אטלנטה ומילווקי נפגשות למשחק 4 בשלישי / רועי ויינברג

03:30-אטלנטה הוקס (1)-מילווקי באקס (2)

אחלה משחק. ניצחון יקרב את הבאקס לגמר בענק, גם אם לא יבטיח את העלייה (נגד קבוצה שחזרה מפיגור 2:3 מול הראשונה במזרח). אטלנטה חייבת לנצח. לפני שנכנס לעומק, נדבר על סימן השאלה הראשון – הקרסול של טריי יאנג.

אטלנטה הובילו ב-3 במשחק השלישי, יאנג נפצע כשהוא עם 11 מ-19 מהשדה. ברבע האחרון, אחרי שחזר, קלע 1 מ-4 מהשדה. הבאקס ניצחו את הרבע, 17-30. אם יאנג לא בריא לחלוטין הסיכוי של אטלנטה קטן מאוד. הם תלויים בו.

אחרי נפילה במשחק השני, טריי היה טוב במשחק השלישי. 35 נקודות ו-4 אסיסטים בלבד, כשמילווקי הייתה מוכנה להמר על הקליעה שלו מרחוק (11 מ-19 הניסיונות הראשונים שלו היו מהשלוש). לא בטוח שזה היה עובד להם אם הוא לא היה נפצע, ולכן הכשירות שלו קריטית.
גם איתו, לא בטוח שזה יספיק. ההרכב של מילווקי עם יאניס כסנטר היה קטלני במשחק הקודם (17+ ב-3 דקות). הוא בעיקר שיחרר את קריס מידלטון שנתן רבע רביעי מדהים והסתדר בקלות עם כל מה שאטלנטה ניסתה מולו.

ההרכב הזה עובד, ב-2 דרכים. הוא מונע מההוקס אופציה "לצוד" את ברוק לופז או בובי פורטיס בפיק-נ'-רול של טריי, כשיש לבאקס 5 שומרים טובים שיכולים לקבל אותו בכל מצב. הוא עבד גם בהתקפה: ג'ון קולינס התקשה לפרקים מול מידלטון ונוצר יתרון לבאקס, כפועל יוצא מזה שטריי "הוחבא" בהגנה על פי ג'יי טאקר.

החילופים האלה הקשו מאוד על טריי. הוא התפוצץ מהשלוש והיה בערב קליעה אדיר, אבל רק 23 זריקות (לעומת 34 במשחק הראשון) ו-4 אסיסטים. כשהוא בספק להערב, ובכל מקרה לא בריא, אין סיבה שהם לא יעבדו שוב. הבאקס גם הראו שהם יכולים לנצח אותו עם הדרופ שעבד נהדר במשחק השני.

השאלה הגדולה היא האם לאטלנטה יש את הכלים כדי להתמודד עם החמישייה הנמוכה של הבאקס. קלינט קאפלה לא שיחק דקה ברבע האחרון, וקשה לראות אותו מקבל דקות לצד קולינס מול חמישייה מהירה יותר מהצד של מילווקי. הוא אולי פתרון עדיף על קולינס, הגנתית, אבל לא בטוח שיש להם את הכלים בהתקפה.

מילווקי גם לא קבוצה מושלמת. ניצחון של ההוקס יטרוף את הקלפים וישים את הלחץ על הבאקס, אבל פערי האיכות גדולים מדי, לפחות על הנייר. טריי בריא מספיק טוב בשביל שתהיה התמודדות שקולה וניצח בצדק את מילווקי שלא ידעה איך להגיב לו עם הגבוהים שלה, אבל החמישייה הנמוכה של הבאקס נראית כמו אחת שיכולה לעשות את זה. הם יכולים לצפות ל-44 נקודות משותפות מהולידיי ומידלטון בערב, גם אם בחלוקה שונה מה-6 וה-38 שהיו במשחק השלישי.

אטלנטה קבוצה טובה שעשתה פלייאוף נהדר, אין ספק. הרבה מאוד אנשים זלזלו בה ואכלו את הכובע (בהזדמנות הזאת מגיע קרדיט לשב"ר שזיהו את הפוטנציאל עוד מתחילת העונה). אבל למרות זאת, נראה שזה כמעט גדול עליהם. במיוחד במשחק השני בסדרה, ובעיקר עכשיו כשיאנג לא בריא לחלוטין. הפריוויו נכתב תחת ההנחה שהוא ישחק, אבל הוא לא יהיה 100%. גם אם ייתן משחק טוב, לא בטוח בכלל שזה יספיק. מילווקי תנצח.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 190 תגובות

        1. אהה,
          כאשר זה שחקן שאתה אוהד זו לא הצגה.
          כל השאר כן … אתה כתבת במפורש –
          אם השחקן חזר לפרקט הוא לא פצוע.
          מילים שלך.
          .
          המציאות על פי שמעון.
          לא קשורה לכלום,
          אבל משעשעת משהו…

          1. הוא לא פצוע הוא פשוט לא בשיאו יש הבדל הוא יכול לשחק אולי נראה במשחק אם בכלל ואתה משווה את טריי לפח פול היה עדיף לכם שישאר פצועמאז,חזר אתם בפיגור ב3 משחקים
            הפציעה שלו בניגוד לפול אמביד אמיתית אבל העיקר שאתה מאמין לפול זה הכי חשוב
            אם טריי יקלע 40 אני יצחק בהחלט על ה"פציעה" שלו. אי אפשר לדעת יכול להיות שהוא סבבה ורוכב על זה כמו שעשה עם הכתף זה בטח שכחת שאמרתי שזה סתם אה…
            אם הוא יראה כמו הארדן אז אולי יש לו פציעה חח

            1. גיוש בתור רופא אליל אני מזהה היטב פציעות חרטא מי מחרטט ומי פצוע באמת לוקה טריי עם הכתף אמביד חרטא.

              דיוויס קיירי הארדן קאווי טריי משחק קודם עם הקרסול אמיתי.
              נראה אבל אם הקרסול באמת נשאר או עבר

            2. הנרטיב של שמעון. תענוג.

            3. באמת שאני לא מבין, איך אתה מרגיש בנוח עם הטקסטים האלה

            4. אוי שמעון כביסה משולשת עשו לך, אתה צריך לפנות את המכונת כביסה לניסיני

  1. מילווקי תסגור את הסיפור במשחק החמישי אצלה בבית היא גדולה על אטלנטה לאחרונה לא יהיה פשוט להגיע לפליאוף בשנה הבאה לפחות לא ישירות בליגה של ברוקלין , פילי , מילווקי, בוסטון , מיאמי , ניקס , וושינגטון ואינדיאנה .

    1. נו באמת. מה ההוקס צריכים עוד לעשות בשביל שיספרו אותם. ההוקס הרבה יותר קרובים ברמה לטופ 3 במזרח מאשר למיאמי ובטח שלאינדי. וזאת בעונה עם אינסוף פציעות והיעדרות ממושכת מאוד של האנטר (רק לחשוב שהמחליף שלו כרגע זה סלומון היל..)

    2. אני בכלל לא בטוח שההוקס לא חלק מהטופ 3 במזרח (עם ברוקלין ומילווקי). גם אם נעניק לפילי עדיפות, שם זה נגמר. אטלנטה ניצחו די בקלות את הניקס, מיאמי ובוסטון הוכיחו את עצמן בעונות הקודמות, אבל יצטרכו חיזוק, ואני לא מצליח להבין איך וושינגטון ואינדיאנה מתקרבות בכלל לאטלנטה שפשוט נותנת ריצת פלייאוף נהדרת.

    1. למיטב הבנתי,
      מדובר על חבלה בעצם השוקה מעל מפרק הקרסול.
      להבדיל מנקע (מתיחה של רקמת החיבור),
      חבלה שכזו מטופלת על ידי טיפול בסימפטומים –
      כאב, ונפיחות הנובעת מההמטומה.
      אי אפשר לדעת באמת מה המצב,
      היות והיעדרות מחבלה בעצם יכולה לנוע מימים בודדים לתקופות ממושכות.
      מה שאנחנו כן יודעים זה שהטראומה (לפחות ממבט דרך המרקע) עשתה רושם פחות חמור.
      .
      מחזיק לכם אצבעות.

  2. תודה חבר.
    .
    מקווה שסוף סוף 2 מהביג טרי יפשלו. עוד תצוגה כזו של מידלטון וזה סגור סופית. הייתי רוצה לראות את אוקונגוו יותר על יאניס. לדעתי יעשה עבודה לא פחות טובה מקפלה

  3. תודה רועי.
    מילווקי הרשימו אותי לאורך הפלייאוף הזה מבחינה מנטלית ביכולת שלהם להתאושש ברגעים קשים בסדרה נגד ברוקלין וביכולת לדרוס נגד מיאמי. אם אחרי ההפסד במשחק הראשון הם היו במצב התאוששות והחזרת הביתיות, עכשיו הם נמצאים באתגר הפייבוריטית, וכמו שראינו אצל פילדלפיה בסדרה הקודמת, זה לא קל בכלל נגד אטלנטה הזאת. אני נוטה להאמין שמילווקי ינצחו, בטח אם טריי לא ישחק, אבל עדיין יש לאטלנטה את היכולת להפתיע.
    בכל מקרה, ולא משנה איך העונה של אטלנטה תיגמר, הם הצליחו לתת ריצת פלייאוף טובה (למעשה, הכי טובה של המועדון מאז שנות ה-60) ולשכנע במבט לעתיד את מי שהטיל ספק בפרוייקט שלהם (כמוני לפני כמה חודשים למשל).

  4. מזכיר לכם, בסיבוב הקודם, לאחר משחק 3, היינו באותה תוצאה. אטלנטה פיגרו 2-1, אמביד ופילי נראו טוב מאוד. בעונה הרגילה פילי נראתה טוב כידוע וסיימה מעל הבאקס. פילי גם שיחקה עם רוסטר די מלא, ומלבד דני גרין שנפצע במשחק השלישי, לא היה חסר לה כלום, ובכל זאת אטלנטה ניצחה אותה.
    בקיצור – הסדרה לא נגמרה, ואטלנטה לגמרי במשחק. באמת לא צריך להתרגש ממשחק 2 וההפרש שהיה בו. במשחק 3 אטלנטה היו קרובים, הובילו עד אמצע הרבע הרביעי, היו בפיגור 3 נקודות פחות מ4 דקות לסיום, וכל זה עם כאשר יאנג משחק פגוע ברבע האחרון ולכן קולע רק 3 נקודות, מצד שני מידלטון בתצוגה פסיכית של 8 מ13 מהשדה מתוכם 4 מ6 מהשלוש. זה היה המשחק.
    בקיצור שום דבר לא גמור בסדרה הזאת.

  5. מקווה שיאנג יעלה כשיר הערב. מגיע לאטלנטה לרדת גאים, גם אם מפסידים. הם עשו מעל ומעבר.
    תודה רבה על הפריוויו

  6. פינת ג"ס. מבוא לעסקאות ולתשלומי מס 101.
    .
    ג"ס לראשונה בתולדות הליגה נכנסת לטריטוריה המכונה משלמת מס חוזרת. קבוצה שבשלוש מתוך הארבע שנים הקודמות שילמה מס תשלם בשנה החמישית דולר אחד נוסף לכל דולר חריגה מתקרת המס שהיא בערך, השנה, 136.6 מיליון דולר.
    .
    ג"ס , לפי החוזים שהיא מחויבת עליהם פלוס החתמת שחקן על MLE שעומד על 5.8 מיליון דולר אורה לשלם כ 181 מיליון דולר משכורות פלוס כ 214 מיליון דולר מס. סה"כ כ 395 מילון דולר. רוב הקבוצות משלמות בשנה בין 120 ל 130 מיליון דולר.
    .
    הבעלים שירטט את הקו בחול. 400 מיליון ולא יותר .
    .
    המשמעות לא יהיה מצב שהו לחוזים הנוכחיים תתוסף החתמה של אוברה בין אם כדי להשאירו ובין אם כדי להחליף אותו בשחקן אחר. תוספת חוזה של 15 מיליון דולר משמעה תשלום 105 מיליון דולר נוספים. מה שנקרא, עד כאן.
    .
    נגזר מכך שכל עסקה שתביא לג"ס יותר כסף (בחוזים) ממה שתוציא לא תעבור.

      1. לאוברה יש הערכה עצמית גבוהה ויכולות גבוהות במספר תחומים אבל העונה בג"ס הבליטה את מה שאין לו. בעיקר בכל מה שקשור לחכמת משחק והבנת המיקום שלו במארג הקבוצתי. גם ויסמן סובל מבעיות דומות אבל הוא רוקי שלא שיחק אפילו בקולג ואברה עבר כבר שלשו קבוצות. הוא רוצה חוזה בסביבות 20 מיליון לשלוש שנים . אני לא רואה קבוצות שעומדות בתור לתת לו אז ובכל מקרה רק 3 או 4 קבוצות יכולות לתת לו את זה מבלי להזדקק לשירות החתם והחלף של ג"ס.

    1. עניתי לך בדיומא לא תאמין מי הופיע שם חחחח צרפת ב' AKA "קינג סלייר" תעשה לכם חיים קשים בשישי. תקווה שדה ברויינה והאזר לא ישחקו (למרות שעדן האזר השנה ברמה של דור פרץ בערך, בלי להעליב 🙂 )

  7. תודה רועי אחלה פריוויו
    יאניס ביי פאר השחקן הכי טוב שנשאר, הוא גדול על המשחק, קולע 30 פלוס בכל מצב, כופה את רצונו בכוח ועצמה, מושלם על הקרש ובסביבתו, מנקה לוחות וטים מייט מושלם (ידע לזוז הצידה בשביל מידלטון ברביעי).
    יאנג כוכב גדול אבל ההתנהגות שלו כל כך דוחה שפשוט אי אפשר לאהוב אותו (ואני אוהב את כולם… כמעט…). הוא פצוע כמו שסבתא שלי פצועה כולה הלך אחורה דרך לשופט על הרגל – הבין שמילווקי הולכים לבעוט לו בתחת אז ברח לחדר הלבשה. שיעשה שם שימי תבורי מול המראה.
    מילווקי בשלושים הפרש

  8. תודה רועי
    ההוקס בריאים הם 3-4 במזרח (רחוק מעל ווש, אינידאנה שרק מתחילות את הבנייה )
    אבל הבאקס הם 1-2 במזרח … והם בניגוד להוקס די בריאים (רוטציה)
    זה של מילווקי להפסיד, והם לא יפסידו. לדעתי הפער בין הקבוצות, כמו שציין האשך הוא 4-1
    למרות המחמאות להוקס שיילחמו עד הסוף.
    שמעון תבין, בשורה התחתונה, לשחקן זוכרים אליפויות. לא תרוצים, הם משחקים גם עם פציעות שמפריעות לתפקוד. אבל רוצים להתחרות.
    אתה בטוח מכיר כששריר פשוט נתפס לך, או שקיבלת מכה ביד, אתה מממשיך לשחק ומגלה שקשה לך לבצע פעולות באותה צורה. אתה משחק טיפה שונה.

  9. בס"ד
    שלום עליכם.אני עדיין מאמין בהוקס,
    תלוי כמה הפציעה תשפיע על יאנג במידה וישחק.
    מילווקי כרוניים יותר, אבל במשחקים צמודים לא מתפקדים טוב בדר'כ.

  10. איזה כדורסל איום וקבוצות פרווה
    איזה פספוס של פילי , היו לוקחים אליפות בהליכה אפילו עם אחד כמו רוביו במקום סימונס

    1. דונט טראסט דה ברוזז…
      פילי זה חבורת לוזרים. ראינו מה עמבה שווה כשהכסף על השולחן, עם ובלי סימונס!
      גרעת…

        1. מחקנו אתכם שנה שעברה כשזה היה חשוב, גם השנה היינו מוחקים אתכם בפליאוף, אפילו מאמן כמו סטיבנס היה מוחק אתכם.
          שיחקנו מול הקבוצה הכי טובה באן בי איי לפני שנפצעו והצלחנו לקחת נצחון אחד אז מה זה פילי?
          כלום. הפרעעצס טבע בים…

            1. זה לא משנה את העובדה שהגועל הוא לוזר.

      1. אין צדק פציעות זה עצוב לכל צד, פלייאוף נהדר נהרס בגלל פציעות מדיוויס להארדן וקיירי המשיך עם קוואי, ומארי כמובן שעוד מלפני הפלייאוף גמר. עכשיו יאנג ויאניס.

    1. זוכר שכתבתי לך שהוא היה צריך להישאר עם סוויט לו ב 10 דקות האחרונות ולא להחזיר את טריי…? הנה זה למה. בוא נראה אם חחזיקו מעמד עד הסוף 🙂 זה יהיה נפלא.

  11. ההוקס עם שישה שחקנים בדאבל פיגרס, לאייברסון היה את זה וגם ללברון. איזה שטויות. זאת קבוצה חזקה מאוד עם כלים התקפיים לא מוגבלים

          1. חיוך של מבוכה (אני משער, לאור השטויות שאתה כותב…)
            .
            כמה קלעו אותם "3"?
            יש לך מושג?
            .
            (ברור שלא. אחרת היית בשכל בוחר להמשיך הלאה ולקוות שלא נמשיך את הדיון הזה)

            1. די גיוש אותם קבוצות אותה רמה לא להקטין את טריי תפרגן הוא בפלייאוף מדהים היה בדרך ל50 משחק שעבר

            2. מה הקשר ליאנג?
              תותח.
              כתבתי את זה כבר כמה וכמה פעמים.
              אני בניגוד עליך פשוט לא מנסה לשכתב את שהתרחש לטובת איזה נרטיב הייטרי.
              מה לעשות,
              "ההשוואה" שערכת קשורה לכלום.
              3 השחקנים היחידים באותה קאבס עם דאבל פיגרס לצדו של לברון קלעו יחד 10+ נק' פחות מהשלישייה המובילה של ההוקס.
              הכישרון ההתקפי באותה קבוצה היה לא קיים.
              מה שכן היה זו הגנה לוחמנית חזקה,
              ומה לעשות,
              בחלק זה של המשחק לא ניתן להשוות בין לברון ליאנג.

  12. אני מעלה השערה – אולי התלות של אטלנטה ביאנג דווקא פוגעת בשטף ההתקפי ועדיף לשחק בלעדיו? בוגדנובית יותר מחויב, כך גם גאלו ולו ווילאמס.

    1. מסקנות כאלו על סמך משחק אחד?
      .
      לפי אותו הגיון –
      קאוויי פגע בקליפרס.
      עם קאוויי שוויון 2 מול יוטה. בלעדיו 2 – 0 מול אותה יוטה (אפילו חזקה יותר, אחרי שקונלי חזר)
      .
      גולדן 19 ללא דוראנט חזקים יותר
      (שוויון 2 אתו מול יוסטון. ניצחון על יוסטון בלעדיו)

      1. שוב, אתה מדבר שטויות.
        אתה משווה תרומה של MVP ושחקן ההגנה של העונה לתרומה של אולסטאר?
        הניצחון הגיע בזכות רבע אדיר של מידלטון אני לא חושב שיאנג היה יכול לעצור את זה. הניצחון לא נגנב, הם ניצחו בגלל שהם היו יותר טובים במאני טיים.
        אפשר להגיד את זה על ההוקס מול פילי הם גנבו שני משחקים.

        1. אתה לא חושב שיאנג היה יכול לעצור את זה אני חושב שכן היה בדרך.לשים 50.
          די הבאקס הם פח עם מאמן זבל טריי אולסטאר רק אצלך הוא בכלל לא נבחר הנגר זכה בעונה הסדירה כי יש שם קליר פאת בפלייאוף מיאמי עשו ממנו צחוק

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      אבל לא לשבוע ושלושה ימים.
      זה צריך להיות למינימום שנה כמו עם גיא והכינוי רשע

  13. אליפות של טריי יאנג יכולה לסבך פסיכולוגית את לוקה ולערער אותו לגמרי.
    אין מה לעשות השניים קשורים עד סוף הקריירה בגלל אותו טרייד בדראפט 18

כתיבת תגובה

סגירת תפריט