מחשבות ומסקנות ממשחקי אמש / מנחם לס

 

 

אני יודע שרוב הגולשים לא קוראים את סקירות המשחקים שאנחנו עושים. תאמינו לי כשאני אומר לכם שעשיית סקירה הוא הג'וב המאוס ביותר בכתיבה באתר, כי בזמן ש-K-700 ושאר החלבנים בישראל חוזים במשחקים ומטוקבקים אחד עם השני, עלי לקפוץ ממשחק למשחק, לנסות לקלוט את הדברים החשובים שקורים, וחצי שעה אחרי סיום המשחקים כבר ישנה סקירה, כולל תמונה, וסיכום.

אז אם תתנו מבט במה שכתבתי הבוקר (אצלי כמובן מאוחר בלילה!), תראו שקלטתי את הדברים החשובים שקרו! ממש לא החמצתי דבר. זה הכל תוצאה של ידע, עין טובה, נסיון, והעיקר אינטיליגנציה גבוהה במיוחד שנחנתי בה. הדבר היחיד שלא הרחבתי עליו מספיק את הדיבור, וברצוני להתחיל בו את הפוסט הזה, הוא הפלח הבנזונה שלא ניגמר .

גרג פופוביץ' – האחד והיחיד!

הנצחון 105-109 על יוטה היה קשה ביותר. במסיבת העתונאים הפלח נראה ונשמע כועס מאד. הוא כעס מאד על קאווי לנרד שלא חזר להגנה כשאנס קנטר עשה את הדאנק. כתבתי שזה היה מין משחק של "התעוררות" של קנטר. אני לא בטוח שהדאנק של קנטר היה אשמתו של לנרד, אבל כך או כך הוא החזיר מאד בשלשה משלו. אגב, ראיתם את הכדרור מאחורי הגב של טריי בורק והג'אם בו סיים את המבצע? הצעיר הזה הוא יהלום.

אבל פופוביץ' הוא "OLD SCHOOL" ומאומה לא מספיק טוב בשבילו מלבד שלמות. אז הצורה בה הוא משחק שח-מט עם שחקניו היא כמעט מושלמת. הייתי מעדיף לראות את מאט בונר משחק יותר, אבל לך תתווכח עם תוצאות. לי זה ממש לא יאומן כיצד פופוביץ' מצליח להסתדר עם אותה קבוצה 'זקנה' של העונה שעברה שהשנה היא 'זקנה' אפילו יותר. אני הייתי בטוח שטימי דנקן שרוף וגמור, ואותו דבר חשבתי על מאנו ג'ינובלי. והנה השניים – עם טוני פרקר – ממשיכים להיות גרעין של קבוצה עם הרקורד השני בטיבו בליגה.

האם זה יספיק לפלייאוף? אני לא מאמין, ואני אומר זאת בכל הרצינות. לדעתי הנפילה תגיע בסוף המחצית השנייה של העונה, אבל נכון להיום, גרג פופוביץ' הוא המאמן הטוב בליגה, של הקבוצה השנייה בטיבה בליגה אחרי אינדיאנה.

***************

רודי גיי

 

כתבתי זאת אמש תוך כדי המשחק ואני ותב זאת שוב: ישנם מקרים רבים בעבר – וזה יקרה תמיד – ששחקן לא מצליח להראות את גדולתו בקבוצה אחת, ואחר כך בקבוצה שנייה, ואותו שחקן באותו סוג משחק הופך לכוכב בקבוצה שלישית. זה הכל עניין של כימייה. לרודי היו שנים די טובות בממפיס מאז ניבחר שמיני בדראפט של 2006. בטורונטו הוא היה מין קוץ בתחת. משהו לא הסתדר שם. בקינגס הוא הופך להיות כוכב; הכוכב שתמיד האמינו שטמון בו. ב-18 משחקיו העונה ברפטורס הוא קלע מעל 50% רק באחד. הוא הרגיש שזריקותיו לא באות כחלק אינטגרלי מהמשחק.

אמש הוא היה שוב מעל 50% – הרבה מעל 50 – עם ערב של 12 מ-19 ל-33 נקודות במשחק הנצחון נגד מינסוטה. היתה לו זאת הפעם ה-12 ב-17 משחקים עם הקינגס שהוא מעל 50%. הוא אחת הסיבות הראשיות ללידה מחדש של הקבוצה מעיר הבירה של קליפורניה שקווין ג'ונסון הוא ראש העיר שלה!

****************

ג'ראד סולינג'ר

כשג'ראד סולינג'ר שיחק באוהיו סטייט הוא היה שחקן המכללות הטוב והמדובר ביותר. אז החלו הפציעות ל-2.07 מ' הזה, וכל הרינונים על היותר 'טווינר' – נמוך מדי לסנטר, ואיטי מדי לפאור-פורוורד. הוא ירד עד לבחירה מס' 21 שהסלטיקס סוף-סוף בחרה בו.

אני מתחילה כתבתי שהוא יהיה אחת מגניבות הדראפט, עם טיי לאוסון, שניבחר ע"י הנאגטס. אמש הוא נתן משחק של 25 נקודות עם 20 ריבאונדים, וכל דיבורי 'הטווינר' חייבים להיפסק עתה, אחת ולתמיד. זה לא היה המשחק הראשון בו כיכב לסלטיקס. חכו רק לרגע שראז'ון רונדו יחזור לשחק ותראו איזו קומבינציה נהדרת זאת תהיה. אין לי ספק שכמה מנכ"לים היו רוצים שהדראפט ייערך שוב.

 

******************

גרג אודן

 

אתם יכולים לגחך כמה שאתם רוצים, אבל ברבע השני, בדקה ה-6:03  אריק ספואלסטרה הכניס את השחקן שבלעדיו לא תהיה אליפות שלישית להיט, וזאת אני אומר מתחילת העונה. אתם חושבים שזה מוקדם לכנותו "משנה מומנטום"? אני לא חושב. ב-5 דקות הוא עשה 2 דאנקים מ-3, קטף שני ריבאונד (אמש כתבתי "1"), והוריד את הפרש וושינגטון מ-30 ל-20. לקח לו 15 שניות לקטוף את הריבאונד הראשון. 17 שניות לדאנק הראשון. פעם ראשונה מאז 2009 שהוא משחק.  למרות שמיאמי היו דאון ב-28 נקודות, כל הספסל נעמד על רגליו והריע עם סלו השני.

כשהחצי השני החל, הוא עלה בחמישייה. הוא שיחק רק 3 דקות, אבל הוא החל ריצת 24-4 של מיאמי שהקטינה את ההפרש להפרש גרוע, אבל לא משפיל. בכל מקרה, וושינגטון היא הקבוצה שיש לה את המספר של מיאמי: אפילו בעונות האליפות היא ניצחה את מיאמי בביתה, ובמיאמי שיחקו כל הכוכבים. זהו אחד הדברים הבלתי ניתנים להסבר.

אני לא אומר שגרג אודן יפתור את כל בעיות מיאמי. הבעייה הגדולה ביותר שלהם היא שריי אלן איבד לחלוטין את זריקתו. אבל לי היה ברור אמש שבמיאמי היט החלה תקופה חדשה. ניתן מהיום לדבר על "מיאמי לפני גרג אודן", ו-"מיאמי אחרי גרג אודן". הכל, כמובן, בהנחה שגופו השביר יחזיק מעמד.

 

***************************

פילדלפיה אחרת

ת'דיוס יאנג היה אסיר באזיקים כשדאג קולינס היה מאמן הקבוצה. דאג הוא מאמן לפי הספר: ישנם דברים שרק לקלעים מרחוק מותר לעשות, וישנם דברים שרק לפרונט-ליין פליירס מותר לעשות. הוא היה המאמן הקשוח, העקשן, והדביל מרוב המאמנים.

הוא אמר לת'דיוס בפרוש, ובצורה שלא משתמעת לשני דברים: "אסור לך לזרוק מה-3!". PERIOD. עם קולינס הוא העז לירות בס"ה שלוש שלשות בכל העונה שעברה.

השלשה שזרק אמש עם 3.2 טיקים ניצחה את שרלוט 92-95 לנצחון מס' 13 העונה, ופתאום אתה שומע פחות ופחות על רצונו של ת'דיוס יאנג לטרייד. הוא קבר העונה כבר 34 שלשות באחוז מכובד ביותר של 39.3%, והוא שחקן שונה לחלוטין מהעונה שעברה בה קולינס שם אזיקים על ידיו.

***********************

כוכב שסוף-סוף זוהר באורלנדו

 

מי שחזה במשחק שלוש ההארכות אמש באורלנדו חזה באחד המשחקים המהנים ביותר של העונה. שיקגו ניצחה את אורלנדו 128-125 במשחק בו ג'ימי באטלר שיחק מעל 60 דקות. אבל כוכב המשחק היה ויקטור אולדיפו, בחירת הדראפט השנייה של אורלנדו, שחקן אוניברסיטת אינדיאנה שאמש הוא עלה – פסיכולוגית לפחות – דרגה נוספת במשחקו, ואני  מ-ב-ט-י-ח   לכל אוהדי אורלנדו שמעתה הוא יתן משחקים של 20 נק'-פלוס בקביעות.

הוא חייב היה לשבור את הקרח במוקדם או מאוחר, ואמש הקרח נישבר. חכו רק לרגע שניקולה ווצ'צ'יק חוזר לשחק לצד טוביאס האריס (ומה הסיפור עם הידו  טורקוגלו אני אפילו לא יודע!), ותראו איזו קבוצה מסוכנת המג'יק תהיה בחצי השני של העונה!

*******************

מה יהיה הסוף עם יוסטון?

יוסטון היתה צריכה לנצח את המשחק די בקלות אמש. אך שוב  דווייט האוארד נעלם. ערב אחרי משחק-על, הוא נתן לאנטוני דייויס להתעלות עליו עם 24 נקודות, 8 ריב' ושלוש חסימות. יוסטון ניצחה כי ג'יימס הארדן עשה הכל ברבע הרביעי. אבל לא היה חסר הרבה שיוסטון תפסיד. היא ודטרויט הן שתי הקבוצות הפחות אמינות בכל הליגה!

*********************

האם יאנג הוא "HEADCASE" בריא או אסון ללייקרס?

 

 

אחרי שאלכס לן חסם עם פאול קשה ב-7:33 דק' ברבע השני את ניק יאנג, יאנד התפרץ בבנה'ס. התחיל מין SHOVING בין יאנג ללן, ואחרי זה הוא נראה כאילו הוא מוכן ללכת לקרב עם שני התאומים – שני המוריסים – שכל אחד לבדו שוקל באיזה 40 פאונדס יותר ממנו. ואז הוא החליט ללכת על גורן דראג'יק, שגרם לסילוקו מהמשחק.

היחיד שבא – טיפונת! – לעזרתו היה ריאן קלי. אחרי המשחק יאנג היה PISSED OFF. על מי? על פיניקס? על גורן?

מה פתאום!

על חברי קבוצתו שלא באו לעזרתו. הוא אמר, "Wha't I'm mad about is it was 1-on-5"

נראה לי שיאנג הוא קופי של רון ארטסט לפני שהפך ל-"שלום עולמי". שחקן מסוג זה אני אוהב – שחקן עם נשמה, לב, וביצים של לטרל ספריוול וג'ון סטארקס – אבל הוא יצליח להתקיים רק בקבוצות כמו הניקס, מיאמי, או שיקגו. לא בקבוצה עדינה, מכובדת, ומתורבתת כמו הלייקרס – או כל קבוצה מערבית אחרת שכולן אריסטוקרטיות מכובדות עם אף בשמיים.

אגיד לכם דבר נוסף:  הימנעות חבריו של ניק לבוא לעזרתו הראה לי חולשה ופחדנות. אותה חולשה ופחדנות שגרמו ללייקרס להפסיד את המשחק בחוסר כל אגרסיביות ומלחמה בהגנה.

*************

הגולדן סטייט לא יגיעו לשום מקום עם בוגוט

בוגוט היה נעלם אחד גדול בהפסד הגולדן סטייט לדנבר 123-116. זה היה הכל איגודלה, סטפן קרי, ות'ומפסון, במשחק שבוגוט היה יכול לנצח במו ידיו. החמישייה של דנבר כללה את  צ'נדלר, פאריד, היקסון, פוי, ולאוסון. נגד החמישייה הנמוכה הזאת הוא חייב לקלוע 30, לא עשר. בכל החזרה מ-9 נקודות דפיציט ברבע הרביעי הוא לא היה על הפארקט. כשהוא שיחק היה הזמן בו הנאגטס לקחה את כל ריבאונדי ההתקפה שלה, כשבוגוט נראה מסתכל על הכדורים במקום להילחם עליהם.

 

******************

הקליפרס לא כזאת 'יורמית' כפי שחושבים

מה שהכי אהבתי הבוקר כשחזיתי בוידיאו של המשחק היו הקללות, המבטים המלוכלכים, והמפרפקים שבלייק גריפין, מאט בארנס, וג'מאל קרופורד – וואללה שאף פעם לא ראיתי אותו כזה! – זרקו לעבר דאלאס מבריקס, שנראית לי יותר ויותר כקבוצה המלוכלכת ביותר בליגה.

הקליפרס חזרו מדפיציט של 17 כחייה השוחרת לטרף, ולראשונה מזה הרבה זמן ראיתי אותם עושים זאת בשרירים וקצת ליכלוך. כל הכבוד!

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 54 תגובות

  1. מנחם, אלה שצופים אולי לא קוראים אבל הסיקורים הם זהב למי שצריך לקום לעבודה בשש וחצי כל יום ולא יכול לצפות (פלייאוף זה עניין אחר : – )
    אז תודה, מאיתנו.
    חוצמזה שכחת להזכיר שאתה גם יפה…
    🙂

    1. אם תסתכל על הצורה שהיא משחקת, אז גם אתה תבין. אני כמעט בטוח שזה בהשפעתו של מרק קיובן. אבל שון מריון, ונוביצקי – כן, הגרמני היורם הזה – הם מלוכלכים שלא נדע והם משפיעים על השאר.

      1. אני צופה בכל משחק של דאלאס כבר שלוש שנים ומסכים עם מנחם 100 אחוז. דירק נראה תמים אבל הוא ערס על המגרש ומוכר עבירות לשופטים בלי סוף. כנל מריון, קרטר, קלדרון, בלייר. אפילו לארקין שחקן מלוכלך שלא מפסיק להתגרות ביריב

  2. דוק תודה רבה על הסיקורים ועל על העבודה הקשה שאתה מכניס באתר הנפלא הזה.
    אשמח אם תוכל להתייחס לטרייד המשולש מאתמול

    1. עזי, נראה לי שיש הרבה יותר כדורסל מאחורי הראש שאתה מנסה לצייר כדפוק.
      אז ישנה לי הצעה: בוא נעשה "אחד-על-אחד" בנוגע לטרייד המשולש. אתה תכתוב לי באימייל ל-
      sefersheli@hotmail.com
      למה לדעתך כל אחת מה-3 הסכימה לו, ואני אענה ואומר את שלי.
      אם הדבר גדול עליך – אבין. אחכה עד חצות שלך, ואם לא אשמע ממך, אכתוב על כך מחר ב-'מעורב'.

        1. יש שתי קבוצות בליגה שאני מתערב שיוסטון ינצחו בכל סדרה- סן אנטוניו והניקס.
          לכל השאר- מפילדלפיה ועד למיאמי הם מסוגלים להפסיד

  3. בלי להתלכלך לא מגיעים לשום מקום. זה מה שריברס מנסה להכניס בקליפרס, זה מה שג'קסון מנסה להכניס בגולדן סטייט (לא תמיד מצליח לו) וזה מה ששואו מנסה להכניס בדנבר.
    קבוצות הבינו שלרוץ, לשחק יפה ולעשות קטעים להיילייט זה אולי נחמד אבל לא יעביר אותך סיבוב איפה שזה באמת חשוב.
    בגלל זה איבקה (ולפעמים גם פרקינס) כל כך חשוב באוקלהומה. לדעתי הוא אחד השחקנים המלוכלכים בליגה, אני שונא אותו אבל אם לא הוא אוקלהומה לא מגיעה לאן שהיא רוצה.

  4. מנחם שנחה עלייך הרוח אז התובנות שלך מעולות אני גם ראיתי מינוסטה-סקרמנטו והייתי המום מהיכולת של גיי פחות מהיכולת יותר מכך שלא הצלחתי למצוא אפילו זריקה אחת שלא הייתה במקום האמת שמגיע לו נחת כי הוא הפך למעין פרנסואה נון גרטה ולא מגיע לו.לגבי אודן אז אין ספק שאם הוא יסיים את העונה בריא אז זה בהחלט יכול להיות הדבר שיביא להם אליפות העניין שהסיכוי שהברכיים שלו יחזיקו אחרי שלא החזיקו עד עכשיו שואפות להוציא 5 בלוטו או 6 בלי המספר הנוסף וזה כל העניין

  5. מנחם אז אולי נפסיק עם הסיקורים? נעשה רק פריוויו וביום למחרת אפשר לדסקס על המשחקים בתגובות. מה אתה אומר?

      1. הי מנחם,אני חושבת שפוסט כגון זה חשוב ומעניין הרבה יותר מהסקירות היומיות. וגם מרגישים שהוא נכתב בכיף וברוגע.

        אז למה לא לוותר על הסקירות היומיות?
        הרי אתר הnba במרחק קליק עכבר עם כל התקצירים והסטטיסטיקות.

        אני למשל נכנסת לאתר לא כדי להתעדכן בתוצאות אלא כדי ליהנות מהטורים המתלהמים שלך ומכתבות הצבע ומהדיונים בתוך קהילת הכותבים והמגיבים האינטליגנטית להפתיע שגיבשת סביבך.

        אז הצעתי לך היא שתוותר על הסקירות היומיות.(לשמור כמובן על הפריוויו והבלוג החי).
        אז תוכל לקום בבוקר כמו מלך,להאכיל את העיזות, לשתות כוס קפה בשקט ורק אז לפנק באיזה פוסט תובנות

  6. סאלינג'ר באמת נתן משחק לפנתיאון
    לא רוצה ממנו 20 ריבאונד כל משחק אבל 11 בממוצע בהחלט כן!
    ושישים 18 רקטות

  7. מומי מאד נהנה מהטור שלך
    וואלה אם מומי משחק באל איי נכנס באבי אביו של אלכס לן
    על מה שעשו האוקראינים לעם ישראל ועל מה שעשתה אוקסנה למומי
    תאמין לי , אין אמונה באוקראינות ,על אחת כמה וכמה אוקראינים
    ינעל דינו העולם , מה יהיה על הלייקרס ? מומי בדכאון יותר עמוק מהמחשוף של סופיה ורגרגה , אלא הלטניות אין עליהן באחריות

  8. אני משתדל לקרוא כל יום את הפריוויו ולשמוע קצת חוות דעת ולא רק סטאט כמו בשאר האתרים. תודה רבה לכל מי שמתאמץ!

    אפלטון, בוא נתערב שכשיגיע הזמן- הרוקטס יעופו לחלל מהבעיטה שפופ, טימי וטוני יתנו להם.

    1. יאללה בוא. אני לא צוחק, אני בחיים לא מתערב על דברים שאני לא בטוח בהם. מוכן להתערב עם כל אחד פה שאם יפגשו בפלייאוף יוסטון לוקחים בקלות

  9. אחלה מאמר, אהבתי מאוד את הפורמט
    גם אני חושב שאם ההשקעה בסקירות רבה מדי- אפשר לעבור לפורמט כזה של take home messages מכל מחזור משחקים.
    בכל מקרה רואים את התקצירים באתר nba.com
    המשיכו בעבודה הטובה

  10. טוב עכשיו אני מדבר ברצינות לגמרי, אם יוצא מצב ובפלייאוף יוסטון נפגשים עם סן אנטוניו כל אחד שרוצה התערבות באופן פרטני או קבוצתי מוזמן לפנות אלי. אני אשמח לקחת מאתכם את הכסף

    1. אני לא שם כסף על הימורים אבל אני מוכן להתערב על אשך אחד שס"א מנצחת את יוסטון בסידרה, אפילו מחסלת אותה.

  11. מנחם הפעם אתה right on the money.

    מאמר מצוין עם תובנות יפות ונכונות.. אני אתייחס ללייקרס ואני בטוח שאתה מנחם תבין אותי ומי שמסתכל בצורה טכנית בלבד על המשחק לא יבין.. אין להם את זה.
    זה לא משנה שהסגל שלהם לא מספיק טוב הם פשוט חלשים מנטלית.
    לפעמים מספיק מהלך אחד או חוסר מהלך כדי להצביע על סימפטום.

    במקרה של הלייקרס זה נראה שהם אפאטיים, ללא תחושה של דחיפות, משחקים ללא לחץ והמשחק לא מעניין אותם.
    והמאמן האחרון שיכול להחדיר בהם רעב זה פרינגלס.

    מחויבות של קבוצה נמדדת בהגנה. ולפרינגלס לא איכפת מזה וכתוצאה מכך לקבוצה לא ממש איכפת מכלום.

    1. לא הייתי שם בחיים דולר אחד דפוק במאני טיים על האוורד.

      גם אם יוסטון עולה לסדרה מול הפועל ירושלים במלחה.

      תזהר אפלטון, האוורד זה לא אחד להמר בעדו.

    2. רק בכל הנאום היפה שלך שכחת לציין שלפרינגלס יש את הסגל החלש ביותר בליגה מתחילת העונה.

      שיחק כמעט חודש וחצי בלי PG אחד בסגל!! ותקופה לא קצרה משחקים עם 8 שחקנים ברוטציה ולא מבחירה(שיין וויליאמס נחתך לפני שבועיים בגלל החוזה שלו).

      אלה לא תנאי פתיחה שאפשר באמת למדוד ולהעריך בהם את הקבוצה.

      אני גם לא רוצה את דאנטוני בתפקיד כשתהיה קבוצה לאליפות אבל עד אז? מה אכפת לי.

      1. שמע, כבר אמרתי כמה פעמים שד׳אנטוני עושה עבודה לא רעה.
        אבל הסגנון שלו מתגלה גם בסגל יותר חזק.
        כשמשהו נדפק שם אז הכול מתפרק, כי אין לקבוצה הזו שום דבר מחבר ואין גאווה .
        וזה מתחיל ב-ה-ג-נ-ה. החלק הזה מתאר חלקים יותר נרחבים מאשר כמות ספיגות למשחק.

        1. לא שאני מצדד בהגנה של פרינגלס, מעולם לא החזקתי ממנו כמישהו שיודע לעמיד קבוצות עם הגנה.

          אבל כשיש לך 8 שחקני רוטציה רוב העונה שהם גם שחקנים גרועים עד בינוניים אתה לא תצליח לשחק הגנה גם אם תקבץ את המאמן האגדי של ג'ורג'טאון תומפסון, רד אורבך ופיל ג'קסון.

          מחמת התנאים הוא מזוכה.

          כשנרכיב קבוצה לאליפות נוכל לדבר מי המאמן הכי מתאים לאמן את הקבוצה הזאת(בהתאם לנוחות והתאמת הכוכבים).

          1. ועדיין קבוצה שלא יודעת להגן זו קבוצה חלשה מנטלית ללא גאווה.
            אני בהחלט לא מתבסס על משחק אחד או שניים.
            מעבר להיבט הרציונלי ישנו היבט תחושתי.. ואני לא מרגיש שזה מדגדג למישהו שם

  12. מאז שהחלפתי תמונה הלייקרס לא מפסיקים להפסיד אז כיוון שכואב לי הלב על הקבוצה אני מחזיר את התמונה הקודמת…

      1. לשמחתי אם כבר להפסיד אז בדראפט כזה ..

        רק שפרינגלס לא ימכור לבאס SPEECH סטייל עגלות ים המלח כדי להשאיר את עצמו בקבוצה ואנחנו בדרך הנכונה..

  13. קובי דיבר עם יאנג אתמול אחרי המקרה.

    בתכלס יאנג היה ממש מטומטם, קפץ שם בהשתוללות על דראגיץ' בלי קשר לכלום.

    נכון זו עבירה קשה מהסוג שעשה ביינום בפלייאוף לבריאה, לן היה מורחק בלי קשר.

    יאנג גם דפק לי את הפנטאזי אחרי פתיחה קטלנית שלו אבל יותר מזה פשוט הרס לקבוצה. הוא הסקורר הכי טוב והכי אמין שלנו ודווקא ב-2 המשחקים האחרונים אנחנו מצליחים לשחק את הראן אנד גאן שדאנטוני חולם עליו בלילה.

    קנדל מארשל פשוט פורח ואני בטוח שדאנטוני ממש חווה אורגזמה שיש לנו PG צעיר שמסוגל להריץ את הראן אנד גאן.
    זה כמובן יפה לצפייה אבל לא פרקטי.

    1. אני מוכן לשים 200$ על סדרה כזאת אם תהיה, לא כזה מבין גדול בהימורים כדי לדעת איך עושים את זה כשזה 1 נגד כמה. אם זה יקרה נקבל עצות ממומי ואנשים שמבינים בזה.
      אבל רגע בן כמה אתה? יש לך חשבון בנק בכלל?

      1. לא הייתי שם בחיים דולר אחד דפוק במאני טיים על האוורד.
        גם אם יוסטון עולה לסדרה מול הפועל ירושלים במלחה.
        תזהר אפלטון, האוורד זה לא אחד להמר בעדו.

        1. תודה על האזהרה, ובאמת הייתי מרגיש יותר בנוח אם הווארד היה נשאר בלייקרס אבל עדיין. לסן אנטוניו אין איך לעצור את יוסטון.
          אין הרבה דברים שאני אומר בנחרצות- זה אחד מהם

  14. אפלטון, גם אם אתה מבסס את הנחרצות שלך על איזה הבנה במאצ'-אפ בין השחקנים, נראה לי שהיתרון בעמדת המאמן הוא נחרץ, שפופ ימצא את הדרך לנטרל את כל היתרונות שאתה רואה, ואתה תפסיד. כי עם כזה חוסן נפשי ובטחון וכשרון שיש לס"א, בכל העמדות החל מהמאמן, לא מספיק איזה ניתוח של מאצ' אפ אפילו שהוא הוכיח את עצמו בכמה משחקי ליגה.

  15. ההימור של אפלטון נופל בכל מצב כי הוא יוצא מנקודת הנחה שדוויט האוורד שלו ינצנץ במאץ' אפ.

    אני מוכן לשים את הכלייה הימנית שלי שדוויט האוורד יראה בסדרה מול הספרס בדיוק כמו שנראה הלילה(או כמו נגד דייוויס אתמול).

    ואז ענייני מאץ' אפ כאלה ואחרים בכלל לא מעניינים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט