הייתם בוחרים אותו בדראפט הקרוב?/ אוהד ס"א

העונה נגמרה (מזל טוב ליאניס ולבאקס), אבל עם כל הכבוד לאליפות שהייתה, מה שחשוב (לאביונים פנטזיונרים ומקבצי נדבות כמוני), קורה ב-29 ביולי. מועד בחירת הדראפט הקרוב בליגה.

הספרס האומללה שלי תיבחר במקום ה-12, ואני בטוח לחלוטין שהיא תיבחר שוב עוד גארד שיהיה חלש מדי לשחק גם SF, ולא כשרוני מספיק להוביל כדור, ובטח לא יידע לזרוק מה-3. היא גם תדאג שהוא לא ישחק בשנתיים שלוש הראשונות שלו בליגה. אבל זה לא מפריע לי לפשפש קצת (הרבה) באנליזות, בניתוחים הסטטיסטיים ובסרטי הווידאו הערוכים יתר על המידה.

הספרס צריכים פורוורד, ודחוף. 3-4 ורסטילי שיוכל להוביל את הקבוצה בשנים הבאות, לשמור על הקוואים של הליגה, ולקלוע כמו דוראנט.

אז ככה, יש בחור אחד ששמעתי עליו. אירופאי כמו שפופ אוהב (לייבש). האתרים שמים אותו במקום 20-15 בדראפט הקרוב.

האמת, לא נראה לי – ילד בן 18, רזה, חלשלוש, עם אופי מפוקפק, עם סימן שאלה ענק על יכולת הקליעה שלו. הוא בעיקר לא מוכן לליגה. אני לא יודע אם שווה להשקיע בו.
הנה התחזית של NBADRAFT.NET:

מקור חיקוי:

ניקולאס באטום.


חוזקות:

מבנה פיזי – 6.10 עם מוטת כנפיים של 7.3 וכפות ידיים גדולות.

חולשות:

בגדול – כל השאר…

לפני שאתם מדמיינים את קוואי בגרסה קצת יותר גבוהה, תבינו, הגנה ושרירים לא בבית ספרנו. יש סימן שאלה ענק על רמת התחרותיות שלו ועד כמה הוא יהיה מוכן לממש את הכישרון המאוד בוסרי שלו. אין לו ניסיון בקולג'ים והוא לא ממש השתפשף עם הילדים מה-HOOD, והניסיון מראה שאם אתה בא מהליגה השנייה באיזה חור באירופה, כמעט בלי ניסיון נבחרת ובטח בלי הסיומת "יץ", כנראה שאין מה לכתוב הביתה.

אז נכון, האתרים יוסיפו את כל הסופרלטיבים הכל כך אמריקקים וצבועים כדי לכסת"ח במידה ויבוא איזה אובר חוכם כמוני. אז הנה הם רושמים: יש לו בסיס רחב ותקרה גבוה, ו-upside (במילים אחרות: היום, לא שווה כלום), אבל בלי שילך לחדר כושר ויוסיף עוד 30 פאונד של שרירים, עדיף שילך למכור מוצרי חשמל מזויפים ברחוב עם האחים שלו.

בהגנה, הבן אדם לא מסוגל לשמור על דיקט. אין לו את היסודות והוא לא מסוגל לתפוס עמדה מול השומר שלו.

בהתקפה, הוא מאד חד גוני: כניסות לסל ואפקטיביות ממטר ומטה מהסל. אין ג'אמפ שוט. קולע זוועה מהעונשין, וה-31% ל-3 מהקו האירופאי בליגת המשנה לא מבטיח משהו.

בקיצור, בשביל שחקן שיקלע לי פחות מ-7 נקודות למשחק כמו אבדיה, אני מעדיף לקחת מישהו יותר יציב ומבטיח.

ג'ונתן ווסרמן מציין שהוא שיחק בליגה השנייה באירופה, הוא ראה שקשה לו לשחק בכנף או להתמקם לעמדת קליעה. לדעתו, חייבים לעבוד איתו במשך 5 שנים לפני שאפשר יהיה להפוך אותו לשחקן רוטציה מתקבל על הדעת.

מה אתם אומרים? שווה השקעה?

אני מצרף כמה סרטונים:

הייליטס מהליגה השנייה באירופה:

https://www.youtube.com/watch?v=9e8E3V4bL1w

אליפות העולם לגילאי 20 (ממוצע של 8 נקודות למשחק):

https://www.youtube.com/watch?v=O3GkcUgxBnU

ריאיון שעשו איתו בגיל 15:

https://www.youtube.com/watch?v=ZZu9Y_4SCks&t=27s

נ.ב.,
אם הוא לא מוצא חן בעיניכם – במקום ה-27, יש איזה צרפתי ענק, 7.1, עם מוטת ידיים של 7.9!!! הבחור לא מסוגל ללעוס מסטיק וללכת, וסל מבחינתו זה מה שיש בסופר, אבל מה, הוא מצוין בחסימות. "אם אני לא קולע, שאף אחד לא יקלע". בטח עם איך שהליגה נראית, הוא עוד יביא 200 מיליון דולר הביתה.

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. זרוק לביופרוד את איזיאה טוד ותסתכל קצת בוידיאוים. שחק אומנם בגי ליג ולא באירופה. גופנית מזכיר קצת יאניס בן 18 לעניים אבל הוא קאץ אנד שוטר נהדר כולל לשלוש.לדעתי צריך להבחר בסביבות של סאן אנטוניו ולא בסיבוב השני כמו שהוא כרגע במוקים

    1. בן 19 6.10 מוטת ידיים 7.00.מסיים נהדר בהתבעות ,מזכיר את הוידיאו של יאניס שצירפת.מוביל כדור טוב והבונוס קאץ אנד,שוטר טוב. איזיאה טוד פוטנציאל יאניס 2021, שלא תגידו שלא אמרתי:)

    2. נשמע נפלא. אמהמה, ביופורד בפנסיה משחק גולף ומשמש נשיא לענייני קהילה או איזה בולשיט אחר.
      המחליף שלו לא קשור לענף.

      1. צחוקים. לא ידעתי. בעקבות הכתבה שלך כתבתי כתבה אינטואיטיבית על הדראפט הקרוב מקווה שמל והחברה יחליטו לפרסם. לפחות נתת לי השראה לכתוב מה שלא קרה המון זמן.

  2. זה משנה?
    יש סיכוי שמהמקום ה-12 תצליחו לבחור את הכוכב הגדול הבא של הליגה.
    אבל הוא נמוך. כדי שזה יהיה מישהו שבאמת יישנה את המסלול של המועדון, ובטווח הקצר – צריך יותר מזל משכל.

  3. תודה מאנו. נהדר. יאניס היה הימור גדול שנבחר, לא חושב שמישהו חזה שיגיע תוך חות מעשור לסופסטאר שלוקח קבוצה לאליפות. הבאקס הימרו וזכו בענק.

      1. כן, אבל לא הייתי בטוח. אז "יצאנו לבדוק".
        מסתבר שבמקום ה- 28 בחרנו את האיש והאגדה: ליביו גי'ן צארלס. הוא נשלח חזרה לאירופה לעבוד על הג'אמפ שלו ונדמה לי שהוא עדיין עובד עליה (מעניין מה היה קורה אם במקום, הוא היה מקבל דקות…)
        במקום ה- 58 נבחר מיודענו דשון תומאס.
        אגב, ה"בליצ'ר ריפורט" נתן לנו את הציון "B+" על בחירות הדראפט, בעוד שלמילווקי האפסים הוא נתן את הציון B בלבד, ואני מצטט על מה שהם כתבו על יאניס:
        "Adetokunbo isn't just months away from being ready for the NBA—he's years away". נדמה לי שעברו מספיק שנים.

    1. צודק. הסתכלתי על זה שהבחירה 12 ועברתי מהר על השאר. כי זה באמת לא כזה משנה. בחירות מעל מקום 5-6 לרוב לא משנות את הארגון. גם אם יש הרבה כוכבים שנבחרו נמוך יותר.

  4. נהדר, אבל זה היוצא מן הכלל שלא מעיד כלל על הכלל. הסיפור של יוקיץ' לדעתי יותר קסום מיאניס יאניס פשוט פריק מפלצתי יוקיץ' ילד שמן שבמקרה הגיע לכדורסל, ויש לו פשוט קסם במשחק.

    1. צודק. הייתי מוסיף גם את הסיפור של מארק גאסול. הוסיפו אותו חינם על הטרייד של אחיו לממפיס מבלי שאף אחד באמת בנה עליו.

  5. מעולה, אחלה רעיון לטור.
    הראיון איתו מראה איזה בן אדם ברמה הוא.
    קטעי המשחקים מראים שהשחקן שהוא היום זה איש אחר בכלל

  6. "אבל בלי שילך לחדר כושר ויוסיף עוד 30 פאונד של שרירים, עדיף שילך למכור מוצרי חשמל מזויפים ברחוב עם האחים שלו"
    גדול!
    מה שכן,גם האחים שלו הסתדרו לא רע בזכותו 😉

כתיבת תגובה

סגירת תפריט