מפגש הופס שבוע מהיום, והצגת הטי-שירט שתשבור את השוק / מנחם לס

כשתקראו פוסט זה אהיה כבר בעיר, מבלה בתפוח הגדול את הלילה לפני הטיסה לישראל. אני מגיע לשלושה אירועים חשובים, שניים מתוך חובה ואחד משום אהבה.

מפגש הופס בספורטק של פארק הירקון, בחנייה היכן שאבן גבירול ניפגש עם רוחק (אוקיי, 200 מ' מזרחה משם) הוא מסורת שהתחלנו לפני כתריסר שנים – מפגש של גולשי האתר ואנשי צוות, שלרוב מכירים אחד את השני רק בשם. לי ישנם 5 עורכים שאף פעם לא פגשתי מלבד באימיילים. אין כיף גדול יותר מלבחר פרצוף לשם שהפכת לידיד/יריב/קולגה/איש-מחלוקת ופלוגתא, ולפתע אתה מגלה שהוא מין צעיר מתולתל עם ג'ינג'ים בפנים, וכל מה שאתה מרגיש זה צורך לחבק אותו ולאמר "כל הכבוד!".

המפגש ביום ששי הבא ה-9/7 ב-11 בבוקר. יהיו כדורי סל, כדור פוטבול (אולי!), וכדורי ומחבטי בייסבול. אחרי הכדורסל הפוטבול והבייסבול הפכו לספורטים הבאים בתור בחשיבותם באתר, ורק כשמישהו יזרוק לעברך כדור בייסבול במהירות 100 מייל לשעה תבין מהו הקושי לפגוע בכדור עם אלה שאתה אוחז בשתי ידיים מעל כתפך ובסיבוב עם האלה אתה מנסה לפגוע בכדור הקטן. אגב, אם תצליח לזרוק כדור בייסבול במהירות 100 מייל לשעה (בערך 165 קמ"ש) אני מסדר לך חוזה ב-15 מיליון לפחות.(ואם אתה מוסיף איזה 'ספליטר' לכדור, אתה מקבל עוד 7-10 מיל.)

נשחק כדורסל, נתחרה בשלשות, נצטלם, נאכל, נשתה, נדבר מעט ונקנה את הטי-שירט המיוחד שיזמתו של גולש וותיק ונאמן יצרה. עלי רק לבשר לקונים הרבים (כבר קרוב ל-80) שעלות הטי שירט עלתה בגלל המחיר המיוחד שהיה על יוזם הפרוייקט לשלם למפיק בגלל שיצירה כזו על טי שירט (100% כותנה!) עולה הרבה יותר כסף, וכך הוא נאלץ לשנות את המחיר מ-25 ש"ח ל-30 ש"ח – עדיין מציאה. כל הטי שירטס יהיו שחורים עם כיתוב לבן, כי שחור על טי שירט לבן רק מעטים הזמינו. מי שלא מוכן לשלם את העלאת המחיר הקטנה שיודיע מיד בתגובה לפוסט זה.

מי שרוצה להזמין טי שירט אבל לא יגיע למפגש, שיגיב כאן ל-ONETWO3 ואני בטוח שתמצאו סידור.

כל מגיע למפגש מתבקש לתרום חטיף או שתייה, או צלחות נייר או מזלגות פלאסטיק. כמו כל דבר אחר באתר אנחנו לא מארגנים דברים למפרע, והכל נעשה בהתנדבות. הכל מסתדר בסופו של דבר. ההצעה היחידה היא להגיע עם שתייה אישית למקרה של יום חם במיוחד.

שכולם יידעו ש-ONETWO3 לא מרוויח מהעסק הזה. ההזמנות של הטי-שירט רק מקטינות את ההוצאות על הפרוייקט המיוחד הזה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. טיסה נעימה מנחם, תודה,
    לקראת המפגש שווה שמישהו יעלה מיקום מדויק של מפות גוגל, ונראה איפה בדיוק חונים. לא כולם מכירים את הספורטק אני מניח.
    חולצה מצוינת

  2. תודה מנחמנו ותודה לזיו
    חולצה מיוחדת. בעיקר אהבתי את הניקוד בתוך האותיות.
    זיו יקירי, חסרים רק טעמי המקרא, אבל אהנה ללבוש אותה בכל מקרה.

  3. מנחם כמובן מגזים לחלוטין . מדובר בחולצת טריקו שחורה פשוטה למדי עם הלוגו שאכן עיצבתי. מקווה מאוד מאוד שהלוגו ייצא חד על החולצה ולא מטושטש.

  4. היי מנחם
    אני מחכה בקוצר רוח למפגש הראשון איתך מאז שהגעת למשחק של שקד בגבעת השלושה ואני חושב שיהיה ממש כיף ומרגש לפגוש אותך🥳🥳

  5. שלום לכולם!
    אני קורא לפרקים כתבות nba (בערך אחת ביום) אך לא פיספסתי כתבת nfl כבר שנה. על הרבה כתבות היה לי מה להגיב אך לא הצלחתי להירשם לאתר. היום ניסיתי להיכנס דרך אימייל אחר, ובשעה טובה נרשמתי!
    אני רוצה לקנות חולצה M אך לא בטוח שאוכל לבוא למפגש. מה האלטרנטיבה?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט