סקירת משחקי יום חמישי הגדול מלונדון ועד אינדיאנה/ דור בלוך

אז לא היו לנו דרמות או משחקים גדולים ביום חמישי הגדול, אבל היו לנו שלוש הצהרות חד משמעיות. ברוקלין נסעה כל הדרך ללונדון כדי להצהיר שאחרי הפתיחה הקטסטרופלית היא שוב כאן כדי לתת פייט לכל קבוצה במזרח חוץ ממיאמי ואינדיאנה, ואם היא תסיים לבסוף במקום 5-8 היא תהיה הקבוצה שאף אחד לא ירצה לקבל בסיבוב הראשון. אינדיאנה הרגיעה את ההתלהבות של ניו יורק והזכירה מי כאן הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, ואוקלהומה נתנה ליוסטון שיעור שהיא לא תשכח במהרה, והניצחון המרשים הזה, ללא ווסטברוק הוא אמירה משמעותית של הת'אנדר לקראת הפלייאוף.

אטלנטה הוקס 110 – ברוקלין נטס 127

ככה נראה משחק באווירה ואינטנסיביות הגנתית של משחק אול סטאר, אבל ברמה של משחק אמצע טבלה.

ברוקלין נטס עם ניצחון שלישי משלושה משחקים בבירה האנגלית, נתנה משחק התקפי יעיל, מול האין הגנה של אטלנטה, וקהל בריטי מנומס אך חסר התלהבות משהו שעמד בניגוד כמעט קומי לקריין המתלהב באולם ה-O2 (היפה לכשעצמו).

חבל להתעכב על הסטטיסטיקות הקבוצתיות במשחק שבו ברוקלין שלטה בכל פרמטר למעט התקפות מעבר, יתרון 40-28 בריבאונד, ויתרון שיא של 33 לעומת אטלנטה שלא הובילה למן הדקה הראשונה מספרים את סיפור המשחק, ובמידה רבה גם את הסיפור של אטלנטה (מקום רביעי במזרח). הרבע הראשון עוד היה צמוד אבל אז אנדרסון הוביל את ברוקלין לריצת 8-0, ויתרון 9 שמשם רק צמח וצמח.

ללא אל הרפורד, ועם אנטיץ' שהוגבל בגלל פציעה בגב, ההוקס נראים רע מאוד בצבע, ואם שני ההפסדים הרצופים שלהם מלמדים על משהו, יתכן ונמצא את הקבוצות האלה מחליפות מקומות מהר מאוד. כרגע הפער בין השתיים עומד על 3.5 משחקים.

ג'ו ג'ונסון הוביל את ברוקלין מול קבוצתו לשעבר עם 29 נקודות, 25 מהן במחצית הראשונה, בלאטצ' שמהווה הפתעה נעימה לאורך רוב העונה הוסיף 20 מהספסל וגם פירס גארנט ואנדרסון סיימו במספרים כפולים.

ההוקס סבלו מיום חלש של פול מילסאפ, דבר שביעדרו של הרפורד הם לא יכולים להרשות לעצמם, מאק וסקוט היו דומיננטיים מהספסל עם 17 כל אחד, אבל בעיקר בג'ארבג' טיים וטיג תרם 16 משלו.

לא נסיים בלי פינת קייל קורבר, ששיחק קטסטרופה עם 1 מ-9 מהשדה, אבל מה איכפת לו את הוא רשם עוד שלשה והאריך את שיא השלשות הרצופות במשחק נוסף.

 

אינדיאנה פייסרס 117 – ניו יורק ניקס 89

63 נקודות של אינדיאנה ומשחק מצויין של לאנס סטיבנסון (שלפי התקשורת הישראלית היה מועמד להפועל ירושלים ב-2011, אני לא ממציא את זה) לא השאירו לניקס ברירה.

כמו במשחק של ברוקלין וההוקס, רבע ראשון צמוד, ורבע שני שגמר את המשחק, עם ריצת 11-1 של הפייסרס. בראשון אנתוני קלע 18 נקודות כדי להחזיק את הניקס בחיים, אבל ברגע שההגנה של הפייסרס התקשחה לניקס, שקלעו באחוז מחריד של 20% מהשלוש, לא הייתה תשובה לדומיננטיות ולאתלטיות של הפייסרס בצבע.

נתון מפתיע, בשבעת המשחקים האחרונים הפייסרס קלעו פחות מ-100 נקודות, כך שההתפוצצות הלילה מראה על ההגנה של הניקס לא פחות ממה שהיא מראה על ההתקפה של הפייסרס. סטיבנסון נתן מופע שהזכיר שהקמפיין להכנסתו לאולסטאר לא מתבסס רק על יכולות שיווק מוצלחות. פול ג'ורג' בא לעבוד עם 25 נקודות, והפייסרס קיבלו מספרים כפולים גם מסקולה וג'ריינג'ר מהספסל.

בניקס זה היה כרגיל המופע של כרמלו עם 28 אבל כל היתר פשוט לא היו שם, כשבלט בחלושתו מעל כולם טימי הארדוואי ג'וניור שזכה להייפ לא קטן לאחרונה, אבל סיים את הערב עם 2 מ-10 ו-0 מ-5 מהדהד מה-3.

הפייסרס יצאו כעת לשורה של משחקים מול קבוצות המערב, המסקרנים שבהם מול הקליפרס והווריורס, בעוד הניקס יתכוננו לדרבי ביום שני מייד לאחר שיפגשו את הקליפרס בעצמם.

יוסטון רוקטס 92 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 104

בלי ספק המשחק ההזוי של הערב, אם לא של העונה, כשיוסטון קולעת 73 נקודות במחצית הראשונה, ומחליטה שזה מספיק לה, כך שבמחצית השנייה היא מסתפקת ב-19. זה לא הספיק.

האמריקאים יבלו את הימים הקרובים בלשחק קצת עם המספרים, הם אוהבים את זה מאוד, אבל הנה כמה בשבילכם כבר עכשיו: ההבדל הכי גדול בין שתי מחציות, לראשונה קבוצה עוברת את ה-70 במחצית אחת ויורדת מ-20 בשניה.

למרות התקפה מחרידה במחצית השניה יוסטון עוד הייתה במשחק עד 6 דקות לסיום, אבל אז אוקלהומה לחצה על הדוושה קלעה בשלושה פוזישנים רצופים כולל שלשה גדולה של ג'קסון בתוך 2 דקות וגמרה את המשחק.

אני לא יודע האם הווארד אדיש, או שיוסטון לא מפעילה אותו נכון, אבל לא יכול להיות (לא יכול להיות, לא יכול להיות, לא יכול להיות) שאוקלהומה שהביג מאן שלה זה קנדריק פרקינס (4 נק' ו-8 ריבאונדים), קורעת את הרוקטס בנקודות בצבע. לא יכול להיות שבמשחק שברור שיש לו משמעות לקראת הפלייאוף הווארד קולע 11 נקודות ולוקח 8 ריבאונדים.

לא שחבריו היו טובים בהרבה במהלך הקריסה של הרוקטס במחצית השנייה, הארדן סיפק 16 בלבד באחוזים רעים (2 מ-8 מהשלוש) ופרסונס עם 14 בלבד. הרוקטס כרגיל לא קיבלו כלום מהספסל כשכספי שוב מסיים עם 0 גארסיה עם 3 לין מ-6. חריג לטובה היה מוטיניוס שקלע 15 (לא יכול להיות, לא יכול להיות, לא יכולה להיות, שמוטניוס משיג מספרים טובים יותר מהווארד ב-2/3 מהזמן, ואני מכיר את הסיפורים שהגבוה המחליף משחק מול המחליף של היריב, ובכל זאת, אתה פאקינג דווייט האורד, מאן אפ).

עסקים כרגיל עבור דוראנט שלא קלע באחוזים טובים מהשדה, אבל היה חד מאוד מהקו, סחט המון עבירות (גם הווארד וגם פארסונס סיימו עם 5), וסיים עם 36 נקודות. 23 של ג'קסון 6 אסיסטים ואיבוד אחד בלבד חיפו על משחק קליעה רע של 1 מ-7 מהשלוש לגארד. לאמב הוסיף 1 מ-6 בערב קליעה גרוע מ-3, אבל זה לא שינה, כי אוקלהומה הלכה פנימה והוציאה נקודות או עבירה מתי שרק רצתה, זה לא שבצד השני עמד האומן-שפעם-היה-ידוע-כסנטר- ההגנתי- הטוב-בליגה.

וזה מה שנכתב לפני המשחקים:

וואי וואי איזה שלושה משחקים מחכים לנו ביום חמישי הגדול השבוע.

סיקור המשחקים בפער של שבוע נותן פרספקטיבה מעניינת על הליגה. לפני שבועיים, כנראה שהיינו מסתכלים על הערב הזה בפיהוק. ברוקלין האיומה יוצאת לאטלנטה שנראת לא רע כדי לחטוף בראש, אינדיאנה הולכת לטייל שוב מול הניקס החלשים, ורק ההגעה של אוקלהומה ליוסטון יכולה הייתה באמת לרגש.

והנה אנחנו שבועיים מאוחר יותר, והניקס והנטס בתמונת הפלייאוף חזק, פציעה החלישה את אטלנטה ולפתע מדובר בשני משחקים מאוד רלבנטיים. תעקוב בעניין מיאמי שרואה את המקום הראשון במזרח הולך ומתרחק ממנה כשניצחון של אינדיאנה יפתח את הפער ל-4 משחקים כשאנחנו מתקרבים במהירות לכיוון נקודת האמצע של העונה.

אז הנה מה שמחכה לנו הלילה.

אטלנטה הוקס (18-20) – ברוקלין נטס (22-15):

איזה כיף, משחק בשעה הגיונית שעון ישראל (22:00), הודות למדיניות ה-NBA לקיים משחקים באירופה במהלך החודש, והזדמנות לבדוק האם השיפור של הנטס הוא בר קיימא.

ההוקס ממוקמים כרגע במקום ה-3 המחמיא והם אחת מ-4 הקבוצות היחידות במזרח עם מאזן חיובי. הכושר הטוב של ההוקס בא לידי ביטוי ב-2 נצחונות ב-3 המשחקים האחרונים, ו-10 נצחונות מתוך 12 משחקי הבית האחרונים שלהם. עם זאת אטלנטה סובלת מחוסר יציבות מסויימת, אותה אפשר לייחס גם לעייפות, כאשר היא ניצחה את אינדיאנה, ויוסטון אבל הפסידה לממפיס ביום ראשון.

שני אקס פקטורים ששווה לשים לב אליהם הלילה באטלנטה הם מייק סקוט שעולה מהספסל כדי לקלוע 14.8 ב-56% בשלושת המשחקים האחרונים, וקייל קורבר הבלתי נגמר שקולע ב-48% מה-3 וממשיך להגדיל את שיא המשחקים הרצופים בהם קלע שלשות שעומד כבר על 107 משחקים.

בנטס לעומת זאת, רצף 5 המשחקים הרצופים של הקבוצה נקטע באיבו ודווקא מול היריבה על מקום פוטנציאלי בפלייאוף, טורנטו רפטורס המשתפרת. אפשר לייחס את ההפסד לעייפות אחרי הניצחון בהארכה כפולה על מיאמי. הפקטור הזה לא יהווה תירוץ הערב אחרי שהנטס נחו 5 ימים מאז המשחק האחרון שלהם.

שתי הקבוצות נפגשו לפני 10 ימים במשחק אותו ניצחו הנטס הודות בין היתר לאחוזי קליעה גרועים של ההוקס ובמיוחד של מילסאפ וטיג שקלעו יחד ב-33% מהשדה.

אינדיאנה פייסרס (7-30) – ניו יורק ניקס (23-15):

הפייסרס ממשיכים להיראות נהדר ומשחקים בבית עם פול ג'ורג' שהתאושש ממשחק חלש של 8 נקודות באחוזים רעים מול וושינגטון ל31 נקודות מול סקרמנטו ביום שלישי. גם מאזן מופלא של 1-19 עד כה בבית ו-6 נצחונות ביתיים רצופים על הניקס, נותנים תחושה טובה להויזרס

בהגנה תתבסס אינדיאנה בין היתר על היבר בפנים שחוסם 2.6 למשחק, והיא תצטרך אותו מול טייסון צ'נדלר שחוזר מפציעה וצפוי להיות פקטור הלילה.

הניקס לעומת זאת יצטרכו להתבסס כמו תמיד על כרמלו אנתוני שקלע 28.5 נקודות בסידרת הפלייאוף בין השתיים בשנה שעברה, ו-26.2 נקודות למשחק בליגה העונה, כמו גם לא פחות מ-9 ריבאונדים למשחק. הנייקס יחסרו הלילה את פריג'יוני ומטה שלום עולמי הפצועים.

הניקס יכולים להתעודד מכך שהם לא הפסידו סידרת ליגה סידרה בין השתיים ב-6 העונות האחרונות

במשחק הקודם בין השתיים היו אלה הפייסרס שיצאו עם ידם על העליונה, ג'ורג' עם 35, 21 מתוכן ברבע הרביעי ובהארכה הוביל את הפייסרס, ואף אחד לא יתלונן כאן אם נקבל משחק באותה רמה בין השתיים גם הלילה.

בנימה אישית מדובר באחת מהיריבויות המודרניות החביבות עליי, ואיש באינדיאנה או בניו יורק לא שוכח את הסדרות הבלתי נשכחות של שנות ה-90 עם רג'י מילר והשלשות של הדקה האחרונה מצד אחד והשלשה ועבירה של לארי ג'ונסון מצד שני.

יוסטון רוקטס (14-26) – אוקלהומה סיטי (10-28):

עם כל החיבה ליריבות בין הפייסרס לניקס זה המשחק המרכזי של הלילה, ולא מסיבות פרובנציאליות.

אנחנו מדברים כאן על משחק בין המדורגת שלישית למדורגת חמישית במערב מה שבקונסטלציה מסויימת יכול להפוך למשחק סיבוב ראשון או אפילו שני (אם פורטלנד תקרוס בחצי השני של העונה או בפלייאוף). אני מת על המערב השנה, הכל יכול לקרות.

עומרי כספי חוזר ממשחק בלהות בניצחון הקשה על הפלקינס הלילה, שבו קיבל רק 7 דקות וקלע 0 נקודות, חריג בעונה טובה של כספי שקולע 8.5 נקודות למשחק ולוקח 4 ריבאונדים עד כה העונה. צריך לראות את המשחקים האלה בפרספקטיבה של קבוצה שכמעט ולא משתפת את הספסל שלה, כספי הוא השחקן שתורם מקום 2 בנקודות ובריבאונדים (!!)  ברוקטס.

הרוקטס ימשיכו ללכת לטריו שלהם ויבנו על הארדן, הווארד ופרסונס לתת את הנקודות ולהוביל לניצחון ביתי חשוב. הרוקטס יצטרכו גם להסתדר בלי אשיק ובברלי הפצועים. יוסטון עלתה למאזן של 2-7 כאשר כל החמישייה שלה קולעת מעל 10 נקודות מה שמדגיש את התלות שלה בשחקנים הפותחים.

באוקלהומה זה יהיה כמובן המופע של דוראנט כרגיל, והסופרסטאר מצליח לסחוב את הקבוצה שלו ללא ווסטברוק למקום שלישי במערב בשלב הזה. הת'אנדר נהנו מלילה חופשי אחרי ההפסד במשחק צמוד מול ממפיס, במשחק של ריצות בו 37 נקודות של דוראנט לא הספיקו.

הת'אנדר מגלים בשנים האחרונות חוסן מנטאלי כשהמאזן שלהם לאחר הפסד הוא 10-38 בשלוש העונות האחרונות במשחקים לאחר הפסד. עם כל הדיבורים על טרייד של איבקה, אחת הסיבות לכך שהת'אנדר שומרים אותו היא השיפור ההגנתי של הקבוצה שנזקף במידה רבה לזכותו ולזכות הנוכחות שלו בצבע. אוקלהומה ממוקמת במקום השני בקבוצות שכופות את אחוז הקליעות הנמוך ביותר.

עם זאת הברומטר של הקבוצה הוא הריבאונד, אוקלהומה מובילה את הליגה בפרמטר הזה, והמאזן שלה הוא 4-23 כאשר היא מנצחת את היריבה בקרב הקרשים.

במשחק הקודם בין השתיים אוקלהומה פירקה את יוסטון, עם ניצחון ב-30 הפרש כשקווין דוראנט מוביל את הת'אנדר עם 33 ולאמב מוסיף 22. כספי היה במשחק טוב עם 15, אבל אוקלהומה קלעה באחוזים פנטסטיים ולא השאירה לרוקטס שום סיכוי.

לפוסט הזה יש 162 תגובות

  1. לאוקלהומה יש 2 משחקים קשים:היום מול יוסטון ומחר מול גולדן סטייט
    חייבים לתת את הכל במשחקים האלה אם שומטים אותם יתרון ביתיות בפלייאוף הולך ומתרחק..

  2. מה שקורה במערב השנה פשוט מטורף. ליגה של 82 משחקים וכל משחק קובע. תארו לכם איזה קרבות היו אם היו 60 משחקים.
    לגבי יוסטון אוקלהומה היום, למרות שאוקלהומה בירידה (מובנת) ליוסטון אין מצ' אפ טוב מולה ותכנית המשחק של אוקלהומה פשוט מתאימה מול יוסטון. ד"א זו אחת היריבויות החזקות של השנים הקרובות במערב עם העזיבה של הארדן, המפגשים בפלייאוף והפציעה של ווסטברוק.
    בשביל שיוסטון תנצח היא חייבת שהארדן יתקזז עם דוראנט.
    יהיה אש!

  3. ליוסטון יש כוח ליד הארדן מה שלדוראנט ממש אין כרגע.

    יש לה את פארסונס שהוא מצוין ונותן לך תמיד שקט כשיש לך אותו על ידך.

    יש להם את טרנס ג'ונס שנותן שבועיים אחרונים פסיכייים ממש, אפשר להגיד שמשחק ברמה של 150 אחוז מיכולתו בשבועיים האלה.
    ויש את האוורד שצריך לתת את המנה הקבועה גם אם לא ינצח את המשחק.
    זה צריך להספיק גם מול 45 נקודות של דוראנט ועם כל הכבוד לקנאה שזה יעורר אצל לברון.

    אלה ההזדמנויות שיוסטון צריכה לנצל, קבוצה טובה ממנה שמגיעה פצועה וחבולה אם היא לא תדע לקחת משחקים כאלה היא לא תתרומם וממקום 6-7 עם האוורד בפלייאוף היא לא תשיג כלום.

    1. הלוואי. אבל אוקלהומה יודעת לעצור את הריצה של יוסטון ולהאט את המשחק. יש להם הגנת פרימטר טובה וגבוהים שיכולים לתת גוף ולהרחיק את הווארד מהמקום שהוא אוהב. יוסטון בצד השני של בק טו בק עם עוד משחק של 40 דקות משחקני החמישייה (מלבד הווארד שהיה אתמול בבעיית עבירות).
      בקיצור הלוואי שיוסטון ינצחו, זו באמת תהיה הצהרה שהם רציניים השנה.
      אגב למרות שאני באמת חושב שהם משחקים מגעיל והשנה אין לזה תירוץ הם כבר 6 מ-7 המשחקים האחרונים אז אולי מותר להיות חצי אופטימיים

      1. יוסטון בהרכבה הנוכחי רצים לשום מקום, קצת מזכירים את הקליפרס של השנים האחרונות ( מרגישים כמו שקר כלשהו ) טרייד חכם על אסיק יוכל לשנות את התמונה.
        הווארד והארדן משום מה לא נראה לי צוות כזה מנצח.

    1. מומי היום מוזמן לערב גבינות ויין , או במילים אחרות יש למומי דייט אש עם בחורה מודל 68 גרושה +1 + פודל , ללקק את האצבעות , רכב אספנות ממש
      יש איזה טיפ לדייט ? הגברת עם תואר בתעשייה ומינהול , עובדת היי טק , חזרה מכנס בחו"ל , נפלה בקסם של מומי כמו אפרסמון מהעץ .

        1. מומי לא יוצא מהבית , אם אין סיכוי לדאבל טריפל
          מומי ויתר על ערב פוקר וקנה בקבוק קאווה + זיתים + גבינות איטלקיות פיקורנו , פרמז'ן
          מומי שועל ותיק , משאבת ריבאונדים עם יד רכה ולשון חלקלקה

      1. מומי, דבר ראשון תרעיל את הפודל. נשים שרוצות לשחק אותה "קשה להשיג אותי; טייק יור טיים", תמיד נותנול לפודל להפריע. תמיד אחרי הבסיס ההראשון בדרך לבסיס השני הן מכניסות מאת הפודל לחדר, וזה סוף הסיפור.
        שמע לבעל נסיון!

  4. סיום רבע שני מכבי התעוררה קצת אבל הליטאים גם יאבקונס קובר את מכבי בצבע היתרון 8 לקובנה זה נראה רע

  5. רבע רביעי ענק של אוחין ושל מכבי ניצחון יוקרתי על האקס(שארס על הספסל) ובעיקר הרבה אופי קובנה 78 מכבי 87 פשוט מדהים הרצף של הניצחונות כבר על 13

    1. גם רייס ודווין סמית ! איזה שחקן סמית הזה ממש גאון הגנה ושחקן התקפה יעיל .לדעתי מכבי לא משתמשת בו נכון ובכל זאת מוציא מספרים נהדרים.

  6. אולי מישהו ירים את הכפפה ויכתוב טור שבועי על המשחקים של מכבי באירופה? בטוח יש פה אנשים שיש להם דברים יותר חכמים מהטורים של צביקה שרף

  7. וואו ממש לא כוחות, מעניין מאוד מה קורה עם הנטס אם כבר מאמרים צריך לכתוב על איך הקבוצה הפכה את הכיוון בצורה כל כך משמעותית בזמן שהיא עדיין סובלת מפציעות

  8. הנטס אליפות.זה היה הניחוש שלי למאיר אריאל בפגרה.
    עכשיו הם עושים קולות של חיבור,נקווה שבפלייאוף הנעילה
    תהיה הרמטית.

    1. בהעדר רעיון יותר טוב, ולאור השעה, הייתי מציע פורצי הדרך. (כובשי\מפני הנתיב נשמע אפילו רע יותר. כדאי שאפסיק כאן)

    2. וויקי יודעת הכל

      http://en.wikipedia.org/wiki/Trail_blazing
      ==============================
      Trail blazing, or trailblazing, way marking in Britain, is the practice of marking paths in outdoor recreational areas with blazes, markings that follow each other at certain — though not necessarily exactly defined — distances and mark the direction of the trail. In older times, a tree could be blazed by hatchet chops, while today other methods have become more common, with environmental and aesthetic concerns sometimes playing a part in the choice of blazing method.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Portland_Trail_Blazers
      ====================================
      Two weeks later, on February 24, team management held a contest to select the team's name and received more than 10,000 entries. The most popular choice was "Pioneers," but that name was excluded from consideration as it was already used by sports teams at Portland's Lewis and Clark College. The name "Trail Blazers" received 172 entries, and was ultimately selected by the judging panel, being revealed on March 13 in the halftime of a SuperSonics game at the Memorial Coliseum. Derived from the trail blazing activity by explorers making paths through forests, Glickman considered a name that could “reflect both the ruggedness of the Pacific Northwest and the start of a major league era in our state.” Despite initial mixed response, the Trail Blazers name, often shortened to just "Blazers", became popular in Oregon

      1. עוגן הגנתי זה לא בהכרח המגן הכי טוב אלא זה שמנהל את ההגנה, וטייסון צ׳נדלר הוא זה שעושה את זה בניקס גם אם ההגנה האישית שלו לא כמו פעם

        1. הוא לא מנהל כלום, זה שהוא עושה פרצופים, צועק ומתעצבן לא הופך אותו למנהל.

          ההגנה יותר טובה עם קניון מרטין מאשר איתו.

          1. תראה אפלטון אני אפילו לא צריך להסביר לך יותר מדי,

            אתה שם לב כמה נקודות אינדיאנה קולעה בקלות בצבע בינתיים??

            תוסיף גם עוד איזה 2-3 החטאות ליי אפ קלות בתחילת המשחק, יותר מ-50 אחוז מהנקודות הגיעו מהצבע.

            צ'נדלר זורק זין רציני ומי שעקב אחרי הניקס שנה שעברה שם לב לזה ובגדול.

          2. ועכשיו ראית מה זה עזרה אמיתית להגנה בצבע, גם כשיש חילוף יש תמיד את השחקן שבא מאחורה לחסימה- זו אינדיאנה, ההגנה הטובה בליגה.

  9. אגב היו ב-4 וחצי שעון כוכב יאיר יש משחק חשוב מאוד לUCLA.

    הם נכנסו שוב לדירוג בתחילת השבוע והם פוגשי את קולורדו שמדורגת גם כן.
    נצחון והם קופצים עוד למעלה.

    המרוויחה הגדולה ביותר השבוע הזה יכולה להיות קנזס, היות והיה לה את הלוח משחקים הקשה ביותר עד עכשיו ובגלל שהמון קבוצות שמדורגות לפניה מפסידות בזמן שהיא מנצחמת, אם היא מנצחת ביום שבת את OKC סטייט היא עולה איזה 9-8 מקומות בדירוג ומהבדיחה של העונה כבר אף אחד לא יצחק עליה יותר.

    1. מי צוחק על קנזס? צחקו בתחילה על וויגינס, אבל גם עליו כבר לא צוחקים. מחר אני שם אותו כבחירת דרקאפט מס' 3

      1. מנחם תשלח לי את המאה דולר על ההתערבות , אתה כבר מכיר את הכתובת. ותלך להודות שריחמתי עליך ולא התערבתי על 1000

  10. שורקים כי הוא לא יודע להגן.
    סקולה יכול לטייל עד לסל ואמארה פשוט מתעצל עליו. ההגנה שלו היא חור.
    מצד שני איזה יופי של גאמפ שוט.

          1. הייתי בסין בתקופה של יאו מינג, היו משדרים כל משחק של הרוקטס ובפרסומות היו מנסים לשכנע את הסינים שזה לא בסדר לירוק בכל מקום. ניסו לתרבת אותם לפני האולימפיאדה. מעניין אם זה עבד

          2. כנראה שלא פרסמו את הפרסומות בשנזן
            כל קשר בין הסינים לתרבות מיקרי בהחלט
            יוסטון עדיין מאוד פופלרית בסין , אחרי הלייקרס 🙂

          3. גם בשנג'ן? הייתי חושב שהקרבה להונג קונג תכניס להם קצת תרבות בריטית. יוסטון לפני הלייקרס בסין חבוב 🙂

  11. אני לא זוכר כבר הרבה מאוד זמן את היברט כל כך משוחרר ופרודוקטיבי בהתקפה בחצי ראשון.

    יש לי אותו בפנטאזי ככה שאני עוקב אחריו יותר מדי טוב, בקלות היה יכול לסיים את החצי עם 14 נק' עם האין הגנה בצבע של הניקס.

    הליגה חייבת לבדוק איזה סמים מזריקים לסטיבנסון הזה.

    משחקן הגנה מצוין אבל די בינוני בהתקפה הוא הפך לאולסטאר של ממש. משפיע על המשחק בכל התחומים, סקורר טוב מאוד ויעיל.

    זה משהו שמזריקים לסוסים אני בטוח בזה.

    1. בדוק הוא התחיל לקחת ריטלין, בNBA לא בודקים את זה. תמיד היה לו כוח מתפרץ אבל השנה הוא מרוכז וכמעט לא עושה שטויות

  12. כשלמנחם אין משהו רציני להגיד על הקבוצות שלו שמקבלות בראש הוא תמיד יגיד שהקבוצה השנייה זוכה לשיפוט ביתי.

    זה כבר 6 שנים ככה בערך.

    אם יש קבוצה שהיא כל כך סובלת מחוסר שיפוט ביתי לאורך כמה עונות כבר זו אינדיאנה.

  13. אינדיאנה היא הקבוצה הכי מושלמת שאני ראיתי בשנים האחרונות. אלא אם-כן גרג אודן חוזר להיות שחקן של 20+ נק' ו-14 + ריב' (מה שאני לא מאמין שהוא יחזור להיות) – למיאמי אין סכוי קטן שבקטנים נגדם (שלא לדבר על נמושות המערב)

      1. חשבתי שהניקס אמורים לנצח את אינדיאנה, ואחר כך את מיאמי. מה קרה לך פתאום?
        ואיך החמצת את הרבע הראשון של כרמלו!

  14. לא עזבו והתגובה שלו הייתה טיפשית לחלוטין.

    הוא נכנס טוב מאודלמשק ואז יצא על הרבע האשוןוהליגה הרחיקה אותו לעוד משחק.

  15. הפייסרס הורגים את הניקס בהגנה (במיוחד ג'ורג' על כרמלו) והזיברות נותנים להם. הראו הכל עכשיו בסלו-מושיון.
    ממש שוד!

  16. שטויות במיץ, לא הייתה שריקה אחת בעייתית. הם עושים עבודה טובה על הניקס ודווקא מלו במשחק טוב, הם הורגים את כל האחרים.

    הניקס לא בליגה של אינדיאנה לא מבין למה אתה כל כך מתפלא.

    הריצה של הניקס לאחרונה מרשימה אבל מי שלא נסחף ידע לא לצפות פה לניצחון של הניקס.

  17. שיתן לכל המחליפים לשחק ולחמישה לנוח. זה לא המשחקים שהם יכולים לנצח, זה גדול עליהם.
    מנחם – ניו יורק זה לא גרינוויל, יש פה חיים מלבד לראות כדורסל כל יום

  18. אין הוא לא אמיתי הסטיבנסון הזה.

    זה כמו הסם הזה שמזריקים לסוס לפני תקופת ההרבעה. זה רק הופך אותו לחרמן יותר.

  19. מנחם אינדיאנה נותנת פה משחק כמעט מושלם אבל זה לא באמת משקף אותם. הם המועמדים הראשיים לאליפות אבל הם עדיין בבעייה כשלוחצים את הובלת הכדור שלהם ועושים להם מלכודות בהגנה. יש רבעים שלמים שהם פשוט נתקעים ולא מתחבר כלום. בוא נגיד שמיאמי- אינדיאנה בגמר המזרח יכול ללכת לכל כיוון

      1. יתרון ביתיות לא אומר כלום. בסדרה ביניהם כל קבוצה ניצחה בחוץ. מיאמי יוכלו לנצח אותם אם ווייד יהיה טוב ויהיו להם כמה גופות להרביץ בצבע

          1. אין מה להצטער אני אשמח אם זה יקרה. אלא אם כן כולם יאהדו פה את אינדיאנה ואז אני אהיה חייב לאהוד את מיאמי מתוך פרינציפ

  20. לדעתי גם התאנדר יתעללו כך ברוקטס עם ווסטברוק המתקאבק והאמת שגם בלעדיו 20 הפרש לתאנדר חתכתי לישון

  21. יוסטון חייבת לנצח את המשחק הזה, אמרתי כבר לפני שהתחיל, זו הזדמנות שלה לגנוב ניצחון יוקרתי על קבוצה פצועה וחבולה.

    1. מה פצועה וחבולה, ליוסטון חסרים בברלי, אסיק וגרג סמית. לא נעים לאף אחד להודות אבל יוסטון משחקים יותר טוב בלי הווארד על המגרש. די- מו סוף סוף מקבל דקות ויוסטון מתחילה לרוץ

      1. היא פצועה וחבולה כי ווסטברוק ודוראנט זו כל הקבוצה,

        אחד מהם לא משחק אז היא פצועה, חבולה ופחות טובה מיוסטון.

    1. מסכים וכבר אמרתי שכרגע יוסטון משחקים הכי מגעיל מבין קבוצות הפלייאוף. אבל בזכות הארדן עדיין מנצחים

  22. כתבתי שיוסטון מנצחת כשיוסטון פיגרה ב-5.
    בכל המערב אין אף קבוצה שתצליח לדגדג אפילו את אינדיאנה. או את מיאמי

  23. מנחם , אמרו לך פעם שאתה כותב בקצב יותר מהיר מהמציאות עצמה? זה מדהים!! איך את יכול לכתוב ארבע פוסטים ביום?
    אתה ממש דמות שבורחס היה עושה עליה סיפור. אתה כמו המפה שהיתה כל כך מפורטת עד שהייתה בגודל האמיתי של השטח אותו תיארה, ככה אתה, כותב על החיים בקצב כזה מהיר שהמציאות עצמה היא מה שאתה כותב.

  24. ניהול משחק רשלני מבחינת חלוקת דק' של מקהייל.

    בחיי שאם יוסטון מפסידה את המשחק הזה אחרי שהיה בידיים שלה ביתרון בטוח…

  25. זה צעדים וזה מקובל אצל כוכבי נבא.
    לברון למשל, למד את הטכניקה שלו מגונתן אדוארדס. הוא רק הוסיף עוד צעד למשולשת כדי שיהיה ריבוע

    1. שוב אני אומר- מול כל קבוצה יוסטון יכולה להפסיד. גם מול פילדלפיה. מול סן אנטוניו הם לא יפסידו. אין דבר שאני יותר בטוח בו מזה.

  26. תודה ידידי שהקפה של הבוקר מחדד אותי
    תניח שאתה, נגיד, לא סובל את יוסטוו.
    איך היית נהנה אז מהפנינים שלי…

    1. אני מבין שלא ראית את המשחק שלכם מול אינדיאנה. אני אהיה עצוב לדקה הקרובה ואז אלך לישון ואקום לשמש פלורידיאנית חמימה ואצא להפליג. אתה גם אוהד ניקס וגם תקוע בערד כל היום. אני ניצחתי

      1. טו שה…
        את ערד אני לא מחליף בעד שום הון או מדינה פדרלית שורצת ישישים, ובושות של הניקס אני אוכל כבר שלושים שנה. חוסנתי.
        אני מקבל תבוסה שלנו כמו בכי של מטופל. אמפטיה כלפי חוץ ובראש חושב על הא ודא

  27. זהו, סאלאם עליקום,

    כל הכבוד לדוראנט מוכיח איזה שחקן ענק הוא!!
    נתן המון חופש לשחקנים לידו ואת המנה הקבועה שלו הוא הביא.

    יוסטון בעטה בדלי במשחק זה שהיא הייתה חייבת לנצח.

  28. אוק' לקחה את הניצחון , אבל תשמע דובי לא הפסקתי לצחוק, באמת שאני נהנה מהפנינים שלך הרגת אותי בהברקה הראשונה !

  29. יוסטון שברה שיא שלילי של הפרש נקודות בין מחציות במשחק
    19 נקודות בחצי במשחק בית זה עלוב
    יוסטון כנראה סובלת ממאניה דיפרסיה חמורה .
    אפלטון תפנים , קבוצה של הווארד לא תיקח אליפות לעולם.

    1. רק מסומם יחשוב שהם יקחו, איפה הימים שהוא טען שהם יעברו את פורטלנד בסיבוב ראשון, בקתב הזה הם יהו מול פורטלנד/קליפרס בלי ביתיות, מי שם עליהם את הכסף???

  30. כמו שחשבתי שיהיה רק שבמקום 20 הפרש 12 מסכים עם חלק ממכם שיש למקהייל ניהול משחק רע לחלוטין כי באמת הפעם זה היה בהישג יד

  31. התעוררתי כרגיל כמו שייך ערבי ב-8:20 (אני ישן כמו תינוק. אין לי בעייה בעולם מלבד מיאמי היט הדפוקים). הזקנה הביאה לי כרגיל קפה למיטה, ואז להנאתי אני שוכה עם הקפה ופותח ספוטסנטר ו…רואה שיוסטון קלעה 19 ב-ח-צ-י השני.
    בלי לדעת מה קרה ידעתי מיד שני דברים: על בטוח מקהייל והאוארד שניהם שווים לתחת.

    1. מנחם אתה הולך להסביר לנו איך לשחק עם הווארד או שנמשיך להכניס כדורים לצבע בחשק של ילד שמכריחים אותו לנשק את הסבתא רבא המזוקנת שלו?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט