ערב השחקנים המשלימים – פילי כופה משחק שביעי עם תצוגה של סת' קארי, הקליפרס סוגרים עניין עם התפוצצות של טראנס מאן ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ערב השחקנים המשלימים – פילי כופה משחק שביעי עם תצוגה של סת' קארי, הקליפרס סוגרים עניין עם התפוצצות של טראנס מאן ביום שישי הגדול! / דור בלוך

אטלנטה הוקס 99 (3) – פילדלפיה 76'ס 104 (3):

אחרי הטראומה של שני המשחקים הראשונים, הפעם היה זה תורה של פילדלפיה לחזור מפיגור לניצחון ולכפות משחק 7 בסדרה הנהדרת הזאת.

ההוקס הובילו ב-12 במחצית הראשונה אבל משחק נהדר של סת' קארי אפשר לפילדלפיה להישאר קרובה והפער צומק ל-4 עד המחצית. שלוש שלשות של האח של, הובילו ריצת 0-14 ופילי כבר הובילו ב-11 בשלישי, אטלנטה הצליחו להפוך את המשחק לצמוד ושלשה של גלינרי 20 שניות לסיום החזירה את הקבוצה שלו לעניינים, אבל הסיקסרס שמרו על קור רוח מהקו עשו 6 מ-6 וניצחו את המשחק.

בוגדנוביץ' נפצע ברבע הרביעי, ואם הוא לא ישחק במשחק 7 זה יכול להיות מאוד מאוד משמעותי.

יאנג קלע 34 והוסיף 12 אסיסטים ב-30 זריקות, הורטר הוסיף 17 וגלינרי קלע 16, אבל משחק חלש של קולינס ובוגדנוביץ' עם 7 כ"א (1 מ-9 מצטבר משלוש), הקשה על הקבוצה ליצר דיי נקודות כדי לגבור על פילי שבעצמה לא הבריקה בהתקפה.

בצד השני זה היה המשחק של סת' קארי, הגארד קלע 6 מ-9 מחוץ לקשת, בדרך ל-24 נקודות במשחק מאוזן ומצוין. האריס הוסיף 24, ואמביד במשחק החלש ביותר שלו בפלייאוף עד כה, קלע 22 ב-9 מ-24 מהשדה, כאשר גם סימונס היה כהרגלו נון פקטור עם 6 בהתקפה. האקס פקטור עבורם היום היה מקסי עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים מהספסל והם יצטרכו תרומה כזאת ממישהו מהשחקנים המשלימים גם במשחק המכריע כדי לסגור עניין.

לוס אנג'לס קליפרס 131 (4) – יוטה ג'אז 119 (2):

בפלייאוף שהיה כל כולו רכבת הרים, הקליפרס יחכו כעת לפגוש את הסאנס עם או בלי כריס פול, והם צריכים להרגיש ממש ממש טוב עם עצמם, אחרי שסגרו עניין עם ארבעה ניצחונות רצופים.

זה לא בהכרח היה נראה ככה לאורך כל הערב.

אחרי רבע ראשון צמוד, הג'אז עלו בטירוף לרבע השני אותו ניצחו 19-39, כשהם מסיימים אותו עם ריצת 2-9 על שתי שלשות רצופות של מיטשל ועוד אחת של בוגדנוביץ' כדי לסגור את הרבע.

אבל הרבע השלישי היה כמובן ההופכי, הקליפרס המטירו שלשות על ימין ועל שמאל, וניצחו את הרבע 22-41, כדי להגיע מאוזנים לרבע הרביעי, זה היה הרגע של טראנס מאן ורג'י ג'קסון שבהיעדרו של קוואי השתלטו על המשבצת.

הקליפרס נראו בשליטה לאורך כל הרבע הרביעי אבל הג'אז הצליחו להישאר קרובים. שלשה של באטום 8:40 לסיום העלתה את הקליפרס ליתרון 7 אבל בוגדנוביץ' ענה עם שתי שלשות רצופות שהורידו לנקודה. שלשה של מאן 5 דקות לסיום חתמה ריצת 0-9 של הקליפרס ליתרון 10, וסל ועבירה של אוניל, שלשה של מיטשל ועוד סל מקרוב של אוניל, קבעו 4 הפרש, 4:07 לסיום. אבל זה היה הכי קרוב שהג'אז התקרבו. שתי שלשות של פאטריק בברלי סגרו עניין והקליפרס עולים לגמר המערב.

דונובן מיטשל עם 39, 9 אסיסטים ו-9 ריבאונדים היה קווין דוראנטי, אבל גם זה לא הספיק לקבוצתו. קלארקסון עלה מהספסל ל-22, בוגדנוביץ' היה שקט אבל קלע 14 באחוזים טובים, ואוניל היה מצוין עם 21. קונלי היה מזעזע ונראה כמי שלא ממש התאושש מהפציעה עם 1 מ-8, אבל בסופו של דבר הג'אז הפסידו את המשחק הזה על ההגנה שפשוט לא הצליחה לייצר עצירות.

טראנס מאן היה הכוכב של הקליפרס הלילה בערב בלתי יאומן של 39 נקודות עם 7 מ-10 מחוץ לקשת. פול ג'ורג' הוסיף 29, 9 ו-7, וג'קסון היה מצוין גם הוא עם 27 ו-10 אסיסטים. באטום תרם 16 ובברלי עם 12 מהספסל סייעו לקליפרס להבטיח את הניצחון בערב שבו הרוטציה של לו התקצרה עד כדי 6 שחקנים, יהיה מעניין לראות האם זה יספיק מול הסאנס.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
87 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
IDO
IDO
19/06/2021 7:53:07

Who guessed suns vs clippers in West finales
No one

SLORC
19/06/2021 7:59:52

איך שחקן השנה השנייה שנבחר 48 בדראפט גרם לשחקן ההגנה של השנה להיראות כמו רוי היברט בימיו הגרועים. זה הדאנק על גובר במשחק הקודם ומטר השלשות במשחק הזה, לא ברור למה סניידר לא הגיב ושינה את ההגנה של הג'אז כל החצי השני

IDO
IDO
19/06/2021 8:02:55
הגב ל  SLORC

Guard vs big is always mismatch

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  SLORC

סניידר מקובע כמו מקמילן

גיא רוזן
19/06/2021 8:06:11

משחק מס' 1 בגמר המערב יהיה כבר בראשון בשעה 22:30
לא הרבה זמן לנוח, או להתכונן.
עכשיו נותר רק להמתין לחדשות בנוגע לזמינות של פול/קאוויי
(הרבה ערפל קרב. 2 הקבוצות לא חושפות יותר מדי בנוגע למצב הצמד. הקליפרס רק מספרים על נקע בברך, מבלי להסביר מה הפגיעה. הסאנס לא מספרים מה מצבו של פול, האם הוא מציג תסמינים)

Jonathan
19/06/2021 8:10:45
הגב ל  גיא רוזן

לכם דווקא היה זמן לנוח.
חשבתי שקוואי סיים את העונה, לא?

גיא רוזן
19/06/2021 9:32:26
הגב ל  Jonathan

לא היה שום דיווח רשמי על כך שסיים את העונה. הכל ספקולציות.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Jonathan

לא מפרסמים מה מצבו. בלי קאווי טנש עם השואב אבק. הסאנס זה לא הרכים של יוטה. אייטון זה היתרון העצום שלהם אבל הם לא ידעו להשתמש בו

Jonathan
19/06/2021 8:15:14

וואו, סיקור מהיר. כל הכבוד.
מעניין שההעדרות של קוואי לכל הפחות לא הפריעה לקליפרס לנצח את יוטה פעמיים ברצף.
הספרס התפרקו אחרי שהוא נפצע (ונראה שעדיין לא התאוששו מאז) ולטורונטו הוא נתן את הבוסט שהביא אותם לאליפות.

asaf
19/06/2021 8:16:01

תודה דור.אתה מסקר יותר מהר ממה שיוסיאן בולט רץ 100 מ'. מזמן לא ראיתי משחק כל כך מטורף בפלייאוף כמו קליפרס מול יוטה הבוקר. 41 שלשות של שתי הקבוצות יחד לשלוש ובאחוזים טובים מאוד. שתי מחציות כל כך קיצוניות…
מחצית ראשונה 72-50 ליוטה, מחצית שנייה 81-47 לקליפרס.
סניידר עם ההתעקשות על גובר (וגם קונלי בדקות המכריעות- איה נעלם קלרקסון?) שילם מחיר כבד . שאפו לקליפרס שבלי הכוכב שלהם התעלו ולקחו את הסדרה. עבודה אדירה של שחקני המשנה מאן,ג'קסון, באטום ,בוורלי וגם פלייאוף P שבחצי השני של הסדרה נראה כאילו חזר בזמן לימי אינדי העליזים.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  asaf

פלייאןף p בהחלט הגיע אחרי 7 השנים הרעות. יגיע 7 השנים הטובות? יש לי נעליים שלו גם אני אתחיל לנגב? 😂

asaf
19/06/2021 9:51:40

בקליפרס יסתפקו בתור התחלה בעוד שתי סדרות טובות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

חבל על יוטה, לא מבין איך הם איבדו יתרון כזה, (נכון שדור הסביר, ועדיין). לא יודע מה הייתי משנה שם, מאמין שהסגל ימשיך להתפתח, וגם המאמן טוב, כנראה לעשות מודיפיקציות פה ושם ופשוט לנסות שוב.

asaf
19/06/2021 9:44:09

המאמן טוב מאוד אבל ספציפית היום ההתעקשות של סניידר על גובר וגם קונלי בדק' ההכרעה עלתה לו בסדרה..

Jonathan
19/06/2021 8:47:09

זה מדהים כמה מהר גובר עובר מלהיות חומה בצורה בצבע לחיסרון מול הגארדים. הבנתי שבקגוריה הזו הוא השתפר אבל יש פעמים שפשוט שום דבר לא עוזר.
הטרגדיה של הסנטר הקלאסי בכדורסל של ימינו….

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Jonathan

אין סנטר בהווה או בעבר שיכל לשמור על הגארדים הפסיכים של היום שקולעים מכל מקום ורגי גקסון זה גארד בינוני בליגה. ואנשים חושבים שלונזו בול או סימונס,שווים משהו רציני בחייאת. דיוויס היחיד שמתמודד עוד איכשהו מולם אפילו את אמביד הם תופרים
על שאק היו היו ככ חוגגים שהוא היה קליר פאת

Jonathan
19/06/2021 9:06:24

נכון.
בגלל זה זו הטרגדיה של הסנטר הקלאסי.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Jonathan

לכן הכוח בעבר להתקפה אתה צריך התקפה קטלנית שהגנה לא תעצור שחקנים גדולים חזקים וקלעיי על

סנטר טוב מביא ניגוב בהתקפה אמביד דיוויס יוקיץ הם בלתי עצירים בהתקפה אבל סנטר שלא קטלני בהתקפה הוא עול לרמות העילית כמו קאפלה גובר אדביו הם לא יכולים להכריע משחקים

Jonathan
19/06/2021 9:45:38

זה יותר מורכב.
לפעמים מה שצריך זה פשוט גיוון. תחשוב על "חמישיית מוות" שבה הסנטר יורד לספסל -כמו שהייתה לבולס של 96-98 וכמו שהייתה לג"ס (אם אני לא טועה, הבולס הפעילו חמישיה כזו עם קוקוץ' יותר מג"ס).
יש רגעים שאפשר לסמוך על שחקן בעל נתונים גופניים חריגים למיס-מאצ'. לפעמים צריך לתת לו לנוח קצת.

Jonathan
19/06/2021 10:00:53
הגב ל  Jonathan

כלומר, לא רק מהיום יודעים שאפשר לרוץ סביב סנטרים ולהפוך אותם לחיסרון.
זה בטוח התגבר מאז.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Jonathan

אז בקושי קלעו שלשות כמו רגי גקסון אפילו

IDO
IDO
19/06/2021 10:09:35

+1

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/06/2021 21:17:23

סימונס בהחלט שווה כי הוא מגן מעולה, ריבאונדר נהדר ומוסר מצוין ושחקן חכם ומגוון למרות מגבלת הקליעה שלא פעם קולע כמות משמעותית של נק' למרות טווח הקליעה הקצר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/06/2021 21:19:18

וגם לונזו בול שווה כי גם הוא בדומה לסימונס גם אם לא באותה רמה שחקן חכם ומגוון עם הגנה איכותית ומסירה נהדרת וריבאונד משובח שלא פעם גם קולע כמות משמעותית של נק'.

עגל
19/06/2021 12:56:19
הגב ל  Jonathan

זה הכל תלוי בשאלה האם השלשות נכנסות או לא

דה שוט
19/06/2021 8:56:46

תודה דור.
https://youtu.be/H_8JR97mnT4

Smiley
19/06/2021 9:14:34

יריבות יפה נוצרת בין פילי להוקס. פילי עדיפים בהרבה אבל פשוט לא מסוגלים לממש את הפוטנציאל של הקבוצה ולסגור משחקים. ההוקס משחקים הרבה יותר טוב ממה שהם באמת ופה מגיעות מחמאות למקמילן.
כל הלחץ יהיה על פילי במשחק 7 ונראה איך הם מסוגלים להגיב לזה.
.
עוד שנה חולפת ושוב לג'אז אין תשובה למול-בול מול גובר. הייתה שמועה שאיינג' הולך להגיע לשם, נראה מה יעלה בגורלו של גובר שמתחיל להתברר כבעיה עבור הג'אז בשלבים המכריעים.
אחת הסיבות לטרייד על לו וויליאמס הייתה לשחרר דקות משחק לטרנס מאן, והבנאדם הכריז בריבית בסדרה הזו. אין לו את הכשרון ההתקפי של ווליאמס אבל הוא משחק היטב בשני הצדדים.
כנראה שהצל של קוואי היה יותר מדי עבור ג'ורג' שיצא אל האור במשחקים שקוואי ישב בצד. פלייאוף פי הופיע בשני המשחקים האחרונים והוביל את הקליפרס לגמר המערב.

trusttheprocess
trusttheprocess
19/06/2021 9:20:06
הגב ל  Smiley

איזה לחץ יש על פילי?
כולם כבר יודעים שהם זבל ינצחו או יפסידו

דה שוט
19/06/2021 9:22:32
הגב ל  trusttheprocess

נכון טראסט – אבל יש לכם את השלט הזה שתולים על מכוניות ישנות "טרנטה אבל לפניך" חחח

ד"ר פופרס
19/06/2021 12:27:47
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחחח
דה שוט וטז"מ

Smiley
19/06/2021 9:28:29
הגב ל  trusttheprocess

אני לא מסכים שהסגל של פילי גרוע. פשוט המאמנים לא מסוגלים ליצור איזה סכמת התקפה במקום לתת את הכדור לאמביד/האריס לבידוד ולהריץ את קארי מסביב למקרה שיהיה לו מבט פנוי.
ריברס הוא שיפור על בראון, אבל גם הוא לא ממש הביא שינוי ו/או תחכום להתקפה של פילי. הגנה יש שם, התקפה טעונה שיפור.
.
פילי היו צריכים לנצח את הסדרה הזו בחמישה משחקים לטעמי. ככה שמשחק 7 בבית הלחץ רק עליהם

דה שוט
19/06/2021 9:21:48
הגב ל  Smiley

+ 100 על הכל
רודי גובר האומלל עם פלוס-מינוס של 24- אאוץ' לא הכל באשמתו, היו שם כמה שלשות לא פשוטות כולל שלוש של בברלי.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Smiley

ההוקס לא משחקת טוב ממה שהם באמת זה מה שהם ויותר טובים אם האנטר היה משחק. עונה הבאה אם יהיו בריאים הם ידרסו בעונה הסדירה אבל לא יהיו בריאים גאלו על אדי דלק ובוגדן נרטה לי רק ידעך

PhillySpecial
19/06/2021 10:19:20

ההוקס זה פח זבל של קבוצה, חוץ מלזרוק שלשות ולהתסכל על הגמד הבכיין עושה לובים אין שם כלום. קבוצה מאורגנת וממושמעת הייתה מפרקת את הכלום הזה בקלות

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  PhillySpecial

מי קבוצה מאורגנת וממושמעת? אבל כן הם רכים זה מה היה להחתים בשוק החופשי בוגדן וגאלו. הם צריכים מהלך על בראדלי ביל קו אחורי שלו ושל הבכיין זה מפלצת

אשך טמיר המקורי
19/06/2021 14:20:21

יואו איזה גועל נפש מרוכז זה יכול להיות.
אפשר למהול אותם בקבוצה של 60 שחקנים והיא עדיין תהיה משוקצת.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Smiley

טרנס מאן יהיה שחקן טוב מסוויט לו הוא שחקן נהדר ורק ישתבח הוא גדול חזק אתלט שומר מעולה ומשחק טוב גם בהתקפה. בקבוצה שהיא חא קליפרס הוא היה מתפוצץ שם פשוט גורג וקאווי על העמדה שלו למרות שהוא משחק גם לצידם כשוטינג גארד

Smiley
19/06/2021 9:29:41

הקליפרס שיחקו איתו הרבה כגארד (ואף מוביל כדור) הרבה דקות לאורך העונה. אין לו את הקליעה של סוויט-לו את את היכולת ליצור מצבים, אבל הוא צעיר ויש לו הרבה לאן להשתפר.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Smiley

גקסון מאן קאווי פול מוריס זה ההרכב הכי חזק שלהם מי צריך סנטר…. לקח לטיי לו סידרה וחצי להבין שזובאץ פח

Jonathan
19/06/2021 12:40:34

מבחינתם טוב שיש להם אופציה לכזה. אם גובר היה תופס משחק התקפי טוב (נגיד) – או אם כל סנטר שהם ייפגשו בהמשך הפלייאוף יתפוס יום טוב (יותר סביר) – טוב שיש להם עם מי לשחק כדי לעצור אותו.

עגל
19/06/2021 12:57:56
הגב ל  Smiley

נכון,אבל פלייאוף p היה טוב מאוד כבר בסדרה מול דאלאס

onetwo3
19/06/2021 9:25:57

עצוב מאוד מה שקורה חג'אז. חייבים שידוד מערכות מנטלי.
פניקס קלעפרס זו השלמת שעות שינה, לפחות עבורי. אלא אם יהיה משחק 7.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  onetwo3

זה לא מנטלי אתה לא מגיע רחוק עם אינגלס וגובר 3 שנים אני צועק לכם את זה ואתם ממשיכים עם הנעת כדור ושטויות. הם צריכים לשנות שם חשיבה לאמץ סגנון שונה בלי גובר שיתאים לפלייאוף. בעונה הסדירה אף אחד לא באמת שומר הכל קליר פאת אמן תכנונים והכנות מיוחדות ולכן הגאז סיימו 1. במעט שראיתי אותם ראו שאין להם חוזק כמו הסאנס למשל

ברוך רובין
19/06/2021 9:39:02

מה ייגע בגופה של גובר עם חוזה ה200 מליון? רפי הבנה צעקו שהוא חוזה מצויין, מנהיג טנ״ש הטעה את קהל מעריציו בהונאת הפונזי הגדולה ביותר (סטטיטקיה מתקדמת בלי לצפות במשחקים), כל מי שצפה ביוטה השנה ידע שזה לא זה…
.
מיצל אם אתה מוריד לו את השיפוט כמו דמיאן אתה חותך להל 10-15 נקודות.

חגי "התותח" ניסני
19/06/2021 9:51:13

מי זה המנהיג?

ברוך רובין
19/06/2021 10:03:12

גיא כמובן

asaf
19/06/2021 9:48:31

אגב לפילי יש צלע נוספת בחוליה המובילה והגיע הזמן לתת לו את הכבוד הראוי- הקארי הבכיר של פלייאוף 21 ..סת'..
איזה פלייאוף הוא מספק מבחינה התקפית Efg% נושק ל-70 והאחוז משלוש בכלל מוטרף 48% לשחקן שלוקח כמעט 7 שלשות למשחק עם כמעט 19 נק' למשחק. מנצל כל מבט פנוי שמקבל בצורה מקסימאלית ונהנה מההתמקדות באמביד ואפילו בסימונס והחדירות שלו.
https://www.basketball-reference.com/players/c/curryse01.html

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  asaf

מי מתמקד בסימונס? ההתמקדות היחידה זה האק א סימונס

חגי "התותח" ניסני
19/06/2021 9:56:14

תודה דור.
.
היו לא מעט קטעים בסדרה ובמשחק שמי שלא מכיר לעומק היה אומר שקרי הוא השחקן מקס של הקבוצה הזו. מדהים מה שהוא נותן כל הסדרה. פשוט מסרב להחטיא ולוקח זריקות לא רק ממצבים נוחים. היו לא מעט פול אפס ולייאפים שהוא נותן במשחק עומד. תענוג של שחקן לא ברור לי בדיעבד למה הוא על חוזה כל כך נמוך.
יאנג בעוד משחק מעולה אבל פשוט אי אפשר לנצח כשקולינס ובוגי פשוט לא מגיעים לעבודה.

Smiley
19/06/2021 10:11:00

קארי רק בשנים האחרונות פרץ (בבלייזרס ואז במאבריקס ועכשיו) אבל הוא לא אח שלו. הוא יותר בכיוון של ג'י ג'י רדיק עם כדרור

asaf
19/06/2021 10:28:51
הגב ל  Smiley

אין ספק שאתה צודק סמיילי. מצד שני לא רע בכלל להיות רדיק, בטח אם מסתכלים על נק' הפתיחה של סת' .

Smiley
19/06/2021 10:40:10
הגב ל  asaf

סת' היה כוכב בדיוק (להבדיל מסטף שבנה את עצמו במכללה קטנה), אבל הקפיצה למקצוענים הייתה גדולה מדי עבורו ולקח לו כמה שנים להגיע לנישת הקלעי כמו עכשיו.
אני חושב שרדיק רק השנה סיים רציף של הגעה לפלייאופים (אם כי אולי זה ממשיך כי הוא עבר למאבריקס, אבל לא זכור לי ששיחק בפלייאוף)

אשך טמיר המקורי
19/06/2021 10:14:24

"טריי מקפיא את החברים"

חגי "התותח" ניסני
19/06/2021 14:14:07

עם 12 אסיסטים. ניגב אותך אחרי שאמרת שיעצרו אותו.

אשך טמיר המקורי
19/06/2021 14:26:24

זה בסדר, זה רפרנס לאיירבולים של דה שוט כשלוקה משחק עם נכים שלא מסוגלים לקנות סל וצריך לקחת על עצמו הכל.

חגי "התותח" ניסני
19/06/2021 15:22:09

אהה. אבל ברצינות. אתה באמת חושב שמי שמקיף את לוקה כזה גרוע? עם יד על הלב. אם פורזי היה מגיע מהניקס ומשחק כמו שהוא משחק בדאלס לא היית מאשים בזה את הקוריוז שהרס אותו ובגללו הוא משחק ככה?

אשך טמיר המקורי
19/06/2021 16:00:47

בהחלט חושב כך.
יש לו את הארדאווי וברונסון וזהו. כל השאר נכים.
חשבתי שפורזי יהיה התאמה מושלמת לידו אבל הוא הוכיח שהוא באסט גמור.
הוא לא יכול להישאר בריא, הוא רך כמו מרגרינה, הקליעה שלו לא מספיק טובה ויש לו בעיות אופי.
והוא על חוזה מקס.

חגי "התותח" ניסני
19/06/2021 18:11:25

קודם כל אני בהחלט מסכים איתך שהוא לא שחקן ששווה מקס. לא לאור יכולת הכדורסל ובטח ובטח שלא עם כל הפציעות. מצד שני לדעתי לא קל לשחק עם לוקה היות וכולם הופכים למעין ספוט שוטרים. הצבע חייב להיות פנוי על מנת שלוקה יוכל לעשות את הקסמים שלו. בהקשר הזה אני חושב שהאתגר הבא של לוקה יהיה להצליח לשחק עם רים פרוטקטור רציני (זה יכול להיות נגיד שחקן סטייל ג'אבל מגי) שיגרום לצפיפות בצבע. אם בתנאים כאלו לוקה שומר על האפקטיביות שלו אני מודה בפה מלא שהוא מתעלה על הקוריוז.

ברוך רובין
19/06/2021 18:41:47

הדקות שלו עם מריאנוביץ היו מצויינות התקפית, לוקה בהחלט יודע להכניס את הכדור ולשחק עם שחקן שסותם את הצבע,פשוט הבניית סגל שעשו בדאלאס נוראית, אם זה החוזה של פורזינגס אם זה הטרייד ההזוי על סת קרי תמורת ריצ’ארדסון (גיא מכר אותו כתואם באטלר).
.
יש ייתרון גדול מאוד לשחק עם שחקנים כמו לוקה לברון הארדן שהם השיטה, וזה שההתקפה לא צריכה זמן לימוד.
.
לגבי פורזינגס חגי תראה מה כתבתי עליו בזמן הטרייד, עשו טעות בלקיחת את הגופה שלו והטעות השנייה שעשו זה לא להביא שחקן מקס נוסף לפני ששעון החול של המשכורת נגמר.

חגי "התותח" ניסני
19/06/2021 19:09:01

אני מסכים איתך לגבי פורזי והאמת שאציין שגם אני בזמן אמת (או יותר נכון לפני פתיחת העונה שעברה כמדומני) כתבתי שזו לא החתמה טובה למאבס בטח שלא במחיר הזה.
.
ברוך אתה חושב שלוקה יפגין את אותה האפקטיביות מבחינה התקפית כאשר הוא משחק עם קפלה נניח? מריאנוביץ' הוא ממש לא רים פרוטקטור בהקשר הזה. זה ברור מה הוא מביא להתקפה ואיזה מחיר הגנתי צריך לשלם עליו

אשך טמיר המקורי
19/06/2021 19:12:58

מה שברוך אמר.
לשחק עם לוקה זה הדבר הכי קל בעולם.
תראה למשל עכשיו בנבחרת סלובניה.
https://www.ynet.co.il/sport/worldbasketball/article/B13VrGjo00

ברוך רובין
19/06/2021 19:22:19

אני בהחלט חושב שהוא יפגין יעילות דומה עם קפלה, דונציץ הוא דומה מאוד להארדן, מנהלי משחק אדירים שקוראים את המשחק במהירות מדהימה, ומפרקים את ההגנה על כל צעד שהם עושים, גם יאנג ועוד כמה ברשימה אבל נתפקס בשניהם.
.
הארדן הוכיח שהוא יכול לשחק עם קפלה והפיק&רול שלהם היה אחד מהמהלכים היעילים בליגה, לא רואה למה דונציץ לא יוכל לעשות דבר דומה, בטח שהוא יודע למסור ולקרוא את המשחק בצורה כזאת.
.
לגבי דונציץ אני בהחלט מאמין שהוא גם יכול לעלות את אחוז מ3 לסביבות 38%-40% אחוז, וזה יהפוך אותו למפלצת שראינו בפלייאוף. יהיה מעניין לראות מה דאלאס יביאו בקיץ ואיזה שחקנים יקיפו את דונציץ

חגי "התותח" ניסני
19/06/2021 19:40:11

אז הנה 2 דברים שאני ממש לא מסכים לגביהם ואצטרך לראות אותם במו עיניי על מנת להודות בטעות שלי: ראשית החריגה היא היכולת שלו ב2 הפלייאופים האחרונים מבחינת אחוזי 3. כמו שמן הסתם הוא לא ישאר על 55% מהעונשין בקריירה אני מאמין שגם אחוזי ה3 יחזרו לאזור ה30-32 לאורך הקריירה. שנית היכולת שלו לשחק עם צבע שיש בו רים פרוטקטור יריב לדעתי תוריד מאוד את היעילות שלו. זו טענה שאני הולך איתה כבר שנתיים ועד שלא אראה ניסוי של זה מצליח אני לא אשתכנע אחרת.
.
אגב למה לדעתם דאלס לא מביאים רים פרוטקטור? זו לא ממש בעיה למצוא היום מישהו שהוא רים פרוטקטור ורים ראנר סטייל קפלה (מזכיר שההוקס הביאו את קפלה על בחירת סיבוב ראשון מוגנת לוטרי)

אור
אור
19/06/2021 20:12:38

הייתה לו עונה רגילה שלמה שהוא העלה את אחוזי השלוש מ-31.6 ל-35, למה שהוא יחזור לאיזור ה-30-32? הכיוון הוא רק למעלה

חגי "התותח" ניסני
19/06/2021 20:18:43

עונה אחת לא אומרת הרבה גם ללברון הייתה עונה של מעל 40 אחוז ועונה של כמעט 38 אחוז. בסוף לברון קלעי שלשות מתחת לממוצע בקריירה. אישית אני מאמין שקליעה זה אחד הדברים שיותר קשה לשפר בניגוד לבחירת זריקות נגיד.

אור
אור
19/06/2021 21:23:28

עונה אחת אולי לא אומר אבל שיפור מעונה ראשונה לשנייה לשלישית בליגה כן

ברוך רובין
19/06/2021 21:33:38

הוא כולה 3 עונות בליגה והוא מראה שיפורכמו שמראה כל כוכב על, אין שום סיבה שלא יגיע ל38% אחוז מ3 על נפח הזריקות שלו.
.
למה דאלאס לא מביאים רים פרוטקטור כי זה לא הדבר שהם צריכים ותקרת השכר חסומה.

חגי "התותח" ניסני
19/06/2021 22:05:56

אור זה לא שהוא הראה איזושהי עקביות עונה ראשונה 32.7% עונה שניה 31.6% עונה שלישית 35% באירופה הוא היה בערך על 31% אם אני זוכר טוב.
.
ברוך הם חייבים רים פרוטקטור בנוסף למגן כנף שיכול להאט את הווינגים החזקים של הליגה (זה שקוואי עשה מהם קציצות זה לא רק כי הוא שחקן אדיר – והוא אכן כזה אלא כי ההגנה שלהם פשוט לא מסוגלת להאט אותו בלי לשלם מחירים מאוד גבוהים וזה בעיקר בגלל מה שציינתי) זה שקליבה משחק זו לא ברירת מחדל אלא זה בשל הסיבה שהוא פותח מאוד את הצבע ויכול לשחק בתור גבוה (סטייל קולינס) אישית אני חושב שהם מבינים כמה לוקה חייב את הצבע פנוי ולכן הם גם הביאו את זינגר שאמור לשמש כרים פרוטקטור וגם לקלוע שלשות.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

לא מגיעים לעבודה היית עדין מאד בצורה טנשית. תקעו את הסכין וסובבו בגב של טריי. שלא נדבר שסוויט לו עשה רונדו….זה ביטר לו אולי יקראו לו עכשיו.
אבל תודה שאין על בן סימונס למרות שבסוף הוא העיף איזה כדור לטריי מהיד בעזרה😂

Berch
19/06/2021 10:06:16

תודה על הסיקור
איזה לילה
ראיתי רק מחצית אחת של פילי( חזרתי ממסיבת בריכה ביגור, האיזור החביב על מנחם ואימפריית כדורסל בעבר)
סת' קארי היה חלש בתחילת המשחק אבל התעורר טוב לקראת המחצית מה שנתן לי ביטחון שהנצחון בכיסנו למרות הכוכבות של טריי יאנג המדהים.
וכך היה
איזה כיף
🕺

Yinon Yavor
19/06/2021 10:21:15

עם כל הצער שבדבר, הגיע הזמן לתת קרדיט עצום לטיירון לו.
כל הסידרה הזו מול הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה (!!), הוא נשאר צמוד מאוד בשני המשחקים הראשונים, חיסל אותם בשניים הבאים, והסתדר מצוין גם בלי הג'וקר שלו בשניים האחרונים כדי לקחת את הסידרה.
הרבה פה (ואני ביניהם) עדיין עם טינה כלפיו בגלל עניין בלאט וקליבלנד, אבל חייבים להודות שגם שם (הקאבס מעולם לא זכו בתואר לפניו) וגם עכשיו בקליפרס (שעולים לראשונה לגמר אזורי) – הוא עושה עבודה נהדרת.

SLORC
19/06/2021 10:45:08
הגב ל  Yinon Yavor

לגמרי. למד תוך כדי הסדרה לשנות את הרוטציה, את מי לשחק ואת מי לא. שינה הגנות תוך כדי המשחקים, ידע תמיד ללכת על השחקן החם בהתקפה. זה נראה טריוויאלי אולי, אבל לא מעט מאמנים כושלים בזה כמו מי שהיה על הספסל מולו הערב

חגי "התותח" ניסני
19/06/2021 14:26:14
הגב ל  Yinon Yavor

+100
.
אוהבים להסתלבט עליו עד עכשיו הוא נותן פלייאוף מצוין

אור
אור
19/06/2021 16:47:25
הגב ל  Yinon Yavor

מסכים, בפלייאוף יש לו קבלות וסתם מלכלכים עליו בגלל בלאט

asaf
19/06/2021 10:30:19

אני חושב שנק' שמשחקת לזכות לו במיוחד בפלייאוף היא חוסר הפחד שלו לצאת מהתבניות הרגילות שלא הולך.

NFS
NFS
19/06/2021 10:42:45

את פילי-הוקס ראיתי בלייב והבנתי תוך כדי שאני בעד הסיקסרס, אבל את ה-משחק סיימתי עכשיו בזכות הליג פאס הנהדר, ו-וואו, איזה משחק!!!
זה כבר היה נראה גמור ונעול. אמרתי לעצמי שבפלייאוף האדיר הזה אפשר לחזור גם מזה, ואז מאן ובאטום וג'קסון ובברלי, וכמובן ג'ורג' עשו את זה במשחק באמת מרגש.

TheMike
TheMike
19/06/2021 11:45:44

הג'אז היו צריכים לעבור את הקליפרס נטולי קוואי. אין תירוצים. המועדון צריך לעשות חושבים. אם הרכב השחקנים והמאמן הקיים היום לא עברו את הקליפרס נטולי קוואי, זה לא זה.

שחר אלוני
19/06/2021 12:57:39

פול גורג בדומה ליאניס, ממציא את עצמו מחדש בהקדר של חוסן מנטאלי, מה שנראה לפני שבוע שבועיים כהשתנקות הופך לתצוגת תכלית

אבג
אבג
19/06/2021 12:58:47

על מה גובר קיבל שחקן ההגנה של העונה? לא שומר טוב על שחקני חוץ לא שומר טוב על שחקני פנים אפילו רגי גקסון עשה עליו סלים מתחת לסל בסוף המשחק.
מצד שני מיטשל היה צריך לקבל MVP. פשוט כי יוטה הובילו עת הליגה והוא מספיק טוב

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אז טנש מקבלים את הלייקרס בלי דיוויס את דנבר בלי מורי ואת הקליפרס בלי קאווי פשששש מישהו עבד חזק על האנטי ניחוסון ועל הקונדישניג של השחקנים…..

אשך טמיר המקורי
19/06/2021 14:28:31

הרשע למד לשלוט על כוחותיו ולרתום אותם לצרכיו

חגי "התותח" ניסני
19/06/2021 15:27:15

גדול. ממש פרופסור אקסבייר

הבן הממזר של דנילו גלינארי

הוא חומד באכילס של דוראנט כבר חודש……

מנחם לס
19/06/2021 14:56:42

כיף של שני משחקים לסקירה. עשעית את האוב שאפשר עם שניהם

אור
אור
19/06/2021 16:43:09

זה רשמי, יוטה = אטלנטה 14'-15'

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/06/2021 17:25:10
הגב ל  אור

↘️

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/06/2021 17:24:07

ℹ️ℹ️ℹ️🅰️🥉🥉🅰️