חם מהתנור: ריק קרלייל מאמן אינדיאנה

הפייסרס החתימו מאמן חדש במקום נייט ביורקגרן שפוטר בסיום העונה הקודמת, וזה מי שעזב לאחרונה את דאלאס, ריק קרלייל שיחתום על חוזה של 29 מיליון דולר ל-4 שנים. קרלייל אימן את אינדיאנה בין 2003 ל-2007 והגיע איתה לגמר המזרח ב-2004, שנה אחרי שעשה אותו דבר בדטרויט.

ב-13 השנים האחרונות הוא אימן את דאלאס מאבריקס, זכה איתה באליפות אחת והודח 7 פעמים בסיבוב הראשון. בעונה האחרונה, בסיומה הודיע לבעלים מארק קיובן שלא ימשיך, הוא ניצח 42 משחקים (מ-72) והודח ב-7 משחקים מול הקליפרס בסיבוב הראשון.

*

דיווחים על כך שהניקס מוכנים לעשות טריידים על בחירות הסיבוב הראשון שלהם (19 ו-21) בשביל להתחזק. בעונה האחרונה הקבוצה מניו יורק סיימה במקום הרביעי במזרח והודחה בסיבוב הראשון על ידי אטלנטה.

*

אריק ספולסטרה, מאמנה של מיאמי היט, יאמן את יריבת האימונים של נבחרת ארצות הברית. אנטוני אדוארדס ממינסוטה יהיה אחד השחקנים בנבחרת הזאת.

*

צ'אנסי בילאפס, מייק ד'אנטוני ובקי האמון הם שלושת המועמדים המובילים לאימון פורטלנד.

*

ז'אק וון, עוזר מאמן בברוקלין ומאמנה בבועה אשתקד, בין המועמדים לאימון ניו אורלינס. צ'ארלס לי, עוזר מאמן במילווקי, מועמד גם הוא.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. תודה רועי
    .
    למה אטניקסון נשכח לא ברור לי? אני מאוד אהבתי את איך שברוקלין שיחקה בזמן שהוא היה שם. קרלייל אחלה החתמה סוף סוף ההתקפה של הפייסרס תוציא מעצמה את מה שהיא אמורה להוציא.

            1. זה חשוב שתהיה היררכיה.

      1. לא מסכים במינסוטה יש עוד טיפה פוטנציאל לקבוצה, מי יש באינדיאנה? מבחינת חור שניהם אותו דבר, ושינוי ענק מדאלאס

  2. אני מאוד אוהב את ההחתמה הזו, ואני חושב שקרלייל בא לקבוצה בסיטואציה שתפורה עבורו- אין לאינדיאנה כוכב על שצריך לרצות אותו, אין לחץ של קבוצה שמחפשת אליפות עכשיו ובכל מחיר, ואין גם קבוצה שהולכת לבנייה מחדש. יש קבוצה שמחכה לאותה דמות שתגרום לה לפרוץ. סאבוניס, ברוגדון, לאברט, טרנר, וורן (אם יישאר, עונה אחרונה בחוזה) זה בסיס מעולה. הספסל של ההולידייז, מקונל וקצת ביטאדזה, ובריסט, סמפסון מהווה גם הוא יחידה די ראויה בסך הכל. יש מרכיבים, רק צריך את השף שיידע לרקוח מהם תבשיל מוצלח- ואני חושב שבסך הכל קרלייל מצוין לפוזיציה הזו. הוא גם בא עם פרסטיז'ה, הגיל הניסיון והאליפות אני מאמין שמשחקים תפקיד בכבוד שרוחשים השחקנים כלפי המאמן, לפחות בהתחלה.
    הוא יודע כדורסל, הוא מאמן טוב ברמה הבסיסית של הדברים- גם הגנה הוא יודע לאמן, ובאינדיאנה יש כלים להיות קבוצת הגנה טובה הרבה יותר ממה שהייתה בעונה האחרונה. חיזוק מתאים לספסל מהדראפט, ואינדיאנה חוזרת למקומה הטבעי כסוס שחור אבל כזה שגם יודע לבעוט (בניגוד לקבוצה שבנה מקמילן, שהיו סוס שחור שלא הצדיקו כינוי זה. במאמר מוסגר- אני שמח על ההצלחה שלו, אני עדיין חושב שטוב שהוא לא באינדיאנה ושמח גם שאת קוף הפלייאוף הענק שהיה לו על הגב עוד מימי פורטלנד העליזים הוא מסיר).
    ויש פה גם תיקון היסטורי- בקדנציה הקודמת, קרלייל ירש קבוצה מעולה לעונתו הראשונה, שהסתיימה עם המקום הראשון במזרח והפסד לאלופה שבדרך דטרויט בגמר המזרח. ב-19/11/04 הקדנציה שלו, והתור המוצלח של אינדיאנה בכללי, הסתיימו, בעקבות הפיוזים שנשרפו לרון ארטסט וסטיבן ג'קסון. גם הפעם הוא מגיע לקבוצה טובה מאוד על הנייר שהוא, לדעתי, מה שהרופא רשם כדי לקום מהקרשים עליהם סיימה אינדיאנה את העונה הזו. אני מאוד אופטימי מהמינוי, אני חושב שהוא ישדרג את הקבוצה ושתהיה סגירת מעגל, עבורו, עבור המועדון וגם עבורי- הקדנציה שלו הייתה בשבילי יריית הפתיחה לאהדה שלי לאינדיאנה (למרות שרובה עוצבה בתקופת אובריאן האיומה). הגיע הזמן שיסגור מעגל

כתיבת תגובה

סגירת תפריט