הסאנס עולים ליתרון 0-2 לאחר משחק צמוד שנגמר בסל ניצחון/ שחר צ'קוטאי

תמונה
מהטוויטר של NBATV

פיניקס סאנס – ל.א. קליפרס: 103-104

המשחק נפתח במומנטום כחול וכעבור 3 דק' התוצאה היא 8-2 לקליפרס. כעבור דקה וקצת השמשות הופכים את זה ל-8-11. סל רודף סל ופיין עם סל שנייה לסיום הרבע חותם ביתרון 3 ביתי. פיין ממשיך להפגיז ומעלה את פיניקס ליתרון 6 אך רונדו וג'קסון מצמצמים לנקודה. בוקר מתעורר ומחזיר את הפרש השיא ל-7. פול ג'ורג' עונה ומוריד את ההפרש, פיין עם שלשה מחד ובברלי עם שלשה מנגד והמשחק צמוד מאוד. הקליפרס מצמצמים לנקודה ועם הזדמנות לסגור מחצית ביתרון, אך שלשה של פול ג'ורג' נשארת בחוץ. 47-48 במחצית.

גם המחצית השנייה ממשיכה להיות צמודה. סל רודף סל רודף סל, הראשונה לעלות ליתרון משמעותי זו שוב הסאנס שפותחת פער של 9, מוריס עם שלשה ולאחר מכן גם ג'קסון משאירים את המפרשים קרובים למרות הכל. הדקות עוברות והסלים נקלעים והפער הקטן עדיין נשמר. סל של ג'ורג' לקראת סיום הרבע השלישי העמיד את התוצאה על 4 הפרש בלבד.

רבע רביעי נפתח בשלשה של קאנרד. רק נקודה הפרש. סאריץ' ופיין עונים בנק' משלהם, בוקר עוזר להם והפער כבר עומד על 6. זובאץ' עם הטבעה, בוקר עם עונשין וג'קסון עם שלשה. פיין מצטרף לחגיגה וכך גם קאנרד שתופר שלשה נוספת. ג'ונסון עם שלשה גם הוא והפער חוזר ל-6. זובאץ' ובברלי מורידים את ההפרש. אך בוקר איתן מהקו. 3 הפרש, 4 דק' לסיום. ברידג'ס עם שלשה מחד וג'ורג' עם שלשה מנגד. אייטון עם הוק מהספר נענה בהוק של זובאץ'. פיין חודר וקולע, קאנרד בחצי מרחק מחזיר לו. עבירת תוקף של בוקר נותנת הזדמנות לקליפרס להשוות אך עבירה על ג'ורג' שמדייק שתיים מהקו וההפרש עומד על נקודה בודדת. פיין חודר ובלייאפ פשוט הוא בטוח שהכל יהיה בסדר אך זובאץ' מניף יד מלוא התורן חוסם ומדגיש את הפיין, ג'ורג' תופס את הכדור החוזר, חודר לסל ומעלה את הקליפרס ליתרון נקודה. בחצי דק' לסיום.

בברלי מוצב על בוקר, דווין מקבל כדור והולך לאזור הנוחות שלו – אזור העונשין ותופר צ'אקה שמרעידה את אמות הסיפין. ג'ורג' לוקח את הכדור וגם הוא מאזור העונשין קולע חצי מרחק ומשאיר את היתרון בידיים לבנות. בוקר מאבד כדור והסאנס עושים עבירה מהירה על ג'ורג' שמאבד את עצמו על הקו ומחטיא את שתי הזריקות. ברידג'ס עם הזדמנות לשלשה מחטיא אך למזלם של השמשות שחקן לבן נוגע בכדור שיוצא החוצה.

0.8 על השעון, כדור מהצד של הסאנס, קראודר מוציא ומרים את אייטון לאלי-הופ. הבחור הגדול תופס את הכדור ומוריד אותו לתוך הסל. השחקנים בשחור חוגגים ניצחון אך השופטים משאירים להם עוד פתח קטנטן לניצחון של ל.א. 103-104.
0.7 לסיום, כדור הולך לג'ורג' שלא מספיק לזרוק בזמן, והמשחק נגמר בניצחון גדול של אייטון.

הסאנס עם ניצחון תשיעי רצוף (ארוך בהיסטוריה של המועדון) ועולים ליתרון 0-2 בסדרת גמר המערב.

את השמשות הוביל קמרון פיין עם 29 נק' לצד 9 אס', 2 חטיפות ושתי חסימות. אייטון עם 24 נק', 14 ריב' וסל ניצחון ראשון בקריירה. בוקר היה סביר עם 20 נק', 5 אס' אך גם שבעה איבודים. סאריץ' וג'ונסון הוסיפו 22 מחולקות מהספסל.
אצל המפרשים שיאלצו לנסות לחזור שוב, בפעם השלישית, מפיגור 2-0 הוביל פול ג'ורג' עם 26 נק' (5-10 מהעונשין), 6 ריב' ושישה אס'. ג'קסון עם 19, זובאץ' עם 14 נק' ו-11 ריב', קאנרד 10, מאן ורונדו עם 8, מוריס הוסיף 7 ובברלי סיים עם 6.

לפוסט הזה יש 155 תגובות

  1. 2 החטאות של ג׳ורג׳ מהקו באו לתקן על הצעדים ההיסטריים שלא שרקו לו בתחילת אותה דקה. בסך הכל קארמה ו-Ball doesn’t lie.

  2. על לוזרים ווינרים, זה כל הסיפור של המשחק, העונש של קוואי זה להירקב עם אפס כמו פול גורג כשחקן שני. אני לא זוכר שני אפסים יותר גדולים מדוק ריברס ופול גורג. שהכסף על השולחן הם ייפשלו אין פה שאלה

    1. דרך אגב הליגה חייבת לעשות משהו עם הזבל של הריוויו, השופטים פשוט דבילים וגמרו את המשחק ברבע האחרון, הקטע הכי גרוע זה שאחרי האלייאוף של אייטון היה בערך איזה רבע שעה הפסקה, לא הגיוני ש3 דקות אחרונות ייקחו שעה זה רע למשחק ושמשחק של 48 דקות ייקח 3 שעות

  3. צ"ל "יאלצו לנסות לחזור מפיגור 2-0". א"א לדעת מראש שהם יחזרו שוב מפיגור זה, לכן א"א לכתוב "יאלצו לחזור"!!!

    1. קרמר, זה לא נראה לך מעט הזוי שאתה מעיר לאנשים על שגיאות כתיב ושגיאות לשון? לא נכתב באיזשהו מקום "טול קורה מבין עיניך"?

      1. אישית אני שמח שמתקנים אותי, אשמח אם עוד אנשים יעירו לי על הכתיבה עצמה ואפילו על תוכנה,אם זה רדוד ומה היה כדאי להוסיף או לגרוע.

  4. פינת ג"ס: אפשר לסכם את תוצאות עסקת ראסל תמורת וויגנס כהצלחה. וויגינס מתאים מאד לג"ס אבל צריך להיות אופציה שלישית בהתקפה. בנוסף ג"ס קיבלה את הבחירה השביעית ב דראפט עמוס. לג"ס יש היסטוריה טובה עם בחירות במקום השביעי: האריסון בארנס ולפניו אחד סטפ קרי. בקיצור, תמורת דוראנט שבחר לעזוב (זה היה בראש שלו ושום דבר למעט עסקה של קרי תמורת קירי לא היה משאיר אותו בג"ס) ג"ס הצליחה להשיג את וויגינס ובחירה מס 7.

  5. בלתי נסבל האופן שבו השופטים בודקים במסך במשך חמש דקות כל החלטה. יכול להיות שזה מדייק החלטות מסויימות, אבל זה מעוות אחרות (למשל נותן טיים-אאוטים חינם), ובעיקר המשחקים נמרחים בלי סוף.
    למשחק עצמו – הסאנס ניצחו למרות ערב קליעה מזעזע מהשלוש. יש להם עוד הילוך להעלות, וזה עוד בלי כריס פול, ככה שזה לגמרי שלהם להפסיד. עם כל מבול הקלעים והדריבליסטים בליגה, כיף לראות גבוה "של פעם" כמו אייטון.

  6. הסוף היה סיוט בגלל ענייני שיפוט, אבל לפחות הטובים ניצחו – כל המשחקים האלה של בברלי ממש מגעילים.
    .
    מהלך יפה של פיניקס בסוף. תצחקו עלי, אבל אני מוצא באיטון קווים דאנקניים – גדול, שקט, נע נכון, מדויק ומאד מרוכז. ממש מרשים.
    .
    ואם להמשיך בקו הזה – משחק פארקרי של קמרון פיין, תנועה, חדירות, מסירות, ממש מדהים איך הוא התפתח.
    .
    תוסיפו את ברידג'ס בתפקיד קוואי הצעיר, ואת קאמרון ג'ונסון כמאט בונר וקיבלתם קבוצה שאשמח אם תזכה באליפות העונה.
    .
    אחרי כל זה – צריך גם להגיד מילה טובה לקליפרס שמתמודדים יפה בלי קוואי. אם הוא לא חוזר הם לא חוזרים שוב משתיים אפס, אבל אם כן זה בהחלט אפשרי.

  7. משחק אש,
    פניקס עם בוקר ביום חלש ובלי פול שקולים לקליפרס. ג'ורג' עושה 1 מ 8 לשלוש אבל קובר את הג'אמפ בסוף, רק כדי להחטיא שני עונשין. אייטון שיחק אותה וגם פיין. סדרה קשוחה

  8. תודה על הסיקור!
    ושוב ברכות לפיניקס ולאוהדים באתר. כמובן שהסדרה עוד פתוחה, אבל לפחות עשיתם את העבודה ב-2 המשחקים הראשונים, אפילו שהלך קשה.

  9. אחלה משחק (למרות הרמה הנמוכה). הקליפרס העלו הילוך בהגנה והסאנס הורידו הילוך בהתקפה…
    קמרון פיין, תופעה. שאפו ענק לו ולמונטי וויליאמס. המון קרדיט למאמן המחוייך.
    אייטון… תענוג של שחקן. זהו, אני לא מוסיף יותר, רשות הדיבור לאשך שמיטמר מאז סל הניצחון.

  10. תודה שחר.
    ראיתי רק 7 דקות אחרונות. ג׳ורג׳י בוי היה מעולה בקלאץ׳ עם 9 רצופות. ואז הוא נחנק. לא נורא. יחזיר במשחק 3.
    אייטון נהדר. שיחק אותה ואפילו קיבל ראיון בסוף (הגנרל אישר? מי נתן את ההוראה? 😀).
    החוץ של בוקר בסוף זה שטויות, אני עם ואן גאנדי – זה נגד רוח הכדורסל.
    הריוויו והוואר זה דרעק. הפכו את השופטים לטכנאים. שורקים בלי לחץ ורצים למוניטור. אנטי ספורט. זה כבר לא כדורסל-אומנותי. זה טיווי-בול.

  11. זה מסוג הניצחונות שנים גורל של קבוצה.
    מסוג המהלכים שהופכים לאייקוניים,
    בדיוק כמו אותו גג נהדר של פרינס בגמר המזרח 04'.
    .
    זה הלך קשה,
    אבל הסיומת שווה את זה.
    כמה כאלו רואים בכדורסל כיום?
    הכוכב עושה את החסימה הקשוחה,
    הקבוצה מיישמת תרגיל נהדר של מאמן שיש בינו לשחקני הקבוצה חיבור אמיתי.
    תענוג.
    .
    אייטון. כל מילה נוספת מיותרת.
    .
    בוקר טוב!!!

            1. אני עם הרבה יותר מדי אדרנלין בשביל שיהיה לי אכפת כהוא זה מטורונטו, גולדן, יוסטון, או מי שזכתה בכל אליפות שהיא שהיא לא 2021
              אני כבר לא זוכר על מה בדיוק התווכחנו,
              אבל אתה צודק.
              !GO SUNS

            2. 💪🏻

            3. זה מלמד עד כמה מהר שוכחים איזה כיף זה להיות רלוונטיים.
              פתאום כל העגלות ששכרתי בשנים האחרונות מחווירות.

            4. בסרט זה היה הרבה יותר עוצמתי ומרשים…

  12. 0.8 שניות לפיניקס אין טיים אאוט כדי לסרטט מהלך אחרון אבל אין צורך יש ריוויו – אז בעצם יש טיים אאוט 🙂

      1. אם לא היו בודקים את החוץ – לא היו מסדרים את התרגיל. בלי קשר מדהים איל הקליפרס הצליחו להפסיד ממצב כזה ומדהים לא פחות איך הצלחתם לנצח. כל הכבוד לכם. בוקר כוכב עליון. הוא הפך להיות ״כל החבילה״ סקילס ומנטאל

        1. אלה החוקים, הם כבר שנים החוקים, כולם יודעים את זה ומכירים אותם. מה אתה מציע? שלא ילכו על פי החוקים?
          ואם הכדור היה בעצם יוצא משחקן של הסאנס ולא היו בודקים והם היו עושים סל בלי ההפסקה של הריויו?

          1. צודק. אני איתך. אני נגד החוקים. תשתמש באלגוריתם (אתה מקורב אתה יכול 😉) אני כבר שנים אומר את זה.
            בלי ריוויו, בלי ואר. השופטים הם חלק מהמשחק.

            1. אני לגמרי בעד החוקים. הכי גרוע זה רמאות וחוסר צדק. הבעיה בNBA שבניגוד לכדורגל השופטים שורקים גם בניגוד למה שהם רואים ושרואים שטעו מנסים שעתיים למצוא צידוק לשריקה ההזויה שלהם אולי היה איזה מגע או שפשוף בין המכנסיים שלהם עם כל הכפילים של סטיב גבי בריפליי סנטר חחח ועדיין נשארים עם הרמאות והחוסר צדק 🙂

            2. לפני 30 שנה דרק שארפ ואמיר כץ היו מרמים – בועטים במגן בשלשות ומקבלים פאול. מהר מאוד השופטים למדו אותם, לא צריך ריוויו ו-ואר.

          2. אבל למה זה כזה מסובך להחליט על פרק זמן במסגרתו השופטים מבצעים את הריוויו (גג דקה אמורה לספיק) אחרת שיישארו עם השריקה המקורית? זה לא איזו טענה מומצאת שרק אני חשבתי עליה הרגע

            1. באמת שלפעמים שאני רואה בלייב כבר לא אכפת לי שיהיה חוסר צדק אם זה אומר שה-5 דקות האחרונות בכל משחק לא יימשכו חצי שעה – שעה

    1. כל הכבוד על הנצחון אבל השיפוט הרס את המשחק, לא הגיוני שזמן הריוויו לא נגמר וכל מהלך עוצרים ל5 דקות. ה3 דקות האחרונות הרגישו לי כמו נצח ולא מהנאה.

  13. איזה משחק יא אללה.
    השופטים ניסו לקלקל עם שיפוט גרוע, ריפליי סנטר וסטיב ג'אבי ששוב קם מהספה לסנגר עליהם. חייבים, חייבים, חייבים לקבוע 30 שניות לצפיה בהילוך חוזר, למה 5 דקות כל פעם? זה גם לא הוגן כי זה נותן לקבוצות טיים אאוט בחינם.
    .
    ואיזה תרגיל מושלם של מונטי. אייטון היה אדיר במשחק הזה, ונתן חותמת הולמת.
    .
    פול ג'ורג' עם משחק גרוע ושתי החטאות קריטיות מהעונשין שמצטרפות לרבע הרביעי המאופס של המשחק הראשון. הקליפרס בדאון 2:0 בפעם השלישית, איך זה יגמר הפעם? ב-4:2 כמובן לטובתם (שמעון, זה המקום לשים אימוג'ים של נקרע מצחוק ומתייפח)

  14. ממתי מותר לשחקן לתפוס בחולצה של שחקן אחר? כנראה מותר אם קוראים לך זובאק.
    מה שאיטון עשה במהלך האחרון ולא זכה לתגובה הוא עבירה ברורה.
    אין לי העדפה לקבוצה זו או אחרת, בגדול, אבל קרקס השיפוט ב2 דק' האחרונות היה מגוחך.

    1. גם נכון. מעניין שעל זה לא עשו ריוויו. חבל שלא היו 20 דקות מנוחה בסוף הזמן החוקי של משחק 7 בברוקלין 🙂 אולי דוראנט לא היה עושה איירבול בסוף.
      הריוויו זה בדיחה. מצד אחד מחרב את שטף המשחק – מצד שני – לא משיג צדק

  15. שאפו ענק לטיירון לו. הוא כל פעם ממציא מחדש שחקנים שחשבנו שאין להם מקום. קאזינס, רונדו, קנארד, בברלי… כל אחד שם יודע את מקומו ותורם. הם לא מוותרים ותמיד נמצאים בטווח נגיעה. כל טיים אאוט חוזרים עם תרגיל יעיל לנקודות. כבר כמה שנים שאני על העגלה שלו, אבל רק השנה אני יוצא מהארון…

  16. אייטון פשוט מפלץ. אם הוא היה בחור עם אופי יותר חרא, גם היה מתבכיין וזורק מלא סתם. אבל למזל הסאנס נראה שמדובר בבחור נהדר.

    אני ממש לא בטוח שטריי או לוקה יהיו יותר גדולים ממנו, אייטון עוד ילד, ואני מקווה שילמדו להשתמש בו והוא ילמד לקחת על עצמו עוד יותר, מדובר באמת במפלץ אתלטי ברמה הזויה, ועם ידיים נהדרות לגבוה.

    אני זוכר שהוא אמר שכריס פול בא, שהוא יעשה פליפ פלופ, 7 פוט עושה דבר כזה, ד' ישמור.

    1. לוקה זה ראשמור מבחינת הפוטנציאל אני לא זוכר בהיסטוריה המודרנית ילד כל כך טוב, והפוטנציאל של טריי גם לא רחוק משם, אייטון לא יהיה הם אבל הוא הולך להיות שחקן מצויין ב10-12 שנים הקרובות

  17. אני קיבלתי פלאבק כאזר בוקר החל לדמם מהאף. זה החזיר אותי לסדרה בין הסאנס לספרס שאם אני לא טועה בואן דחף את נאש על השלטים ופתח לו את הפנים.

    1. אתה מבלבל בין שני אירועים שונים.
      זה היה הראש של פארקר אז הדמיון עוד יותר גדול (רק שהפעם ניצחנו).

  18. כתבתי משהו ואני אחזור אליו שוב, העונש של קוואי זה להיתקע עם אפס גדול כמו פול גורג. מי האמין שהסאנס יהיו 2 משחקים מהגמר

    1. נוצרה הזדמנות חד פעמית לקבוצות טובות לקחת אליפות בעונת הפציעות של הכוכבים בפלייאוף, אני מאמין שהבאקס יקחו אותה אחרי 50 שנה

  19. Paul George (Pandemic P) : “I’m always confident at the free throw line. I’ve always been very successful in clutch moments at the line. Tonight I was unsuccessful. I’m not going to put too much (on it).”
    .
    .
    אפילו אמא שלו לא מאמינה לאפס הזה, לא זוכר שחקן שרועדות צו ככה הידיים בפלייאוף, הוא וריברס שנה שעברה היו שילוב יחודי וחד פעמי של שני לוזרים שמקומם בראשמור של הפחים מובטח.

  20. גיא, שאלה *לא קנטרנית*-
    בהנחה וטשר לקחת רק אחד, את מי היית לוקח לקבוצה שלך – קמרון פיין או בן סימונס?

      1. תשובה טובה משל עידו אני לא יכול לכתוב.
        .
        ועדיין,
        היפותטית, פילי עושים בייאאוט על סימונס, והוא מצטרף אבל פיין אומר "או אני, או הוא"?
        סימונס. ברור.
        הוא ומונטי יעבדו היטב יחדיו.

  21. בס"ד
    תודה רבה.
    היה באמת צמוד ומרתק.
    מהלך גדול של פיניקס בסוף.
    ג'ורג' היה גדול בדקות הסיום מלבד 2 החטאות העונשין.
    ראיתי פחות מדקת משחק , והיא נמשכה חצי שעה…. מוגזם בטירוף.
    בוקר, באמת הוא נגע אחרון בכדור, לא מבין את הטענות,
    תנו קרדיט לבוורלי.

      1. חחח…
        לא אמרתי שהוא פוצע, אמרתי שהוא משחק בצורה מסוכנת (והוא אכן משחק ככה) ולא אכפת לו לפצוע. לא את ווסטברוק, או את דוראנט, או את בוקר. שחקן דוחה.

            1. מסכים איתך…

            1. והוא עוד משחק אותה כאילו הוא חטף את העבירה.
              27 שניות לסיום, פער דו ספרתי

            1. חחח ניצחת…
              גדול לא היכרתי.

            1. א. נכון
              ב. ווף

  22. אני לא מאמין שיש כמה יצורים כאן שמממציאים שפול גורג היה טוב לפני ההחטאות עונשין. חחחחחחחח
    מי שבאמת ראה הכל והתעכב על הפרטים ראה שחקן שברוב רובו של המשחק היה בינוני מינוס עם אחוזים לא טובים.
    ברבע האחרון הוא עשה כמעט כל טעות אפשרית בהגנה והיה האחראי הישיר ל7 נקודות ישירות על הירדמות בהגנה ובכלל הגנה טיפשה עד כאב.
    הוא תקע את ההתקפה בלי הפסקה והיה מזעזע. לא פחות.
    אז כן, הוא קלע 7 נקודות בדקות האחרונות אבל הנזק שלו היה של 27 נקודות. שחקן לוזר. תמיד היה ותמיד יהיה.
    רחמים על קוואי…

      1. רחמים על קאווי? הוא כל היום חצי מדדה מחכה דאיזה אהבל כמו קרלייל יתן לו 1 על 1 מהספוט. פצוע חצי מהזמן בחייאת. מה היה עושה נשאר עם הנגרים אצלכם בספרס הוא היה בכלל מתאבד רק לראות את הפגצוף של הפולטלים והמורים הפסחים

          1. עזוב זה עוד נירטיב מבית היוצר של הופס. כמו זה שיאניס חמור מוגבל.
            לילארד ווינר ויוקיץ ווינר ומיצ׳ל ווינר ולוקה ווינר וג׳ורג׳ לוזר.
            יישר כוח. הולכים ומתרחקים מכדורסל…

            1. מה נראטיב? זה מה שהיה.

            2. למען ההגינות גם עם נראטיב נכון לחלוטין עובדתית הוא עדיין נראטיב

            3. הנירטיבים פה כבר לא כל כך קשורים לכדורסל.
              1. יאניס חסר סקילס
              2. ג׳ורג׳ לוזר וצריך להושיב אותו בקלאץ׳
              4. סימונס אפס
              5. שג״א כוכב
              6. דוראנט בגודלן צריך לבוא מהספסל…

            4. מתי הם כן היו קשורים לכדורסל ?
              מר הנעליים האנטי ישראליות של סטיב קר (הייתי חייב להכניס לך קטנה כשהשופט לא מסתכל).

            5. חחחח גוד וואן
              🙂
              צודק
              אולי קצת ניסחפתי

            6. חחחח ואנס אוף דה וול זה המקור הרוחני של פול אוף דה ג'ורג' (וגם ג'ון אוף דה וול)
              עכשיו רק חסר שהרשע יצטרף, אבל שמע 0:2 בגמר המערב בדרך לגמר הכללי – כנראה שזאת השנה שלכם. אני נכנע.
              🙂

            7. אני מכבד את הפסקת האש. שקט יענה בשקט…

            8. הפסקת האש עושה טוב לאיש שלך די איי
              ווינר שוט בגמר איזורי ממינוס אחת – פשששש – לא הרבה יכולים להתהדר בזה.
              הכניס אותי ואת הטמיר לסיב במכונת כביסה.
              אבל עם התהילה מגיעה אחריות. עכשיו אנחנו מחכים לו בפינה 🙂
              (האמת לא ממש. הוא ילד טוב ואחלה שחקן)

  23. תודה על הסיקור.
    פיניקס די שלטה במשחק אבל לא הצליחה לברוח והקליפרס כמעט גנבו את זה.
    משחק לא טוב של בוקר ברבע האחרון (ובכלל) אבל שתי פעולות חשובות שלו הכריעו את המשחק: ג'אמפ מחצי מרחק וחסימה גדולה לאייטון שהובילה לסל הניצחון הנדיר.
    הקליפרס כנראה יצליחו לנצח אחד בבית אם פול מושבת.

  24. מילה על השיפוט ומילה על פול ג'ורג'.
    השופטים הפכו לטכנאים. הם מסורסים לחלוטין. כל החלטה מעבר לחוץ או לפאול באנאלי – הם רצים למוניטור. אין להם ביטחון לשרוק שום דבר, בטח שלא בדקות ההכרעה. אתמול – בחסות הריוויו – עשו שלוש טעויות לפחות (בדקות ההכרעה), ובכל מקרה לא עשו צדק.
    1. אף אחד לא מדבר על זה אבל הפאול תוקף עם היד של בוקר על בוורלי – בכלל לא נשרק! השופט חסר הביטחון נבהל מהנפילה של בוורלי ופשוט שרק ועצר את המשחק! הוא לא סימן כלום!!!! מין שריקה של "הו, משהו קרה, תעצרו את המשחק ותנו לי ללכת למוניטור". כמו שופט קט סל בשנה א' (בלי להעליב. הם פשוט חסרי ביטחון בתחילת הדרך). זה היה מביך. לגמרי לא לפי החוקים.
    2. החוץ של בוקר היה בדיחה. כל ניסיון של מגן שנגמר ככה – אם יאיטו אותו – ייראה ככה. ואן גנדי אמר את זה בשידור בזמן אמת. מנוגד לחלוטין לרוח הכדורסל. יש עשרות מקרים כאלה בליגה, בכולם שורקים נגד מי שדחף את היד. כאן נעשה עוול לפיניקס. בחסות החוק – אי אפשר אפילו להתווכח.
    3. אני לא בטוח אם זובאץ תפס או לא תפס את אייטון. דבר אחד כן בטוח – אייטון משך לו בחולצה. זה פאול 🙂 אם זובאץ עשה פאול קודם – אז צריכה להיות זריקה וכדור של פיניקס (כי הכדור היה"מת").
    בקיצור – צדק לא נעשה כאן. רק שלוש טעויות שלקח 20 דקות כדי לאשרר אותן. בשורה התחתונה פיניקס קופחה יותר. והיא גם ניצחה. אז מה זה אומר? שהשיפוט לא שינה כלום. אז בשביל מה הריוויו?
    .
    פול ג'ורג' היה במשחק נוראי עם 7:0 מהשלוש. בשלוש הדקות האחרונות הוא קלע 9 נקודות ענקיות, כולל שלשה מהירה בתגובה לזו של בריג'ס במינוס 6, והביא במו ידיו את הקליפרס לעמדת ניצחון. לקרוא את הטינופים עליו בבלוג החי – פיכס. כנראה שזה הלחץ של השלבים המתקדמים בפלייאוף. הבדיחות הפכו לקללות מגעילות. כמו שאמרו הגששים, זה לא בלוג-חי זה בלוג חXא…

    1. וכמו שאמרתי לת'וג למעלה – נכון שזה לפי החוקים – שלהם אני מתנגד – אבל הריוויו אחרי ההחטאה של בריג'ס מהפינה סידר למונטי וויליאמס טיים אאוט בונוס כדי לארגן תרגיל להטבעה של אייטון. חוקי – כן; צודק? אה…

    2. 1. לפני התוקף של בוקר שאכן היה בוורלי תפס אותו בחולצה שים לב. אבל אתה צודק שהשופט שרק סתם כי נבהל מהנפילה 😂😂😂 שרק גם באיחור.
      2. בין אייטון לזובאץ היה קרבות מיקום לא היה עבירה של אף אחד ובטח שלא צריך לשרוק דבר כזה שניהם משכו בקטנה 1 לשני.
      3. החוץ של בוקר היה חוץ של בוקר מה לעשות לקחו על זה צאלנג לכן הוא קיים. אם לא היה קיים היו נותנים לפיניקס פה הצאלנג יצא לטובתם.
      זה ששרקו בעבר לא טוב לא אומר להמשיך עם זה
      4. מה לעשות שהכדור בסוף היה של פיניקס? עצירות משחק תמיד קורות ומעניקות מנוחה ופסקי זמן לא חדש.
      5. לשופטים לוקח שעה לראות דברים ברורים לא מבין למה ככ הרבה זמן והתייעצויות בחדר לחץ חח

      1. 1. אז כאן טעו.
        2. מקבל
        3. בטוח שהיה צ'אלאנג'? אני לא זוכר אם כן או לא
        4. מקבל
        5. נורא ואיום. הם כאלה גרועים – והופכים לכוכבים

          1. זה מה שזכרתי. בקיצור ניצחתם בזכות. אבל ככה יהיה לכם קשה מאוד בלוס אנג׳לס. יש הרגשה שלו קצת לומד אותכם. בכריס פול תנוחמו (או שלא. פיין היה אדיר)

    3. מדובר בהחלטה של הליגה שבסופו של דבר היא פשרה בין מספר גורמים והיא לא מושלמת ולא ברור שיש בכלל אלטרנטיבה מושלמת.
      הליגה הגיע לכאן בעקבות העובדה הפשוטה שכדורסל כפי שמשוחק היום בה מאוד קשה לשיפוט נכון בעקבות מהירות הארועים והתכווננות השחקנים על פעולות שנמצאות על קו הגבול בו קשה מאוד להבחין אם נעשתה עבירה או לא(נפוץ במיוחד במגע ששחקנים מרשים לעצמם בהגנה, בפלירטוט עם צעדים בכל מיני צעד וחצים וסטפ בקים, ובנסיונות להוצאת עבירות של מתקיפים).
      מה שמתקבל הוא שיש בכל משחק הרבה טעויות שיפוט, לפחות מבחינת החוויה התפיסתית של הצופים, וחשש של הליגה ליפול למקום בו הצופים יוצאים ממשחקים מכן הרגשה שהשופטים קבעו את תוצאת המשחק.
      לעצור לבדוק כל החלטה ולוודא שהיא נכונה פשוט לא פרקטי כי זה הופך את המשחק לארוך מלא עצירות ובלתי ניתן לצפייה ומכירה.
      הליגה נמצאת מול שני כוחות שמושכים לכיוונים שונים ונאלצת לבחור פשרה שמוציאה מבחינתה את התוצאה הטובה ביותר, שבה המשחק עדיין ניתן לצפייה אבל גם משדר לצופים שהמשחק לא הוכרע ע"י שיפוט.
      לא הגענו לכאן במקרה וסביר להניח שזה גם לא נקודת הסיום של חיפוש הפתרונות באיזון העדין הזה.

    1. מנחם, זה לא יכול להיות גול טנדינג בגלל שהמסירה היא מבחוץ. אי אפשר לזרוק לסל מבחוץ, ולכן זו מסירה. חד משמעית מותר למסור, ולתפוס כדור, מעל גובה הטבעת.

  25. Section I—A Player Shall Not:
    Touch the ball or the basket ring when the ball is sitting or rolling on the ring and using the basket ring as its lower base or hang on the rim while the ball is passing through.
    EXCEPTION: If a player near his own basket has his hand legally in contact with the ball, it is not a violation if his contact with the ball continues after the ball enters the cylinder, or if, in such action, he touches the basket.

    Touch any ball from within the playing area when it is above the basket ring and within the imaginary cylinder.

    האם לפי הסעיף השני לא מדובר בהפרה ? אני לא אוהב את החוק הזה ומעוניין שיהיה כמו באירופה, אבל לפי מה שאני מבין אסור לגעת בכדור מעל הטבעת( גם "הדמיונית")) בכל מצב שהוא.

    1. חסר חלק משמעותי בהבנה של הכלל –
      זה צריך להיות ניסיון קליעה (זה נחשב ניסיון קליעה אם יש לכדור את הסיכוי להיות סל חוקי).
      היות והמסירה היא מקו החוץ, בהגדרה היא לא יכולה להחשב כניסיון קליעה, ולכן הכלל לא תקף.

      1. או. קי מקבל. פשוט אני רגיל שאוטומטית פוסלים בליגה כל דבר מעל הטבעת . אבל אכן מכיוון שזה נסיון מסירה אז לא מדובר על אותו הדבר. בלי קשר הסיום מטורף הבן שלי סרב להתעורר כל הזמן למרות שניסיתי ואמרתי משחק משחק קום, הוא קם חצי דקה לסוף ועד שנגמר כבר עברה איזו חצי שעה.

  26. 12 שעות אחרי המשחק. אני יושב, אוכל ארוחת ערב, צופה מחדש במשחק.
    המסקנות?
    א. איזה תענוג זה לצפות במשחק כדורסל בשידור חוזר כאשר זו הקבוצה שלך, והיא ניצחה.
    ב. ברבע הראשון, כהכנה למהלך שני ח את המשחק, במהלך התקפת מעבר, קראודר על קו ה-3 מושך 2 שחקנים, מה שמאפשר לו למסור אלי הופ בדייקנות זהה לזו שבמהלך המנצח.
    ג. ניצחנו למרות החטאות מזעזעות מטווח השלוש. פול חסר, וחברים המצבים שהוא יודע ליצור דרך הפיק אנד רול.
    ד. מק אנד צ'יז לצד בירה קרה הולכים נהדר עם שידור חוזר שכזה.
    ה. אייטון קלע הלילה 2 סלים עם יד רכה מהמיד ריינג', וסל קריטי בשלהי הרבע האחרון עם ג'אמפ הוק. הוא גם לקח את זובאק לסל בכדור בדרך לליי אם קל. מגוון סופר מרשים.
    ו. בוקר לא שיחק טוב הלילה. אבל במאני טיים, הוא קלע סל מכריע, ואז בשניות הסיום ביצע לשלמות 2 מהלכי כדורסל קבוצתיים להפליא –
    בראשון הוא מצא את ברידג'ס חופשי מהפינה לשלשה. בשני עשה חסימה קשוחה שהסתיימה בסל של אייטון.
    תותח.
    ז. קנארד נתן אחלה משחק. בזכותו הקליפרס חזרו ברבע האחרון.
    ח. לאייטון ב-2 המשחקים בסדרה:
    22 נק' ב-75% לצד 11.5 רב'.
    תותח.
    ט. ניצחון 9 רצוף לסאנס. בפלייאוף. 9. בחיים לא הייתי מאמין, או מעז לקוות.
    י. השמועות הן שכריס פול חוזר. זה כריס פול אחרי 11 ימי מנוחה. איזה כיף!
    .
    בונוס יא:
    מי שצפה השחקנים, בהתנהלות, מקשיב להם בראיונות, מקשיב לכתבים מאריזונה שמלווים את הקבוצה על בסיס קבוע, לא יכול להיות פחות ממאושר מהאווירה בקבוצה
    תודה, מונטי.
    תותח.

    1. צפיתי במשחק רק בשידור חוזר וזה פשוט היה פיניש לפנתיאון. פשוט אדיר
      והסל נצחון של איטון הוריד לי תלסת לרצפה. מהלך גדול.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט