שחקני המפתח של פניקס בגמר המערב/ אריאל בנדר

פלייאוף מדהים של פניקס שהצליחה לעלות לגמר המערב. כעת הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר בליגה מבין הקבוצות שנשארו, בואו נדבר על חלק משחקני המפתח.

ג'יי קראודר ומייקל ברידג'ס הציגו יכולת הגנתית טובה, כאשר מול קראודר קלעו ב-36.2% מהשדה בממוצע למשחק ומול ברידג'ס ב-40.8%. אחד מהם צפוי לשמור על פול ג'ורג', השחקן הכי חשוב של הקליפרס כל עוד קוואי בחוץ, ויום רע שלו יהיה מפתח קריטי לסאנס. העייפות המצטברת של PG13 עלולה להיות קריטית.

התפקיד של ג'ורג' יהיה קריטי גם בהגנה על דווין בוקר, שהרשים נגד דנבר (25.3 נקודות ב-48.6% מהשדה ו-4.5 אסיסטים). זאת משימה קשה שתבזבז הרבה אנרגיה עבור ג'ורג', ולכן יכול להיות שנראה את ניקולס באטום או טרנס מאן מקבלים עליו דקות בהתחלה.

אקס-פקטור אחר, בהתחשב בסוללת שחקני הכנף של פניקס והנטייה שלהם לשחק בלי סנטר טבעי, יהיה דיאנדרה אייטון עם 15.2 נקודות ו-10.6 ריבאונדים, 2.7 בהתקפה. הוא מגיע אחרי שהראה שהוא הצליח להתמודד עם אנטוני דיוויס וניקולה יוקיץ', אבל כאן הוא פוגש יריבה בלי סנטר גדול ומשמעותי. הוא קולע באחוז גבוה בפלייאוף והדומיננטיות שלו בצבע, בפרט בריבאונד ההתקפה, עשויה להיות קריטית. יכולת המסירה שלו מעניינת גם היא.

סרג' איבקה פצוע, איביצה זובאץ ודמרקוס קאזינס לא קיבלו דקות לאורך זמן ולא בטוח שהם יצליחו להתמודד עם אייטון לאורך כל המשחק. הקליפרס ספגה הכי הרבה נקודת בצבע בפלייאוף, פניקס עם הדירוג ההגנתי הטוב ביותר, אך כאמור זה היה מול קבוצות ששיחקו עם שחקנים גדולים. הסמול-בול עלול להשפיע.

העמדה החמקמקה ביותר היא עמדת הרכז. כריס פול היה מעולה בפלייאוף בשני צדדי המגרש, ואם הוא יהיה בריא הפיק-נ'-רול שלו ושל אייטון יפתח את כל ההתקפה של פניקס. בהעדרו, קמרון פיין צפוי לקבל מקום בחמישייה. היכולת של פיין לתרום בהנעת הכדור ולקלוע מרחוק תהיה קריטית. חשוב לזכור את שחקני הספסל, בפרט טורי קרייג וקמרון ג'ונסון שיכולים לקבל דקות מול הסמול-בול של הקליפרס.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

      1. אני אהיה כנה ואספר שהתחושה מקורה בדבריו של מונטני…
        .
        מור זה כבר ניחוש,
        שאם אכן יתפוס זו תהיה הפתעה לאור העובדה שיש לו עד כה בפלייאוף כמות מינימלית עד אפסית של דקות משחק.

  1. בס"ד
    תודה רבה.
    די מסכים. השאלה גם מי ישמור על מוריס וג'קסון.
    ההגנה הנדגת של פיניקס סוגרת קווי מסירה באופן מצויין.
    זה אומר של קוואי כשיחזור ולג'ורג' צפויה הרבה עבודה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט