מפגש הופס – ההזמנה בוצעה

עדכון חשוב מזיו פנמה על החולצות:

ההזמנה של החולצות תעשה היום, אז כל מי שמעוניין צריך להכניס את השם, מספר החולצות והגודל כאן:

https://forms.gle/sdX9uUp3UYD5cZwH6

עמודת המחיר תתעדכן באופן אוטומטי לפי מספר החולצות. מחיר כל חולצה הוא 30 שקל. כל החולצות שחורות עם כיתוב לבן. שימו לב לקטע הבא:

בכניסה לקובץ צריך להתחבר עם חשבון ג'ימייל. הגדרנו את זה ככה כדי שיהיה אמצעי ליצירת קשר אם לא תוכלו להגיע למגרש בסופו של דבר ולא ניתקע עם החולצות. זיו מזמין את החולצות בראשון בצהריים.

אם אתם לא מגיעים למפגש, אנא ציינו את זה בשאלה הרלוונטית ושלחו מייל למערכת (hoopsil2020 @ gmail .com) או לזיו (zzbb7400 @ gmail . com) בנושא.

לכל פנייה אנחנו זמינים בתגובות. נתראה ב-9.7 ב-11:00 בספורטק. התגעגענו.

המפגש ביום ששי הבא ה-9/7 ב-11 בבוקר. יהיו כדורי סל, כדור פוטבול (אולי!), וכדורי ומחבטי בייסבול. אחרי הכדורסל הפוטבול והבייסבול הפכו לספורטים הבאים בתור בחשיבותם באתר, ורק כשמישהו יזרוק לעברך כדור בייסבול במהירות 100 מייל לשעה תבין מהו הקושי לפגוע בכדור עם אלה שאתה אוחז בשתי ידיים מעל כתפך ובסיבוב עם האלה אתה מנסה לפגוע בכדור הקטן. אגב, אם תצליח לזרוק כדור בייסבול במהירות 100 מייל לשעה (בערך 165 קמ"ש) אני מסדר לך חוזה ב-15 מיליון לפחות.(ואם אתה מוסיף איזה 'ספליטר' לכדור, אתה מקבל עוד 7-10 מיל.)

נשחק כדורסל, נתחרה בשלשות, נצטלם, נאכל, נשתה, נדבר מעט ונקנה את הטי-שירט המיוחד שיזמתו של גולש וותיק ונאמן יצרה. עלי רק לבשר לקונים הרבים (כבר קרוב ל-80) שעלות הטי שירט עלתה בגלל המחיר המיוחד שהיה על יוזם הפרוייקט לשלם למפיק בגלל שיצירה כזו על טי שירט (100% כותנה!) עולה הרבה יותר כסף, וכך הוא נאלץ לשנות את המחיר מ-25 ש"ח ל-30 ש"ח – עדיין מציאה. כל הטי שירטס יהיו שחורים עם כיתוב לבן, כי שחור על טי שירט לבן רק מעטים הזמינו. מי שלא מוכן לשלם את העלאת המחיר הקטנה שיודיע מיד בתגובה לפוסט זה.

מי שרוצה להזמין טי שירט אבל לא יגיע למפגש, שיגיב כאן ל-ONETWO3 ואני בטוח שתמצאו סידור.

כל מגיע למפגש מתבקש לתרום חטיף או שתייה, או צלחות נייר או מזלגות פלאסטיק. כמו כל דבר אחר באתר אנחנו לא מארגנים דברים למפרע, והכל נעשה בהתנדבות. הכל מסתדר בסופו של דבר. ההצעה היחידה היא להגיע עם שתייה אישית למקרה של יום חם במיוחד.

שכולם יידעו ש-ONETWO3 לא מרוויח מהעסק הזה. ההזמנות של הטי-שירט רק מקטינות את ההוצאות על הפרוייקט המיוחד הזה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 22 תגובות

      1. רועי, נראה שפספסת את העדכון ולכן אני מצטרף להצעה של אור שהפוסט ישאר נעוץ למעלה שאנשים שהזמינו לא יפספסו אותט. לא נרצה שזיו ישאר עם סטוק שעליו שילם כסף.

  1. מי שמתכוון לשחק במפגש, מציע לכם להזמין את צבע החולצה בהתאם לקבוצות, ככה יהיה לכם מדים אינסטנט + מעריצים בתלבושת ביציע 🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט