- בן סימונס-הרבה מלל נכתב בימים האחרונים על האוסטרלי החביב כולל הרבה דיבורי טריידים לגביו. קצת הצחיק אותי העובדה שרבים כאן חושבים שפילי יעבירו אותו בחינם או תמורת איזה משהו גרוע. במציאות של אנשי הסטטיסטיקה ורבים בליגה בן סימונס עד היום הוא: גארד אולסטאר, אול NBA, אול דיפנסיב עם אפקטיבי של 62.1%!!! בפלייאוף!!! מול קבוצות העילית!! הוא מעלה את הרמה בפלייאוף ביותר מ-6%!! בעונה הסדירה הוא על 56% אפקטיבי מטורף, אין גארד כזה בליגה שקרוב לזה או בכל ההיסטוריה, יותר ממייקל ג'ורדן!! מדורג מקום 16 בליגה. גבוה, חזק, צעיר, אתלטי, נמרץ, מוסר גבוה ונושק לממוצע טריפל דאבל. מי לא רוצה שחקן כזה?
אולם אם ראיתם אותו מאז שהגיע לליגה במו עיניכם הבנתם בדיוק מה הוא. שחקן הגנה מצוין בלי התקפה שקולע רק אם הוא לבד ליד הסל, שחקן משלים לגמרי, לא מס' 1, לא 2 ולא 3. ב-NBA של היום קבוצה שרוצה להצליח יכולה להרשות לעצמה רק שחקן אחד כזה בחמישייה שלה, שחקן המכונה בעגה "נגר" שהרי 2 כאלה יקברו אותך עמוק, תשאלו את ציון וויליאמסון. לרוב קבוצות הליגה יש כבר את "הנגר" שלהן בחמישייה. אז נראה למי אין ומי יכולה להנות משירותיו לחיוב.
בראש ובראשונה אלו כמובן הנטס (נניח שדיאנדרה ג'ורדן מושבת שם מהחמישייה), הם הקבוצה האידיאלית עבורו, הקבוצה שתבטיח לו אולסטאר, HOF, להיות "המנוע, הלב, מנהל המשחק" של הקבוצה, יהיו אפילו כאלו שיכנו אותו כ"גאון" שם, הוא ירוץ, יוציא כדורים לדוראנט, הארדן, קיירי, האריס, גרין והם יקלעו ונרשם לו אסיסט בקנה, איתם מכיוון שאיש לא ישמור עליו הוא יטביע בודאות איזה 5-6 הטבעות/לייאפים במשחק וזה, רבותיי, יבטיח לו אולי אפילו עונת טריפל דאבל של 11 נק', 15 אס', 10 ריב' ב-80% אפקטיבי! מה תגידו על זה? הבעיה שלנטס באמת אין מה להציע לפילי, אולי סיין אנד טרייד עם דינווידי וקלקסטון נניח. כאן יש היבט של חיזוק יריבה מזרחית שמתחרה איתך גם ויש לקחת זאת בחשבון.
הקבוצה השנייה היא סקרמנטו, קבוצה שהגנה היא מונח זר עבורה ואף אחד בחמישייה אצלה לא מכיר מה זה. לכן לסימונס יש מקום שם, אין שם גם הרבה לחץ. באדי הילד שהקינגס לא באמת צריכים אותו וריישון הולמס יכולים להיות תמורה נחמדה מאד עבורו. פילי תקבל גם קליעה ושחקן יוצר וגם סנטר מחליף במקום האוורד שאני מעדיף לא לומר בפוסט מה אני חושב עליו. הייתי מביא להם גם את ג'ורג' היל כטובה.
בוסטון ומיניסוטה גם יכולות למצוא מה לעשות איתו. בוסטון במיוחד אחרי שאל הורפורד הגיע ויכול לשחק סנטר אבל זה פחות אופטימלי כי הם לא בדיוק ניחנים בקלעי על. מיניסוטה גם צריכה שחקן שקצת ימריץ את הקבוצה הרדומה הזאת אבל למעט אדוארדס אני לא רואה מה יש לה להציע לפילי.
2. מי יחליף את סימונס בפילי? פילי צריכה PG. לפי חלופות הטריידים ששמעתי לא ראיתי שסטף קרי או לילארד ביקשו להגיע לפילי ואם אתה לא מביא אותם או את לוקה, מוראנט, טריי אז אתה לא באמת עולה למשהו "מפחיד" ברמה. בדרג השני יש את ברוגדון ודינווידי שזה יותר מציאותי והשאלה הנשאלת היא האם הם עדיפים על מקסי? אני בכלל לא בטוח. אני מאד מאד תופס מטייריס מקסי, אתם יודעים את זה כל העונה. אם הוא היה משחק באיזו יוסטון או דטרויט הוא היה נותן סקורינג אדיר ולוקח את רוקי העונה בהליכה. אני חושב שיש לו אופק שיפור גדול אם פילי ישימו את הכדור בידיים שלו, יכינו אותו לזה ויגידו לו קח אותנו. הקליעה תגיע עם הזמן. הוא שחקן יוצר נהדר, יכול להביא לסוגי התקפות שהם לא רק תמסרו לאמביד ורוצו לקשת ה-3, דריבלר ואין בו פחד. אם אתם שואלים אותי? אני מעדיף אותו על ברוגדון ודינווידי (איש מהם לא יביא אליפות לדעתי לפילי). מה הסיכוי שרפי הבנה בהנהלה שם יעשו את זה? לא גבוה.
השתלמות למאמן מקמילן:
העליתי לפני כמה זמן השתלמות לדוק ריברס https://hoops.co.il/?p=233642, לצערי הוא לא הקשיב למשפט האחרון שם ולכן לא המשיך עימנו. מקווה שמקמילן יקשיב בתשומת לב וירשום כל הערה.
היא גדולה, היא חזקה, היא קשוחה, זה מה שאומרים כולם, זה הרושם המתקבל בסדרה, 4-5 משחקים קלילים לבאקס.
מקמילן מגיע לא רק עם החיסרון העצום של האנטר ובוגדנוביץ' אלא בלי יכולת לבנות את ה"חומה", למה? כי להוקס אין אפילו שחקן שהוא "לבנה" למעט קאפלה. הם קבוצה מאד מאד רכה ורזה לעומת האיילים הזועמים יאניס, טאקר, לופז והולידיי. אז מה עושים? איך עוצרים את יאניס? כאן חשוב מאד להקפיד על כך שלא יוכל לקחת אף פעם תנופה. כל הזמן ששחקן ילחץ עליו כשהוא בא לתנופה, אפילו טריי רק שיפריע לכדרור, צריך להיות ממושמע. אסור לקולינס לשמור עליו קרוב לסל כמעט בכלל, הוא יכניס אותו לסל, קולינס רך מאד. אם הוא קרוב לסל קאפלה צריך לשמור עליו, אם הוא לא קרוב קולינס ואם הוא מתחיל להקפיץ על קשת ה-3 לא לאפשר תנופה וכדאי שהאמצע לא יהיה ריק. לגבי ההוקס, הם קצרים בספסל ויהיה קשה להקריב הרבה עבירות לקאפלה וקולינס לכן להוקס יש שחקן נהדר, סוג של טארנס מאן שאתם עוד לא יודעים שהוא כזה וקוראים לו נייתן נייט. הוא צריך וחייב לקבל דקות. נכון, רוקי, מעמד מלחיץ וזה אבל הוא יהיה בסדר. שווה לבדוק לו את הדופק, הוא בחור קשוח וכדאי להקריב אותו לצורך עבירות כמו גם את סנל. סלומון היל יתאים פחות לסדרה הזאת ויהווה נזק מ-2 צידי המגרש. קאפלה שרד כבר קרב עם אמביד אז יאניס אמור להיות פחות קשה כי אין לו את החצי מרחק והגיוון של אמביד.
יותר חשוב מיאניס זה לנטרל את מידלטון, הוא השחקן היוצר היחיד שם עם קליעה טובה. שההוקס בחרו את הוארטר בדראפט הם רצו שהוא יהיה הקליי תומפסון של טריי יאנג. זה היה מצחיק עד שהגיעו משחקים 6-7 מול הסיקסרס שם הראה ש"ביצים" אולי יש לו. גם בהגנה הוא מנסה מאד בשנה האחרונה אבל חלש מאד עדיין בתחום ושחקנים חוגגים עליו, אז הפעם הוא צריך שמידלטון לא יחגוג עליו. יעזרו לו היל וסנל.
עדיף לתת ליאניס לקחת החלטות ולזרוק בקלאץ' מאשר למידלטון. את לופז צריך לסגור שלא יזרוק שלשות לבד, בשאר הוא פחות מסוכן. אם רואים שהוא לא ביום טוב אפשר להמר.
אם צריך להמר וההוקס יצטרכו להמר הרבה כי אין להם שחקני הגנה טובים או ספסל רחב אז להמר על הולידיי, הוא לא ינצח 4 משחקים ואם כן שיהיה לו בהצלחה בהמשך, הוא החוליה החלשה בבאקס. ההוקס יצטרכו להיות מאד ממושמעים בריב', במיוחד קולינס שהרבה יפול עליו בסדרה הזאת. מה שטוב זה שהוא מחפש חוזה מקס והסדרה הזאת תהיה בשבילו הזדמנות להראות אם הוא שווה את זה.
מבחינת התקפה לא יודע מה באד מתכנן והאם טאקר ישמור את טריי אבל לדעתי הוא ילך עם הולידיי על טריי וטאקר על קולינס, קולינס עוד לא חווה מתאבק כזה בפלייאוף, נראה האם הוא יצליח להראות לטאקר מי הבוס, לי יש ספק גדול.
בשביל לעבור ההוקס יצטרכו סדרת ענק בעיקר מ-2 שחקנים. טריי כמובן והשני זה סוויט לו. הוא עד עכשיו לא בפלייאוף ולא מזכיר את השחקן שהיה לפני שנתיים, הוא חייב להגיע לסדרה הזאת ולתת את ה-15-20 נק' כל משחק כמעט. גם קווין הוארטר שחושק בחוזה גדול יצטרך להראות שמשחקים 6-7 מול פילי לא היו מקריים.
קואץ' נייט, זו סדרה שאין לטריי מה לנוח יותר מידי, הוא בן 23 וכוחו במותניו, במשחק 7 הוא שיחק 43 דק' שזה שיפור אבל לא מספיק. אנו מדברים פה על 45-48 דק' תלוי בקצב שהמשחק הולך בו ובמצב. אסור פה לתת ריצות לבאקס שטריי על הספסל כי ריצה אחת יכולה לגמור את המשחק. מנוחה? רק בקיץ.
מה הצפי שלי לסדרה? טריי הולך לתת סדרה לפנתיאון שתתעלה על הסדרה מול הסיקסרס, הולידיי לא ירגיש אותו דבר אחרי הסדרה הזאת.
הנה הצפי:
etayle
22 יונ 2021 15:23:52תודה שמעון, מעניין.
הבעיה עם סימונס שהליגה קצת שינתה סגנון, היום יש פחות סמול בול, ולקבוצות צמרת יש שחקני פנים דומיננטיים(למעט הקליפרס, שלהם יש שני שחקני כנף ברמה הגבוהה ביותר).
אני חושב שהניסיון להשוות את סימונס לגרין לוקה בחסר, בעיקר כי גרין היה מסוגל לשמור על גבוהים בצורה משמעותית, וסימונס עדיף על גארדים. אני חושב שאם נחזור אחורה, אז התפקיד של רובנטסון מאוקלהומה של ראס ודוראנט יותר מתאים, גארד שבאופי המשחק שלו הוא בעיקר חוסם, ונלחם על ריבאונד. שווה מקס? לא בטוח.
בוסטון לא יהנו ממנו ללא שחקן חודר ברמה הגבוהה ביותר, ולא בטוח שטייטום נכנס לקטגוריה של זה(והוא שחקן מדהים).
סקרמנטו מועדון רקוב, באדי הילד לא היה כבר בפילי? בכל מקרה לא רואה סיבה שלהם להמר בכל כך הרבה כסף עליו(פוקס גם חודר שצריך צבע פנוי, עקב קליעה לא מספיק אמינה).
קיצר ברוך רציני, אולי לבולס איכשהו, כמו שהעלו פה.
בנוגע לבאקס, לא חושב שלהביא כל כך הרבה שמירות כפולות על יאניס זה טוב, דווקא השיטה של הנטס להביא לו פחות או יותר לשחק לבד, ולהוציא את השאר מהסדרה היה רעיון טוב,רק שהפציעות והאריס העקום גמרו להם את כח האש.
בכל מקרה, קשה לי לראות את אטלנטה מדיחים אותם. אבל מה אני מבין כבר.
טריי זריקה מחשידה
22 יונ 2021 16:00:35לא הצעתי שמירות כפולות עליו למעט אם הוא חופר בחפירה שלו שעה לא לתת לו שטח גדול ופנוי עדיף להמר על השחקן של הולידיי או טאקר אני לא רואה אותם מכריעים את ההוקס 4 משחקים טאקר כבר היה שותף ל0מ27 :). חשוב לו לתת לו דהירה בתנופה שכל האמצע פתוח זה אסור לאפשר אם קורה לשלוח לקו. אפשר להתמקד בחיסול האחרים ולתת ליאניס לשים 40 אבל זה טקטיקה שהייתי שומר לגיים 2 או 3 אחרי שאני רואה מה המצב בסידרה ואיך הם פוגעים…צריך להיות דינמי ולחוש את המשחק לפי התפתחויות זה לא רובוט.
לטובת ההוקס עומדים הרובוט באד וגף טיג
MacLeod 1
22 יונ 2021 15:26:45גדול!
בתכלס הולידיי באמת לא ינצח אותם אבל נראה לי שכן תהייה כתישה של הבאקס, זאת לא אותה רמת קשיחות
טריי זריקה מחשידה
22 יונ 2021 16:02:06הילדים יצטרכו לעמוד מול הבריונים
שי אבן צור
22 יונ 2021 15:38:40מבחינתי זאת טיפשות מצד כל GM בליגה לקחת על עצמו את החוזה של סימונס
עדיף להשאיר את פילי להיחנק איתו – זה יהיה עונש הולם לפרוסס הבזוי
birdman
22 יונ 2021 16:20:51כל מילה חקוקה בסלע.
דוקטור רזי הופמן
22 יונ 2021 18:23:16בידיוק!
Dor
23 יונ 2021 16:21:28אתה מודע לכך שהפרוסס היה לפני 5 עונות נכון? הגיע הזמן לנוח כבר עם השטות הזאת בעיקר בגלל שגם עוד 5-6 קבוצות עשו פרוסס לא פחות מפילי אולי רק בלי היח"צ
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
22 יונ 2021 16:12:41אכן, תמונות קשות מבחינת אטלנטה בכל הקשור להגנה מול הבאקס, הם בעיקר צריכים לקוות לימי קליעה מוצלחים מחוץ לקשת עבורם, וההפך עבור הבאקס. אתפלא אםאטלנטה יקחו יותר ממשחק אחד בסדרה הזו, אבל אצל הבאקס באמת אין לדעת, הם אמנם במצ'אפ טוב מול אטלנטה, אבל אם משהו ישתבש להם יתקשו, להערכתי לעשות את ההתאמות.
חגי "התותח" ניסני
22 יונ 2021 18:22:15כמו שאמרו חזל: אתה ממשיך בלי להודיע? מה טריי וחבורתו צריכים לעשות בשביל שתתחיל לספור אותם? גמר? אליפות? ריפיט? שושלת?
אשך טמיר המקורי
22 יונ 2021 18:27:17למה, מה הם עשו כבר? עברו את הקבוצה הגרועה של הניקס ואת פילי שנחנקה שוב ושוב?
לא איזה הישג אדיר.
גם פורטלנד, שהייתה קבוצה בינונית מינוס הגיעה לגמר מערב ושם קיבלה בראש מגולדן.
גם טורונטו הגיעה לגמר מזרח ושם הפכה לשטיח.
הישג יהיה לעבור את מילווקי.
לא שהם איזה קבוצה מדהימה, אבל זה כבר יהיה הישג.
ברוך רובין
22 יונ 2021 18:30:17אני מסכים עם האשך לגבי הישג לא לגבי טרי, זה לא השג כזה מדהים גמר מזרח ראשון בוסטון עם רוזייר הגיעה לזה.
חגי "התותח" ניסני
22 יונ 2021 18:40:17אשך תזכיר לי מה הייתה התחזית שלך לגבי הסדרות הללו? מיקי אמר שהניקס יקחו את ההוקס ואני לא סגור לגבי פילי. ההוקס יעברו את מילווקי ותאמר שזה יאניס שנחנק שזה שיפוט, שבאד לא מאמן או כל הסבר אחר שיסרב לתת קרדיט. לוקה היה לוקח סדרה שכזו כולל קאמקים הירואיים וכבר היית מכתיר אותו לגואט
אשך טמיר המקורי
22 יונ 2021 19:43:00הוקס ב-6 על הניקס, פילי ב-6 על ההוקס
https://nbabracketology.com/bracket/view/177107
פילי יכלו לגמור את זה גם ב-5 ונחנקו למוות שוב ושוב ושוב.
אתה יודע מה? תתנו פייט אמיתי למילווקי וזה גם יחשב הישג.
חגי "התותח" ניסני
22 יונ 2021 20:04:47מזכיר לך שזה יהיה בלי האנטר בוודאות ואולי בלי בוגי 2 חתיכות מאוד משמעותיות של החמישייה. אם אנחנו עוברים את הבאקס (ואני מאמין שנעבור גם במצב הנוכחי) אני אתן לך נקודות לפוסט התנצלות בפני הקוריוז שאתה תכתוב
אשך טמיר המקורי
22 יונ 2021 20:09:42להלן השוואה סטטיסטית גרידה בין שני שחקנים שאתה אומר שהם באותה רמה:
.
לוקה נגד הקליפרס – 7 משחקים:
35.7 נק', 49% מהשדה, כמעט 41% משלוש, 10.3 אסיסט, 7.9 ריבאונד, 3.8 נק' מהעונשין למשחק מסך נקודותיו.
.
טריי נגד פילי – 7 משחקים:
29 נק', 39% מהשדה, 32% משלוש, 10.9 אסיסט, 2.6 ריבאונד, 8.4 נק' מהעונשים למשחק מסך נקודותיו.
.
בקיזוז העונשין:
לוקה 31.9 נק' ב-10% יותר מהשדה ו-9% יותר משלוש.
טריי 20.6 נק' באחוזים נחותים משמעותית כאמור.
.
https://www.basketball-reference.com/playoffs/2021-nba-western-conference-first-round-mavericks-vs-clippers.html
https://www.basketball-reference.com/playoffs/2021-nba-eastern-conference-semifinals-hawks-vs-76ers.html
.
וזה בלי לדבר על חוזקת הסגל המסייע (אטלנטה מוכשרים משמעותית מדאלאס) ועוצמת היריבה (קליפרס נעלים משמעותית על פילי, קוואי כוכב עוצמתי פי מיליון מאמביד ומהווה כוח טבע).
חגי "התותח" ניסני
22 יונ 2021 20:20:45אהבתי את הקיזוז מהעונשין (צריך להיות ממש טיפש בשביל לא להבין שטריי סוחט עבירות. כולם יודעים את זה והוא עדיין מגיע לשם בסיטונות. מעניין למה ומעניין מה זה אומר על השמירה שהוא מקבל לעומת לוקה ולמה האחוזים שלו פתאום כל כך נמוכים. צריך ממש לעצום את העיניים בשביל להתעלם מהאחוזים של לוקה מהקו). אהבתי שפתאום כמות האיבודים לא נחשבת. אהבתי את זה שפתאום הפכת את הסגל של ההוקס לסופר טים ואת הסגל של דאלס לנגרים (מי ישמע כן קפלה? קולניס? בוגי – ההוא שהקבוצה שלו ויתרה עליו? אם פורזי היה נחלש ככה ליד טריי כבר היית מוצא את האשם המיידי). אהבתי שפתאום הקליפרס הם סופר קבוצה בעוד פילי ואמביד (בעונת MVP כן) הם פחות? או פשוט גרועים? ואם גרועים גם הניצחון של ההוקס זו היחנקות של פילי.
.
תוריד את המשקפיים של ההייטר ותראה מולך שחקן שהולך ונהיה מול העיניים שלך לכלי התקפי היסטורי. תהנה ממנו הוא הולך להישאר כאן לעוד הרבה שנים, וחבל שתבזבז אותם על שנאה מיותרת.
אשך טמיר המקורי
22 יונ 2021 20:55:08אתה צריך קצת facts check כי אתה עף פה לכל הכיוונים בגלל ההערצה העיוורת שלך לטריי.
.
1. למה טריי סוחט עבירות בסיטונות? כי הוא רמאי עלוב בליגה של שיפוט שקר שמאפשר זאת.
2. מה זה אומר על השמירה שהוא מקבל לעומת לוקה? כלום.
3. בגלל זה האחוזים שלו כ"כ נמוכים? שטות מוחלטת. אם כבר אז האחוזים שלו צריכים להיות גבוהים יותר כי אסור למגינים להתקרב אליו מחשש שיקפוץ עליהם.
4. האחוזים של לוקה מהקו – לא רלוונטיים. ברור לך שאם היה קולע יותר טוב הפער בנקודות היה גבוה הרבה יותר?
5. גם לוקה הולך הרבה לקו כמו כל סופרסטאר בליגת הבלוף, אמנם פחות מטריי שהוא אשף הנוכלות (לוקה – 7.28 פעמים במשחק, טריי – 9.85 למשחק). אם לוקה היה מנסה לסחוט פאולים זבל בכל הזדמנות כמו טריי הוא היה מצליח להשיג לא פחות, אולי יותר, כי הוא הרבה יותר חזק מטריי ויש לו משחק פוסט וכל כניסה תסתיים בהליכה לקו.
הוא פשוט יודע שהוא יכול לגמור את זה בסל ברוב הפעמים ובזה הוא מתרכז, לא בלהוציא עבירות אוויר מכלום.
6. לא הפכתי את אטלנטה לסופר טים, זה בראשך הקודח בלבד. הסגל של דאלאס סביב לוקה בהחלט נגרים.
פורזי כשל טוטאלית ומהווה נטל יותר מנכס. היחיד שיכול לעשות נקודות זה הארדוואי. השלישי הסביר אחרי לוקה זה ברונסון וזהו בערך.
גלינארי, קפלה, בוגדנוביץ', הוארטר וקולינס זה כוח אש הרבה יותר גדול ממה שיש סביב לוקה.
7. עוד שקרים, זריקת שטויות היפותטיות לאוויר והשערות לא מבוססות – "אם פורזי היה נחלש ככה ליד טריי כבר היית מוצא את האשם המיידי".
8. אכן, קליפרס זה סופר קבוצה והמועמדת הבכירה לאליפות בעונה שעברה ובעונה זו (אצלי בבראקט בשתיהן היא אלופה). צריך להיות ממש מנותק כדי לומר אחרת.
פילי לא בקליבר שלה וזה גם היה ברור לכולם, כולל לאוהדים שלה.
9. פילי אכן נתנו היחנקויות לפתניאון, כל מי שראה את המשחקים ולא שפוט יגיד לך את זה ואפשר פשוט להסתכל על איבוד ההובלות הגדולות החוזר ונשנה וההיחנקויות של אמביד וכל השאר ברבעים האחרונים.
צריך לבדוק נתונים – כמה זמן פילי הובילה בסידרה לעומת אטלנטה וכמה רבעים היא ניצחה לעומת אטלנטה.
.
לסיכום, חלש, חלש מאוד.
איזה כלי התקפי היסטורי בראש שלך? הוא קולע באחוזי זבל וחי על הקו מרמאויות.
אתה הייטר של לוקה (שהוא שחקן היסטורי באמת) ופנאט של טריי ולא רואה את הדבשת שלך.
אשך טמיר המקורי
22 יונ 2021 20:58:30שכחתי מנושא האיבודים.
לוקה – 4.57
טריי 3.57
ביג פאקינג דיל
חגי "התותח" ניסני
22 יונ 2021 21:07:15אתה באמת רוצה להיכנס לדיון על נתונים? על ניתוח הגנות? על מי הייתה תחזית לאליפות לפי ווגס? על איזה סגל יותר איכותי? וואלה אין לי שום בעיה אבל זו לא הנקודה.
.
הנקודה היא כזו: אני מעולם אבל מעולם לא אמרתי שלוקה לא שחקן ענק. לא אוהב אותו. וגם לא את לברון. אז מה? לוקה אדיר ונותן תצוגות ללקק את האצבעות גם ברגולר וגם בפלייאוף. בניגוד אליך אין לי שום צורך להפחית בערכו. יש לי עליו בסך הכל 2 ביקורות: הקליעה שלו היא סימן שאלה (כן 7 משחקים זו לא אינדיקציה ליכולת משלוש בדיוק כמו שהיא לא אינדיקציה ליכולת מן העונשין) והצורך שלו בשיטת לברון כשהוא מוקף בקלעים בשביל להיות אפקטיבי. אם אחד מהשתיים הבאים קורה מבחינתי הוא שחקן עדיף על הקוריוז: לשחק עם רים פרוטקטור שסותם את הצבע ועדיין להיות אפקטיבי כמו שהוא משחק כאשר הצבע פתוח. או אם הוא מצליח לקבור את זריקות המדיריינג' שהוא קבר מול הקליפרס באופן עקבי. זהו. עד כדי כך פשוט בעיניי.
.
עכשיו אתה רוצה שנמשיך את זה לפי נתונים? בכיף בוא נקבע קריטריונים ברורים ומקובלים מבחינה סטטיסטית (לרוב לא מקובל למדוד לפי פלייאוף בגלל שזה קצר מדי, ותלוי מאצ' אפ) ונראה.
פיני
22 יונ 2021 22:14:36חגי, הוא יוריד את משקפי ההייטר (גילוי נאות: גם אני לא מי יודע מה מחזיק מההישג של ההוקס. הניקס חלשים להחריד ואנחנו היינו מאלה שהמעטנו בערכו של ת'יבס לאורך כל העונה, ופילדלפיה, בינינו, שנינו יודעים שהיא הפסידה את הסדרה הרבה יותר משההוקס ניצחה אותה. הייתה צריכה לגמור את זה בג'נטלמני), כשאתה תוריד את משקפי הגרופי. לומר שהסגל של ההוקס הוא זבל וזה רק יאנג, ואז להיזכר בהישגים המהוללים שלו אשתקד, ובכן…
חגי "התותח" ניסני
22 יונ 2021 22:20:34אני ממש לא מסכים עם הטיעון שלך לגבי פילי הפסידו את הסדרה ולא רק שזה ויכוח סויבייקטיבי אני חושב שזה פשוט טיעון לא נכון (בערך ברמת הטיעון של קלוריות ריקות).
ולגבי הסגל: מתי בדיוק אמרתי שהם זבל?
פיני
22 יונ 2021 22:26:03משחקים 4 ו5. ההיעלמות של אמביד במחצית שנייה ופספוס יתרון בן 26 נקודות.
לא זבל, אבל לדעתי אתה משנמך אותו.
חגי "התותח" ניסני
22 יונ 2021 22:33:32אני לא יודע אם יצא לך לראות אבל הם מתקשים מאוד ליצור בהתקפה כשיאנג לא על המגרש.
אגב גם ניצחון במשחק 1 היה אמור להיות בלואאוט אחרי שההוקס הובילו ב26 ועדיין זה היה כמעט מהפך. "ההיעלמות של אמביד". נהוג להתייחס לזה כשהתיישרות הסטטיסטיקה. תראה כמה הטיות ייחוס יש לך ב2 תגובות. אולי גם לך יש משקפיים להוריד
פיני
22 יונ 2021 23:47:55אני עם עדשות כרגע…
בניגוד לאשך, אני דווקא מחזיק מיאנג. אבל איך אומרים: אני טוב פחות ממה שאתם אומרים ויותר ממה שאתם חושבים…
אמביד היה עם 0 מ18. זה נראה לך סביר?
חגי "התותח" ניסני
23 יונ 2021 04:44:50היה איזה יוסטון רוקטס אחד. היה לוקח מלא שלשות. היחיד שסיכן באמת את הווריורס. פתאום
החטיא שלשות רצוף. טריי יאנג אחרי סדרה מעולה פתאום מביא 5/26 מהשדה. בטח שיחק פצוע אחרת אין לזה שום הסבר.
אם תתחיל לבחור סטטיסטיקה בפינצטה זה באמת יצדיק את המשפט יש שקרים קטנים יש שקרים גדולים ויש סטטיסטיקה. כשרוצים לעשות עליה מניפולציה זה באמת לא בעיה. מה שנראה לי לא הגיוני זה שאמביד היה במשחקים מעולים ברגע שהוא הפסיק לקלוע ייחסו את זה לפציעה. כמו שסטף לא פוגע 2 משחקים ברצף וישר הוא פצוע (ואלוהים עדי עד כמה אני אוהב את סטף). חאלס עם זה.
פיני
23 יונ 2021 07:39:03אני לא מאלה שטוענים שאמביד פצוע. זה גם לא סביר כל ההחטאות האלו. זה הכל. לא התלוננתי, רק הסברתי למה זה יותר הסיקסרס שהפסידה.
אגב, בתור מחבב פילי, הגיוני שאני מוטה. אם זה היה הספרס, לא היה לי בכלל כושרשיפוט. תראה מה קורה לשיפוט של אשך ומאיר אריאל כשמשחקים מול יוצאי הספרס או אויבי הספרס…
פיני
22 יונ 2021 16:13:14לפי דעתי, ברגעים אלו ממש, מקמילן שובר ת'ראש איך לכל הרוחות הוא מנצח את הבאקס החזקים. הוא מגגל ומגגל, עד שהוא מגיע לטור הזה (היחיד שמציע פתרונות וניצחון בשישה משחקים). עברית הוא לא ככ מבין, אז הוא מחכה לתרגום, אבל את התמונה של טריי, הוא בטוח מזהה…
ג'ט לג
22 יונ 2021 16:25:24אהבתי את ההצעה על באדי הילד.
הייתי מנסה להביא לפילי את זאק לוין או בראדלי ביל.
הפרויקט שניסו להרים בשיקגו עם הטרייד של ווצביץ' לא נראה הולך לשום מקום, אני מאמין שיתנו לזה עוד הרצה בתחילת השנה הבאה ואז יתחילו שם ריבילד ולאבין יהיה מהראשונים לעזוב.
לגבי בראדלי ביל: וושינגטון ממילא לא הולכת לשום מקום, אולי להדחה נוספת בסיבוב ראשון. וברגע שלבארדלי ביל ימאס , הם צריכים להיות הראשונים שמציעים טרייד כזה (כמובן שעם עוד בחירות ).
לידם הייתי מנסה להביא כבר הקיץ את קייל לאורי, במקום החוזים הנגמרים של דני גרין וגורג היל (למשל בעסקת SIGN AND TRADE )
המודל הוא לבנות משהו שדומה לזה שיש בפיניקס, גארד אקספלוסיבי ולידו רכז מנוסה שישפר את הקבוצה.
מנחם לס
22 יונ 2021 17:06:56שמע שמעון. טור ממש, אבל ממש טוב. גם אני יודע שבקשר ליאניס צאיך להידבק אליו מולמנוע ממנו ליצור תנופה.
תנופה היא המילה שהייתה חסרה לי בעברית. פשוט לא השתמשתי ולא קראתי את המילה מעל 60 שנה. זהו כל העניין עם יאניס: חיסלת לו את התנופה בשמירה צמודה כבר מהחצי, חיסלת לו 50% מיכולתו. הרעיון של פיג'יי טאקר לשמור עחל יאנג הוא מצויין. רק שלא יגיע לאוזני בודנהטולצר.
המשך לכתוב כי כשאתה רצינהי אתה גם טוב מאד!
אשך טמיר המקורי
22 יונ 2021 17:24:17תודה, מצוין.
אטלנטה הולכים להידרס בהגנה ובהתקפה.
יאניס ידרוס וירמוס כי אין דבר בדרכו וגם הסגל המשלים יבוא עם בוסט ביטחון אחרי שעברו את ברוקלין וימטיר מבחוץ.
בהגנה מילווקי יחנקו את ההוקס, יש להם רים פרוטקטור מצוין (לופז), שומר טוב על העכברוש (הולידיי), יש את טאקר לחנוק את קולינס, והם באופן כללי קבוצת הגנה טובה.
טריי ייחנק קשות בסדרה.
4-0 / 4-1 לאיילים על נבלת הנץ.
טריי זריקה מחשידה
22 יונ 2021 17:47:41אשך אם מידלטון ולופז נפצעים כמו בוגדן והאנטר אני מבטיח לך שטריי מביא שואב אבק על יאניס.
בלעדיהם יהיה קשה מאד אבל סומך על טריי באד וקללת ההוקס צריך לגייס כל מה שאפשר😎
אשך טמיר המקורי
22 יונ 2021 17:28:41אה וברוגדון ודינווידי שנות אור מסימונס, ומקסי בכלל לא PG לדעתי. במקומך הייתי חוטף ומהר.
דוקטור רזי הופמן
22 יונ 2021 18:28:24שימון גיסנו, התמונות בסוף לפנתיאון, רק שים לב שהאוקס זה ניצים ואתה שמת תמונה של עיט קרח….
טעות קשה אבל אני קונה את התוצאה שניבאת.
פיני
22 יונ 2021 22:15:33ממשפחת הניצים…
פיני
22 יונ 2021 22:15:59והוא בכלל ניזון מדגים
דוקטור רזי הופמן
23 יונ 2021 03:49:24גם נשר ממשפחת הנציים, זה עדיין לא נץ……….. וכו'
NBA בדם
22 יונ 2021 18:32:10האיורים קורעים דבר ראשון,😂😂
פילי לטעמי היא הקבוצה שיכולה להקשות הכי הרבה על טריי יאנג בליגה עם טייבול,סימונס ואמביד בצבע.
יאנג בסידרה יעשה דברים יותר בקלילות יחסית.
טאקר והולידיי לא בנויים למהירות המסחררת שלו ויאנג ינצל זאת עד תום סמכו עליו.
המפתח העיקרי זה הימנעות של קאפלה מעבירות שיאניס ידביק לו ותכף אסביר:
לופז חוסם נהדר אבל די איטי ואוהב להישאר קרוב לטבעת ובמיוחד עם קאפלה שחוסם, מתגלגל ומחכה ללוב, הוא מזמין את הגארד לזרוק חצי מרחק או פלואטר וזה בדיוק המומחיות של יאנג.
אם אני מקמילן אני מריץ את הפיקנרול עם קאפלה ויאנג על לופז עד שמחליטים להוציא אותו מהמשחק, זה יהיה ניצחון טקטי משמעותי להוקס שייתן להם ייתרון גדול מול הבאקס בסידרה.
בכל אופן הפלייאוף הזה יצא לי טוב, למרות שלברון יצא שלושת הכוכבים שאני בעדם נשארו בוקר,יאניס וטריי מי שייקח מהם אני מבסוט😃
oryadin
22 יונ 2021 19:08:58כמה פעמים שמעתי את להוציא את לופז מהמגרש בפלייאוף הזה,גם מול ההיט וגם מול הנטס הרבה אנשים רשמו שישחטו אותו והוא יהיה unplayable ולא רק שזה לא קרה,הוא היה אחד המצטיינים הגנתית והתקפית ב 2 הסדרות.
NBA בדם
22 יונ 2021 19:53:38מי יוציא אותו במיאמי באטלר שלא פוגע מבחוץ וkd שמשחק בידודים, יאנג גם מאיים מבחוץ וגם משחק פיקנרול יעיל עם קאפלה.
תעקבו אחרי זה, יהיה מעניין.
גיא רוזן
22 יונ 2021 19:18:15סאנו סושי רובין:
.
יאנג מאכזב (הופס, מרץ 2021)
.
יאנג הזה פח אשפה גדול (הופס, מרץ 2021)
.
זוהי קללת הקוריוז מחסלת שחקנים, חיסלה את יאנג עברה למוראנט (הופס, מרץ 2021)
.
בכללי יאנג היה אתמול אדיר אבל עדיין אין לו אופי של כוכב הוא צריך כל משחק לקחת על עצמו רבע רביעי ולא לברוח מהכדור ולתת לגינגי לנסות לייצר נקודות. (הופס, פברואר 2021)
.
שמעון "כל ניחוש בול פגיעה":
.
אני לא רואה את ההוקס מתרוממים למשהו רציני ואני לא חושב שפלייאוף יהיה הישג או משהו וגם זה לא יהיה לדעתי (הופס, מרץ 2021)
.
לטריי לא מגיע להיות באולסטאר בשכונה אצלי.
שילמד לנצח את הניקס והקאבס קודם האפס הזה. (הופס, פברואר 2021)
.
.
זה, ככה, בקטנה.
שיהיה לכם תעסוקה (כמה סיבובים במכבסה) לפני המשחק הלילה…
no funny shtuff
22 יונ 2021 20:00:38שמעון בשלב הסחיטה.
אוטוטו עובר למייבש. ברוך העדיף חבל כביסה כי הוא בהוואי.
טריי זריקה מחשידה
22 יונ 2021 22:42:01חביבי זה סתם טראש טוק מהבלוג החי אם אתה מאמין לזה שאני חושב או חשבתי שטריי לא אולסטאר סבבה לך. אני תמיד שמתי את טריי טופ 10 בליגה בכל דירוג שלי
Glal
22 יונ 2021 22:13:56אתה לא אובססיבי בכלל גיא
דוקטור רזי הופמן
23 יונ 2021 03:51:33הוא הסביר פעם למה הוא עונה בכלל לשימון, ו….כן, הוא הודה שיש לו אובססיביות מיוחדת.
אני אגלה לך סוד? גם לך וגם לי יש….
טריי זריקה מחשידה
22 יונ 2021 22:40:55גיוש למה אתה לא מביא שזה היה אצל לויד פירס חחח ואת התחזית המאד מדוייקת להוקס לפני תחילת העונה? 😂😂😂
מצחיק שאתה מביא טראש טוק מהבלוג החי.
גיוש לפעמים אני מטטרש ומלכלך על שחקנים שאני אוהב. לא היה שום רגע שבאמת חשבתי שטריי לא אולסטאר אז מה אתה משחק אותה זה סתם טראש טוק מהאכזבה חח.
מצחיק אתה אבל בסדר. אמרתי על טריי שהוא גם נגר למה לא הבאת את זה?
שתלמד באלגוריתם להבדיל בין טראש טוק לבין דעה אמיתית שלי תוכל להביא. אמרתי לך יש לך הוארטר….
חוץ מזה לגבי ההוקס וטריי החלקת על הפרקט פעם שנייה היום.
תן את הציטוט מתחילת העונה על ההוקס לפני שכולם נפצעו וזה למה אתה לא נותן?
thog
22 יונ 2021 23:02:42'מי שרואה את האס של טריי רואה מה זה אס אמיתי כמעט הכל להטבעות ולייאפים ולא לשלשות כמו חצי ליגה שמוציאים ל3 וקולעים על שומר ורושמים להם אס'
טראש או דעה אמיתית?
Glal
23 יונ 2021 01:01:42אתה אי פעם אמרת משהו חוץ מלדבר על שמעון? (תגובה אמיתית, לא מזוייפת עם אימוג׳י סופר קול)
טריי זריקה מחשידה
23 יונ 2021 04:39:16מה הוא יגיד אין לו מושג בכדורסל אז הוא רק מביא סטט בדיעבד ומשחק אותה חכמולוג אם היה בזמן אמת המכנסיים היו למטה כמו בן סימונס לעיני כולם. הוא הבן סימונס של האתר לא זורק לסל אף פעם 😂😂😂
טריי זריקה מחשידה
23 יונ 2021 04:40:03דעה אמיתית ונכונה
שחר אלוני
22 יונ 2021 20:10:43תודה שמעון עצות טובות,
סימונס סובל מירידת ערך, יצטרכו םהוסיף כדי לקבל מישהו כמו ברוגדון.
.
אטלנטה לא תעשה הרבה לדעתי מול הבאקס אלא אם יאניס ישתנק, ומולם לא נראה לי שזה יקרה, אז נלך על 4-1
דה שוט
22 יונ 2021 20:11:02אחלה טור שמעונוב. אהבתי את התמונות חחחחח
מסכים לגבי יאניס אבל לא בגלל התנופה – אני נגד לתת זריקות פנויות לשחקנים שמוכנים לזרוק אותן – ונתנו לו גם מהשלוש וגם מההייפוסט. בעיקרון ההגנה של הנטס עבדה טוב. אם האריס או הארדן היו מסוגלים לקלוע מחוץ לצבע, זה היה נראה אחרת.
לגבי לופז – הוא סופר חשוב – הוא נותן פלייאוף מעולה. היחידי שעמד לצדו של יאניס בשלושת הרבעים הראשונים של משחק 7. רק בסוף הגיעו שני השעלולים.
בניגוד לך – אני חושב שהבאקס הולכים לתת להוקס כאלה מכות שהילדים שם ירוצו לאמא. זה יהיה קשה לצפייה. הלוואי שאתבדה ותהיה סדרה – יאנג מראה בינתיים שלפחות מבחינת אופי – אין לו תקרה (ולאמביד אין רצפה…)
נ.ב.
גיא משתולל עם האלגוריתם 🙂
גיא רוזן
22 יונ 2021 20:16:17אלגוריתם?
.
קראת על הקריסה של גוגל?
זה בגלל כמות השטויות והסתירות שמעון מפזר לכל עבר…
דה שוט
22 יונ 2021 20:38:29אצל שמעון הסתירות מתיישבות זו עם זו,
בלי קשר – לדעתי צריך להגביל השימוש באלגוריתם ולהחריג את הבלוג החי. מה שקורה בבלוג החי – נשאר בבלוג החי…
גיא רוזן
22 יונ 2021 20:45:12#זו_לא_בושה_להיות_גאלינרי חוגג בכל סוגי הפוסטים ללא יוצא מן הכלל…
טריי זריקה מחשידה
22 יונ 2021 22:53:22אין ספק שלופז קריטי הוא המס 3 של הבאקס מסוכן בריב בשלשות ויכול לחגוג גם בצבע על קולינס הרך.
Berch
22 יונ 2021 20:17:35בשלוש מילים
פי
…. ג'ייי…..
………. טאקררר……
🥇
יאללה בלגאן
האווי לאסוף
22 יונ 2021 21:48:38מעולה, תודה רבה
ירון, החלום
22 יונ 2021 21:50:41בס"ד
תודה רבה.
התמונות מעולות.
אם ההוקס יצילחו לשמור על ה ריאבונד, בהחלט הם יכולים לנצח את הסדרה,
ואפילו בקלות יחסית.
הרעיון לא לתת תנופה לאניס הוא נכון מאד.
Glal
22 יונ 2021 22:18:42אחלה טור שמעון ותמונות קורעות. החיסרון של בוגדן גדול מידי, את הוארטר לא ישמור כל פעם האח הפחות מוצלח של משפחת קרי. יאנג ענק וכנראה שגם בסדרה הזאת לא באמת יעצרו אותו מלנהל את המשחק אבל הוא מרגיש לי מעט מדי ויאניס יעשה גמר בפעם הראשונה
IDO
23 יונ 2021 03:25:16Bring on the Broome
Hawk are gonna swept away