. נו … הנקודה ברורה. ברור שהוא היה היום השחקן הכי טוב על הפרקט. הכוונה אבל שהיו לו לבוקר ולאיש באמצע דברים חשובים יותר על הראש עד לפני שלושה ימים.

        1. חחח..
          תכל'ס עידו. אפשר לחשוב כמה תיאום צריך מול הוונילים האלה. קח את לילארד לדוגמא- שדיים לשחק איתם לבד זה מספיק, כל השאר זה בונוס – ובכל זאת האמריקאים הפסידו

      1. זה יפה שאתה חוזר על התשובות של פופ. לצפות מנבחרת עם דוראנט, טייטום ולילארד לקלוע יותר מ-80 נקודות זה לגיטימי?

        1. ברור שזה לגיטימי וברור שהם נראים זוועה. אבל אל תצפה לתפקוד קבוצתי מסגל כזה בזמן כזה. ביום שדוראנט /לילארד/טייטום לא יסחבו אותם הם יסתבכו.

            1. אגב לבוא בטענות לפופ – אם כבר אז לסגל כזה תביא את יאנג.

            2. מה יאנג היה עושה, זורק מהלוגו של האולימפיאדה? פורנייה היה מנגב אותו, שולח אותו לסיבוב במכבסת הכפר האולימפי והיישר לייבוש מהיר.

            3. לא יודע אבל הייתי רוצה לראות.

            4. לפחות למדתי שהשם של באם אדביו הוא Edrice Femi

            5. mission accomplished

            6. איזה קוסם סגל פי 10 יותר מוכשר, שאמור לקחת בהליכה, שים את הכלב של הנכדה שלי והוא משיג תוצאות טובות מפופ בנבחרת. פופ אפס בנבחרת כשלון טוטלי, לא זוכר שלנבחרת החלום זה הפריע לקחת את האולימפיאדה בעיניים עצומות.
              .
              שחקני הnba (הסופרסטארים) אלא שברמת דרג שכחו מה זה להיתקל בהגנות בגלל השיפוט בליגה.

            7. הם באמת עדיין צריכים לקחת במיוחד לאור החוסרים בהרבה מהנבחרות האחרות. כל מה שאני אומר זה לא לצפות מהם להיראות כרגע יותר מאוסף של שחקנים מאד מוכשרים.

            8. שאר הדברים שכתבת הם השטויות הרגילות שלך. מה בזריקות שהם החטיאו היום היה יותר קשה ממה שהם רואים יום יום בליגה?

            9. יש הנד צ’ק, מותר להיצמד לשחקנים (בליגה ישר קופצים על השומר ומקבלים שריקות ) אז השומר פוחד להיצמד לדוגמה https://youtu.be/yqL4Lhm_Ig0
              הם עושים פלופים בלי הפסקה בשני צדי המגרש ומחכים לשריקות שלא מגיעות.
              .
              מה ההבדל בהכנה שהנבחרת הזאת עשתה לעומת נבחרות עבר? אמרתי לך תשים את הקאבליר של הנכדה שלי לאמן את דוראנט בוקר לילארד טייטום… והוא לוקח זהב בהליכה כמו שנבחרות עבר לקחו, פופ כשלון

            10. כאילו לא ראית את המשחק. אין קשר בין מילה ממה שאמרת למה שקרה על הפרקט.

            11. גם אני חחח ראיתי את השם של אדביו פעם ראשונה.
              פופ לא יזמן את טריי בחיים הוא חושב עליו מה שהאשך חושב עליו.
              הבעיה שפופ כבר סנילי כמו ביידן. נהיה זקן נרגן. כדאי לו ולקר ללכת לפוליטיקה הם עדיפים על ביידן נראה לי.
              טריי היה מנגב מנהל משחק חודר עושה לובים הרבה דברים. הוא בנוי בדיוק לסוגי משחקים האלה.
              המזל הגדול של ארהב שיש להם דוראנט הוא יציל אותם בלעדיו היה פאדיחות חבלז.
              פופ מאמן חלש מה נגר כמו דריי עושה בנבחרת באמת אני רציני שואל.
              בלימקשר לדריי האמריקאים צריכים לשחוט 30 הפרש כל נבחרת אתם מדברים איתי על דוראנט ודיים טופ 10 בליגה ובטייטום ובוקר טופ 20 ויש את הולידיי ומידלטון אלופי nba ואדביו וזאק לאבין אתם נורמלים? מי בכלל מתקרב אליהם לכשרון? דה קולו? פורנייה? בחייאת חברייה כל דבר שהוא לא זהב בשחיטה זה כשלון.

            12. אז הם מחטיאים בגלל פופוביץ'?

            13. הם מחליטים כי אין להם עדיין תיאום קבוצתי ראוי וכושר משחק טוב מספיק כדי לנצח קבוצה איכותית כמו צרפת, וכשאין תיאום קבוצתי וכושר מדחקבאצה גבוהה אז הייתרון בכישרון לא יכול לבוא לידי ביטוי. אם לא יצליחו תוך כדי המשחקים להגיע לתיאום קבוצתי וכושר משחק ברמה גבוהה והראשון משפיע לא מעט על השני, אז הם יכשלו כמו באתונה.

            14. *הם מחטיאים

            15. לברוך ושמעון: כדי שהיתרון בכישרון האישי ואף יתרון גדול יבוא לידי ביטוי, צריך שיגיעו לתיאום קבוצתי וכושר משחק טובים, מה שאין עדיין לארה"ב מספיק.
              אם לא יגיעו תוך כדי המשחקים לתיאום קבוצתי וכושר משחק טובים כל הייתרון הבולט בכישרון ילך לעזאזל או לכל הרוחות ויהיה חסר משמעות.

  6. משהו שחסר לנבחרת הזאת זה עושה משחק מעמדת הגארד. דריימונד זה נחמד, אבל לא היה מזיק גארד כזה.
    העניין שלא יודע כמה כאלה בכלל יש בNBA, עידו הזכיר את טריי שהוא כזה. גם הארדן, אבל הוא לא בא (ובצדק).

  7. הנבחרת האמריקאית עדיין הכי כשרונית בטורניר וזה יהיה כשלון אם הם לא יקחו את הזהב.
    ועדיין, הנבחרת בקושי התאמנה, כאשר 3 שחקנים הגיעו ישירות לאולימפיאדה.
    .
    הסגל שלהם בנוי לא טוב. יותר מדי סקוררים שצריכים את הכדור ביד ואין ממש קלעים. חסר PG שמנהל משחק, מחסור בגבוהים, ואפילו איזה מבוגר אחראי כמו שהיה בנבחרות הקודמות שיהיה מסוגל "לישר" שחקנים.
    בנוסף, פופוביץ' מאמן גדול, הוא בהחלט ראוי לאמן את הנבחרת, אבל יש הבדל בין לאמן קבוצה לעונה מפרכת לבין טורניר של הכל או כלום (ופה ששבסקי שהוא מאמן מכללות היה מצויין). פופוביץ' מזכיר לי איכשהו את מה שהיה עם לארי בראון (אם ההבדל שהכוכבים לא יצאו נגדו כמו עם בראון). נראה כאילו הצוות אימון לא הפנים שמדובר בטורניר ולא בעונה.
    .
    ואחרי כל זה. ארה"ב עדיין הפייבוריטים הברורים לקחת את התואר. נראה שהם פשוט סומכים יותר מדי על הקליעה שלהם ובימים שזה לא יכנס אין להם תוכנית מגירה.

    1. יותר מדי סקוררים שצריכים את הכדור ביד ואין ממש קלעים?

      דיים לא קלעי? דוראנט לא קלעי? בוקר לא קלעי? מידלטון? לאבין? הם כולם צלפים. גובה? מה אדביו לא מספיק? איזה גבוה בטורניר הזה בנבחרת אחרת טוב ממנו?
      זה הכל תירוצים הם ב10 רמות עדיפים על כל נבחרת בטורניר יש להם נבחרת מפלצתית. זאת קבוצה שהייתה לוקחת אליפותnba בהליכה עם פו פו פו פו כנראה.
      הם צריכים לעלות רמה בהגנה ההגנה שלהם היום בסיום הייתה חרפה הצרפתים בקושי הצליחו למסור והם נתנו 2 שלשות חופשיות ומהפינה לפורנייה ובאטום שהשאירו את הצרפתים בחיים. זה היה מחדל נוראי.

        1. לא מסכים. סמיילי מכוון לקלעי קאץ אנד שוט בסגנון של קליי תומפסון, השחקנים שהוא הזכיר, הם יותר קלעים יוצרים, פחות כרלה שמרווחים את המשחק.

            1. תעשה להם סוויץ במוח… הם שחקנים שלוקחים כדור ליד.
              הם אולי יקלעו ממצבים נוחים בפינות, אבל צורת המשחק שלהם לא מרווחת. (וכן, גם פה, פופ לא יוצא נקי)

            2. תראה בעיקר חסר להם זמן משחק יחד. אנשים שוכחים שכל טורניר העפלה או טורניר יבשתי בכלל לא קיים עבור הנבחרת הזו.

            3. או שהם נהנים לחזק נרטיב שיושב להם בראש ודיעה שהם משפריצים החוצה…

            4. השחקנים כולם יכולים להפוך לקאץ'-נ-שוט, אבל זה לא האופי של המשחק שלהם. כמעט כולם הם לקחת את הכדור וליצור בעצמו. אין היררכיה. שחקן כוכב (לאבין למשל) קשה לו פתאום להיות שחקן 8-9 ברוטציה ולשחק תפקיד משני.
              אכן יש היררכיה, שזה דוראנט לילארד (ואז טאטום) ואז כל השאר. אבל זה כמו שתמיד ציפו מכספי להוביל נבחרת והוא במשך כל הקריירה שלו התרגל להיות שחקן משלים.
              הנבחרת האמריקאית פשוט לא בנויה טוב. מחסור בכמה חלקים, שאולי עם מבוגר אחראי (סטייל לאורי או פול) היה נותן את ההבדל.
              .
              ועדיין, הם המועמדים לקחת ואם הם לא זוכים זה בהחלט כשלון, בטח עם כמות הכשרון שלהם. נראה גם שצוות האימון צריך להבין שיש הבדל בין אימון בטורניר לאימון קבוצה ויתכן שמאמן מכללות בכיר היה מתאים פה יותר, כמו ששבסקי ואפילו רוי ויליאמס כזה.

    2. נראה שאין להם תיאום קבוצתי וכושר משחק טובים. אם לא יגיעו לזה תוך כדי המשחקים כל הייתרון בכישרון והפייבוריטיות לא שומעים דבר.

  8. שמעון דבר עם ברוך שיוציא את האף שלו מהמועדונים בארובה ויעשה איזה טלפון לטוקיו חייבים לפתוח את המכבסה בכפר האולימפי. גילרי עושה בעיות – הוא לא מבין שעם הסגל הזה בלי אימונים וגם אם משחקים רק ביד שמאל – צריכים לנצח את באטום ופורנייה ב-20 הפרש.

    1. אכן שכחת גם את גוברט😎
      אגב אני נזכר שאמרו פה שאדביו לא נופל מאמביד לפני שנה 😎
      ארהב בכלל היו צריכים לשלוח את מקונל וקארוסו היה להם יותר סיכוי

      תדמיין נבחרת עם החמישייה הבאה מקונל קארוסו גרייסון אלן דאדלי פלאמלי היה יכול להיות מצחיק

      1. פופ. תגובה 7 של הסכין.
        דוראנט, לילארד, בוקר שלך חם מהתנור, הולידיי ומידלטון עם מוג׳ו של אלופים, טייטום – אתה מבין כמה כישרון יש שם על המגרש?
        חוץ מזה הוא בנה סגל בלי גבוהים – היה אמור כבר להבין שיש עצים ברחבות בטורנירים האלה. יש לו ניסיון שם.
        פופ ביזיון.
        תן לאובראדוביץ את הסגל הזה – מאמנים ממול יזרקו מגבת למגרש ברבע השני.

        1. אבל רגע – זו לא רק קבוצה של כוכבים כל כך מוכשרת שצריכים לנצח לא משנה מה המאמן יעשה?
          עם זה שהסגל בעייתי אני מסכים. אבל הגבוהים שלהם לא רוצים לבוא (ולא שיש להם כזה מבחר).

          1. תקשיב – לא ראיתי את המשחק – זאת חצי הטרלה 🙂 – מציע שנדבר אחרי שאראה (אם אראה היה לי מספיק בלי קהל בבועה). בינתיים נשאיר את המכבסה סגורה 🙂 בדוראנט ננוחם. אני בטוח שהוא יעלה הילוך

            1. אם יתנו לו…
              הוא ישב חצי משחק בחוץ על פאולים.

        1. אתם כרגיל מבלבלים במוח.
          האמריקאים שיחקו בצורה טיפשית מאוד (לפי דעתי הם היו צריכים באטלר כזה שיהדק את ההגנה עם הולידיי), דוראנט צבר עבירות יותר מסלי שדה (כן, ההוא עם הזריקה המושלמת והמנטליות האדירה), לילארד חירב עם ההירו בול שלו, ורק שימון ושות היו מוציאים זהב מזוקק מהכישרון הזה.
          אוברדוביץ היה עף מהנבחרת בצעקת ה"פאק יו דאטומה" הראשונה. דיי… בחייאת, הדרים טים שיחקה מול נבחרות שלא הכירו בכלל n.b.a. הנבחרת של 12', הייתה נותנת להם בראש, עם כל הכבוד לנוסטלגיה.
          צרפת נבחרת הרבה יותר מלוכדת וממושמעת וזה לא חדש.
          אי אפשר להוריד מהאחריות של פופ להפסד (בכל זאת ספג 16-2 בקלאץ'), אבל הוא בוודאי לא האשם היחיד בתצוגת הקליעה המבישה של דוראנט, לילארד וקצת טייטום.

    2. איזה מועדונים ארובה זה חור תחת יותר גרוע מהביג אילנד בהוואי, מזל שיש קזינו. כן הגילריז בהחלט זכו לסיבוב במכבסה ואז במייבש עם המגבות החמות על השטויות שכתב על פופ. דוראנט בוקר לילארד טייטום לא מסוגלים לנצח את צרפת של פורנייה באטום וגובר מביש

      1. בהתקפות האחרונות האמריקאים חיפשו ניצחון בשלשה במקום לשים סל. היה כואב לראות….
        איך אמר הפיני – אם להפסיד אז עדיף עכשיו
        🙂

  9. היי, ג'ון ג'ון פה. לא ראיתי את המשחק, כי אני לא מאמין בצפייה במשחקים שהסיכויים שמישהו באיצטדיון ימות הוא נמוך מ-5%, אבל כדאי שתדעו שהסיבה היחידה להפסד של ארצות הברית היא המזימה של האליטה הקומוניסטית-לטאית-ונצואליאנית ששולטת בעולם ונציגיה בנבחרת (סילבר, פופ ומידלטון) להשתלט על העולם שהם כבר שולטים בו על ידי החדרת צ'יפים דרך המקלדות של המחשבים והטלפונים. הקלדה נמרצת ועצבנית של ביטויים מסויימים הנוגעים לאמת הברורה (שמספיקה פגישה אחת כדי ששחקני כדורסל ישחקו כקבוצה, החוקים שסילבר ואך ורק סילבר קבע או על השינוי של השנתיים האחרונות שכוכבים מקבלים זכויות יתר, וזה טוב) משחררים את הצ'יפים הישר לידי כל מי שסירב עד כה לקחת את החיסון. אל תהיו שיפל.

  10. כמעט כולם פה כותבים שפופוביץ' אשם והם טועים לחלוטין
    לא הייתה לנבחרת הכנה מספיק טובה לטורניר
    ומי שאומר שזה סגל מפחיד צודק לחחטוין אבל שוכח שיש שם כמויות של אגו ושכמעט כל השחקנים שבאו הם הסטארים של הקבוצות שלהם וכל היום רק מחפשים כדור
    וגם יש את השאננות הבלתי נסבלת הזאת. איך דוראנט מרשה לעצמו להחטיא זריקה כל כך פנויה וכל כך חשובה?

      1. חחחח ת׳וג תפסיק לחלק לכולם משימות 😂😂😂 עוד לא הבנת שלאף אחד אין כוח?
        אבל תודה על הקישור ראיתי קצת – נראה שפופ הצליח לדכא אותם – עשה להם קאוואי 😂😂😂

  11. בואו רגע נשווה את הנבחרת לאלופה המכהנת:
    הולידיי ומידלטון בפנים.
    במקום יאניס – דוראנט.
    במקום לופז – אדבאיו
    במקום טאקר – זאק לבין
    אה כן – ויש גם לילארד אחד, ואיזה בוקר וגם טייטום
    חחחחח
    ברק בכר לוקח איתם מדליה

  12. אם כבר חיים בעידן התאטרון אז שיהיה תאטרון עד הסוף😄😄
    פופ לא נראה לי האיש הנכון לפרוייקט הזה.
    לך תלמד חבורה של סנופלייקים וקאפקייקים מפונקים לשחק משחק קבוצתי אחרי ששנים התרגלו/הרגילו אותם להירו בול מהונדס, סטרילי, ללא מגע עם שיפוט אבסורדי בזמן כל כך קצר.
    מצד שני אם זה חומר השחקנים שיש לך אז אפילו טיירון לו יעשה עבודה טובה יותר ומתאים יותר לסיטואציה.
    אפילו לוייד פירס חבר בצוות הכושל הזה🤦‍♂️🤦‍♂️.
    .
    כישרון לא חסר שם אבל איך אומרים כשהראש חולה כל הגוף סובל.
    הם עדיין פייבורטים אבל יש שתחושה שיפה זה לא יהיה.
    בכל מקרה אני לא אהיה מופתע אם הם לא ייקחו זהב.

  13. “Roy Cohn was a master of situational immorality . . . . He worked with a three-dimensional strategy, which was: 1. Never settle, never surrender. 2. Counter-attack, counter-sue immediately. 3. No matter what happens, no matter how deeply into the muck you get, claim victory and never admit defeat.”
    אולי הבעיה של האמריקאים היא שהם לא הלכו על הדיבר השלישי והכריזו שניצחו, לא משנה מה קרה במגרש. זו ללא ספק הטקטיקה המועדפת על המתלוננים פה.

  14. אני פה עם צוות דה-שבר. לא הבנתי מה הבעיה לצפות מנבחרת כזו לנצח עם כל הנסיבות והתירוצים (בסדר, אז לא 30 הפרש), לבקר את פופ שמפסיד לנבחרות נחותות יותר לא בפעם הראשונה וכנראה באמת לא מתאים למשרה הזו ולטעון שהם לא מקבלים את השריקות שהם רגילים להן מהשיפוט בבית גם בלי לעבור על כל קלטת המשחק (לפחות במשחקי ההכנה ראו את זה יפה מאוד, או יותר נכון מביך מאוד). נראה לי שמגיבים לגופם של כותבים גם כשהם צודקים

    1. אז אני צפיתי במשחק, ולא ראיתי שום דבר שהיווה ראיה מכל סוג לכך שהשחקנים האמריקנים לא קיבלו שריקות שהם רגילים להן או שהם חיפשו שריקות מסוג כלשהו שעונה על התאור, לכן אני מבקש מכל הטוענים בדבר קיומן של תופעות אלו שיבואו ויציינו איפה בדיוק הם חזו בהן.
      לא רואה איפה זה תגובה לגופו של כותב או איך זה הופך מגיבים אלו לצודקים איכשהו. בנוסף ראוי לציין שלפחות שניים מהם מודים שהם טוענים את זה בלי לראות כלל את המשחק.

    1. 😂😂😂😂
      לזכרו של טריי יאנג 😂😂😂😂
      אוהדי ננוחם חששו מאוד בדיוק מזה – בשנה הבאה יהיה להם ״הארט אוף א צ׳מפיון״ יהיה הרבה יותר קשה לעבור אותם.

        1. אתה לא מבין שהיתרון בכישרון חסר משמעות ללא תיאום קבוצתי וכושר משחק טובים שיש בצרפת ועדיין אין בארה"ב.
          אם ארה"ב לא יגיעו לתיאום קבוצתי וכושר משחק טובים ומעלה. הם יסיימו בדומה לאתורה ואליפות העולם 2006 ו-2019.

      1. תלכו תראו בינתיים את לוקה מפליא מכותיו בגופה של לואיס סקולה וחבריה. אהה כן וכמובן לא מקבל שריקות כי זה לא כדורסל של סילבר.

  15. לוקה סיים עם 48 נק' (29-18 מהשדה וגם 7-6 מהקו), אחד-עשר כ"ח, חמישה אס', 3 חס' ושישה איבודים. למרות שאיבד יותר מאשר מסר אס' שזה רע לגארד, נתן משחק אדיר ומהמשחקים הטובים בכל הזמנים של כדורסלן באולימפיאדה.

  16. בס"ד
    תודה רבה.
    האמריקאים הכי מוכשרים.
    אבל לא מתאומים, עייפים פופ מאמן נהדר אבל לא מתאים לנבחרת, אלא לקבוצה למשך עונה שלמה לפחות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט