פריוויו למשחקי שישי בערב/רועי ויינברג

ערב מדהים של 12 משחקים, כולל פרק נוסף באפוס העונתי בין גולדן סטייט ואוקלהומה סיטי, פרק נוסף ביריבות הגדולה ביותר בספורט, בין הסלטיקס ללייקרס, ומפגשים מעניינים בין הניקס והקליפרס, שמצטרפים לקרב על ראשות המערב-פורטלנד בסן אנטוניו, כאשר היא רחוקה משחק וחצי מהמקום הראשון.

***

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (10-29)-גולדן סטייט ווריורס (15-25)

שידור: אין

המפגש השלישי והאחרון בעונה הרגילה, לאחר צמד מפגשים מדהים. כל מפגש נגמר בסקור של יותר מ-110 נקודות לכל צד וסל ניצחון, של אנדרה איגודלה וראסל ווסטרברוק בהתאמה. עוד משחק נוסף ביניהן צפוי להיות צמוד במיוחד, אבל ערוץ הספורט לא ישדר המשחק.

הווריורס מגיעים למשחק עם מומנטום מטורף, ו-8 ניצחונות בעשרת משחקיהם האחרונים. למרות זאת, אין הרבה קבוצות שהצליחו לצאת עם ניצחון מאוקלהומה סיטי, מאורע שקרה רק 3 פעמים העונה. המשחק עצמו יהיה מעניין לצפייה (איפה עוד יהיה אפשר לחזות ב-3 מ-10 שחקני ההתקפה הטובים בליגה במשחק תחרותי-סטפן קארי, קליי תומפסון, וקווין דוראנט), ומלא במצ'-אפים מעניינים. יהיה אקשן, ללא ספק.

תחזית: אוקלהומה, מסל ניצחון של דוראנט בהארכה.

***

סן אנטוניו ספרס (8-31)-פורטלנד טרייל בלייזרס (9-29)

שידור: 03:30, ספורט 5+לייב (ב-02:30 לקט של הסופרבול בין הקאובויס לדולפינס, הסופרבול הראשון בו המפסידה לא עשתה טאצ'דאון אחד)

המספר של המשחק הוא 1.5. 1.5 משחקים מפרידים בין הבלייזרס לספרס, ולמקום הראשון במערב. על כל ניצחון של פורטלנד/הפסד של הספרס, יורד חצי משחק. אם פורטלנד מנצחת, ההפרש יורד לחצי משחק, ומספיק ניצחון שלהם כדי לעלות למקום הראשון. במידה וסן אנטוניו לוקחת, הפער מזנק ל-2.5 משחקים, ומספיק כדי לבסס את השליטה של סן אנטוניו במערב.

הקרב המרכזי הערב יהיה בין הפאוור פורוורדים-לה מרקוס אולדריג', שהיה בן 14 שיריבו התחיל לשחק בליגה, טים דאנקן. הקרב בין גדול הפאוור פורוורדים בהיסטוריה והכוכב העולה שאולי יקנה לעצמו מקום בהיכל התהילה בעתיד, צפוי להיות מעניין ובעל השפעה קריטית על המשחק. אולדריג' יותר טוב מדאנקן העונה, אבל כקבוצה, הספרס יותר טובה מפורטלנד.

תחזית: סן אנטוניו.

***

שאר המשחקים הערב:

בוסטון סלטיקס (26-14)-לוס אנג'לס לייקרס (25-14). אף אחת מהקבוצות לא בשיאה, בלשון המעטה. גם בוסטון וגם הלייקרס הפסידו 9 מ-10 משחקיהן האחרונים, אבל חייבת לצאת מנצחת, וזאת הולכת להיות הסלטיקס, כי גם עכשיו קשה לנצח בגארדן. בוסטון.

ניו יורק ניקס (24-15)-לוס אנג'לס קליפרס (13-27). משחק מרכזי נוסף הערב, בין 2 קבוצות שנמצאות בכושר טוב. הניקס רוצה להתקרב לפלייאוף, והפסד הערב ירחיק אותה למרחק של 2 משחקים מהמקום השמיני. הם חייבים לנצח, אם הם רוצים לשחק בפוסט סיזון. לקליפרס המשחק אינו בעל חשיבות יקרה, ולכן היא תפסיד לניו יורק. ניקס.

אורלנדו מג'יק (29-10)-שרלוט בובקאטס (24-16). צמד קבוצות שנמצאות במצב רע. הבובקאטס הם וואן טריק פוני, שלא מסוגל לנצח משחקים עם קצב משחק מהיר. למזלם, אורלנדו היא אחת מקבוצות ההתקפה החלשות בליגה, עם 96 נקודות למשחק. לא יהיה קשה לשרלוט להכתיב קצב משחק איטי, ולנצח הערב. בובקאטס.

פילדלפיה 76' (25-13)-מיאמי היט (11-27). אין יותר מדי מה לכתוב על המשחק הזה. הקבוצה הטובה יותר תנצח. מיאמי.

טורונטו ראפטורס (18-19)-מינסוטה טימברוולבס (20-18). משחק בין 2 קבוצות שמפתיעות לטובה העונה. הכל יכול לקרות על המגרש, אבל הראפטורס נמצאת במומנטום טוב. רק ערב מפלצתי של קווין לאב יכול למנוע את זה, והשחקן הזה מסוגל לספק 30-20 נגד הראפטורס ואמיר ג'ונסון החלש. יהיה צמוד, אבל אני מאמין שמינסוטה תיקח. מינסוטה.

וושינגטון וויזארדס (19-18)-שיקגו בולס (19-18). למרות העדרו של רוז, הבולס ניצחו 7 מ-10 משחקיהם האחרונים. נגד הוויזארדס האנמית הם יצאו מהמאזן השלילי. שיקגו.

ממפיס גריזליס (19-19)-סקרמנטו קינגס (23-14). הגריזליס הרבה יותר טובה מסקרמנטו, וקרוב לודאי שלא תהיה סנסציה בטנסי הערב. ממפיס.

דנבר נאגטס (18-20)-קליבלנד קאבלירס (25-14). יהיה מעניין לראות את הגארדים המבטיחים, קיירי אירווינג וטיי לאוסון, אחד נגד השני. הערב ידו של לאוסון תהיה על העליונה. דנבר.

פניקס סאנס (16-22)-דאלאס מאבריקס (17-23). למרות המאזנים הצמודים, יהיה קשה לדראגיץ' וגרין לעצור את אליס וקלדרון, והם יפסידו בבית לטקסנים. דאלאס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 67 תגובות

  1. המשחק של דאלאס מוגדר כאן כמשחק עונה. שלושה מפגשים העונה בין שתי הקבוצות. אחד כבר ניצחה פניקס. השני היום. השלישי משחק 81 בסוף העונה. המאזן ביניהן יהווה שובר שיוויון במקרה של שיוויון בנצחונות.

  2. מיאמי היום אונסים את פילי.
    ניקס ב5
    שארלוט 5
    קינגס בהארכה בוא נראה את קאזינס היום.
    פיניקס ב2
    קליבלנד מנצחים ב10
    נקווה שטורונטו תנצח היום התחלתי לאהוב את הקבוצה בכלל
    ודרוהזן בפרט,לא מכריח זריקות,קולע באחוזים טובים וגם מוסר
    לשם שינוי,כנראה גיי היה המחלה שלו,של מי יקלע יותר,
    עכשיו שניהם נראים טוב.

  3. הא ומנחם מהיום עד סוף העונה ריי ימטיר שלשות בדוק,
    תמיד אחרי נפילה אצלו הוא עושה ריסטארט,
    אם שמת לב גם קרי בתקופה של זריקת עציצים בשטח אויב.
    אפילו קורבר אתמול היה 1-8.
    אבל פיור שוטר לא מאבד את זה לעולם

  4. יום של מפגשים ישירים והפתעות.

    היום ייקנו כרטיס לדובאיי האנשים הבאים:
    מאריי , שרפובה, ו… נאדאל! יפתיע וישאר לעוד סיבוב אחד פדרר קשישה.

    גם באן בי איי צפפויים הפתעו קטנות. דאלאס ינצחו את פיניקס בקטנה, ג"ס תפתחע בקטנה וגם לא"ק מיאמי חום ווושינגטון יפסידו בקטנה. רק לא"ל יפסידו בגדול!

  5. מה קורה?? הפיסטונס לא שיחקו כמה ימים וזהו? אין פריוויו??

    הפיסטונס היום מארחים את יוטה. טרי חוזר למישגן. דיטרויט חוזרים אחרי 2 משחקים טובים.

    הימור שלי – פיסטונס ב 5

  6. חברים וחברות רונדו חזר
    רבע שני נהדר, אני לא יודע כמה בוסטון תרויח מזה השנה ( דראפט ) אבל אוליניק הולך להרוויח בענק
    השילוב בינהם מתחיל להיראות מעניין.

  7. ס:"א בלייזרס פתיחה אינטנסיבית אבל מבולבלת של שתי הקבוצות.
    ס"א מצליחה בהגנה לשבש קצת מהמבטים הרגיליםפ של ליליארד ואולדריג
    בהתקפה הם מקבלים שריקות הזויות ולא סגורים על עצמם.

  8. הבלייזרס הבינו סופסוף שלילארד נמצא במיס מאץ תמידי. אם הם יתמידו בכך, הם בפוזיציה חזקה לנצחון

  9. טריי בורק אונס את דטרויט, זאת שאמורה להיות הקבוצה ה"Aלישית הכי טובה במזרח שטובה מכל קבוצה מערבית".

    אתם קולטים? יוטה הנמושה מינוס גורדון הייווד מביסה את דטרויט בחוץ.

  10. שון מריון הוא שחקן נפלא. הגנה מצויינת, תנועה בלתי פוסקת, משיג נקודות בלי להפריע, אחוזים טובים, קבלת החלטות מצויינת.
    מסוג השחקנים שאף אחד לא מדבר עליהם אבל כל מאמן רוצה.

  11. שמעו אדאמס הזה הוא בדיוק מה שאוקלהומה היתה צריכה. הוא פשוט משתפר ממשחק למשחק. בלי קשר כנראה יש בו משהו מעצבן כי הוא מוביל את הליגה במספר השחקנים שהורחקו ישירות בגללו

  12. אם ווסטברוק חוזר כמו שהיה לפני הפציעה ואוקלהומה מגיעה לגמר עם אינדיאנה לא הייתי שם את הכסף שלי על אינדי

  13. אבל לבנות על ניסים של הארגנטינאי זאת לא תוכנית משחק. אם הספרס לא יראו יותר מחויבות בהגנה וסגירת פוזיציות טובות בהתקפה (טימי, אני מדבר עליך), קשה לי לראות אותם יוצאים הערב עם נצחון.
    טימי\טוני\קוואי חייב להתאפס, א"א לבנות ע"כ שמאנו יקלע עוד 400 ברבע הרביעי

        1. פחחח עברתי לתכנית ב'. לקוות להיות מול סן אנטוניו בסיבוב הראשון. כרגע כמו שהקבוצה נראית צריך לקוות להעפיל לפלייאוף ולא לדבר על ביתיות

  14. הוא מחטיא אותנו למוות. מאנו צריך לחזור, וס"א חייבת לנסות להוציא את לופז בעבירות.
    אולדרידג מצד שני מדהים, זאת קבוצה של שני פנומנים שברגע שהם בזון אא לעצור אותם

    1. מטורף הזריקות שאולדריג' זורק. כאילו הנשמה של ג'וש סמית התגלגלה לשחקן שקולע. ברגע שהסטטיסטיקה תתיישר (היא חייבת לא?) הזריקות משלושת רבעי מרחק האלו יתחילו לגרום להפסדים

      1. על מה אתה מדבר תגיד לי?? הזריקות האלה זה המניה הכי בטוחה בליגה אחרי הפד אווי של נוביצקי.

        הוא מכניס את זה כבר שנים, בקיץ, בחורף, בים וביבשה.

        איך הצלחת לדחוף את ג'וש סמית' לפסקה אין לי מושג.

        1. כי אלו בדיוק הזריקות שג'וש סמית לוקח. רק שהוא מחטיא. הייתי מציע לך לראות משחק או שניים של דטרויט. לגבי הזריקות האלה, הן הוכחו בעשרות מאמרים ו"מחקרים" כזריקות הכי פחות יעילות במשחק. המדהים הוא היעילות שאולדריג' קולע אותן

          1. מה אכפת לי מה הזריקות שג'וש סמית' לוקח??? אני ממש מתפלא עליך.

            זו הזריקה של אולדריג' בערך כבר 6 או 7 שנים, זה הכלי הכי חזק בארסנל שלו.
            זה הכוח הכי גדול שלו הזריקות מהמרחק הזה ועם שומר על הפרצוף, הוא קולע אותן באחוזים אדירים וכמו שאמרתי זו המניה הכי בטוחה בליגה אחרי הפד אווי על רגל אחת של נוביצקי.

            ג'וש סמית' הוא לא אולדריג', אין לו את הגובה של אולדריג', את האורך של הידיים, ואת האיי קיו לבחור זריקות מהסט שוט של עצמו.

          2. אגב אם כבר זרקת את גוש סמית' אז ג'וש סמית מבין כל הפוורדים בליגה הוא אולי המקרה הקיצוני ביותר של שחקן שאין לו יכולת לבחור זריקות נכונות וטובת מהארסנל של עצמו.

            בגלל זה הוא בעונה מזעזעת כל כך, כמובן שהדק' הרבות שהוא משחק כSF לא מוסיפות לעניין.

          3. כרגע אולדריג' הוא המועמד שלי ל-MVP אחרי דוראנט. לא מתקרב אפילו לרמה של ג'וש סמית'. הדמיון היחידי שראיתי הוא הזריקות האלה קצת לפני קו השלוש. זו זריקה שרוב המאמנים שונאים. פורטלנד מבססת את ההתקפה שלה עליהן ותלוייה בהן. שחקן בגובה ובמימדים שלו שזורק 2/3 מהזריקות שלו מכזה מרחק זה פשוט חריג.
            שוב, אין לי סטטיסטיקות מולי אבל אני בטוח שהשנה הוא זורק הרבה יותר מהרגיל ונראה ששומר על האחוזים המטורפים שלו משם. השאלה מה יקרה לפורטלנד אם (וכאשר?) הן לא יכנסו באותה יעילות.

          4. תנוח אפלטון,

            אני ממש לא מנסה להשוות בין ג'וש סמית'(הפוורד הכי לא יעיל בליגה) לאולדריג'(הפוורד הכי טוב בליגה). להיפך אני כבר 3 הודעות נדהם מזה שבכלל הזזכרת אותם ביחד.

            אין שום דימיון ביניהם.

            הנשק הכי טוב בארסנל של אולדריג' אלה הזריקות עם שומר עליו מ6 -7 מטר מהטבעת. הוא שנים קולע את זה לא ברור לי איך אתה כל כך נדהם מזה. כמו שאמרתי זה הדבר הכי בטוח בהתקפה של פורטלנד.

            הזריקה הזאת יותר קלה בשבילו מלשחק פוסט בגלל האורך שלו והיתרון שיש לו על השומר וכמובן מוטת הידיים. הוא משחרר את הזריקה מעל הראש ולכן בישור של היד זה פשוט נכנס בסוויש חלק מהמרחק הזה. הוא קולע את זה באחוזים מדהימים כבר שנים.

          1. מה תנוח תגיד? גם לך וגם לבחור שמסמן לך פלוסים יש דיבור מגעיל ומתנשא לפעמים… אין פה אפילו וויכוח חוץ מזה שזה מדהים היכולת של אולדריג׳ להכניס את הקליעות האלו. אותי אישית זה יותר מדהים מהקפיצות של בלייק גריפין

  15. פורטלנד משחקת התקפה מושלם, סי ג'יי מקקלום מגיע להם כמו אוויר לנשימה.

    בדיוק כשנראה שהאחוזים מ-3 קצת יורדים מגיע עוד רכז שקוע 50 אחוז מהשדה עם יד של 40 אחוז ל-3 ב-4 שנים במכללה.

    זה מרווח את המשחק, זה נותן עוד איזה שלשה וחצי למשחק למתיוס, זה אפילו משחרר את מו וויליאמס כשהם עולים ביחד.

    עוד דבר- אם מישהו היה אומר בתחילת העונה שהביג 3 הכי טובים(לפחות בהתקפה) בליגה יהיו רודי גיי, קאזינס, אייזהה תומאס אני חושב שהיו מכניסים אותו לאשפוז עם כדורים בכל מיני צבעים לפני ארוחות.

    אבל נכון לעכשיו זה נכון?
    לפחות בהתקפה.

    1. זה מתוך איזו סטטיסטיקה שאתה מסתכל עליה? בכל מקרה ביג 3 של קבוצה שהיא 24-14 לא יכולה להיות הכי טובה בליגה

      1. כן וממש שלושתם ביחד עשו 24-14…

        גיי בקושי חודש שם,
        סטטיסטית כרגע זו השלישייה שנותנת את התפוקה הגבוהה ביותר בהתקפה כל לילה.

        מעל 60 נק'.

  16. הניצחון בכספת.
    מישהו מכיר את דווין האריס?
    חוזר מפציעה מחר. בדאלאס מדברים עליו כחיזוק משמעותי לקבוצה

      1. מקל לא יקבל דקות שיחזור-גם האריס, גם קלדרון, וגם לארקין שהיה מצויין הערב שווים ביחד את ה-48 דקות של הפוינט גארד. חבל עליו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט