מילד לפריק- על הבנייה הגופנית של יאניס / יוני קריא

יוני קריא הוא פיזיותרפיסט ספורט שמנהל את עמוד הפייסבוק המרתק יונתן קריא פיזיותרפיה וספורט.

כילד צעיר ושדוף בן למהגרים ניגרים, יאניס מכר תיקים ומשקפי שמש מזויפים לתיירים ברחובות אתונה. בראיון אמר אנטטוקומפו: "תמיד הייתי פריק. זה התחיל בללמוד בבית ספר עם 300 ילדים שרק אני ואחיי השחורים היחידים וזה המשיך לסגנון המשחק שלי". בשנת 2008, בהיותו בן 14, הרים יאניס לראשונה כדורסל והכישרון נראה מיד. ב-2011, לאחר 3 שנות משחק, כבר שיחק בנבחרות הצעירות ובקבוצה בליגה השנייה ביוון.

מתקדמים שנתיים קדימה ל-2013 והפורוורד המוכשר, למרות שמשך הרבה עניין מקבוצות, נבחר במקום ה-15 בלבד בדראפט ע"י מילווקי. ברישום לדראפט גובהו של יאניס היה 2.05 מטר ומשקלו 97 קילו בלבד עם מוטת ידיים של 2.2! האגדה מספרת שבליגת הקיץ באותה עונה ישבו שחקני מילווקי סביב שולחן והעבירו אחד לשני אוכל. יאניס קם, הושיט יד ארוכה מעבר לשלושה שחקנים ולקח לעצמו מנה מקצה השולחן.

בעונת הרוקי יאניס רשם ממוצע של 6.8 נק', 4.4 ריבאונדים ב-24 דקות משחק. לשם השוואה, בעונת הרוקי של כספי, הוא קלע 10.3 נקודות ל-25 דקות. בעונתו השנייה בליגה, בגיל 20 בלבד, אנטטוקומפו התחיל למשוך עניין בליגה לאחר הטבעה עם שני צעדים בלבד מקו ה-3. בעונה זו נבחר להשתתף גם בתחרות ההטבעות וגם במשחק "הכוכבים העולים". והיווני גם המשיך לגדול. בעונתו השנייה בליגה כבר נרשם ב-98.5 ק"ג ובגובה 2.10!

לעונת 2016 כבר הגיע יאניס ב-101 ק"ג. בין העונות הפורוורד הוסיף אימוני משקולות אינטנסיביים ואגרוף למשטר האימונים (שנדבר עליו בהמשך). בעונה זו רשם משחק ראשון של 30 נקודות וטריפל דאבל והפך לצעיר אי פעם בבאקס שעשה זאת (21). עונת 2017 הייתה הקפיצה הגדולה, כאשר בעונה זאת יאניס קוטף את פרס השחקן המשתפר ונבחר לחמישיית המזרח באולסטאר בפעם השנייה ברציפות. בעונה זו רשם ממוצעים של 26.9 נקודות ו-10 ריבאונדים! בנוסף, בעונה זאת הוא ממשיך לעלות במסת השריר וכבר שוקל 104 ק"ג. הסוף לגדילה (בשעה טובה). לעונת 2018 הגיע יאניס בכושר שיא ובמשקל 110 ק"ג!!!

אז מה קרה שם? איך שחקן לא רע עם פוטנציאל טוב הופך למפלצת יוונית-ניגרית שמפרקת את הליגה? אני יודע מה אתם חושבים עכשיו: או שהוא לקח סטרואידים או שיוגורט יווני עושה עבודה מדהימה אבל בואו נסתכל על העובדות לפני:

  • גנטיקה: משפחת אנטטוקומפו רוצחים! לכל אחד מהם מבנה גוף מפותח ונראה כי למשפחה יש יכולת גנטית לפתח מסת שריר בקלות יחסית.
  • הצוות סביבו: רוב השחקנים המגיעים ל-NBA מגיעים מהקולג'ים. שם יש צוות שלם שדואג לתזונה, לאימונים ולכל התנאים המושלמים לטיפוח שחקני הכדורסל. יאניס בא מיוון ולא שאני מזלזל באנשי המקצוע ביוון, אבל הדגש בארה"ב סביב הנושאים האלו הוא מטורף ואי אפשר להשוות אותם לשום מקום בעולם. בטח כשמדובר בכסף הגדול של ה-NBA.
  • המשמעת: ב-2013, בראיון, שאל כתב את יאניס איפה תהיה בעוד 5 שנים? הוא השיב: "אני אהיה שחקן NBA ואני אהיה חזק יותר וטוב יותר". אנטטוקומפו בא מעוני של מהגר ביוון, בכל ראיון ובכל משחק ניתן לראות את המשמעת והמסירות שלו. במשחק ה-6 קלע 50 נקודות, הוריד 14 ריבאונדים והנהיג את הקבוצה, לא במילים אלא במעשים. תמיד טס להגנה ונלחם על כל ריבאונד וחסימה. הוא אתלט מסור וממוקד ואני מאמין שבכל אימון שלו בעונה ובטרום העונה הוא נותן את המאה אחוז. לא נראה את יאניס מתחיל עונה עם כרס (הארדן אהמ אהמ).

הטיפים של יאניס:

  • כתב ספורט שהתלווה ב-2017 לאימוני טרום העונה של יאניס סיפר: "הסופרסטאר מבצע אימוני כוח אינטנסיביים עם מספר חזרות קטן ועובר בין תרגיל לתרגיל לאחר שני סטים בלבד". בנוסף אמר: "הצוות של אנטטוקומפו מקפיד על אימונים פליאומטרים עצימים". אימונים פליאומטרים הם אימוני קפיצות המשלבים כוח מתפרץ בזמן קצר במטרה לשפר יכולות פיזיות כמו כוח, גובה, מרחק ניתור וזריזות.
  • יאניס מקפיד על 8 שעות שינה ושעה וחצי שנת צהריים. בעצימות של אימונים כאלה הגוף חייב את זמן ההתאוששות הזה כדי לבנות ולשפר יכולות.
  • פעם בשבוע ביצוע אימון קל המכונה "התאוששות אקטיבית" כמו יוגה, הליכה זריזה, אימון מתיחות או משחק קל בענף אחר.
  • שתיה: שתיה מרובה עוזרת לכיווץ שריר יעיל יותר, זרימת דם ואף הוכחה כמפחיתת פציעות.
  • גיוון: כל שבועיים צוות האימון של יאניס משנה את התרגילים בתוכנית האימון. זה גורם למגוון תנועתי רחב יותר ועוזר להיענות בהוספת עניין לאימונים. הכתב סיכם ב"בן אנוש רגיל היה קורס אחרי יום אחד עם יאניס".

היווני הוא סרט הוליוודי קלאסי. תדמיינו את הטריילר: "הוא בא מכלום ("רולקס! רולקס בחמש דולר!") עד שהוא מצא את ייעודו ("היי ילד, חסר לנו שחקן לקבוצה, אתה יודע לשחק כדורסל?"). לא היה לו מה להפסיד ("אני לא חוזר לשכונה שוב!", "אז תצטרך לעבוד קשה ילד, יותר קשה משמישהו עבד קשה אי פעם") וכולי וכולי.

הבנתם את הרעיון.

ב-2014 הייתה לבאקס עונה נוראית. ממש. היא סיימה עם מאזן של 67-15. מהעונה הזאת נשארו שני שחקנים צעירים: כריס מידלטון ויאניס. במשחק NBA 2k14 היה ליאניס ולמידלטון את הציון הנמוך ביותר האפשרי: 60. היום: 96 ו-85. הצמד הזה מחזיר אותנו אחורה, לתקופה בה שחקנים היו נאמנים לקבוצה באש ובמים ונותנים את הנשמה (ולא מוציאים את המיץ) למועדון וגדלים ומתפתחים איתו ביחד.

ריספקט.

ולא נסיים בלי מילה על כריס פול. אני אוהב את פול, אני חושב שהוא רכז מוכשר ומנהיג נדיר בכדורסל המודרני. הוא נכנס אצלי בשורה אחת עם ג'ייסון קיד, סטיב נאש ודומיהם. לשחקן כמוהו מגיעה טבעת, לפחות אחת. מקווה עבור כולנו שהוא ייתן עוד עונה טובה והפרויקט היפה בסאנס ימשיך לדבר עונה נוספת.

לפוסט הזה יש 39 תגובות

  1. מעולה, תודה.
    בזמן המשחק ראיתי שתי תמונות שהם שמו אחת ליד השניה של יאניס בזמן הדראפט ב 2013 והיום. ההבדלים תהומיים גם בגובה וגם ברוחב.
    חיפשתי את התמונה ולא מצאתי, מישהו יודע איך למצוא?
    העניין הוא לא לקחת שתי תמונות שונות זו ליד זו כי אז לא יודע את הסקאלה האמיתית (כלומר אם בץמונה אחת יאניס גבוה מאשר בתמונה השניה, שהאפקט יהיה נככון באופן יחסי ולא עניין של "מתיחה" של התמונה).

  2. רשמת את הכל חוץ מאת הסיבה העיקרית כמובן,

    סטרואידים אנבוליים ושאר הזריקות והאבקות שיאניס קיבל מהדוקטור במילווקי,
    כדי להפוך בקיץ אחד משחיף לאחד מהבודדים בליגה שלא נפצע ועמד בעומס של העונה הזאת.

    1. אם היה למי משניכם מושג,
      אז הייתם יודעים ש-HGH משיגים את התוצאה ההפוכה מ-"אחד הבודדים בליגה שלא נפצע" ו-"איירן מן…"
      .
      אין מצב שיאניס שורד את הנחיתה על הברך עם חבלה בלבד אם אכן היה משתמש ב-HGH.
      אותם סטרואידים אכן עוזרים להעלות מסת שריר,
      אבל המחיר שלהם הוא פגיעה מתמשכת ברקמות החיבור,
      אז כל טראומה מגדילה פלאים את הסיכוי לפציעה חמורה.
      .
      הדבר נכון פי כמה וכמה למי שמשתמשים ב-HGH בגיל בו יש את הקפיצה הגדולה ביותר המסת שריר (סוף גיל העשרה, שנות ה-20 המוקדמות).
      .
      (מתנצל לנפץ את הנרטיב. תמשיכו, אני אשתדל להפריע פחות…)

      1. גיא זה בסדר, אף אחד לא בורח ממכונת הכביסה ומהניגובייה לא משנה אם זה חבר שב״ר או טנ״ש. דרך אגב התמונה היא פוטשופ ההיקף ידיים של יאניס קטן יותר במציאות

      2. גיוש יש מלא חומרים מקטיני עייפות מגבירי התאוששות, מסת שריר וכו. דוקטור טוב שמקבל מיליונים יודע לרקוח את החומרים הנכונים במעבדה הסודית. אל תהיה נאיבי תכף תגיד לי שכוכבים בליגה לא משתמשים בחומרים אסורים חחח (הכוונה לא לסטלות).

        1. איזה חומר אסור מונע פציעות או הופך ל-"איירון מן"?
          .
          (שאלה רטורית. ברור לי שאין לך שמץ של רמז של מושג קלוש בנושא.
          רק שתדע –
          חבל. אלו בדיוק התגובות שמבהירות עד כמה אין לך בעיה להגיב בעדינות על תחומים בהם אין לך מושג)

          1. גיוש שוב אתה מחליק על הפרקט, יש לא מעט חומרים ורשימות אינסופיות. כולל הורמונים, הזרקות שמגדילות שרירים, גורמים להתאוששות מהירה.
            רוצה שם ספיציפי גם? Meldonium סתם ככה לשים לך סנו פוליש על הפרקט. יאפשר לשיקצה התאוששות מהירה ורמות חמצן. יש אינספור חומרים כאלה. מומחה שמבין בתחום (ואני לא מומחה רק רוקח אליל) הזה ירכיב קוקטייל אדיר מכל החומרים שהטבע והמעבדה נתנו לנו. תשאל את מריון גונס ולאנס ארמסטרונג גיוש

            1. מרגע לרגע אתה יוצא יותר קלולס…
              הבאת דוגמה לחומר שעוזר לגוף לעצור ניוון תאים כתוצאה ממחסור בחמצן. אחלה.
              מה הפואנטה שלך?
              איך זה דוגמה לחומר שמונע פציעות?
              .
              אני אסביר, אולי תבין.
              .
              שימוש בקבוצת חומרים זו אכן תעזור לאתלט המשתמש להתאושש מהר יותר,
              ולהקטין פירוק תאים אחרי מאמץ.
              .
              אז בטווח הקצר האתלט יהיה מוכן להתמודדות הבאה עם פחות נזקים קצרי טווח.
              הבעיה?
              הטווח הארוך.
              המודולטורים המטבוליים,
              הם לא יעזרו מניעת פגיעה ברקמות החיבור. הם לא יעזרו לרשת הקולגן והאליסטין שמרכיבה את הגיד לבנות עצמה מחדש בשלמות, מבלי ליצור אזורים מועדים לפגיעה דלקתית/ניוונית.
              זה בגלל שבעוד שאת השריר אפשר יהיה לאמן/לאמץ שוב עם פגיעה מינימלית לאותו השריר,
              את אותו גיד אי אפשר יהיה לאמן באותו הקצב.
              זו הסיבה שפעם אחר פעם מגלים (בדיעבד) איך אתלטים שהשתמשו במשפרי ביצועים מסוג זה לצורך הגדלת מסת שריר סובלים מפציעות מסיימות קריירה (בעיקר בענפים בהם יש טראומה למפרקים על בסיס קבוע).
              .
              השורה התחתונה?
              .
              פגשנו אותה בעבר לא פעם –
              .
              שוב יצאת קלולס …

            2. דרך אגב –
              זה שלא ברור לך ההבדל בין הדופינג של ארמסטרונג לבין ב-hgh בו משתמשים אתלטים, לבין משחק הכדורסל רק מעצים את השורה התחתונה שהזכרתי קודם …

            3. גיוש עוד החלקה על הפרקט, הוא עוזר לשריר תשאל את שארפובה היא תסביר לך.
              והניסיון רמייה שלך לגבי HGH הרג אותי שכחת לציין שמדובר בכמויות מוגברות לגבי תופעות הסיכון ולא שימוש נכון ובעל מינון שהדוקטורים במעבדות הסודיות מערבבים ומקציבים, יש מיליון סוגים לנפח שרירים לשפר ביצועים, סיבולת זמני התאוששות. אני אוהב שאתה מחליק על הפרקט וחושב מה אני יודע ומה לא
              שיקצה יכול להשתמש בקEPO, SOC, וכמובן בHGH היפה שלך, הכל במינונים המתאימים ובקוקטייל הנכון של רופאים המקבלים מיליונים בשביל ליצור את הקוקטייל. מה הקוקטייל הסודי של השיקצה? זה כמו הנוסחא של הקולה רק הדוק יודע. יודע מה ההבדל בין לאנס ומריון לשיקצה? הם נבדקים חחחחחחחחחח
              איך ימצאו אצל השיקצה אם פעם אחרונה הוא נבדק בשנת 1998?
              טווח ארוך? גיל 60? נראה לך על זה השיקצה חושב חחח, הוא עובד עם המינון הנכונים כמו לפחות חצי משחקי הליגה והכי חשוב כמו בקורונה אם לא בודקים אין קורונה ואם בודקים יש עלייה בתחלואה חחחחחחחחח

              2 סיב במכבסה גיוש

              אגב גיוש עכשיו אמיתי כמה כדורגלנים וכדורסלנים נתפסו משנת 2000? וכמה ביתר הענפים שבודקים כמו שחחיה אתלטיקה אופניים וכו? אתה באמת חושב שכדורגלנים וכדורסלנים לא משתמשים באותו יחס כמו היתר? שהם תמימים? צדיקים? או שבענפים האלו כמעט לא קיימים בדיקות לעומת השאר?
              הNBA היא הליגה שמבצעת הכי פחות בדיקות מכל הליגות נראה לי אפילו בישראל בודקים יותר 🙂 ואם בודקים זה שחקנים זניחים או בסוף הקריירה 🙂

            4. בכל רצף הציטוטים החלקי שאתה מביא אחרי חיפוש בגוגל,
              מה שלא הבאת זה מה הוא החומר האסור שגורם לשחקן לא להיפצע, שהופך שחקן ל-"איירון מן".
              .
              כמובן שלא הבאת. אין לך מושג. מה הקשר בין תוסף שמטרתו להשפיע על המערכת האנדוקרינית לבין מה שכתבת על לברון ויאניס?

            5. גיוש גוגל זה אתה לא אני קצת התבלבלת נראה לי. כל אלו זה איירון מן להסביר לך המיתמם מהו איירון מן? בעל שרירים מנופחים שכולם מתלהבים מעמידותו הבלתי פציעות שלו אהה וכושרו בגילאים מבוגרים 😂😂 המ המ…
              לא הספיק לך ההחלקות על הפרקט? 😎
              לא נורא אל תדאג השיקצה נקי שופך מיליון דולר על הגוף שלו 🤣🤣🤣
              אני נקרע פה מצחוק באמת בפרץ צחוק אדיר שאני חושב עליו על הכסא במעבדה
              שחקנים בליגה הם לא איירון מן ולא לוקחים חומרים כמו שהשופטים טועים 😎

            6. תמשיך להתחמק מהשאלה הפשוטה.
              זרקת כאן שמות של כל מני ped
              (ברכות על היכולת לגגל. לקח זמן …)
              .
              אבל לא נתת שם אחד –
              הם
              מה הוא אותו חומר אסור מאריך קריירה שמונע פציעות???
              .
              הרי רופא אליל כמוך בטוח מסוגל בקלילות לשלוף את שמו של אותו חומר אסור…
              .
              אני מקווה שתמשיך את השריר.
              הקלולסיות שלך מרוממת לי מחדש את מצב הרוח אחרי הפיינלס האחרונים…

          2. קובי ברייאנט ז״ל היה הולך ״לטיפולים מיוחדים״ בגרמניה והיה חוזר משם כמו שור והיה גם את אייטון קולינס…שנתפסו, הליגה לא בודקת ובספורט שמגלגל כל כך הרבה כסך אני בטוח שהכוכבים משתמשים (קרי גם אז חזר מפציעה של חודש תוך שבוע וחצי). https://www.google.com/amp/s/www.sbnation.com/platform/amp/nba/2019/11/5/20949723/nba-ped-suspensions-deandre-ayton-wilson-chandler-john-collins-steroids-banned-substances

            1. והיה גם את לברון ג’יימס הסופרמן שאחרי עונת 2014 החליט לרזות, ובמקום שיוסיף זריזות ומהירות כמו וויד חברו נראה כמו גרסא חיוורת של עצמו ונראה כבד ואיטי יותר. להגיד שהם משתמשים אין לי הוכחות אבל הליגה חכמה ואין לה שום אינטרס לבדוק.

            2. מי יבדוק חחחח זה הכסף של הליגה זה כמו שתבדוק את התזרים מזומנים שנכנס לך לבנק חחחח. כולם מפסידים למה שיבדקו
              שכחת את מיסטר וויד
              היחיד שאני בטוח שלא משתמש זה יוקיץ 🙂 כל השאר בסימן שאלה

            3. ברוך,
              השאלה פשוטה.
              תראה לי את ה-ped שגורם לשחקן להפוך ל-"איירון מן. שגורם לשחקן להפוך לעמידה לפציעות .
              .
              כן, בהחלט ישנם ped שמקצרים זמני החלמה.
              מחפש חשודים?
              שחקנים שנפצעו ודרך פלא חזרו לשחק אחרי לוחות זמנים מקוצרים להפליא.
              כמובן שיש מחיר לשימוש.
              הסיכון לפציעה חוזרת מטפס עשרות מונים.
              ברור ההבדל,
              או שאתה צריך הזנב תוך ורידית כמו שמעון שמתעקש להתחפש לליצן עם התגובות האחרונות שלו.

            4. לא אני לא אייטון שמחכה לכדורים מפול,זה גם נושא שאני לא מבין בו כל כך, לפי דבריך מה שמשתמע זה שלשחקן בNBA יש הרבה יותר מה להפסיד משימוש בסטרואידים כאלה ומיניהם, מהי הסיבה שאייטון קולינס… לקחו ונתפסו על שימוש בחומרים אסורים, מדובר על שחקנים שיקבלו מקס או קרוב לכך ועל הבחירה הראשונה בדראפט ולא איזה שחקן גי ליג שנאבק על מקום בליגה

            5. אייטון לא נתפס משתמש ב-ped, אלא בחומר שנועד להסתיר שימוש ב-ped.
              צעירים שמנסים להעלות מסת שריר,
              כאלו שנערך השיקולים שלהם הוא של, ובכן, צעירים,
              עלולים להשתמש ברוב טיפשותם ב-hgh.
              בטווח הקצר הם אכן יעלו מסת שריר (אני פוגש מטומטמים כאלו בחדר הכושר. המניע ב-99% מהזמן הוא אגו),
              בטווח הארוך ישנן לא מעט פגיעות בגוף האדם.
              לכדורסלנים המשמעותית ביותר היא גדילה מעריכית הסיכוי לפגיעה משמעותית ברקמות החיבור בעקבות טראומה.
              לכן לא תמצא, אפילו בקרב הקונספירטורים (חוץ משמעון חסר המושג) שהתקשורת (אלו שאכן רמזו על שימוש של לברון ב-hgh בנותיו במיאמי), רמיזות על שימוש שכזה בשנים האחרונות.
              שוב,
              הסיבה פשוטה.
              החסינות יוצאת הדופן של לברון היא הפוכה למה ש-hgh מספק.
              כנ"ל היווני. לטעון שהוא לא נפצע בגלל חומרים אסורים זו קלולסיות המדרגה הראשונה.
              .
              יש שימוש אחד ברור וידוע של הורמונים שמטרתם לקצר משמעותית זמני החלמה מפציעה.
              אבל שוב,
              אנחנו מדברים על שימוש הפוך מהטענה הדבילית של "איירון מן" והפריק היווני.

            6. אם אתה רוצה להיות ממש טכני החומר שאייטון נתפס איתו יכול לשמש באותה מידה להסתרה לא רק של משפרי ביצועים אלא גם של סמי פנאי סו טו ספיק

            7. אתה מתייחס לאייטון כאיזה נער צעיר שמתאמן במכון בנשר ולא כבחירה הראשונה בדראפט ושחקן ששווה מליונים , אותו דבר קולינס שגירד את האולסטאר באותה תקופה. לאייטון ולקול ימס יש גישה לצוות הרפואי התזונתי ומה לא הוא בטוח לא קיבל החלטות במה להשתמש לבד ואת המינונים.

  3. פוסט נחמד. לטעמי את השינוי אפשר לסכם בציטוט אחד של רוב מקאלני, אחד מהכוכבים והיוצרים של הסדרה "פילדלפיה זורחת" שבעונה אחת העלה המון משקל רק כדי לחזור חטוב לגמרי לעונה הבאה:
    "תראו, זה לא כזה קשה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להרים משקולות שש פעמים בשבוע, להפסיק לשתות אלכוהול, לא לאכול שום דבר אחרי שבע בערב, לא לאכול בכלל פחמימות או סוכר, בעצם פשוט לא לאכול שום דבר שאתם אוהבים, להשיג את מאמן הכושר האישי ממג'יק מייק, לישון תשע שעות בלילה, לרוץ שלושה מייל ביום, ולדאוג שההפקה תשלם עבור כל הסיפור במשך שישה-שבעה חודשים. אני לא מבין למה לא כולם עושים את זה. זו דרך חיים סופר ריאליסטית ודימוי גוף הולם להשוות עצמך אליו".

  4. תודה יוני, אני נוטה להסכים עם הנסיבות שכנראה הובילו אותו להיות מי שהוא בלי סטרואידים אבל לך תדע. כל העניין הזה בכלל לא מדובר ב-NBA אז גם אם חצי מהליגה משתמשת לא כזה אכפת לאף אחד.
    .
    יותר מעניין אותי איך הוא ישן צהריים אחרי 8 שעות בלילה? 🙂 אגב לברון שהוזכר פה, גם הוא מקפיד על משטר שינה נוקשה.

  5. דיווח: הלייקרס שוחחו עם וושינגטון בנוגע לטרייד על ראסל ווסטברוק
    אלופת 2020 הציעה את שרודר, קוזמה והורטון טאקר בתמורה לכוכב הוויזארדס. כריס פול יוכל להגיע רק בעסקת סיין&טרייד

    חחח מה ראס יעשה בלי כדור? 🙂 אולי לשיקצה כבר אין כוח להעביר מהחצי ולעבור מגינים אז הוא משאיר לראס שירוץ עד העונשין ואז ימסור לו ולדיוויס בצבע? אני אגב חושב שזה טרייד מעולה לליקרס וגם לווש שעוזר להם לפנות מקום בתקרה יותר מהר זה לא שהם יקחו אליפות או יעברו סיב בפלייאוף עם ראס.
    הבעיה שאני מקווה שלא יקרה בתור חולה ראס יהיה לי בעיה שהוא יהיה לצד השיקצה אבל הוא בהחלט ישדרג אותם יוסיף מימד של מהירות חדירות שהשיקצה ינוח הוא ודיוויס יוכלו לנגב

  6. טור נהדר, תודה רבה.
    כשגוף כל כך נדיר מתחבר עם המנטליות הנכונה, יוצא מפלצת דומיננטית (ראה ערך לברון). בדרך כלל מבאס לשמוע על כאלה שמקבלים כל כך הרבה מתנות (זה לא שאני עצלן לעומתו, פשוט לא קיבלתי את היכולת לעבוד קשה 😊), אבל במקרה של יאניס נמחל לו

  7. בס"ד
    תודה רבה, הסבר נהדר.
    בלי ספק, בחור מיוחד שנשאר צנוע.
    חידש את החוזה שנה לפני הסיום, דבר נדיר לכוכבים בימינו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט