פיניקס שומרת על הבית ועולה ל-0-2 עם הצגה קבוצתית ומאוזנת / אדר בר דוד

פיניקס שומרת על הבית ועולה ל-0-2 עם הצגה קבוצתית ומאוזנת / אדר בר דוד

פיניקס סאנס 118 – מילווקי באקס 108 (הסאנס ביתרון 0-2 בסדרה)

הבאקס הגיעו למשחק הלילה כשהם יודעים שהסטט' אומרת שרק אחת מכל שש קבוצות מצליחה לחזור מפיגור 2-0 והם פתחו טוב עם 8-3 מוקדם כשג'רו הולידיי עם 2 סלים מהירים. הסאנס לא קלעו הרבה סלים בפתיחה אבל 5 הראשונים שלהם הגיעו מחוץ לקשת והחזיקו אותם בעניינים. כריס פול שבר את הרצף עם פול אפ אופייני אבל קאם ג'ונסון, בוקר וקרייג התחילו רצף נוסף ונתנו יתרון 26-24 למארחת. קונוטון החזיר בשלשה ופורטיס סיים בצבע בשביל לסגור את הרבע הראשון עם 29-26 לאורחים מוויסקונסין.

חטיפה יפה של ברידג'ס ממידלטון הוציאה את בוקר לדאנק קל אבל הולידיי הגיע משום מקום עם חסימה מדהימה שלצערו נשכחה מהר מדי כי ג'ונסון מצא עת דיאנדרה אייטון שעלה על הלוח עם נקודות ראשונות באמצע הרבע השני. שלשה נוספת של קונוטון קבעה שוויון 41, 5 דקות לסוף אבל מכאן ועד המחצית זאת היתה רק פיניקס על המגרש והיא עשתה את זה עם הנשקים הרגילים – בוקר בסטפ בק מעל יאניס, פול בפול אפ ושלשות של קראודר וברידג'ס מהפינות. בטווח הולידיי סיפק עוד חסימה מדהימה, הפעם על אייטון אבל המומנטום היה כולו פיניקס ואייטון סיים אסיסט יפה של ברידג'ס עם סל ועבירה. הקליעה מהקו היתה הראשונה של הסאנס במחצית אחרי 25/26 במשחק הראשון אבל זה לא הפריע להם לרדת לחדרי ההלבשה עם יתרון משמעותי – 56-45. 11 שלשות עשו את עיקר הנזק כשברידג'ס מוביל את הקלעים עם 13 נק' כשבצד השני הולידיי ומידלטון מתחברים ל-5/23 מהשדה ויהיו חייבים לאפס את הידיות כדי להחזיר את הבאקס למשחק.

אחרי 12 נק' בחצי הראשון יאניס הוסיף 13 נק' תוך 4 דקות כדי להחזיר את מילווקי מפיגור 15 ל-70-63 ומונטי ויליאמס לוקח טיים אאוט בשביל להרגיע את העסק. בוקר עם אסיסט יפה ביד שמאל מוצא את פול בפינה שקובר שלשה רגע לפני שהשעון מראה אפס אבל יאניס לא נשאר חייב ועם חסימה גדולה על פול ואז אסיסט לשלשת פינה של קונוטון לא איפשר לשמשות לברוח. עד סוף הרבע יאניס המשיך ללכת לקו ועשה משם עבודה לא רעה ואחרי שלושה רבעים הסאנס ביתרון 88-78 למרות 18 זריקות עונשין של יאניס לעומת 5 של פיניקס, בעיקר בגלל 16 שלשות של הסאנס ב-48%.

עוד חסימה נהדרת של יאניס הוציאה את הולידיי למעבר והוא מצא את לופז להאלי הופ וזה רק 5 הפרש אבל יאניס נחת לא טוב ושוב נפגע בקרסול, ירד לנוח וראה את בוקר מחזיר את ההפרש ל-10 תוך חצי דקה. הפציעה כנראה לא חמורה ושוב היווני על הפרקט בשביל לראות את פול מוצא את בוקר לשלשה ואת אייטון בהאלי הופ וזה 103-90 עם 7 דקות על השעון.

בשלב הזה הולידיי התעורר, ניצל את הכוח שלו על פול ובוקר וסל של יאניס השלים ריצת 7-0 אבל לא להרבה זמן כי הפעם הגיבור של פיניקס היה אייטון עם ריב' התקפה ואסיסט לשלשה של פול, חסימה, חטיפה, עוד ריב' התקפה וסל של קראודר מחצי מרחק קבע 110-99.

עד הסיום ברידג'ס נשלח ל-8 זריקות וקבר את כולן כדי להשאיר את ההפרש על כנו והסאנס שומרים על הבית לפני משחק מס' 3 בראשון בלילה במילווקי.

בוקר היה נפלא הלילה עם 31 נק', 6 אס', 5 ריב ו-7/12 מחוץ לקשת. חברו לקו האחורי תפר 23 נק' ו-8 אס' (גם 6 איבודים לא אופייניים) וגם נכנס לטופ 10 ברשימת מוסרי האסיסטים של כל הזמנים כשהוא חולף על פני אחד, קובי בראיינט. אם הסדרה לא תיגמר בסוויפ הוא צפוי לעבור עוד כמה שחקנים חביבים – פיפן, נאש ובירד בדרך למקום השביעי.

ברידג'ס היה האקס פקטור עם 27 נק' באחוזים נהדרים מכל הטווחים. אייטון היה שקט בהתקפה עם 10 נק' בלבד אבל הוסיף 11 ריב', 4 אס', 3 חטיפות ו-2 חסימות. הנתון הכי משמעותי הוא 20/40 מחוץ לקשת.

יאניס עשה הכל הלילה וסיים עם 42 נק' (15/22 מהשדה, 11/18 מהקו) 12 ריב', 4 אס' ו-3 חסימות אבל מידלטון והולידיי שוב איכזבו כשהרכז עם 7/21 ו-17 נק' לצד 7 אס' ומידלטון עם 11 נק' בלבד ב-5/16 מהשדה ו-8 אס'. קונוטון בלט עם 14 נק' ו-4 צליפות מחוץ לקשת מתוך 9 של כל הקבוצה (על 31 זריקות – 29%).

לפוסט הזה יש 103 תגובות

  1. כאשר קבוצות טובות נפגשות, ההגנות בדרך כלל צריכות לבחור על מה להתפשר. מילווקי לא רצו לאפשר לסאנס חופש בצבע (או במיד ריינג' הקרוב),
    והם בתמורה נתנו לסאנס את המבטים הפנויים מקו השלוש. התוצאה היא 20 שלשות באחוזים נהדרים, וניצחון לסאנס.
    .
    מהצד השני, הסאנס ביודעין בחרו לא לנסות לעצור את יאניס עם "קיר", דאבל טים, או כל בחירה שתאפשר לבאקס להתניע את משחקם של מידלטון והולידיי. התוצאה היא משחק אדיר של יאניס, והפסד של הבאקס. שחקני הכנף אמללו את מידלטון והפכו את ההתקפה של הבאקס לחד ממדית.
    .
    מיקל ברידג'ס. מההברקות של ג'ונס. הוא נותן כל כך הרבה –
    שלשות, עזרה בהנעת כדור, חיתוכים לסל, והגנה אדירה (מידלטון). יש לו חלק גדול מאוד בהצלחת הקבוצה.
    .
    אייטון. קשה לו מול צמד הגבוהים של הבאקס –
    הסאנס במודע בוחרים להציב לצדו פורווורד שהמילה "פאוור" לא ממש מתארת את מנעד אכויותיו…
    אבל הוא עושה את שלו, עם התמודדות קשה מאוד בהגנה. הוא לא צבר עבירות מיותרות, והוא המשיך עם השקט הנפשי עד לסיום. בדקות האחרונות זו אותה אקטיביות בלתי פוסקת בצבע שנתנה לסאנס רב' בהתקפה שהיו ההבדל בין משחק בדרכו לשוויון לבין פער שנשמר על לבאזר.
    .
    אני יכול לכתוב על הנעת הכדור, ועל קבוצתיות כמה שמתחשק לי,
    אבל חייבים לציין את בוקר, שהוא זה שהופך את הסאנס לכל כך מסוכנים. היכולת שלו לקלוע סלים קשים במאני טיים היא כמו זו של הכוכבים הגדולים בליגה.
    .
    תודה, אדר.
    .
    בוקר טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. תודה רבה אדר על הסיקור. מסכים עם כל מילה של גיא למעלה. המשחק הזה נראה היום ובמיוחד במחצית השנייה כאילו אפשר לשחק אותו עוד שבוע ועדיין מתחת ל-5 הפרש מילווקי לא יגיעו. בכל חזרה היו שם פול או בוקר ואפילו ברידג'ס לתת את הסל שיעצור אותה. בוקר זה הכוכב הכי קבוצתי שראיתי מזה הרבה זמן, איזה קור רוח יש לו.

  2. ברכות לפיניקס על הנצחון השני.
    .
    לא ברור לי למה טאקר לא מקבל יותר כדורים לשלשה, בטח ביום כזה של הגארדים. פורבס יקירי בקושי רואה מגרש ובצדק אבל עדיין מצער.
    .
    הסאנס מאבדים שחקן כל משחק. אם זה ימשיך ככה הם עלולים להפסיד את כל הסדרה.
    .
    יאניס מתחמם לאיטו, ובבית הולידיי ומידלטון לא יחמיצו כל כך הרבה, אז לדעתי המשחק הבא של הבאקס, השאלה האם פיניקס יצליחו לגנוב את הרביעי.

  3. הסאנס קבוצה בלי חורים. כל מי שעולה נותן תפוקה. הלילה הבאקס ניסו להתמקד באייטון ובוקר עם הדאבל טים קיבלו בהפוכה את ברידג'ס עם מבטים פנויים. ברבע הראשון בוקר לא הצליח להיכנס למשחק ג'ונסון ופיין עלו מהספסל ועשו מהפך.
    בוקר – בכל פעם שחייבים סל היה שם זה כוכב על ומנהיג אמיתי הוא היה בלתי עציר בחצי השני.
    לגבי הבאקס – טוב הם פחות מעניינים אותי כרגע.
    GO SUNS !! יאללה עוד שניים. וואו

  4. הסיפור של המשחק מבחינתי: האחוז מהשלוש של פניקס, כמה קשה לנצח קבוצה שקולעת ככה משלוש!
    .
    הולידיי היה חלש אבל איזה בלוק לאייטון! (איזה ביזיון ששרקו ג'מפ בול, לא יאמן)
    .
    נשאר רק לקחת משחק אחד בחוץ וזה שלהם בוודאות לדעתי, גו סאנס! 🙂

        1. זה החוק בnba אין שם קפיצה. זה לא כמו בשכונה. גם באירופה נראה לי זה קפיצה וחא גאמפ בול. בארהב הכל לטובת התקפה מותר להוציא מאחורי החצי מותר לקחת טיים אאוט לשחקן שעומד לאבד כדור אין קפיצה..

  5. תודה אדר,
    תמונת ראי למשחק הראשון,
    השלשות של פניקס נכנסו אבל אייטון נבלם ופול היה קצת יותר מאופק.
    בבאקס יאניס היה באחוזים נמוכים לשלוש ועונשין, אחרת היה על 50 נק ומעלה.
    משחק טוב סהכ של הבאקס והסאנס יצטרכו למצוא מה לשפר כדי לחזור עם 3-1 או 4-0

    1. יאניס לא טוב מהקו, זהידוע. לכן 18-11 זה סביר בהחלט בשבילו. בסה"כ היו ליאניס 22-15 מעולים מהשדה. כך שמן הסתם זרק מעט מהשלוש.

  6. תודה
    לדעתי כריס פול עשה טעות שהתעקש להעביר את הכדור לחצי עם הלחץ של הולידיי,זה ביזבז לו הרבה אנרגיה ושעון.צריך לתת לבוקר שטאקר נותן לו לעבור בחופשיות.גם ברידגס יכול להעביר מדי פעם,ראו על כריס פול שבדקות האחרונות כבר לא זרם לו חמצן למוח

    1. זה בעיקר השפיע על הולידיי שלא פגע בכלום בצד השני.
      למרות שזה באמת גרם לפול לאבד כדורים בסיטונות לא אופיינית.

          1. איך שאני רואה את זה-מילווקי החליטו להתעלק על פול כדי לשבש את המשחק השוטף של פיניקס +למנוע ממנו את המיד ריינג בכל מחיר(היו לו כמה זריקות מאוד מאותגרות שמירה ואפילו קיבל פעם בלוק)הם עשו בשכל,כי הולידיי בין כה וכה לא קלעי משהו.הם גם חגגו בריבאונד התקפה ובאופן כללי המשחק הזה היה אמור להיות שלהם(בוקר ,ברידגס וקראודר לא יקלעו ככה כל משחק)מקווה שהסאנס יסיקו מסקנות

            1. המשחק הזה היה הרבה יותר שוטף בגלל זה. משחק הקודם היה אחד על אחד של פול ובוקר. לא בטוח מה טקטיקה יותר טובה.

    2. זה קרה הרבה גם בסדרה מול הקליפרס עם מאן ובברלי שעשו לחץ.
      זה כן עובד לפרקים, אבל פול מספיק מנוסה ומתמודד עם זה טוב.
      היום היה באמת לא אופייני עם האיבודים, אבל העיקר הנצחון

      1. נכון גם שם חשבתי שזו טעות.הוא מתמודד עם זה יפה מאוד אבל ההשפעה של זה על הדיוק שלו בסריקות ומסירות היא קריטית הוא כבר לא ילד וצריך לדעת לשמור כוחות לדברים חשובים יותר.הוא יכול לעשות תנועה אחרי החצי כדי לקבל את הכדור בחזרה

    3. בדקות האחרונות לפול היו מהלכים שפסוט הראו שליטה מוחלטת במשחק. מבחינת ניהול הקצב, מציאת שחקנים פנויים. העניש אותם על דאבל טים שעשו לו.
      לא יודע ם כל כך הלך להם… אולי דווקא במשחקי הבית אצלם זה יעבוד.

  7. ברכות לסאנס על משחק מצוין נוסף ועל הצלחה למרות משחק ענק של יאניס שעשה בערך כל מה שהוא רצה על המגרש.
    הוא אפילו הקשיב לעצוצ שלי ושל אחרים וקלע מיד ריינג’ים קרובים עם הידיים הארוכות שלו. הוא גם די קרצף את
    אייטון למרות שמירה טובה וזהירה של אייטון.
    לא הבנתי אם זה בגלל פיניקס או לא אבל מידלטון היה חלש ולא מספיק אקטיבי.
    אצל פיניקס יש קבוצה עמוקה1 היום היה התור של ברידג’ס לזרוח. מי דה יהיה עוד יומיים?
    כריס פול היה חלש בסוף עם כמה טעויות לא אופייניות, לדעתי בגלל עייפות למרות שהוא נח בזמן. גם קראודר נראה לי סחוט וגם עשה
    עבירה אחת או שתיים של עייפותזה סימן אזהרה לסאנס וסימן מעודד למילווקי (אבל גם היא חיבת להרחיב קצת את הרוטציה אחרת שחקניה יפלו מהרגליים. אפשר כבר להחזיר את פורטיס לשחק)

      1. גם ככה אין איך לעצור אותו.
        זה כל מה שהוא צריך להתאמן עליו, מיד ריינג’ קרוב באזור הצבע.
        ועונשין כמובן . . .
        זה פשוט מדהים היכולת שלו.

        1. ב1 על 1 אין איך לעצור אותו הוא ינגב כל שחקן בליגה ב1 על 1 אגב הבן שלי שאל אותי מי לוקח ב1 על 1 בnba אמרתי לו יאניס או אמביד אחרים יכולים להחטיא מתישהו אבל הם יטביעו כל אחד ב1 על 1 מולם כל התקפה
          במשחק קבוצתי יש איך לעצור אותו כמו שהסאנס עשו משחק קודם
          הוא צריך לשפר עונשין וקליעה בכלל מכל טווח

  8. ואפרופו אנרגיה לי מאוד בולט לעין שבהתקפות שבוקר או פול מכדררים 20 שניות ואז זורקים האחוזים שלהם צונחים(מאמין שאצל כל שחקן זה יהיה ככה)הם לא מודעים לזה או שבלית ברירה הם מתפשרים

  9. ברכות לטנש זה לא כוחות העיקר 1 1 בין בוקר לפול שזו הסידרה האמיתית אבל בשביל שדיבוק יזכה בmvp הוא צריך פער מטורף מפול כמו שדיוויס היה צריך מלברון פול לא יתן לו את התענוג ובחסות התאגיד יביאו לו את הmvp הכל בשביל הנרטיב והסיפור

  10. אם הולידיי ומידלטון ישחקו ככה זה יהיה סוויפט. אין סיכוי לבאקסלנצח משחק אחד אם שניהם לא יהיו במיטבו יחד עם יאניס. ה יהיה מאוד מאכזב אם שניהם לא ישחקו היטב בביתם למרות הגנת הסאנס.

      1. מידלטון והולידיי לא ייתנו 4 משחקים גרועים.
        ויאניס מסוגל לסיים עם 30 ו10 ריבאונדים כל ערב.
        הרוטציה של פניקס גם התקצרה ב-2 שחקנים.
        *
        סוויפ יפתיע אותי.

  11. יאניס היה גדול ועשה את שלו, אבל הולידיי ומידלטון טרם הגיעו לסדרה והם אמורים לתת את האקסטרה כדי שהבאקס ינצחו.
    פיניקס בתצוגה קבוצתית מרשימה, אחרי רבע ראשון לא טוב, השתלטו על המשחק בדרך לשמור על הביתיות, ובמה שנראה כרגע כמו שליטה בסדרה שהולכת למקסימום 5 משחקים.

  12. תודה אדר
    .
    ההתאמות של באד היו מעולות. הלחץ של הולידיי על פול הקשה עליו מאוד לעשות את הפיק&רול הקטלני עם אייטון. הבאקס שיחקו עם הרבה מאוד סכמות הגנתיות שכוללות פלאט, חילוף טראפ והסכמה שברח לי השם שלה כאשר השומר שהשחקן שלו מבצע את החסימה תוקף את השחקן עם הכדור עד שהשומר של השחקן עם הכדור חוזר. היה תענוג לראות את זה
    .
    הקפיצה של בריג'ס מדהימה. הוריד כדורים לרצפה ונתן מידריינג' לפרצוף + הראה ראיית משחק משובחת בכמה מהלכים. יכול להיות שיהפוך לאולסטאר שנה הבאה
    .
    עוד לא נולדה העבירה שקראודר לוקח עליה אחריות – גם אם הוא יעשה האק א-יאניס הוא יתלונן לשופטים.

  13. כל הכבוד לסאנס. מיצוי מקסימלי של הזדמנויות.
    הפעם ניצחו במשחק קבוצתי למרות שמילווקי באו מוכנים למשחק והשמידו את היכולת של הסאנס להתפוצץ.
    אני עדיין טוען שזה לא גמור.
    2 משחקי הבית בהחלט בטווח של מילווקי. הרגל של יאניס בסדר.
    האחוזים מה- 3 ירדו לסאנס במשחקי החוץ ומידלטון והולידיי אולי יחליטו להגיע לסדרה.
    שאלה למומחים:
    למה שרקו תוקף ליאניס בהתקפה האחרונה בסוף הרבע השלישי. קרייג לא שם רגליים על האדמה וזז עם יאניס?
    זה לא באמת משנה, אבל נראה לי שהזברות באו עם השריקה מהבית.
    חבל שקרייג סחט את הפאול אבל אולי גמר את הסדרה.

  14. הלחץ של הולידיי רצח את פול פשוט הוא בקושי יכול לקלוע עליו סל ופה אמרו לי שלחץ לא עובד בnba שזה לא מכללות 😁 הולידיי אימלל אותו הוא שם עליו 5 נק רק שהשלשה עוד חצי כי לופז לא יצא עליו
    אייטון היה כמו קאפלה במשחק הזה לא יגע מה עושים עם כדור כתום
    ההגנה של הסאנס על יאניס הייתה מחרידה איזה קליר פאת ממשפרסו לו שטיח אדום דרך האמצע כל התקפה זה היה מביך ולקחת תנופות חופשי
    טאקר לא יכול לשמור את בוקר וגם לא מידלטון איטיים מידי ולא יכולים לקפוץ לגאמפ

          1. לקנות לך משקפיים? היה על הוליידי סל במתפרצת ושלשה שלופז לא יצא עליו זהו.
            השלשה מהפינה לא היה עליו כי הוא עזר מתחת לסל ופול היה למעשה לבד שהולידיי רץ לחסום זה לא בדיוק עליו.

            כל יתר הנק שלו איפה היו על הולידיי?

            1. זה שהולידיי רץ לחסום זה עדיין עליו וחוץ מהמהלך הזה ניו עוד 9 נקודות.
              אבל אני צריך משקפיים…

            1. היה לחץ טוב ללא ספק אבל להגיד שזה עבד? קצת תלוש. לדעתי הם ימשיכו עם זה כי נכון לנסות לעייף את פול לאור הסגל המתקצר של הסאנס.

    1. יש לך תפיסת מציאות מעניינת
      https://www.nba.com/stats/events/?ContextMeasure=FGM&EndPeriod=0&EndRange=28800&GameID=0042000402&PlayerID=101108&RangeType=0&Season=2020-21&SeasonType=Playoffs&StartPeriod=0&StartRange=0&TeamID=1610612756&flag=3&sct=plot&section=game
      יש סל אחד שמתוייג לא נכון ניתן לראות אותו כאן ב0:25 שניות
      https://nbafullhd.com/46193-2/
      אם זה עשה עליו חמש נקודות על גרין לא נקלע סל אחד בסיפור ההוא שסיפרת שההוקס תפרו אותו

            1. גם ראית את לברון במשחק נכון?

        1. כאילו ברצינות, לפחות תגיע לסרטון השני ברצף ותפתח תאוריית קונספירציה על זה שרושמים לפול נקודות לא קיימות

            1. תמצא לי עוד שני אנשים שיצפו בכל הסלים ומסכימים איתך ואז אני אטרח להסביר לכם בפירוט למה אתם טועים

  15. תודה על הסיקור!

    את פיניקס ממש כיף לראות, מצטער עכשיו שלא עשיתי את זה יותר במשך העונה. עדיין נראה לי 2-2 ואז הטוב מ-3 שהעומק של פיניקס יכריע

    ה-WTF STAT של הגמר עד עכשיו – כריס מידלטון עם 0 מ-0 מהעונשין

  16. חייב להגיד כמה מילים טובות אל מונטי.
    רואים שבפיניקס יש מאמן מעולה. הוא התווה דרך והשחקנים מחוייבים.
    הוא מוטיבטור ענק. ראו את זה כבר בבועה של שנה שעברה אבל השנה הוא מתעלה ויש לו שפה משותפת עם כל שחקני פיניקס ובעיקר עם הצעירים.
    הוא מרים מצוין את אייטון למרות שאני כמו אחרים חושב שאייטון יכול הרבה יותר.
    טעיתי, CP3 זה שדרוג גדול לעומת ריקי רוביו.

  17. אז הלכתי לבדוק:
    סל ראשון – הולידיי קיבל חסימה. לופז משום מה הלך לגמרי אחורה והשאיר את פול חופשי
    סל שני – על הולידיי
    סל שלישי – הולידיי לא על הפארקט
    סל רביעי – על הולידיי
    סל חמישי – שוב לופז עוזב את פול
    סל שישי – הולידיי בא לעזור. נניח שזה על הולידיי כי הוא השומר שלו
    סל שביעי – על קוונטון
    סל שמיני – על טיג
    סל תשיעי – הולידיי עושה בוקס אאוט על איטון. בכלל לא באזור.

    אז אם נספור את הסל השישי, הוא קלע 3 על הולידיי.
    גם אני ראיתי שפול מאוד מתקשה על הולידיי

    חלק רשמו פה שפול היה טוב ברבע האחרון וכו'.
    לפול רעדו הידיים כשהוא קלע רק 2 מ-8 וחלק מהזריקות לא פגעו אפילו בטבעת + 3 איבודים ועוד כמה כדורים שברחו לו ולא היה חסר שיסתיימו באיבודים

      1. אחד מהם לא מופיע.
        דרך אגב, הבאקס בבעיה קשה גם בצד ההתקפי וגם בהגנתי:

        בהגנה:
        הולידיי היחיד שיכול לשמור על פול.
        קוונטון ופורבס קטנים מדי. מידלטון כנראה לא מספיק טוב לשמירה על פול. בנוסף לופז מאוד בעייתי. כשהוא עושה סויצ'ים ושומר על פול, הוא לא מסוגל לשמור עליו. כשהוא נותן עזרה, העזרה לא טובה. שווה אולי להוריד את לופז לספסל או לשקול לנסות דאבל טים על פול ולראות מה יקרה.
        הבעיה השניה היא שאם הולידיי שומר על פול אין מי שישמור על בוקר.
        אולי שווה להם לשקול לשים את הולידיי ויאניס על פול ובוקר גם במחיר של עייפות של יאניס.

        בהתקפה:
        יאניס משנה להם את כל צורת המשחק. מול אטלנטה, למרות שטריי יאנג היה פצוע במשחק הראשון (והוא כנראה השומר הכי גרוע של אטלנטה אז ההגנה היתה יותר חזקה), מילווקי קלעו ללא יאניס באזור ה-120 נקודות עם משחק שוטף ונעים לעין.

        ברגע שיאניס על הפרקט קורים מספר דברים:
        1. לופז צריך לצאת החוצה – הבאקס מאבדים ריבאונד התקפה ושחקן שמסיים בצורה טובה מתחת לסל. בנוסף, לופז קולע משלוש, אבל זה לא איזה סטף קרי או אחרי פורבס שאתה נצמד אליו, אלא שחקן שיחסית מרמים ממנו ואז השחקן שלו יכול לבוא לעזרה.
        2. השחקן של יאניס נותן לו מרחק גדול ונוצרת צפיפות גדולה בצבע, ואז שאר השחקנים כמו הולידיי מתקשים להגיע עד לטבעת.
        3. השטף של המשחק שלהם נפגע. הכדור נמצא המון אצל יאניס ולא עובר מיד ליד.

            1. החמצה?
              זה הסל שהביא את הסאנס ל30 נקודות

            2. כאילו, אם אתה רואה שם החמצה אני נאלץ לפסול כל עדות ראיה שלך כלא אמינה

            3. אוקיי. הבנתי למה התכוונת. חשבתי שאתה מתכוון למה שקרה כמה שניות לפני (האיבוד של פול והפספוס של הולידיי).
              אז הוא קלע שלושה סלים על הולידיי ועוד שזה תלוי איך אתה מתסתכל (אם אתה לא סופר את הוידאו שהם שמו של האיבוד, אז הסל השישי, אם אתה כן סופר, אז הוידאו השביעי).

              אני חושב שג'רו שמר אותו מעולה.

              דבר אחד אני לא מצליח להבין. איך חלק רשמו כאן שהיה לפול רבע רביעי טוב? אחוזים נוראיים, איבודים, חלק מהזריקות לא פוגעות בטבעת (מאוד לא אופייני לו).

            4. השאלה אינה אם הולידיי שמר אותו מעולה או לא. השאלה הייתה אם יש קשר בין שמעון והמציאות. התשובה היא שלילית

            5. ובקשר לשאלה שלך אני מאוד מחוסר שעות שינה אז אולי החמצתי, אבל לא ראיתי איפה אמרו כאן אנשים שהיה לפול רבע רביעי טוב

            6. בקשר לשמעון – הדבר האחרון שאני רוצה זה להיכנס לויכוחים שהולכים כאן. אני בא להגיב בשביל הכיף ולא בשביל להוכיח אם צדקתי או לא. אני גם רוב הזמן לא הייתי בכלל רשום באתר.

              בנוגע לרבע הרביעי של פול:
              "בדקות האחרונות לפול היו מהלכים שפסוט הראו שליטה מוחלטת במשחק. מבחינת ניהול הקצב, מציאת שחקנים פנויים. העניש אותם על דאבל טים שעשו לו.
              לא יודע ם כל כך הלך להם… אולי דווקא במשחקי הבית אצלם זה יעבוד."

              הודעה 8.3. אני ראיתי דברים אחרים מפול באותן דקות. החמצות, מסירה מאחורי הגב לשום מקום, כדורים שבורחים מהידיים וכו'.

              או הודעה 8.1.1.1.

              לא עברתי על כל ההודעות, אבל נדמה לי שהיו עוד.

            7. תגובה אחת שמדברת על דקות ברבע האחרון ולא על כל הרבע האחרון, לא ממש אותו הדבר.
              לא רואה מה אתה רואה בתגובה השניה אותה הזכרת שאומר משהו על רבע אחרון של פול.
              🤷🏻

            8. לא רשמתי את התגובה במקום הנכון. אני מקווה שהפעם זה יפרסם במקום הנכון (אני לא מסתדר כאן עם המערכת תגובות)

              גם בדקות האחרונות פול לא היה טוב (וגם בדקות הראשונות של הרבע 🙂 )
              בקשר לתגובה השניה – רשמו שפול עשה את שלו בסוף. אבל זה כנראה נתון לפרשנות למה התכוון מי שכתב.

              לדעתי האישית היה לו רבע אחרון רע מכל הבחינות (אחוזים, איבודים, שליטה במשחק – הכדורים ברחו לו והרגיש שהוא לא מצליח כל כך).

        1. גם בדקות האחרונות פול לא היה טוב (וגם בדקות הראשונות של הרבע 🙂 )
          בקשר לתגובה השניה – רשמו שפול עשה את שלו בסוף. אבל זה כנראה נתון לפרשנות למה התכוון מי שכתב.

          לדעתי האישית היה לו רבע אחרון רע מכל הבחינות (אחוזים, איבודים, שליטה במשחק – הכדורים ברחו לו והרגיש שהוא לא מצליח כל כך).

  18. איך כתב פעם מישהו חסר מושג?
    חחחחחח
    .
    ב-2 המשחקים הראשונים יש לפול 27 נק' ב-65% אפקטיבי ו-10 אסיסטים למשחק.
    ואז מחפשים מול מה, מי, וכמה.
    כאמור –
    חחחחחחח
    .
    האם פול ימשיך לקלוע ככה?
    האם בוקר?
    .
    אין לי מושג.
    א. בגלל שמילווקי אחלה קבוצה שעשתה הלילה עבודה נהדרת.
    ב. המשחקים הבאים הם במילווקי.
    ג. הסאנס לוקחים את מה שנותנים להם. יחליטו להתמקד בפול,
    ידעו הסאנס לנסות ולנצל את האפשרות שנוצרת כתוצאה.

  19. טוב, נמלא את הזמן בכל זאת
    סל 1 23-17 – אייטון חוסם את הולידיי שנתקע בחסימה למרות שיש לו מרחב גדול לנוע מסביבה ולא עושה מאמץ שום לחזור לפול, למרות שהיה נגיע אליו אם היה זז לכיוונו, שנשאר לבד לזריקה בגלל שמידלטון מגיע בתנועה לכיוונו אבל חוזר לשחקן שלו ולופז הולך אחורה ומשאיר לו זריקה פנויה (75% על הולידיי)
    סל 2 32-30 – בלוביי על הולידיי וזריקה עם הקרש מעל יאניס (100% על הולידיי)
    סל 3 33-32 – פול מנער את הולידיי וקולע ג'אמפר בצבע (100% על הולידיי)
    סל 4 41-49 – פול קולע מול טאקר ולופז שרודפים אחריו ללא הצלחה אחרי פיק עם אייטון (0% על הולידיי)
    סל 5 57-67 – פול שוב מנער את הולידיי וקולע ג'אמפר בצבע (100% על הולידיי)
    סל 6 59-70 – הולידיי מהמר לא נכון לקראת חסימה של אייטון שלא מגיעה כי פול מנצל את ההימור של הולידיי על ללכת מסביב לאייטון כדי פשוט ללכת לכיוון השני והולידיי מאבד את פול וחוזר אליו מאוחר מדי ופול קובר עליו שלשה מול קונטסט חסר סיכוי (99% על הולידיי)
    סל 7 66-74 – הולידיי עוזר לסגור את אייטון ומשאיר את פול פנוי בפינה לשלשה ממסירה של בוקר הוא לא מספיק לחזור בזמן וטאקר גם כן לא מספיק להגיע אליו ברוטציה ופול קולע מול קונטסט חלש ביותר (50% על הולידיי) (אם במקרה היה מדובר בגרין מבחינת שמעון זה היה 200% עליו)
    סל 8 78-88 – פול מנער את קונטון וקולע ג'אמפר בצבע (0% על הולידיי)
    סל 9 80-90 – טיג מנסה לתפוס את פול אחרי חסימה של אייטון ופול קולע עליו שתיים כאשר לופז ויאניס לא מצליחים לעזור (0% על הולידיי)
    סל 10 97-106 – פול מקבל את הכדור בפינה לשלשה אחרי ריבאונד התקפה של אייטון מעל בוקס אווט של הולידיי, הולידיי עומד במקום ובכלל לא מנסה לסגור את המרחק ולהפריע לזריקה למרות שהוא בעמדה הכי טובה לזה ואין אף אחד בדרך, לא שזה כנראה היה משנה אם היה מנסה. (5% על הולידיי)
    מי שמצליח להגיע מכאן ל5 או 7 נקודות שנקלעו על ידי פול על הולידיי מוזמן להגיש את התפטרותו מפרשנות כדורסל כלשהי עד הצגת בדיקות ראיה תקינות ואבחון הייטריות בפנימייה של הללל בידי האשך

    1. תאג', יצא לך לשחק בקבוצה? במידה וכן, אין שום אחריות לשחקן ששומר על השחקן שמבצע את החסימה מהקבוצה היריבה?
      תראה, כל אחד והפרשנות שלו. אני ארשום את מה שאני אישית חושב, כמובן אף אחד לא מחייב שמה שאני אומר נכון:
      סל 1- http://www.up2me.co.il/imgs/28151890.png
      100% לופז. איפה פול, איפה איטון ואיפה לופז. אם הוא עומד על קו השלוש, פול בכלל לא מגיע לזריקה הזו.
      סל 2- מסכים
      סל 3 – מסכים
      סל 4 – מסכים
      סל 5 – מסכים
      סל 6 – לופז בהתחלה נמצא על קשת השלוש כמו שהוא צריך להיות:
      http://www.up2me.co.il/imgs/81739064.png
      לופז מסיבה לא ברורה מתחיל ללכת אחורה:
      http://www.up2me.co.il/imgs/74577590.png
      לופז שומר על האוויר ולכן פול חופשי לגמרי. איפה איטון ואיפה פול?
      http://www.up2me.co.il/imgs/54136499.png
      סל 7 – שמירה חכמה של הולידיי. אם לא סוגר את איטון ובוקר מוריד לו קטנה, הוא מסיים בדאנק חופשי לגמרי
      http://www.up2me.co.il/imgs/54197697.png
      סל 8- מסכים
      סל 9 – מסכים
      סל 10 – 0% על הולידיי. לא סל באשמתו. באותה מידה יכולת לומר שזה 5% על יאניס.

      1. 1) ברור שיש אחריות לשחקן ששומר על השחקן שמבצע את החסימה מהקבוצה היריבה, יש גם אחריות למאמן שהחליט איך הקבוצה הולכת להגן על חסימות בין שחקנים מסויימים.
        2) הסיבה שהפלתי כזאת אחריות על הולידיי במהלך הזה היא שהחסימה הייתה ממש ברת המנעות עבורו כיוון שהיה מרחק משמעותי בו היה יכול לעבור בין אייטון ופול כדי להמנע ממנה לחלוטין וגם לאחריה הוא היה יכול להספיק לחזור לפול בעקבות ההתערבות של מידלטון, אבל במקום לרדוף אחריו או ללכת לרוטציה לשחקן של מידלטון ולאפשר לו להתחייב לפול הוא פשוט נשאר מאחור. יכול להיות שזה חלק מהסכמה ההגנתית של הבאקס אבל על בסיס איך שהם שמרו מול זה בשאר המשחק זה כנראה לא נכון.
        3) אל תהיה מצחיק. למה אתה מנסה להפיל את זה על לופז כאשר כל ההפרדה בין פול והולידיי היא יצירה אישית של ההימור הגרוע והלא נחוץ של הולידיי במהלך? לופז הגיב מצויין כי אם הוא יוצא באגרסיביות אל פול אין לו כלים למנוע ממנו פשוט לעבור אותו ולשעוט חופשי ללייאפ או לאסיסט במידה שמגיעה עזרה. לופז לא שומר על אוויר הוא שומר בפני האופציה שיותר מסוכנת לבאקס במצב הזה. אתה צריך לזכור שפול איום הרבה יותר משמעותי בחדירה מבקליעה כשאתה מסתכל על המהלך. להתעלם לחלוטין ממה הולידיי עשה כאן שהוביל לזה כדי להתמקד על לופז כאן זה פארסה.
        4) הוא סגר נכון הוא לא חזר בזמן.
        5) אפס מאמץ טיפה אחריות

  20. מכבד את מה שאתה רושם, אבל לא מסכים.
    אני אגיב בפעם האחרונה את דעתי, כי שוב זו דעה וכל אחד יכול להסתכל על הנושא הזה מזווית אחרת וכנראה לא נסכים בנושא ואני לא מחפש להיכנס לדיון אינסופי או לריב בנושא.

    2. אני ממש לא חושב שהולידיי יכל להימנע מהחסימה הזו, בטח שלא בקלות. קשה מאוד להימנע ממצב שאתה לוחץ שחקן ומגיע שחקן אחר כשאתה בתנועה עם הגב אליו וחוסם אותך.
    אם לופז יוצא יותר קדימה בצורה כזאת שהוא מוביל את פול לכיוון שמאל של ההגנה יקרו שני דברים:
    א. אם הוא עובר אותו מצד שמאל, מידלטון קרוב מאוד אליו וגם אם הוא עובר את מידלטון, להולידיי יש דרך קצרה יותר מפול והוא אמור להגיע למצב שהוא יקשה עליו אם הוא יגיע לקרש סל.
    ב. אם פול מנסה לעבור אותו מצד ימין של ההגנה, השניה עיכוב אמורה לאפשר להולידיי לחזור לשומר שלו. זאת בדיוק המטרה של help and recover. הבעיה שהולידיי מתמודד כאן עם שני שחקנים ללא כל עזרה.

    3. אנחנו מדברים על סל 6? כי שם התייחסתי שהוא שומר על אוויר. אם הכוונה לשם, אז אין לו דרך פנויה לסל. יש שם שחקן של הבאקס. אני חושב שזה מידלטון אבל התמונה טיפה מטושטשת, אז אולי זה טאקר.
    פול שחקן שבכלל לא מסוכן בחדירה. הנשק העיקרי שלו זה מיד ריינג'ים. ראיתי בערך 10 משחקים של פיניקס בפלייאוף. אני מנסה להיזכר בכמות פעמים שאפשר לספור על כף יד אחת שבה פול הגיע לקרש סל ולא מצליח להיזכר אפילו ב-5 מצבים.
    זה לא בוקר שילך עד הטבעת. פול כנראה יעצור בדרך לזרוק, ולכן, אני מעדיף לקחת את הסיכון שהוא יעבור את לופז. נכון, פעם אחת במשחק הקודם הוא עבור את פורטיס, אבל כל שאר הסלים נקלעו ממקומות שאינם מתחת לסל, ולכן אני מעדיף שינסה להגיע לטבעת.

    לופז עשה את אותו טריק במשחק הראשון שבו הוא נסוג יחסית אחורה וספג המון נקודות בגלל זה. בוא נראה כמה סלים נקלעו על לופז מתוך ה-12:
    סל 1
    סל 2- ממה הגנה שלומיאלית של לופז שהולך עוד אחורה ועוד אחורה.
    סל 3 לא נקלע על לופז, אבל מכיוון שניסו לעזור ללופז פול נותר פנוי
    סל 4
    סל 5
    סל 6
    סל 7 – אם לופז מתקדם קצת פול לא מגיע כל כך קרוב לסל, אבל זה לא סל באשמתו

    אז לפחות 5 סלים שממש נקלעו על לופז ועוד שניים באזור שלו.
    לופז היה כוונת שהסאנס התקיפו פעם אחר פעם בהתקפה.

    גם אם הולכים עם מה שרשמת שלדעתי זה עושה עוול להולידיי, אז פול קלע עליו בערך 12 נקודות. לא נורא בכלל אחרי שני המשחקים האחרונים שלו.

    1. לא אמרתי שהוא יכל להמנע מהחסימה בקלות אלא שהיה ניתן להמנע ממנה. מה שקרה במהלך הוא שהולידיי קנה את הפפייק של פול והתחיל לנוע בכיוון אחד פול שינה כיוון והולידיי למרות שהיה לו מרחב לעבור בו שבו לא יתקל בחסימה ניסה לסגור על ידי בחירת קו שהוביל אותו ישירות לאייטון בצורה שגויה במקום לרדוף אחרי פול באזור שבו הוא יכל לרדוף אחריו ללא הפרעה. לופז משחק שם לפי הסכמה ההגנתית שהבאקס בחרו בה וכנראה שבצדק פול לא קרי או לילארד שישחררו עליך שלשה עם שבריר מרחב באזור השלוש. לא ניתן לשנות את לופז והבאקס בחרו איך להתמודד עם החסרון הזה שהוא מהווה בהגנה בצורה מסויימת והסאנס בחרו להתמקד בלתקוף את החסרון שהוא מהווה בהגנה בדיוק מאותה הסיבה. לכן זה ממש לא מפתיע שהרבה מהנקודות נקלעו על בסיס ניצול היתרון הזה של הסאנס מול המגבלות בהגנה של לופז.
      אבל בכל מקרה למה שלופז עושה במהלך הזה אין קשר לשגיאה של הולידיי וחוסר המאמץ שלו בהמשך שדי שם את האחריות על הנקודות האלו של פול עליו.
      כשאני מדבר שם על חדירה לסל אני מתכוון כמובן לזה שפול מגיע לאזור שבו הוא אוהב לעשות נקודות בקלות. אין משמעות לאם זה אכן טכנית לייאפ או פשוט זריקה שפול קולע כמו לייאפ, והחצי השני של המשפט ציין אסיסט שזה התוצאה הסבירה של העזרה בהגנה שאמורה להגיע אליו למנוע ממנו את הסל הקל, בכל זאת העזרה הזאת תגיע על חשבון שחקן פנוי כלשהו.
      אני לא חושב שהשמירה של הולידיי על פול הייתה רעה בכלל. הנקודה כאן הייתה פשוט שיש כל מיני אנשים שממציאים לעצמם כל מיני מציאויות שבהן פול חוסל על ידי השמירה של הולידיי וזה פשוט לא המצב.
      https://www.nba.com/stats/player/101108/shooting/

כתיבת תגובה

סגירת תפריט