יומן ת'אנדר (5) / ולדי קוגן

יומן OKC חמישי / ולדי קוגן

טוב. 2014 באה ואיתה תקוות חדשות וחלומות אך כמו שג'ון לנון אמר פעם:"החיים הם מה שקורה כשאתה מתכנן תכניות אחרות" ,כשבמקום לשייט לעונה של 70 נצחונות אוקלהומה איבדו את ווסטברוק ומשייטים סביב מאזן של 50% בלעדיו.הנה תקציר הארועים מהפעם הקודמת:

1)נצחון 111-115 על מינסוטה-אוקלהומה הייתה בפיגור רוב שלבי המשחק,אבל מינסוטה הוכיחו שהם לוזרים ודוראנט עם 48 נק,7 ריב ו-7 אסיסטים הוכיח שהוא ווינר וכשאף אחד לא עוזר לו הוא ייקח את העניינים על עצמו.איבקה וגקסון נתנו 12 ו-10 בהתאמה,כשכל מה שנזכור מהמשחק זה את קווין לאב מחטיא 4 זריקות עונשין בסיום המשחק.זאת שנה שישית של לאב בליגה והוא לא שיחק דקה בפלייאוף,אז אני לא יכול להגיד שהוא הפאוור הכי טוב בליגה עד שהוא לא ישחק עם הגברים במשחקים החשובים.

2)נצחון96-119 על בוסטון-בוסטון העונה הולכים ללוטרי ומבחינתם לנצח משחק לא מתקבל על הדעת.ההוכחה לכך היא קרופורד שנתן 17 נק \בעונה לא רעה מבחינתו ובסוף עבר בטרייד תמורת ערמה של בחירות סיבוב שני.אם זה לא טנקינג אני לא יודע מה כן.דוראנט עם 21 קיבל קצת מנוחה בעיקר בזכות גקסון שהפגיז 27.יפה רגי תמשיך ככה.איבקה נתן 17 ו-11 ומוכיח שהוא ראוי להיות באולסטאר.אם הוא לא שם זה פשע נגד המשחק.

3)הפסד ליוטה 112-101-זה כבר היה לא לעניין בכלל.דוראנט נותן 48 פעם שנייה באותו שבוע,גקסון עוזר עם 20 ומפסידים לפאקינג יוטה??איבקה לא שיחק בגלל שפעת אבל גם זה לא אמור להיות תירוץ להפסיד לגנון מסולט לייק סיטי.הייוורד נתן הצגה עם 37 ומראה שיוטה היו טיפשים לא לתת לא הארכת חוזה לפני העונה,עכשיו הם ישלמו לו הרבה יותר או שיאבדו אותו לקבוצה אחרת אולי(יש דיבורים על איחוד עם סטיבנס בבוסטון).מלבדו כל החמישייה של יוטה סיימה בספרות כפולות ובעוד שנתיים שלוש הם יהיו קבוצה מסוכנת.

4)הפסד 101-88 לדנבר-משחק עוד יותר אומלל מהקודם.הקבוצה קלעה ב-35% מהשדה וככה לא ננצח גם את מכבי ראשון.דוראנט נתן 30 אבל עם אחוזים רעים(1-7 מהשלוש!!),איבקה(3-11)ולאמב(1-12) הסריחו את הפרקט כשבצד השני רנדי פוי ואבן פורנייה(מי?)נתנו 24 ו-19 ודנבר המשיכו בהתאוששות מהפתיחה האומללה שלהם.אני מפחד לראות איזה טובים הם יהיו כשגלינארי ומגי יחזרו מהפציעות שלהם.מה למדנו מהמשחק?אם אתה לא קולע,אתה לא מנצח!!

5)85-101 על מילווקי-על זה אין מה להרחיב.מילווקי נראים זוועה השנה ואני מרחם על מי שיגיע לשם שנה הבאה(גבארי,אמביד או אולי וויגינס?).הם צריכים לקבל מתנה על הטנקינג המפואר והלא מתוכנן שלהם.דוראנט ואיבקה נתנו יחד 50 חתיכות למילווקי כשמה שהפתיע עוד יותר שספולושה לקח 16 זריקות(!!)וסיים עם 14 נק.כשמשחקים מול נמושה כל אחד שיזרוק כמה שבא לו.הרוקי היווני שנבחר 15 בדראפט העלוב האחרון(איך לעזאזל המחדלים האלה קורים כל הזמן??)נתן 13 נק ו-11 קרשים והראה שהוא יכול להיות לא רק הגניבה של הדראפט אלא גם סופרסטאר עתידי,כשהוא כבר גרר השוואות לדוראנט על הדרך.זה עוד רחוק אבל עם הידיים הענקיות שלו השמיים הם הגבול.

6)הפסד 90-87 לממפיס-הסיפור של המשחק הוא גאסול שחזר מהפציעה וישר השחיל לנו 12 חיצים.קורטני לי הראה שהיה שווה לעשות טרייד עבורו ורשם צשיא קריירה של 24 נק.בצד שלנו כרגיל דוראנט עם 37,כששוב העזרה סירבה להגיע.איבקה מראה עד כמה ווסטברוק משמעותי בשבילו(11 נק,5-13 מהשדה),ספולושה זרק אבטיחים וסיים בלי נקודות ופרקינס נשאר גולם שלא יודע מה לעשות עם הכדור בצד ההתקפי.אני ממש מקווה לא לפגוש את ממפיס בפלייאוף כי הם ממש סוס שחור ומעצבן עם הסגנון ההגנתי שלהם שהופך כל פעולה למסובכת.אני אהיה הראשון שישמח אם הם יפספסו את הפלייאוף איכשהו.

7)נצחון 92-104 על יוסטון-המשחק המוזר בהיסטוריה.יוסטון קולעים 73 במחצית הראשונה,ושוכחים שהמשחק לא נגמר וקולעים רק 19 בשניה.אוקלהומה מראים מה זה הגנה שמביאה נצחונות ויוסטון מראים שיציבות זה לא בשבילם.מאזן 4-1 לטובתנו מול הטקסנים בעונה הרגילה מאז עזיבתו הל המזוקן.את יוסטון דווקא יהיה כיף לפגוש בפלייאוף ולהראות להארדן על מה הוא ויתר.דוראנט כמו שניחשתם היה הקלע המוביל עם 36 אבל האיש של המשחק היה ללא ספק סרגיו עם 21 חצים,15 קרשים ו-5 גגות הראה להווארד מאיפה משתחן הדג.מי שרוצה להתענג ואולי להצביע לאיבקה לאולסטאר שיראה את הלינק:http://www.youtube.com/watch?v=ioPPrZIYkqo

 

8)נצחון על גולדן סטייט 121-127-גבירותיי ורבותיי,שיא קריירה לדוראנט:54 נקודות!!.קומו והצדיעו.קרב מטורף בין שתי קבוצות אדירות .37 של קארי לא הספיקו הפעם מול התעלות מטורפת של דוראנטולה.54 נק כאמור עם 19-28 מהשדה בתוספת 6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים.הראשון עם שורה של מעל 54 נק,5 אסיסטים ו-65% מהשדה מאז מייקל ב-1988.מעניין אם לברון ממשיך לקנא גם עכשיו.

איבקה גקסון ולאמב נתנו 14,21 ו-12 וכשיש עזרה אז גם מנצחים.בצד השני קארי עם 37 ותומפסון עם 26 לא הספיקו ללוחמים.זה המפגש האחרון בין הקבוצות בעונה הסדירה וכל אוהד כדורסל ירצה שהן יפגשו בפלייאוף.אני לא.הווריורס מסוכנים מדי.לפני סדרה אפשרית בין הקבוצות תצטרך להיות אזהרה בסגנון-"לא מומלץ לנשים בהריון ואנשים הסובלים מבעיות לב".הנה הדו קרב למי שירצה לחזות שוב בפלא:http://www.youtube.com/watch?v=VI7vFpshZiE

 

אירועי השבוע הקרוב:

בים ראשון נפגוש את סקרמנטו עם הסנטר הטוב בליגה,הלא הוא דמרקוס"אני רוצה להיות אול סטאר"קאזינס שנותן עונה מפלצתית(23 ו-11),אייזיאה"לא ההוא מדטרויט"תומאס,ורודי"אני יכול להיות יעיל,אולי"גיי.על הנייר משחק שאנחנו אמורים לנצח אבל כבר שמטנו כמה משחקים קלים על הנייר ככה שכל משחק יהיה קשה עד שהוא יוכרע.הסיכויים הם 25-75 לטובתנו.

 

ביום שלישי מפגש מול פורטלנד.עבור פורטלנד זה יהיה משחק רביעי ב-5 ימים,כולם בחוץ.העיתוי המושלם לפגוש אותם ולנקום על 2 ההפסדים הקודמים.פורטלנד קצת ירדו לארץ אחרי הפתיחה המסחררת,ואולי הם הבינו שעדיף לשמור קצת כוחות לפלייאוף.למרקוס ממשיך להראות שהוא הפאוור פורוורד הטוב בליגה(להבדיל מקווין לאב הוא כן שיחק בפלייאוף,והוא לא מחטיא זריקות עונשין מכריעות),לילארד מראה שקובי לא סתם המליץ לבחור בו לאול סטאר,ועם החמישייה המאוזנת בליגה הם יכולים לעשות הרבה רעש  בפלייאוף.אולי העייפות והבוסריות תכניע אותם.נחכה לשלישי.

 

ביום רביעי תחכה סן אנטוניו.בק טו בק אכזרי מאוד.קבוצה שיטתית שיודעת לנצח ולעשות חיים קשים לכל יריב.מצד שני מפסידה לקונטנדריות על ימין ועל שמאל.ניצחנו אותם כבר פעמיים השנה.לנצח פעם שלישית יהיה קשה במיוחד עם פארקר ודאנקן יבואו מפוקסים ולאונרד יעשה בעיות לדוראנט.הכי חשוב לבוא מפוקסים.

ביום שישי משחקים בבוסטון.אחרי כל הטריידים שאיינג עשה ועוד יעשה אין מה לדאוג מהמשחק הזה.הסלטיקס לא ניצחו אפילו את הלייקרס האומללים בבית!!.עוד w לאוסף.

יום שבת בפילדלפיה.על הנייר משחק קל אבל פילדלפיה האלה כאלה לא צפויין. יכולים לנצח את מיאמי ולהפסיד למילווקי.תתחילו כבר להפסיד או שגבארי לא יהיה שלכם.סיכויים של 20-80 לטובתנו.

בסה"כ למרות כל הנפילות האחרונות מצבנו יחסית סבבה בטבלת המערב(מאזן10-30),כשאנחנו בפיגור של משחק מהמקום הראשון.פורטלנד קצת מתקשים לאחרונה וסןאנטוניו יכולים להפסיד לכל קבוצה.

 

יוסטון לא מסוגלים לחבר 2 משחקים משכנעים,והקליפרס בלי כריס פול ישמטו משחקים פה ושם.יתרון של 5.5 מגולדן סטייט נותן שקט בגזרה הזאת.

ביומן הקודם הצעתי טרייד של ספולושה תמורת אנדרה מילר ואז התפוצצה כל הפרשה בדנבר ומילר נמצא על המדף.יש עוד אופציות טובות כשיש לנו 2 בחירות ב-2014(שלנו ושל דאלאס מוגנת טופ20)מה שיאפשר להביא שחקן מועיל.הנה טרייד לדוגמא שנעשה עם פילדלפיה:

אוקלהומה מקבלת את ספנסר האוס(6.5 מליון,עונה אחת)

פילדלפיה מקבלת את פרקינס(18 מליון,שנתיים)ובחירת סיבוב1 של אוקלהומה

נתחיל מהצד שלנו.סוף סוף נפטרנו מפרקינס ומהמשכורת המגוחכת שלו.האוס הוא שחקן הרבה יותר טוב וג יותר צעיר,שקולע העונה 14.3 נקודות למשחק ומוריד 9 ריבאונדים.קולע גם 40% מהשלוש.אין ספק שהוא יתאים לנו כמו כפפה ליד.יוכל גם לפתוח את הצבע לחדירות של ווסטברוק לכשיחזור וגם לשים גוף בצבע.ציון 10.

פילדלפיה לעומת זאת מנסה להפסיד השנה.להחליף את האוס בפרקינס יעזור בזה.בנוסף דף המשכורות של הסיקסרס די ריק ככה שהשכר של פרקינס לא יפריע להם יותר מדי.אבל מה שמעניין באמת זו הבחירה.זו כנראה תהיה בחירת סוף סיבוב ראשון אבל בדראפט עמוק כמו השנה אפשר לדוג שחקן איכותי מאוד.מבחינת המטרות של פילדלפיה הטרייד הזה מתאים להם מאוד.

 

טוב חברים עד היומן הבא ונקווה שווסטבורק כבר יחזור לפעילות.שבוע טוב לכולם.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. ולדי איך יכול להיות שקוין לא קלע בכל הקריירה הקצרה שלו
    מעל 20 סלי שדה,19 זה הכי גבוה.וכמה זמן לטעמך הוא יחזיק מעמד
    בקצב של 41-45 דקות ממוצע למשחק,כי לי הוא נראה יחסית עדין.
    יחסית,

    1. לשאלתך הראשונה,דוראנט הוא שחקן לא אנוכי בכלל וכשווסטברוק לידו הוא לא צריך לקחת על עצמו הרבה ובגלל זה הוא זורק רק 18 זריקות למשחק,השנה בלי ווסטברוק הוא זורק 22 פעם למשחק
      בנוגע לשאלה השנייה,זאת אכן בעיה אבל נגגד דנבר לדוגמא הוא שיחק רק 28 דקות
      בנוסף דוראנט סיים את כל העונות שלו עד עכשיו בלי לפספס יותר מ-2 משחקים בעונה,לדעתי.הבחור לא מפסיק לשחק+הוא גם די צעיר.

  2. יומן מצויין. צריך לדעתי להזכיר את אדאמס שנותן עונה מעולה שרק הולכת ונהיית יותר טובה ומסתמן כבחירת דראפט מצויינת. הוא גם מוביל את הליגה בגרימת הרחקות לשחקנים יריבים (יש גם סטטיסטיקה כזאת) עם המרפקים החדים שלו, כנראה ככה זה כשגדלים עם 18 אחים, לומדים איפה צריך לצבוט כדי ממש לעצבן.

    1. אני מחכה שהוא יפתח בחמישייה ויראה באמת מה הוא שווה…
      בינתיים הוא הגניבה ה-3 של הדראפט אחרי mcw והפריק היווני

  3. למומי יש רעיון לטרייד משולש פצצה

    פאו גאסול וריקי רוביו לאוקלהומה ספרדי כפול לספרדי איבקה יחד עם קיימן הגרמני , השחקן המכוער בליגה.
    מינסוטה מקבלת את רג'י ג'קסון , יאנג , ופרקינס
    קווין דוראנט וקווין לאב ללייקרס
    ככה ללליקרס תהיה שלישיית KKK – קובי , קווין קווין , בשלב הראשון נחרבן על המערב בשלב השני נראה למיאמי איפה הלטיניות השוות באמת

    ולדי , קנית טרייד זה ?

  4. מומי למה אתה מסבך את הטרייד,יותר קל דוראנט ואיבקה לליקרס
    פאו+יאנג לאוקלוהומה,ואקלוהומה יוסיפו 4 מיליון לעסקה
    כדי שיהיה פייר.
    ולדי עדיין זה לא קשור למה אין לו 20 סלי שדה אפילו פעם
    בקריירה,הוא חייב ללמוד להיות יותר רע, אחרת טבעת הוא
    יראה רק שהוא יפגוש את לברון במועדון לילה,

    1. גם ללברון אין 20 סלי שדה למשחק והוא השחקן הכי טוב שיש,ולמה זה??
      כי יש לו גם 7 אסיסטים למשחק ואם תראה את דוראנט השנה תראה שיש לו הרבה משחקים עם 5,6 אסיסטים למשחק..-לפעמים עדיף לשתף את הכדור ולעזור לאחרים להיכנס למשחק..

  5. זה די קשה לקלוע 20 סלי שדה במשחק..
    חוץ מזה שדוראנט מנסה להיות שחקן שלם יותר,וזה אומר לעשות עוד דברים חוץ מלזרוק לסל..

  6. חוץ מזה שלדוראנט יש 10.3 זריקות עונשין במשחק..
    לדעתי זה הכי הרבה בליגה..
    אם זה לא אומר שהוא נותן כל מה שיש לו אני לא יודע מה כן

  7. כל מי שרואה את דוראנט מבין כמה הוא גדול( במיוחד שווסטברוק נמצא) הוא ממש לא כופה את עצמו על המשחק, משתף. לפעמים זה יותר מדי( רבע אחרון) למרות שכמו במיאמי שוויד בד"כ עדיף עם הכדור האחרון( שהוא בריא() אז ככה זה עם ווסטברוק( בגלל המהירות ההזויה שלו )
    בקיצור כולם יודעים מי ה MVP ושלברון יפסיק לבכות

  8. לארי בירד קלע 10 פעמים 20 ומעלה,מייקל קלע 27 פעמים 20 ומעלה,
    קובי קלע 9 פעמים 20 ומעלה,
    קח סטטיסטיקה של מייקל 21/1/1989-
    20-28 מהשדה,14 ריבאונדים,8 אסיסטים,2 חטיפות בלוק וארבעה
    איבודים,41 דקות משחק,
    חודשיים לפני היה לו משחק
    24-29 מהשדה, 9 ריבאונדים אסיסט 4 חטיפות 2 בלוקים
    וארבעה איבודים,

  9. אני לא יודע לאן נעלמה תגובתי.
    זהו פוסט מצויין. דוראנט הוא ללא ספק שחקן ההתקפה המעולה בכל הזמנים.
    סקוט ברוקס לדעתי הוא המאמן הגרוע ביותר בליגה.

    1. אני לא יודע אם ברוקס הכי גרוע,אבל הוא די מקובע ולא נותן מספיק דקות לצעירים,בעיקר לאדאמס על חשבון פרקינס.הייתי רוצה לראות את אדאמס משחק 25 דקות..

  10. ברוקס בהחלט הכי גרוע וראינו בסדרה מול ממפיס כמה הוא לא יודע לאמן.. עדיין לא ברור איך הוא נשאר פרסטי פחדן ,מפחד לעשות שינויים שרואים מקילומטר להעיף את ברוקס טרייד על איבקה , החתמות שחקנים משלימים , הוא סקאוט אדיר אבל במשימות האמיתיות הוא פשוט נכשל השארת ארדן והחתמה של שחקנים משלימים אמיתיים אפילו מייק מילר ברח לממפיס על פני אוקלהומה שלי זה נראה סופר הזוי ממפיס לא באמת יכולה ללכת על אליפות לעומת אוקלהומה דוראל רייט העדיף את פורטלנד על אוקלהומה וועוד היו מלא שחקנים משלימים טובים בקיץ שהיה אפשר וצריך להביא ועל זה אני טוען שבפרסטי נכשל כבר שנתיים כולם צועקים שצריך לעשות טרייד על פרקינס ופרסטי לא עושה כלום

  11. העדפה את פרקינס על אדמס ותאביט היא באמת הדבר הכי מעצבן בברוקס … שים מקרר תלביש עליו חולצה והוא יתן יותר תועלת לפחות הוא ידאג לשתייה קרה לחברה

  12. העדפה את פרקינס על אדמס ותאביט היא באמת הדבר הכי מעצבן בברוקס … שים מקרר תלביש עליו חולצה והוא יתן יותר תועלת לפחות הוא ידאג לשתייה קרה לחברה וו

    1. אני לא כל כך מודאג לגביו.זאת לא פציעה רצינית.
      מה שכן אחרי שהוא יחזור אני חושב שאוקלהומה יתנו לו מנוחה מול קבוצות חלשות כמו מילווקי,פילדלפיה וכו.אנחנו צריכים אותו לפלייאוף..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט