צ'ונסי בילאפס יאמן את הבלייזרס, וג'ייסון קיד את המאבריקס.

זה היה באוויר די הרבה זמן ושאמס צ'ארניה מהאתלטיק מדווח כי הפורטלנד בלייזרס הגיעו להסכמה עם צ'ונסי בילאפס על אימון הקבוצה בשנים הקרובות. בילאפס, שהיה ה-MVP של הגמר באליפות של דטרויט ב-2004, נחשב למועמד אימון כבר כמה שנים ובעונה האחרונה שימש כעוזר המאמן של הלוס אנג'לס קליפרס. ההחלטה בקבוצה נפלה בין בילאפס לבין בקי האמון, עוזרת המאמן המוערכת של הספרס. לאחר פיטוריו של טרי סטוטס, דמיאן לילארד, כוכב הקבוצה, הצהיר שהוא ישמח לראות את בילאפס כמאמן הקבוצה וכנראה שגם לכך היה משקל משמעותי בהחלטה.

*

בדאלאס מילאו את השורות לאחר העזיבה/הדחה המשותפת של המאמן ריק קרלייל והמנג'ר דוני נלסון. ג'ייסון קיד יהיה המאמן הבא של לוקה דונצ'יץ' בזמן שניקו האריסון יהיה ה-GM החדש של הקבוצה. קיד אימן בעבר בברוקלין ובעיקר את יאניס אנדטקומבו במילווקי. הוא שימש בשתי העונות האחרונות כעוזר המאמן של פרנק ווגל בלייקרס. חבר היכל התהילה ורכז אגדי בעצמו אמור כעת לעזור ללוקה דונצ'יץ' להגיע להצלחה קבוצתית בנוסף לזו האישית. ניקו האריסון היה מנהל בנייק ויש לו קשרים ענפים עם הרבה שחקנים בליגה וסוכניהם כתוצאה מכך. במאבס מקווים שזה יעזור לו לבנות סגל חזק מסביב לכוכב הקבוצה.

*

קוואי לנארד יעדר גם ממשחק 4 מול הסאנס. לגבי מרכוס מוריס שסובל מפציעה בברך תתקבל החלטה לפני פתיחת המשחק. בצד השני, קמרון פיין אמור לשחק לאחר שסובב את הקרסול במשחק הקודם וגם עבדל נאדר יהיה זמין עבור הסאנס לראשונה בפלייאוף לאחר שהחלים מניתוח בברך.

לפוסט הזה יש 44 תגובות

  1. מוהאהאהאהא. לראות את הנחש הזה ביחד עם לוקה. תענוג. זה גם יתן לראות את לוקה נותן הופעות, אבל הצלחה קבוצתית? זה אהה זה פחות. ווין ווין. (מחכה כבר לשמוע את ההאשמות שיוצאות בסמוך לאולסטאר) החזרה של קליי והבחירות של הווריורס (בתקווה שיצליחו להמיר אותן), והתחזקות של נ"א בתקווה שיביאו מאמן נורמלי, והתחרות הפסיכית של שנה שעברה תהיה יותר מטורפת השנה

      1. אתה חושב שזה התבטא ביכולת האימון שלו? כשחקן הוא היה גאון, אבל הבאקס בתקופתו נראו ממש ממש לא טוב בטח לאור מה שבאד עשה שם

    1. המאבס בונים על קבוצת האליפות של 2011
      דירק כבר שם קיד מאמן בריאה הוכנס לצוות המקצוע. נשאר את גייסון טרי שון מריון כעוזרי מאמן להביא אן תפקיד חרטא כלשהו בהנהלה ואת צנדלר כמאמן הגנה

    1. הוא יתן ללוקה כדור ויגיד בהצלחה 😎 זה הגאונות שלו
      תכלס המאבס צריכים שחקנים. אם הוא יפטר מפורזי הוא גאון.
      ניקו האריסון נשמע שם של מאפיונר הביאו אותו לעשות ווי אר אול וויטנס ללוקה😂😂

  2. בחייאת מאנו שמישהו בספרס ילחש על האוזן לפופ שזה הזמן לתת לבקי את המפתחות ולעבור לשבת עם איזה יין איכותי בתא בכבוד או באיזה אי קאריבי… בעיניי גדול המאמנים בכל הזמנים אבל הגיע הזמן לשינוי בספרס.

    1. אסף מה השינוי הזה יביא? הספרס עם מעט מאוד כישרון בסגל. למה אתה חושב (או מאנו. כן אני מחזיר אותך בכוח לדיון האינסופי הזה) שמאמן אחר (או מאמנת אחרת) ייתנו לספרס הצלחות? זה מזכיר לי את העזיבה של פרגוסון את היונטייד. הם דישדשו שנים אחרי העזיבה שלו, למרות שמבחינת כישרון הם דווקא היו בטופ. גם אם הספרס ילכו לטנקינג זה מצריך לא מעט מזל וניהול מדוקדק על מנת להצליח

      1. מה החלק של פופ באיך שהסגל הזה נראה? האם אפשר ללכת לפירוק והרכבה כל עוד הוא שם? מאז עזיבת קוואי הך דורכים במקום, בטח שצריך שינוי ומאמן שיקבל יותר משנה שנתיים לבנות מחדש יחד עם הנהלה שמאפשרת את זה.

      2. חגי בגדול ובקטן מה שאור כתב פחות או יותר, צריך שם שינוי באווירה ורענון בארגון .. זה לא יביא שינוי מיידי אבל זה זמן טוב להתחיל תהליך ולא נראה לי שפופ בנוי להתחיל בנייה מחדש שוב

  3. https://media.giphy.com/media/3o7aD7AzI8pFkFlnag/giphy.gif
    (לפחות אנחנו יודעים מה הטרנד המוביל של בחירת המאמנים השנה. מודה שהעדפתי את "שחקן עבר לבן בשם סטיב" של שנה שעברה)
    .
    כל הטוויטר מציין אז אולי כדאי גם פה להזכיר שניקו האריסון היה מהאחראים לכך שסטף קרי לא חתם בנייקי. רק שידע לעתיד – אומרים "לוקה דונסיק".
    .
    צבא ה-Crook-Hai של דאלאס כמעט מוכן.

  4. יש אכזבה גדולה בקרב אוהדי פורטלנד בעקבות המינוי של בילאפס. הרקע הוא אישום באונס בשנת 1997 יחד עם רון מרסר. בילפאס טען ליחסים בהסכמה, התביעה נסגרה בהסדר ופיצוי כספי.

  5. לפי מה שאתה כותב הוא הואשם ולא הורשע אם אני מבין נכון. בנוסף מדובר על אירוע מלפני 25 שנה. אז על מה האכזבה? אוהדי פורטלנד הם שופטים? אם הוא סגר את החשבון באותו הזמן אז הוא שילם את חובו לחברה לפי מה שנקבע.

    1. אני שמעתי על המקרה רק כשהוא הוזכר כמועמד לאימון הקבוצה. האוהדים לא שופטים וגם לא אני, הסדר כספי במקום משפט נתפס כבעייתי.
      לא יודע לגבי חובו לחברה, מה שנכון בוודאות הוא שהוא שילם.

        1. למה מגחיך? ברור שהיה שם משהו לא בסדר כמו הסיפור של קובי בזמנו, ובילאפס שילם הרבה בשביל להשתיק את הסיפור, אז הגיוני שיש כאלה שלא אוהבים את העניין. ואיזה ״חוב לחברה״ הוא שילם בדיוק…?

          1. איך בדיוק זה ברור?
            מה שברור הוא שלהתעסק במקרה אחרי 25 שנה אחרי שהוא נסגר בין הצדדים, סתם כי כמה sjw החליטו שהם צריכים עוד virtue signaling זה מגוחך, פתטי וצבוע.
            אף אחד לא השתיק אף אחד גם לא במקרה של קובי. סגרו עסקה בין שני צדדים ולכן לאף אחד מחוץ לעניין כולל אתה ורן הנרגן אין מושג מה באמת היה שם.
            שילם את חובו כי זה מה שנסגר באותו הרגע בין הצדדים. אני חוזר שוב כדי שיהיה לך יותר ברור, אם יש טענה (לגיטימית) שההסדר היה לא תקין אז זה עניין של המעורבים ובעיקר של "הקורבן" והם אלה שצריכים להעלות את זה. לא כל מיני צדקנים בשקל ו virtue signaling.

  6. מקווה שמישהו ייתן צ'אנס להאמון. הרבה קבוצות מזדרזות לומר שהיא ברשימה שלהם, ובוחרים בגבר. האם בקי נתקלה בתקרת הזכוכית המפורסמת?

  7. הנושא של אונס, תקיפות מיניות והטרדות מיניות בדרג נמוך יותר מלוה את הנבא מראשית ימיה. ההתיחסות הציבורית לנושא גם היא השתנתה. מה שהיה מקובל בשנות השבעים, נסבל בשנות התשעים וניתן להשתקה בראשיתש נות האלפים כבר אינו ניתן לטיאטוא מתחת לשטיח. את פסטיבל האאלהה של קובי ליווה זרחש של דיבורים על מקרה האונס שהוא הצליח לסגור מחוץ לבית המשפט – לא שדאו, זה לא אומר שהמקרה לא קרה ולא אומר שהוא שילם את חובות לחברה. זה רק אומר שהיה לו מספיק כסף להציעה למתלוננת ושלה לא היה מספיק כח למאבק קשה על הצדק שלה. אני חושב שרק העובדה שביתו נהרגה יחד איתו הוריד את רמת הדיבורים לסף נמוך (גם העובדה שהוא כנראה למד את הלקח ושינה את ההתנהגות שלו).
    .
    לא חושב שנושא האונס יעזבו את בילופס. בפורטלנד יש הרבה ליברלים והבעלות על הקבוצה נתונה בידי אשה שאינני יודע עד כמה היא ידעה על הפרשה כשאישרה לאושי להחתים את בילופס

    1. קטע מאתר רדיט של פורטלנד:
      .
      our one and only goal is to succeed and win games?

      It’s clearly not and never has been. I root for the Blazers to win because they are from Portland and represent a community and culture I am happy supporting. If that changes and I am in a position where I have to root for the success of a probable rapist, I’d much rather go cheer for someone else. You don’t have to care but the emotional investment that a lot of people put into sports is clearly more than just about someone winning.

      1. לא הבנתי. מה הדרך שלך לקבוע מהספה בסלון מה היה או לא היה? הסדר כספי מעיד לא פחות על ה"קורבן" מאשר על הנאשם. אפשר גם להסתכל על זה הפוך אתה יודע.
        בוודאי שהוא שילם את חובו לחברה כי זה מה שנקבע באותו הרגע. מה זה הקטע הזה לרדוף בן אדם 25 שנה אחרי שהעניין נסגר?
        אם היו דברים לא תקינים בזמנו שייתכבדו המעורבים להוכיח את זה. כל ההתעסקות בזה ממש צדקנית וחסרת מטרה.

    2. לא רן הנרגן, זה לא אומר שהמקרה קרה ולא אומר שהוא לא שילם את כספי הסחיטה.
      זה רק אומר שהיה לו מספיק כסף להציע לסוחטת ושלה לא היה שום קייס לנצח במשפט על האשמה המפוברקת שטפלה עליו.
      .
      * מה שאני כתבתי ומה שאתה כתבת יכולים להיות נכונים באותה מידה.
      לא אני, ולא אתה, יודעים מה קרה במקרה ומה היה שם – תקיפה מינית או גולד-דיגרית שהצליחה לשנורר כסף מאתלטים מפורסמים ועשירים.
      ההבדל הוא שאני לא מנסה לשפוט, ולהרשיע, מישהו על בסיס 0 ידע על מקרה שקרה לפני 25 שנה ולא הגיע בכלל לכותלי המשפט.
      אתה רוצה לדברר צדק?
      תעשה את זה לכל הצדדים המעורבים.
      אחרת זה לא צדק – זה בדיוק הפוך מהמושג.

  8. הזמן להזכיר:
    קו סיוע לנפגעות תקיפה מינית (נשים) 1202
    קו סיוע לנפגעי תקיפה מינית (גברים) 1203
    ער"ן: עזרה ראשונה נפשית בטלפון 1201

כתיבת תגובה

סגירת תפריט