האם ההאוקס טובים יותר ללא טריי יאנג? לא, עגל, הם לא טובים יותר. אבל הערב הם שיחקו את משחקם הטוב ביותר העונה ללא יאנג / מנחם לס

1.חברים וחברות ( זה במקרה שנילי עדיין כותבת בבלוגים החיים כי מאז שהתחלתי לכתוב פוסטים POST GAMES אני חוזה בהם וכותב באותו זמן ואין לי זמן לבלוג החי לצערי). זהו מאמרי האחרון עד ה-14 או 15 ליולי, כשאחזור מישראל. אז להתראות במפגש, ואז להשתמע ב-15 ליולי! (שבוע אחרי תתחיל האולימפיאדה; אין לזה סוף)

2. NO YOUNG? NO PROBLEM. YOUNG'S OUT? LOU'S IN

אני לא אטען לעולם ש ההאוקס טובה יותר ללא יאנג מאשר איתו. זה כמו לומר – בזמנו, במשחק הפלייאוף הראשון של מג'יק נגד פילדלפיה בפילדלפיה כשקרים היה פצוע ומג'יק קלע 42 נק' במשחק סופרלטיבי עם נצחון במשחק ואז בסידרה כולה – שהלייקרס היו טובים יותר ללא קרים.

3. אבל הלילה, ללא יאנג, ההאוקס שיחקה את משחקה הטוב ביותר העונה.

כשכל שחקן ללא יוצא מין הכלל מרגיש חובת הצטיינות, וללא טריי יאנג – כמו ביוסטון כשג'יימס הארדן שיחק איתה – המשחק שטף, רץ לו, כשכל החמישה משתתפים וקולעים (מלבד קולינס שהיה עסוק מדי בשמירה על יאניס, אבל הוא היה נפלא בצמצום יאניס ל-14 נק' לפני פציעתו – שאני מאמין שתתברר כחמורה היום, כשתוצאות ה-MRI יגיעו ממילווקי . ללא יאנג המחזיק בכדור, הכדור נע כשסוויט לו ויליאמס מנהל אותו כאמן, וההאוקס שלטו בבאקס והובילו כמעט ללא הפסד, עוד לפני פציעת יאניס.

4. התאמינו שהלילה SWEET LOU עלה בחמישייה בפעם הראשונה בקריירה שלו? לא יאומן כי יסופר!

לו ויליאמס שיחק ב-87 משחקי פלייאוף בסיקסרס, בטורונטו, ביוסטון, בקליפרס, ועתה בהאוקס. מעט מאד שחקני NBA שיחקו ב-87 משחקי פלייאוף. ובאף אחד מהם הוא לא עלה בחמישייה. סוויט לו הוא שחקן ספסל. כתוב לו זאת על המצח. אבל כשהלילה נייט מקמילן נתן לו את המפתחות, שחקן הספסל הזה, השוטינג גארד האופטימלי הזה, הראה שהוא כזה ייצור כדורסלני בלב, נשמה, ושרירים, שהוא שיחק הערב כאילו נולד להיות פוינט גארד. הוא החזיק בכדור בבטחון, שיתף את כולם במשחק, וגרם להאוקס להיראות לפתי כקבוצה 'קבוצתית' המשחקת EUROPEAN. אבל הוא גם עשה את נקודותיו (21 ב-7 מ-9 נהדרים) בנוסף ל-9 אסיסטים ו-5 קרשים. הוא-הוא היה גבור המשחק הלילה.

5. לו ויליאמס נשאל בסיום כיצד זה מרגיש להיות בן 34, בשנתו ה-16 בליגה

"זה לא מרגיש שונה בהרבה מלהיות בן 33 בשנה ה-15 בליגה. JUST GIVE ME A BALL, AND I"LL BALL AS LONG AS I CAN!

אני חייב להוסיף כמה מילים על סוויט לו הזה: הוא אחד מהשחקנים הפקחים ביותר ב-NBA. הוא ראה הכל, היה בהכל, ומאומה לא יוציאו משיווי משקלו.

אני משוכנע שבזמן האחרון הוא הרגיש כמו מעיל ישן ששכחו בבוידום. בהאוקס הוא נולד מחדש, והערב הוא השיל 7-8 שנים מגילו בצורת המשחק ששיחק, בהובלת הכדור, ובלקיחת שליטה מחלטת על הקבוצה.

מספרים עליו שכשהוא הלך לדראפט של 2005 (ניבחר 45, ישר מהתיכון) שאלו אותו כמין נסיון לבדוק את ה-IQ שלו, או לך תדע למה:

-לו, מי הוא האדם החכם העולם?

-"כמובן שוובסטר. זה שכתב את המילון…".

כרגיל, הוא עבד על השואלים כפי שהוא עבד – ועובד – על כל מי שמנסה להיטפל אליו.

מה זה אהבתי הלילה את לו 'SWEET LOU' ויליאמס!.

6. מה הגדולה של יאנג, ולמה הוא לא חסר הערב?

יאנג הוא השחקן האינדיבידואליסט האופטימלי. אולי לא הרמה של הארדן באחזקת הכדור וב'אחד-על-אחד' (אם כי בנטס הארדן הוכיח שהוא יודע גם לשחק אחרת!), אבל ראיתם מספיק את יאנג ואני לא צריך להרחיב על צורת משחקו. אבל את יאנג רוב האוהדים אוהבים, ללא שנאה כפי שהייתה שמורה לאינדיבידואליסטים אחרים בתולדות הליגה. למה אצל יאנג זה מתקבל?

כי הוא מלהטט בלי להציג. הוא מתעתע מבלי להרגיז. הוא נותן שואו ללא ראוותנות. הוא גם לא דופק על חזהו כגורילה אחרי שהןוא מצליח בפועלו. למה אצלוט הכל מתקבל? כי אין ספק שלו הכל בא בטבעיות. אין כאן כל הצגה. TAKE HIM OR LEAVE HIM. משחקו הוא חלק מאישיותו; חלק מלהיות 'טריי יאנג'. היום ההאוקס הפליאו במשחק נהדר ממש בכל הקצוות ללא יאנג, ואולי הלילנה הוא אפילו היה מפריע. אבל ישנם לילות שללא יאנג דבר לא הולך, ואז זקוקים ל-35 נקודות שלו.

7. הלילה הגנת ההאוקס שיחקה משחק הגנה לתפארת.

הגנה ההאוקס הייתה תמיד עם מוניטין שהיא משקרת כמו טופס של מס הכנסה.

הלילה ראינו הגנה חדשה, מאורגנת, קשת עורף, והגנה קבוצתית חכמה עם חילופים, וניטרול יאניס טוב יותר מאשר הוא נוטרל זה זמן רב. כמובן ששיתופו של קם רדיש שהיה פצוע רוב העונה – יחד עם ג'ון קולינס וקלינט קפלה מגיני ההאוקס הטובים ביותר – עזר מאד. כשההאוקס משחקת משחק הגנה אחראי כזה, ההאוקס היא ממש קבוצה טובה. חכו רק שדיאנדרה האנטר הפצוע, שאף הוא החמיץ את רוב העונה, יחזור לשחק (ואיתו גם כריס דאן), וכשטריי יאנג יחזור למלוא כושרו, לאטלנטה האוקס תהיה אחלה קבוצה, אחת מהמובילות במזרח, ובכל הליגה. אני טוען זאת מאז עברתי לגור כאן לפני כמעט שנתיים, והלילה הקבוצה הוכיחה את צדקתי, כשהיא חסרה שניים מכוכביה – יאנג והאנטר.

8. אחת הבעיות הגדולות של ההאוקס הייתה לאחרונה חוסר קליעה מה-שלוש.

אחד הקלעים הטובים שלה הוא בוגדן בוגדנוביץ', אבל מאז פציעת הברך שלו בוגדנוביץ' – כמו נשיונל ג'יאוגרפיק מגזין – הופיע פעם בחודש. הוא פשוט לא פגע וההאוקס בלעדיו כפיור שוטר היא לא ההאוקס הטובה.

אני ידעתי שאצלו זה עניין של כמו שאתה בן 15-16 ויש לך חברה מה-זאת חתיכה אבל היא מסרבת להתנשק. הצעיר יודע שכל מה שהוא צריך זאת נשיקה ראשונה ואז השאר תבאנה בצרורות.

כך היה הלילה. 'בוגי' פתח את המשחק בשלשה!!! ראית בפניו שהוא מרגיש כאילו איזו קללה עזבה את גופו. הוא סיים עם 7 מ-19 ל-21 נקודות כשהרוב משלשות, והרגשת שבוגי חזר להיות בוגי.

9. הבעייה של מידלטון היא CONSISTENCY. לכן הוא STAR אבל לא סופרסטאר!

איך זה שקריס מידלטון, שהיה כה נפלא במשחק השלישי נגד ההאוקס, היה כה גרוע הלילה? תסכולו נראה גם באחיזת הזרוע של גלינרי – ה-'HANG HOLD' המסוכן כל כך. הוא היה מתוסכל שבהיעדרו של יאניס, ההםרש היה 20, ונשאר 20. מידלטון היה פשוט גרוע עם 6 מ-17 ל-16 נק', וגרימת פאולים על ימין ועל שמאל, שרק בגלל מעמדו ככוכב לפחות 3 עבירות לא נישרקו.

מידלטון הוא כוכב. אבל הוא לא סופרסטאר. זה בגלל שסופרסטאר לא יכול להיות כה גרוע במשחק כה חשוב, והוא לא יכול להיכשל ולדדות כפי שהוא דידה אחרי שיאניס נפצע ויצא. זה הזמן להיות גדול. לקחת אחריות. להשתלט על שאר השחקנים של קבוצתך ולהתחיל איתם דהרה חדשה. במקום זאת הוא סתם נעלם, ופשוט לא ראו אותו מלבד הפאול הקשה על גלינרי.

10. אני מסתכן וכותב שהפציעה של יאניס היא HYPEREXTENSION של הברך. לפחות. עכשיו השאלה היא אם ה-ACL וה-PCL לא נפגעו. רק MRI יגלה!

היפראקסטנשיון ('יישור מוגזם'?) של הברך לא חייב לפגוע ברצועות ה-ACL וה-PCL, אם כי HYPEREXTENSION רציני מערב את הרצועות הללו. ה-ACL מבקר את התנועה קדימה ואחורה של הברך, ואת הרוטציה של ה-SHINBONE. רצועות ה-PCL מבקרות את התנועה אחורה של עצם הטיביה. אלה הרצועות הקושרות ומחברות את הטיביה לעצם הפמור. תלוי ברמת היישור המוגזם של הברך – כך תהיה רמת הפגיעה ברצועות. אם לא ניגרם להן נזק, הוא מסוגל לחזור לאליפות ה-NBA, אם הבאקס יצליחו לנצח את ההאוקס בשניים משלושת המשחקים הבאים, עם יתרון ביתי. אם הרצועות ניזוקו – הוא סיים את העונה.

11. כשיאניס יצא, ההוקס הובילו 52-62

הברך של יאניס 'BUCKLED'. כיצגד יגיבו שחקני ההאוקס???

היי…פתאום הם משחקים שמיניות. א-לה יורופ. סל של הולידיי ו-54-62. חשבתי שכאן ההזדמנות של הבאקס להתעורר לחיים ולהילחם עבור גבורם שנפל.

במקום זה?

הוארטר 54-64

קם רדיש – 54-66

בוגדנוביץ' – 54-69

קלינט קפלה 54-71

שוב בוגי…54-74…

במקום שהבאקס יתעוררו הם הרימו ידיים.

משנייה ועד סוף המשחק השאלה היחידה הייתה

האם הבאקס יצליחו להציל מכבודם ולהקטין את 20 ההפרש.

התוצאה הסופית – – – 88-110 – – – מספקת את התשובה!

12. השעה 1:00 בלילה נגד עצת כל רופאי. אני עדיין מתעסק עם כדורסל.

אני מפר את צווי הרופאים ללכת לישון ב-22:00, כמו כל זקן בן 84.

אבל, מצד שני, בניגוד לדעתם אני מרגיש שההתעסקות הזו באתר ובכדורסל שומרים עלי 'צעיר'.

השאלה היא מה יהיה כשאתבגר???

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
116 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
הבן הממזר של דנילו גלינארי

מנחם בוגדן עדיין ניגר 35 אחוז מהשדה והיה קליר פאת בהגנה משחק בינוני. סוויט לו והוארטר היו מעולים הגינגי התפתח ומשתפר ממשחק למחשק שם כמה סלים יפים בכדרור על שומר בכל ניסיון קאמבק של הבאקס והיה מצויין בהגנה
בהגנה אוקונגו היה מעולה ואחרי הפציעה של יאניס,קאפלה פרח בהתקפה חחח קלע מאחורי הקרש ועוד סל בפוסט ב1 על 1 😂😂😂.
קולינס היה חושך טאקר הרג אותו איזה הגנה אכל אותו בלי מלח קולינס סופט בייבי סופט לייק,קוזמה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  מנחם לס

קולינס לא היה מרכז הגנה של כלום הוא מנע את התנופה מיאניס שזה תפקידו מה שהיה צריך לעשות מתחילת הסידרה הוא טוב כמונע תנופה ובצבע יש קאפלה (חצי שני משום מה הפסיקו עם זה), הקרדיט להגנה על יאניס מגיע לאוקונגו. טאקר אין ככ מה לשמור עליו, מהמרים עליו על השלשות מהפינה והוא הימר וטאקר החטיא. שילמדו אותו לעשות עבירה שיאניס דוהר מהחצי במקום לתת לו כל משחק 1-2 לייאפים כאלה ויוריד לו את הידיים כמו שמידלטון הוריד לגלינארי וישלח אותו לקו.

אשך טמיר המקורי
30/06/2021 7:57:17

משחק הזיה.
קמתי חצי שעה לפני, ראיתי עדכון של רועי שהעכברוש בחוץ וחזרתי לישון.
הייתי בטוח שגם איתו הבאקס מנגבים, אז בטח בלעדיו כשבדקות הבודדות שלא שיחק נראו כעדר תרנגולות ערופות ראש ללא רועה.
קם בבוקר ורואה את התוצאה ההזויה הזאת ושיאניס עכשיו נפצע!
הפסדתי בהתערבות, חזרתי למכבסה לסחיטה+ייבוש.

הגננת משדה יעקב
הגננת משדה יעקב
30/06/2021 8:02:16

שמעון, מה זה הכינוי הזה??? זו אכזריות לשמה! או בעצם לשמו…

דוקטור רזי הופמן
30/06/2021 10:11:28

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
השם הולם אותך

ירון, החלום
ירון, החלום
30/06/2021 8:00:04

בס"ד
תודה מנחם.
ההוקס שיחקו היטב, גם כשיאניס היה על המגרש.
קיבלו רק 38 במחצית הראשונה, לפני הפציעה.
הסדרה עדיין פתוחה, לפחות כל עוד הכוכבים בחוץ.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/06/2021 8:02:09

תודה על המעורב

צ'יקו
30/06/2021 8:13:02

מנחם, לכתוב על יאנג שהוא עושה את הכל בטבעיות וללא הצגות זה כמו לכתוב ששמעון לא כותב שטויות ומפריז בהם. טריי הוא אחד השחקנים עם הכי הרבה מניירות וחי בסרט שראיתי בליגה בשנים האחרונות, החל מהשחלות לשחקנים בין הרגליים, הנפנוף הזה כאילו קר לו אחרי שהוא קלע זריקה מהלוגו (אחרי שהחטיא 7 כאלו). השימי הזה עוד לפני הזריקה. הוא אחד השחקנים אם לא הבכיר שבהם שעושה הכי הרבה הצגות ומלא במניירות. דוגמא קטנה – בעונה שעברה אטלנטה הובילו על מיאמי ב-5 דקה לסיום, טריי כבר סימן בידיו ואמר "ITS OVER" מיאמי חזרה והשוותה וקרעו אותם בהארכה, ריצת 19-0 מאז שיאנג סיים את המשחק. זה מדגיש כמה יאנג מלא מעצמו וחי בסרט.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  צ'יקו

שלא כמו הלשון של מייקל החיוכים של באטלר הסימן שאלה של מה עשיתי של לוקה הפרצופים והשרירים של השיקצה הצעקות של יאניס ההרקדות והחיוכים של סטף כן? שמעון לא כותב שטויות אם היו מקשיבים לו היו מרוויחים מר קאפלה הכוכב האמיתי של ההוקס

דה שוט
30/06/2021 8:21:26

אדביו = קאפלה משודרג
אייטון = קאפלה לעשירים
לופז = קאפלה עם קליעה
בסוף הכל מתנקז לקאפלה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

בדיוק חחחח יפה מאד אבל אייטון זה אדביו משופר שזה קאפלה בריבוע

צ'יקו
30/06/2021 8:23:18

אני כעת מכין שיעור לתלמידים שלי, אז אני אתן לך קצת שיעורי בית – תמצא לי איפה כתבתי שקאפלה הוא הכוכב של ההוקס.
.
יש הבדל בין פעם ב-, לבין כל משחק וכל מהלך.

גיא רוזן
30/06/2021 8:27:02
הגב ל  צ'יקו

שמעון ימצא?
זה מצחיק.
.
אני ממליץ להזכיר לו ש-
יאנג פח אשפה גדול.
שמעון לא היה בוחר בו לאולסטאר גם למשחק בשכונה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

שמעון לא יחפש הוא לא נובר אחורה יש לך את תכנת הריגול אני בטוח שתוכל למצוא את זה תוך 2 שניות. אם היה להיפך היית מוצא גם מוצא תתאמץ קצת

דה שוט
30/06/2021 10:11:08

חחחח רק חסר לטנש שתשים יד על האלגוריתם. תתחיל המלחמה הקרה 2.0

Glal
Glal
30/06/2021 12:55:22
הגב ל  גיא רוזן

לא אובססיבי בכלל… אחרי שמעון תצטרך לשלם למטפל שיציא אותך מזה

גיא רוזן
30/06/2021 8:28:44
הגב ל  צ'יקו

(אין האמור לרמוז שיש לי בעיה עם יאנג.
כל אותן הצגות לכאורה,
לא פוגעות באף אחד.
תראה את ההצגה של בברלי אחרי פלייגרנט על פול. זו הצגה דוחה של שחקן מאוס)

דה שוט
30/06/2021 10:12:11
הגב ל  גיא רוזן

שחרר מזה חבריקו – פול עשה פוסברי 😂😂😂😂

גיא רוזן
30/06/2021 13:24:42
הגב ל  דה שוט

מסתבר שחוק סמיילי תופס גם לגביך…

דוקטור רזי הופמן
30/06/2021 10:15:17
הגב ל  גיא רוזן

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
ענק כל האין האמור….
מון אמור

Glal
Glal
30/06/2021 12:56:07
הגב ל  גיא רוזן

אפילו השופטים השפוטים לא שרקו פלייגרנט אז מאיפה אתה ממציא את זה?

גיא רוזן
30/06/2021 13:01:06
הגב ל  Glal

מממ
אתה בטוח?
אתה צופה בכדורסל,
או שאתה סתם אוהד שלי?
.
(לא שזה משנה לנרטיב, אבל הוא קיבל פלייגרנט 1.
אם היית מציג עניין מינימלי בכדורסל, הייתי טורח להסביר את ההבדל)

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  צ'יקו

השוואות הוקס 2021 לקאבס 2007 ופילי 2001 בשביל טנש שלא מפסיקים לפלוט שטויות

מספרים בפלייאוף

סנטרים:
מוטומבו 13.9 נק, 13.7 ריב
ביג זי 12.6 נק, 9.7 ריב
קאפלה 9.7 נק, 11.8 ריב

קאפלה בלי קשר לסטט פה הוא השחקן החלש מבין ה3

פאוורים
טיירון היל 7.2 נק, 7.3 ריב
גודן 11.4 נק, 8 ריב
קולינס 14.3 נק 8.7 ריב

גודן וקולינס שחקנים מאד דומים ובאותה רמה ושניהם הרבה יותר טובים מהיל

סמולים:

ארון מקי 14.6 נק, 5.3 אס, 5.3 ריב
לארי היוז 11.3 נק , 3.9 ריב
קווין הוארטר 11.4 נק 3.8 ריב

מקי בבירור היה שחקן טוב מהוארטר והיוז שהם פחות או יותר די אותה רמה

שוטינגים

אריק סנואו 9.3 נק, 4.5 אס
סשה פאבלוביץ 9.2 נק
בוגדן 12.3 נק

בוגדן טוב יותר מהאחרים

רכזים (בשביל ההשוואה לברון רכז)

אייברסון 32.9 נק, 6.2 אס
לברון 25.1 נק 8 אס
טריי 29.8 נק, 9.5 אס

בשביל הצחוקים אפילו האפקטיבי של טריי (49.3%) וגם אחוזי השדה גבוהים (42.7%) משל לברון (44.2% ו-41.6%) ואייברסון. (42.5% ו-38.9%)

גיא עוד סיבובים במכבסה חחח ועוד ניסית לשקר עם 6 שחקנים בדאבל פיגרס חחחח שהאנטר ורדיש החשבת אותם חחחחחחחחח
אה ואם ההוקס בטעות יעשו גמר הם יהיו הקבוצה היחידה בהיסטוריה שעלתה לגמר ששום שחקן שלהם לא נבחר באולסטאר או אול NBA באותה עונה 🙂

……

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/06/2021 8:57:33

חתיכת הנדסת תודעה יצרת כאן בשביל להחביא את סנואו בקאבס.
מראה שוב כמה אפילו אתה לא מאמין במה שאתה כותב כאן.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

היה בקאבס למה להחביאוהיה שחקן חמישייה שגם בובי גיבסון רוצה לשים אותו? הנדסת תודעה חח
תכניס את מי שבא לך אתה מוזמן במקום סנואו

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/06/2021 9:06:22

אה, זה אפילו יותר גרוע ממה שחשבתי.
לקחת נתוני פלייאוף בלבד כשההוקס שיחקו בו נגד כמה מההגנות הטובות בליגה ובחרת להעלים את קיומו של גלינארי בשביל השקר.
עלוב

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ברור פלייאוף מה אתה רוצה להשוות עונה רגילה חחח
גאלו שחקן חמישייה? לא ידעתי 😂😂
אתה יכול לצרף אותו כיתרון זה משנה משהו מהעובדה שאיכות הסגלים זהה לחלוטין?
והיריבות של ההוקס הרבה יותר חזקות ממה שפגשו לברון ואייברסון
פילי והבאקס האלה היו שוחטים את דטרויט טורנטו והבאקס של אז
יאללה 10 סיב במכבסה תוג בקצב הזה תעבור לשטיפת מכוניות

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/06/2021 9:17:45

אם אתה רוצה להשוות את איכות הסגל התומך אז אתה אכן צריך לקחת את העונה הרגילה ולא את הפלייאוף בו יש השפעה עצומה לקבוצות הספציפיות שאתה משחק בו נגדם.
אתה בחרת את הפלייאוף כי בעונה הרגילה לא יכולת להציג את המספרים האלו כי הם היו מראים תמונה שונה לחלוטין.
סגל תומך זה לא רק חמישה. זה חלק ממה שווישפול ניסה להסביר לך כשהוא דיבר על שישה שחקנים כי אחרת יש לך רק 4 שחקנים להתייחס אליהם וקבוצות עמוקות פתאום יכולות להראות הרבה פחות טובות.
זה שאתה מודה שההוקס משחקים בפליאוף נגד קבוצות הרבה יותר טובות בעיקר פועל נגדך כאן כי זה מסביר למה לא נכון להשוות בין הסטטיסטיקה של שחקני ההוקס נגד קבוצות טובות לשחקני הקאבס נגד קבוצות גרועות יותר.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/06/2021 9:21:01

שניה, טעות שלי בעצם, נכתוב בשפה שאתה מבין.
קפלה, בוגדן, קולינס, הטרור גלינרי ווויליאמס היו שוחטים את דטרויט טורנטו והבאקס של אז ושמים עשרים נקודות כל אחד למשחק נגדם.

יאללה 10 סיב במכבסה 🤏🏻🥚 בקצב הזה תעבור לשטיפת מכוניות

הבן הממזר של דנילו גלינארי

תוגוש לא משווים עונה רגילה לפלייאוף שנינו יודעים את זה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/06/2021 9:32:58

תפסיק להמציא כדי להתחמק.
אף אחד לא אמר להשוות עונה רגילה לפלייאוף.
קח את הL שלך ולך להסתובב איפה ששוט יורה לך

דוקטור רזי הופמן
30/06/2021 10:16:16

אתם עובדים בכלל? עכשיו זה שעות עבודה, יה עצלנים!

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/06/2021 10:20:00

אתה גס רוח

Glal
Glal
30/06/2021 13:01:29

טוג לדעתי בלי ספק אתה המקבילה של הכלבת של הnba פטריק בברלי הישראלי

הבן הממזר של דנילו גלינארי

תוג הוא כלבת רק בפוליטיקה לא בכדורסל אבל השוואה יפה. בכדורסל זה אריזה אולי

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/06/2021 13:54:47

או
ל🤏🏻🥚 יש מעריצה 💩
סו קיוט

דוקטור רזי הופמן
30/06/2021 14:54:34

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כבר לא יודע על מה לצחוק, אז זה בשביל כל התגובות שהצחיקו.
ועוד קצת חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/06/2021 15:00:39

נייטרליות גסת רוח קלאסית

דוקטור רזי הופמן
30/06/2021 17:33:42

אבל קיבלתי שוב הוכחה שעורכים לי את ההודעות
תודה לגילאריז.

עידו גילרי
30/06/2021 17:39:06

פעם שנייה בלבד שאני עורך לך תגובה ואם תמשיך להעלות בכוונה הודעות שמקשות את הגלישה באיזור התגובות נמשיך בזה.
בינתיים את הרעל שלך אני נותן לך לפזר חופשי כמו לכל אחד אחר.
תמשיך אבל לפזר האשמות חסרות בסיס זו לא תהיה הפעם הראשונה שלך (מבטיח לא לערוך אותן).

דוקטור רזי הופמן
01/07/2021 4:46:50

איזו האשמה חסרת בסיס?
הרי ערכת ההודעה… אז יש בסיס להאשמה!

דוקטור רזי הופמן
01/07/2021 4:51:37

ועוד קטנה לגבי הרעל.
מי שמפזר פה הכי הרבה זה אתה והגילאריס אז אל תתפלא שמפזרים עליך בחזרה.

צ'יקו
30/06/2021 9:12:36

אני לא מאמין שאני נגרר לזה.
מול מי מטומבו התמודד במזרח?
מול מי קאפלה התמודד במזרח?
.
קולינס לפי הנתונים שהבאת הרבה יותר טוב ומועיל מהאחרים. יתרון לקולינס.
הורטר שני,
בוגדן ראשון
טריי (לפי הנתונים שהבאת) הוא השני בנקודות וראשון באס, שכלול של מקום ראשון
וזה בלי להזכיר את הספסל של ההוקס שם מחכים שני סקוררים מעולים בדמות גאלו ולו ווילאמס.
=
אטלנטה הוקס 2021 היא קבוצה יותר טובה מהקבוצות האחרות שהבאת.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  צ'יקו

לו וויליאמס סקורר עם אותה תרומה של בובי גיבסון ואריק סנואו
מה זה משנה עם מי התמודד אתה מאמת שהיריבות של טריי הרבה יותר קשות חחחח תזהר במה שאתה רושם
ההוקס ברמה בדיוק של הקבוצות האלה 1 ל1 לא יעזור לך לנסות להקטין את טריי

צ'יקו
30/06/2021 9:15:21
הגב ל  צ'יקו

שמעון מה באת להוכיח? שההוקס יותר טובים מהקאבס והסיקסרס? זה מה שאמרתי מראש.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  צ'יקו

באתי להוכיח שההישג שלהם אם יעלו לגמר יהיה לכל הפחות זהה.
אהה שכחתי לאותם צוותים מסייעים היו mvp אייברסון ולברון 😂😂😂
זה נראה לי מאזן את גאלו
וטריי הוא אפילו לא אולסטאר מקום 26 בליגה הוא אחרי סימונס וגובר
אגב ציקו אם הם כאלה חזקים למה כל העונה אמרת שהם בלוף ולא יעשו פלייאוף או יעלו ממקומות 7 8. מה זו הייתה הרמה של פילי והקאבס? או שהם לפתע נהיו טובים?

צ'יקו
30/06/2021 9:23:54
הגב ל  צ'יקו

שמעון, מי בוחר שחקנים לאולסטאר?
עד הראשון במרץ הקבוצה שלו היו מקום 14 במזרח.
דיווחים שקפלה וקולינס לא אוהבים לשחק איתו החלו לצוץ ללא הרף.
את מי אתה מאשים שהוא לא אולסטאר?
בעונה שעברה אם אני לא טןעה הוא נבחר לחמיישית האולסטאר.
על מה אתה מדבר?

Yinon Yavor
30/06/2021 9:50:33
הגב ל  צ'יקו

הקאבס 2007 היו טובים יותר מההוקס של היום, בעיקר בגלל הכוכב שהוא בפירוש טוב יותר. הם גם נאבקו בקבוצות טובות בדרך לגמר.
על פילי 2001 אין הרבה מה לדבר – הם היו קבוצה לא מרשימה שלא הדיחה אף קבוצה טובה בדרך, בניגוד להוקס השנה (פילי של השנה חזקים, גם הבאקס).

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  צ'יקו

ציקו אל תיתמם שנינו יודעים שאמרת את זה בלהט רגע הייטרי. נראה לך אני יתחיל לחפש פוסט לפוסט חחח. פעם אחת שניסני ביקש ממני להראות לו יום אחרי זה הבאתי לו לינק. מאז עבר המון זמן

גיוש כדאי לך להיות עסוק בMVP גנרל שלכם שלא יעשה במכנסיים היום

p
p
30/06/2021 9:08:49

באמת בלי לפגוע, יש לך בעיה בהבנת הנקרא או טיעונים לוגיים.
"טריי הוא אחד השחקנים עם הכי הרבה מניירות וחי בסרט שראיתי בליגה בשנים האחרונות"
אחד השחקנים – כלומר, יש עוד ואפילו יותר ממנו. מה אתה עושה, מביא דוגמאות נוספות, אתה מבין שזה לא סותר את מה שאמר?
בשנים האחרונות – ניתן להבין שלא מדובר ב30 שנה אלא יותר נניח עד 10, אז מה הקשר לג'ורדן?
מה שצ'יקו כתב היה שלבחור יש מניירות.
מה שאתה עשית זה להגיד שלאחרים גם יש, זה לא סותר את מה שצ'יקו כתב וסתם שקול ל"כן, אבל"

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  p

אין לי בעיה זה הובן טריי לא שונה מאף אחד אחר והוא לא אחד השחקנים…הוא כמו כולם

צ'יקו
30/06/2021 9:18:00

מה שאני כתבתי שיש לקאפלה חלק משמעותי בהצלחה של ההוקס מאז תחילת מרץ.
בפוסט אחר כתבתי שגם בוגדנוביץ הוא משמעותי עבור אטלנטה.
הוא הכוכב של אטלנטה מעולם לא כתבתי, במיוחד שהוא שחקן מוגבל שצריך שיפעילו אותו. בהגנה הוא טוב מאוד ובהתקפה הוא חוסם (סקרין) מעולה ועושה את תפקידו בצורה יוצאת מן הכלל.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  צ'יקו

כתבת במפורש את המילים קאפלה הוא הכוכב האמיתי של ההוקס.
אבל בסדר זה היה בלהט רגע הייטרי בבלוג החי

עידו גילרי
30/06/2021 12:00:24
הגב ל  צ'יקו

אתה מתבלבל שמעון (כלומר חלקית) הוא לא כתב את המילים האלה במפורש אבל משהו שאפשר להסיק ממנו את זה.
ה"כוכב האמיתי" זה קולינס של האשך.

אשך טמיר המקורי
30/06/2021 12:36:49
הגב ל  צ'יקו

מאשר

גיא רוזן
30/06/2021 12:39:39
הגב ל  צ'יקו

עידו,
אם שמעון בוחר להדביק ציטוט,
זה מתפקידו למצוא את אותו הציטוט.
דיון מזן ה-"לך תוכיח של אחותך לא זונה" זה דיון נורא.
.
(משעשע שמי שכתב על יאנג "שילמד לנצח את הניקס והקאבס קודם האפס הזה" רק לפני 3 חודשים מחפש ציטוטים של אחרים …)

עידו גילרי
30/06/2021 12:44:25
הגב ל  צ'יקו

כלומר אתה מתכוון לכל לדיון עם שמעון

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  צ'יקו

חחח גיוש מצחיק שאתה מוציא טראש טוק של על טריי חחח אני אטטרש עליו כמה שבא לי מעצבן אותך? חח ככה עושים הוצא מהקשרו נו אתה חם על תכנת הריגול לא מצאת את מה שציקו אמר? יאללה תמצא ותביא לנו את המידע 😂😂😂

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  צ'יקו

חבוב אני זוכר מה הוא אמר לא צריך להוכיח כלום ולחפש ולנבור אחורה הזכרון מספיק טוב. אתה לא חייב להאמין.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  צ'יקו

גילרי אני כן זוכר שהוא כתב את המילים האלה וגם האשך עם קולינס. הוא בפירוש כתב קאפלה זה הכוכב האמיתי
תראה לי את הציטוט שמצאת ואאשר לך אם זה זה אולי זכרוני הטעני

גיא רוזן
30/06/2021 13:32:12
הגב ל  צ'יקו

עד שיוכח אחרת,
אתה סתם משמיץ את צ'יקו.
.
הכי מצחיק?
ההשלכה.

עידו גילרי
30/06/2021 13:34:24
הגב ל  צ'יקו

חחח, היית מת – לא עובד בשבילך….
בשביל המחיר הנכון נשקול.

The Ljos of the Rings
30/06/2021 13:34:58
הגב ל  צ'יקו

טמטום פרפורמטיבי.

גיא רוזן
30/06/2021 13:35:21
הגב ל  צ'יקו

עד להודעה חדשה של
.
"טריי תגובה מחשידה".
.
זוכר שהכחשת שכתבת משהו בגינו של יאנג?
כתבת "די לשקר",
דרשת שאראה לך את הציטוט?
.
אז בבקשה.
עכשיו אתה צריך להביא את הציטוט,
תגובה מחשידה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  צ'יקו

גיוש אתה משעשע בניגוד אליך שמעדיף את סימונס על טריי טריי תמיד דורג אצלי טופ 10 בליגה. אני מטטרש גם לברון קאווי יאניס סטף ואמביד זה לא קשור אחד לשני כלל דעתי על כולם ידועה. לך תביא מהאלגוריתם את הציטוט הזה.
עכשיו בניגוד אליך שאמרת שאתה מעדיף עליו את סימונס ומזל שגילרי סטר לך בזמן חחח זה משעשע באמת הבאת הציטוטים.
אגב בטופ 20 שלך היו כזכור דריימונד גרין סימונס ודומיהם דריימונד האולסטאר 😂😂😂
גם קאפלה אמרת פעם ביוסטון שהוא אולסטאר זה היההאחד המצחיקים
אז למכבסה 10 סיב על חום גבוה

גיא רוזן
30/06/2021 14:21:43
הגב ל  צ'יקו

שמעון,
כרגיל. בין מה שאתה כותב לבין המציאות –
0 קשר.
המצאה אחת גדולה.
.
הרי אתה הבאת את הפוסט בו אני כותב שיאנג שחקן טוב יותר,
ושהבחירה האישית שלי בינו לבין סימונס היא תלויית סיטואציה.
.
אז למה לשקר?
בגלל שזה מתאים לך לנרטיב?
הרי ברור לך שאני בקלות מהיר לך את הציטוטים שלי ושלך.
.
מתי כתבתי דריי טופ 20?
עוד המצאה מבית היצור השמעוני.
.
כן,
הרווחת ב-"יושר" את הכינוי טריי תגובה חשודה.

דה שוט
30/06/2021 14:31:07
הגב ל  צ'יקו

הכוכב האמיתי של הטמיר זה מקונל, כל השאר זה ברירות מחדל

אור
אור
30/06/2021 14:33:07
הגב ל  צ'יקו

גיא – זה באותו מקום שכתבת שדריי צריך להוביל קבוצה. תחפש

דוקטור רזי הופמן
30/06/2021 10:13:41

עכשיו זה כבר רק טנ"ש נגד ש.
בר-רובין כבר כבר לא בעגלה של שימון, נראה לי שהוא מתחיל להתחרט או להתחרטט, מה שקודם….

חגי "התותח" ניסני
30/06/2021 9:54:58
הגב ל  צ'יקו

דאנק מהדהד לפרצוף = שחקן מרגש ועוצמתי
לעבור מעל שחקן אחר = הפגנת דוממננטיות
ברייק אנקל + בהייה בשחקן שהפלת = וירטאוזיות מלאכית + רק שימשיך ככה
.
מאוד אוהב פרשנויות. זה בכלל לא בא מפוזיציה
.
אתה יודע מה לא רואים אצל יאנג – חוסר פירגון לחברים, או חוסר קבוצתיות. הוא יעשה הכל בשביל לנצח והוא ינסה להכניס כמה שיותר את החברים למשחק. בחיים לא ראיתי אותו צועק על חבר שלו לקבוצה או מזלזל בו בפומבי, וכשתשמע את הראיונות שלו גם אחרי שהוא קולע 48 נקודות בגמר איזורי הוא מפרגן ישר לקבוצה. אבל הי בוא נמשיך לשנוא אותו, הוא הרי לא בטאלר התחרותי שבשם התחרותיות ינסה להשפיל את החברים ולדרוש טרייד.

צ'יקו
30/06/2021 13:52:51

היי חגי. מה שלומך?
הרבה זמן לא דנו ביחד. 😉
אני לא אוהב חוסר כבוד כלפי אחרים. כאשר קלבר של מיני הטביע על לופז ועמד והסתכל ואז לופז הלך לתת לא מכות הייתי בצד של לופז.
אני מכיר את הסוגים השונים של חוסר כבוד ליריבה, וזה דוחה בעיני.
.
יופי! ככה צריך שחקן להתנהג עם קבוצתו! לשבח אותם ולהגיד שבזכותם. מצוין.
לגבי להכניס חברים לעניינים פחות מסכים איתך בעיקר מכיוון שאני ראיתי לא מעט פעמים שהוא זורק מהלוגו בלי למסור מסירה לחבר.
.
לגבי באטלר ומייקל שהכו והשפילו את חבריהם- אני מבין את העקרון שעומד מאחורי הענין אך לא מסכים עם הדרך. כבר בשיקגו כאשר באטלר ודי-וויד יצאו נגד הצעירים והמאמן הייתי נגד היציאה לתקשורת לפני הכינוס הקבוצתי.
גם העונה כאשר באטלר אמר על הקבוצה שהם משחקים לא טוב ודחף את באם להיות אגרסיבי יותר זה נבע מתוך רצון שיהיו יותר טובים, אבל לפתוח את זה לתקשורת זה לא נכון אבל באם לקח את זה בצורה נכונה והקשיב לו.
.
את יאנג ראיתי משפיל פעם אחר פעם בחוסר כבוד שחקנים שעברו קריירות בליגה, וכן זה גורם לי סלידה עמוקה מהבן אדם.

דוקטור רזי הופמן
30/06/2021 14:59:20
הגב ל  צ'יקו

ההעבות האלה בין הרגליים באמת משפיל.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מה משפיל אצלנו בשכונה כל יום עושים את זה. המשחיל שלנו זה גמייקל גרין חח הוא משחיל כמעט אחת כל ערב למרות שגם מאבד כדורים ולא תמיד מצליח😎

ד"ר מלבי
ד"ר מלבי
30/06/2021 17:01:25

יאנג הוא לא רק דברים רעים, הוא כנראה לא לגמרי פח אשפה אנושי (כמו רון ארטסט), אבל הוא שחקן זחוח שלא מבין את מקומו בעליל. מאוד מקווה שהוא יתבגר, כי כרגע יש הרבה מאוד מקרים שמאוד לא נעים לראות אותו – מנסה להשפיל וטרנים, פונה לשופטים בזלזול… יש עוד דוגמאות, הוא פשוט צריך לחזור לקרקע קצת.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  ד"ר מלבי

וטרנים צריך להשפיל רק ככה אתה זוכה מהם לכבוד ומוריד אותם מהבמה.
השופטים? מגיע להם סטירות לא זלזול
אין איתו שום בעיה הוא עושה מה שעושים כולם
מי שמתבייש מתייבש

חגי "התותח" ניסני
30/06/2021 18:36:16
הגב ל  ד"ר מלבי

צי'קו קודם כל שלומי סבבה יחסית לימים טרופי שינה אלו. מקווה שגם אתה שורד.
בנוגע לזריקות מהלוגו: השנה יאנג עמד על 36.3% בזריקות שהן בין 30-40 פיט בפלייאוף הוא ירד אומנם ל29% אבל זה מדגם קטן מדי עבור זה. אז זו למעשה זריקה די טובה עבור ההוקס בטח בהתחשב בזה שזה מותח מאוד את המגרש ומוציא את ההגנה החוצה דבר שמאפשר אחר כך סלים קלים לחברים. אני חושב שהאהבה שלך לבאטלר קצת מעוורת אותך לראות את הצדדים הסופר פרובלמטיים שלו והשנאה שלך ליאנג מדגישה כל דבר שהוא לא בסדר. ולגבי השפלות רק תן לי להבין זה כן בסדר לדפוק דאנק מהדהד על מישהו אבל בין הרגליים לא? (ותודה לעידו על התובנה הזו)
.
מלבי מה ההבדל בין וטרן לרוקי? מה זה נותן פריבלגיות יתר? מה יש מעמדות? התפיסה הזו רק משמרת את הדברים הרעים שבליגה. אני מסכים שהזלזול בשופטים הוא לא לעניין – רק שאת זה כמעט כל שחקן בליגה עושה כולל אחד השחקנים האהובים עלי ולדעתי שחקן שהוא אהוב כקונצנזוס – הג'וקר שלא מזמן כשלא נשרקה עליו עבירה ברורה כמעט הרביץ לשופט. (או שאולי בגלל שהוא MVP אז מותר לו, לא יודע)

ד"ר מלבי
ד"ר מלבי
30/06/2021 23:18:57

אני לא אוהב שגם וטרנים עושים את זה. המודל בעיניי זה טימי, אבל מה לעשות, לא כולם נשגבים כמונו. אז המינימום זה שאם אתה כבר מתבריין על מישהו- לפחות תראה שאתה באמת טוב יותר. אחרת זה נראה פטתי..
אגב יש הבדל בין לצעוק ולהתלונן לשופט לבין לעשות לו הצגות פנטומימה של ״פתח את העיניים״, שזה לא מכבד בעליל ואין לזה צורה, הוא לא משחק בשכונה ולא מתנהגים ככה.

וזהו, אולי אני שואף למשהו נשגב מידי, אולי באמת, אני מקבל את הטענה. אבל להגיד שיאנג נקי? רחוק מהמציאות…

חגי "התותח" ניסני
01/07/2021 4:02:25
הגב ל  ד"ר מלבי

אני ממש לא חושב שיאנג נקי. רחוק מזה. היות וכתבתי את זה הרבה פעמים לא חשבתי שאצטרך לכתוב את זה עוד הפעם אבל רק כדי להבהיר אני לא אוהב את ההצגות הללו. אני לא אוהב את הריקודים את החגיגות וכו'. לא אוהב שצועקים על שופטים או שבכלל מדברים איתם (למרות שנראה בNBA שלפעמים אין ברירה כי אחרת הם באמת מתייחסים כמו אוהדים ולא כמו אנשי מקצוע מבחינת הכבוד השונה לשחקנים) גם אני אוהב את מה שטימי הקרין, ובכלל המודל עבורי לשחקן מבחינת התנהגות זה קרלוס פויול – בלי מכות בלי להתווכח עם השופטים – רק להתרכז במשחק 90+ דקות של משחק. אבל ברשימת האנשים הרעים – יאנג לא קרוב ללהיות בראש הרשימה.

Berch
30/06/2021 8:23:28

חיכיתי למעורב שלך
הרבה זמן אתה מדבר על אטלנטה והגיע הזמן לומר – אתה צודק 🙏👍💪
😁

trusttheprocess
trusttheprocess
30/06/2021 8:26:44

השמועות אומרות על פציעת ACL ליאניס
בתכלס הם יודעים אם יש לו ACL לפני ה MRI כי הבדיקת לצ'מן היא מדויקת ביותר מ 90 אחוז
לאמביד קרה אותו דבר בדיוק במהלך העונה והוא החמית שבועיים וחצי ו 10 משחקים
אז גם אם יאניס קיבל רק הייפראקסטנשן הוא גמר את העונה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  trusttheprocess

זה בהחלט נראה ככה. רופא אליל לא רואה אותו חוזר
עכשיו אם טריי חוזר זה שלו להפסיד. ההוקס תמיד היו אנדרדוג עד עכשיו נראה אם בכלל אם טריי יחזור ואיך הם יהיו עם משקולת הפייבוריט

Alex Rabino
30/06/2021 9:04:54

היה שווה לצפות במשחק רק בשביל לו וויליאמס והסל המשוגע של קלינט קאפלה שנזרק מאחורי הסל.

עידו גילרי
30/06/2021 9:29:38
הגב ל  Alex Rabino

ולא היה צריך להיחשב…

Yinon Yavor
30/06/2021 9:52:26

למה לא? יש חוק נגד זה?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/06/2021 9:54:31
הגב ל  Yinon Yavor

כן
יש חוק נגד זה.

Yinon Yavor
30/06/2021 10:02:36

מה החוק אומר? שאסור לעבור מעל הקרש?
בכל מקרה – מה ההיגיון מאחורי חוק כזה? נשמע מוזר.

עידו גילרי
30/06/2021 10:18:59
הגב ל  Yinon Yavor

כל כדור שעובר מעל הקרש מאחורה נחשב חוץ.
ההגיון? שלא ינצלו את הקרש בעיקר למסירה אני מניח.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/06/2021 10:23:32
הגב ל  Yinon Yavor

לא רק, בשני הכיוונים.
אין לי מושג למה. לפעמים חוקים הם סתם שרירותיים.
אולי זה נולד מתוך המגוון של ההתקנים שמחזיקים את הסל בעבר

דה שוט
30/06/2021 14:36:32
הגב ל  Yinon Yavor
דה שוט
30/06/2021 14:37:39
הגב ל  Yinon Yavor

אבל קאפלה בחברה טובה (בירד, מייקל, קובי, לברון… קפאלה!!!)

עידו גילרי
30/06/2021 14:38:51
הגב ל  Yinon Yavor

מה לא חד משמעי?
חד וחלק.

דה שוט
30/06/2021 14:46:13
הגב ל  Yinon Yavor

לבירד פוסלים את הסל – לאחרים לא בטוח

עידו גילרי
30/06/2021 14:47:35
הגב ל  Yinon Yavor

זה שלא פוסלים לא אומר שהחוק לא שם…

עידו גילרי
30/06/2021 14:49:05
הגב ל  Yinon Yavor

גם לקאפלה אישרו…

דה שוט
30/06/2021 15:04:15
הגב ל  Yinon Yavor

עם כל הריוויו לא פסלו? מוזר

עידו גילרי
30/06/2021 15:05:42
הגב ל  Yinon Yavor

זה לא נכנס תחת המעטפת….

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Yinon Yavor

בסדר זה מתאזן עם השלשה הלא חוקית של טאקר וחוץ מזה למה לפסול סל כזה יפה עד שהוא קלע

RBAREL
30/06/2021 9:08:16

אל תתבגר אף פעם מנחם.

דוקטור רזי הופמן
30/06/2021 10:19:16
הגב ל  RBAREL

+85 ואחד לשנה הבאה.

עמיחי קטן
30/06/2021 9:15:45

תודה מנחם. אני מצפה כבר לראות אותך ואת כולם במפגש…

נאחל בריאות ליאניס וטריי.

thetroll
thetroll
30/06/2021 9:55:57

מנחם פוסט מעולה תודה.
בכל מקרה השחקן הכי טוב של אטלאנטה השנה בעייני הוא זה שבכלל לא עולה לשחק – מיסטר מקמילן (רעיון למעורב הבא שלך).
זה מה שאתה מצפה ממאמן – השחקן הכי טוב שלך לא משחק כולם מצפים שתובס ב 20 – 30. אתה עושה התאמות מאמין בסגל שלך מחדיר בו מוטיבציה עולה ולוקח את המשחק (גם כשיאניס היה עדין על הפרקט הם נראו כעומדים לנצח כ נ גד כל הסיכויים).
הבן אדם לקח קבוצה לא מתפקדת הביא אותה עד לגמר המערב ויש מצב לגמר הכללי. אני לא חושב שיש מישהו ששם את ההוקס בגמר הכללי בברקט.
העיף את הניקס בכמעט סוויפ הרס את פילי מי היה מאמין ועכשיו גם הבאקס בדרך.
בסוף יתברר שההחלטה הכי חשובה שהתקבלה השנה בליגה על ידי מישהו/כלשהוא זה ההחלטה של הנהלת ההוקס לתת לו את המפתחות.
סוויט לו אדיר אני חולה על השחקן הזה. אני גם באמת לא האמנתי בראיון אחרי המגרש שזה משחק הפליאוף הראשון אי פעם שהוא עלה בו בחמישיה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  thetroll

כל מילה

עגל
30/06/2021 13:20:09
הגב ל  thetroll

+1
אבל מנחם לא יעשה מה שאתה אומר, בדרך כלל הוא יורד בעיקר על המאמנים

thetroll
thetroll
30/06/2021 14:48:36
הגב ל  עגל

חחחח 🙂

אהרון שדה
30/06/2021 10:04:45

יאללה כל העונה הוכרעה על פציעות
חמישיית הפצועים בפליאוף
קיירי
הארדן
יאנג
יאניס
קוואי
דיוויס

ולא הזכרנו
את בראון קונלי איבקה ואחד כמו מארי שנפצע טרם הפליאוף

Yinon Yavor
30/06/2021 10:52:26

מהתקציר נראה שיאנג יוכל לחזור בקרוב – לפחות בעיניים בלתי מקצועיות שראו אותו חוגג אחרי שלשות של חבריו. נראה שהוא נשען עם מלוא המשקל שלו על שתי הרגליים בצורה שווה, לכן נראה לי שלא ייעדר בהמשך, אלא אם כן לא רוצים לסכן אותו ליתר ביטחון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מ-ע-ו-ל-ה מנחם, כמה פנינים! תודה רבה. כל הכבוד לסוויט-לו ולהוקס בכלל.

The Pro
The Pro
30/06/2021 12:27:42

מנחם מעורבב טוב אבל הפציעה של יאניס צריכה להיות בכותרת.
זה כבר הפך להיות יותר מכוכבית.
גם יאניס וגם יאנג בחוץ ואפשר לשקול לבטל את העונה הזאת.

לו ויליאמס הוא ג'מאל קרופורד המודרני.
הפספוס הגדול הוא של הקליפרס שוויתרו עליו בשביל שחקן בינוני כמו רונדו.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  The Pro

בקצב הזה כריס פול ישחק מול סקיילר מייס(שם אכזרי בניימולוגיה מי קורא לבן שלו סקיילר? היה כבר קורא לו סקייווקר) או גף טיג ויעשה פוזות לצלמה בfmvp😎

עידו גילרי
30/06/2021 14:13:50

שמעון אני צריך שתסביר לי משהו.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

כן אדוני מה רצונך?

עידו גילרי
30/06/2021 16:37:55

אתה לרוב מנגב נכון?