Happy Holiday רשמים ממשחק מספר 6, אטלנטה – מילווקי / רועי שושן

חודש יולי הגיע ואיתו הגיע גם גל חום מטורף לעיר אטלנטה, אבל בינתיים הדבר החם בעיר הם ההוקס! מי היה מאמין שההוקס ישחקו כדורסל בחודש יולי?? משחק מספר 6 הבטיח ולא איכזב, עבדכם הנאמן שוב ברח מהפקקים והגיע לאולם מוקדם כדי לכתוב לכם עוד רשמים מסדרת גמר המזרח.

חולצות – אז דיברנו בעבר על עניין החולצות. בכל משחק בית עד כה חיכתה חולצה לכל אוהד שמגיע למגרש. אז נכון שהחולצה היא XL ואין סיכוי שהיא תעלה עלי אבל עדיין נחמד להיכנס לאולם ולראות את המושבים מקושטים בחולצות שעליהן דבר אחד: BELIEVE! אז אני מאמין!

האולם לפני המשחק

ממש בירידה לאולם פגשתי את צוות השידור המקומי. שאלתי את הצלם כמה שנים הוא כבר בתעשייה, "22 שנה ועדיין מתרגש כל פעם מחדש", הוא אמר. את השאלה מי השחקן האהוב עליו לא הייתי צריך לשאול כי הגופיה שלו אמרה את הכל. עבדתי כמעט עשור בתקשורת הספורט בישראל והייתי במאות שידורים ולא זוכר אי פעם שראיתי צלם לובש חולצה של הקבוצה המקומית, יפה לראות!

צלם TNT

הסוויטות – כנראה שהגעתי ממש מוקדם כי השחקנים אפילו לא התחילו את החימום, אז ניצלתי את ההזדמנות ועליתי לקומת תאי הצפייה, הסוויטות כמו שהן מכונות פה. נכנסתי ובאמת נדהמתי, יש בסוויטה חלק שלם שבו יושבי הסוויטה יכולים לשחק גולף, יש מסך ענק סטייל WII ומחבטי גולף והכל, בנוסף פריסה מטורפת של אוכל, שתייה קלה וחריפה, פופקורן והכל אכול כפי יכולתך, ברחתי משם מהר לפני שאני מתחיל שם לנשנש להם מהאוכל וירדתי לפרקט לראות את החימום.

גולף בסוויטה
סוויטה טיפוסית באולם כדורסל

החימום – מי שראה חימום של שחקני כדורסל בחייו, בעיקר של שחקני NBA, יודע שיש להם רוטינה מאד קבועה ומסודרת. זה החימום השלישי שלי שיוצא לי לראות ובאמת מדהים איך הם לא מפספסים שום דבר ועושים בדיוק את אותו חימום שהם עושים כל משחק. החימום נותן לך גם אינדיקציה לגבי שחקנים שהם בספק, גם טריי יאנג וגם יאניס לא יצאו בכלל להתחמם. במקרה של יאניס זה היה צפוי אבל יאנג היה מוגדר כהחלטת משחק. הראשון שיצא להתחמם היה קריס מידלטון, שלפי החימום שלו צריך לקרוא לו MID RANGE MIDDLETON כי כמעט כל החימום שלו היה זריקות מחצי מרחק.

מידלטון עם עוד חצי מרחק

מהצד השני עלה דנילו גלינרי, הצלחתי לשאול אותו מה הוא חושב על הנבחרת שלו, איטליה, ומעלליה ביורו, הוא אמר שהוא חושב שהם הולכים עד הסוף ומקווה בשביל העם האיטלקי שאחרי כל מה שהוא עבר עם הקורונה זה יתן לאנשים קצת שמחה, תשובה יותר טובה מזאת לא הייתי יכול לבקש.

דנילו גלינרי

מן העבר השני עלה לו חיש חש ידידנו מאולם הפחים פי ג'יי טאקר! אני זוכר את האליפות ההיא של הפועל חולון כאילו הייתה אתמול, שנים שעבדתי בתור סטטיסטיקאי בחברת שגב ספורט ויצא לי להיות ביד אליהו באותו משחק שבו טאקר הצעיר "העיז" לנצח את מכבי. כשאמרתי לטאקר שאני מההולי לנד הוא ישר חייך ואמר "איי לאב יזראל". שאלתי אותו אם הוא עדיין מדבר עם אנשים בארץ אבל הוא לא רצה להגיד מי, בכל מקרה אחלה טאקר.

אלוף ליגת וינר פי ג'יי טאקר

שאקיל אוניל – בעודי מנסה לחשוב האם זה מיקי דורסמן שטאקר שולח לו ווטסאפים, נכנס לו לאולם הדיזל! מיסטר שאקיל אוניל!! באותו הרגע לא היה אכפת לאף אחד ממה שקרה על הפרקט וכל הפוקוס עבר אל האול אוף פיימר, מי שלא ראה אותו במציאות לא מבין כמה הוא גדול! הוא פשוט ענק, אנשים לידו נראים כמו גמדים. הוא כל כך מלא אנרגיה, חיוכים לכולם, כיפים, פשוט אישיות גדולה מהחיים. ג'ון קולינס שבדיוק התחמם בא להתראיין אצל שדר הקווים אוניל, קולינס לא בדיוק בגובה ממוצע אבל ליד שאקיל גם הוא נראה כמו הילד שלו.

שאקיל אוניל וג'ון קולינס
שאקיל אוניל והכרוז של ההוקס

תספורת באיצטדיון – אם חשבתי שראיתי הכל אז טעיתי. כשנגמר החימום עליתי להסתובב קצת באולם רק כדי להיתקל במספרה בתוך האיצטדיון. חשבתי שאני חולם אבל נכנסתי פנימה ואשכרה אתה יכול להסתפר תוך כדי שאתה רואה את המשחק! ועל זה נאמר: ONLY IN AMERICA.

מספרה באיצטדיון

המשחק עוד שנייה מתחיל והחלטתי לוותר על תספורת ולשמור אמונים לספר שלי מפתח תקווה, אסי יזדן, וחזרתי לאולם. חצי שעה לפני תחילת המשחק הגיעה הבשורה, טריי יאנג משחק! הוא מתחמם וגם לא נראה מוגבל בתנועה, סימן טוב.

טריי יאנג מתחמם

ההמנון – רצה הגורל והמשחק משוחק בערב חג באמריקה, חג ה-4 ביולי, מה שהפך את המשחק לאפילו יותר פטריוטי מהרגיל ושירת ההמנון הייתה קולנית במיוחד. אין יותר סימבולי לראות את דגל אמריקה מתנופף כשמתחתיו מכונית דרום קוריאנית, אבל למה להיות קטנוניים…

שירת ההמנון האמריקאי

המשחק – אז כן, היה גם משחק. אתם בטח כבר יודעים שמילווקי ניצחה ועלתה לגמר. האמת, מהרגע הראשון זה היה המשחק שלה, ההוקס נראו עייפים, קלעו באחוזים נוראיים, טריי יאנג לא נראה כמו טריי יאנג ומהצד השני מילווקי הצליחה בכל פעם לעצור את המומנטום שאטלנטה איכשהוא הצליחה לפתח. מילווקי כבר הובילה ב-22 נקודות וההוקס עשו קאמבק מרשים. הקהל שהיה משולהב מאד באמת נתן אווירה מחשמלת ברבע האחרון אבל מילווקי בסופו של דבר הייתה הקבוצה העדיפה וניצחה, בעיקר בזכות תצוגת שיא של ג'רו הולידיי שסיים עם כמעט טריפל דאבל. ברכות ליאניס ומילווקי על ההגעה לגמר. וההוקס? אם הייתם אומרים לאוהדים באטלנטה שהם יפסידו במשחק ה-6 בגמר המזרח לא בטוח כמה היו מאמינים לכם, עונה מצוינת שלהם מסתיימת אמנם בהפסד אבל עם המון אופטימיות לעתיד מבטיח.

טקס הענקת גביע אלופת המזרח

לסיכום – איך אפשר לסכם גמר מזרח ראשון? חוויה בלתי נשכחת שאני אנצור לנצח. אני מקווה שאתם, הקוראים, נהנתם מהקריאה ומהדיווחים. אני רוצה בהזדמנות זאת להודות מקרב לב למנחם לס ורון טחן על העזרה שלהם בהשגת האישורים מול הליגה כדי שאוכל להביא לכם את הסיפורים האלה. עד הפעם הבאה, מאחל לכולכם שבוע טוב, בשורות טובות ושנתראה בשמחות.

כתבנו בגולה רועי שושן

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. מעולה ממש,רועי נשמע כיף חבלז אני מניח שלראות את הגודל של שאק במציאות מולך זה לא נורמלי חח זה אחד הדברים שהכי בא לי לעמוד לידו ועוד יותר זה לשחק איתו בשכונה כדי לראות מה הוא עושה לאחרים את הסל בשכונה שלנו הוא שובר אחרי דאנק 1. אני בטוח שהוא בגודל דמיוני 😂😂

  2. תודה רועי, על כל הסיקורים מהמגרש!!
    מקווה מאוד שזה ימשיך גם בעונה הבאה!
    .
    תשובה מעולה של גאלו, איזה כיף לראות שטאקר ממשיך לנצור בליבו את ישראל

  3. כתבה מעולה, התגעגעתי לדיווח הישיר הזה, תודה רבה
    ד.א- מספרה, תאי וויאייפי וגולף זה אחלה, אבל איכות של מקום נקבעת על פי מצב השירותים הציבוריים בו. פעם הבאה בבקשה להוסיף דיווח 😉

  4. תודה רועי. מעולה. עמדתי פעם ליד הסופלאקי היווני – בייבי שאק והגודל שלו בעיקר לרוחב היה מדהים. שאק גדול עליו באיזה 15 סמ. מטורף

  5. תודה רועי.
    באמת כתבה טובה. מעניין אם יש למספרה לקוחות (אולי נשים של אוהדים … )
    מאוד מעניין מה שהצלחה של קבוצת ספורט עושה לעיר (אטלנטה, לפני שנתיים טורונטו…)

    1. תודה רבה! הבנתי מהם שדווקא יש בממוצע 4-5 לקוחות כל משחק, אין ספק שזה יותר גימיק אבל הרעיון ממש מגניב, יש להוקס קיץ מעניין מבחינת חוזים וכאלה, יהיה מעניין לראות אם השלד ישאר

  6. איזה יופי של סיקור- מלא צבע ומעניין!
    אם הייתי עומד ליד שאק הייתי מנסה להסתלבט עליו, אם היה לי אומץ, בתור אוהד של החלום שהיה במתח כזה גדול גם בסוויפ שהנחלנו לאורלנדו שלו.
    ואם כבר הייתי שם, ואם היו מציעים לי בופה עשיר, ואם בקרבת מקום גם היה בר משקאות חריפים, לא בטוח שהייתי כותב על המשחק . . .

    1. תודה רבה!! כן אני איתך, בתור אוהד שראה את הסוויפ ב4 בבוקר ב95 הייתי מת לזרוק לו משהו, גם זכרתי שיש לו איזה חבר ישראלי או משהו, מבחינת הבר והאוכל אין ספק שמזל שעמדתי בפיתוי חח

  7. פשוט מצויין, כיף גדול לקרוא, תודה רבה לך ולמנחם! המכונית אולי יוצרה בקוריאה אבל מילא, אני מניח שהדגל יוצר בסין….

  8. אחלה דיווח. לפני 25 שנה בתקופה שג'ורדן פרש לשנתיים בבייסבול הייתי במשחק של הנטס שהיו אז בניו ג'רזי נגד אורלנדו של שאק. הייתי בהלם מכמה גדול הוא היה לעומת שחקנים ובמיוחד מהנעליים שלו שנראו כמו אוניות עד סוף האולם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט