מעורב הופס: הקליפרס תהיה הקבוצה הראשונה בהסטוריה לחזור מדפיציט 2-0 בשלב הגמר לנצח. עדיין לא בטוח אם 4-2 או 4-3 / מנחם לס

0.הסאנס תהיה הקבוצה הראשונה בהסטוריה להפסיד את סידרת הגמר אחרי הובלת 2-0.

כמה נקודות חשובות שברצוני לשתף אתכם:

א)היום השגנו אקרדיטציה לכתבנו באטלנטה רועי שושן, ובכך הוא יהיה איש המדיה הראשון לכסות השנה את שלב הגמר!

ב) אף קבוצה לא חזרה מדפיציט של 2-0 בשלב הגמר לנצח את הסידרה. אז תתכוננו לתת את תואר 'הראשונה' לקליפרס, והכל ללא קוואי לינארד, שנראה היום משתתף באימון קל של 3X3.

ג) אני טוען כל העונה שהסאנס היא אוברייטד ברמות. הלילה נוכחתי בצדקתי, והיא – צדקתי בצורה שאני רואה את הסאנס הזאת – תתברר לכם בהירה כמו זריחת השמש מחר מעל הרי אדום!

ד) מונטי ויליאמס הוא מאמן ראשי חלש מאד (אבל אחלה עוזר מאמן!), שאולי היתרון היחיד שיש לו הוא שהוא ביחסי ידידות – אולי אפילו חברות – עם כמה משחקניו. אבל אני נותן לו הערב ציון "F" באימון, ועוד מעט אסביר את דעתי.

3. אדבר אליכם הלילה במשפטים. אוקיי?

1)החצי הראשון היה כל כך גרוע (הקליפרס 17% מה-3; אתם יודעים מה זה? זה 17 קליעות מ-100 נסיונות…) אז לא אדבר עליו. מאומה מיוחד לא קרה בו מלבד הדבר הבא:

2) הסאנס עשו ברבע השני 27-17 וירדו מובילים 50-46. כולם נראו טוב, ובמיוחד כריס פול.

3)מיד עם פתיחת הרבע השלישי היה ברור לי שהרבע השני היה פאטה מורגנה. כריס פול שם שתי שלשות והסאנס נראתה מוכנה לשבור את הקליפרס.

4) אבל כאן קרה משהו מצויין: טיירון לו החזיר את טרנס מן, ה-1.95 מ' הזה מברוקלין, לשחק, והוא מיד מביא סל מדיסטנס, ואז מכניס דאנק אחרי נסיון דאנק של זובאק שהחטיא, אבל גרם בוודאי לרעידת אדמה שהורגש בטיוואנה, מקסיקו.

5) מונטי לקח מיד טיים. זה לזכותו. אבל אז שמעתי אותו מדבר לשחקניו, ואומר להם: "THIS KIND OF BASKETBALL IS NOT ACCEPTABLE BY THE PHOENIX SUNS. YOUR RESPONSIBILITY NOW IS TO SHOW ALL OUR FANS THAT THE LAST 3 MINUTES WERE NOTHING MORE THAN A MOMENTARY ABERRATION IN SUN'S BASKETBALL…

שידרו את הטיים מילה במילה. וואללה שחשבתי שאני בשעור ספרות אנגלית. שחקנים כג'יי קראודר או קמרון פיין הסתכלו עליו וניענעו בראשם 'כן, כן', בלי שהם מבינים מילה ממה שהוא אומר או למה הוא מתכוון.

6) אבל מונטי מקבל "F" בריבוע כשאני רואה שעברו 30 דקות, וגיבור משחק מס' 2 קמרון פיין שיחק עד עתה 4 דקות… וקלע 2 נקודות..עכשיו עלי לומר דבר אחד: לא ראיתי את המחצית הראשונה אלא רק את ההיילייט שלה. אין לי מושג אםן קמרון פיין נפצע או לא. מונטי הוה ללא ספק אחד מעוזרי הטובים בליגה. הוא המאמן שאליו השחקנים באים בעת צרה כשהחברה שלהם בוגדת בהם, או ששחקן ניכנס לדכאון. כמאמן ראשי הוא הצליח כשהיו לו שחקנים טובים. רבים וטובים אמרו שמאמן ראשי מצליח הוא זה שלא מתערב ולא מקלקל לשחקניו הטובים את המשחק.

למונטי ישנם שחקנים טובים, וזה היה נהדר לעונה הרגילה. עתה זה סיפור אחר. כל הרמה משתנה. כל הסיפור שונה. מונטי הוא אחד המאמנים החביבים והמקובלים ביותר ע"י השחקנים אבל הוא היה שחקן בינוני, ובמחברת שלי הוא מאמן ראשי בינוני, אם לא פחות. השגיאה שעשה היום עם פיין לא תסולח לו כל כך מהר, ובעיקר אם ההפסד הזה יתחיל רצף של עוד שלושה הפסדים.

אבל אם הוא לא נפצע, ואם מונטי ויליאנס נתן לו רק 4 דקות משחק אחרי שהיה כה נפלא במשחק השני רק בגלל שכריס פול השמן הואיל בטובו של אדם סילבר לחזור לשחק, ומונטי נתן את כל דקותיו של פיין לפול, תחשבו רק מה PAYNE הרגיש כשהוא יושב על הספסל, רואה את הסאנס מפשלת, כריס פול לא מסוגל לקנות סל, ועד שריקת הסיום מונטי ויליאמס לא מכניס אותו אפילו כשההפרש מתקרב ל-20 ויש 2 דקות לסיום!!!

7. הקליפרס כבר מובילה. קמרון מן… אפילו פטריק בברלי. אבל הנה בברלי מוסר למן מסירה בגובה של 6 מטרים לדאנק. אולי הוא חשב שקמרון הביא מוט והוא קופץ במוט.

8. הקליפרס בורחים ל-56-66. את קמרון מאן לא עשו ביד. עשו אותו בברוקלין והוא מתעתע בשמשות. מונטי לוקח טיים ובוודאי שוב מדבר שייקספירית לשחקניו אבל הפעם הטיווי בפרסומת. מאן קלע עתה 10 נקודות בכמה דקות. מאן עושה מכריס פול כביסה. מה חושב עתה קמרון פיין על הספסל.

9. אני מתפלא מאתד על הסאנס. נושא כדור אחד וארבעה מצטופפים. שום הרחבת המשחק. כמעט אין תנועה ללא כדור. אני אומר לעצמי ברגעים אלה שלסאנס יש רק בנאדם אחד להאשים, וזה אחד את השני!

10.ההגנה הורגת את בוקר. הוא מנסה ומנסה, ולא מצליחצ להשתחרר מהשמירה. אני יודע שאצלו כדורסל זה רק קליעה וכל השאר זה מיתולוגיה, אבל ברגעים אלה אני רואה בברור שהוא כוכב ליגה אבל סופרסטאר הוא לא יהיה. שחקן עליון צריך שלושה דברים בנשמה: שנאה. קנאה. ו-GREED. זה מה שאין לבוקר. אין לו GREED!

11. איזו התקפה נהדרת של הקליפרס אבל זובאק – שהוא לא רע כלל הערב – כל כך איטי שבוודאי לוקח לו שעה וחצי לראות את "60 MINUTES". תן לו קצת מהירות והוא סנטר מהמובילים בליגה.

12. עתה מגיעים רגעיו של קנארד. אני מה זה אוהב אותו. יש לו אותו ג'אמפ כפי שהיה לכריס מאלין. איזו שלשה יפהפיה הוא קובר. ואז עוד שלשה.. הוא עושה 69-84, ופול ג'ורג' מעלה ל-71-89.

13. נותארו 9 דקות למשחק. היכן פיין? היכן פיין? במה הוא חטא. מונטי לא נותן לו דקה מעל ה-4 שנתן לו ברבע הראשון..

14. אני יודע שאת מי שראיינונבסוף המשחק היה פול ג'ורג', אבל היו רגעים ברבע השני שהוא כמעט הרס לקליפרס את המשחק. הוא זורק ןוזורק, ומחמיץ ומחמיץ. פתאום 83-89. רק 6 הפרש. היה כבר 18 הפרש!!!

15. הצרה של ג'ורג' היא שכשהוא מחטיא הוא מתעקש לזרוק שוב. ושוב. ושוב. ברגעים כאלה אתה יודע שכשהכדור אצל ג'ורג' אתה יכול לזרוק את כל ספרי האימון והתרגילים כי הוא יילך עם ראש בקיר עד שהוא יתחיל לקלוע.

16. אחרי 9 נקודות רצופות של הסאנס הגיע לקליפרס גואל. שמו? רג'י ג'קסון. הוא התחפש – אני לא מתבדח – למייקל ג'ורדן לכמה דקות בהן הבריח את הקליפרס מ-6 הפרש ל-83-96. כריס פול מתקנא בו ומנסה ומנסה, מחמיץ ומחמיץ'. אלה לא היו רגעיו היפים.

17. עכשיו באה השלשה היפה שבכל המשחק: רג'י ג'קסון זורק כדור עם קשת שכמעט פגעה בגג האולם. לשלשה כזאת לארי בירד נתן את השם "RAINBOW". אז הקשת של ג'קסון עשתה 86-99, ופיין עדיין יושב על הספסל, מסתכל בכריס פול המפספס ומפספס (כריס ]פול שיחק 39 דקות!!! היה 5 מ-19 שזה בערך 25% ו-2 מ-7 מה-3 כשהוא קולע 15 ומסיים עם עוד 15: מינוס 15 ב-+-!!! היה לךו עוד שותף ל-15 הנקודות ול-15 המינוס בנט: דווין בוקר (שהיה 1 מ-7 מה-3)

18. מה שהורס אותי עכשיו זה ג'ף ואן-גנדי. מישהו צריך לומר לו שאחד הדברים הנפלאים ביותר אצל שדר היא שתיקה. אצלו? כשהוא שותק יוצאת לו הנשמה. האנליסיס שלו על הסאנס הוא כזה מעצבן שאפילו לאוהד אטלנטה כמוני הוא נשמע כזיוף טוטאלי.

19. די ריחמתי על בוקר. השחקן הזה, שבד"כ יש לו קדילאקים באצבעות לא היה מסוגל לקנות הלילה סל. היום היו לו 'סוסיתא' באצבעות. לכל הצעירים – הסוסיתא הייתה מכונית "MADE IN ISRAEL". אם מישהו היה משמר סוסיתא אחת, היא הייתה שווה היום איזה חצי מיליון ש"ח.

ורק שלשום הודיעו שהוא בנבחרת. אני יודע שהוא קלעי מצויין, אבל כשהכדור לא ניכנס, אין לו הרבה מדי דברים אחרים להתגאות בהם במשחק. בקשר לבחירתו לנבחרת – היא מוצדקת ואני מאחל לו קליעות מעולות כמו לפני הבומבה שהוא חטף באף.

20. ניגמר 92-106. זה היה ההבדל הלילה בין השתיים, ואם לינארד חוזר מחרתיים, אלוהים ישמור על הסאנס.

21. הכי כאב לי הלילה היו 4 הדקות ו-2 הנקודות של קמרון פיין. אני זוכר את מונטי ויליאמס כשחקן, עוזר מאמן, ומאמן. כל ההילולים עליו היו שטויות. הוא פשוט לא מאמן טוב, והיום הוא חטא למקצוע בגדול עם ההיעדרות של קמרון פיין ב-44 מדקות המשחק.

4.יש כבר שם ל-SIGNATURE MOVE של טריי יאנג לפני עוד שלשה: "THE SHIMMY"! למה 'שימי'? על שם הריקוד כשלפתע המוסיקה נפסקת לשנייה או שתיים וכל הרוקדים מנענעים את כתפיהם…

בתחילה יאניס לא קיבל את ה-"SHIMMY" החדש של טריי יאנג ברוח טובה. הוא אמר:

"HE HAS NOT EARNED YET A SIGNATURE MOVE TO "HIS NAME

(שיפרתי קצת את המשפט שאמר עם הדקדוק ועם המילה המסבירה את כוונתו – SIGNATURE MOVE")

5. הנה ה-'שימי' של יאנג:

אבל כשעה אחרי ההפסד, כשהוא כבר רגוע, יאניס שינה את דעתו:

Yannis changes his mind on Trae Young shimmy:

"He’s just having fun"

6. חשבתי שהגיע הזמן לדסקס כמה SIGNATURE MOVES ו-NICKNAMES של שחקנים

1)"SKYHOOK" – קרים

2) "FLOATER"; "THE SPIN MOVE", "WRONG FOOT LAYUP" – טוני פרקר

3) "DREAM SHAKE" – חאכים אולג'ואן

4) "TONGUE DUNK" – מייקל ג'ורדן

5) "THE SIGN" (לארי בירד מרים ידו עם שלוש אצבעות כשהוא יודע שהכדור ניכנס לשלשה. הוא כמעט אף פעם לא טעה, כולל השלשה האחרונה ב'אליפות השלשות' שהבטיחה לו ניצחון)

6) "KOBE 8" – קובי בריאנט

7) "CROSSOVER" – אלן אייברסון וטים הרדאוויי

8) "ספין מוב" – קיירי אירוינג

9) "THE FLOATER" – טוני פרקר, סטף קרי, טריי יאנג

10) "THE ONE LEGGED FADEAWAY" – דירק נוביצקי

11) "STEP_BACK JUMPER" – ג'יימס הארדן

12) "GRANDMA FOUL SHOT" – ריק בארי

13) "EUROSTEP" – מאנו ג'ינובלי

14) "NICK-AND-ROLL: – רג'י ג'קסון

15) THE GREEK FREAK" – יאניס

16) "THE SLIM REAPER" – קווין דוראנט

17. ZANOS"" – ציון ויליאמסון

18. "גבעת הריבאונד העגולה" – צ'ארלס בארקלי

19. "THE BEARD" – ג'יימס הארדן

20. "UNCLE DREW" – קיירי אירוינג

21. "THE HUMAN ERASER" – וובסטר

22. "פיסטול פיט" – פיט מרביץ'

23. 'איש הקרח" – ג'ורג' גרווין

24. "חאכים דה דרים" – אולג'ואן

25. השריף – רוברט פריש

26. "CHOCOLATE THUNDER – דרל האוקינס

27. "הדוור" – קרל מלון

28. "HUMAN HIGHLIGHT" – דומיניק וילקינס

29. "מיקרווייב" – וויני ג'ונסון

30. "התשובה" – אלן אייברסון

31. "LARRY LEGEND" – לארי בירד

32. "THE GLOVE" – גארי פייטון

33. "מג'יק" – אירוינג ג'ונסון

34. "BLACK MAMBA" – קובי

35. ד"ק ג'יי – ג'וליוס אירוינג

36. "THE ADMIRAL" – דייויד רובינסון

37. "הודיני של הפרקט" – בוב קוזי

38. "AIR JORDAN"- מייקל

39. "THE ZEN MASTER" – פיל ג'קסון

40. "ווילט דה סטילט (קביים) – ווילט צ'מברליין

7. לא זכור לי דראפט בו בחירת הלוטרי נראתה כה קשה (לדעתי היא מאד STRAIGHTFORWAED)

הבחירה בקייד קנינגהם היא כמובן הבטוחה ביותר. אבל האם היא גם הטובה ביותר? זה נשאר לראות. הוא היה האיש שמשך כל העונה הוזכר כנמבר וואן. אבל הדראפט הזה כולל פרוספקטים עליונים כגוןה-BIG MAN של USC אבן מולבי, וכוכב ה-IGNITE מה-G-ליג ג'לן גרין.

הבעייה של דטרויט היא שקנינגהאם הוא, אולי – נטו – השחקן הטוב מהאחרים המוזכרים, אבל הקונסנסוס הוא שהוא המתאים הפחות משאר השמות המוזכרים שיכולים היו להיות בחירה ראשונה, ורוסטר הקיים בפיסטונס.

לדעתי כל הדיווחים 'מתאים' או 'לא מתאים' לצוות הם צואה של שוורים: הוא לא לברון ג'יימס, אבל רק לשם הסברת הנקודה, כשלברון חתם בלייקרס מישהו עשה תחקירים אם הוא מתאים שם לצוות או לא? היי, הצוות יצטרך להתאים את עצמו לקנינגהאם. בן ה-19 הזה הוא אול אמריקן, שחקן השנה של ה-BIG 12 כפרשמן, קולע 20.1 ממוצע ב-44% דיוק, קוטף 6.2 ריב', מחלק 3.5 סוכריות, וגונב 1.6 למשחק. אין לו כל חולשות ידועות.

הוא החבילה השלמה. הפיסטונס יהיו מטומטמים לא לבחור בו. מולבי וגרין יהיה 2 ו-3, וזה סגור.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. מנחם פיין נפצע ולכן לא שיחק כמעט…לא מבין איך אפשר לבוא בטענה כלשהי למונטי וויליאמס או לסאנס …
    מפרנצייז' ששהה במדבר (ולא רק גאוגרפית) הם חזרו לפלייאוף אחרי 11 שנים וישר לגמר המערב. מדובר בקבוצה עם שני שחקנים צעירים שמובילים אותם שזו הופעת פלייאוף ראשונה שלהם רק להזכיר . עושים מעל ומעבר ככה שזה אם להיות עדין פשוט בדיחה לכתוב את השטויות שכתבת פה מנחם.

  2. 90% ויותר מהטענות שלך כלפי וויליאמס הן על זה שפיין לא קיבל דקות, וכאמור הוא נפצע ולא חזר לשחק, ככה שזה לא רלוונטי. בוקר אמנם לא קלע טוב, אבל לתחושתי הכריח פחות מכריס פול שגם לא קלע וגם תקע את ההתקפה של פיניקס. עם כל זה, לדעתי עדיין כל ניצחון של הקליפרס יהיה הפתעה.

  3. מנחם חשבתי שהשימי זה תנועה על שמי😎
    ככה אשתי צוחקת עליי עם זה ששרים את זה בשירים.

    טנש צריכים להודות לך יש מצב שבפוסט הזה סללת את דרכם לתואר ובוקר fmvp.

    הסאנס ינגבו את הקליפרס ב2 הבאים.

  4. תודה דוקטור.
    הסיגנצ'ור מוב של ג'ורדן זה ללא ספק הפייד-אוואי.
    קאנינגהאם לדעתי לא יתפתח להיות סופרסטאר ומהמעט שראיתי יש לו המון באגים במשחק ויכולתו עלולה לצנוח משמעותית במקצוענים.
    השימי של יאנג זה לא "He’s just having fun".
    זה מתאר את קרי והחגיגות שלו אחרי סלים.
    מה שיאנג עושה זה להעליב, להקטין ולהשפיל את היריבים (כמו עם הנאטמג).
    גם הטראש טוק שלו כזה והיחס שלו לשופטים הכי חצוף שראיתי EVER.
    שחקן אחר היה נזרק מהמגרש כל משחק.

        1. https://youtu.be/AP-0axmbpO0?t=15
          .
          https://www.youtube.com/watch?v=8HN5EJ7fRcU
          .
          https://www.youtube.com/watch?v=2lVaJ24nIXY
          .
          היה עוד מקרה מהמשחק האחרון כמדומני, שרץ על הקו ועשה איזה תנועה מאוד מאיימת כלפי השופט, שהחליט להבליג משום מה. (בריפליי שיבחו את השופט שהבליג ואמרו שכל שחקן אחר היה עף על טיל)

    1. קאנינגהאם היה סופרסטאר!!! בילי קאנינגהאם, "ילד הקנגורו" ("קנגורו קיד"), שהיה מהכוכבים של פילדלפיה באליפות הראשונה ב-67' והמאמן באליפות השנייה ב-83'.

    1. אני תוהה לאיזה כיוון לקחת את זה:
      1) His treachery runs deeper than you know. With foul craft, Cuban has crossed Assholes with Douche-Bags. He's breeding an army in the caverns of Americanairlinesgard. An army that can Spill drinks, and cover great spread. Cuban is coming for the Ring. Eventually, maybe.
      2) "וואאההה איך יכולתי לדעת על תקיפות מינית והטרדות של נשים במקום העבודה שאני מנהל ויודע כל דבר שקורה בו רק כי דאגתי שיתעלמו מהם וכששמעתי כבר על התוקף העדפתי להשאיר אותו. היי, בואו נחתים כמאמן את האדם שאשם בתקיפה והתעללות בנשים!".
      .
      אם אתם חושבים שהידיים שלי כבר מלאות עם דרק רוז ולעומת זאת צבא של מניאקים זה משהו שעוד לא ראינו ויש לו פוטנציאל – הצביעו 1. אם אתם חושבים שאולי בכל זאת גברים מתעללים אל מול זכויות נשים זה חשוב משום מה – הצביעו 2. זה הזמן שלכם להצביע ולהשפיע. כל קול נחשב, עד 10 הצבעות ליוזר. 20 לפייק יוזר. 30 בשבילך, אבל רק בשבילך. אתה יודע מי אתה.

  5. חחח.. מנחם, מה נסגר איתך?
    עיתונאי ותיק כמוך יכול רגע לבדוק שפיין נפצע במקום לשחרר פה את הניצרה על מונטי.

  6. אני לא מבין את ההספדים הקבועים האלה אחרי שקבוצה מפסידה משחק אחד או לשחקן יש יום רע. פניקס שיחקו במגרש ביתי של קבוצה חזקה. זה ייגמר כך או אחרת אבל ממשחק אחד מאוד קדה לנבא לגבי ה2 עד 4 הבאים.
    *
    הבולס חזרו מפיגור 2 לניקס בגמר המזרח ב1993, הרוקטס חזרו מפיגור 2-0 מול סן אנטוניו בגמר המערב ב1995. אם אני זוכר נכון.
    ב2019 טורונטו התקמבקו מ2-0 מול מילווקי.
    אז אם הקליפרס יעשו את זה, הם לא יהיו הקבוצה היחידה. גם בגמר עצמו זה קרה.
    אם הקליפרס יעשו את זה ב-3 סדרות – אז זה יהיה משהו באמת מיוחד.

  7. 'כל כך איטי שלוקח לו שעה וחצי לראות את 60 mins', ענק דוקטור.
    תודה רבה על המעורב (שלך) והחיוכים (שלי, בגללך)

  8. מנחם הסאנס הסריחו את הפרקט, כל אחד ואחד. לא היה שחקן סאנס אחד שאפשר להגיד עליו ששיחק טוב. פיין סובב את הקרסול והחליטו שלא יחזור לשחק. פול אכן תקע את הסאנס ולא הריץ את ההתקפות מספיק מהר, זה נראה הלילה כאילו הוא משחק בלהיות רכז. ומה שמונטי אמר להם זה פשוט בשביל להעלות מוטיביציה אין מה לעשות כשהכדור פשוט לא נכנס אין מה לסרטט עוד תרגיל ועוד תרגיל, רק להרים את המצב רוח של השחקנים. אני מתחילת הפלייאוף טוען שזה שיש לסאנס רק 3 גארדים בפלייאוף זה על הפנים (לאיטוואן מור אין מה באמת למכור).

  9. הראשונה לחזור בגמר הקונפרנס?
    טורונטו 19', קליבלנד 18', אוקלהומה 12' וזה בעשור האחרון.
    בגמר ממש, קליבלנד 16'.

  10. +100
    טיי לו לא יותר טוב, המשחק כמעט ברח לו והוא משאיר את קוואי לשחק עם הילדים 🙂

    אבל ברצינות, לא יודע איך מונטי בכדורסל מה שבטוח מגיע לו פסל מחוץ לאצטדיון רק על השפיות שהוא הביא למועדון הזה

    מסכים לגבי בוקר שכשהקליעה לא נכנסת אין לו הרבה מה להציע, מרגיש שגם הניהול משחק שהשתפר אצלו מושפע מאוד מאם נכנס לו או לא

  11. לפרקים במשחק נראה שפול ג'ורג' עובד קשה בשביל לתת לשונאים שלו חומר לעבוד איתו… ברבע הרביעי והשני היו לו רצפים לא נתפסים של שטויות שלא רואים בילדים רעננה-כפר סבא.

  12. איך אני אוהב את הקביעות הנחרצות שלך מנחם לס,
    מכיוון שאתה חושב שאתה יודע טוב מכולם, אשמח להתערב איתך על 1000$ שהסאנס עוברים את הקליפרס. PUT Your MONEY where your'e MOUTH is.

    1. מוכן להתערב על $100 אבל בתנאי אחד: אומרים שקוואי חוזר לשחק. הסאנס קבוצה מלאה. גם הקליפרס שעכשיו בפגור (בגלל 2-1 ובגלל יתרון חוץ לפיניקס) חייבת להיות מלאה והיא בפיגור 2-1.
      אז ישנה התערבות? קוואי חייב לשחק ואז זאת התערבות על 100 ירוקים.
      מסכים?

      1. "בתנאי ש" אתה יכול לעשות עם שמעון.
        קאם פיין נפצע, כריס פול חזר לא בכושר ודווין בוקר מפוצץ בפנים (לא מסתדר עם המסיכה).
        כתבת פוסט שלם על זה שהקליפרס חוזרים בוודאות מ 2-0 ופתאום התחילו ההתניות.
        מצחיק 😅

  13. אם קוואי לא חוזר לסדרה פיניקס תנצח אותה ואפילו בקלות והגמר מול מילווקי (אין סיכוי שזו תהיה אטלנטה) יהיה צמוד מאד ואני אשמח מאד בשביל ]ול שיקבל אם וי פי (צודק ) אם פיניקס תנצח

    בלי קשר זה עולה לי בבריאות אבל אני מפרגן ללו שנוא נפשי (שחתר תחת בלאט )
    אבל מה שהוא עושה בקליפרס בפליאוף לא פחות ממדהים נפצעו לו לא רק קוואי כי אם גם איבקה
    גם רונדו לא שם משום מה (פצוע ? )
    והוא מביא שחקנים מהיקב והגורן
    מי שמע על טראנס מאן לפני הפליאוף ? (לא מדבר עליכם בהופס אלא על אנשים נורמלים )
    ופתאום הוא מוציא מהקצה את בווראלי ונותן לזובאץ פתאום 33 דק'

    עושה רושם ששום פציעה ושום בעיה מנטלית לא תמנע מלו למצוא פתרון בעיני הוא המאמן הטוב ביותר בפליאוף עד כה ולצערי זה עולה לי כמובן בבריאות (גם מקמילן עושה עבודה טובה)

  14. כתבתי בפרוש שאין לי מושג אם פיין נפצע או לא. אבל כל האנשים הרעים באתר מגיבים כאילו לא הזכרתי את האפשרות שהוא היה פצוע, וזה רק להשפיל ולהקטין אותי עד רמה של נמלה ככתב ספורט. תתביישו לכם!!!
    לכו לקרוא שוב את מה שכתבתי על אפשרות פציעה לקמרון פיין. (אבל לא משנה מה אכתוב, כמה אנשים כאן נהנים לעשות ממני חגב קטן ללא מושג. טוב, תהנו, אנשים לא טובים ולא תרבותיים!

  15. לדעתי הסיבה המרכזית ל shift הנוכחי בסידרה זה פטריק בברלי. הוא פשוט מאמלל את בוקר או את כריס פול. אני הייתי נותן למישהו אחר להעביר את החצי אם הקרציה הזה במשחק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט