הסאנס שורדים בסטייפלס ועולים ל-1:3 בגמר המערב / דובי עופר

Chris Paul to enter COVID-19 protocols, may miss start of WCF

לוס אנג'לס קליפרס 80 – פיניקס סאנס 84 (הסאנס עולים ל-1:3 וחוזרים הביתה בניסיון לסגור את הסדרה)

אחרי המשחק הקודם התחילו בפיניקס לשמוע רינונים, כאילו זכו במקום השני במערב מן ההפקר, ואת הסוויפ על הנאגטס לא מסלעם וצורם ניקרו. נחושים להוכיח כי לא בירושה מאביהם בא להם, אלא מלבם חצבוהו, עלו האורחים מאריזונה לפרקט בסטייפלס סנטר והורידו על המארחים את מלוא עוצמתו של פטיש צרותיהם. ניצוץ קטן בלבם הסתתר, שכולו שלהם. לא שאלוהו מאיש. מהם בא ובהם הוא. והקליפרס, את הבערה שילמו.

וכך, כשסימן השעון שעברו כבר ארבע דקות, היו השמשות ביתרון 12, 14-2. אייטון ביצר מעמד בצבע, כריס פול ניווט וקלע, בוקר הכיש, והשוחט כמעט ושחט. בציפורניים נאחזו הקליפרס במשחק, התחילו להחזיר, צמצמו, והנה טרנס מאן צולף מרחוק ומצמצם ל-5, 20-25, עם 2:42 לסיום הרבע. אייטון ובוקר מעמידים דברים על דיוקם, והסאנס יעלו לרבע הבא ביתרון 9, 20-29.

וכך ממשיכים החתול והעכבר בטנגו, צעד אחורה, אחד ורבע קדימה, הקליפרס מתקרבים טפח, ואייטון ובוקר מרחיקים טפחיים, המשחק של האורחים זורם, בוורלי לא מצליח לרסן את הבוקר, וגם המסייעת נותנת בניקוד, כולל פיין על קרסול דואב, ואת המחצית מסכם טוב מכולם ברידג'ס, שמשלים את האסיסט של CP3 ליתרון 14, 36-50. עורו קליפרס, לפני שיהיה מאוחר.

וברבע השלישי, מהפך. או כמעט. נאמנים לדרכם הסתערו המארחים על השמשות, בשני צידי המגרש, בוורלי נשך בעקבי כולם, פול ג'ורג' התעלה לגודל המעמד, זובאק חפר מתחת לסל, ורג'י ג'קסון מסר עוד ד"ש מרחוק לכל מי שאי פעם ויתר עליו, במשחק מצוין נוסף, ועם שלוש דקות על השעון עומד PG על הקו, שם אחת משתיים ומצמק למינוס 4, 59-63. זובאק מצליח מושלם איפה שכוכבו מעד, אייטון מאבד ואז רג'י, הג'קסון קובר ג'אמפר למינוס 2, 63-65, עם שתיים וארבע דקות על השעון… אבל בוקר, ההוא מתמיד, נמצא שם בכל פעם, על כל החטאת אין אנד אאוט הוא קובר מהקו עוד שתיים, ואז מחטיא! ושוב מחטיא… זובאק… ולרבע האחרון יעלו הצדדים כשהאורחים מובילים ב-3, 66-69. ולמה להרחיב כל כך אודות הרבע השלישי?

כי ברביעי מכה הבצורת.

בוקר טיף, ופול ג'ורג' טאף, בוקר טכנית, ג'ורג' פוגע… 70-71… וחוזר חלילה, ושוב בלי הרף. הכדורים נופלים עד תחתית הרשת, ואז נזכרים בעיסוק דחוף במקום אחר וממהרים לקפוץ החוצה ולהימלט… ורק דאנק החלטי של אייטון, ההוא מהדאנק ההוא, מחבר שתי נקודות לאורחים ליתרון 3, 70-73, והנה רג'י ג'קסון שם שתיים מהקו בדיוק על הגונג לאמצע הרבע המכריע ומצמק לאחת… בוקר עולה וקובר שתיים… ג'קסון עונה באותו מטבע… כולם מחטיאים, כולם נלחמים, כריס פול עם הליי אפ… 74-77, 3:43…

בוקר קר רוח מהקו… ואז קראודר חוסם את מאן, שמי זוכר את המשחק ההוא שלו, האדיר… בוקר דורס את בוורלי… בלוקינג פאול.. צ'אלנג'… הפוך… בוקר פאולד אאוט! מאן מצמק לשלוש עם דקה מינוס קליק לבאזר… החטאה בזיג… החטאה בזג זג זג… תצאי בלעדיי עם הכלבה, יש עוד דקה ונישאר פה עוד שעה… ג'ורג' על הקו עם 13 תיקים… שם שתיים ומצמק לאחת… 78-79… פאול… פול, כריס, קר כמו קרח לפלוס 3… או מיי גאד ג'ורג' מחטיא את הראשונה! ואז בכוונה את השנייה… עבירה של סאריץ'! קאזינס על הקו, שם את הראשונה… מחטיא בכוונה את השנייה… ריבאונד… לא יו פיס אוף…!!! תפגע בטבעת יו ג'איינט פיס אוף…! כדור עובר… פאול, פול שם אחת משתיים, 80-82… סאריץ' משתלט! ועם 1.3 תיקים על השעון כריס פול על הקו, קר כמו נסיכת הנילוס מהמקפיא של המטבח הצבאי, קובר שני מסמרים אחרונים בהחלט. הסאנס מנצחים 80-84, ועולים ליתרון 1:3. ועכשיו חוזרים לפיניקס, ומי יודע אם הקליפרס לא סיימו הלילה את משחקיהם הביתיים העונה, או, כמו שכתב שטפן צוויג, יעלו מתהומות היאוש לפסגות האושר, וינצחו בחוץ. פול, בוקר והחברים ינסו לסגור את הסדרה ולעלות לגמר האמיתי, לראשונה מזה 28 שנים… וואו. יהיה אש! תבואו.

דווין בוקר החטיא חמש פעמים מחוץ לקשת, אבל צבר 25 נק' תחת מלתעותיו וטפריו של הבוורלי, ואייטון קלע 19 וליקט לא פחות מ-22 ריב', נוסף ל-4 חסימות, בעוד הופעה דומיננטית בצבע. פול עשה מהכל עם 18 נק', 7 אס' ו-4 ריב', וטון אוף אאואבוס בסיום. 20-4 משלוש היו חתיכת נתון עלוב, אבל יתרון 51-59 חיפה.

בצד השני פול ג'ורג' לא מצליח להיות הכוכב האחד, עם 9-1 מחוץ לקשת ו-20-5 מהשדה ל-23 נק', כשגם ה-20 של ג'קסון לא מעלימות את היעדרו של קוואי, בעיקר שרג'י מחריב טבעות מחוץ לקשת עם 9-2. זובאק עם 13 ו-14 ריב' קצר מול אייטון, וחוץ מהם רק מאן בהופעת גבר נוספת מהספסל קולע 12. אבל 31-5 משלוש? רילי? תעשו יותר מזה, או שתעופו מחרתיים, חברים יקרים מל.א.

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 92 תגובות

    1. אין מה לעשות מול לוזר היסטורי כמו גורג, האיש חירב בידיו שני נצחונות בסדרה, בתצוגת קלאץ שמתאימות רק לאפס כמוהו. לוקח כדור ברבע הרביעי והטיפש או מאבד או זורק זריקה קשה ששוברת רק קרש. הלוזר הגדול מכולם, רק מדמיין איזה קבוצה היה לקליפרס בלי הזבל הזה והרוצח מאוקלוהמה גלינארי וכל הבחירות בלעדיו, צריך לעצור את פרסטי על שוד המאה.
      .
      זה ענק אז אני אפרסם את זה שוב https://twitter.com/NBAMemes/status/1409005344555081730?s=20

  1. משחק שרק פלייאוף יכול לייצר.
    וואו, הקליפרס סחוטים. נדמה שה- 71:70 נתקע על הלוח למשך נצח ופול ג'ורג' מחטיא עוד אחת ועוד אחת.
    כמו הקמפיין ההוא של אהוד ברק "לא סחבק – מנהיג", פה זה פול ג'ורג' "לא מנהיג – סחבק". שחקן טוב ונחמד אבל כל פעם בסדרה שצריך שידלוור הוא מוצא דרך לפשל.
    נראה שמזה הקליפרס כבר לא יחזרו.
    .
    פיניקס קבוצה טובה, אין ספק. בכל זאת מעניין לחשוב איך הפוסט-סיזן שלהם היה נראה אם הלייקרס היו עם דיוויס, דנבר עם מוריי והקליפרס עם קוואי.

    1. היו רואים אותו מהטלוויזיה איך היה נראה, הם בקושי מצליחים לנצח את הקליפרס ללא קוואי (בגלל מפגן לוזריות יוצא דופן של גורג) אז אם תופעת טבע כמו קוואי שכופה את רצונו על המשחק. תחשוב רבע רביעי במקום הזבל הזה פול יש את קוואי ב1 על 1 מבטיח לך המשחק היה נגמר מזמן. נראה לך גם קוואי היה מחטיא 2 עונשין מהקו השמעות הסיום, יש לו קרח בוורידים בניגוד לאפס גורג.

          1. ברור. וגם בגללו הם הפסידו ליוטה בחוץ, כדי שיהיה עניין. בלעדיו ניצחו בגלל שהקרח בוורידים נזל.
            הוא כמובן שחקן אדיר, שמשנה משחק ומאוד הגיוני שאיתו היינו בשיוויון בסדרה, אבל זו דינמיקה שקשה להבין איך הייתה נוצרת איתו. לא רג'י ג'קסון ולא טרנס מאן, כיכבו כשהוא שיחק וגם פול ג'ורג' היה לוקח על עצמו פחות

            1. כמות השטויות שאתם פולטים, גם מייקל לא נצח כל משחק. בסוף הוא לקח את הסדרה על עצמו.
              .
              עונה שעברה היו בעיות כימיה בקבוצה והיה להם אחד בשם ריברס כמאמן.
              .
              קוואי אחד מהסקוררים הטובים בעולם שבפלייאוף אין נגדו תשובה בטח באחד על אחד, הוא גם מגן על מעדיף את קוואי בלי רגל ואכילס מאשר שאפס גורג ייקח זריקה, אין פה שאלה אם קוואי הסדרה הייתה 3-1 לקליפרס.

            2. אין שאלה. חבל שבכלל משחקים.

            3. בסוף פציעות זה חלק מהמשחק, אבל אח הסאנס תהיה אלופה (והיא לא היא תפסיד למילווקי) זה תהיה אחת מאלופות החלשות מאז ומעולם. פגשו 3 קבוצות בלי הסופרסטאר שלהם.

            4. שוב… "היא לא, תפסיד למילווקי"… יאללה… בוא נסגור את הפלייאוף

            5. לספר אותה בדיחה גרועה כמה פעמים לא תהפוך אותה למצחיקה….

            6. איך אתה תמיד יודע כל כך טוב מה היה במציאות אלטרנטיבית. לא רק שאתה מביא אתה אדון הנביאים. בכל העולמות הקוונטיים.

            7. פיני הצחקתני

            8. לשירותך תמיד👍

            9. ואם נתייחס לגופו של עניין, אם קוואי כשיר לגמרי וכך גם פול ופיין, זה עדיין נע להערכתי בין שוויון בסדרה לבין תוצאה דומה לזו הנוכחית. אה, ובלי הפציעה של בוקר כמובן…

            10. אולי לא ככ רואים את זה בהוואי, אבל הקליפרס משחקים כמו הקאבס 15' בגמר, פצועים, משחקים קשוח ולאט, עקב המגבלות ההתקפיות

            11. מגבלות התקפיות שנוצרו עקב חסרונו של קוואי? הקליפרס עושים עבודה פנטסטית הגנתית שכנראה הייתה משתפרת שקוואי היה על המגרש, לעומת זאת בהתקפה הם מקרטעים חבל על הזמן.
              .
              אין שום קשר בין קאבס 15 לקליפרס הפצועה. לא בסגנון משחק לא בהנעת כדור נאדה, קאבס 15 הייתה בנוייה סביב לברון ולהקיף אותו בקלעים (כמו רוב הקבוצות של לברון עד הלייקרס), הוא היה המנהל המשחק העיקרי. מה שלו עשה בפלייאוף ובסדרה האחרונה במיוחד זה לעודד לא מעט מהשחקנים לשמש כמובילי כדור, זה למה אתה רואה את הפריחה של רגע ג’קסון וטרנס מן.

            12. אכן נוצרו עקב היעדרותו של לנארד, כמו בקאבס ערב היעדרותם של אירווינג ולאב… קבוצה פצועה ומוגבלת, מאטה את המשחק, מעבר להגנה, הקצב יורד.
              נראה לך שעם קוואי, זה היה הסקור של הסאנס? הם נפלו לקצב של הקליפרס ועדיין הצליחו לנצח

            1. ברוך אתה שוב במכבסה לטראנס מן או גקסון אין שום קשר לטיי לו.
              מאן היה מעולה כל דקה ששיחק עונה שעברה וגקסון תמיד היה סקורר. לייחס את זה לטיי לו זה 5 סיב במכבסה

            2. הם צלפים אחד אחד למה אתה מזלזל? לא ראית שלא הביאו דאבל טים על לברון? פחדו שהם יצלפו😂😂😂😂😂

            3. שמעון אתה אוכל בלואוטים לא ראיתי מישהי שצמודה ככה וצועק כזה חזק. מי היו הצפים באותה שנה גי אר סמית עם 40 אחוז מ3, דלוודה אותו דבר, פרי עם 38 אחוז…

            4. פריי לא היה אז בקאבס… דלבדובה צלף?

            5. ברוך אתה מקלקל כבר את המכבסה משימוש יתר היא בקושי עובדת כבר נעביר אותך לשטיפת מכוניות

            6. 40 אחוז מ3, זה נחשב צלף לא קליי וקרי אבל בהחלט שחקן שהתפקיד שלו היה קטש אנד שוט.
              .
              שמעון זה חיכיתי של פול גורג מנוגב על הפארקט וצועק לפאול, מרגיש לי כאילו אני שאקיל מול קפלה

  2. דובי אתה גאון.
    יש יום הולדת לביאליק או משהו?

    בלי קוואי ועם אחוזי זוועה לשלוש, הקליפרס היו קרובים מאוד גם הלילה. ניצחון חוץ במשחק הבא ותהיב להם הזדמנות להשוות בבית ודברים יוכלו להיראות אחרת לגמרי.
    מה עם קוואי, יש סיכוי שהוא חוזר מתישהו?

  3. משחק יוצא דופן. פתחתי את ESPN ראיתי 79-74, חשבתי אמצע רבע שלישי או משהו כזה, ואני רואה שנשארה דקה וחצי לסיום?!? כנראה שילוב של הגנות חזקות ורעידות בידיים…אולי גם קצת שמן מכונות על הכדור?
    מסכים עם ידידי מלמעלה צדאם חוסיין – הפלייאוף הזה, והעונה בכלל, זה סוג של קו מאז'ינו – מי שיישאר בחיים אחרי כל הפציעות האלו, יצא מהבונקר חבוש, מפויח ומאובק, ויקבל גביע מאדם סילבר. זה לא מחייב כוכבית, וכמובן גם לא אומר שאין כדורסל, יש כדורסל, אבל זה ממש לאסט מן סטנדינג כזה.
    תודה רבה דובי, סיקור מעולה, כרגיל.

  4. בואו נשים את הדברים על השולחן. זה היה אחד מהמשחקים המכוערים שראינו העונה. הדומיננטיות של אייטון בצבע תנצח לסאנס את הסדרה. איפה כול המהללים של פטריק בברלי. הוא לא הצליח לעצור את פול ובוקר וגם סיים עם 2 נקודות עלובות. פול ג'ורג' לא שווה את הכסף שהוא מקבל אם הוא לא עומד בלחץ מקוו העונשין.

    1. אכן אחד המכוערים ללא ספק.
      בוקר היה די חלש אז מגיע לבברלי קרדיט על זה. הוא גם היה באופן לא טיפוסי לא מפוקס ועצבני.

  5. רק עכשיו סיימתי לראות את המשחק.
    פול גורג זה פשוט גועל נפש. באמת. לא כמעט גועל נפש לא לפעמים גועל נפש. גועל נפש בהוויתו.
    איזה לוזר וטיפש הבנאדם זה כמעט בלתי יאומן.
    אתה מסתכל עליו התקפה אחרי התקפה ומתקשה להאמין שאורגניזם חי כלשהו יכול להיות כל כך מטומטם.
    הבנאדם לא יודע להרגיש את המשחק בחוסר מודעות קיצוני. זורק כשצריך למסור ומוסר כשצריך לזרוק.
    מחורבן בכל רמ"ח איבריו ושס"ה גידיו בקלאץ'.
    זה לא רק האחוזים הנמוכים או איבודי הכדור זה כל ההתנהלות שלו.
    אם אני קוואי אני נפרד מהלוזר המגעיל הזה עוד לפני משחק 5. פשוט מודיע לקליפרס שהוא לא יכול להיות חבר קבוצה של כזה חמור.

      1. אני רוצה בשביל קוואי. יותר נכון רציתי כי הוא ככל הנראה כבר לא יחזור לצערי.
        עכשיו שזה כבר לא קוואי אלא פול גורג' אז אין לי שום נגיעה אליהם

        1. יפה אמרת.
          קוואי בספק לפתיחת העונה.
          מדהים שאחרי כל מה שהוא האכיל אותנו מרורים, עדיין אוהדי סן אנטוניו (בגדול), שומרים לו אמונים

  6. תודה דובי על עוד סיקור מושקע. אין לי בעיה עם הסגנון והסקור הנמוך.
    כל הכבוד לקליפרס שגילו את האישיות האמיתית שלהם, שורטת נושכת ומרביצה (בקיצור פטריק בברלי). כשקוואי יחזור בשנה הבאה תהיה להם קבוצה מהטופ של הטופ.
    הכבוד גם לסאנס שלא מסתפקים בשירה בתנועה של בוקר וגם יודעים לחדד מרפקים ולהתלכלך. ראיתי את זה מהמשחק הראשון נגד הלייקרס והבנתי לאן זה הולך, רק שימשיכו ככה.

  7. תודה דובי אחלה סיקור.
    היה משחק קשה לצפייה – כולם כולל כולם קרסו ברבע הרביעי.
    ג׳ורג׳ מסכן. נתן אול אראונד מדהים אבל אין לו את הקליעה הטבעית של הגדולים: דוראנט, קאוואי, דייוויס, לברון (בחדירה), הארדן, בוקר, מיצ׳ל, יאנג ולוקה.
    הוא החטיא גם כי היה עייף. אבל אין לו עזרה – זובאץ נהדר אבל מוגבל מול המפלצת האתלטית אייטון, וג׳קסון נהדר אבל לא כוכב. כל סל שלו נראה כמו פוקס.
    מנגד כל פיניקס נחנקה אבל כמו שדובי הגדיר נהדר: הפרוסה של פול נפלה עם הגבינה למעלה. לפחות הוא לא ברח.
    לכל מהללי קאוואי – הוא יושב בחוץ – מאז יוטה. תמשיכו להלל את הרוח. ברוך – בשבילך גם מכונת כביסה לא תועיל. רק מנהרה לשטיפת מכוניות 😂😂😂
    .
    השופטים היו איומים, מגוון טעויות מרשים, לשני הצדדים. לא הם ניצחו את הקליפרס אבל יש תחושה שבוקר מקבל שריקות אוויר יותר מכל שחקן אחר השנה. כל השנה. הטכנית על ג׳ורג׳ בפתיחה הייתה מצמררת. אחר כך כיפרו בטעות על טעות.
    .
    פתחו לפיניקס קליר פאת׳ לגמר הכללי – והם לוקחים אותו כמו גדולים. נבחרת גרמניה בכדורגל עשתה על זה קריירה (מונדיאל 2002 למשל).
    במי ננוחם?
    באף אחד.
    אם תתעקשו – באסף אבידן 🙂 ראיתי אותו שלשום בבארבי. שלוש וחצי שעות עמידה (מפתיחת הדלתות). היה שווה.

    1. אני חושב שטיי לו היה חייב לקחת טיים אאוט לתת אוויר לשחקנים. הקליפרס עם איזה 8 פוזשנים לא הצליחו לייצר זריקה נורמלית, וגורג (לא רק שהוא מחטיא, השם שלו מחייב כל פעם לשים ' ב-ג, נמאס מזה, אני עובר לשיטת שמעון- גורג) ניסה לקחת על עצמו יותר מדי ופשוט היה זוועה.
      הקליפרס בלי קוואי פחות טובים מהסאנס ולכן כל איבוד או החטאת עונשין, המשקל הסגולי שלהם גבוה בסיכויים לנצח.
      גם צוות השידור, מהרבע הראשון, הזכירו שגורג עם אול אראונד טוב אבל קליעה על הפנים.
      הקליפרס שפוכים. לא רואה אותם חוזרים מזה.

      1. לא רק זה, אלא שבסידרה אחרת היית פשוט יכול לקרוא לו "פול". אבל בסידרה הזו – השם כבר תפוס וזה עוד יותר מעצבן…

    2. איזה קליעה יש לטריי כמו של ראס 😂😂
      לפחות פלוטר הוא קולע😂😂😂

      בשביל ברוך באמת צריך מנהרה לשטיפת מכוניות 😂😂😂

      בטריי נוחם כי לבאקס סאנס יהיה קשה מאד להחזיק מעמד עם עיניים פקוחות ויש לי הרגשה שזה ישבור שיאי רייטינג שליליים סילבר תופס את הקרחת. גם סאנס הוקס יהיה רייטינג נמוך אבל פה בהופס יהיה רייטינג שיא אז זה עדיף.
      מי יצפה ביאניס? רק עגל דה שוט ואדיסו 😂😂😂

      בלי טריי מקווה שבוקר יקח ושהmvp של הסאנס לא יהפוך לו גם לfmvp 😂😂

      1. חחח סאנס – אטלנטה זה רייטינג של שוודיה מגד קרואטיה שמינית גמר יורו
        האימוג׳י של גילרי יעבור שידרוג לקרחת חחחחח של סילבר תופס את הראש כמו שאמרת 😂😂😂

        1. אכן שוודיה קרואטיה אבל בהופס זה פורום של אוהדי שוודיה וקרואטיה 😂😂😂 רייטונג שיא.

          באקס סאנס אפילו בהופס אין רייטינג 😂😂😂
          ליאניס יש 3 אוהדים אתה אדיסו ועגל 😂😂

          יש לו 2 הייטרים אני ואשך וכל היתר אדישים

          אמל טריי יש לו פה כמה אוהדים ומלא הייטרים ואתה עוד מכניס למשוואה את טנש לפחות פה יהיההרייטינג

          1. אני לא רק שאוהד את יאניס אלא אני אוהד של משחק פיזי ואיטי.
            תן לי משחק איטי ועצבני כמו שהיה היום ואני מאושר.

          2. אוהב את נדב הנפלד, דניס רודמן, וכפיליהם.
            לא מת על הנעת כדור מהירה ויפה לעין . . .
            ושחקנים שחצניים שמנענעים את הכתפיים אחרי או לפני סל.
            והכי גרוע זה השלשות האלה מכל טווח. זה למה ג"ס עלו לי על העצבים.

            1. להיפך, אני כוכב וירטואוז.
              פשוט אוהב שהאחרים עובדים קשה
              🙂

            2. חחח גדול עגל אהבתי וכמו ששמעון אמר יש לך נשמה של נגר 😂😂😂 גם אני עם יאניס. מג׳ורג׳ לא נראה לי שתבוא לי הישועה

  8. וואו דובי… זה אחד המקרים הנדירים והמלבבים שהסיקור טוב יותר, איכותי יותר ואף מדוייק יותר מהמשחק עצמו….
    שאפו
    🙂

  9. ג׳ורג׳ בברלי מוריס וקאנארד – 25% מהשדה
    באטום – 16%
    ג׳קסון – 33%
    .
    פיין – 25%
    פול – 27%
    בוקר – 36%
    קראודר – 12%
    .
    ג׳ורג׳ 16 ריב, 6 אס, 2 איב
    אייטון 22 ריב
    זובאץ 14 ריב
    ג׳קסון 4 איב, 1 אס
    פול 7 אס, 4 איב
    בוקר 5 איב, 2 ריב, 0 אס
    .
    נירטיב הופס – ג׳ורג׳ לוזר
    🙂

  10. לא ראיתי את המשחק, אבל מהתגובות בבלוג החי והסטטיסטיקה, אני רואה מה פול גורג עשה.. חחחח מסכן קוואי אוי כמה מסכן, אם לא יאריך חוזה זה נטו בגללו. אם כי יש שם צוות מסייע הכי טוב בליגה, גם עם פול גורג כ״כוכב״ יחיד, הם מגיעים לגמר מערב וצמוד ביותר כל המשחקים וסה״כ עם קצת מזל יכלו להוביל 3-1 במקום להיות בפיגור 3-1. הצוות המסייע והרצון של קוואי לעבוד בקרבת אל איי אולי יציל את קליפרס מעזיבתו, אם יעזוב הסיבה היחידה היא פול גורג, שיפרוש כבר. לא ראיתי מעולם פלייאוף יותר גרוע מזה.!

      1. יש משהו בעניין של קאווי, חבל מאוד שהוא לא עמיד כי הוא טופ 3 בליגה, ואני אישית נהנה לראות אותו משחק כדורסל כשהוא כשיר במאה אחוז.
        לגבי טענות לפול גורג עוד מעט גם טרנס מאן כבר יכול לבוא אליו בטענות, לבחור אין קשר לכדורסל. הירו בול של שחקן גרוע. מעדיף את גון וול או ווסטבריק כבר. וברור לך שקאווי מחליט מה קורה בקליפרס, אם הוא לא ירצה את גורג יעשו עליו טרייד, עם הקלעים של קליפ וקאווי כשיר אפשר לקחת את סימונס אפילו וזה יהיה עדיף

  11. משחק קשה לצפייה… משהו ששווה לשים לב אליו זה שהקליפרס משחקים בקפיצות של יומיים כבר משהו כמו 17 משחקים… היה ראוי שיתנו להם אקסטרה ימים פה ושם, על אחת כמה וכמה בעקבות העובדה שהמזרח מפגר מאחורה, למה לא נתנו עוד יומיים מצטברים לנוח בין משחקים (משחק בקפיצה של שלושה ימים)? גמישות זה לא הצד החזק במקרה הזה.

  12. סיקור אדיר, דובי. תודה.
    .
    המשחק?
    קצת פחות …
    .
    מבחינתי,
    מגיע לקליפרס ח"ח על העובדה שהצליחו להפוך את המשחק לקרב ציפורניים שלופות. היה המון מגע שלא נשאר,
    וזה בדיוק מה שאנדרדוג צריכים לעשות בסיטואציה הזו.
    .
    בכל הנוגע לכדורסל –
    יותר אייטון,
    בעיקר במשחקים מזן זה. בוקר לא פוגע, פול לא פוגע.
    תמסרו לאייטון בפוסט!
    הוא הראה שהוא מסוגל למצוא שחקנים חופשיים על קו השלוש כאשר מגיעה עזרה.
    ואישית, אין לי ספק שהאחוזים בכל מקרה לא היו צונחים לאלו שהציגו הגארדים.
    .
    צריך גם לזכור שזה הפלייאוף הראשון של הקבוצה.
    הלחץ הכי גדול שהיה על הילדים (בוקר, אייטון, ברידג'ס, קמרון) בשלב הזה של העונה זה היכן לנפוש הקיץ,
    ההישגים הכי גדולים היו מספר העוקבים באינסטגרם…
    .
    אז הם לומדים.
    צריך סבלנות.
    .
    עכשיו, אחרי שנרגעתי, אני יכול לרשום –
    יש!!!!!!!!
    בוקר טוב (אולי במשחק הבא),
    יום מצויין!!!

  13. ברכות לסאנס ולפול, בעונה כזו ומשחק כזה, הנסיון ומנהיגות שלו עושים את ההבדל. אתה חייב מישהו מנוסה במעמדים כאלה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט