חם מהתנור: מגי וקלדון ג'ונסון בסגל ארה"ב, אנסלד ג'וניור בדרך לוושינגטון

לאחר שבראדלי ביל נכנס לבידוד וקווין לאב סבל מפגיעה בפציעה, נבחרת ארצות הברית הוסיפה שני שחקנים חדשים לסגל האולימפי לפי woj – קלדון ג'ונסון, שחקן סן אנטוניו ספרס ששיחק עם הנבחרת במחנה האימונים, וג'בל מגי מדנבר נאגטס.

בעונה האחרונה מגי קלע 7.3 נקודות עם 5.2 ריב' ו-1.2 חס' למשחק במדי דנבר ויוסטון, בעוד ג'ונסון קלע 12.8 נקודות עם 6 ריבאונדים למשחק בסן אנטוניו, קבוצתו של גרג פופוביץ' מאמן הנבחרת האמריקאית.

הסגל המלא: דמיאן לילארד, ג'רו הולידיי, דווין בוקר, זאק לאבין, קריס מידלטון, קווין דוראנט, ג'רמי גרנט, ג'ייסון טייטום, קלדון ג'ונסון, דריימונד גרין, באם אדביו, ג'אבל מגי.

*

עוזר מאמן דנבר ובנו של אחד מגדולי הוויזארדס בכל הזמנים, ווס אנסלד ג'וניור, צפוי להפוך למאמן וושינגטון. בין 2005 ל-2011 היה עוזר מאמן בוושינגטון, ושימש בתפקיד זהה גם באורלנדו ובגולדן סטייט.

*

על פי דיווחים שונים, הליגה וארגון השחקנים הגיעו לסיכום כי טורניר הפליי-אין יתקיים גם בעונה הבאה במתכונת זהה לעונה הנוכחית.

*

דמיאן לילארד הכחיש את הדיווחים המוקדמים על כך שביקש טרייד. הוא אמר שהוא לא קיבל החלטה חד משמעית על עתידו, לפי מארק שטיין.

*

דניס שרודר מהלייקרס לא ישתתף במשחקים האולימפיים עם נבחרת גרמניה.

*

איגור קוקושקוב, מאמן פיניקס לשעבר, יהיה אחד מעוזרי המאמן של ג'ייסון קיד בדאלאס.

*

ווס אנסלד ג'וניור ודרווין האם המועמדים הבכירים לאימון וושינגטון.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 54 תגובות

  1. שדיים סוף סוף יודיע על רצונו לטרייד ונראה קצת טריידים ואת הקלפים מתערבבים.
    כאוהד נבא בא לי לראות את דיים או בפילי או במיאמי.2 קבוצות שיש להן נכסים צעירים וטובים לתת לפורטלנד פלוס בחירות דראפט ועדיין להיות מועמדים לאליפות

    1. לא יפה…
      אבל התגובה מתחתיך מצחיקה, העכברוש הוא טריי המלך.
      שוב פעם ניגבת.
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

            1. כבר לא מרוכז בשעות האלה חח

  2. לא רוצה את לילארד בג"ס. בטח שלא במחירים שמדברים עליהם. זה יוציא את הקבוצה מאיזון לחלוטין. לא מאמין בקו אחורי של שני שחקנים שלא עוברים את 190 עם סנטר בגובה 198 שלא קולע ושני שחקני כנף של 201 – 204. אל תביאו דוגמא את ברוקלין כי מעבר לקיירי והארדן השלושה האחרים גבוהים משמעותית מאלו בג"ס. מעבר לכך לקחת את לילארד זה משול ללקיחת הלואת ענק מהעתיד קנית עוד ביצים ולשים את כולן בסל אחד.

  3. אף אחד אחר לא הסכים לבטל את חופשת הקיץ שלו? לא מריח כמו האופציות הראשונות של מישהו, אפילו לא של אמא של מגי

            1. Didn't know about that

            2. אבל כל הטענות על העסקת מאמנים בלי יכולות ובלי נסיון בליגה בגלל שהם שחורים ממש מצחיקה על רקע דייגנולט וביורקגרן שנה שעברה.

          1. LOL שפן פיקטיבי
            מה ההבדל בינו ובין מוזלי שהכרזת שזה מינוי גזעני?
            תפסיק לברבר את עצמך למוות רשימה פשוטה אמורה להראות בפשטות שאתה צודק לא? למה אתה נמנע מלעשות אותה? זה אפילו לא עשר דקות עבודה.

  4. לפחות כרגע, לילארד עשוי מחומרים אחרים והוא הראה את זה לאורך הקריירה שלו.
    אני מניח שבמידה וירדרוש טרייד, זה יהיה בשקט עם ההנהלה ולא דרך התקשורת כפי שעשו כוכבים אחרים.

    1. כי זו ליגה גזענית באחת המדינות הגזעניות בעולם.
      רואים בבירור שאין שם ייצוג הולם לחלקים שונים בחברה האמריקאית. יש שם העדפה ברורה לאנשים מגוון עור מסויים וגם להעדפה מגדרית ומינית מסויימת.

  5. דמיאן לילארד הכחיש את הדיווחים המוקדמים על כך שביקש טרייד. הוא אמר שהוא לא קיבל החלטה חד משמעית על עתידו, לפי מארק שטיין.

    😂😂😂

    הוא החליט כבר מזמן איך אני אוהב את השטויות שהם מוכרים לתקשורת בטח הוא ישב דקה לפני הטרייד דד ליין ואז יחליט 😂😂

  6. תראו איזה הבדל בין הכדורגל לכדורסל בכדורגל כל שחקן מתאבד בשביל לשחק ביורו מונדיאל (הצחקתם אותם עם עומס ולואד😂😂) בכדורסל שחקנים בקושי באים לנבחרות 😂😂😂 צריכים מנוחה המסכנים 😂😂
    רק טריי הדביל מתחנן לזקן הסנילי😂😂
    כמו שאמר דה שוט גלדיאטורים מול פוסיס

  7. בוקר טוב לכולם ותודה לרועי
    במשך עשרות שנים היה נהוג לחשוב שהשחקנים האמריקאיים מחשיבים מאד את הטורניר האולימפי ( ולא את המונדובסקט ) , והיתה תחרות חזקה על המקום בסגל האולימפי . בשנים האחרונות הדבר הזה מאד נשחק , וכבר בריו ראינו שרוב הכוכבים לא מעוניינים להשתתף . לפי מה שקראתי,התחושה של שחקנים כמו לברון וסטף היא שזה לא תורם כלום למורשתם ויכול רק לפגוע במקרה של כשלון .
    אני די משוחד,אבל צריך להסיר את הכובע בפני דוראנט שמסכן את הבריאות שלו ומתיצב לדגל.
    אם לא יקרה משהו גרוע,זה יהיה הטורניר הרביעי שלו במדי הנבחרת .
    באופן אישי , חשבתי שהוא צריך לוותר על הטורניר הזה כדי להקטין את הסיכון לפציעה.

    1. יפה אמרת לגבי הגדולים. זה אכן חבל כי אין לנו באמת דרים טים. תארו לכם את לברון וסטף בחמישייה עם דוראנט לילארד ולופז (נניח). על הספסל ג׳ורג׳ וראס וטייטום ובוקר וכו׳. אנשים היו מזילים ריר 🙂
      לגבי דוראנט – הוא ישב שנה בחוץ והפלייאוף המעולה שלו ברמה האישית נגמר לו הרבה לפני הזמן שתכנן. האולימפיאדה זה כדורסל תחרותי ובמה גדולה. זה מעולה בשבילו.

  8. זו התוצאה כשיש זלזול בנוהלים. אז הקורונה עוד לא אמרה את המילה האחרונה בנבחרת ארה"ב? צפו להפתעות.
    לגבי קווין לאב ליבי לו, אבל בינינו הוא נהייה גרוטאה. אולי כדאי לו לשקול פרישה כי הוא שוב באותה פציעה ממנה החלים. זה יכול להפוך לבעיה כרונית שממנה יסבול אחרי סיום הקריירה. סיום חוזה זה מאסט מבחינתו אבל המשך הדרך צריך לבוא אחרי מחשבה רבה על העתיד אחרי הכדורסל.

  9. ג'אבייל מאגי במקום קווין לאב זה שיפור. שחקן לוחם במקום בלרינה שמחפש סטטיסטיקות. קלדון ג'ונסון? וואו, הייתי צריך ללכת לוויקיפדיה בשביל לבדוק מי זה. נוצרה כאן הזדמנות לטפל בבעיה מתחת לסל. הייתי מביא כאן שחקן בסגנון של ראשון הולמס – גבוה, חזק, עם ניתור עד השמיים שלא מרגיש צורך להיות כוכב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט