פריוויו למשחקי חמישי בערב (והצגת חמישיות האול-סטארס)/רועי ויינברג

בלוך בברצלונה, לכן אני אחליף אותו בפריוויו וסיקור צמד המשחקים של יום ה'. במשחק הראשון, 2 קבוצות עם כושר חלש יאבקו ביניהן, כאשר הלייקרס יתארחו את מיאמי, ובמשחק השני דנבר תשחק נגד פורטלנד.

***

מיאמי היט (12-30)-לוס אנג'לס לייקרס (26-16)

לברון ג'יימס
ינצח את הלייקרס? כנראה שכן. לברון

שידור:03:00, ספורט 5

בהפסקת המשחק יודיעו מי הן החמישיות הפותחות לאול-סטאר – מזרח ומערב!

למשחק הזה מגיעות 2 קבוצות שנמצאות במצבים שונים לחלוטין. מצד אחד, מיאמי, שלמרות שהפסידה 4 מ-6 משחקיה האחרונים, ניצבת במקום השני במזרח, עם פור של 7.5 משחקים על המקום השלישי (ההפרש בין המקום הראשון לשלישי במזרח קטן בחצי משחק מזה בין המקום הראשון והתשיעי במערב), ומנגד, קבוצה מהמקום ה-13 במערב, שרחוקה 8 משחקים מהפלייאוף.

כפי שזה נראה, ההיט הם הפייבוריטים הברורים, אבל יש מצ'-אפ מרכזי שיכול לשנות את התמונה. פאו גאסול וכריס בוש- אם הראשון יהיה מצויין, ויאפיל על השני, המשחק משתנה, אבל למרות זאת, כנראה מיאמי תנצח, עקב הבדלי הרמות הברורים.

תחזית: מיאמי.

***

פורטלנד טרייל בלייזרס (11-31)-דנבר נאגטס (20-20)

אין שידור

לאחר הדרדרות, דנבר נמצאת במקום העשירי, 3 משחקים מהמקום השמיני. פורטלנד נמצאת במקום השלישי, מרחק משחק וחצי מראשות המערב, כרגע של אוקלהומה סיטי ת'אנדר. המשחק ביניהם הולך להיות התקפי, מפני שהבלייזרס הם קבוצת ההתקפה שקולעת הכי הרבה בליגה, 109 נק' למשחק, וגם הנאגטס מצטיינת בתחום זה, עם 104 חיצים לערב.

המצ'-אפ המרכזי יהיה בין הגארדים הצעירים והמבטיחים, טיי לאוסון ודמיאן לילארד. כל אחד מהם הוא מהשחקנים המרכזיים בקבוצתו, ומשפיע לטובה ולרעה על העונה של קבוצתו. הגארד שיתעלה על השני הערב, יוביל את קבוצתו לניצחון.

תחזית: פורטלנד.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 40 תגובות

    1. הצורה שהוא נפל על היד… מפתיע שהוא לא נפצע.

      ולמנחם שאלה, כתבת השבוע על וויד ושהברך שלו לא מחלימה.
      אתם יכול לתת כמה מילים מה יש לו, ממה שאני זוכר הסירו לו את המיניסקוס שהוא היה במכללות ופלייאוף האחרון הפיקה שלו הייתה חופשיה כי הרצועות שהחזיקו אותה נקרעו,אז חבשו אותו טוב.
      עכשיו מה בדיוק הולך שם? ומקווה בשבילו שאחרי הקרירה הברכיים האלו יאפשרו לו לתפקד בצורה נורמלית

      1. אני יודע שישנה לו בעייה עם פיקת הברך אך עם זה אפשר להסתדר עם TAPING טוב. ישנה לו עוד בעייה שלא בדיוק מבינים אותה, עד כמה שידוע לי.

  1. ריאל כרגע הפסידה לצסקא (הפסד ראשון העונה )שזה רע למכבי נקווה לניצחון ביתי בהיכל עוד חצי שעה על פרטיזן

    1. משחק ברמה ירודה
      עלוב לשלב הסוויט סיקסטין של היורוליג
      מכבי באופן פרדוקסלי משחקת טוב יותר או בקלות יותר מול קבוצות היורליג מאשר בליגה .
      חבל שלנדסברג לא מקבל יותר הזדמנויות , בלאט יבש אותו ולא לכבוד טו בשבט שחל בשבוע שעבר

  2. פלפרון ימשיך לדאוג לאחוזיו וזה נותן סיכוי ללייקרס.
    ורועי, אתה מתלוצץ? לא ברור לך מהם יחסי הכוחות בין פאו לבושית? זה חילול הקודש ההשוואה הזאת. לפאו יש שתי אליפויות כשחקן מוביל. בושית לקחה שתי אליפויות כמו שמחלק המגבות של מיאמי לקח אותן – בפסיביות

    1. אתה יודע, בסדרה של שבעה משחקים, תמיד יהיה איזה ריבאונד או סל חשוב שמישהו השיג. האם זה הביא את האליפות? לא. הוא היה נטל למיאמי בסדרות נגד אינדיאנה והספרס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט