ערב השחקנים המשלימים – פילי כופה משחק שביעי עם תצוגה של סת' קארי, הקליפרס סוגרים עניין עם התפוצצות של טראנס מאן ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ערב השחקנים המשלימים – פילי כופה משחק שביעי עם תצוגה של סת' קארי, הקליפרס סוגרים עניין עם התפוצצות של טראנס מאן ביום שישי הגדול! / דור בלוך

אטלנטה הוקס 99 (3) – פילדלפיה 76'ס 104 (3):

אחרי הטראומה של שני המשחקים הראשונים, הפעם היה זה תורה של פילדלפיה לחזור מפיגור לניצחון ולכפות משחק 7 בסדרה הנהדרת הזאת.

ההוקס הובילו ב-12 במחצית הראשונה אבל משחק נהדר של סת' קארי אפשר לפילדלפיה להישאר קרובה והפער צומק ל-4 עד המחצית. שלוש שלשות של האח של, הובילו ריצת 0-14 ופילי כבר הובילו ב-11 בשלישי, אטלנטה הצליחו להפוך את המשחק לצמוד ושלשה של גלינרי 20 שניות לסיום החזירה את הקבוצה שלו לעניינים, אבל הסיקסרס שמרו על קור רוח מהקו עשו 6 מ-6 וניצחו את המשחק.

בוגדנוביץ' נפצע ברבע הרביעי, ואם הוא לא ישחק במשחק 7 זה יכול להיות מאוד מאוד משמעותי.

יאנג קלע 34 והוסיף 12 אסיסטים ב-30 זריקות, הורטר הוסיף 17 וגלינרי קלע 16, אבל משחק חלש של קולינס ובוגדנוביץ' עם 7 כ"א (1 מ-9 מצטבר משלוש), הקשה על הקבוצה ליצר דיי נקודות כדי לגבור על פילי שבעצמה לא הבריקה בהתקפה.

בצד השני זה היה המשחק של סת' קארי, הגארד קלע 6 מ-9 מחוץ לקשת, בדרך ל-24 נקודות במשחק מאוזן ומצוין. האריס הוסיף 24, ואמביד במשחק החלש ביותר שלו בפלייאוף עד כה, קלע 22 ב-9 מ-24 מהשדה, כאשר גם סימונס היה כהרגלו נון פקטור עם 6 בהתקפה. האקס פקטור עבורם היום היה מקסי עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים מהספסל והם יצטרכו תרומה כזאת ממישהו מהשחקנים המשלימים גם במשחק המכריע כדי לסגור עניין.

לוס אנג'לס קליפרס 131 (4) – יוטה ג'אז 119 (2):

בפלייאוף שהיה כל כולו רכבת הרים, הקליפרס יחכו כעת לפגוש את הסאנס עם או בלי כריס פול, והם צריכים להרגיש ממש ממש טוב עם עצמם, אחרי שסגרו עניין עם ארבעה ניצחונות רצופים.

זה לא בהכרח היה נראה ככה לאורך כל הערב.

אחרי רבע ראשון צמוד, הג'אז עלו בטירוף לרבע השני אותו ניצחו 19-39, כשהם מסיימים אותו עם ריצת 2-9 על שתי שלשות רצופות של מיטשל ועוד אחת של בוגדנוביץ' כדי לסגור את הרבע.

אבל הרבע השלישי היה כמובן ההופכי, הקליפרס המטירו שלשות על ימין ועל שמאל, וניצחו את הרבע 22-41, כדי להגיע מאוזנים לרבע הרביעי, זה היה הרגע של טראנס מאן ורג'י ג'קסון שבהיעדרו של קוואי השתלטו על המשבצת.

הקליפרס נראו בשליטה לאורך כל הרבע הרביעי אבל הג'אז הצליחו להישאר קרובים. שלשה של באטום 8:40 לסיום העלתה את הקליפרס ליתרון 7 אבל בוגדנוביץ' ענה עם שתי שלשות רצופות שהורידו לנקודה. שלשה של מאן 5 דקות לסיום חתמה ריצת 0-9 של הקליפרס ליתרון 10, וסל ועבירה של אוניל, שלשה של מיטשל ועוד סל מקרוב של אוניל, קבעו 4 הפרש, 4:07 לסיום. אבל זה היה הכי קרוב שהג'אז התקרבו. שתי שלשות של פאטריק בברלי סגרו עניין והקליפרס עולים לגמר המערב.

דונובן מיטשל עם 39, 9 אסיסטים ו-9 ריבאונדים היה קווין דוראנטי, אבל גם זה לא הספיק לקבוצתו. קלארקסון עלה מהספסל ל-22, בוגדנוביץ' היה שקט אבל קלע 14 באחוזים טובים, ואוניל היה מצוין עם 21. קונלי היה מזעזע ונראה כמי שלא ממש התאושש מהפציעה עם 1 מ-8, אבל בסופו של דבר הג'אז הפסידו את המשחק הזה על ההגנה שפשוט לא הצליחה לייצר עצירות.

טראנס מאן היה הכוכב של הקליפרס הלילה בערב בלתי יאומן של 39 נקודות עם 7 מ-10 מחוץ לקשת. פול ג'ורג' הוסיף 29, 9 ו-7, וג'קסון היה מצוין גם הוא עם 27 ו-10 אסיסטים. באטום תרם 16 ובברלי עם 12 מהספסל סייעו לקליפרס להבטיח את הניצחון בערב שבו הרוטציה של לו התקצרה עד כדי 6 שחקנים, יהיה מעניין לראות האם זה יספיק מול הסאנס.

לפוסט הזה יש 87 תגובות

  1. איך שחקן השנה השנייה שנבחר 48 בדראפט גרם לשחקן ההגנה של השנה להיראות כמו רוי היברט בימיו הגרועים. זה הדאנק על גובר במשחק הקודם ומטר השלשות במשחק הזה, לא ברור למה סניידר לא הגיב ושינה את ההגנה של הג'אז כל החצי השני

  2. משחק מס' 1 בגמר המערב יהיה כבר בראשון בשעה 22:30
    לא הרבה זמן לנוח, או להתכונן.
    עכשיו נותר רק להמתין לחדשות בנוגע לזמינות של פול/קאוויי
    (הרבה ערפל קרב. 2 הקבוצות לא חושפות יותר מדי בנוגע למצב הצמד. הקליפרס רק מספרים על נקע בברך, מבלי להסביר מה הפגיעה. הסאנס לא מספרים מה מצבו של פול, האם הוא מציג תסמינים)

  3. וואו, סיקור מהיר. כל הכבוד.
    מעניין שההעדרות של קוואי לכל הפחות לא הפריעה לקליפרס לנצח את יוטה פעמיים ברצף.
    הספרס התפרקו אחרי שהוא נפצע (ונראה שעדיין לא התאוששו מאז) ולטורונטו הוא נתן את הבוסט שהביא אותם לאליפות.

  4. תודה דור.אתה מסקר יותר מהר ממה שיוסיאן בולט רץ 100 מ'. מזמן לא ראיתי משחק כל כך מטורף בפלייאוף כמו קליפרס מול יוטה הבוקר. 41 שלשות של שתי הקבוצות יחד לשלוש ובאחוזים טובים מאוד. שתי מחציות כל כך קיצוניות…
    מחצית ראשונה 72-50 ליוטה, מחצית שנייה 81-47 לקליפרס.
    סניידר עם ההתעקשות על גובר (וגם קונלי בדקות המכריעות- איה נעלם קלרקסון?) שילם מחיר כבד . שאפו לקליפרס שבלי הכוכב שלהם התעלו ולקחו את הסדרה. עבודה אדירה של שחקני המשנה מאן,ג'קסון, באטום ,בוורלי וגם פלייאוף P שבחצי השני של הסדרה נראה כאילו חזר בזמן לימי אינדי העליזים.

  5. זה מדהים כמה מהר גובר עובר מלהיות חומה בצורה בצבע לחיסרון מול הגארדים. הבנתי שבקגוריה הזו הוא השתפר אבל יש פעמים שפשוט שום דבר לא עוזר.
    הטרגדיה של הסנטר הקלאסי בכדורסל של ימינו….

    1. אין סנטר בהווה או בעבר שיכל לשמור על הגארדים הפסיכים של היום שקולעים מכל מקום ורגי גקסון זה גארד בינוני בליגה. ואנשים חושבים שלונזו בול או סימונס,שווים משהו רציני בחייאת. דיוויס היחיד שמתמודד עוד איכשהו מולם אפילו את אמביד הם תופרים
      על שאק היו היו ככ חוגגים שהוא היה קליר פאת

        1. לכן הכוח בעבר להתקפה אתה צריך התקפה קטלנית שהגנה לא תעצור שחקנים גדולים חזקים וקלעיי על

          סנטר טוב מביא ניגוב בהתקפה אמביד דיוויס יוקיץ הם בלתי עצירים בהתקפה אבל סנטר שלא קטלני בהתקפה הוא עול לרמות העילית כמו קאפלה גובר אדביו הם לא יכולים להכריע משחקים

          1. זה יותר מורכב.
            לפעמים מה שצריך זה פשוט גיוון. תחשוב על "חמישיית מוות" שבה הסנטר יורד לספסל -כמו שהייתה לבולס של 96-98 וכמו שהייתה לג"ס (אם אני לא טועה, הבולס הפעילו חמישיה כזו עם קוקוץ' יותר מג"ס).
            יש רגעים שאפשר לסמוך על שחקן בעל נתונים גופניים חריגים למיס-מאצ'. לפעמים צריך לתת לו לנוח קצת.

            1. כלומר, לא רק מהיום יודעים שאפשר לרוץ סביב סנטרים ולהפוך אותם לחיסרון.
              זה בטוח התגבר מאז.

      1. סימונס בהחלט שווה כי הוא מגן מעולה, ריבאונדר נהדר ומוסר מצוין ושחקן חכם ומגוון למרות מגבלת הקליעה שלא פעם קולע כמות משמעותית של נק' למרות טווח הקליעה הקצר.

      2. וגם לונזו בול שווה כי גם הוא בדומה לסימונס גם אם לא באותה רמה שחקן חכם ומגוון עם הגנה איכותית ומסירה נהדרת וריבאונד משובח שלא פעם גם קולע כמות משמעותית של נק'.

  6. יריבות יפה נוצרת בין פילי להוקס. פילי עדיפים בהרבה אבל פשוט לא מסוגלים לממש את הפוטנציאל של הקבוצה ולסגור משחקים. ההוקס משחקים הרבה יותר טוב ממה שהם באמת ופה מגיעות מחמאות למקמילן.
    כל הלחץ יהיה על פילי במשחק 7 ונראה איך הם מסוגלים להגיב לזה.
    .
    עוד שנה חולפת ושוב לג'אז אין תשובה למול-בול מול גובר. הייתה שמועה שאיינג' הולך להגיע לשם, נראה מה יעלה בגורלו של גובר שמתחיל להתברר כבעיה עבור הג'אז בשלבים המכריעים.
    אחת הסיבות לטרייד על לו וויליאמס הייתה לשחרר דקות משחק לטרנס מאן, והבנאדם הכריז בריבית בסדרה הזו. אין לו את הכשרון ההתקפי של ווליאמס אבל הוא משחק היטב בשני הצדדים.
    כנראה שהצל של קוואי היה יותר מדי עבור ג'ורג' שיצא אל האור במשחקים שקוואי ישב בצד. פלייאוף פי הופיע בשני המשחקים האחרונים והוביל את הקליפרס לגמר המערב.

      1. אני לא מסכים שהסגל של פילי גרוע. פשוט המאמנים לא מסוגלים ליצור איזה סכמת התקפה במקום לתת את הכדור לאמביד/האריס לבידוד ולהריץ את קארי מסביב למקרה שיהיה לו מבט פנוי.
        ריברס הוא שיפור על בראון, אבל גם הוא לא ממש הביא שינוי ו/או תחכום להתקפה של פילי. הגנה יש שם, התקפה טעונה שיפור.
        .
        פילי היו צריכים לנצח את הסדרה הזו בחמישה משחקים לטעמי. ככה שמשחק 7 בבית הלחץ רק עליהם

    1. + 100 על הכל
      רודי גובר האומלל עם פלוס-מינוס של 24- אאוץ' לא הכל באשמתו, היו שם כמה שלשות לא פשוטות כולל שלוש של בברלי.

    2. ההוקס לא משחקת טוב ממה שהם באמת זה מה שהם ויותר טובים אם האנטר היה משחק. עונה הבאה אם יהיו בריאים הם ידרסו בעונה הסדירה אבל לא יהיו בריאים גאלו על אדי דלק ובוגדן נרטה לי רק ידעך

      1. ההוקס זה פח זבל של קבוצה, חוץ מלזרוק שלשות ולהתסכל על הגמד הבכיין עושה לובים אין שם כלום. קבוצה מאורגנת וממושמעת הייתה מפרקת את הכלום הזה בקלות

    3. טרנס מאן יהיה שחקן טוב מסוויט לו הוא שחקן נהדר ורק ישתבח הוא גדול חזק אתלט שומר מעולה ומשחק טוב גם בהתקפה. בקבוצה שהיא חא קליפרס הוא היה מתפוצץ שם פשוט גורג וקאווי על העמדה שלו למרות שהוא משחק גם לצידם כשוטינג גארד

      1. הקליפרס שיחקו איתו הרבה כגארד (ואף מוביל כדור) הרבה דקות לאורך העונה. אין לו את הקליעה של סוויט-לו את את היכולת ליצור מצבים, אבל הוא צעיר ויש לו הרבה לאן להשתפר.

          1. מבחינתם טוב שיש להם אופציה לכזה. אם גובר היה תופס משחק התקפי טוב (נגיד) – או אם כל סנטר שהם ייפגשו בהמשך הפלייאוף יתפוס יום טוב (יותר סביר) – טוב שיש להם עם מי לשחק כדי לעצור אותו.

  7. עצוב מאוד מה שקורה חג'אז. חייבים שידוד מערכות מנטלי.
    פניקס קלעפרס זו השלמת שעות שינה, לפחות עבורי. אלא אם יהיה משחק 7.

    1. זה לא מנטלי אתה לא מגיע רחוק עם אינגלס וגובר 3 שנים אני צועק לכם את זה ואתם ממשיכים עם הנעת כדור ושטויות. הם צריכים לשנות שם חשיבה לאמץ סגנון שונה בלי גובר שיתאים לפלייאוף. בעונה הסדירה אף אחד לא באמת שומר הכל קליר פאת אמן תכנונים והכנות מיוחדות ולכן הגאז סיימו 1. במעט שראיתי אותם ראו שאין להם חוזק כמו הסאנס למשל

      1. מה ייגע בגופה של גובר עם חוזה ה200 מליון? רפי הבנה צעקו שהוא חוזה מצויין, מנהיג טנ״ש הטעה את קהל מעריציו בהונאת הפונזי הגדולה ביותר (סטטיטקיה מתקדמת בלי לצפות במשחקים), כל מי שצפה ביוטה השנה ידע שזה לא זה…
        .
        מיצל אם אתה מוריד לו את השיפוט כמו דמיאן אתה חותך להל 10-15 נקודות.

  8. אגב לפילי יש צלע נוספת בחוליה המובילה והגיע הזמן לתת לו את הכבוד הראוי- הקארי הבכיר של פלייאוף 21 ..סת'..
    איזה פלייאוף הוא מספק מבחינה התקפית Efg% נושק ל-70 והאחוז משלוש בכלל מוטרף 48% לשחקן שלוקח כמעט 7 שלשות למשחק עם כמעט 19 נק' למשחק. מנצל כל מבט פנוי שמקבל בצורה מקסימאלית ונהנה מההתמקדות באמביד ואפילו בסימונס והחדירות שלו.
    https://www.basketball-reference.com/players/c/curryse01.html

  9. תודה דור.
    .
    היו לא מעט קטעים בסדרה ובמשחק שמי שלא מכיר לעומק היה אומר שקרי הוא השחקן מקס של הקבוצה הזו. מדהים מה שהוא נותן כל הסדרה. פשוט מסרב להחטיא ולוקח זריקות לא רק ממצבים נוחים. היו לא מעט פול אפס ולייאפים שהוא נותן במשחק עומד. תענוג של שחקן לא ברור לי בדיעבד למה הוא על חוזה כל כך נמוך.
    יאנג בעוד משחק מעולה אבל פשוט אי אפשר לנצח כשקולינס ובוגי פשוט לא מגיעים לעבודה.

        1. סת' היה כוכב בדיוק (להבדיל מסטף שבנה את עצמו במכללה קטנה), אבל הקפיצה למקצוענים הייתה גדולה מדי עבורו ולקח לו כמה שנים להגיע לנישת הקלעי כמו עכשיו.
          אני חושב שרדיק רק השנה סיים רציף של הגעה לפלייאופים (אם כי אולי זה ממשיך כי הוא עבר למאבריקס, אבל לא זכור לי ששיחק בפלייאוף)

          1. אהה. אבל ברצינות. אתה באמת חושב שמי שמקיף את לוקה כזה גרוע? עם יד על הלב. אם פורזי היה מגיע מהניקס ומשחק כמו שהוא משחק בדאלס לא היית מאשים בזה את הקוריוז שהרס אותו ובגללו הוא משחק ככה?

            1. בהחלט חושב כך.
              יש לו את הארדאווי וברונסון וזהו. כל השאר נכים.
              חשבתי שפורזי יהיה התאמה מושלמת לידו אבל הוא הוכיח שהוא באסט גמור.
              הוא לא יכול להישאר בריא, הוא רך כמו מרגרינה, הקליעה שלו לא מספיק טובה ויש לו בעיות אופי.
              והוא על חוזה מקס.

            2. קודם כל אני בהחלט מסכים איתך שהוא לא שחקן ששווה מקס. לא לאור יכולת הכדורסל ובטח ובטח שלא עם כל הפציעות. מצד שני לדעתי לא קל לשחק עם לוקה היות וכולם הופכים למעין ספוט שוטרים. הצבע חייב להיות פנוי על מנת שלוקה יוכל לעשות את הקסמים שלו. בהקשר הזה אני חושב שהאתגר הבא של לוקה יהיה להצליח לשחק עם רים פרוטקטור רציני (זה יכול להיות נגיד שחקן סטייל ג'אבל מגי) שיגרום לצפיפות בצבע. אם בתנאים כאלו לוקה שומר על האפקטיביות שלו אני מודה בפה מלא שהוא מתעלה על הקוריוז.

            3. הדקות שלו עם מריאנוביץ היו מצויינות התקפית, לוקה בהחלט יודע להכניס את הכדור ולשחק עם שחקן שסותם את הצבע,פשוט הבניית סגל שעשו בדאלאס נוראית, אם זה החוזה של פורזינגס אם זה הטרייד ההזוי על סת קרי תמורת ריצ’ארדסון (גיא מכר אותו כתואם באטלר).
              .
              יש ייתרון גדול מאוד לשחק עם שחקנים כמו לוקה לברון הארדן שהם השיטה, וזה שההתקפה לא צריכה זמן לימוד.
              .
              לגבי פורזינגס חגי תראה מה כתבתי עליו בזמן הטרייד, עשו טעות בלקיחת את הגופה שלו והטעות השנייה שעשו זה לא להביא שחקן מקס נוסף לפני ששעון החול של המשכורת נגמר.

            4. אני מסכים איתך לגבי פורזי והאמת שאציין שגם אני בזמן אמת (או יותר נכון לפני פתיחת העונה שעברה כמדומני) כתבתי שזו לא החתמה טובה למאבס בטח שלא במחיר הזה.
              .
              ברוך אתה חושב שלוקה יפגין את אותה האפקטיביות מבחינה התקפית כאשר הוא משחק עם קפלה נניח? מריאנוביץ' הוא ממש לא רים פרוטקטור בהקשר הזה. זה ברור מה הוא מביא להתקפה ואיזה מחיר הגנתי צריך לשלם עליו

            5. אני בהחלט חושב שהוא יפגין יעילות דומה עם קפלה, דונציץ הוא דומה מאוד להארדן, מנהלי משחק אדירים שקוראים את המשחק במהירות מדהימה, ומפרקים את ההגנה על כל צעד שהם עושים, גם יאנג ועוד כמה ברשימה אבל נתפקס בשניהם.
              .
              הארדן הוכיח שהוא יכול לשחק עם קפלה והפיק&רול שלהם היה אחד מהמהלכים היעילים בליגה, לא רואה למה דונציץ לא יוכל לעשות דבר דומה, בטח שהוא יודע למסור ולקרוא את המשחק בצורה כזאת.
              .
              לגבי דונציץ אני בהחלט מאמין שהוא גם יכול לעלות את אחוז מ3 לסביבות 38%-40% אחוז, וזה יהפוך אותו למפלצת שראינו בפלייאוף. יהיה מעניין לראות מה דאלאס יביאו בקיץ ואיזה שחקנים יקיפו את דונציץ

            6. אז הנה 2 דברים שאני ממש לא מסכים לגביהם ואצטרך לראות אותם במו עיניי על מנת להודות בטעות שלי: ראשית החריגה היא היכולת שלו ב2 הפלייאופים האחרונים מבחינת אחוזי 3. כמו שמן הסתם הוא לא ישאר על 55% מהעונשין בקריירה אני מאמין שגם אחוזי ה3 יחזרו לאזור ה30-32 לאורך הקריירה. שנית היכולת שלו לשחק עם צבע שיש בו רים פרוטקטור יריב לדעתי תוריד מאוד את היעילות שלו. זו טענה שאני הולך איתה כבר שנתיים ועד שלא אראה ניסוי של זה מצליח אני לא אשתכנע אחרת.
              .
              אגב למה לדעתם דאלס לא מביאים רים פרוטקטור? זו לא ממש בעיה למצוא היום מישהו שהוא רים פרוטקטור ורים ראנר סטייל קפלה (מזכיר שההוקס הביאו את קפלה על בחירת סיבוב ראשון מוגנת לוטרי)

            7. הייתה לו עונה רגילה שלמה שהוא העלה את אחוזי השלוש מ-31.6 ל-35, למה שהוא יחזור לאיזור ה-30-32? הכיוון הוא רק למעלה

            8. עונה אחת לא אומרת הרבה גם ללברון הייתה עונה של מעל 40 אחוז ועונה של כמעט 38 אחוז. בסוף לברון קלעי שלשות מתחת לממוצע בקריירה. אישית אני מאמין שקליעה זה אחד הדברים שיותר קשה לשפר בניגוד לבחירת זריקות נגיד.

            9. עונה אחת אולי לא אומר אבל שיפור מעונה ראשונה לשנייה לשלישית בליגה כן

            10. הוא כולה 3 עונות בליגה והוא מראה שיפורכמו שמראה כל כוכב על, אין שום סיבה שלא יגיע ל38% אחוז מ3 על נפח הזריקות שלו.
              .
              למה דאלאס לא מביאים רים פרוטקטור כי זה לא הדבר שהם צריכים ותקרת השכר חסומה.

            11. אור זה לא שהוא הראה איזושהי עקביות עונה ראשונה 32.7% עונה שניה 31.6% עונה שלישית 35% באירופה הוא היה בערך על 31% אם אני זוכר טוב.
              .
              ברוך הם חייבים רים פרוטקטור בנוסף למגן כנף שיכול להאט את הווינגים החזקים של הליגה (זה שקוואי עשה מהם קציצות זה לא רק כי הוא שחקן אדיר – והוא אכן כזה אלא כי ההגנה שלהם פשוט לא מסוגלת להאט אותו בלי לשלם מחירים מאוד גבוהים וזה בעיקר בגלל מה שציינתי) זה שקליבה משחק זו לא ברירת מחדל אלא זה בשל הסיבה שהוא פותח מאוד את הצבע ויכול לשחק בתור גבוה (סטייל קולינס) אישית אני חושב שהם מבינים כמה לוקה חייב את הצבע פנוי ולכן הם גם הביאו את זינגר שאמור לשמש כרים פרוטקטור וגם לקלוע שלשות.

    1. לא מגיעים לעבודה היית עדין מאד בצורה טנשית. תקעו את הסכין וסובבו בגב של טריי. שלא נדבר שסוויט לו עשה רונדו….זה ביטר לו אולי יקראו לו עכשיו.
      אבל תודה שאין על בן סימונס למרות שבסוף הוא העיף איזה כדור לטריי מהיד בעזרה😂

  10. תודה על הסיקור
    איזה לילה
    ראיתי רק מחצית אחת של פילי( חזרתי ממסיבת בריכה ביגור, האיזור החביב על מנחם ואימפריית כדורסל בעבר)
    סת' קארי היה חלש בתחילת המשחק אבל התעורר טוב לקראת המחצית מה שנתן לי ביטחון שהנצחון בכיסנו למרות הכוכבות של טריי יאנג המדהים.
    וכך היה
    איזה כיף
    🕺

  11. עם כל הצער שבדבר, הגיע הזמן לתת קרדיט עצום לטיירון לו.
    כל הסידרה הזו מול הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה (!!), הוא נשאר צמוד מאוד בשני המשחקים הראשונים, חיסל אותם בשניים הבאים, והסתדר מצוין גם בלי הג'וקר שלו בשניים האחרונים כדי לקחת את הסידרה.
    הרבה פה (ואני ביניהם) עדיין עם טינה כלפיו בגלל עניין בלאט וקליבלנד, אבל חייבים להודות שגם שם (הקאבס מעולם לא זכו בתואר לפניו) וגם עכשיו בקליפרס (שעולים לראשונה לגמר אזורי) – הוא עושה עבודה נהדרת.

    1. לגמרי. למד תוך כדי הסדרה לשנות את הרוטציה, את מי לשחק ואת מי לא. שינה הגנות תוך כדי המשחקים, ידע תמיד ללכת על השחקן החם בהתקפה. זה נראה טריוויאלי אולי, אבל לא מעט מאמנים כושלים בזה כמו מי שהיה על הספסל מולו הערב

  12. את פילי-הוקס ראיתי בלייב והבנתי תוך כדי שאני בעד הסיקסרס, אבל את ה-משחק סיימתי עכשיו בזכות הליג פאס הנהדר, ו-וואו, איזה משחק!!!
    זה כבר היה נראה גמור ונעול. אמרתי לעצמי שבפלייאוף האדיר הזה אפשר לחזור גם מזה, ואז מאן ובאטום וג'קסון ובברלי, וכמובן ג'ורג' עשו את זה במשחק באמת מרגש.

  13. הג'אז היו צריכים לעבור את הקליפרס נטולי קוואי. אין תירוצים. המועדון צריך לעשות חושבים. אם הרכב השחקנים והמאמן הקיים היום לא עברו את הקליפרס נטולי קוואי, זה לא זה.

  14. פול גורג בדומה ליאניס, ממציא את עצמו מחדש בהקדר של חוסן מנטאלי, מה שנראה לפני שבוע שבועיים כהשתנקות הופך לתצוגת תכלית

  15. על מה גובר קיבל שחקן ההגנה של העונה? לא שומר טוב על שחקני חוץ לא שומר טוב על שחקני פנים אפילו רגי גקסון עשה עליו סלים מתחת לסל בסוף המשחק.
    מצד שני מיטשל היה צריך לקבל MVP. פשוט כי יוטה הובילו עת הליגה והוא מספיק טוב

כתיבת תגובה

סגירת תפריט