קצת לקראת הגרלת הלוטרי 2021 / עמיחי קטן

הלילה בשעה 3:30 שעון ישראל תתקיים הגרלת הלוטרי לקראת הדראפט שיתקיים ב-29/7. לקראת ההגרלה הזאת, זה הזמן להיזכר בסיכוי של כל אחת מהקבוצות לזכות בבחירה בטופ 4 בדראפט הקרוב ובסדר הבחירות בסיבוב הראשון של הדראפט הנוכחי.

קבוצהמאזןסיכוי לבחירה 1סיכוי לטופ 4הגנה
יוסטון55-1714%52.1%
דטרויט52-2014%52.1%
אורלנדו51-2114%52.1%
אוקלהומה50-2211.5%45.1%
קליבלנד50-2211.5%45.1%
מינסוטה49-239%37.2%טופ 3. אחרת גולדן סטייט.
טורונטו45-277.5%31.7%
שיקגו41-316%20.3%טופ 4. אחרת אורלנדו.
סקרמנטו41-314.5%20.3%
ניו-אורלינס41-314.5%20.3%
שארלוט39-334.5%8.5%
סאן-אנטוניו39-331.8%8%
אינדיאנה38-341.7%4.8%
גולדן סטייט33-390.5%2.4%

מעבר ל-4 הקבוצות שיזכו בהגרלה ויקבלו את 4 הבחירות הראשונות, כל שאר הבחירות יסודרו לפי הסדר בטבלה הזאת, כאשר יוסטון תקבל את הבחירה החמישית אם לא תזכה באחת מ-4 הראשונות, והשאר יסודרו לפי הסדר הנ"ל.
מבין הקבוצות עם מאזן זהה – אוקלהומה קיבלה עדיפות על פני קליבלנד, שיקגו על פני סקרמנטו וניו-אורלינס, כאשר סקרמנטו שנייה מביניהן, ושארלוט על פני סאן-אנטוניו.

לא איש של מוק-דראפטים אני, והידע שלי בתחום היה דני אבדיה בעונה שעברה. מכיוון שכך, אני מוסיף קישור למוק-דראפט האחרון של מומחה הדראפט של האתר, יונתן גזלה.

טבלת סיכויי הבחירות המלאה.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 38 תגובות

  1. מוק היה יהיה 🙂
    נמתין להגרלה ונוציא לקראת סוף שבוע. זהו דראפט מרתק שכרגיל יושפע מהטרנדים של הפלייאוף.
    הבוחרות הגבוהות יחפשו חתיכות לבנות סביבם והשאר יחפשו את הפרופילים הכי מבוקשים ונדירים (ווינגים שקולעים מבחוץ, פליימקרים מהספסל)

  2. הוורייקס קיבלו את הבחירה של מיניסוטה במקום ה 5.
    2 בחירות דראפט בסיבוב הראשון 5 ו 14.מקווה שהבוסים שם יודעים להכין חבילה יפה על איזה אולסטאר

  3. אני חושב שגולדן צריכים להשיג גארד חזק בדראפט הזה, אולי את אחד מהגארדים של ucla יעלה מהספסל ויקבל הרבה דק. יכול להיות להם מעולה.
    לפחות בבחירה הראשונה שלהם, בבחירה השניה אני חושב שאו שיקחו את הסנטר שיונתן המליץ או שחקן כנף שיכול ליצור נק.

      1. זה בטח לא יקרה בשביל שהסיקסרס יבחרו לעצמם שחקן…
        אולי גם יצטרכו לספוג את לאב ? נראה אם בכלל יהיה דיבור בכיוון.

  4. לא ממש.זה הכל היפותטי אבל אם מינסוטה היו נשארים אחרונים אז הם היו בוחרים במקום 2 כמו יוסטון ואז היינו ממש נדפקים.

  5. ניתוח ראשוני של הדראפט מנקודת מבט של מחפשות טרייד-אפ:
    .
    בשישיה הראשונה כולן טנקיסטיות צעירות שמחפשות כשרון. אולי קליבלנד, שבאמת כבר לא צריכה גארדים, תטריד עבור שחקן פעיל מוצלח וטרייד דאון, אבל אני במקומם לא הייתי הולך על סימונס, ולא יודע על מי כן. אפשרות שניה עבורם היא לעשות טרייד דאון עם אוקלהומה על הבחירה ה-6 ובחירות עתידיות ו/או החוזה של קווין לאב. אם אני פרסטי הייתי בודק את זה. יש לו בחירות בשפע והוא חייב למצוא סופרסטאר.
    .
    גולדן, במקום השביעי, צריכה להביא שחקנים פעילים כי סטף מתבזבז כבר שנתיים וחבל על הזמן. הם יכולים גם להחליט לשמור על הבחירה ולהטריד את וייסמן, או להטריד את הבחירה ואת וייסמן. השאלה את מי הם רוצים שם. אם לילארד מחליט לעזוב את פורטלנד, אז חבילה של וויגינס, וייסמן והבחירה יכולה להיות לא רע לפורטלנד.
    .
    אנחנו די נדפקנו – באזור שלנו יש בעיקר גארדים שלא מהשורה הראשונה, אז הייתי הולך על סמול פורוורד, למרות שאף אחד מהם לא נראה כמו סופרסטאר. יש סיכון ממשי שניקח איזה סנטר ענק וניפול איתו – בטח הטורקי. הייתי שמח להטריד למעלה אבל פשוט אין לנו מה לתת, לא לקליבלנד, ולדעתי גם לא לגולדן.

    1. לגבי סן אנטוניו – אתם צריכים לפנות לשוק החופשי ופשוט להביא שחקן מוכח. יש לקבוצה גם נטיה להתקע עם שחקנים לנצח. יאללה, כמה טריידים, התחייבות על 3-4 בחירות דראפט עתידיות ואתם באמת יכולים לחזור לטפס. בסוף העונה הזו יש מספיק שחקנים שיהיו מוכנים לעבור – השאלה היא רק: את מי אתם באמת רוצים? (קוואי לא חוזר, תשכח מזה).
      *
      לגבינו: לא קל לעשות טריידים על בחירות דראפט תמורת שחקנים מוכחים. די בטוח שניסינו כבר בעונה שעברה… ועם כל הכבוד לעומק של הדראפט הזה – בחירה 7 זה עדיין פחות מפתה מבחירה 2.
      לילארד יחד עם קרי זה שילוב מרגש אבל לא כזה שיוביל לאליפות לדעתי. אותם היתרונות – אבל אותם החסרונות.
      *
      וגם: קבוצות הגלקטיקוס לא ממש הוכיחו את עצמן העונה אז אולי במקום לחשוב על עוד ציוותים של כוכבים – כדאי לחשוב על לבנות קבוצה עם עומק.
      חסרים לנו גבוהים טובים ומנוסים וגארד שיכול לתת גיבוי לקרי ולתומפסון מהספסל (ג'ורדן פול חביב, אבל צריך עוד מישהו). ממקום 7 אפשר להביא גארד כזה שגם לא יידרוש אוטומטית להיות בחמישיה.

      1. ספרס – אין אף שחקן חופשי, למעט קוואי,שיכול לקחת אותנו לצמרת, ולכן אין לי עניין באף אחד מהם. מעדיף חוזים רעילים עבור בחירות.
        גולדן – אמנם רק עכשיו הגיע, אבל לדעתי ווצביץ' יכול להתאים, ושיקאגו, לדעתי, לא יכולים לסמוך על השלד הקיים שלהם וצריכים עוד בחירות גבוהות.

        1. לא חייבים שחקן חופשי. טרייד על בחירת הלוטרי השנה, ועוד שניים שלושה בעתיד + שחקנים קיימים ויש סיכוי שתביאו מישהו יותר רציני.

          1. אני מחפש פרנצייז פלייר. הם בדרך כלל לא מגיעים לאן שהם לא רוצים להגיע (חריגים – קוואי לטורונטו, קיירי לבוסטון), ואם במקרה הם מגיעים לשם, הם לא נשארים. רוצה לומר, פרקטית, אין לנו דרך לגייס סופרסטאר שלא דרך הדראפט.

        2. אם כבר הייתי מביא משיקאגו את לאבין תמורת ויגינס ושלל פינוקים ושובר את הראש לגבי גבוהים.
          פשוט מביא וטרנים שיודעים להרביץ אם אין ברירה.
          ווצ'ביץ' לא ממש הביא נצחונות לשיקאגו כשהוא הגיע אליהם. אני לא יודע אם זה יישתנה אצלנו. והאמת שללאבין אין ניסיון פלייאוף (הוא אי פעם שיחק בפוסט-סיזן?) – אז גם לך תדע מה נקבל ממנו…

  6. גולדן צריכה סנטר טאונס/טרנר יכולים מאוד להתאים
    על טאונס חבילה של וויזמן ושתי הלוטרי צריכה להספיק
    לגבי טרנר וויזמן לוני וסיבוב שני
    *
    אורלנדו נדפקו חזק כנראה לא יביאו מישהו בבחירה ה5 וה8
    טורונטו שיחקו אותה

  7. שאלה למביני עניין….בתור אוהד של גולדן סטייט..מתי ניתן להתחיל לעשות טריידים על שחקנים בליגה בתמורה לבחירות דראפט? מתי עונת הטריידים מתחילה?

    1. אפשר כבר עכשיו, ע"ע הורפורד קמבה. בפועל בדרך כלל אין יותר מדי טריידים בתקופה זו ויש בוסט בערב הדראפט ומעט אחריו, בעיקר עסקאות שקשורות לדראפט, ואחר כך שוב עם תחילת העונה הפורמלית/פיננסית בדרך כלל ב-1 ביולי, כולל מימוש של עסקאות שנסגרו סביב הדראפט אבל מבוצעות אחרי ה-1 ביולי כדי להיות במסגרת הפיננסית של העונה החדשה.

  8. אני חושב שבלוטרי הזה יש יותר כוכבים מהטופ פייב ושאפילו עד מקום 9 או עשר אתה יכול לבחור כוכב אם כולם בוחרים טוב
    בטופ פייב הסדר שלי הוא מובלי, סאגס ,קייד וגרין שלגבי קומינגה אני לא יודע לא בגלל היכולות אלה בגלל שבקונגו לא דייקו עם רישום תאריך הלידה ואם מדובר בגבר בן 21 ולא בילד בן 18 אז אני לא בטוח לגבי האפסייד.
    לגבי השחקנים האחרים שלדעתי טובים מאד, קודם כל סקוטי בארנס שלדעתי יהיה כוכב והאירופאים והאוסטרלי
    וגנר, סנגן וגידי שלושתם מוכשרים בטירוף בסגנון ובתפקיד שונה וגם גיידן ספרינגר וגילן גונסון נראים כמו שחקנים שחקנים וגם מוזס מודי במינימום שחקן חמישיה טוב. בניגוד לדראפט של שנה שעברה שהיה ברור שהכשרון נמצא אבל לאו דווקא בטופ וחלק גדול מהלוטרי בינוני מאד רוב הכשרון בדראפט השנהב20 הראשונים של המוקים.

    1. וגם שריף קופר מעניין, הוא דומה קצת לטריי עם זריקה לא משהו0מהקו הוא טוב), אבל משהו במשחק מדליק
      הייתי מהמר עליו מסוךף הלוטרי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט