לקחת את המושכות – פריוויו משחק 5, גמר ה-NBA / עידו רבינוביץ

לקחת את המושכות – פריוויו משחק 5, גמר ה-NBA / עידו רבינוביץ

פיניקס סאנס – מילווקי באקס, 04:00 (תוצאת הסדרה, 2:2).

ליגת ה-NBA היא ליגה של נראטיבים. נראטיבים בונים ונראטיבים הורסים, תווית מסוימת יכולה להכתים או להכתיר שחקן לכל הקריירה, לכל החיים.

כבר זמן רב ישנו נרטיב הנבנה על יאניס אנטטקונמפו. שחקן עילאי, סופרסטאר אדיר ו-MVP פעמיים ברצף, אך אפילו זה הרגיש כלא מספיק. הקונצנזוס כבר היה סגור על כך שמבלי קליעה מבחוץ, בלי יכולת לקחת על עצמו את הזריקה האחרונה ברגעים המכריעים, הוא לא יצליח להוביל קבוצה לאליפות כשחקן אלפא. הנרטיב תמיד היה שם, התחזק כשטורונטו חזרו מפיגור 2-0 באותו גמר מזרח גורלי ב-2019 לארבעה ניצחונות רצופים, בהם בנו חומה שיאניס לא הצליח לפרוץ. זה היה קיץ מאוד מאכזב בשביל הבאקס, שהריחו לראשונה את הקרבה לבמה הגדולה והנוצצת ביותר בעולם הכדורסל.

בשנה שעברה, הקונצנזוס כמעט נחקק באבן, אבן שהייתה יכולה לשמש כמצבה לקריירה של הפריק היווני. הוא הציג סדרה מאכזבת במיוחד בסיבוב הראשון מול המיאמי היט, סדרה בה הבאקס ניצחו משחק אחד, בהארכה, רק אחרי שיאניס נפצע והושבת, וכריס מידלטון לקח על עצמו את המושכות. קהל השונאים של אנטטקונמפו צהל משמחה, אפילו כמה פרשנים פופוליסטים החלו לטעון שזוהי הקבוצה של מידלטון, הרי הוא הצליח לגרד את הניצחון בהופעה הירואית, בה לא פחד לקחת על עצמו את הפוזשנים בקלאץ'. דברים כאלה, מגוכחים ככל שיהיו, יכולים להיכנס לראשו של שחקן. למרות שהוא לא נראה ככה, יאניס הוא בן אנוש, וביקורת כזו רחבה, במיוחד אחרי סדרה מאכזבת כזו, ניקרה לו בראש בוודאות.

אולם, ייתכן כי זה הדבר הטוב ביותר שקרה לו. משברים כאלה מפרידים שחקנים לשני קטגוריות: אלו שמתקפלים תחת הלחץ, לא מגיעים למעמדים הגבוהים ותמיד מרגישים כפספוס בשכתוב הקריירה שלהם, או, שהם מתעלים מעל כל הרפש והביקורת שנזרקת עליהם ורק יוצאים מחוזקים. כמו הידרה שמצמיחה שני ראשים לאחר שנכרת לה אחד.

קשה שלא לחשוב על דירק נוויצקי בהקשר הזה. שחקן אירופאי שלא הגיע כהבטחה אדירה, לפחות בעיניי האמריקאיים, מגיע להוביל קבוצה למקום גבוה בקונפרנס קשוח. דירק ב-2007 היה כמעט בלתי עציר, ועל כן לקח את פרס ה-MVP כאשר המאבריקס סיימו במקום הראשון במערב עם מאזן אדיר של 67-15 בקבוצה שהשחקן השני הכי טוב שלה היה ג'וש הווארד. הם הגיעו לסיבוב הראשון מול קבוצה נחותה מהם מבחינה מקצועית (בדומה לבאקס בשנה שעברה מול מיאמי), אבל קבוצה שהגיעה להילחם: The "We Believe" Warriors. קבוצה שבקושי השתחלה לפלייאוף מהמקום השמיני, אבל הם האמינו שהם יכולים לעשות את הסנסציה. בארון דיוויס וחבורתו הצליחו לגמור את הסדרה בשישה משחקים, כאשר נוויצקי קלע 2/13 במשחק 6 המכריע. התקשורת האמריקאית, הקצת קסנופובית לעיתים, נהנתה לרדת על הגרמני שנכשל בסדרה שהיו אמורים לשייט בה בקלילות. 4 שנים לאחר מכן הוא הגיע לגמר כאנדרדוג מוחלט, נגד קבוצת העל מיאמי עם לברון ג'יימס, דווין וייד וכריס בוש. הפעם, זה שנחנק ברגעים החשובים היה קינג ג'יימס, דירק נתן את אחת מהסדרות הטובות בהיסטוריה של הענף והניף את הגביע המיוחל בסיום ששת המשחקים. כמובן שהנרטיב בסדרה הזו התבטל אצל דירק ועבר ללברון, כמו דיבוק שיוצא מגופו של אחד ונכנס לאחר כמו בכל סרט אימה גנרי. כמובן שגם לברון שבר את הנרטיב השטותי בשנה העוקבת, וגם הוסיף עוד 2 טבעות לאוסף לאחר מכן.

קשה לצמצם עונה של כל כך הרבה קשיים, התקדמות ובעיקר משחקים (ותודה לחוזי הטלוויזיה המאסיבים) מתישים לפחות משעה טהורה של כדורסל. אך הלילה זה הלילה בו (כמעט) הכל מתנקז. ניצחון במשחק הזה, מול אוהדי הסאנס הרועשים באולם הרותח שבעמק הרותח באריזונה, יהיה חותמת אדירה ליכולתיו של היווני ויוביל אותו למרחק צעד אחד מטבעת ראשונה לבאקס מאז כרים-עבדול ג'באר.

מנגד, יעמדו הפיניקס סאנס, קבוצה שהפכה את ה-"פיניקס סאנס ארנה" למבצר שאף אחד לא רוצה לבקר בו, עם רק שני הפסדי פלייאוף באריזונה במשך 20 משחקי הפלייאוף ששיחקו עד כה העונה. כמובן שהנראטיבים נבנו על הסאנס האלה במשך זמן רב. קבוצה שעומד בראשה כריס פול, שחקן ישיש במובני כדורסל, שתמיד היה חסר לו את הגרוש ללירה. כשהוא בניו אורלינס הוא לא הוקף בסביבה מספיק טובה, הקליפרס נותרו לוזרים גם איתו ונכנעו לאריות המערב כל שנה מחדש, אצל יוסטון הוא כבר טעם את טעמו המתוק של הגמר לפני שנפצע וראה את קבוצתו מאבדת יתרון 3-2 על הגולדן סטייט ווריורס בגמר מערב לפנתיאון. הת'אנדר לפני שנתיים היו אפיזודה נחמדה, אבל הוא הגיע לשם רק כדי להשוות שכר בטרייד על ווסטברוק. כך גם חשבו עליו כשהגיע לפיניקס. אף אחד לא תיאר לעצמו, בחלומות הכי פרועים, שכריספי וקבוצת הצעירים הנחמדה הזו, שפספסה את אפילו את הפליי-אין (לא באשמתם, שכן ניצחו את כל שמונת המשחקים בדיסני) בבועה בשנה שעברה, יגיעו קרוב למעמד הזה לפני שפול יפונה לשחק ברידג' במגדלי הים התיכון.

בדומה לפול, על כל הקבוצה הזו נשמעו שמועות וקביעות שונות: דווין בוקר שחקן של מספרים ריקים, שכן הוא לא התקרב אפילו לפלייאוף עצמו בכל שנותיו בליגה טרם השנה הנוכחית, דיאנדרה אייטון ייזכר כסם בואי שבחר לפני ג'ורדן, שחקן נחמד אבל לא קרוב לרמה של לוקה דונצ'יץ'. אפילו המאמן, מונטי וויליאמס, נחשב על ידי רבים למין מאמן רוטציה, כמו רבים בליגה, שמתחלפים כל שנה, לאחר שלא הראה אף הישג משמעותי בכל שנותיו כמאמן. כל הפארסות האלו הוכחו כשגויות בפלייאוף הזה. מונטי וויליאמס מנהיג מכונה התקפית משומנת על הקווים, וכריס פול כתמיד משמש כשלוחה של מאמנו על הפרקט. דווין בוקר מתעלה על עצמו כל פעם מחדש עם תצוגות סקורינג אדירות ודיאנדרה אייטון הוא ברומטר עצום שנותן נוכחות חשובה מאין כמוה בצבע של שני הצדדים, מלך של יעילות.

הסאנס לעולם לא לקחו את הגביע בחזרה הביתה. הם הגיעו לגמר פעמיים, בהם הפסידו בשישה משחקים למועדוני על. הראשונה, בעונת 75/76 כאשר פול ווסטפול (זכרו לברכה, נפטר בתחילת השנה הנוכחית) ורוקי השנה, אלבאן אדאמס (מכירים?) נלחמו מול הסלטיקס הגדולים עם דייב קוואנס וג'ון האבליצ'ק, אבל בסוף נכנעו לחבורה ממסצ'וסטס. בעונת 92/93 צ'ארלס בארקלי היה פשוט פנטסטי, אבל אף קבוצה לא הצליחה לעצור את השיקגו בולס של הוד אווירותו בגמר הגדול, למרות פייט יפה לגרור את הסדרה ל-6, מייקל ג'ורדן הוביל את רשימת הקלעים בכל אחד מהמשחקים.

הלילה, לא משנה מה יתרחש, נראטיבים יבנו, יהרסו, יחקקו, יטרידו, יוביל מהדורות, יעלו רייטינג, יבאסו או ירוממו רוח.

האם המילווקי באקס ינצחו משחק שלישי ברציפות, יצילו את עצמם מהבור של 2-0 שקלעו את עצמם בו בתחילת הסדרה ויקחו יתרון יקר מפז בסדרת הגמר הראשונה של החבורה הזו? הספידו אותם בתחילת הפלייאוף, הספידו אותם כאשר נפלו בשני המשחקים הראשונים נגד הברוקלין נטס, רשמו להם את מחמאות המפסידים לאחר שני כישלונות בתחילת הסדרה הנוכחית. הם קולעים רק 31.8% מחוץ לקשת בפלייאוף הנוכחי, 34.8% בסדרת הגמר עד כה. קשה לנצח ככה ב-NBA המודרני, במיוחד כאשר מולך עומדת מכונה התקפית שיכולה ליידות מדאון-טאון בהצלחה יתרה. הם הצליחו לגנוב את משחק 4 למרות שפיניקס צלפה 51.3% מהשדה, זה נתון כמעט בלתי נתפס. האם הסטטיסטיקה תחזור לנשוך אותם בישבן? או שמא הם ימשיכו להתעלם מכל המלעיזים ולהגיע עם הגביע לוויסוקנסין?

הבאקס חוגגים את האליפות האחרונה שלהם (קרדיט – WUWM)

האם הפיניקס סאנס יתשעתו על עצמם ויצליחו לעצור את כדור השלג? ראינו את זה כבר כאשר הם נפלו במשחקים 2 ו-3 מול הלוס אנג'לס לייקרס בסיבוב הראשון, המוקש הכי גדול שיכלו לקבל והקבוצה שעשתה להם הכי הרבה צרות בעונה הסדירה. הם גם הצליחו להדוף את הקליפרס בשישה משחקים, קבוצה שפשוט סירבה לוותר, הם לא נתנו להם ברירה.

ניסיון העבר מלמד שהם יכולים לשם את הבלמים על הבאקס ולנצח את המשחק הביתי הלילה, אבל, כפי שדווין בוקר אמר במסיבת עיתונאים לאחרונה: "אין יום שדומה לשני במסגרת הפלייאוף. תמיד ישנן התאמות, מהלכים חדשים, להבין יחסי בית-חוץ. יש כל כך הרבה פקטורים שנכנסים פה" אמר הפנומן מקאנטאקי.

אין עוד הרבה מה לומר, חוץ מקלישאת העיתונאות הידועה: "ימים יגידו". והימים שיגידו מתחיל היום בלילה. 4 בבוקר, יאללה כולם, להתעורר!

לפוסט הזה יש 344 תגובות

  1. יאניס ומילווקי הולכים לקחת היום בתחושה שלי. אחרי הימורים כושלים על פיניקס במשחקים 3 ו4, הסדרה הזאת צריכה להתחיל כבר כשקבוצה לוקחת משחק חוץ, וזה ישים את פול ובוקר ברגע הכי גדול בקריירות שלהם

  2. BREAKING NEWS: Damian Lillard has been traded to the Los Angeles Lakers in exchange for Kyle Kuzma, Dennis Schröder, 2 First-round picks, 2 Space Jam tickets, and a a team supply of Lebron 18s, sources confirmed.

  3. באיזו סדנא לשיפור שקר כלשהו שהשתתפתי בה פעם בעבודה, דנו בנושא שיפור החולשות שלך (ולנושאנו, הקליעה מבחוץ של יאניס). גישה אירגונית חדשה שהוצגה לנו שם, גורסת שזה לא אפקטיבי, ושהארגון והעובד ירוויחו יותר מעבודה על החוזקות (נכון, אין כזו מילה, זרמו איתי) של כל אחד (היכולת המופלאה של יאניס קרוב לסל).
    לא שאני לא אומר שהוא יהיה שחקן יותר טוב אם הוא יקלע מבחוץ, זה ברור, אבל לכולם יש כל כך הרבה מה להרוויח אם הם ינצלו את היתרונות שלו. אני חושב שזה חלק גדול מהשינוי בפלייאוף הזה.
    תודה רבה על הפריוויו המעולה, מתחילים כבר להריח ריח של סוף 🙁

    1. אז כנראה שהמחשבה שלך צריכה להשתנות.
      אך עדיין פיניקס יכולים לנצח בחוץ כפי שהבאקס ניצחו בחוץ, ולשנות את התמונה.
      אם יאניס בכושר שיא והשחקנים החשובים האחרים של מילווקי משחקים ביכולתם הרגילה, זה של מילווקי והאליפות של מילווקי ושלא יצטרף מועדון חדש לרשימת האלופות.

  4. תודה. הסיפור בסדרה הזאת זה לא הבאקס. אלה הסאנס.כמכלול הם מוכשרים יותר וטובים יותר והם עושים השנה מסע כמעט בלתי נתפס מקבוצה שמעולם לא השתתפה בפליאוף עד שני משחקים מהטבעת. המשחק הזה זה ממש משחק על כל הקופה מי שיקח אותו כנראה יקח גם את האליפות ולכן במשחק הזה קבוצה לא מנוסה כמו הסאנס עלולה לאבד את הראש . זה סוג של חוויה שכנראה כולם צריכים לעבור. להפסיד בפליאוף כדי להגיע עד הטבעת. במובן הזה הבאקס הרבה יותר משופשים חוו כבר את התחושה של ההפסד בפליאוף למדו את הלקח ולכן סביר שיתפקדו היום טוב יותר. ויחד עם זאת ולמרות הכל ויכול להיות שזה ווישפול ולא יותר – אני מאמין שהסאנס מגיעים מפוקסים ולא מבוהלים ולוקחים את המשחק הזה. יאניס הוא לא שחקן שאפשר לשנוא אבל בסאנס יש משהו אלגנטי יותר. אני בצד שלהם.

  5. אחלה פריוויו. אחלה סדרה. כיף לנוח קצת מכל מנופחי האגו (קצת כריס פול בקטנה) האמת שלאף אחד אין מושג לאן זה הולך.
    תענוג.

  6. ראיתי היום ספייס גאם 2 עם הילדים הם נהנו מאד.
    הסרט עצמו זה נרקיסיזם מלא של השיקצה על עצמו לברון הגדול מכולם הכי טוב בעולם חוזר על עצמו שם בלי סוף 😂😂
    השיקצה שחקן קולנוע גרוע ומה שהוא גרוע בו יותר זה תסריט ובימוי מי חשב על הפיגור שכלי הזה עלילה סופר מפגרת
    ואפילו את המשחק הסופי הצליחו להרוס בשיא הפיגור עם שטויות
    הילד באמצע האולם צועק אבל זה רמאות הוא כל הזמן עושה צעדים על המהלכים שם של השחקנים 😂😂😂
    הסרט הוא כולו העצמה והאדרה של השיקצה לעצמו בליקוק אינסופי.
    האשך ויואל יהנו מהסרט😂😂
    לפחות תרמתי לתאגיד

          1. הילד חפר על זה כבר כמה ימים מה לעשות הקטע שאמרתי מילא יראה את דיים קליי ואלה גם אותם הפכו למפגרים. היה חסר הפלופים של דיים אבל הוא לא זרק שלשות בסרט הלך על הטבעות הפכו אותו לאיזה רובוט מפגר

            1. 🙂

        1. עידן
          יכול להיות שעמית סלונים הוא אחד מרפי ההבנה באתר כאן?
          לא ראיתי אף פעם ביקורת כזאת קיצונית על סרט ילדים.

          1. אולי, ואולי גם כל המדרגים מ-IMDB, שנתנו לסרט ציון של 4.1 (שאמור אגב להיות יותר נמוך כנראה, כי הציונים של סרטים בתחילת הדרך בד"כ מוטים מעלה, בגלל ביקורות מוטות מטעם יחצ"נים של האולפנים).

      1. חחחחחח
        סילבר בישיבת בעלי הקבוצות
        "חייבים פנים חדשות לילת ה-WWE,הבולבוס שרף את עצמו.
        אולי היווני יעבוד?

    1. אחד השחקנים עם הכי פחות אסטתיקה במשחק, אבל עם נפש יפייפיה. הבנאדם פשוט מודל לחיקוי. מת עליו.

  7. עומרי כספי יודיע השבוע על פרישה בכדורסל.
    בשנתיים מאז שחזר למכבי היה רוב הזמן פצוע והפציעות הכריעו אותו בסוף

  8. סיקור בסדר.
    רק צריך לזכור שיאניס משחק בקבוצה היותר טובה והפייבוריטית הברורה.
    הסיכוי היחידי של הסאנס הוא שכריס פול ישחזר את היכולת ממשחק 6 מול הקליפרס.

    אין הנחות אחרי שבודנהולצר עשה כבר את כל הטעויות שהוא יכול בסדרה הזו.
    שאר השחקנים בסגל של פניקס לא מסוגלים להתעלות,
    כולל בוקר שמספרים ריקים זו בדיוק ההגדרה של המשחק הקודם שלו, שכלל הגנה חלשה
    ומשחק לא חכם של שחקן צעיר.

    1. אילו טעויות באד עשה?
      איך אתה מגדיר מספרים ריקים? כלומר אם פול לא מאבד את הכדור והסאנס מנצחים עדיין אלו היו מספרים ריקים?
      .
      *שואל בשביל חבר

      1. -ההפקרות בהגנה על אייטון.כולל ההבנה מתי לשלב את לופז וגיבסון בלי להפריז.
        ריכוז הפוקוס בהגנה על שחקן אחד בשם כריס פול.(שעבר על כל השומרים של הבאקס עד שהבינו
        שהולדיי צריך להדבק עליו.)
        -ההבנה והתפקוד של יאניס כהסנטר הגנתי הכי טוב בסדרה הזו.

        מספרים ריקים=שחקן מוביל שנמצא ביום קליעה מצויין ובסוף נכנס לבעיית עבירות\ לא מסוגל להביא
        את התועלת במאני טיים כדי לנצח את המשחק.

        1. אתה כותב כך: "מספרים ריקים=שחקן מוביל שנמצא ביום קליעה מצויין ובסוף נכנס לבעיית עבירות\ לא מסוגל להביא את התועלת במאני טיים כדי לנצח את המשחק." – אז הכוונה היא שזה המקרה של בוקר או שהכוונה היא שכל מספרים ריקים מוגדרים על ידי האלמנטים הללו? (ריבוי עבירות חוסר הגעה למאני טיים ושחקן מובי)
          .
          מי שמר על פול במשחקים הראשונים?

          .
          לא ידעתי שגיבסון עבר בטרייד באמצע הפלייאוף מהניקס. זה מוזר שזה קרה כי לדעתי אסור לעשות טריידים בפלייאוף אבל זה מחזק את התאוריה שסילבר מתערב על מנת לקדם קבוצות מסויימות.
          .
          בלי קשר אילו צעדים נעשו על אייטון על מנת להאט אותו, ומהם הטעויות שנעשו בדרך לשם?
          .
          * זה כבר בשביל חבר אחר

    2. תגובה בסדר מינוס ככה ככה כזה.
      מספרים ריקים זה כרמלו. בוקר זה לא מספרים ריקים. אם זכרוני אינו מטעני הקבוצה שהוא מוביל אותה מתמודדת כרגע בגמר ה NBA.

  9. תודה עידו אחלה פריוויו.
    אני בדילמה קטנה כאן – בעיקרון לפי התכנית 2.0 אני צריך לקום למשחק והבאקס צריכים לנצח.
    אבל,
    יש את קללת החתול השחור.
    מסי ניצח אותה,
    איטליה גם ניצחה אותה (בקושי רב).
    חוץ מזה – אני מאוד אוהב את כריס פול.
    בקיצור – אני 49:51
    לטובת מי?
    שאלה מצויינת…

  10. כריס פול מתחילת הסדרה כל המדדים בירידה. אם הלילה הוא מפשל והסאנס מפסידים הלכה הסדרה מילווקי ב-6.
    העיניים שלי על קאם ("העתיד") ג'ונסון. בינתיים התגלה לי שהוא תותח גם מחוץ למגרש, עושה תואר שני במשהו ואינטלגנט.

  11. תודה על הפריוויו…
    א. איך מוצאים קישור לצפיה ישירה לפני המשחק? ( למי שאין חבילות בתשלום בפלטפורמות השונות…)
    ב. אם למישהו יש כזה-אפשר לשלוח כבר עכשיו?

  12. מקנא בגיא על ההתרגשות מאירוע אדיר שמגיע, בטח לא יישן דקה הלילה.
    מעולם לא התרגשתי פחות מגמר נ.ב.א במצב של 2-2. אני לא אוהב במיוחד וגרוע מכך, לא שונא במיוחד אף אחת משתי הפיינלסטיות.
    מרגיש מילווקי הערב ופיניקס לוקחים גיים שש

    1. השופט עשה הכל במשחק הקודם להשאיר את בוקר במשחק, אתה לא יכול לקרות לזה טעות או משחק הוגן… זה היה מגוכח כביכול שהוא ״לא ראה״ את העבירה על הולידיי

      1. חשבונאות. זה היה חלק מהמשחק מאז שאני זוכר אותו.
        מה עם טעויות השיפוט בגללם הגיע ל-4 העבירות?
        את זה לא נוח לך להזכיר?
        .
        לטעון שהשופטים היו בעד הסאנס,
        זה לעצום עיניים חזק ולדקלם את הנרטיב.

    1. הוא ירד את המנוחה הרגילה.
      4 דקות לסוף הרבע הראשון, עוד איזה שתי דקות ברבע השני.
      אותו דבר בשלישי והרביעי בהתאם.

  13. הטיג הזה עושה כלכך הרבה נזק.
    מילווקי לא יכלו למצוא גארד מהיורוליג לכמה חודשים עם שליטה יותר נורמלית בכדור?

  14. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    לופזזה דרג או גרב?
    איך השופטים לא אישרו סל אנד וואן על עבירה של קראודר על לופז. שרקו כל השנה אלפי מקרים כאלה אבל לופז לא דרג…..

  15. פורטיס והולידיי שחקני המשחק במילווקי בינתיים.. (התחלתי לראות תחילת רבע שני), יאניס קצת תוקע את המשחק. צריך להוריד את לופז לספסל כשיאניס משחק

  16. פיניקס מכריחים קצת זריקות במקום לחפש את המיסמצ' בהתקפה כמו שבוקר עשה בלייאפ על קוננגטון.
    הבאקס חזרו עם מומנטום אדיר עם פורטיס והולידיי, ואז יצאו קצת מהקצב עם זריקות לא טובות במקום להמשיך לשחק בסבלנות.

    1. יאניס גמור מעייפות הןא משחק באינטנסיביות לא אנושית בשני צדדי המשחק, תראה איך הוא עף קדימה בכל התקפה כדי לנצל וליצור מיסמאץ מהיר

      1. יאניס ענק בסדרה הזו. האש שהוא מושך מההגנה גורמת לאלו סביבו לחיים קלים יותר. הוא מוצא אותם במסירות מדהימות בגלל שההגנה מתמקדת בו. וגם בהגנה הוא לא נח.

  17. והולידיי בכלל לא ידע שהוא כזה. אגב חלק נכבד מהחזרה של הבאקס היה בדק' שיאניס נח (ומנגד בוקר) .יצאו ברווח כפול מהסיפור הזה. פורטיס גם היה מצוין בדק' שלו.

  18. בפיניקס כולם עובדים בשביל בוקר ובנתיים זה הולך. משחק ראשון בסדרה שליד יאניס הולידיי ומידלטון מגיעים, מעניין לראות איך הסאנס יתמודדו עם זה אם בכלל.

  19. אין לסאנס אפילו שמץ של סיכוי שגם הולידיי וגם מידלטון מגיעים. באייטון הפ לא משתמשים, כריס פול לא מגיע כל משחק. בוקר לבד לא יכול

  20. זאת אחת מסדרות הגמר הטובות של השנים האחרונות, פשוט כדורסל נהדר.
    לא מבין את המצקצקים או את השמעונים שאומרים שזה כדורסל משעמם.

  21. היה הרבה דיבור על זה שהסאנס קבוצה קבוצתית ואינטיליגנטית. בפתיחת הרבע השלישי הסאנס נראים כמו קבוצה די מטופשת כשהתרגיל היחידי הוא שבוקר יצור משהו.

  22. סוף סוף הסאנס העיפו את פול לספסל אולי יהיה להם סיכוי, הולידיי עשה לו לחץ גבוה כמו ששמעון עושה לטנ״ש בשבועות האחרונים ומוציא אותם מהמשחק .

  23. אני יודעת שיש קטע כזה לרדת על המשחק של יאניס אבל לדעתי הוא אחד השחקנים הכי מהנים לצפייה בליגה, לא יודעת מה רוצים ממנו.
    אין שחקן בליגה שמשאיר יותר לב ממנו על המגרש.

  24. מילווקי צריכים עכשיו לשמור על בוקר עם הולידיי ולתת לכריס פול להשתגע ולהפסיד את המשחק. אפשר גם לעצבן אותו לכדי איזה טכנית נחמדה. הוא לא אוהב להפסיד בכבוד וזה הזמן לשחק לו באגו וברגש ההיסטורי.

    1. איש הלטאה ברוק לופז….
      על כל שטות הוא עושה עוד אחת ואז מהלך טוב.
      בעצמו היה מופתע מכמה הוא פנוי. אולי יפסיק להטיח שלשות.

  25. איר בוקר בוכה לשופטים, ההגנה של הולידיי הטובה בליגה איזה מגן איפה הוא איפה האפס האוסטרלי סימונס.

  26. לראות את הולידיי משחק הגנה על גארדים זה מחזה שפשוט אין הרבה בליגה, אני בשוק שהוא עוד מסוגל לזוז עם כמה שהוא רץ.

  27. מילווקי תוקפים יפה מאוד את כריס פול בהגנה. אולי פעם הוא היה מגן טוב אבל היום עם הקשישות והסייז הלא מספק הוא פשוט מיס מאץ' מהלך.

  28. יכול להיות שמילווקי הלכו על לתת לבוקר לנצח לבד. כבר משחק שני שזה מה שקורה. הוציאו את פול ואייטון מהעניינים, ושדיבוק ינצח לבד.

  29. הבאקס מקבלים סלים מחוסר ריכוז, אבל אין להם היום חוליה חלשה בהגנה. רק בוקר, שהוא עילוי התקפי, מצליח לייצר לעצמו סל.
    יאניס צריך לתת את הכדור ולחסום בפיק נ רול מאשר להתחיל לכדרר באחד על אחד שההגנה לא זזה

  30. בחיי כמות הבכי כאן על עבירה אחת שלא נשרקה שהיו עוד שלושים כמוה במשחק שגם לא נשרקו ורובן היו לכיוון השני.
    כמה שהשנאה של אנשים צובעת את הראיה שלהם בעיוורון.

    1. הבעיה היחידה זה שלסאנס אין מספיק גובה בצבע. סאריץ חסר . כל הריצה של הבאקס היתה בתחילת הרבע השני מול הסקנד יוניט.

  31. פשוט מדהים מה שהבאקס עשו פה היום. רעדו להם הידיים בסוף וכמעט שזרקו את המשחק אבל נתנו משחק ענק בפיניקס.
    הסאנס פשוט לא הצליחו לעשות עצירות בהגנה ומלבד בוקר כל שאר השחקנים התקשו מול ההגנה הפיזית של הבאקס.

  32. פניקס עם 55% מהשדה, 65% משלוש, 90% מהעונשין, 23 אסיסטים על 8 איבודים ועדיין הפסידו. איזה משחק של הולידיי ואיזו סדרה נהדרת

        1. העלימו היה 10 עבירות שלא שרקו לו, כמו ליאניס… שמעון על זה שלוש סיבובים במכבסה אני לא אוותר לך. אייר בוקר הפך למטכל הוא גם מכניס מרפקים המון בסדרה הזאת

      1. בוקר קיבל 5 זריקות עונשין כל המשחק, היה צריך להיות שם יותר מפי שתיים מזה. איפה השופטים היו בעדו? אתה הייטר הזוי ברמות.

        1. מידלטון נכנס לסל במקום לקבל שריקה שאומרת את המשחק השופטים העלימו עין, בוקר ממש לא היה צריך לקבל פי שניים זריקות הוא לא נכנס כמעט לצבע רוב הזריקות שלו היו ברמה סופר גבוהה על שומר

            1. אף אחד לא נגע בבוקר שוב תראה את המהלך מכל זווית חטיפה ענקית, הבעיה של הסאנס שלמעט בוקר אין שחקנים שמסוגלים ליצור לעצמם, הולידיי הפך את הלוזר cp3 לסוייפר הערב בכל מקרה 12 יום קשוח עבר עליי בקזינו נדבר מחר

            2. 171.1.1.1.1
              יש לי גם סקרין קפ שאני יכול לשלוח לך לעשות פוסטר ממנו אם תשלם את החוב שלך במקום לבזבז אותו על הפסקים בקזינו

  33. יאניס היה מעולה אבל מידלטון היה מעולה – זה מה שמילווקי היו צריכים -גו טו גאי שהוא לא יאניס.
    הולידי נותן כבר כמה משחקים שמצדיקים את הטרייד והחוזה הגדול שהוא הולך לקבל

  34. ת'וג משחק מותח והכל אבל כדורסל ברמה מאוד נמוכה. שתי הקבוצות עם הירו בול, כדורסל מקרי והרבה מאוד פוקסים

    1. לא תמיד. מהצד של מילווקי היה מהלכים של הנעת כדור ומסירות יפות של יאניס.
      אבל בכללי ככה זה במשחקים המכריעים זה בסוף מוכרע במהלכים של אחד על אחד, זה תמיד היה ככה.
      שאל את לברון ת קוואי ואפילו את הווריורס עם מהלכי בידוד של דוראנט

    2. למה אתה כזה עקשן ופשוט לא מודה על הגמר האדיר שקיבלנו כאן? היה משחק אדיר ולמרות שאני לטובת הסאנס אני כל כך נהנה לראות את הבאקס משחקים. אם היו משחקים ככה לפני שנתיים כנראה יאניס היה עם טבעת כבר

      1. היה משחק מהנה לצפייה אבל חצי מהסלים במשחק היו מקריים או הירואים. מה לעשות, זה פחות נעים לצפייה.
        ת׳וג – חחחחח גוד וואן 🙂

    1. אמרתי לך הסאנס לא היו מגיעים לגמר ללא פציעות, הסברתי לך שהיווני ומילווקי ינגבו אותם, נא נא באוזן וסיבוב במכבסה תקבל ממני

      1. ניגוב ב4 נקודות שלימות. איזה מדהים ונביא ומושלם אתה. (אחרי זה אל תתבכיין שלועגים לך. זה סוג התגובות שעושות את זה. אדם עם טיפה הבנה היה מבין שזה שהקבוצה שהוא הימר עליה מנצחת משחקים צמודים לא אומר הרבה)

        1. חגי אמרתי לך יודע שאני תופס אצלך נדלן במוח אבל תגיב למישהו אחר… אין לנו מה לנהל דיון שאתה ככה.

          1. אני לא בא לנהל איתך דיון. די התייאשתי מזה שיש לך את היכולת שלך. פשוט שהקורא התמים ידע עם מי יש לו עסק.

            1. קורא תמים שידע אם מי יש לו עוקץ? אמרתי לך לשחרר יעשה לך רק טוב לא בריא להיות כזה רעיל. בכל מקרה אני סיימתי לענות לך

            2. אני שמח שסיימת לענות לי. סופט. סו סופט.

  35. שלא יהיה ספק –
    .
    הבאקס ניצחו הלילה בגלל שהם שיחקו טוב יותר. חד משמעית.
    יאניס, מידלטון, הולידיי. כולם הגיעו לשחק,
    ונתן משחק אדיר.
    להסיר את הכובע.

    1. גישה לוזרית. גם הסאנס הגיעו. הבאקס ניצחו בקושי והיה שיפוט עויין כמו בכל הסדרה הזאת. תסביר לי לכל הרוחות איך זה שיאניס כמעט הוציא עין לבוקר לא היה פלגרנט??? הוא הלך לו חד משמעית על הפרצוף (אפילו שהיתה שריקה לעבירה קודם ולכאורה זה כבר לא היה במהלך המשחק).

      1. אני אוהד את הסאנס מאז דרווין ג'ונסון הגיע לקבוצה (עברו מעט שנים מאז).
        ה
        בפרק הזמן הזה זה בסך הכל הפיינלס השני שלהם,
        0 אליפויות.
        פלא שאני מאמץ את הגישה? . . .
        .
        ועדיין,
        להפסיד ולהאשים את השופטים?
        זה עוד יותר גרוע.
        התעצבנתי בזמן אמת מאותו מהלך,
        אבל לא הוא גרם לקריסה שהפכה יתרון 16 לפיגור תוך חצי רבע.

        1. בסופו של דבר המשחק הסתיים על כמה נק בודדות זה לא היה בלואו אאוט. לי באופן אישי נמאס לראות את הסדרה הזאת כי כל השריקות הגבוליות הולכות רק לכיוון אחד ובמשחק כזה זה מכריע. מילווקי לא יותר טובה מהסאנס. אין מצב. והשיפוט הוא וואן ווי טיקט לאורך כל הסדרה. זה מעצבן.

          1. מידלטון לא קיבל שריקה סופר ברורה מבוקר שהייתה גומרת את המשחק ברבע האחרון במקום להוריד לנקודה הפרש במקום קיבלו כדור מהצד, משחק קוסם השופטים לא מוציאים את בוקר בעבירה 6 שאפילו עיוור היה רואה.
            הם נותנים ליאניס ולבוקר לדרוס שחקנים עם מרפקים חדות וליצור הפרדה לא הוגנת , השיפוט מוטה כוכבים ובא להאריך את המשחק לשני הצדדים.

            1. לא נמאס לך להביך את עצמך?
              לא שרקו לעבירה של בוקר.
              שרקו לעבירה של קראודר על יאניס אחרי גג נקי.
              הכל, באותן דקות מכריעות.
              .
              אתה טוען השיפוט מוטה סאנס,
              ומה לעשות,
              ברור לכל שמדובר הדמגוגיה זולה ולא יותר.

      1. אף אחד לא ירד על יאניס כל השנה לא ראיתי אותו זוכה (לא יכלתי לצפות את הפציעות של הארדן וקיירי), דרך אגב חילוקי לא הקבוצה שלי בכלל פשוט שונא לראות קבוצות ושחקנים שלא מגיע להם להיות בגמר כמו פול והסאנס, רואים מה הם שווים מול קבוצה ללא פציעות.

        1. אוייש כמה שאתה מצחיק. המזל שאין לך גישה למערכת התגובות כי מן הסתם היית מוחק את כל התגובות המגוחכות שלך שהקטינו את יאניס. אתה עושה 1984 רק בלי היכולת למחוק ידע. פשוט מקווה שלא יזכרו.

          1. מה רשמתי ומה רשמתי על יאניס לפני שנה, תביא את התגובות נראה, מילווקי היו תמיד קונטנדרית בדרגה שנייה מתחת ללליקרס ולברוקלין (עם דנבר קליפרס ואחרות), מה לעשות ששני העיקריות נפגעו. תביא את התגובות.

            1. ואחרי שאביא את התגובות,
              שוב תכתוב "הוצאו מהקשרם"?
              או שאולי התגובות מהבלוג החי לא נחשבות?

            2. תביא תגובות שמתייחסות לעונה ולא למשחק בודד יקירי אמרת תגבה את הנתונים…

            3. יאנג הזה פח אשפה. לא מספיק טוב לסחוב קבוצה לבדו. מפסיד לכל הנמושות

            4. איפה הירידות על יאניס? או שלא מצאת שמעון תפנה לגיא מקום במכבסה… בכל מקרה אני הולך לישון אז אני לא אזרי לך מלח על הפצעים

            5. אההה,
              תגובות שמתייחסות למשחק לא נחשבות?
              אם אתה כותב אחרי/במהלך משחק על שחקן שהוא לא מספיק טוב,
              אז זה לא תופס?
              לא שופטים אדם בכוס, כיסו, צערו, ובבלוג החי?
              .
              יפה לך,
              האליבי.
              "לא מספיק טוב לסחוב קבוצה לבדו".
              זה רק למשחק הנתון…
              ברור…

            6. את יאניס תקבל במרוכז. למה להתפזר?

            7. סבבה תביא אותם בדיון מחר אני הולך לישון, בכל מקרה לא תשמע ממני על ההפסד יותר.

    1. בוקר עם 24.2 זריקות מהשדה במשחק נגד הבאקס. לוקה עם 28 זריקות מהשדה נגד הקליפרס. מעניין מה יש לך לומר על זה.

  36. איזה תענוג. אני בעד הסאנס אבל מתענג כל שניה על הסדרה הזו. כדורסל אדיר. כולם מגיעים. כל קבוצה משאירה הכל על הפרקט. ויאניס שאחרי כמה שנים של סבל משחק כמעט מושלם (למעט העונשין) פשוט תענוג.

  37. הסאנס לא הייתה אמורה להיות בגמר!!! פעם ראשונה שהם פוגשים קבוצה בסגל מלא וזה התוצאה, נסעתי להסביר את זה לשמעון לפני הסדרה. בכל מקרה אני אפסיק לזרוע מלח על הפצעים של אוהדי הסאנס הלילה.

      1. אחרי הלייקרס והקליפרס אתה מתכוון, הקליפרס בלי קוואי היו שני פושיזונים מ3-1 עליהם, הלייקרס אם דיוויס היו גומרים אותם חיים, מה לעשות המזל שיחק לצידם עד הגמר

    1. גאון אם אתה לא יודע איך להשתמש במילים בצורה הנכונה עדיף שלא תשמש ב"הנדסת מילים" הנה אולי האקדמיה ללשון עברית תעזור לך
      https://hebrew-academy.org.il/2019/08/14/%D7%96%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%96%D7%95%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%9D/
      .
      *אין באמור לפתוח דיון
      *סופט. סו סופט.

        1. עילוי לא אמרת שאתה מפסיק להגיב לי ו/או שאתה חוזר לישון
          .
          תתרכז במה שאתה טוען שאתה טוב בו. תנסה להתבטא בפשטות כי לזרוע מלח זה עונש ממשחקי הכס. או שאולי בעצם חלק מהמליונים שלך באו מחוות מלח שזרעת.

    2. זו ספקןלציה ברוך. נכון שהיו פציעות אצל היריבות (גם ליריבות של מילווקי היו פציעות), אבל אי אפשר לכתוב "לא אמורה להיות בגמר".

    3. הלייקרס עלתה ליתרון בסדרה רק כשפול נפצע, ועדיין הסדרה הייתה בדרך ל2-2 במשחק הרביעי כשדייויס נפצע. אתה על 100% בכי ופול גז של רגשות

  38. זו ספקןלציה ברוך. נכון שהיו פציעות אצל היריבות (גם ליריבות של מילווקי היו פציעות), אבל אי אפשר לכתוב "לא אמורה להיות בגמר".

    1. הקליפרס ללא קוואי הגיעו לפושיזון בכל משחק מ3-1 מול הסאנס. אני לא רואה בשום מצב את הלייקרס עפה עם דיוויס לסאנס. גם מילווקי נהנו ממזל עם הפציעות של ברוקלין שגמרו את הסדרה, אבל זה פינטס לעומת מה שקיבלו הסאנס בדרך לגמר.

  39. "כולם מגיעים"
    "המשחק הכי טוב של העשור"
    "לא רציתי שייגמר"
    חחח
    משחק ראשון שראיתי בסדרה הזאת וקצת כאבו לי העיניים,
    קראודר, פיין, אייטון, בריג'ס, קאם ג'ונסון – הם היו במשחק?
    בצד השני הולידיי עם משחק שלא קשור לכדורסל, עצר במתפרצת על השלוש, קלע מטר מהשלוש,
    יאניס עייף לא מצליח לנתר, מידלטון ובוקר בתחרות "הזריקה הקשה"
    חצי מהסלים במשחק הזה היו פוקסים והחצי השני הירו-בול
    היו אולי שלושה סלים במצטבר שהגיעו ממהלכים מתוכננים.
    ובסוף מספרים לי פה שהתקשורת מכרה לנו את מייקל… ברבע הראשון היו כאן ארבעה אנשים בבלוג החי, חצי מהם מצפון ליקנעם
    🙂

    1. טוב, מה שתגיד, לך תצפה בגמר 98. עם החומרים שאתה צורך זה כנראה לא משנה מה על המרקע אלא מה הציפיות שלך, החומרים משלימים את החסר.

      1. תפנה אותי בבקשה לשני מהלכים רצופים במשחק הזה שבאו מתרגיל מתוכנן,
        או לחילופין – לשלושה סלים רצופים במשחק הזה שלא כוללים פוקס.
        כל סל – משני הצדדים – כולם תופסים את הראש, לא מאמינים, טוטו לוטו חצילים, פיניקס זרקו 16 הפרש בארבע דקות, מילווקי זרקו 14 הפרש בחמש דקות. באד רואה את בוקר קולע לו 7 סלים רצופים על הראש ברבע השלישי ומחכה לשופטים שיוציאו את טאקר ושימו את הולידיי על בוקר. מונטי עומד מנגד ומסתכל ואומר "איזה יופי, בוקר טוב…"
        פול מבוהל מעצמו, לא מנהל כלום, במילווקי אין אף אחד שיודע לנהל.
        עבדו עליך חבריקו…

        1. שוט
          זה בכלל לא משנה מה אני אשלח לך, אתה כבר עם תשובה ופרשנות מוכנה מראש, אפילו כתבת כאן מראש מה יהיו התירוצים שלך.

          1. למה אתה לא עונה לעניין?
            מה כבר ביקשתי?
            – שני סלים רצופים ממהלך מתוכנן
            – שלושה סלים רצופים שלא כוללים בתוכם פוקס

            1. כי אני כבר קיבלתי ממך את התשובה מראש לכל מה שאני אכתוב

      1. הסאנס טובים.
        הבאקס טובים יותר. לצערי.
        ההפרש מזערי,
        אבל הוא ההבדל בין אליפות להפסד.
        .
        יאניס, מידלטון הולידיי הגיעו היום ונתנו משחק אדיר.
        שאפו.

        1. יאניס ומידלטון כבר עשו את זה כמה פעמים בפלייאוף השנה. הולידיי הערב היה לא רק אקס פקטור אלא דאבל-אקס פאקטור. הגנה מעולה והתקפה הזויה

  40. מישהו שאל למה אני אומר שפול הוא חרא בן אדם, אז הדחיפה ליאניס בעודו באוויר היא מסוג המהעשים שגורמים לברכים של שחקנים להתפרק. יאניס ירד על רגל אחת שלמזלו היתה יציבה.

    1. ואת האצבע שיאניס דחף לבוקר לעין כמעט וחיפש לו בבירור את הפרצוף וזהו
      . את זה לא ראית? אין לי מושג איך לא נתנו על פלגרנט במיוחד שהשופטים הסתכלו על זה בריפליי. מכוער זה לא מילה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט