דיון הופס ליום ה' PM: על איזה קבוצה היית שם היום 1,000 ש"ח, ואם אתה מסוגל, הוסיף למה / מנחם לס ועמיחי קטן

SOMEBODY ELSE???

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. יש מצב שסם קאסל יהיה המאמן הבא של הסלטיקס?
    יש דברים בגו?
    אני לא אוהב להמר, אף פעם לא הימרתי וחבר מהעבר כמעט איבד את הבית ואת המשפחה בגלל הימורים בקזינו ביריחו לפני מעל ל 20 שנה כשהוא עדיין היה באופוריית ה"שלום".
    אבל אם הייתי מהמר, סביר שהייתי שם כסף על ברוקלין. יש שם 3 טבעות ו 3 שחקנים שהם 2 טופ 5 ואחד טופ 15.
    אם כולם בריאים, הם בלתי מנוצחים, למעט ניצחון אחד של הסלטיקס….
    אם קיירי יחזור לשחק אני מניח שהייתי מהמר עליהם.

  2. ברוקלין פייבוריטית ברורה במידה דוראנט לא נפצע ובמידה שאחד מהשניים הנותרים יוכל לתרום משהו במשחק נתון.
    אם כל השלישיה תחזור באופן מלא לא יעצרו אותם.
    כל שאר הקבוצות לא בשלות לאליפות אם זאת פיניקס או יוטה או אטלנטה.
    פול ג'ורג' לא יכול לסחוב את הקליפרס על הגב שלו למרות שיש שם סגל עמוק…קוואי היה האיש ואיננו עוד.
    מילווקי קבוצה טיפשה , משהו לא עובד שם במשחק על חצי מגרש…אין תרגילים רק בידודים .קבוצה לא מאומנת טוב.

  3. פניקס הכי בריאה וחזקה. יש לה יריבה פצועה ועייפה בגמר המערב, ואז יריבה נחותה (לא ברוקלין) או פצועה (ברוקלין. אלא אם כן יקרו שם ניסים) בגמר.

  4. שמתי פיניקס, יש הרגשה שהאלופה תישאר זו שתעמוד אחרונה. אני מקווה ולא רוצה לפתוח פה לשטן שפיניקס היא זו שתעמוד אחרונה, פשוט כל היתר סובלות מפציעות או מקיפאון כרוני בביצים.

  5. ברוקלין סגל מלא זה שלה מול כל אחת.
    ברוקלין עם הארדן ודוראנט שקולה לפיניקס.
    ברוקלין עם דוראנט בלבד תפסיד לפיניקס.

  6. בנקודת הזמן העכשוית ברוקלין חזקה מכולן, אבל, אין סיכוי שדוראנט והארדן מגיעים לסידרה הבאה כששניהם בריאים וקירי כבר מושבת. פילדלפיה ומילווקי מנוהלות על ידי מאמנים חלשים אבל הבקס בריאים. אטלנטה גידלו תחת גדול אבל תכלס הם שיחקו מול קבוצה מוגבלת אחת (ניו יורק) ומול קבוצה שגם פצועה וגם מאמן חלש. בקיצור הנבואה ניתנה לשוטים. לפניקס היה סיכוי מצוין עד שהתברר לזה לא לכריס פול יש מזל רע. הוא פשוט לא שומר על הבריאות שלו. הקליפרס גילו שבעצם הם שחקנים טובים גם בלי קוואי ויוטה תמיד השכילו להכשל. אז, תופים, הקליפרס.

  7. משהו לא טוב עובר על הנ.ב.א.
    לא יכול לשים את האצבע מה זה.
    לא הייתי שם כסף על אף אחת במצב הנוכחי, ולא מעשיר קופה של נוכלים.

  8. בחרתי ברוקלין כי דוראנט הוא השחקן הכי טוב בפער מכל הקבוצות שנשארו, ועם קצת עזרה מהארדן או קיירי אני מאמין שהוא יכול לקחת אותם עד הסוף.
    מילווקי ופילדלפיה זה שערוריה של אימון. יוטה לדעתי ירעדו הביצים ומיטשל אני לא רואה מסיים את הפלייאוף בריא. אטלנטה מפתיעה, אבל אין שם מספיק ניסיון פלייאוף לדעתי בשביל ללכת עד הסוף. קליפרס – פול ג'ורג' לבד זה לא מספיק. פיניקס מבחינתי הבאה בתור בסיכויים, אבל כריס פול חייב להפסיק עם הנאחס האינסופי הזה.
    חייב להגיד שהעונה הזו, למרות שיש כאילו תחרות והכל פתוח, היא אחת המבאסות שאני זוכר. ממש הרגשה שמי שתגיע לקו הסיום היא לא הקבוצה הכי טובה אלא זו שאיכשהו עומדת על הרגליים. מבחינתי רק זכייה של אטלנטה או פיניקס, תהיה איכשהו מעניינת.

  9. בס"ד
    שלום עליכם.
    אי אפשר למרב כח כמעט כל יום יש איזה פצוע או מושבת חדש.
    להמר שפול ודןראנט יסיממו את העונה בריאים, זה הימור לא קטן.

  10. הימרתי על הסאנס, בשביל הספורט, אבל צודקים פה כולם. עד כה, ומתגנב החשש שזה ימשיך, הפציעות דומיננטיות יותר מכל תצוגה של קבוצה או שחקן ספציפיים. אם היו עונות ש'קיבלו' כוכבית עקב פציעה של כוכב או שניים, העונה הזו הופכת פשוט אקראית

  11. האמת, שגם עם קוואי לא חוזר, יש לקליפרס עומק, ופול ג'ורג' מקבל פה הזדמנות חייו להיות כוכב מוביל לאליפות בסגל ממש טוב ומתאים, ובטוח הוא ינסה הכי טוב שהוא יכול לנצל את זה.
    פיניקס- הזדמנות מדהימה לבוקר. פה נראה את האופי שלו. החסרון של פול יורגש, אבל התעלות של בוקר ושל פיין, בהחלט יכולה להביא להם את האליפות, ושניהם שחקנים שכבר הראו שהם יכולים לעשות זאת.
    מצד שני, עם מידלטון ממשיך לתת הצגות כאלו ביציבות, אז זה די משלים את התמונה בשביל מילווקי.
    ברוקלין בעיקר תלויים לדעתי בהארדן. במשחק הלילה הוא היה קליני ביעילותו, וכמו שהסביר לנו מנחם, גם בנצחון יומיים קודם, למרות שלא פגע, הוא היה סופר משמעותי בניהול המשחק. הבעיה של ברוקלין, שגרין וגירפין והאריס לא מספיק נקודות ביציבות מספקת. אז יכול להיות בהארדן וKD לבד זה מספיק, זה בהחלט יכול להיות, אבל קצת יותר יצבות מהצוות המסייע – וזה שלהם.
    אב ולגבי ג'אז – עם קונולי לא חוזר, לא רואה אותם עוברים את קליפרס, וגם עם יעברו אותם, לא יעברו את פיניקיס גם ללא פול. עם הוא חוזר ונותן הצגות כמו בסדרה הראשונה – האליפות שלהם.
    אה בכל מקרה, לא מאמין ביכולת של 76/אטלנטה – לנצח את גמר המזרח, לא משנה מול מי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט