NO TIME FOR PANIC! / מנחם לס

"זה לא הזמן לפניקה" במיאמי היט

 

האם מתגלים סדקים בשריון מיאמי? האם חלומות אליפות שלישית רצופה הופכים לחלומות שווא?

NOT SO FAST, MY FRIEND.

לאס ווגאס כן בפניה. היא קבעה את מיאמי בתחילת העונה פייבוריטית לנצח 5-13. הבוקר הסיכויים קטנו משמעותית ל-5-9.

הם עדיין הפייבוריטים, אם כי מי שחזה באינדיאנה פייסרס אמש ראה את הקבוצה הטובה ביותר ב-NBA. קבוצה שלי נראתה מושלמת ממש. עם יתרון בית, מיאמי חייבת להיות במיטבה, עם גרג אודן, עם הגנה מחודשת, ועם קליעה משלוש שאבדה לקבוצה.

אינדיאנה היא היריבה היחידה ממנה חוששת מיאמי. כל המערביות הקיקיוניות-מוקיוניות-ליצניות לא מדירות דקה של שינה מאריק ספואלסטרה, או מאוהד כמוני. הליגה העונה היא כמו שבט במערב הפרוע: צ'יף (מיאמי). סגן צ'יף (אינדיאנה), ומלא אינדיאנדים מתרוצצים בין הרגליים. הייתי נותן בקושי 10% סכוי לקבוצה מערבית לנצח את מיאמי בסידרת 7 משחקים, ונגד אינדיאנה? 6%, בקושי. נכון להיום אינדיאנה מנצחת 0-4 כל קבוצה מערבית. הבעייה של אינדיאנה היא מיאמי. הבעייה של אינדיאנה היא שיהיה לה יתרון בית, תהיה לה קבוצה טובה יותר, אבל יש לה בעייה פסיכולוגית נגד מיאמי, ואיבודי כדור קריטיים כתוצאה מהבעייה המנטלית.

פניקה במיאמי? בואו נראה.

עדיין יש לה את השחקן הטוב בעולם, שאם קראתם כמה מהתגובות של גולשים למאמרו של מתן, כמה גולשים שונאים יותר מאשר את היטלר. חולי שנאה. אנטיפתיות חולנית לגבי לברון. ארס של ממש בתגובותיהם. עינה, שטנה, ומשטמה. אולי זה הזמן הנכון לפני כניסת השבת להזכירם שהלברון הזה מעולם לא נאשם באונס צעירה בבית מלון וכדי למנוע משפט שילם לה 10 מיליון כדי להשתיק את העסק. הוא גם לא זיין מאות צעירות בכל משחק חוץ של קבוצתו כשהיה נשוי. הוא גם התורם מס' 1 מכל שחקני ה-NBA לצדקה. לברון מעולם לא נאסר – נאסר? אפילו לא נעצר – על כל עבירה מהקטנה שבקטנות: הוא לא שותה, לא מעשן, לא מקלל, נשוי לחברתו מהתיכון.

ישנם אנשים בין הגולשים שלא אפנה אליהם כלל, אבל אני פונה לאוהד לייקרס מושבע שנשמע לי לפחות הוגן בתגובותיו, ושמו אלי לס:  את מי היית מעדיף כבעל לבתך, את קובי או לברון?

טוב, הבעתי את דעתי בקשר לאישיות של שני הכוכבים הללו.

אז מבחינת כדורסל למיאמי יש את השחקן הטוב בעולם. מבחינת הפסדים, הרקורד עתה הוא הדבר הפחות מעניין את פט ריילי וספואלסטרה. כל מה שמעניין אותם זה לשמור על דוויין ווייד, שיין בטייה, וגרג אודן בריאים לפלייאוף. לתת לאודן יותר ויותר דקות – לאט-לאט – ואז, אולי, יש להם תשובה לאינדיאנה ורוי היברט, כי אם חזיתם באודן בשש דקות ששיחק – הוא נראה לי גדול ועצום אפילו יותר משהיה בפורטלנד. הבן אדם הוא מפלצת. גוליבר. פריק גינטי. נפיל מהמאדים. איתו, בריא, רוי היברט מחוסל.

מיאמי שיחקה במין אי חשק בשלושת משחקי ההפסד לניקס, לנטס, ולויזרדס. עד המשחק נגד הניקס הם הירשו 101.3 על כל 100 פוזשיונס. בשלושת האחרונים הם הירשו 116.8 נק' על כל 100 פוזשיונס. כאילו פתאום ישנה קבוצה חדשה לחלוטין ששכחה כיצד להגן וכיצד לקלוע מהשלוש: בעונה שעברה הקבוצה ולה קלעה 38.2% מהשלוש. לאחרונה? 27.4%…ולברון מה-3? 23.1%…ריי אלן? 26.3%…

זה הכל זמני. ההגנה תשתפר. השלשות תתחלנה לצלול. לברון יתחיל לשלוט. וגרג אודן ישתלט על כל הצבע רק בעצם עמידתו שם.

NO TIME FOR PANIC!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. לי הוא מרגיש כמו 36, אבל סחטיין על הצורה שמיאמי משמרת אותו.

    למרות שההימור הזה לדעתי לא שווה, מיאמי במאזן שלילי בכל ה-11 או 12 משחקים שלא שיחק העונה כדי לשמור לו על הברכיים.

  2. לפי מה שמומי מבין בבטים ,והוא מבין
    הסיכוי של מיאמי לזכות בטבעת עלה
    יעני על כל דולר תקבל 1.8 דולר
    מומי בדק בסוכנות ההימורים של חיים "מוחטה " , והיחס על אליפות של אינדיאנה הוא 1 ל 3.5 , מומי רצה לשים אלפיה על הלייקרס עם יחס של 1 ל 100 , אבל זה כמו לזרוק את הכסף לביוב .
    עזוב אותך מוואגס, חיים מוחטה זה בוקי יותר אמין מאידי אמין

    1. מומי דיבר עם חיים מוחטה , אם בא לך לעשות בוחטה
      חיים מוכן לתת לך את היחס של תחילת העונה , יעני על כל דולר תקבל 2.6

        1. יא פרופסור
          מומי עם 10 וחצי שנים של לימוד צריך להסביר לך ?
          מי ששם כסף בתחילת העונה קיבל 2.6 על כל ירוק ( 5:13)
          עכשיו יקבל 1.8 $ על כל ירוק ( 9:5)
          גם בואגס וגם מוחטה נותנים ריספקט למיאמי

    1. מנחם, סיכוי יותר גדול אומר סיכון יותר קטן. סיכון יותר קטן – רווח יותר קטן.

      בתחילת העונה העריכו בווגאס שהסיכוי של מיאמי לזכות השנה באליפות הוא 5:13(38.4%).
      עכשיו הם מעריכים שהסיכוי הוא 5:9(55.5%). קרי: על פי מה שהם ראו עד עכשיו, הם חושבים שהסבירות של מיאמי לזכות באליפות עלתה ומעלים את יחס ההימור בהתאם. ז"א שהם כן מכבדים את מיאמי.

      מסקנה, אם שמת כסף בתחילת העונה כשהסיכוי היה נמוך, התשואה תהיה גבוהה יותר מאשר אם תשים את הכסף עכשיו. זה מה שמומי התכוון.

  3. וואו מנחם איזה שטויות לגבי קובי או לברון מה קשור מי בחור יותר נחמד וואלה גרמי לין סיים הרווארד אז בטח הוא השחקן הכי טוב בליגה כל מה שאמרו נגד לברון ואני בינהם הוא בכלל לא שטיות אלא סיעות לגיטימיות לחלוטין. ודרך אגב אני אוהד לייקרס כידוע ואני חושב שלברון שחקן יותר טוב מקובי וכן גם קובי בשיאו נופל מלברון אבל עדיין אני חושב שמבחינת משחק הכדורסל הזוג ביצים שיש לקובי הוא בחיים לא יגדל ולמרות שהוא השחקן הטוב כיום בליגה בפער אדיר אני עדיין מייחל לנפילתו שתתחיל השנה שהם יפסידו את האליפות

    1. למאזכר ראשון נכונה, אני מבטיח שלוק מבושם ששוכב אצלי בארון 6 שנים, ובירה חינם במפגש הופס הקרוב

          1. זה ספר, דווקא אחד מהטובים.
            חובה לכל מטייל בחלל שלא רוצה להוציא כספים מיותרים.
            הוא לא קוהורנטי, מדויק, עקבי או אמין, אבל כן משעשע.
            על הכריכה שלו מופיעות המילים "בלי פאניקה", ושמו "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה".
            המחבר שלו היה דוגלאס אדאמס. בריטי מקסים ומיוחד שמת פתאום כשהיה בן 57.

  4. לא יצא לי להגיב בפוסט של מתן אז: לברון קיבל מאלוהים יכולות סופניות יחודיות ופנומנליות. אבל כדי לאזן, נתן לו אישיות חלולה, צעד ראשון של פיל ופרצוף מכוער. אי אפשר לקבל הכל. יש ללברון הרבה סיבות להיות בכיין.
    אגב, לא אתפלא שהוא מתפנק עם הבושית לפעמים. הוא עוד ייצא מהארון מתי שהוא.

    1. אני חושבת שצ'אלמרס עוד יפרסם רב מכר על התקופה שלו עם הביג 3
      במלתחות של מיאמי.

      אולי הוא יקרא לו- "זכרונותיה של גיישה"

כתיבת תגובה

סגירת תפריט