הבאקס שורדים מותחן ומשווים ל2 – 2 / חגי ניסני

מילווקי באקס 109 – פיניקס סאנס – 103

משחק פלייאוף אדיר עם הגנות מצוינות כוכבים שמתעלים (בוקר מידלטון יאניס) או כוכבים שנקלעים ליום חשוך (פול) והרבה מתח, מסתיים בניצחון של מלווקי.

פיניקס פתחו את המשחק בצורה באופן חד, עם הנעת כדור וניצול של מיס מאצ'ס כאשר היתרון נוצר. מלווקי בתחילת המשחק הסתמכה בעיקר על יכולת היצירה של מידלטון ומהלכי ה1*1 שלו. פול יוצא והנעת הכדור של פיניקס בנסיגה לצד אקטיביות מוגברת של יאניס בהמשך הרבע. החטאה  של אייטון חותמת את תוצאת הרבע על 23-20 לסאנס. הנתון המעניין של הרבע: 2 הקבוצות משלבות 3/15 מהשלוש. 

6:50 למחצית והתוצאה היא 33:33 וזה לא שהקבוצות לא מרוכזות. פיניקס מניעה את הכדור היטב ומגיע למצבי זריקה טובים (גם אם לא מצויינים בקרבת  הטבעת) ומלווקי טסה למתפרצות  אבל ההגנות ברוב הזמן עושות עבודה מעולה והקבוצות מקשות מאוד אחת על השניה ליצור מצבי קליעה בטוחים. מילווקי הולכים פנימה ומנצלים את היכולת המסיבית שלהם לקחת שחקנים פנימה. פיניקס מסתכמת בעיקר על בוקר שמשחק בצורה אדירה ולא ניתן לעצירה. שיוויון 52 במחצית, במילווקי 3 שחקנים עם דאבל פינגרס לפינקס רק בוקר עם מחצית  של 20 נקודות 

רבע שלישי בוקר ממשיך בשלו ופול ממשיך להיות אנמי עד שבוקר יורד לנוח והוא מצליח להיכנס קצת יותר לעניינים. בצד השני יאניס פשוט בלתי עציר, משחק מעבר משחק עומד בכדרור או אוף דה בול, הדרך היחידה להאט את יאניס היא לשלוח אותו לקו כי הוא יגיע לטבעת או ימצא את החברים למבטים פנויים. הבעיה שחוץ מיאניס ומידלטון אף שחקן  לא מצליח ליצור. בוקר חוזר ולא נרגע ועד סוף הרבע השלישי הוא עם 38 נקודות על הלוח מכל מצב אפשרי. 

רבע רביעי בוקר מקבל עבירה  חמישית ויורד לספסל מתוסכל. בהיעדרו פול מפעיל את החברים ונותן סקור אבל זה לא אותו הדבר. הבאקס משאירים הכל על המגרש ומשחקים אגרסיבי אבל לא מצליחים לפוט את הבול לתוך ההול מהשדה בכלל ומהשלוש בפרט. כשנכנסים לדקות האחרונות הידיים של כולם רועדות. מילווקי נשארים במשחק בזכות ריב' התקפה שהם הולכים אליו באגרסיבות והסאנס מאבדים קצת את הראש עם איבודים מיותרים וזריקות מאוד קשות.  דקה וחצי מידלטון מעלה את מלווקי ליתרון 2 מפול-אפ. חסימה אדירה של יאניס על אייטון+ איבוד כדור קריטי של כריס פול 33 שניות לסיום והבאקס עולים ליתרון 4. בוקר מחטיא ניסיון ל2 הסאנס עושים עבירה וכאן זה כבר גמור. מלווקי מצליחה לשרוד משחק רע מבחינת קליעה. 

נתונים קבוצתיים מעניינים: הבאקס עם 15 נקודות בפאסט ברייק והסאנס עם 0. הבאקס עם 17 ריב' התקפה לעומת 5 של הסאנס. הסאנס עם 17 איב' לעומת 5 של הבאקס

לבאקס מידלטון עם 40 יאניס עם 26 נק' 14 ריב' ו8 אס' 

לסאנס בוקר עם 42. אייטון עם 6 נקודות ו17 ריב'. 

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
328 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
גיא רוזן
15/07/2021 6:44:10

סיכום המשחק:
.
באסה.
יש בי 0 אופטימיות לקראת ההמשך.
.
תודה, חגי.

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 7:12:31
הגב ל  גיא רוזן

לדעתי בוקר יציל אתכם אבל השורה התחתונה הרווחנו עוד לפחות שני משחקים. מקווה שיהיו בסוף 7.
שימון צריך להיכנס למכונת כביסה ואני מפעיל אותה על טריפל סחיטה. ההימור שלו לסוויפ גנטלמני התאדה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אני מחכה למכבסה אבל כל טנש עוד לא יצאו משם המכבסה שלא תתקלקל דה שוט השקיע בה הון תועפות

asaf
15/07/2021 7:36:45
הגב ל  גיא רוזן

תודה חגי. גיא אני דווקא חושב הפוך ממך. באמת שפרט לבוקר ופה ושם קראודר וג'ונסון (שיזרוק יותר!!) הסאנס התקפית היו על הפנים, איבדו המון ועדיין לגמרי היו שם .
במשחקי הבית הקליעה מתאזנת קצת והדחיפה של הקהל גם עושה את העבודה … שמור על אופטימיות..

MacLeod 1
MacLeod 1
15/07/2021 9:47:51
הגב ל  גיא רוזן

ובצדק

ברוך רובין
15/07/2021 7:14:19

שיפוט ביתי, בוקר היה המטריקס הערב, שחקן אחר היה מקבל 10 עבירות במחצית.

ברוך רובין
15/07/2021 7:22:23

טעיתי? בוקר הערב יכל לדרוס שחקנים והשופטים לא הדביקו לו עבירה שישית זה היה מגוכח ועצוב בו זמנית, בצד השני יש גם את החמור היווני שההגנה עליו פשוט ביזיונית אבל גם הוא נהנה מחוקי הליגה ויש לו אישור להרוג (תכו יתעורר הרובוט ויגיד שהגנות טובות)… שיפוט ביתי לא היה הלילה פשוט קבוצה טובה יותר.
.
דש מכריס פול הולידיי חיסל אותו

הבן הממזר של דנילו גלינארי

זה לא נגד, ניסני הנגד היחיד זה אתם בטנש נגד כולם אצלכם המציאות טועה לא אתם וכל זה עוד אחרי ניתוחים בדיעבד מהבוקס?
מישהו לא עושה את העבודה שלו יש צורך בשיפור התוכנה
בוקר מקבל ימבה שריקות אוויר הוא מונה למטכל.
מצד שני העבירות שלו חלקן היו גם חרטוט אחד גדול
שלא נדבר מה יאניס קיבל…

ברוך רובין
15/07/2021 7:15:37

דרך אגב כריס פול מוסר דש מהמכבסה…

הבן הממזר של דנילו גלינארי

פול לא יהיה טוב כל עוד הלחץ עליו ימשך בשנייה שלא יהיה לחץ ויתנו לו לחשוב לנוח ולדדות יש סיכוי שיהיה טוב.
היום ברבע האחרון באד לפתע הוריד ממנו את הלחץ חוץ מאיזה פוזישן 2 ללא סיבה ופול הגיע לזריקות שלו בקלות פשוט לא קלע.
למה באד החליט להוריד תשאל אותו.

ברוך רובין
15/07/2021 7:35:43

כרגיל עוקץ יורד לפסים ולא יודע לנהל דיון,כמו שאייזיק אסימוב אמר "אלימות היא מפלטם האחרון של חסרי היכולת״…
.
באופנה להיות נגד בוק ויאנג, שניהם שחקנים אדירים שנהנים מעזרה וניצול של השיפוט וחוקים הזויים, הורג אותי מצחוק איך הם קופצים על מגנים ומקבלים שריקות אוויר, בוקר בכלל הלילה נצל מ10 שריקות ששחקן אחר היה חוטף.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ניצל כי הדביקו לא אוויר אחרות חח אז איזנו

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ניצל כי הדביקו לו אוויר אחרות חח אז איזנו

ברוך רובין
15/07/2021 7:53:22

ברגע שתרצה להתדיין על כדורסל אני פה, לפרוק עצבים וכעסים על מישהו אחר .
.
לצערי התגובות שלך כלפי לא קשורות לכדורסל לכלום אלא לרדת לפסים אישיים ולריב, לא בשבילי. ברגע שתידע להגיב ולהתייחס לתגובה ולא למגיב אני אהיה כאן בשבילך.

ברוך רובין
15/07/2021 8:07:21

כרגיל להוציא תגובות מהקשרן ולא להביא את התגובות לפני, שיטה עלובה ונלוזה אבל אני לא כאן לשפוט.
.
זה בסדר יקירי אני יודע שיש לי נדלן אצלך בראש, תפרוק אם זה מה שעושה לך טוב, אני מתייחס לתגובות ענייניות לכדורסל, אמרתי לך תחפש מישהו אחר לריב איתו…

אשך טמיר המקורי
15/07/2021 8:27:35

חגי ברוך ניגב אותך, עשה סנו פוליש לכל הבית.
הבית מבריק ומצוחצח לקראת פסח

ברוך רובין
15/07/2021 8:52:49

בוא נגלגל את הסיפור,יואל שאל למי לספק סטוק חתולים ומי במכונת הכביסה? התגובה שלי

״אוי זה שאלה קשה, לא מעט נכנסו למכונת הכביסה בתקופה האחרונה אני אפילו ביליתי שם לאיזה סיבוב שניים (יש כאלו יגידו 5). מככבים שם כמובן הבוט תוג עם התגובות הבלתי נגמרות, דה שוט שעשה הכל חוץ מלקלוע (כמו סימונס), שמעון עם השטות שלו אתמול ואמביד MVP, גיא וסימונס שהוא כמו מכונת כביסה מקולקלת לא עודה כלום.
.
חיתולים אני צריך דחוף אחד אחרי שגמרו אותי אתמול בקזינו (: , הנהלת פילי שנפלה לעצות אחיתופל ונתנה לסימונס מקס, תשלח גם סטוק מקולקל לאוהדי הווריורס שחושבים שיקבלו זהב תמורת פסקל סייאקם״
.
כרגיל ראית את השם שלי ועשן עלה לך לעיניים וחיפשת לריב, אלימות היא מפלטם האחרון של חסרי היכולת״…
.
לגבי ניתוח אישיות רשמת הרבה שטויות והוכחת שניתוח האישיות שלך שואף לאפס, כושר השיפוט שלך דומה לשופטי NBA.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ניסני אתה כמו עיתונאי מבקר שחקנים 🙂
אתה לא יכול לא לומר כלום בעצמך ואז לנסות לרדת על אחרים כי הם אמרו, כל הקטע במשחק זה לשחק גם ולהשתתף במשחק ואז לראות…
גיא לפחות משתתף במשחק (פחות בזמן האחרון הוא נהיה זהיר יותר הוא פחות מלהיב ככה את הקהל) אבל יתר הטנש באים רק אחרי משחקים ומעבר על הבוקס להקיש היקשים בדיעבד. אי אפשר לנגב ככה ניסני סורי

The Ljos of the Rings
15/07/2021 9:49:43

בואו נראה אם הבנתי נכון:
לזלזל בכולם כל הזמן – לא אלימות
לתקוף אישית אנשים – לא אלימות
לעשות גזלייטינג (ועוד שיטות של נרקיסיסטים) רק כדי שתוכל להגיד אחר כך "ניגבתי" – לא אלימות
להשתלח באחרים ולירוק רעל על שחקנים בלי הפסקה – לא אלימות
לטעון כל הזמן שניגבתי ולהכניס לסיבובים במכונה ובאסלה – לא אלימות
ליצור קלאס שלם של אויבים מדומיינים ולאשקש אותם באופן קבוע – לא אלימות
להגיב ברפטטיביות במטרה יחידה להתיש – לא אלימות
להגיב תגובות גזעניות, מיזוגניות ושונאות אדם – לא אלימות
.
לעמת את שמעון וברוך עם עובדות ולגרום להם לתחושת בושה, הדבר הכי גרוע שיכול לקרות אי פעם – אלימות נוראה

MacLeod 1
MacLeod 1
15/07/2021 9:50:12

אחי אתה הזוי מה קרה לך

הבן הממזר של דנילו גלינארי

לחוס נראה לי חם לך במטבח תחזור לספסל בלי גיא אתם כמו הסאנס בלי בוקר. גיא סוחב אתכם על הגב ומחזיק אתכם בסידרה. אתה הקמינסקי של טנש

אור
אור
15/07/2021 10:36:40

הבאתם על חגי טריפל טים, מה קרה קשה לבד?

Avri
Avri
15/07/2021 11:24:58

חבר'ה, כוס מים קרים מיד. ושום דבר ממה שברוך ושמעון אמרו כאן לא יכול להחשב כאלימות, קצת פרופורציות.

The Ljos of the Rings
15/07/2021 11:32:44

תשים לב להקשר, אברי.
ברוך מתלונן על אלימות וכתגובה דיברתי בכלליות על הצורה שהוא מגיב באתר באופן קבוע, שאפשר ובקלות לקרוא לה אלימה, בטח ביחס למה שהוא מתלונן עליו.

Avri
Avri
15/07/2021 11:48:52

לא נכון, ברוך אומר הרבה שטויות ומעוות את המציאות על בסיס יומי, אבל הוא לא מגיב באלימות.

The Ljos of the Rings
15/07/2021 11:52:04

מה ממה שאמרתי שהוא עושה אתה טוען שהוא לא עושה, או שאינו אלימות (לפחות באופן יחסי למה שהוא טוען שהוא אלימות כלפיו) ואיך אחרים יותר אלימים?

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 13:04:35

סוף סוף אני מסכים עם אברי על משהו.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2021 14:42:24

רגע, דר נייטרלי, אני מגיב באלימות או לא בספרייה שלך?

captain beefheart
captain beefheart
15/07/2021 14:26:26

בסוף היתה לו עבירה ברורה בהגנה שהתעלמו ממנה כי היתה מס' 6

SLORC
15/07/2021 7:11:54

הדקות האחרונות היו פנטסטיות. הולידיי חזר לשבור טבעות עם 4 מ 20 מהשדה, למזלם של הבאקס אלה היו יאניס וקונטאון (!) שהשאירו אותם בחיים ואז מידלטון עם 10 נקודות מול 2 בלבד של כל הסאנס מעלה אותם ממינוס שתיים לפלוס שש. פשוט תצוגה עילאית שלו.
השיפוט היה, איך נגדיר זאת בעדינות, תנוה.
נקווה למשחק חמישי אפי.

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 7:13:21
הגב ל  SLORC

כריס היה דיי חושך ברביעי אבל הגיע טוב לרביעי ובעיקר בסוף.

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 7:35:24

חשוך בשלישי ומוצלח ברביעי

Avri
Avri
15/07/2021 11:27:53
הגב ל  SLORC

שירות לציבור המגיבים, הכותבים והעורכים באתר. פעם אחת ולתמיד.
https://www.youtube.com/watch?v=sdGuncY1Jz8

Dor
Dor
15/07/2021 12:38:49
הגב ל  Avri

יש עוד כמה שצריכים את השירות הזה

אור
אור
15/07/2021 12:46:02
הגב ל  Avri

גדול

נועמיקו
נועמיקו
15/07/2021 13:03:30
הגב ל  Avri

D:
תודה על השירות החשוב לציבור!

אז צריך לכתוב בעברית קונאטון?..

SLORC
15/07/2021 13:31:38
הגב ל  Avri

אני גאה בך על כך ששמת לב שהקלדתי מהר ועייף על הבוקר כך שהמיקום של האותיות התבלבל לי. בהחלט הישג אינטלקטואלי מרשים מבחינתך.

היות ואתה כזה גאון גדול שנהנה לתרום מהידע הנרחב שלך עבור ציבור המגיבים, הכותבים והעורכים פה באתר, אולי תוכל להצביע על עוד מקום שבו זה קרה לי בתגובה. כשירות לציבור כמובן

shadow
shadow
15/07/2021 14:08:25
הגב ל  SLORC

די נו מה אתה נפגע?
לי היה ברור שזו טעות הקלדה אבל תסתכל על הצד החיובי, טעות ההקלדה שלך עשתה שירות לשאר המגיבים.

Avri
Avri
15/07/2021 16:15:27
הגב ל  SLORC

סימור יקירי, מצטער, לא התכוונתי להעליב. בהופס מכנים את הבחור בהמון צורות שונות ומשונות אז ציינתי את זה. ואגב, גם אני עושה המון שגיאות כתיב, לרוב באשמת האוטו-קורקט אבל לא תמיד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

משחק מפתיע של פיניקס – ההתעלות של בוקר מטשטשת משחק נוראי של כריס פול, וחוסר ניצול של שאר הסגל. לדעתי מונטי היה צריך להושיב את פול ולתת לקמרונים, שהיו טובים, לגעת יותר בכדור. מילווקי נלחמו, אבל פיניקס הפסידו את המשחק בעצמם.
.
מילווקי – עדיין קבוצה מוגבלת, אבל יאניס היה מדהים ושקט, והזריקות של מידלטון נכנסו, אז לנוכח הפשלות של פיניקס זה הספיק. אם פעם חשבנו שהם לא מתפקדים ברמות הגבוהות, עכשיו אני חושב כמעט הפוך – מוציאים מעצמם כמעט כל טיפה של כישרון והוא מוגבל.
.
הגנות אדירות לשתי הקבוצות. הבלוק של יאניס על אייטון היה בלתי נתפס.
.
פיניקס צריכה לגבש תכנית משחק ליום שפול קורס, כי לא כל יום בוקר יקלע ככה – יותר נגיעות לקמרונים, ולאייטון. מילווקי כנ"ל – ההתעלמות שלהם מטאקר לא סבירה – נכון שהוא זקן ועובד קשה בהגנה, אבל בכל זאת, אי אפשר לחיות על שניים וחצי שחקנים בהתקפה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מאנו אתה תופס מטאקר יותר מידי הוא יכול לתפוס,1 מ20 משחקים עם כמה סלים זהו.
ובאד זה מאמן אחרון שיתן לטאקר בידודים על פול שכח מזה 😂😂
טאקר לא יצר בכדרור ב1 על 1 מאז חולוניה לא יודע אם הוא זוכר מה עושים. בהחלט שווה לנסות לראות אם הוא עדיין זוכר. אם כן הרוויחו אם לא יהיה אפשר לצחוק על זה שזה יראה כמו בידוד,של קאפלה ב1 על 1 שזה הדבר הכי מבדר שיש לליגה להציע

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא התכוונתי שצריך לתת לטאקר לרכז או ליצור, רק למסור לו את הכדור כשהוא מרווח, וכריס פול נמצא שני מטר ממנו. אין סיבה שהזריקות שלו, שנכנסו יפה מאד ביוסטון, לא יכנסו במילווקי.

עמיחי קטן
15/07/2021 7:41:25

תודה על הסיקור.
הסדרה הזאת מתפתחת להיות יאניס מול בוקר ושחקני משנה משני הצדדים. כריס פול היה חלש והכריח, תוך כדי שהוא שוכח שלמצוא את אייטון זה בעיקר תפקיד שלו בזמן שמידלטון זרק יותר מדי ופגע בהתקפה של מילווקי, אבל הצליח לקלוע בקלאץ'.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אתה טועה הכוכב של הסאנס,זה הגנרל בוקר לא יכול להוביל קבוצה לפי טנש 😂

גיא רוזן
15/07/2021 8:05:53

אני יודע שטנש תפסו לך הרבה מקום הראש,
אבל זה כבר מוגזם.
.
מי מאוהדי הסאנס אי פעם כתב שבוקר לא יכול להוביל קבוצה?
תביא דוגמה אחת. פעם אחת תביא גיבוי לכזבים שאתה מפיץ. אחת.
.
אתה להבדיל,
בהחלת כתבת שבוקר לא יכול להוביל קבוצה בפלייאוף.
(באותה תקופה שרשמת שברידג'ס לא יכול לשמור על קונוס)
.
ראבק, פיסוק. לנסות להבין את הכזבים שלך זה כמו לקרוא פתקאות שמשאיר ילד קטן על המקרר.

גיא רוזן
15/07/2021 8:22:54

למה אני טורח?
.
באמת שאלה טובה.
אשתי תספר לך שאני מקולקל, ושאני נהיה שבור יותר ככל שבשנים עוברות.
הילדים שלי יספרו לך שהם לא מכירים בן אדם עקשן יותר.
חברים שמכירים אותי היטב,
הם יספרו –
"מה אתה מצפה מבן אדם שמבחירה נשקיע כל כך הרבה מאמץ בלאהוד קבוצה כמו הסאנס.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

טנש מרוב סיב במכבסה אתה לא קולט צחוקים, אתה הרי המצאת שאני אמרתי את זה אז אני המצאתי חזרה.
אני מבין שאתה מבואס הבוקר אבל חוש הומור תמיד היה לך, גם ברגעים הקשים.
הכי גרוע שפספסתם עוד משחק סביר של קראודר לחינם

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 10:52:10

מדוע אתה טורח?

ברוך רובין
15/07/2021 8:10:36
הגב ל  גיא רוזן

https://postup.co.il/דווין-בוקר-שנת-מבחן/
הסאנס סיימו עם פחות 30 נצחונות אותו עונה… לפי מה שאני יודע גילרי נכלל בטנ״ש

ברוך רובין
15/07/2021 8:14:06

סליחה 34 נצחונות בהחלט לא שיפור משמעותי…

גיא רוזן
15/07/2021 8:19:30

ואתה כותב אחר כך על דברים שהוצאו מהקשרם …
34 – 39 היה המאזן בעונת רוביו והבועה. מרחק סל בודד של פורטלנד מהופעה בפלייאוף.
עונה קודם, הסאנס סיימו במקום האחרון במערב. 63 הפסדים.
ברוך,
בבקשה.
הראל לכולנו איך נראית דמגוגיה.
סופר ניצחונות בעונה מקוצרת,
בניסיון לומר שזה לא שיפור משמעותי.
23% ניצחונות. עונה אחר כך 47%
אפילו אתה יכול לזהות את השיפור.

ברוך רובין
15/07/2021 8:23:01

8 נצחונות בבועה לפני הבועה המאזן של הסאנס היה 26-39, 41% נצחונות ואתה לא מתייחס לשיפור של שאר השחקנים מסביבו. אני לא מדבר בכלל על הסיטואציה החיות שייצרה הפגרה של ה4 חודשים האלה שרוב הקבוצות חזרו לא בכושר משחק

גיא רוזן
15/07/2021 8:29:36

די להמציא.
ניסית להראות שעידו כתב שבוקר לא יכול להוביל קבוצה.
לא הצלחת.
עכשיו אתה מתעקש להוכיח שאתה שולט הלכה למעשה ברזי הדמגוגיה.
לכתוב שהסטץאנס לא השתפרו בעונת רוביו,
זה להמציא מחדש את ההיסטוריה.
לבטל את משחקי הבועה,
זה להתעלם מעובדות שהתרחשו רק כי הן לא נוחות.
.
הנאמנות השב"רנקית מוזרה.
שמעון מבלף,
ואתה בכוח מנסה לתת לו גב.
משעשע.

גיא רוזן
15/07/2021 8:14:30

נו באמת,
גם אתה מתחיל להמציא?
.
הסאנס בעונה עם רובין סיימו עם פחות מ-30 ניצחונות?

ברוך רובין
15/07/2021 8:19:36
הגב ל  גיא רוזן

34 נצחונות רשמתי; שוב אין שום שיפור משמעותי.
.
יאניס השחקן שהחולצה שלו נמכרת במקום השני בnba אחרי פעמיים MVP והרייטינג שהוא מביא שואף לאפס יש סיבה ברורה.
.
דרך אגב גיימס קייפר או איך שקוראים לבן זונה ששפט היום צריך להכנס לכלא הוא הודה שהייתה עבריה של בוקר שיחק ראה בשידורים החוזרים שכל העולם ראה את העברה על הולידיי.
.
גיא משחק עם חוקים שונים לשחקנים יכול להיות הוגן? ליגת הכסף של הNBA איבדה את זה.

גיא רוזן
15/07/2021 8:26:15
הגב ל  גיא רוזן

תמשיך עם הדמגוגיה.
24 אחוז ומקום אחרון בליגה.
47 אחוז ומרחק סל בודד מכניסה לפלייאין.

Avri
Avri
15/07/2021 11:30:58

ברוך, תבורך. כל פוסט שמראה הוכחה לכך שצדקתי בנבואותיי ירשם בגן עדן. (וכן, הקורא החרוץ ימצא גם מספיק פוסטים שמראים אחרת…).

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

טנש מרוב סיב במכבסה אתה לא קולט צחוקים, אתה הרי המצאת שאני אמרתי את זה אז אני המצאתי חזרה.
אני מבין שאתה מבואס הבוקר אבל חוש הומור תמיד היה לך, גם ברגעים הקשים.
הכי גרוע שפספסתם עוד משחק סביר של קראודר לחינם

גיא רוזן
15/07/2021 8:32:47

חביבי. מעולם לא המצאתי משהו שכתבת. אין לי מספיק דמיון בשביל להדביק את כמות השטויות שאתה כותב.
גם על טריי הכחשת,
וקיבלת שורה ארוכה של ציטוטים.
גם על יאניס והפציעה הכחשת,
וקיבלת את המקור לפרצוף.
תמשיך עם הכזבים,
זה יהפוך את פוסט ה-
"אמר או לא אמר? עלילותיו של שמעון במחוזות הפנטזיה";
שאני כותב, למצחיק הרבה יותר.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

חחח די גיוש כולם יודעים שטריי כבר שנתיים טופ 10 אצלי בליגה (שטנש עוד גיחכו על הקביעה הזאת), לא יעזור לך כלום ולאותו רגע אמרתי שלא מגיע לו להיות באולסטאר, לא שהוא לא אולסטאר והוא היה צריך להיות אוטל NBA. למה לשקר ככה בכזבים ולהביא ציטוטים צינים שלי אה גיוש נגמר לך התחמושת?
אפילו אני האמנתי בסאנס יותר ממך בתחילת העונה

יאניס אמרתי בהחלט, רופא אליל טעה. גם לוקה אמרתי מודה ומתוודה אבל כל השאר שציינת היו שקר מוחלט.

בינתיים אתה מקבל נאטמאגים ודאנקים על הפרצוף, כל תיאוריות הדאבל טים והלחץ שלך שלא עובדים קרסו לך מול הפנים. לא נורא אולי פול לא יקבל לחץ במשחק הבא ויתן משחק טוב 🙂

גיא רוזן
15/07/2021 9:50:10
הגב ל  גיא רוזן

שיטת שמעון –
לסמן את כל התשובות ולצעוק "צדקתי!"
.
שקר?
לא כתבת שקר גם לפני שזרקתי לך לפנים את השטויות שכתבת על יאנג?
לא כתבת שקר ואז קיבלת לפנים את הציטוט של רופא האליל?
ניתן היה לחשוב שתלמד מהניסיון…

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 10:57:53
הגב ל  גיא רוזן

ג"ש תנוחו חברים תיכף נקרא לכם גש"ש

NFS
NFS
15/07/2021 7:46:43

שיפוט לא אחיד בשפה מכובסת או פשוט גרוע – ועדיין הצלחתי ליהנות מהמשחק.
אני חייב לציין את הליג פאס שמאפשר להעביר קדימה בפסקי זמן ופרסומות ומאפשר להעביר אחורה כשפתאום מופיעה יפיפיה בקהל, ובמילווקי לא חסר מסתבר.

ברוך רובין
15/07/2021 7:57:04
הגב ל  NFS

במילווקי וגם אינדיאנה דרך אגב יש כמויות לא נורמליות של פצצות על, זוכר מציערותיי ההבדל, ששם הם לא יודעות שהם יפהייפיות בעוד בLA מיאמי וווגאס… הם יודעות מה שוות ומאוד חומריות. אותו דבר בהוואי בזמני יכול ללכת בכפכפים ולהביא מהרחוב פצצת על לא נורמלית, בLA תפרד מ800 דולר לדייט

עגל
15/07/2021 9:17:59

אז כמה הן עולות בהוואי, סתם שאני אדע ?

ברוך רובין
15/07/2021 9:22:09
הגב ל  עגל

עגל סע להוואי תרא לבד, הבחורות לא חומריות כמו בLA מסעדה פשוטה עם כפכפים בהוואי מספיק. בLA המינימום זה לקחת בחורות לנובו. מסתכלות על האוטו כמה יש לך על היד…

Avri
Avri
15/07/2021 11:34:16

ברוך, איך כל פעם שאני יוצא להגנתך בתגובות יוצא לך משהו כזה. אתה חייב לעזור לי קצת.

shadow
shadow
15/07/2021 11:57:59
הגב ל  Avri

מה הבעיה בתגובה הזו?

אשך טמיר המקורי
15/07/2021 12:48:49
הגב ל  Avri

שדואו הבעיה רק אצלם בראש

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 13:08:38
הגב ל  Avri

באמת מה הבעיה?
כשמנחם מעלה פה נשים ערומות וכותב כל פעם על אמא של אנחנו מקבלים את זה בהבנה.
מי שחם לו שיצא בהוווווץץץץ….

Avri
Avri
15/07/2021 13:23:48
הגב ל  Avri

בספר שלי, לשים תג מחיר על נשים זה בעייתי.

shadow
shadow
15/07/2021 14:14:15
הגב ל  Avri

ועל גברים? הבעיה שלך היא כשזה על נשים או כשזה על בני אדם בכללי?
ואם נשים שמות על עצמן תג מחיר זה בסדר? זו העצמה נשית לא?
ודרך אגב לא ראיתי איפה הוא שם תג מחיר על אישה אלא ציין כמה עולה לו לצאת לדייט במקומות שונים.

ברוך רובין
15/07/2021 14:43:43
הגב ל  Avri

בוקר טוב, בLA רוב הבחורות יותר חומריות לא יודע איפה יש תג מחיר על בחורות או נשים

Avri
Avri
15/07/2021 16:22:53
הגב ל  Avri

נא לא להתמם. מי שטוען שבחורה עולה לו 800$, בין אם בקש מזומן ובין אם בפינוקי שוגר דדיז למיניהם, מתכוון לדבר אחד. ומי שמייחס את התכונה הזאת לכלל הבחורות ממדינה שלמה – זה מאוד בעייתי.

Avri
Avri
15/07/2021 16:24:10
הגב ל  Avri

"בהוואי בזמני יכול ללכת בכפכפים ולהביא מהרחוב פצצת על לא נורמלית, בLA תפרד מ800 דולר לדייט"

shadow
shadow
15/07/2021 17:02:34
הגב ל  Avri

אתה ממשיך לתאר את מה שהוא אומר אבל עדיין לא הסברת מה הבעיה עם זה.
ואני עדיין לא השתכנעתי שהוא שם תג מחיר על מישהו הוא מתאר לך חוויה סובייקטיבית שלו.
יכול להיות שלך זה יעלה יותר או פחות.
אם כבר "לא להתמם" (שלא תחשוב שמתי לב שלא ענית על אף אחת מהשאלות בתגובה שלי) אז למה אתה חושב שיש גברים מרגישים ככה? מאיפה התקבע שלצאת עם בחורה עולה לגבר כסף?

shadow
shadow
15/07/2021 17:04:01
הגב ל  Avri

(שלא תחשוב שלא שמתי לב*)

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 10:59:58
הגב ל  עגל

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עזוב יה עגל רך

Zvika Bar-Lev
15/07/2021 8:21:36

אני גם מתבאס שפיין לא מקבל יותר זמן במיוחד כאשר פול מאבד בסיטונות.

Zivo
15/07/2021 8:27:09

פול כבר בן 36 וכמו שלברון גילה העונה אי אפשר לעצור את הזמן. מונטי חייב להתחשב בזה.
המפתח לדעתי הוא הראש של מידלטון. אם הוא יצליח מנטלית להביא משחק של 25+ למלווקי יש סיכוי.

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 11:02:59
הגב ל  Zivo

+100

אשך טמיר המקורי
15/07/2021 8:28:16

ממה שראיתי היה משחק גרוע עם שיפוט איום

הבן הממזר של דנילו גלינארי

שיפוט פח אבל בהצלחה את סילבר טסט

ברוך רובין
15/07/2021 8:54:45

גיימס קייפר או איך שקוראים לבן זונה ששפט היום צריך להכנס לכלא הוא הודה שהייתה עבריה של בוקר שיחק ראה בשידורים החוזרים שכל העולם ראה את העברה על הולידיי. אני לא מדבר בכלל על הדריסות של יאניס ועל העוד 5 עבירות שלא נשרקו לבוקר. רק חסר שיגידו שהnba זה משחק הוגן עם הגנות והשיפוט טוב ולא שומה מעבר.

אשך טמיר המקורי
15/07/2021 12:50:36

כן זה כבר היה מביך.
היה רגע לקראת הסוף שבוקר יצא מהמגרש, חשב שקיבל שישית.
השופט אמר לו תחזור, not today, ונתן את העבירה למישהו אחר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
15/07/2021 8:35:34

יאללה, יש אקשיון. תודה רבה על הסיקור

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אני מחכה לסרטונים של תוג שיראה לי את הסלים שפול קלע על הולידי 🙂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2021 13:50:34

לא יודע למה זה חשוב לך אבל זה כל כך קל שלא ממש אכפת לי
https://www.nba.com/stats/events/?ContextMeasure=FGM&EndPeriod=0&EndRange=28800&GameID=0042000404&PlayerID=101108&RangeType=0&Season=2020-21&SeasonType=Playoffs&StartPeriod=0&StartRange=0&TeamID=1610612756&flag=3&sct=plot&section=game
מתוך חמש סלי שדה של פול 2 היו בלייאפ אחרי שעבר את הולידיי. גם הסל האחרון היה כזה אבל זה היה בגארבג' טיים מוחלט אז אישית אני אפילו לא סופר את זה כסל.
אבל היי, אני בטוח שבשל הצורך שלך להתמודד עם רגשות הקיפוח שלך ועם הצורך שלך לחוש גדול תמצא איזה דרך להמציא שאמרתי משהו בנושא לא נכון איכשהו.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

גיא אני עדיין מחכה לאכילס של דוראנט חחחחחחחחחחחחחחח

גיא רוזן
15/07/2021 9:53:49

המזל הגדול של אוהדי דוראנט והנטס. נגמר לדוראנט הכוח לפני שנפצע.
כל מי (בניגוד עליך) שראה את המשחקים, ראה איך דוראנט התמוטט (תרתי משמע). אותו רגע בו השרירים כבר לא מייצבים, העייפות גורמת למעוד.
עבור מי שחזר מפציעות קשות,
אלו רגעים מסוכנים פי כמה וכמה.
הייתי שוקל להביא נתונים או מחקרים בנושא,
אבל אני בספק אם יש לך את היכולת להבין את הכתוב …
.
(כן, הפלא ופלא. יש מדיומים שלא משתמשים ב-חחחחח)

M-AIR-J
M-AIR-J
15/07/2021 22:37:07
הגב ל  גיא רוזן

גיא , תסביר לי איך דוראנט מעז לשחק באולימפיאדה ולא מפחד להיפצע

Pistons
Pistons
15/07/2021 9:01:14

הולידיי אכן מפרק את פול. הפעם לא היו חילופי לופז שהוא יכל לצבור עליו נקודות. מחזיקים ממנו כשחקן עם הניסיון וכו' אבל הידיים רועדות ברבע האחרון.
משחק שני – 2 מ-8 מהשדה ברבע האחרון + שני איבודים
משחק שלישי – למיטב זכרוני 4 נקודות.
משחק רביעי – חורבן. הולידיי לקח עליו ריבאונד התקפה כשהיה 2 הפרש וכשהסאנס הצליחו לקחת ריבאונד, הוא איבד את הכדור והמשחק

בנוסף בשלושת המשחקים האחרונים הוא עם 5 איבודים בממוצע למשחק שזה נתון פסיכי. זה בטח הדבר האחרון שמצפים משחקן כל כך מנוסה (בעיני הוא מעולם לא הגיע מעבר לפוטנציאל של הקבוצות שבהן הוא שיחק – והכוונה למוכשרות יותר, לא ל-okc).

בוקר עם משחק מדהים.
אצל מילווקי אין מישהו שאני יכול לומר שהתפוצץ. לא הרגיש שמידלטון השתלט על המשחק.

עגל
15/07/2021 13:38:08
הגב ל  Pistons

5 איבודים זה מספר סביר לשחקן מחזיק הרבה בכדור והכל עובד דרכו.
הבעיה אתמול היתה התיזמון שלהם

thetroll
thetroll
16/07/2021 1:07:54
הגב ל  Pistons

זו הזדמנות כנראה אחרונה עבורו להגיע לטבעת. לא זוכר הרבה שחקנים שלא רעדו להם הידים. דוגמא לאחד כזה? ג'ורדן. האמת שעפתי על בוקר היום אני אופטימי על הסאנס הכל תחוי במשחק 5 שם האליפות תוכרע

הבן הממזר של דנילו גלינארי

כולם מדברים על בלוק של יאניס. מסכן קראודר הוא הנחית על יאניס בלוק לא פחות טוב והרבה יותר קשה ב1 על 1 ונתנו שריקת אוויר ומונטי חיכה עם הצאלנג למשחק הבא. זה היה ככ נקי בכדור שהצאלנג לדעתי היה עושה גאמפ בול (עוד חוק לטובת ההתקפה בליגה)

ברוך רובין
15/07/2021 9:12:01

כמות החוקים שנותנים להתקפה לעומת ההגנה פשוט מגוכחת, יש סיבה למה שחקני NBA כמו דונציץ ובריאנט זל… ואחרים אמרו שיותר קשה לקלוע באירופה מאשר בNBA למרות הפער האדיר בכשרון בליגה של סילבר.
.
https://twitter.com/Tim_NBA/status/1414774140574347268
על החרא הזה בNBA יאנג בוקר ואחרים הולכים לשלוש זריקות מ3

אשך טמיר המקורי
15/07/2021 12:52:27

מזעזע, צער בע"ח

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2021 13:53:32

חוץ מזה שכנראה לא צפית במשחק היום כי מהלך כזה ממש היה וגם בו לא נשרקה עבירה.
החיים כנראה משעממים לך מאוד אם אתה צריך להזות דברים כדי למלא אותם בצבע.

Berch
15/07/2021 9:17:29

תודה על הסיקור
הכל פתוח
טאקר, התבלין הסודי של מילווקי ובעל הנסיון בלקחת אליפות עושה את העבודה
🙂

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 11:05:14
הגב ל  Berch

לקח אליפות אצ'ך בבית….

ירון, החלום
ירון, החלום
16/07/2021 12:23:47

בס"ד
נכון, מול אליפות ראשונה למועדון.
לחץ מטורף, מול האגדה שהיתה ושמה מכבי ת'א.

דה שוט
15/07/2021 9:26:50

וויי וויי סידרו לי השכמה למשחק 5
אור – האם יש לנו ״התכנית 2.0״?
יאניס כוכב על בוקר כוכב על בהתהוות. הגדולים כולם אומני מיד ריינג׳ (לברון ויאניס חריגים). אבל חוק בן שהר הראשון נושף בערפו.
גיא – נראה לי שעוד תתגעגע לדמגוגיה שלי. ברוך לוקח את זה לגבהים חדשים 😂😂😂😂
נ.ב.
מזל שהפסקת האש עדיין בתוקף אחרת לא הייתי מתעלם ממה ששמעון אמר, בנוגע לזה שהוא עדיין מחכה לאכילס של דוראנט 😂😂😂 רק זה כשלעצמו שווה איזה סיב או שניים במכבסה.
שמעון – אם חו״ח מילווקי לוקחים אליפות – נראה לי שגם חדר הכביסה במרתף של מלון הרודס פאלאס לא יספיק.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

אם הבאקס לוקחים אני צריך להיכנס לבידוד במכבסה

דה שוט
15/07/2021 9:59:10

התכוונתי לכמות הגדולה של מגיבי הופס שייאלצו להכנס לשם בו זמנית

דה שוט
15/07/2021 9:28:21
הגב ל  דה שוט

למען הסר ספק – ברוך מנגב כאילו היה ילד בן 18 😂😂😂😂 הקזינו בארובה מוציא ממנו את המיטב (וכנראה גם את מיטב כספו)

Avri
Avri
15/07/2021 11:38:24
הגב ל  דה שוט

דה-שוט, אני היחיד שחושב כאן שברוך זה פייק? הוא צריך להיות לפי חישוביי בן 86-85 בערך וכל יומיים הוא בהוואי, ארובה או יעד מונפץ אחר. גם השפה שלו צעירה מידי לא ממש מסתדרת עם אדם בגיל הזה שחי כל כך הרבה שנים בחו'ל (שלא לדבר על כוח הגברא הידוע לשמצה!).

אור
אור
15/07/2021 11:52:49
הגב ל  Avri

והסיפורים על כל המקומות האלה כן מסתדרים לך?
אבל באמת לא ברור מה הפואנטה להתחזות לקשיש

פיני
15/07/2021 11:58:36
הגב ל  Avri

לא… אתה הילד מבגדי המלך החדשים.. אומר בקול מה שכולם מצחקקים בשקט

shadow
shadow
15/07/2021 12:02:41
הגב ל  Avri

מה זה משנה? למי אכפת מי או מה הוא בחיים האמיתיים?
אתה יודע מי זה שאר האנשים בתגובות ומה הסיפור שלהם?
בורחים לשם כשכבר לא מצליחים להתמודד עם התוכן.

אור
אור
15/07/2021 12:08:51
הגב ל  shadow

מה שבטוח שלפלייבוי המיליונר אכפת אם הוא משחק אותה כל יומיים

shadow
shadow
15/07/2021 12:46:55
הגב ל  אור

ושוב למי אכפת? למה מפריע לאנשים שזה חשוב לברוך? זה קצת מרגיש כאילו גם לך אכפת.
.
יש אנשים שאוהבים להגיב תחת אלטר-אגו, אולי זה בהשראת מומי ואולי מסיבות אחרות. שוב אני שואל מה זה משנה לשאר המגיבים?
מי יודע מי אני באמת? אני יכול לספר לך איזה סיפור שאני רוצה על עצמי, למי זה משנה?
.
הייתה תקופה שחשבו ששמעון זה מגיב פקטיבי נו אז? זה הפך אותו ליותר צודק או טועה? ליותר או פחות לגיטימי?
.
יש פה פשוט קבוצה של מגיבים שאת חלקם אני עוד זוכר מדה באזר שהסיבה שהם נופלים על מגיבים כמו שמעון וברוך היא כי הם לא עומדים בסטנדרטים האתים והאידאולוגים שלהם ומשום מה הם חושבים שהם הסטנדרט.
.
נ.ב
.
דרך אגב גם אני חטאתי בזה מדי פעם בדה באזר והייתי יורד לפעמים על שמעון מסיבות לא ענייניות, אבל מאז עברו הרבה מים בנהר.

אור
אור
15/07/2021 13:06:13
הגב ל  אור

מן הסתם זה מצחיק לראות מישהו שמציג את עצמו כמשהו שהוא לא בשביל האדרה עצמית אז סבבה "אכפת לי" תגיד זאת בלי חשש, זה גם ככה נכנס אצלי רק במסגרת הטראש טוק כל עוד הוא זה שמעלה את זה קודם כך שהוא הכניס את זה לדיון. באותה מידה הוא יכול לרדת עליי על כל דבר אחר שאני רושם. יכול להיות שהוא גאון כדורסל והדעה שלו לגיטימית וצודקת ונכון שאין מה לערבב בין הדברים אבל זה לא הכי נחמד להתווכח עם שקרן (לכאורה) שאיך שהוא מציג את עצמו בא ממנו באופן תדיר. אם הוא באמת מה שהוא טוען או שלהגיד את זה עושה לו טוב אז לבריאות, תאמין לי שאני אשן בלילה אותו דבר

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 13:13:02
הגב ל  אור

כל מילה שאדו, כל מילה.
בחיאת דינאק. פוצים מתנשאים וקפוצים.
אנחנו פה בספורט לא בחישובים בליסטיים.

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 13:16:38
הגב ל  אור

אור
ואם ברוך עושה את זה להאדרה עצמית, למה זה צריך להפריע לך? למה זה צריך להפריע למישהו שהוא מהמר מחר בקזינו או ילך לסטריפ או לא יעשה כלום ממה שהוא מספר? שיהיה לו לבריאות ושיהנה ושיאכל אבטיח קר ומתוק.

אור
אור
15/07/2021 13:31:07
הגב ל  אור

לא הבנתי אז עכשיו מנסים לסובב את זה נגדי? מוזמן לקרוא שוב את התגובה הקודמת שלי דוקטור. זה "מפריע לי" בדיוק כמו שלך הפריע לשמוע את החבר החרטטן בצבא מספר סיפורים, יותר מזה זה לא באמת מפריע לי תודה על הדאגה
.
עכשיו אחכה בסבלנות לתגובה הנדושה של ברוך שיש לו נדלן בראש של כולם או משהו

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אור

שאדו אני פיקטיבי אפקטיבי

עגל
15/07/2021 13:41:27
הגב ל  אור

לרדת על שמעון מסיבות לא ענייניות, למה?!
יש כל כך הרבה סיבות אחרות לרדת עליו
🙂

shadow
shadow
15/07/2021 13:55:05
הגב ל  אור

מסכים איתך שזה קצת מצחיק כמו שמומי הצחיק עד גבול מסויים והוא באמת היה אובר דה טופ. ברוך זורק את זה פה ושם אז אם הוא פקטיבי שיהיה לו לבריאות.
כמובן שטראש טוק זה סבבה אבל בוא נהיה כנים ניתן לראות שיש צד אחד בדיונים האלה שמהר מאוד זונח את הטראש טוק.
.
אני חושב שאם מתעלמים מהעטיפה אפשר לראות שיש לו ידע לא מועט בתחום ואני חושב שהוא מוסיף לא מעט ידע לדיונים גם אם מדי פעם הוא דוחף את הסיפורים שלו so what.
את האמת? אם הפלצנים (שמבחינתי פקטיבים באותה המידה) שיורדים על ברוך (וגם על שמעון) הם מגיבים אמיתיים שככה הם גם בעולם האמיתי אז אני די מרחם עליהם.
.
נ.ב
.
כל מה שרשמתי על ברוך קורה בדיוק אותו הדבר עם שמעון והוא לא פקטיבי (למרות שזכור לי שפעם גם ניסו להדביק את זה עליו)
.
יש פה בנאדם עם כמות ידע עצומה שמשקיע שעות על גבי שעות באתר הזה ולמעשה לפעמים מחזיק אותו לבד ואז באים כל מני פלצנים שאי אפשר לפספס את הרשעות והציניות בין האותיות ובאופן ישיר מנסים להקטין ולשנמך אותו ושלא תטעה (וזה מצולם) במפגש היו הרבה אנשים שציינו שכוחו של האתר הזה טמון במגיבים שלו לא פחות מהתוכן. ושמעון הוא מהטופ של הטופ.
.
כל זה לא בא להגיד ששמעון לא טועה או שהוא לא נסחף וכו' אבל דבר אחד אני יכול להגיד כמעט בביטחון מלא, לא זכור לי שאי פעם הרגשתי רשעות אמיתית בתגובה של שמעון או רצון אמיתי לפגוע או להשפיל אחר(מה שאי אפשר להגיד על הצד השני), כנל עם ברוך למרות שפה יכול להיות שהזיכרון מטעה אותי.
.
נ.ב
.
בסוף נגלה שברוך זה אלטר אגו של מנחם🤔🤣

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2021 14:02:21
הגב ל  אור

הבעיה שברוך כל הזמן היה עוסק בלתקוף אנשים שמגיבים תחת כינויים

אור
אור
15/07/2021 14:24:57
הגב ל  אור

סבבה, קיבלתי. דבר ראשון בכל מקרה הנקודה כאן היא לא "מה זה מפריע לי" למרות שעניתי על זה כי זה סוג של ספין כלפיי. באופן אישי אני משתדל (ובשנה האחרונה לא חושב שתמצא משהו כזה מיוזמתי) לא להכניס עניינים אישיים לתגובות כולל באתרים עם תגובות הרבה יותר אגרסיביות שאני משתתף בהם כמו MMA. מעבר לזה אני מכבד את הידע בכדורסל של שמעון וברוך וכמעט כל מגיב כאן שגובר על הידע שלי

shadow
shadow
15/07/2021 14:35:24
הגב ל  אור

אם הובן שאני מנסה לסובב את זה עלייך אז ממש לא.
כמו שרשמתי לאברי.

אור
אור
15/07/2021 15:13:18
הגב ל  אור

לי נראה שהוא התכוון לשמעון

shadow
shadow
15/07/2021 15:17:59
הגב ל  אור

התכוונתי לשמעון וזה די ברור מהתגובה.
לא מתפלא שטעית. אתה אחד מהאנשים שאני מדבר עליהם, כנראה שלא קראת את התגובה עד הסוף מרוב שהיה חשוב לך שוב להראות איזה פלצן אתה.
הרי אתה שואל שאלה בתחילת התגובה לא כדי לקבל תשובה ולבדוק אם הבנת נכון אלא כדי שתוכל לשטוח את הסרט שרץ אצלך במוח.
לא זכור לי שתמיד היית כזה אבל אולי ההגעה של טריי לשלבים הגבוהים והביקורת עליו פה הכניסו אותך לאיזה לופ ואולי תמיד היית כזה ולא שמתי לב.
.
הייתי ממליץ לך לצחוק קצת יותר אבל מצחוק אמיתי משחרר ולא ציני כזה שיש בו מרירות וכעס. זה המאפיין של הפלצנים פה, מחסור חמור בחוש הומור שטותי וקליל.

shadow
shadow
15/07/2021 17:35:43
הגב ל  אור

מ.ש.ל

מה הקשר למה שאחרים עושים? עברת לwhataboutism? חשבתי שיש על זה איסור גורף בטנ"ש.
.
אני אעזור לך כי נראה שאתה נחוש כמו חבר או שניים אחרים בטנ"ש להוציא את דברי מהקשרם.
.
זה ששיבחתי את שמעון לא אומר שהקטנתי את האחרים גם לא רשמתי שהוא עושה יותר מהם ואני די בטוח בלי לקרוא מחדש את התגובה שלי שהשתמשתי במילה "לפעמים" כי אתה אפילו ציטטת את זה🤦‍♂️🤦‍♂️.
.
שמעון תורם ותרם רבות לאתר הזה, אם בכתיבת פוסטים לפני שהפלצנות הטהרנית העיפה אותו ואם זה בתגובות.
.
לגבי הישירות, מכיוון שדיברתי על אנשים שלא היו חלק מאותו השירשור לא ראיתי לנכון להזכיר את שמם כי זו לא הייתה הנקודה העיקרית של התגובה שלי אבל מכיוון שאתה קפצת בראש מיד עניתי לך ישירות בלי להתחמק ולא נראה לי שבעבר הייתה לי איזו בעיה עם ישירות.
השימוש הרפטיטיבי לאחרונה של חלק מחברי טנש במילה "ביצים" מעלה חשד לאיזו שהיא בעיה בדימיוי העצמי שקשור באיזור (זו פסיכולוגיה בגרוש בדיוק כמו גיבוב השטויות בחלק האחרון בתגובה שלך)
.
בוא נסכם את זה ככה, מאחל לך שלא תצטרך בשום סיטואציה לבדוק אם באמת יש לי ביצים.
.
נ.ב
.
עוד משהו לגבי שמעון, אם הייתי קשור לחברה שפתחו את פוסטאפ בזמנו הייתי ממליץ להם להחתים את שמעון על חוזה טאלנט של ווליום שוטר. היה מטיס להם את האתר קדימה ולא היו מסיימים כמו שסיימו.

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 17:54:17
הגב ל  אור

אור
מקווה שלא נעלבת ואם כן אני מתנצל.
מה שאמרתי במילים אחרות חיה ותן לחיות. אתה לא חייב לקרוא את ההתפארויות של ברוך.
יש פה אנשים שגם כך לא מאמינים לו ואיש באמונתו יחיה.

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 17:56:44
הגב ל  אור

שימון, אתה פיקטיבי אפקטיבי פרודוקטיבי ובעיקר דפקטיבי.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יה פיקנטיבי

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2021 17:59:34
הגב ל  אור

The usual motte and bailey schtick

shadow
shadow
15/07/2021 23:27:27
הגב ל  אור

מה יש עוד להוסיף חשבתי שהייתי די ברור.
.
אתה מדרדר מתגובה לתגובה באמת.
אתה קורא מה אתה כותב? אין לי מה להגדיר בשבילך כי התגובה היתה ממש פשוטה וברורה ואין לי באמת דיון איתך כי זה לא מה שבאת לעשות. כל תגובה נוספת שלך רק מחדדת את זה.
.
הזלזול שלך בשמעון מעיד בעיקר עלייך.
.
נראה שאתה ממש מתאמץ ליצור פרובוקציה, אפרופו פתטי.

ברוך רובין
15/07/2021 23:40:26
הגב ל  אור

צל לא יודע מה אתה מתייחס הייתי בים, הבחור רוצה לפרוק עצבים תן לו הוא לא יודע לנהל דיון וזה בסדר…

ברוך רובין
16/07/2021 5:58:03
הגב ל  אור

איזה קואליציה? אני ושמעון ודה שוט ואחרים מנגבים אחד את השני בצורה חברית ומגיבים לגופו של תגובה אתה מחפש רק לריב ומגיב לגופו של כותב, הרבה רעל ומרירות יוצא ממך בתגובות שלך. תוסיף את העובדה שאתה מכבס מילים והגענו למצב שלא ניתן לקיים דיון, וזה בסדר אפשר לנהל דיון עם אנשים אחרים. שתדע להתייחס לתגובות נחזור להתווכח.

Avri
Avri
15/07/2021 13:25:42
הגב ל  shadow

צל, זה לא באמת משנה לי. זה מעניין ומסקרן (לפחות אותי), אבל ממש משנה זה לא.

shadow
shadow
15/07/2021 14:32:14
הגב ל  Avri

לא התכוונתי אלייך וגם אין לי בעיה עם מי שחושב שהוא פקטיבי יש לי בעיה כשזה הופך להיות המיקוד בתגובות אליו כדי לשנמך אותן או את הדיעות שלו.
אז תוג רשם שגם הוא היה עושה את זה בעבר, אמרתי שאני לא ממש זוכר אז אם אכן כך היה זה כוכבית לברוך בעניין ועדיין אני לא זוכר דבר כזה מהשנים האחרונות(ושוב יכול להיות שאני טועה) וזה מה שרלוונטי כרגע

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2021 14:35:36
הגב ל  Avri

LOL
הוא הפסיק רק לפני כמה חודשים שצחקתי עליו בנושא והזכרתי לו שהוא שנים הגיב תחת 'למר מנחם היקר'
זה הסיבה שאני קורא לו פיקטיבי כל הזמן

דה שוט
15/07/2021 13:17:46
הגב ל  Avri

+ 100
חחחח גדול אברי אני חושב בדיוק כמוך אבל אף פעם לא העזתי להעלות את זה 😂😂😂😂 בסוף יתברר שזה איזה בטלן בן 32 שגר אצל ההורים ומעשן כל היום 😂😂😂😂 ברוך חובת ההוכחה עליך !
.
אור התכנית הייתה להביא את וושינגטון לסדרה מול פילי.
התכנית 2.0 מתגבשת מאז משחק 2 וזה להביא את מילווקי ל-2:4 אבל יהיה קשה מאוד במשחק 5. אני אבוא לעזור ליאניס, הבעייה שאיתי מגיעה גם קללת החתול השחור. מסי ודונארומה יכלו לה. מעניין מה יעשה יאניס.
.
חוק בן שהר הראשון: שחקן מגיע לקליבר שלו בגיל צעיר מאוד. אם לא בהישגים – אז ביחס שהוא מקבל. בוקר ואייטון כרגע בנקודה קריטית בקריירות שלהם. קריסה השנה – ומי מבטיח להם שלא יהפכו לפני הארדווי ודווייט האווארד?

דה שוט
15/07/2021 13:21:28
הגב ל  דה שוט

ד״א אם הוא אמיתי אז הוא גדול מהחיים. כבר הצעתי לו כאן כמה פעמים קפה עלי בפעם הבאה שאני ביונייטד סטק.

Avri
Avri
15/07/2021 13:27:35
הגב ל  דה שוט

אם ברוך אמיתי זה בהחלט שוס גדול. אדם שחייבים להכיר באופן אישי. אבל כן, גם אני הולך על בן 32 שגר עם ההורים.

אשך טמיר המקורי
15/07/2021 16:36:28
הגב ל  דה שוט

לא יודע מה עובר עליכם, אין לי ספק שברוך 100% אמיתי.
לא מוכן להתחייב אבל על החשפניות שלו, נראה לי יותר 50% אמיתי 50% סיליקון.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

צריך תמונה של ברוך עם הבחורות בוגאס והחלוק האדום של הפנר וסיגר בשביל הוכחה

אור
אור
15/07/2021 13:33:42
הגב ל  דה שוט

חחח לאחד הצדדים אל דאגה אתה תמיד מביא את המזל, במקרה הזה איטליה אלה הסאנס
.
מה החוק השני?

דה שוט
15/07/2021 13:43:30
הגב ל  אור

חוק בן שהר השני – שחקן ישראלי לא יקלע שני סלים רצופים מחוץ לקשת (גם אם באמצע קלע סלי שדה אחרים). כלומר – אחרי שלשה מוצלחת – השלשה הבאה תמיד בחוץ.
חוק זה תופס ב-95% לפחות. אתה מוזמן לבדוק.
(החוק לא חל על מתאזרחים)

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2021 14:09:07
הגב ל  אור

שוט
החוק הזה כמו שהצגת אותו כאן תקף לשחקנים על פני כל הפנטה מכל אזרחות שיש בה שחקנים ולמעט שבריר של שבריר אחוז של יחידי סגולה ניתן לומר שתקף לכולם

דה שוט
15/07/2021 14:15:16
הגב ל  אור

ממש לא. רק לישראלים. עזוב אנ בי איי, תראה קצת שלבים מכריעים ביורוליג.

גיא רוזן
15/07/2021 14:31:59
הגב ל  אור

אני כבר שנים לא צופה בכדורסל ישראלי,
אבל יש כמה מהעבר שחולקים על החוק שלך.
אני זוכר שחקן אלמוני בשם דורון שבמשחק מס' 1 של גמר הפלייאוף עשה פטרו וקלע 10 שלשות.
מבלי להיכנס לדף הסטטיסטיקה,
אני משוכנע שהוא לא לקח 19 זריקות מהטווח באותו לילה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אור

דורון זה ב5%

דה שוט
15/07/2021 15:19:47
הגב ל  אור

גיא, החוק חדש ולא חל רטרואקטיבי כמו כל חוק. מתחיל אחרי פניני. כתבתי על זה כאן בעבר

גיא רוזן
15/07/2021 15:22:40
הגב ל  אור

כדורסל ישראלי (כולל תקופת פניני, ואחר כך) נכלל תחת חוק גיא החמישי –
לא מעניין …

דה שוט
15/07/2021 15:44:51
הגב ל  אור

אני יכול להתחבר לחוק החמישי חחחח לפעמים "מתחלק" לי איזה משחק. ת'וג נראה שלא הבנת את לשון החוק – לא מדובר ב-50% מהשלוש, מדובר בשתי קליעות רצופות משם (גם אם בתווך יש סלי שדה נוספים).

ברוך רובין
16/07/2021 5:59:04
הגב ל  דה שוט

אשך יקירי תסביר לי איך אני מעלה תמונות לאתר אני אשתף מאיפה שאני נמצא

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2021 13:56:18
הגב ל  Avri

פיקטיבי

אור
אור
15/07/2021 11:55:00
הגב ל  דה שוט

אם התכנית 2.0 היא לגרום לך למחסור בשעות שינה אז כן.. אחרת לא הבנתי מהי 🙂
.
וכל פעם שאתה רושם על חוקי בן שהר אני לא מצליח להיזכר מהם, גם מחר אשכח.. אפשר תזכורת?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2021 13:54:33
הגב ל  דה שוט

שו השכמה?
אמרת הסדרה היא מעניין.
לא מעניין לא צופים.
תמשיך לישון.

דה שוט
15/07/2021 14:17:25

תירגע אני אצפה רק במילווקי לא בפיניקס שלך (רק לך לגילרי ולגיא מותר לצפות בפיניקס, ולניסני יש אישור מיוחד)

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2021 14:39:47
הגב ל  דה שוט

כאילו ברצינות לרגע, תצפה במה שבא לך אבל אל תקשקש על משעמם ולא מעניין כשאתה קם באמצע הלילה לצפות במשחק

דה שוט
15/07/2021 15:22:25

אני קם מתוך מחוייבות 😀 תפסיק להיעלב, מיליוני (לא) צופים לא טועים 😂😂😂😂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2021 18:03:10
הגב ל  דה שוט

מחוייבות = עניין (בשפה מכובסת)

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 18:16:25
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2021 18:19:32
הגב ל  דה שוט

קח את הגסות רוח שלך למקום אחר בבקשה

AD
AD
15/07/2021 9:28:34

לא קמתי לכל המשחקים עד עכשיו בהחלט הולך לקום למשחק מספר חמש

עגל
15/07/2021 9:30:47

היום ראיתי את המשחק מוקלט באיחור בלי לדעת את התוצאה.
היה אחלה משחק גם אם לא ברמה הכי גבוהה.
כמעט הכל נאמר מעלי. הדיבוק שחקן על, אבל כדאי לפיניקס לעזור לו קצת יותר, לנצל את התנועה והאיום שלו בשביל שאחרים יקלעו (היה לו אסיסט בודד אולי שניים בכל המשחק). כריס פול היה חלש. הבחור זקן, מונטי צריך להביא אותו רענן לרבע האחרון. היה לו איבוד כדור קריטי שהביא למתפרצת של מילווקי שדי סגרה את העניין. אייטון נותן המון דברים שלא מופיעים בסטטיסטיקה אבל פיניקס צריכה שהוא יקלע קצת (הרבה) יותר.
הבאקס חזקים מאוד, ברבע האחרון הם ניצחו בנוק אאוט וזה נראה לי עניין של אתלטיות ואנרגיה, כמו לשחק מול מכבש כזה שדורס אותך בכוח.
בכלל, הבאקס ניצחו למרות אחוזים מזעזעים מכל טווח שהוא לא עונשין בזכות כ"ח בהתקפה, חטיפות והזדמנויות שניות. מילווקי ניצחה 15-0 בנקודות מהתקפה מתפרצת, ניצחה 5-17 באיבודי כדור.
ברבע האחרון זה מאוד בלט, מילווקי ניצחה 33-21 וזה בא מיתרון 18-8 בכ"ח ו-29-19 בניסיונות זריקה. כלומר היו לה עוד 10 ניסיונות לקלוע, וזה המון.
ההרגשה שלי היא שזה יותר כוח משכל.

עגל
15/07/2021 9:32:06
הגב ל  עגל

וגם – כמות הצלילות על המגרש הולכת וגדלה. קראודר מבלה יותר זמן בישיבה מאשר בעמידה.

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 11:07:32
הגב ל  עגל

חחחחחחחחחחחחחחחחחח, אמן
גם אני שוקל להיכנס לישיבה אבל הקורונה חוגגת.

עגל
15/07/2021 9:33:26
הגב ל  עגל

וצודקים אלה שאמרו שטאקר עומד בצד ולא עושה כלום כשכריס פול שומר עליו. הוא צריך לזרוק לשלוש מהר או להתקרב לסל ולנצל את המיסמאץ' עם פול.

Avri
Avri
15/07/2021 11:39:23
הגב ל  עגל

עגל, יופי של סיקור.

NFS
NFS
15/07/2021 12:38:42
הגב ל  עגל

1+ עגל
כל מילה

thetroll
thetroll
16/07/2021 1:26:34
הגב ל  עגל

כנראה שסאריץ' באמת יותר משמעותי ממההשחשבנו

אבג
אבג
15/07/2021 9:59:53

סוף סוף משחק כמו שצריך. הגנות התקפות כמו שפלייאוף צריך להיות.
השיפוט אכן היה איום ונורא אבל לא הרס את המשחק למרות השישית של בוקר שהיתה הרבה יותר עבירה מכל שאר החמש ביחד.
והאיבוד של CP3? אם פיניקס ינצחו יישכח, אבל אם יפסידו זה אולי המהלך שיהיה הנראטיב של הקריירה

onetwo3
15/07/2021 10:03:59

אני בטוח שמישהו כבר שם לב ורשם את זה אבל הבאקס עם 5 איבודים כל המשחק (אף שחקן עם יותר מאיבוד אחד). לא זכור לי נתון כזה במשחק גמר. אני צודק?
הסאנס לדוגמה עם 17 איבודים

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 11:08:44
הגב ל  onetwo3

אתה צודק בדבר אחד החולצה על הכיפאק. אני לובש היום והיא נוחה ומאווררת. הכי טוב מאווררת.

עגל
15/07/2021 13:47:47
הגב ל  onetwo3

אתה צודק.
וגם אני עכשיו ממש ברגע זה עם החולצה שלך.
קיבלתי מגלעד, בחור על הכיפאק.
יצאה ממש טוב החולצה (אם כי עדיין העדפתי את הצבע הלבן).
תודה על המאמץ ושלא שכחת אותי
🙂

גיא רוזן
15/07/2021 10:09:36

רגע אחרי שהעצבים שקעו,
אפשר להתייחס למהות.
.
אני באמת מאמין שצריך להפסיד לפני שלומדים לנצח.
הבגרות שמציגים הבאקס השנה,
זה יוצא מן הכלל.
ראו את זה נהדר במשחקים 6 ו-7 מול הבאקס,
רואים את זה במשחקו של יאניס מאז שחזר מפציעה,
רואים את זה בניהול המשחק של בודנהולצר.
.
הסאנס,
הם צריכים ללמוד. איך מתקדמים גם כאשר כל מה שלפני כן עבד,
כבר לא עובד.
זה בולט בעיקר בכדורסל שמציגים השחקנים הצעירים (אייטון, ברידג'ס וקמרון).
.
קשה להשתחרר מהתחושה שמילווקי הפעם עושים "טורונטו", והסאנס "מילווקי".
.
באסה.

אבג
אבג
15/07/2021 10:19:39
הגב ל  גיא רוזן

מסכים באופן עקרוני אבל מה עם כריס פול? בדיוק בשביל זה הוא כאן. הוא למד כל כך הרבה פעמים איך להפסיד שעכשיו צריך לדעת לנצח. דוקא הדוגמא שהבאת פול אמור להיות בתפקיד קוואי.

גיא רוזן
15/07/2021 10:59:48
הגב ל  אבג

קאוויי היה בהחלט השחקן הטוב ביותר באותה טורונטו,
אבל השחקנים שעשו את ההבדל בהחלט עברו לא מעט לפני אותה אליפות –
לאורי, ואן וליט, גאסול.
.
כריס פול הלילה בהחלט אכזב.
אני לא מדבר על האחוזים,
אלא דווקא על איבודים הכדור.

אבג
אבג
15/07/2021 11:41:09
הגב ל  גיא רוזן

בגלל המשחק הצמוד והעיתוי של האיבודים זה אפילו יותר מאכזב.
דוקא היה לו פלייאוף טוב, אבל אם יפסידו זה מה שיזכרו – איבודי כדור לשחקן שבדרך כלל לא מאבד.
האיבוד האחרון היה איבוד של משחק ואם יפסידו – איבוד של אליפות.
צודק לגבי לאורי וגאסול. השאר לדעתי עם נסיון פלייאוף מועט וגם הם היו מעבר לשיא. ואן וליט ללא נסיון פלייאוף משמעותי וכך גם סיאקם, פאוול וכו'

Avri
Avri
15/07/2021 11:45:02
הגב ל  גיא רוזן

גיא, מסכים עם הכל. וכל הכבוד שסופסוף מישהו נותן כבוד לקואוץ' באד. איך שלא תגמר הסדרה הזאת, מגיע לו הרבה יותר פירגון ממה שהוא מקבל כאן באתר.

סתם לא קשור, אבל יצא לכם להפגש בגמר עם הקבוצה היחידה בליגה שהיא יותר מעוררת אמפתיה מהקבוצה שלכם. לא יודע איך ולמה אבל אני בעד האיילים בסדרה הזאת. אולי משקעים מכריס פול הישן של הבננה עולים לי, לא יודע. זה קרוב, אבל בסימפטיה האיילים לוקחים.

גיא רוזן
15/07/2021 12:05:07
הגב ל  Avri

אכן קבוצה מעוררת אמפתיה. הם גבוה ברשימה של "לפחות הם זכו, ולא… " לצד דנבר ויוטה
(הרשימה שלי, לפחות)

עגל
15/07/2021 13:50:47
הגב ל  Avri

צודק לגבי בודנהולצר. קיבל קצת יותר כבוד ממה שהוא קיבל עד היום.
.
גם אני אוהד את הבאקס (ששש שטנש לא ישמעו), לא יודע אם זה בגלל העיר הדי מסכנה או בגלל יאניס וטאקר.
למעשה שתי הקבוצות האלה היו הטופ-2 שלי בפלייאוף השנה (אחרי שיוסטון נעלמה).
אולי אחליט את מי אני אוהד לפי זריקת קוביה.

דה שוט
15/07/2021 14:10:21
הגב ל  גיא רוזן

אל תתייאש חבריקו – יש לכם יתרון ביתיות – ואני מגיע למשחק 6 לעזור ליאניס – עם קללת החתול השחור. עוד יש לכם תקווה.
לגבי פול – מה אתם מצפים משחק בן 37? שייקח אליפות בתור כוכב ראשון? קאוואי היה צעיר ממנו כמעט בעשור כשעשה את זה. אז איבד – אז מה? ובוקר קלע 10 במשחק שעבר – אליפות לא מאבדים על משחק אחד או איבוד אחד (אולי רק בכדורגל… תשאלו את סטיבן ג'רארד)

דה שוט
15/07/2021 14:10:37
הגב ל  דה שוט

משחק 5 חחח

אור
אור
15/07/2021 14:26:11
הגב ל  דה שוט

היית קרוב להיתפס..

The Ljos of the Rings
15/07/2021 10:17:30

מהימים האלה שהחדשות בעולם מסתנכרנות עם התגובות בהופס. ז'איר בולסונרו מאושפז אחרי שבעיות מעיים גרמו לו לשהק ברציפות במשך 10 ימים. מסתבר שהוא כל כך full of shit שזו סכנה לבריאות שלו.

Avri
Avri
15/07/2021 11:46:24

לא מאחל לאף אחד בריאות רעה, אבל הבנאדם הזה מחרבן על הבריאות של אוכלוסיית העולם כולו ככה שכמה שיותר שיהוקים יותר טוב.

Zvika Bar-Lev
15/07/2021 17:14:07
הגב ל  Avri

בולשיט גמור. אין לך שמץ מושג כמה זה לא נכון וסתם מטנפים עליו בנושא.

מתנאל אלאשבילי
15/07/2021 10:19:06

תודה חגי. דבר ששמתי לב אליו זו הסגירה על אייטון בצבע. על אף שקיבל המון כדורים, הקשו עליו יותר מבכל הפלייאוף הזה. זה חתיכת אקס פקטור

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/07/2021 10:27:27

פיניקס קלעו טוב יותר באופן משמעותי מהשדה ומשתיים, אך למילווקי 40-48 בכ"ח כללי ויתרון 5-17 בכ"ח בהתקפה וכן הלכו 13 פעמים יותר לקו העונשין וקלעו דומה (29-24 לעומת 19-15 לסאנס), וכן יתרון 17-5 באי'.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/07/2021 10:49:04
NFS
NFS
15/07/2021 12:42:38

פשש.. שתי הקבוצות מעל 120% מהעונשין. ריספקט! אהה, סליחה, כבוד!

פיני
15/07/2021 10:54:12

תודה חגי על הסיקור הנהדר.
החסימה של יאניס בסיום על אייטון, הייתה אדירה. בכלל, יש ליאניס סדרה טובה מאוד ופלייאוף פנטסטי.
חבל בשביל פיניקס שהם בזבזו יום אדיר של בוקר לחינם.

צ'יקו
15/07/2021 11:01:50

תודה חגי. סיקור מעולה.
עברו עליי 48 ארוכות ןקשות, עברתי עבודה במסעדת בשרים(ולא יכול לאכול בשר בגלל תשעת הימים) ואחר כך הלכנו ללידה עד 5 בבוקר, יום שלם בבית החולים ועדיים ולא הספקתי לנוח ממש אבל הלילה החלטתי להתעורר ולראות את המשחק הרביעי.
היה שווה כל רגע במשחק!!

גיא רוזן
15/07/2021 11:06:06
הגב ל  צ'יקו

מזל טוב!

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 11:10:35
הגב ל  צ'יקו

מזל טוב צ'קוטאי, כן ירבו

פיני
15/07/2021 11:19:53
הגב ל  צ'יקו

מזל טוב שחר!

Avri
Avri
15/07/2021 11:47:20
הגב ל  צ'יקו

מזל טוב!

golan
golan
15/07/2021 12:04:30
הגב ל  צ'יקו

מזל טוב
מזל שהתאמנת על לקום באמצע הלילה 🙂

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  צ'יקו

מזל טוב ציקו

דה שוט
15/07/2021 13:05:20
הגב ל  צ'יקו

מזל טוב חבריקו 🙂

עגל
15/07/2021 13:52:50
הגב ל  צ'יקו

מזל טוב צ'יקו, נולד דיקו ?
.
אתה תזכור את הימים האלה והלילות הלבנים עם הנב"א, זאת חוויה שלא שוכחים.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2021 14:17:55
הגב ל  עגל

לא בטוח, יש הטוענים שצריך לישון כדי לייצר זכרונות

עגל
15/07/2021 14:18:51

שישן ביום, כל עוד משחקים בנב"א

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2021 15:01:42
הגב ל  עגל

לפקטור של תינוק לא אכפת מאנשים שרוצים לישון לא משנה מה השעה

אור
אור
15/07/2021 13:54:10
הגב ל  צ'יקו

מזל טוב 🙂

asaf
15/07/2021 11:32:53

מזל טוב שחר. לא מדברים על זה מספיק בעיניי אבל בכל משחק קריטי של הבאקס בפלייאוף הזה מידלטון מופיע ובענק.
בשנים עברו דיברו על זה שהוא לא מספיק טוב להיות מספר 2 בקבוצה שרוצה אליפות, לפחת לי בעניין הזה הוא די סתם את הפה בפלייאוף הנוכחי.

עגל
15/07/2021 13:53:28
הגב ל  asaf

למיטב זכרוני הוא היה מעולה בשנה שעברה במשחק הדחה כשיאניס היה פצוע

עגל
15/07/2021 14:17:59
הגב ל  עגל

משחק מס' 4 בסדרה היט-באקס, יאניס פצוע.
מידלטון עם 36 נק', 8 כ"ח ו-8 אסיסטים.

shadow
shadow
15/07/2021 11:32:57

קמתי במחצית. ראיתי את כריס פול הלוזר מחרבן כרגיל ואת אייטון עם 7 זריקות אמרתי זה גמור וחזרתי לישון.
קמתי בבוקר וראיתי שפול טבע בתוך עצמו כרגיל ואייטון עם 2 זריקות במחצית השניה סיים עם 9 זריקות כל המשחק🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ איזו קבוצה טיפשה זו פיניקס.
.
זה מה שרשמתי לפני המשחק:
"נראה שיהיה צמוד עם יתרון קל למילווקי.
אני מהמר שאם אייטון קולע פחות מ17 פיניקס מפסידים."
.
האמת לא חשבתי שייבשו אותו ככה עוד פעם.
כשאני חושב על זה הוא יכל לקלוע ב9 זריקות 18 נקודות ולנצח את המשחק, אולי בנו בפיניקס על מאה אחוז מהשדה שלו?
.
יש פה איזו טענה שעלתה כמה פעמים בעבר לגבי איכות האימון בליגה ויש פה כאלה שצחקו על טועני הטענה הזו ועוד הוסיפו משפטים ציניים על זה שיש פה מגיבים שחושבים שהם יותר חכמים מהמאמנים בליגה.
הטייק שלי על זה? יש פה מגיבים שמבינים את המשחק הרבה יותר טוב מהרבה מאמנים בליגה או לפחות על פי איך שמצטייר מאיכות ניהול המשחקים.
ברור שיותר קל להגיב בבלוג מאשר לעמוד על הקווים בזמן אמת אבל אני לא שופט מאמן על פי משחק אחד אלא מסתכל על הדרך שלו על היצירתיות שלו ועל הקיבעונות שלו. בנוסף המאמן מקבל מיליונים בשביל לעשות את העבודה שלו והמגיבים פה עושים זאת בחינם.
.
המסקנה שלי
.
יש קבוצה גדולה של מאמנים טיפשים בליגה הזו, פשוט גרועים אבסולוטית וקיבלו את התפקיד שלהם בקומבינה ומסיבות שאינן קשורות ביכולת אימון. בלגיה שאין בה ירידות ויש טאנקינג אתה יכול להיות גרוע די הרבה זמן עד שיזיזו אותך מהכיסא, תלוי בקשרים שלך.
הקבוצה השניה של המאמנים שהיא קטנה בהרבה מכילה מאמנים שיש להם ידע אבל צריכים לעבוד ולעמוד מול אינטרסים ולחצים שמופעלים עליהם מכל כיוון בליגה ולכן לפעמים אתה רואה אותם עושים דברים טובים ופתאום משנים אותם ללא סיבה.
.
באד נמצא בקבוצה הראשונה כבר שנים, את מונטי אני עדיין שם בקבוצה שניה, זה נראה שמופעלים עליו לא מעט לחצים מתוך הקבוצה אחרת אי אפשר להסביר את השימוש או יותר נכון חוסר השימוש באייטון, כלומר, אם זה סגנון משחק שהוא בחר במודע אז כבר עכשיו הוא יכול להצטרף לקבוצה הראשונה.

דה שוט
15/07/2021 11:43:47
הגב ל  shadow

שאדו יקר,
אני מאוד אוהב את התגובות שלך. הפעם יש לי שתי השגות:
1. מידלטון מופיע כשהוא מופיע. יאניס שם ערב אחרי ערב בכל משחק בכל מצב. הוא סוחב את העגלה כל הדרך – עם כל הכבוד למידלטון והולידיי ולופז – יאניס הוא זה שמאפשר להם להבליח (כשנוח להם). לא חכמה לקלוע 10 בסוף משחק ״ולהכריע״. חכמה לספק את הסחורה כל הזמן. את זה עושים הגדולים באמת.
2. אי אפשר ״לשחק על אייטון״ כי אין לו ״משחק״. הטמיר ואני אומרים את זה כל השנה. הוא מעולה במה שהוא עושה, אבל לא הראה שיש לו מהלכים שאפשר לכוון אליהם – מבלי שמישהו אחר ייצר לו את המצב. אם תרצה – הטעות של מונטי היא בכל שלא ניצל את השנתיים האחרונות לעודד אותו ליצור לעצמו ״משחק״.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

דה שוט אתה צודק לגבי 1.

לגבי סעיף 2 גם אם אתה צודק אז שייצרו לו מצבים היו כמה כאלה במשחק שהוא הגיע בסוויצ מתחת לסל מול הולידיי וטאקר ולא קיבל כדור פרס ידיים ככה. בוקר גם לא שיתף אותו היום כי להט. פול מאט את המשחק למוות עד שהוא משחרר כדור.
אתה צודק לגבי זה שאייטון חייב להתחיל להתאמן גם על ליצור לעצמו בכוחות עצמיו זה מה שעושים אמביד יוקיץ דיוויס

shadow
shadow
15/07/2021 12:26:42
הגב ל  דה שוט

קודם כל שאלה. דימיינתי שהיית במפגש לשבריר שנייה או שבאמת היית? חבל שברחת כל כך מהר מהמפגש רציתי להגיד לך שלום ונעלמת מהר.🤷‍♂️
1. לא הבנתי את הקשר לתגובה
2. אני ממליץ לך לראות איך אייטון היה נראה כשפול ישב בחוץ.
אין שום סרט שלתת לסנטר שלך לזרוק 9 זריקות במשך משחק שלם, 2!! במחצית השניה זו החלטה חכמה.
מה זה לעודד אותו ליצור "משחק"? ומי אחראי על זה אם לא המאמן?
בכל מקרה אני חושב שהקביעה שלך פשוט חסרת קשר למציאות ואני משש לא מסכים איתה, מספיק שתסתכל על הממוצעים שלו בפליאוף במיוחד בשתי הסדרות האחרונות.
ומדובר פה בסנטר צעיר שכבר עכשיו יושב על דאבל דאבל סולידי מאוד באחוזים גבוהים וזה כשעושים לו ייבוש על חום גבוה במייבש ומכווצים אותו כמו שמכווצים בגד.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  shadow

לא סתם הוא זכה לכינוי "הקוון"
יש אמת במה שדה שוט אומר. הילד שלי באחד המשחקים עם גדולים אמר לי לא מסרו לי למרות שחתכתי לסל והייתי לבד כל הזמן. מאז אמרתי לו אתה מוסר כדור רק ב2 מצבים אם יש מישהו מתחת לסל לבד או שבא דאבל טים, בכל יתר המצבים אתה לא משחרר כדור אף פעם אלא משחק על השומר שלך. הוא לא הקשיב לגמרי בהתחלה והיה חוטף צעקות ממני, בסוף הבין את הקטע ומנגב. כי בגילאי ילדים אף אחד לא מוסר כולם רוצים לקלוע ורק ככה מראים דומיננטיות. אז אייטון הוא ילד במשחק בוגרים (פול) סו…טייק דה פאקין בול אנד סקור 🙂

shadow
shadow
15/07/2021 12:50:20

קל להגיד, פחות קל לביצוע בליגה הזו.
הצרה שלו שהוא קיבל את פול על הראש אבל אין לו עוד הרבה זמן לסבול.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  shadow

אני יודע זה היה בצחוק, אייטון ילד ביישן וחמוד רואים את זה עליו הוא לא איזה הומי מההוד שיצעק על פול. הוא נותן כבוד למבוגרים

דה שוט
15/07/2021 13:04:23
הגב ל  shadow

המקום שלו מאוד נוח – אפס תעוזה, אפס טעויות, מאה מחמאות. וכשהוא לא קולע – אז אתה ושאדו וכל שאר העולם מאשימים את פול. שייצא קצת מהאיזור הנוח שלו, שינסה לכדרר, שיאבד כדורים, שייפול, שיחטוף גגות, שיתקלו לו הרגליים אחת בשנייה, שישחק כדורסל. מספיק עם כל "החיתוכים" האלה – מה הוא כספי?

shadow
shadow
15/07/2021 13:20:31
הגב ל  shadow

מה זה לא קולע? הוא קולע באחוזים מדהימים. אתה בכלל רואה את המשחקים?
זה לא שהוא לא זורק, הוא פשוט לא מקבל את הכדור. זה לא בן סימונס
הצעה שלי תתחיל לראות משחקים שלמים ותעקוב אחרי תנועת הכדור בהתקפת פיניקס, אני מבטיח לך שזו לא משימה קשה, אם פול על המגרש תסתכל עליו והוא רוב הזמן על המגרש..
.
כבר רשמתי את זה כמה פעמים, אם פיניקס רוצים לנצח, בוקר ואחריו אייטון צריכים להיות כמעט בקביעות מקום ראשון ושני בכמות הזריקות.
כל קומבינציה אחרת היא חוסר יעילות ומיצויי של הפוטנציאל בקבוצה ומעידה על לחצים/טמטום של המאמן ואגו של פול.

דה שוט
15/07/2021 13:48:14
הגב ל  shadow

שאדו – ראיתי השנה מספר דו ספרתי של משחקים מלאים של פיניקס.
אייטון קולע כמו שספתא שלי קולעת 🙂 קרש סל, פוט-בק והטבעות – זה לא "קולע". ברור שיש לו אחוזים מדהימים. אם הוא לא מטביע הוא לא זורק.
כן יש לו יד רכה והוא יכול לקלוע מרחבי הצבע – אבל הוא מפחד לזרוק – אז אין לנו מספיק בשביל מדגם.
אם הוא זורק 9 זריקות – אז מי אשם? פול? בוקר? מונטי וויליאמס? שלושתם?
יכול להיות שאולי הוא אשם?

דה שוט
15/07/2021 14:01:19
הגב ל  shadow

"ספתא" עם פ' כי זה בצחוק 🙂
הוא יכול לקלוע מצויין אבל הוא לא זורק כמעט מעבר למטר עד מטר וחצי
בלי קשר – מילווקי זה לא הקליפרס – יש להם גובה וכוח מתחת לסל – לופז, יאניס, טאקר, יש להם גופות לזרוק עליו

ברוך רובין
15/07/2021 23:48:30
הגב ל  shadow

כל מילה שדו, מייבשים אותו כמו שמייבשים בגד

דה שוט
15/07/2021 12:56:38
הגב ל  shadow

לגבי המפגש – הגעתי בסוף לכמה דקות כי הייתי באמצע אירוע מסויים ולא יכולתי להישאר. פגשתי חלק מהאנשים וכמובן את מנחם, ומאוד הצטערתי שלא הספקתי לפגוש את כולם. לא ידעתי שהיית שם – אחרת בוודאי הייתי מחפש אותך. מקווה שיהיו הזדמנויות להיפגש בעתיד.
.
לגבי אייטון – זה ויכוח שמתנהל כאן כל השנה – כאן לשם שינוי אני לא בצד של שמעון וברוך. דווקא גיא, סניגורו הראשי של אייטון – מבין את כוונתי (גם אם לא מסכים איתה).
אין לו מהלכים. הסטטיסטיקה שלו מעט משקרת. אתה לא יכול לבחון אותו לפי אחוזים כי הוא לא מעז לזרוק לסל אם זו לא זריקה שבטוחה בארסנל שלו. רבים מעריכים אותו על כך – אני דווקא לא – כי ככה לא מתפתחים. הוא בעיקר קולע ללא כדרור, בקרש סל, פוט בק או הטבעות. הוא תלוי לחלוטין בגארד שיוצר לו את המצב. הממוצעים שלו בפלייאוף מרמים. מספיק ששמים עליו קצת תשומת לב – או לחילופין שהמקורות שלו "מתייבשים" (בוקר צולף אז פחות מוסר, פול בערב גרוע) – והופ! – הוא נעלם. היעדר המהלכים שלו גם לא מפעיל לחץ על המגינים שלו – הוא לא מגיע בכלל לקו. ומדובר באתלט על שחי בצבע.
הטעות של מונטי ווליאמס היא שהוא אפשר לו להישאר במקום הנוח שלו – הרבה נקודות, אפס טעויות, אפס העזה והרבה מחמאות. אבל ככה הוא לא יתפתח להיות מס' 3 שאפשר לבנות עליו. לגבי פול – אני לא מאשים אותו – אין לפיניקס מהלך אחד שמטרתו להכניס לאייטון כדור לפוסט, לאחד על אחד. אפילו לרובין לופז יש תרגילים כאלה!!
🙂
ד"א, אם הוא לא היה פוחד לעשות מהלכים, הוא היה יורד עם הכדור האחרון לרצפה, מקפיץ את יאניס – ואז מכניס אותו לתוך הסל. במקום זה הוא ניסה האלי-הופ דרדלה ונחסם.

shadow
shadow
15/07/2021 13:07:45
הגב ל  דה שוט

שמע דה שוט אני אוהב לפעמים את החשיבה מחוץ לקופסא שלך אבל אתה יותר מדיי פעמים מפליג עם הנרטיב שלך לאן שאתה רוצה שהוא יביא אותך למרות שדי ברור כבר בתחילת הדרך שזה דד-אנד.
כמה אתה יכול לשפר את הארסנל שלך במשחק כשאתה בקושי מקבל כדור.
יש לך צפייה לא ברורה שהוא ישתפר כשהוא מנופף בידיים. זה אולי ישפר את יכולות העידוד שלו אבל לא את הכדורסל שלו.
.
איך אתה יכול לעבוד על הזריקות שלך כשיש לך רק 9 במשחק?
בחייאת זה לא רציני.
אני מתריע בפנייך שגם פה אתה יורד במדרון היפותזת הנעליים החלקלק, אומנם לא תלול באותה מידה אבל עדיין עדיף לעצור עכשיו.
.
לגבי המפגש הייתי גמור מהמשחקים בשמש אז עד שהסדרתי נשימה נעלמת.🙂
לא נורא פעם הבאה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  shadow

מי ניצח במשחקים במפגש הופס איך לא העלתם פה סיקור ווידאו בחייאת איפה מנחם הבוס נעלם העיקר הביא צלם שם מהחדשות עם מצלמה בגודל של אייטון
גילרי הטרחן הזה אפילו בוקס סקור לא שם
אכזבה

עגל
15/07/2021 13:59:15
הגב ל  shadow

שניכם צודקים אבל הדיון הזה לא מתאים לסדרת הגמר.
אלה דברים שצריך לעבוד עליהם בעונה הסדירה.
בגמר אתה רק מיישם את מה שאתה טוב בו ומקסימום עושה התאמות קטנות.
לתת לאייטון פתאום לשחק כשחקן מטרה כמו אולג'וואן זה מתכון לאסון.

shadow
shadow
15/07/2021 14:00:13
הגב ל  shadow

מקום שלישי בגמר השלשות. בושות, זיו ועוד איזה ילד נתנו לי בראש.
איפה היית שמעון. חסרת לי
אני שוקל לבוא אנדר קאבר לירושלים לתת לך בראש ולבדוק את הסיפורים הפיקטיבים שלך מהמגרש😉🙃

shadow
shadow
15/07/2021 14:05:26
הגב ל  shadow

עגל זו לא הנחה נכונה וראינו איך אייטון נראה כשפול היה פצוע. תחזור לסדרה מול הקליפרס.
הוא לא צריך להיות אלאג'ואן. האקים היה הכוכב, פה בוקר הכוכב והוא אמור להיות שוליית הכוכב רק חבל שהפכו אותו לשוליית הגנרל או יותר נכון לסוליית הגנרל.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

אייטון עונה הבאה צריך לעשות מעבר מקאפלה משופר לאמביד לייט

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  shadow

כל מילה שאדו

shadow
shadow
15/07/2021 12:57:22

מה שמחזיר אותי לפואנטה של התגובה הראשונה שלי.
המאמנים בליגה

דה שוט
15/07/2021 13:02:05
הגב ל  shadow

מסכים לגבי המאמנים. דיוויד בלאט היה שם לביקור ועשה בית ספר לכולם. כמעט גנב את סטיב קר עם מוזגוב ודלבדובה. מהר מאוד הם נפטרו ממנו.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

יפ. חבל לא זכה לאמן נגד השיקצה הוא משאיר אותו בלי מכנסיים לעיני האומה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2021 14:26:58
הגב ל  shadow

לעיתים יש כאן לאנשים אבחנות מדויקות על אימון בכללי או אלמט טקטי כלשהו אבל הפרספקטיבה שלהם לרוב שטחית ו/או נקודתית והרבה פעמים מלווה בחוסר מודעות בסיסית למה זה להיות מאמן בליגה ולאיזה רמת פרטים קבוצות בליגה מגיעות בניתוח שלהם את המשחקים ובבניית תכנית המשחק.
כזה בא בליווי של 'ראיתי את הדבר הזה ולכן אני אלוהים גאון שיודע יותר טוב מכולם ואין לי שום כוונה להקשיב לאף אחד שעלול לספר לי אחרת או להציג בפני איזה משהו שישים את הפרספקטיבה שלי בפרופורציה' זה די מאבד מהטעם והערך של להתייחס לאבחנה המדוייקת עניינית.

שחר אלוני
15/07/2021 11:38:45

פניקס שמטו את המשחק, פול היה מאד חלש היום, יתקשה לזכות ככה באיזה פרס אישי.
אייטון , רק 7 נקודות, צריך לשחק עליו יותר.
בבית הסאנס ינצחו לדעתי בדו ספרתי, נראה מה יהיה במשחק 6

המשגיח
15/07/2021 11:40:28

משחק שני ברציפות שפול או בוקר גרועים. השאלה היא כמה זה אפשר לזקוף לזכות הבאקס וכמה לחובת פיניקס.
בתור מישהו אובייקטיבי שלא כזה משנה לו מי לוקחת, אני מזמין בבקשה משחק מס' 7

NBA בדם
15/07/2021 12:23:39

המשחק הטוב ביותר בסדרה בפער.
אבל פתאום אנשים אומרים(אפילו איגי) שזאת החסימה בתולדות המשחק ביחד עם לברון מול איגי ודי הגזימו.
זו חסימה ברמת לברון מול טיאגו ספליטר נגד הספרס בזמנו שהיא גם מדהימה.
לברון חצה מגרש שלם בפול ספיד כדי להדביק את איגי ונתן בלוק מהסרטים ועוד בסוף משחק 7.
זה ממש לא אותו דבר אבל שאפו ליאניס

דה שוט
15/07/2021 13:00:08
הגב ל  NBA בדם

+ 100
השוואה מעולה.
הצ'ייס דאון זה ליגה אחרת. גם ברמת הניראות – זה היה מרהיב

עגל
15/07/2021 14:00:37
הגב ל  NBA בדם

הצ'ייס דאון בלוק גם היה במשחק מס' 7 אחרי חזרה מפיגור 1-3.
קלאס אחר לגמרי, אין מה להשוות בין שתי החסימות

פיני
15/07/2021 14:23:16

הייתה גם את החסימה של איגי על לברון בניסיון שלשה מהפינה במשחק 3, שנה אחרי, בגמר.
ואת החסימה של מאנו על הארדן במשחק חמש בחצי גמר המערב.

דה שוט
15/07/2021 15:10:51

החסימה של הארדן על דורט במשחק 7 בבועה

פיני
15/07/2021 19:48:20

מסכים.

דה שוט
15/07/2021 20:47:01

מסכים, רק ציינתי אותה, ברור ששל יאניס הרבה יותר גדולה

גיא רוזן
15/07/2021 21:01:41

לא מהשנים האחרונות,
אבל הגג של טיישון פרינס.

NFS
NFS
15/07/2021 12:55:33

מעניין מתי לופז והולידיי (0/5) וגם טאקר (0/1) יחליטו שכדאי להתחיל לקלוע משלוש. אי אפשר לחיות על מידלטון בסדרה שלמה.
קונטון בינתיים נותן ביצה מהספסל. הגופה המהלכת טיג ופורטיס (כבר השני בעולם שצירוף אותיות שמו בא לפני "משוגע") סבירים בהחלט.

NFS
NFS
15/07/2021 13:05:04

מנחם יצטרך לתת לקטי מהנ.ב.א הסברים על הסיקור.
היא חשבה שמדובר באתר נ.ב.א ובכלל מדברים פה על סנו פוליש, ניגובים, סטוקים של חיתולים, טבילות באסלה וסיבובים במכבסות רגילות ושל בתי מלון.

ד"ר פופרס
15/07/2021 13:17:19
הגב ל  NFS

יש אפגרייד למכונת בתי מלון,וואו לא ידעתי

דה שוט
15/07/2021 13:52:33
הגב ל  ד"ר פופרס

זה לא מכונה – זה חדר הכביסה במרתף של המלון עם עשר מכונות. אני כרגע במשא ומתן עם רשת הילטון ופתאל – יש מצב שנצטרך את עזרתם – אם מילווקי חוזרים ל-2:4 לא נעמוד בקצב.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NFS

זה ארגון המנקים המקופחים של הליגה פה

אשך טמיר המקורי
15/07/2021 14:28:38
הגב ל  NFS

בקיצור נופש במרמריס

ד"ר פופרס
15/07/2021 13:16:05

חולה על קרבות השבר\טנש
מי במכונה מי עומד בתור מי מטנף בלי טיטול
שאלות קיומיות

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 13:19:34
הגב ל  ד"ר פופרס

זה ג"ש או גשש"ג

אשך טמיר המקורי
15/07/2021 14:29:27
הגב ל  ד"ר פופרס

הפאדיחה הגדולה – להיכנס למכונה עם טיטול מלא

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חחחחחחחח

ד"ר פופרס
15/07/2021 14:25:48

העיקר….. מתי הפאקינג בולבוס בכיין תולה את הנעליים

אור
אור
15/07/2021 14:27:15
הגב ל  ד"ר פופרס

השאלה האם אתה מוכן להמשיך במאבק בברוני הדור הבא?

shadow
shadow
15/07/2021 14:44:13
הגב ל  ד"ר פופרס

עוד שאלה על כמה טיטולים ומאיזה סוג אתה ממליץ בשביל לראות ספייס גאם בקולנוע והאם יש תקן אחר לצפייה בבית?
בתאגיד זה כבר מקודם כלהיט הבלתי מעורער של הקיץ.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  shadow

אשתי לקחה את הילד לקניות לכיתה א ורצתה לקנות לו קלסר של השיקצה הילד אמר לה שאני לא אוהב אותו ושהוא לא רוצה את הקלסר הזה 🙂
מה שכן הילד נראה לי נלהב על ספייס גאם ממש אהב את הראשון ואני אצטרך לסבול האדרה עצמית של השיקצה בבית קולנוע ועוד לשלם על זה…

shadow
shadow
15/07/2021 15:06:06

חינכת את הילד טוב אבל אם תכניס אותו לשטיפת המוח במכונת הכביסה של התאגיד לקראת כיתה ב הוא יבוא לך עם אובראול של הדושבאג ותיק גב של ברוני. מה תעשה אז? תשלח אותו לכפר?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  shadow

הוא אוהב את טריי קאווי הארדן ו…..יאניס הוא לטובת הבאקס בסידרה. ניסיתי למכור לו את בוקר הוא לא קנה. יום אחד הוא אמר לי אני רוצה להטביע כמו יאניס

shadow
shadow
15/07/2021 15:34:03

אם הוא רוצה כמו יאניס, שלח אותו לחוג נגרות

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 18:31:47

אולי לתוג נגרות?

דוקטור רזי הופמן
15/07/2021 18:29:34

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
התאגיד לא ישכח ולא יסלח.

Zivke
Zivke
15/07/2021 15:00:16

טנ"ש / שב"ר – מישהו אצלכם חייב להרים את הכפפה ולהעלות פוסט עם מילון מונחים, בשבילי, בשביל מנחם ובשביל הדורות הבאים!

אולי זה כי המשחק הלילה היה די מכוער, אבל גרם לי לחשוב – לבוקר יש את הזריקה הכי יפה בליגה? היו שם דקות שנראה שהוא יכול לעשות הכל (כולל עבירות…)

יאניס פשוט מדהים כל פעם מחדש, פחות או יותר סוחב על הגב קבוצה שהפסיקה לפגוע משלוש. בקצב הזה 2 אם נגיע למשחק 7 אז 2 הצדדים יהיו גמורים פיזית, וכבר עכשיו ג'ף טיג וטורי קרייג הם חלקים חשובים ברוטציות

gonzi
gonzi
15/07/2021 19:03:42
הגב ל  Zivke

1+

אהרון שדה
15/07/2021 15:59:50

מזל טוב ציקו
זו סדרה מענינת מאד
אני אמרתי גם ב 2-0 שיש סדרה
הערכתי שאם יהיה ניצחון חוץ בסדרה זה מהצד של הבאקס.
משחק 5 יהיה מרתק ושונה.
אנו בסיכוי לא רע בכלל למשחק 7 .
שמעתי את הלהפסיד לפני שמנצחים ….זה נכון רק שהשנה זהו צאנס בלתי חוזר .

גיא רוזן
15/07/2021 16:06:20

אין בכלל שאלה.
מדובר על הזדמנות שמי יודע אם תחזור.
.
לצערי,
קשה להתעלם מיתרון הניסיון של הבאקס.

Zvika Bar-Lev
15/07/2021 17:39:55
הגב ל  גיא רוזן

אכן. כקבוצה הם רצים ביחד כמה שנים. כולל ריצות פלייאוף רציניות ביותר. זה מאוד משמעותי

אהרון שדה
15/07/2021 18:26:02
הגב ל  גיא רוזן

זה הניסיון היחסי מול הביתיות שדווקא השנה משמעותית יותר .
אם הסאנס ישרדו משחק 5 הם יגיעו עם יתרון משמעותי מאד במשחק 7 אם וכאשר …

Jonathan
15/07/2021 16:53:13

אישית, הרבה יותר אהבתי את הסדרות של 2017 ו-2018.
גם 2015 הייתה סדרה מצוינת.

עמיחי קטן
15/07/2021 17:16:14
הגב ל  Jonathan

+30

גיא רוזן
15/07/2021 18:27:39

שאלת אותי היום למה אני טורח.
למה אתה?
יש תגובות שכאשר הן נקראות זה מרגיש שמישהו כיבה את האור.
צריך להתעלם מהן,
ולהמשיך הלאה.

יואב
יואב
15/07/2021 17:46:17

הרבה זמן לא הגבתי
אבל הבלוק של יאניס הכריח אותי.
לא מוריד מהבלוק של לברון ובלוקים דומים אבל אני חושב שמדובר ברמה אחרת של בלוק
לברון רץ רק בשביל לתת בלוק
יאניס הגיע לעזור אייטון קיבל כדור פנוי ויאניס בשילוב של אתלטיות מיקום אורך וראיית משחק פשוט הצליח להגיע לחסום אותו.
לדעתי וואו
(שוב לא מוריד מלברון בכלל פשוט מבחינה הגנתית טהורה זה הלוק הרבה יותר מרשים)

גיא רוזן
15/07/2021 18:24:24
הגב ל  יואב

זו הסדרה של יאניס. מוכיח שהוא בטופ של הטופ.
כל כך הרבה קשיחות, כל כך הרבה כוח, כל כך הרבה רצון.
המהלך הזה,
מצביע על כל הפריטים הנ"ל.
לא ויתר על המהלך מחשש פוסטר,
ונתן גג ענק שרק אתלט ברמה שלו מסוגל.
לדעת לבצע מהלך שכזה בהגנה,
לטעמי,
זה מציג מנעד יכולות/כישרון לא פחות מעוד קרוסאובר.
.
דרך אגב,
כולם לוקחים כמובן מאליו את העובדה שהוא משחק אחרי הפציעה.
שחקן שלא עובד כמוהו (אימונים פסיכיים. 6 ימי אימון כושר בשבוע, 2 אימונים של שעה בכל יום כזה. כל השנה),
היה מסיים את העונה עם נחיתה דומה.

דה שוט
15/07/2021 20:52:11
הגב ל  גיא רוזן

גיא ליבי איתכם, באמת,
חווינו את זה בסדרה מול הנטס – אז כיניתי את יאניס "טרוריסט"
הוא כל כך גדול וחזק, כל כך נחוש, כל כך "אלים" במובן החיובי, שהוא פשוט מכה בך ומכה בך ומכה בך עד שאתה יוצא מותש מהצפייה במשחק. אני זוכר שבדקות המעטות שהוא נח נגד הנטס – פשוט נשמתי לרווחה וניסיתי להתאושש מהטראומה. ואז הוא חזר!
הוא מוביל את ענקי הבאקס לשחק חזק ולהוציא לך את החשק לשחק נגדם. הולידיי עשה את זה לפול, נראה שפורטיס ולופז מקשים את החיים על אייטון.
כמו שאמרתי – ליבי איתכם – מעניין איך תגיבו. בבית שלכם זו אופרה אחרת. אל תאמר נואש.

גיא רוזן
15/07/2021 21:03:10
הגב ל  דה שוט

אכן מוביל.
הרבה מהביקורות נגדו הוא השתיק, בפלייאוף הזה.
שאפו.

רן הנרגן
15/07/2021 20:52:27

נו, אף אחד לא ישתף פעולה? איזו קבוצ.ות יכולות להציע לפורטלנד את העסקה הכי טובה עבור לילארד?
.
ללילארד אין סעיף שמונע מפורטלנד להחליף אותו ללא הסכמתו אבל אני מניח שהם לא ישלחו אותו למקום שהוא לא ירצה להגיע אליו. אז הקבוצה חייבת להיות כזו אם סיכוי טוב להתמודד על האליפות אז לא, גם אם דטרויט תציע את בחירה מס 1 היא עדין לא עונה על הקריטריון

gonzi
gonzi
15/07/2021 21:07:54
הגב ל  רן הנרגן

פילי היא הקבוצה הכי טובה גם מבחינת נכסים לתת לפורטלנד וגם מבחינת לילארד

gonzi
gonzi
15/07/2021 21:08:06
הגב ל  gonzi

להגיע לקבוצה מנצחת

רן הנרגן
15/07/2021 22:50:20
הגב ל  gonzi

אם אתה מתכון לסימנס מבחינת נכסים אני לא מסכים. פורטלנד בלי לילארד אבל עם סימנס תהיה תקועה בנו מן לנד. ארץ הגזירה במערב שבה אתה לא מספיק טוב כדי לעבור סיבוב ראשון וכנראה אפילו לא להכנס לפליאוף ולא מספיק רע כדי לקבל בחירות גבוהות. גם חבילת הבחירות שיש לפילדלפיה להציע לא תבטיח בחירות גבוהות. אבל אם אושי אכן דביל כמו שהוא נראה כל השנים אז כן. פילי מתאימה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

שאדו בקצב הזה אבחר בך לתת את נאום הhof עבורי😎
עזוב ניסני נהיה יותר קפוץ עם הזמן וגם ממורמר כנראה (לא נעים להיות מנוגב כל יומיים בכל זאת..) נראה לי ברוך צריך לארגן לו כמה בחורות מהוואי לשחרר אותו קצת
מה אומר ברוך? יש מצב לשחרור הקפוץ?
בטנש מרשים רק לגיא להשתולל מהמיד ריינג וסטפבקים כמו שהארדן היה ביוסטון כל היתר הם בעלי תפקיד מוגדר לפי המחשב. ניסני נראה לי רוצים להחזירו לתודעה כמו שהחזירו את בברלי לנבוח על בוקר 😂😂
הוא יסופסל כמו מול הדונציק

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2021 23:59:24

הוא ממורמר כי קפצת על העגלה של ההוקס והפלת אותם לקרשים מול הבאקס.
סחתיין אגב על ההדג'ינג הקבוע שלך שסוגר לך תירוצים לכל תוצאה של הסדרה. אם הסאנס מנצחים הרי אמרת שהם מנגבים ואם הבאקס זה הכישוף שלך נגד הסאנס. עכשיו אתה מסודר לא משנה מי מנצחת.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

וואלה צודק הזכרת לי את הכישוף.
יכול להיות באמת שזה בגלל ההוקס

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
16/07/2021 0:06:20

קצת עצוב שאני צריך להזכיר לך את השטויות שאתה פולט כדי שתוכל לכסות את התחת שלך.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אני מחכה לסרטונים של פול שקלע על הולידיי או אפילו ליד הולידיי שתגיד שזה היה עליו יגיעו במשחק הבא?

ברוך רובין
16/07/2021 6:48:50

פול לא יכול לקלוע על הולידיי גם אם חייו תלויים בזה טיפה לחץ ורועדות ללוזר הרגליים, איבודי כדור של ילד. צריך ללחוץ אותו והוא גמור

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
16/07/2021 12:11:28

כבר קיבלת יא עיוור

ברוך רובין
16/07/2021 0:03:30

שמעון אני כעת בארובה, הייתי באמת ממליץ לחגי להשתחרר טיפה חודש בכפר יעשה לו רק טוב…

shadow
shadow
16/07/2021 0:06:29

בכיף שמעון חבל לא באת למפגש הייתי נותן לך בראש קצת.🙃

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  shadow

הייתם מקורצפים שם. חבל אין וידאו מסקרן אותי מה הייתה הרמה בשביל מה מנחם הביא את המצלמה הענקית והצלם?

ברוך רובין
16/07/2021 6:52:06

שדו מול שמעון קרב הענקים, הראשון מירושליים מקים ושותף לתנועת שב״ר, השני סופרסטאר שהגיע מהצלליל ומפציץ ומנגב בלי הפסקה, אני מת לראות את הקרב.

ברוך רובין
16/07/2021 6:04:38

You catch more flies with honey than you do with vinegar

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אין סיכוי התמונה אם תשאיר אותך קפוץ להרבה עונות עושה את העבודה

ברוך רובין
16/07/2021 8:23:33

חושך אמריו יודע דעת וקר רוח איש תבונה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/07/2021 23:56:21

פיקטיבי
אני רואה שיש לך זמן פנוי. בוא תעשה קצת עבודה.
https://www.basketball-reference.com/coaches/
בקישור הזה כל המאמנים בליגה. את לוחץ על הfrom פעמיים והם מסתדרים לך כרונולוגית על פי מתי מונו.
כל מה שנותר לך לעשות זה לרשום את הנסיון הרלוונטי שלהם לפני המינוי ולהראות שהמינויים האחרונים יוצאי דופן ולכן מונעים נטו מגזענות כמו שאתה טוען.
קלי קלות.
ואמוס

shadow
shadow
16/07/2021 0:07:31

חבר חדש בללל
.
https://e.walla.co.il/item/3448514
.
חחחחחח איזה כותרת🤣🤣🤣

אור
אור
16/07/2021 0:12:55
הגב ל  shadow

כישלון ידוע מראש, ולא בגלל לברון / מייקל. מי בכלל רוצה לראות סרט המשך לספייס ג'אם? אחרי 20 שנה? עם כל הסיקוולים הלא קשורים שיוצאים בשנים האחרונות לסרטים שעבר זמנם, אין להם עיניים או הבנה מינימלית? יכול להיות שזה יהיה רווחי איכשהו (אני בספק) אבל להיט זה בטוח לא יהיה

shadow
shadow
16/07/2021 0:19:59
הגב ל  אור

הוליווד בקריסה מתמשכת.
לא מסוגלים להמציא דברים חדשים, רק עושים רמייקים בדרך כלל על טהרת הwoke ו sjw ובדרך כלל משמידים סרטים ולפעמים מורידים סאגות שלמות לתהום כמו שעשו עם סטאר וורס, שליחות קטלנית ועוד.

אור
אור
16/07/2021 0:23:10
הגב ל  shadow

לא יודע לגבי מה שרשמת אבל אני מתעב את כל סרטי גיבורי העל והקומיקס שהשתלטו על תעשיית שוברי הקופות. מזמן כבר אני רואה סרטים ממדינות אחרות אם בכלל

shadow
shadow
16/07/2021 0:32:37
הגב ל  אור

על טעם וריח. אני מאוד אוהב גם את הזאנר הזה וגם בו יש איכותי ויש טראש.
יש משבר יצירתי בהוליווד כבר כמה שנים ותופעת סרטי הקומיקס היא חלק מזה.
הרי מה זה קומיקס? לקחו סיפורים מלפני 50 שנה ועשו להם עיבוד קולנועי.
שום דבר יצירתי והכל נהיה פוליטי

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  shadow

צודק לגמרי יוצאים סרטים נוראיים הכל גיבורי על מפגרים אין שום סרט נורמלי איכותי הכל זבל טהור השיקצה מתאים לזה לגמרי.
המילה תועבה קולנועית גנובה מהאשך זה חייב להיות ביטוי שלו

אשך טמיר המקורי
16/07/2021 7:16:47
הגב ל  shadow

זה בהחלט תועבה, אני פשוט מתעלם מהזבל הזה.
על ספייס ג'אם החדש אין מה לדבר, זה לבולמיים בלבד.
אבל קולנוע טוב יש גם בארה"ב, רק לא בהוליווד (סרטי אינדי למשל).

ד"ר פופרס
16/07/2021 4:03:22
הגב ל  shadow

חחחחחחח עמית סלונים מקבל טיטולים לכל החיים
יקיר ה-ללל

אור
אור
16/07/2021 0:16:11

בראדלי ביל יחמיץ את האולימפיאדה עקב קורונה (מניח שהוא נמצא חיובי כי אם רק היה נחשף כנראה שהיה יכול לצאת מזה) וג'רמי גראנט נכנס לפרוטוקול "ליתר ביטחון"

Smiley
16/07/2021 3:11:21
הגב ל  אור

וטרה יאנג מעלה את הטטויטר הבא בהקשר הזה
https://twitter.com/TheTraeYoung/status/1415799662804709386?s=20

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Smiley

פופ שונא אותו הוא חושב עליו כמו האשך הזקן הסנילי טריי עלוב שהוא מתחנן לשחק בנבחרת המםגרת הזאת למי יש כוח שילך לנוח יתאמן וישתפר בקיץ. הוא בחיים לא יזמן אותו. איפה דרק וויט 😂😂