מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

לאן נעלם המג'יק?

 

 

1,2,3 בדראפט 2014

 

כל שבוע מופיעים 'מוק-דראפטים' חדשים לפי מה שקורה במכללות. לי יש את דעתי שלי שהשבוע, בעיקר בגלל ההפסד הרביעי של דוק והמשחק הבינוני של ג'בארי פרקר, העליתי את ג'ואל אמביד – הסנטר הגבוה של קנזס – בפעם הראשונה העונה לפני פרקר כבחירת הדראפט הראשונה של מילווקי, נכון להיום. הנה שלושת הראשונים שלי, השלושה המעניינים ביותר בדראפט:

1. ג'ואל אמביד (0'7), קנזס (בחירת מילווקי באקס )

 

 

היום ג'ואל אמביד נראה כפרוספקט הראשון ביקום, ולא משנה איזה סנטר יש לך בקבוצתך. עם אמביד יש לך דומיננטיות בשני חלקי הפארקט כשהוא בדרך הבטוחה להתפתח להיות הסנטר האמריקאי מספר 1 מכולם. לא אתפלא אם כבר באולימפיאדת 2016 הוא יהיה בנבחרת ארה"ב. המשחק שלו נגד איובה סטייט "SEALED THE DEAL" עבורי. הוא לקח שליטה מחלטת על המשחק בשני צדדיו וסיים עם 16 חיצים בערב של 7 מ-8 עם 9 קרשים ו-5 גגות. הוא הראה רפרטואר מרשים של תנועות שלא ידעתי שהן באוצר תנועותיו. מוטת זרועותיו היא ענקית – 5'7 WINGSPAN – הווה אומר אנטוני דייויס מספר 2. הוא הפך בשבועיים האחרונים לשחקן בלתי עציר אלא בדאבל-טים, ועתה הוא למד למצוא את האדם הפתוח למסירה. הוא פרוייקט שעדיין לא הושלם, אבל הוא למד כל דבר כל כך מהר שמספיק לומר לו דבר אחד פעם אחת, והדבר נעשה. איזה תענוג למאמן!

הוא אחד ה-7 פוטרס בעלי הקואורדינציה המעולה ביותר, ואני רק חושב איזה פרונט ליין יהיה לבאקס עם לארי סנדרס בריא, ועם היווני ג'יאניס אנטטוקונמפו (13 אותיות על הגופייה!) כשיגיע לפוטנציאל שלו!

2.  ג'בארי פרקר (8'6), דוק (בחירת אורלנדו מג'יק)

 

Hi-res-8039312_crop_650

 

 

אני לא יודע אם זה התרנגולת או הביצה: דוק אינה משחקת כפי שציפו ממנה, ולכן פרקר סובל, או פרקר אינו משחק כפי שציפו ממנו, ולכן דוק מפשלת. כך או כך, אין שאלה שהוא ב-FUNK. לפתע התגלו כמה חולשות במשחקו: למדו לשמור עליו והוא לא מסוגל לעבור במהירות הברק את שומרו OFF THE BOUNCE כפי שעשה בתיכונים. אז הוא החל עם ה-STEP-BACK JUMPER שלו, וכאן התגלתה חולשתו: אין לו פיידאוויי מדוייק, והיריב נותן לו אותם כמעט חופשי מ-6 מטרים ויותר.

אבל DO NOT GET ME WRONG! הוא עדיין מסוכן מאד בפרימטר; הוא עדיין מנתר, מוסר; קוטף ריבאונדים; קולע, ושולט במשחק טוב יותר מכל פרשמן אחר במכללות. אנדרו וויגינס מגן טוב ממנו, אבל פרקר יגיע לדראפט כשחקן ההתקפה הטוב מכולם, ואיש לא יופתע אם ייבחר ראשון. הוא יהיה התוספת שאורלנדו תצטרך לעלות שוב לאחת הטובות במזרח.

 

3. אנדרו ויגינס (8'6). קנזס (ייבחר ע"י פילדלפיה)

 

 

Hi-res-8084558_crop_650

 
 
ה-17 נקודות עם 19 קרשים נגד איובה סטייט הקפיצו אותו כמה מדרגות בדרוג שלי. במשחק המתודי של סלף בקנזס לא נראה את היגינס הרבה עם משחקי 20 נק'-פלוס, אבל הוא מראה התקדמות קבועה ממש ממשחק למשחק, במיוחד ביכולתו ליצור לעצמו זריקה. מהפרימטר עדיין יש לו בעיות, ואפילו תחת הסל הוא נתקע כמה פעמים ללא יכולת למצוא פתרון. ברור לכל שהוא עדיין בוסר, אבל אין כלל שאלה שהוא האתלט הטוב מכולם. אם יצליח לשפר את משחק ה-"אחד-על-אחד" שלו – השמיים הם הגבול.

 מיוחד עבור עוזי(ת): אנליזה של טרייד משולש

אתה רואה, עוזי, כשאתה כותב נורמלי, אני עונה נורמלי. היית מוסיף הרבה יותר לאתר אם – בנוסף לחוש ההומור שלך – תהיה גם רציני לפעמים, כי אני מבחין פה ושם (למרות שאתה מנסה להסתיר זאת) שיש לך הבנה בספורט.

זה לא היה דיל בומבסטי. שום סופרסטאר. יותר רול-פליירס למילוי צרכים מיוחדים,  עם מבט כספי להווה ולעתיד. לא הכל 'ידוע' וכל מה שניתן לעשות זה לנחש מה עמד בראש כל קבוצה שהסכימה לטרייד המשולש בין הסלטיקס, הווריורס, וההיט.

מה היה הטרייד?

גולדן סטייט נתנה את הפוינט גארד אוני דגלאס למיאמי, וקיבלה את הגארדים ג'ורדן קרופורד ומרשון ברוקס מבוסטון, שקיבלה או שתי בחירות דראפט ממיאמי היט או שלוש, וכן את ג'ואל אנטוני, הסנטר המחליף של מיאמי. מה היה בראש של פט ריילי? הבה נראה:

1. מיאמי היט

ההיט חוסכים כסף שיאפשר להם תנועה נוספת חשובה בעתיד הקרוב. ג'ואל אנטוני אמור היה להשתכא 7.6 מיליון העונה ובעונה הבאה. למיאמי יש סך משכורת של 81.3 מיליון שהוא כבר תקוע די עמוק במס המותרות, ומייקל אדיסון – ביליונר גדול ככל שיהיה, ישנן לו בעיות עם צי האוניות 'קרנבל' שלו עם האונייה התקועה ליד איטליה, והתקפות הרעלות קיבה בכמה מהקרוז-ליינס שלו – לא שמח להוציא כספים אם אין חובה להוציאם. הוא שלח מסר לריילי: "חסוך לי כסף!". ההעברה של ג'ואל תחסוך לאדיסון 5.2 מיליון במס מותרות העונה הזאת בלבד. אנטוני שיחק העונה רק ב-12 משחקים, 37 דקות טוטאלית. עם גרג אודן פט ריילי החליט כנראה שאין לו צורך בג'ואל כי הוא סנטר עם גוף של סמול פורוורד. אם ההיט תרגיש צורך לשחקן נוסף, הם יוכלו לעשות זאת ע"י נתינת דגלאס (או רוג'ר מייסון) – צעד שישאיר להם כסף לשחקן נוסף.

2. גולדן סטייט

הווריורס היו צריכים מחליף לסטפן קרי, אחרי שאיברו את ג'רט ג'ק לפרי אג'נסי בקיץ. קרופורד נתן עד עתה עונה טובה של 13.7 נק' ב-41.3% קליעה, עהם 5.7 אסיסטים ו-3.1 ריב'. הסלטיקס לא צריכים אותו עתה כשראז'ון רונדו חוזר השבוע. מרשון ברוקס הוא צעיר בן 24 שעשה ממוצע כרוקי בנטס של 12.6 נק' לפני שנתיים. בסלטיקס הוא הוזז לסוף הספסל. הווריורס חייבת לדגלאס 1.6 מיליון בעונה זאת, הארחרונה שלו בווריורס, בעת שלקרופורד וברוקס מגיעים 3.4 מיליון יחד, לסיום העונה. הווריורס השתמשו בחלק מה-TRADED PLAYER EXCEPTION כדי לבצע את הדיל, דבר שאיני מבין את משמעותו.

3. בוסטון סלטיקס

עתה נשאר לראות איזה מין שחקנים יקבלו הסלטיקס בדראפט. הבחירה של פילדלפיה שייכת למיאמי, שבגלל הדיל הזה ויתרה עליה חזרה לפילדלפיה. אז אם פילדלפיה לא עושים את הפלייאוף בשתי העונות הבאות, אז בחירת הסיבוב הראשון שלהם ב-2014 הופכת לשתי בחירות סיבוב שני ב-2015 ו-2016. ישנן עוד אפשרויות אם פילדלפיה עושה את הפלייאוף, ומה קורה אם פילדלפיה מחמיצה את הפלייאוף גם ב-2015. ההסבר יותר מדי מסובך ואיני מבין אותו, אך השורה התחתונה היא שבוסטון מקבלת שתי בחירות דראפט לפחות, ויותר ריאלי להאמין שזה יהיה שלוש בחירות דראפט אחת סיבוב ראשון ושתיים סיבוב שני בשנים 2015-16.

אני מודה שהכתוב בחוזה הוא מסובך מדי עבורי להבין.

 

שיא השלשות של ג'יי ג'יי רודיק יישבר בשבועיים הבאים

 

 

שחקן אלנוני מאוניברסיטת אוקחלנד במישיגן – טראוויס בדר – הוא 16 שלשות משבירת שיא המכללות של רודיק  העומד על 457. הוא שחקן מצויין שאף מכללה מהדיביזיה הראשונה לא היתה מעוניינת בו. הוא כמעט הגיע למישיגן סטייט כ-"WALK ON" אבל ברגע האחרון אוקלנד הציעה לו מילגה. ה-5'6 הזה מתאמן 400-500 זריקות שלוש ליום.

 

לאן נעלם לו המג'יק?

 

 

מה קרה לריקי רוביו?

אני מודה שאף פעם לא הייתי אחד משפוטיו, וכנראה בגלל שלא ראיתיו בגדולתו באירופה. כאן, ב-NBA, הוא היה לעתים טוב, ולעתים רחוקות מאד אפילו טוב מאד. אבל לאחרונה ריקי רוביו ניכשל במשחקיו האחרונים, ואיתו מינסוטה וולבס.

הוא הראשון שיודה בכך. הכל נראה פתאום קשה ומסובך ל-SPANISH WONDERKIND הזה, שכשהגיע הדליק את הליכ=גה כולה עם מסירותיו מאחורי הגב, לצד המטעה, ובין רגלי המגן. זאת אמורה היתה להיות ה-BREAKOUT SEASON עבורו וקבוצתו הצעירה, וכמובן בעיקר בגלל שקווין חזר לשחק במלוא כוחו ואונו.

במקום עונת פריחה, הוולבס מקרטעים עם 20-18 וריקי לוקח את רוב האשמה על עצמו: הוא יורה באחוז מבייש של 34.6%, ותורם רק 8.6 נק' למשחק, הנמוך ביותר מאד הגיע ל-NBA, והנמוך ביותר בין כל 30 הפוינט גארדים הפותחים בליגה. אבל עבורי ישנה בעייה גדולה יותר במשחקו:  בעבר היתה שמחת חיים במשחקו. היה מין משוש כשהוא נע עם הכדור. עליזות שובבה כזאת. היום? כל מבע גופו משדר מין חוסר אונים ויגעות. רפיון נפשי יותר מאשר קושי פיזי-גופני. הוא נראה סחוט ושבור כשכמעט כל מה שהוא מנסה לעבוד – לא מצליח יותר. כל האנרגיה והאופטימיות שהיו בו ובמשחקו – נעלמו.

הוא אמר השבוע למראיין מ-AP שראיינו:

"I'm going to be honest. I'm not feeling comfortable out there,. "I'm not being myself and the team is noticing. I justhave to be back where I was, be myself. I'm working on that. It's something that's missing. It's tough for me, becauseI cannot understand thev reasons for that!."

הוא אף פעם לא היה צלף גדול, אבל המג'יק במשחקו העפיל על קליעתו הפחות מממוצעת. אבל עתה הקליעה היא אפילו לא 'פחות מממוצעת'; היא פשוט גרועה. ובנוסף המג'יק כאילו נעלם ממשחקו. אני חושש שפציעת ה-ACL פגעה בו יותר מאשר בשחקנים אחרים.

 

"It's basketball. I love it," Rubio said. "But I'm just not having as much fun as it used to be. I know it has to be professional. But I just want to have fun. It's hard to find it right now."

"TO HAVE FUN" זה חשוב מאד, אבל בהבנהגתו הוולבס הם 11-0 המשחקים שהסתיימו בפחות מ-4 נקודות הפרש. זה מראה על מין לוזריות, ואי יכולת לסיים בראש משחק שקול.  זה מראה כניעה ללחץ. לאי יכולת להשקיע את הטיפה הנחוצה, הטיפה הנוספת הדרושה לנצחון.

מה אומר המאמן ריק אדלמן?

"He gets really down on himself too much," Wolves coach Rick Adelman said. "I think he's just got to play and make the real easy play. It doesn't have to be a great play. When something doesn't happen for him, he tries so hard that he just kind of compounds it. So I think he's going to be fine. He's going to come out of it. He didn't play well last night, but he's not the Lone Ranger in that regard

הוא לא צריך להיות "THE LONE RANGER", אבל הוא צריך להיות מנהיג. מנהיג שיישא את הקבוצה על כתפיו. כמו כריס פול; כמו דריק רוז. אם לא בפיו, אז בדוגמא.

אני לא יודע אם העסק לא גדול מדי עליו!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. אני עדיין חושב שוויגינס יבחר ראשון, בלי קשר אם יהיה השחקן הכי טוב.
    בטח שאין למילווקי מה לבחור את אמביד כשיש לה את הנסון וסאנדרס אבל נו שיהיה.
    ורוביו הוא לגמרי אובר רייטד. תמיד היה

  2. אני לא מבין מה הענין הזה לעשות מוק דראפט לפי הישגי השחקן באותו שבוע. זה דבילי לגמרי ואפילו המוק דראפט המקצועיים לא מתרצים את הבחירות שלהם ככה.

    אמביד הוא אחד מ-3 הפרוספקטים הכי גדולים בדראפט הזה, לטעמי טוב יותר מפארקר שיבחר גם מתחת לוויגינס.

    כרגע אם יש מאבק מסוים זה בין וויגינס לאמביד. אמביד מתחילת העונה מראה דברים שלא חשבו שיש לו ואני אזכיר שהוא התחיל לכדרר כדורסל ב-2011.

    פארקר מראה כבר כמעט חודש איזה שומר ענק הוא, מהסוג של פול ג'ורג', תוסיפו לזה משחק התפקי שרק ילך וישתפר בNBA וזו חבילה כמעט שלמה לבנות סביבה קבוצה.
    הצעד הראשון שלו מפחיד, אני לא מאמין שתהיה קבוצה אחת שתפסול אותו אחרי המדידות והבדיקות במחנות לפני הדראפט, הווה אומר, לא משנה מה יעשה בכלל בעונה הזאת הוא אחד מ-2 הבחירות הראשונות.

    *פארקר חלש מאוד מאוד בהגנה ורואים את זה משבוע לשבוע.

    1. אם זה לא מעניין לעשות מוק דראפט כל שבועיים, אז ישנה לי הצעה מאד פשוטה עבורך: אל תקרא. אני כותב ל-6,000 כניסות ליום; לא במיוחד עבורך.

  3. קיי – התבלבלת בין פארקר לוויגינס בחלק מהפוסט שלך.

    זה וויגינס שמראה איזה שומר גדול הוא הולך להיות.
    פארקר ממשיך ומוכיח שהוא מגן סופר חלש.

    אז מי ירצה את כרמלו ולא את פול ג'ורג' ?

    יוטה בטוח, אורלנדו אולי.

    כל קבוצה אחרת תיקח את וויגינס לפני פארקר.

    1. כן חחחח איזה פאדיחה, מזל שיש קוראים שלא צריכים יותר משניה כדי להבין שהתבלבתי בשמות.

      פארקר שומר גרוע מאוד.

  4. אקסום הודיע השבוע שהוא יוצא לדראפט, לדעתי האישית אחרי המחנות, הראיונות והמדידות הוא נבחר לפני רנדל.

    זה שחקן שהNBA עוקבים אחריו מגיל 15 בערך וההתפתחות שלו(חיצונית) ממש מדהימה בשנה וחצי האחרונות.

  5. גם לי יש תחושה כזו לגביו, אבל כרגע הוא נעלם קצת גדול מדי, ורנדל מנייה בטוחה מדי.

    מה שנחמד לגבי אקסום הוא שהאליל שלו הוא קובי ברייאנט, ואחד החברים הטובים שלו הוא אולדיפו.

    יש לו סיכוי סביר לשחק עם אחד משניהם בעונה הבאה.

  6. אני מתפלל 3 פעמים ביום כולל ציצית וטלית שכולה תכלת בשביל אמביד,

    רק אמביד רציתי לא יותר מזה.
    תנו לי אמביד ומצידי לא לראות את הלייקרס בוחרת בדראפטים עשור אחר כך.

    אמן.

  7. הייתי רוצה שזה יקרה רק בשביל לקרוא את כל הבכיינים עם תיאוריות הקונספירציה שברור שיצוצו…

    המטרה צריכה להיות להיכנס בין 3 האחרונות – מה שמבטיח בחירת טופ 6.

    7 ומטה נכון לעכשיו נראה הרבה פחות "ברור" מהטופ 6 – למרות שיש כמה כשרונות פוטנציאלים גדולים כמו גורדון, לוין שדיברתי עליו, וגם קולי סטיין שהוא סוג שחקן שהלייקרס יצטרכו בראיה קדימה.

    נחייה ונראה.
    בינתיים רק שלא יחזרו עדיין הרכזים.

    אגב, מחר בבוסטון – יאנג לא משחק, אז מארשל, מיק, וג'ונסון יצטרכו לשחק 48 דקות.

    כדי לתת להם איזה דקה מנוחה, הלייקרס החתימו היום גארד מה – D league ל 10 ימים…

    1. תראה אני מאמין שיש לנו סיכוי טוב מאוד לסיים אחרונים במערב.

      הסגל שלנו קצר מדי, סחוט, עייף, אפילו עם חזרה טובה של קובי אני לא רואה אותנו מנצחים יותר מדי כשכל השאר כבר סחוטים ופצועים.

      יוטה משחקת חודש וחצי אחרונים ממש טוב בבית,, אני מאמין שרק מזה שהיא תנצח בבית היא תסיים לפנינו.

      סקרמנטו מאז הטרייד שלה תסיים גבוה מאתנו וזה די ברור, השאלה מתי יחליטו שם לוותר על העונה ולהזכר בטנקינג.
      אני אישית מקווה שלא יוותרו. הם ממש טובים מאז הטרייד על גיי.

      הבעיה שלנו היא המזרח. התחתית שם כל כך עלובה שיש לך הרגשה לפעמים אם מילווקי פוגשת את אורלנדו אף אחת מהן לא תרצה לנצח את המשחק.

      מילווקי מגרדת 18 אחוז ואני לא רואה אותה מתרוממת יותר גבוה מזה,
      פילי, אורלנדו 25-34 אחוז וגם הם לא יתרוממו גבוה מדי. ובוסטון הם עושים את האמ אמא של הטנקינג.

      אותם מעניין רק הספוט 1 באיזשהו שלב הם יתחילו להפסיד בצורה הכי שקופה רק בשביל להכנס בין 3 האחרונות.

      תחרות קשה מדי אפילו בשביל קבוצה גרועה , פצועה וקצרה כמו שלנו.

  8. ואם רגע נדבר על המכללות- גם אוהיו סטייט מפסידה ללא מדורגת- מינוסוטה, ממפיס(17) מפסידה הלילה לקונטיקט שלא מדורגת ויכול להיות שבזכות הניצחון הזה תכנס לדירוג.

    מוקדם יותר השבוע וויסקונסין צברה הפסד ראשון, קנטאקי ודיוק ממשיכות להפסיד.

    והמנצחות הכמעות יחידות מהשבוע הזה הן קנזס ואריזונה.

  9. ק 700 הנקודה היא שסקרמנטו במלכוד מסויים בגלל הטרייד הגרוע על עומרי ובגלל שהליגה מאפשרת את השטות של בחירות מוגנות.[ראו ערך גולדן סטייט מלפני שנתיים]

    מתחת לבחירה ה12 אנחנו מפסידים את הבחירה לשיקאגו.

    וזו בחירה שאנחנו ממש צריכים כי גם בלוטרי המאוחר השנה[בחירה ראלית עבור הקינגס] יהיו שחקנים שיכולים לתת אימפקט מיידי כמו קאולי שטיין ,ארון גורדון דאג מקדרמונט ואחרים

    לכן כמו שכתבתי כאן לפני כמה זמן התקופה הזאת תיהיה מבחן להאם הקבוצה מסוגלת לעשות השנה את הפלייאוף .
    והמבחן הוא גדול ארבעה משחקי חוץ קשים במערב כבר עכשיו ועוד משחקי בית לא קלים אחר כך.
    במידה ולא יעברו את המבחן כנראה שיהיו כל מיני פציעות מסתוריות אחרי פגרת האולסטאר.
    כמו זו המוזרה של דיויד לי מלפני שנתיים שאני עד היום מתקשה להבין מה קרה במיוחד שלילה קודם הוא השחיל 30 נקודות.

  10. ריקי רוביו מזכיר לי את יותם הלפרין
    אף פעם לא הבנתי למה עד שהעלית את חוסר התשוקה….
    נקווה שכמו יותם (או רודי גיי) הוא גם יצליח עוד שנתיים שלוש איפשהו….

    1. רוביו תמיד היה( לדעתי ) אובר רייטד שחקן קטלני במעבר 'מגי' וחוץ מזה כלום…. נראה.
      וסתם שאלה למבינים איך מעריכים את וויגנס בליגה? כאילו נניח איפה היית מדרג אותו בליגה( 1 2 3 ברמה של דואאנט לברון פול ) תודה לעונים

  11. הבחירה שתהיה:
    1.ויגנס כי האמריקאים בוחרים לפי ההי שעושים
    2.פארקר אני חושב שהשחקן שהכי הוא דומה לו בליגה זה פול פירס
    3.אמביאד היייתי לוקח ראשון אודן הבריא נקווה
    4.אקסום מראה כמו mcw משופר
    5.סמרט
    6.רנדל לפי דעתי הפלופ של הדרפט טומס רובינסון 2
    ההפתעות של הדרפט זק לווין ,וגלן רובינסון

  12. לא מסכים עם ההכפשות פה על רוביו. חוצמזה שהוא מנהל משחק ברמות הגבוהות ביותר הוא גם שומר וחוטף מצוין. היה. אחרי הקרע בצולבת אני כבר לא בטוח. הוא סוג של רונדו ולא נופל בהרבה מהמקור, והוא גם מנהיג גדול ווינר גדול. קשה מאוד לחזור מקרע בצולבת, הוא בטח סובל מכאבי גב וכו' וכו'. בניגוד למנחם אני חושב שאצלו הכל פיזי ולא מנטלי, מנטלית הוא אחד החזקים במשחק וקליעה תמיד אפשר לשפר. מוקדם להספיד אותו, הוא צעיר ובין חמשת המוסרים הטובים בליגה. בליגה עם כ"כ הרבה סקוררים מוכשרים רק צריך לצוות אותו עם השחקנים הנכונים ויש לך התקפה קטלנית. לו בודינג'ר וקירילנקו בריאים ובמינסוטה השנה הכל היה נראה אחרת, גם מבחינת רוביו.

    1. קווין לאב הוש רביעי בין 500 שחקנים בקליעה (25.6) ושני בין 500 בריב' (13.0)ץ כשרוביו יהיה שני באסיסטים ורביעי בקליעות (במקום אי שם בין ה-200 וה-300) , אז גם אותו לא אאשים.

      1. לא רק זה, בכל טבלה מתקדמת של יעילות ונק' פר פוזישן לאב הוא בטופ 3 של הליגה, בחלק הוא אפילו מוביל.

        אדלמן מבחינתי אשם גדול מאוד, השנה אין תירוצים יש לו סגל מלא כמעט כל העונה, ההגנה נוראית בעיקר במעבר.

        רוביו האכזבה הכי גדולה, 0 התקדמות ומי שרואה משחקים של מינוסוטה רואה שהבן אדם בכלל לא משחק כל רבע 4 כי פשוט אי אפשר לבנות עליו, הפך לשחקן של 30 דק' למשחק שגם בהם נותן איזה 4 נק' מסכנות.

        אני כבר מתחיל לחשוב שאולי בעתיד הקרוב מאוד ישבר לו מהNBA והוא ינדוד לאירופה כמו חבריו נבארו ורודי.

  13. ד"ר , מי נראה לך הכי מתאים ללייקרס ?
    מומי מאמין בקובי , קווין לאב ואמביד
    יש יומן אליפות של מומי ,במקום יומן בית שימוש השנה

  14. אני לא חושב שקנזס נגד איובה סטייט זה מדד למשהו. זה כמו ההורים נגד הילדים. תלביש אותי בגופית כדורסל על יד אמביד ו-וויגינס גום אני 80% מהשדה.

    1. אתה טועה בגדול.

      ורק שתדע שלקנזס היה את לוח המשחקים הקשה ביותר השנה מבין המדורגות, כלומר מבין כל המכללות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט