שני משחקי 5 מפתיעים – סיקור משחקי הפלייאוף של רביעי / רועי שושן

שני משחקי 5 היו לנו הלילה, ושניהם הגיעו למצב שונה מאוד מהצפוי לפני המשחק (במקרה של הקליפרס ללא קוואי) או תוך כדי המשחק (כשפילדלפיה הובילו ב-26 ברבע השני והשלישי). עם זאת, אטלנטה השיגו ניצחון מפתיע עם רבע אחרון עצום של 19-40, ואילו יוטה הסתבכו ברבע השלישי נגד הקליפרס ומצאו את עצמם פתאום בפיגור דו-ספרתי, אותו הם רק הצליחו לצמצם עד לסיום.

פילדלפיה סבנטי סיקסרס – אטלנטה הוקס 109-106 (2-3 לאטלנטה בסדרה):

קורקמאז פתח את המשחק בשלשה, בוגדנוביץ' הגיב ב-2, אבל האריס ואמביד סיפקו עוד סלים לפני שטריי יאנג צימק ל-3. אמביד הלך לצבע ושם עוד סל, אבל שוב יאנג הגיב בסל ואחריו גם קורקמאז מצא את הסל בפעם השנייה היום. יאנג שם עוד 3 מהקו, אבל 2 של אמביד ושלשה של קרי קבעו יתרון שיא של 7 בשלב מוקדם, אם כי קולינס הגיב ב-2, לפני שאמביד העלה את עצמו ל-8 נקודות ואת הסיקסרס ל-11-18, מה שהוביל לפסק הזמן הראשון של המשחק.

קולינס חזר עם סל, אבל סת' קרי מצא את עצמו לשלשה מדויקת נוספת. קולינס דייק פעם אחת מהקו, אמביד שם עוד 2 סלים והגיע ל-6/6 מהשדה וקורקמאז דייק 1 מהקו, וההפרש כבר דו-ספרתי, אם כי קולינס, האיש המרכזי של אטלנטה עד כה, צימק עם עוד 2. הפעם תור דוק ריברס לקחת פסק זמן.

שלשה של גלינארי צמצמה ל-7, אבל אמביד מיד הגיב באחת משלו והוסיף עוד 2 בפוסט. גם ג'ורג' היל הראה שהוא יודע לעשות פוסט-אפ, בעיקר כשמי ששומר עליו הוא טריי יאנג, והוסיף 2, אך הפעם יאנג הגיב עם 2 משלו מהעונשין. ת'ייבל עלה מהספסל לשלשה מדויקת ואסיסט לסימונס, ועבירה טכנית של אמביד שלחה אותו לספסל עם 17 אישיות ב-100% מהשדה כשההפרש עומד על 17. גלינארי הצליח טיפה לצמצם וזה 24-38 בסיום הרבע הראשון.

2 דקות לקחו עד לסל שפתח את הרבע השני, וזו הייתה שלשה של גלינארי, אבל האריס הגיב ב-2. גלינארי וקולינס דייקו אחד מהקו כל אחד, אבל פילי הלכו על שלשות של מילטון ות'ייבל והקפיצו את היתרון שוב ל-17 לפני שאמביד ראה שנגמר הרבע הראשון אז מותר להחטיא, אם כי הוא תיקן עם 2/2 מהקו במהלך שאחרי.

שלשה של סת' וכדור מדויק בהפתעה של סימונס מהקו הקפיצו את ההפרש כבר ל-21, וטריי יאנג ניסה לצמק, אבל אמביד וסימונס הגדילו את ההפרש עוד טיפה כשגם סת' קרי הצטרף וסימונס העמיד אותו על שיא של 26 לפני שיאנג וקולינס קבעו 40-62 במחצית.

טריי יאנג פתח את המחצית השנייה עם 4 נקודות, אבל קרי ואמביד הגיבו בשלשות וקורקמאז החזיר את יתרון השיא של 26. שלשות של קולינס ויאנג הורידו ל-20, אבל סת' היה במקום להגיב עם 3 שלשות רצופות, כשבין לבין בוגדנוביץ' ולו וויליאמס מדייקים ל-2. הקבוצות שמרו פחות או יותר על סטטוס קוו בהמשך עד סוף הרבע, כשההוקס הצליחו להגיע יותר לקו העונשין וזה סייע בידם לצמק קצת ולקבוע את יתרון פילי על 69-87 בסיום הרבע השלישי.

הספסל של אטלנטה פתח את הרבע בריצת 0-7 שצמצמה ל-11 בלבד, הכי נמוך מאז תחילת הרבע השני, ובזמן שאמביד וסת' קרי עשו הכל בשביל פילי, והם היו היחידים לקלוע, ההוקס הצליחו לצמק עוד טיפה ושלשה של קולינס הורידה את ההפרש ל-8 בלבד, 5 דקות לסיום. קרי וסימונס מצד אחד ויאנג מהצד השני שמרו על הסטטוס קוו לפני שדאנק של קאפלה צימק ל-6 בלבד, 3:20 לסיום, ושלח את ריברס לקחת פסק זמן.

טריי יאנג לקח על עצמו את שני המהלכים הבאים וצימק ל-2 בלבד והוסיף אחר כך סחיטת עבירה בשלשה שסייעה לו להעלות את אטלנטה ליתרון ראשון במשחק – 104-105 עם 1:26 לסיום. האריס מצא את עצמו לבד לכאורה, אבל נחסם על ידי קולינס ועשה עליו עבירה אחר כך. ההוקס הלכו לגלינארי בפוסט על קרי והוא תפר סל קשה שהעלה את היתרון ל-3 עם 50 שניות לסיום.

סת' קרי החטיא שלשה בצד אחד וטריי יאנג בצד השני, ודוק ריברס לקח פסק זמן עבור הכדור האחרון כשההפרש עומד על 3 לזכות אטלנטה. אמביד סחט עבירה, אבל מצא זמן מתאים לתרום את 2 החטאות העונשין הראשונות שלו, והריבאונד הלך לאטלנטה שנשארו ביתרון 3, הפעם כשנותרו רק 10.2 שניות. מסירה מסוכנת הגיעה לטריי בסופו של דבר, והוא סגר עניין עם 2 כדורים מדויקים מהקו וסת' קרי רק קבע את תוצאת הסיום.

עבור המנצחים, טריי יאנג קלע 39 נקודות עם 7 אסיסטים ו-3 חטיפות, קולינס קלע 19 עם 11 ריבאונדים ו-2 חסימות, גלינארי קלע 16 ולו וויליאמס הוסיף 15, מתוכן 13 ברבע האחרון.

בצד הביתי המאוכזב, אמביד עשה את שלו עם 37 נקודות, 13 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 2 חטיפות ו-4 חסימות, כולל רבע ראשון של 17 נקודות ב-8/8 מהשדה, וסת' קרי הוסיף 36 עם 7 ריבאונדים ו-2 חטיפות. קורקמאז וסימונס קלעו 8 כל אחד, כשסימונס תרם גם 9 אסיסטים ו-10 החטאות עונשין, כאשר בדקות של קורקמאז פילי הובילו ב-22.

יוטה ג'אז – לוס אנג'לס קליפרס 116-108 (2-3 לקליפרס בסדרה):

מוריס עלה ראשון על הלוח מחצי מרחק ושלשה של באטום שלחה את קווין סניידר לפסק זמן אחרי 80 שניות מהפתיחה. כנראה שההפסקה עזרה לג'אז, כי אוניל מיד תפר שלשה, אבל ג'ורג' הגיב בצד השני ומאן הוסיף חטיפה וליי-אפ. גובר צימק עם אחד מהקו, בוגדנוביץ' הוסיף שלשה ושלשה נוספת של אוניל קבעה ריצת 0-7, שוויון 10 ופסק זמן של טיירון לו.

רג'י ג'קסון החזיר את הקליפרס ליתרון וג'ורג' דייק אחד מהקו, אבל בוגדנוביץ' החזיר את השוויון ואוניל קבע יתרון ראשון ליוטה עם סל במתפרצת. מוריס קבע שוויון, ועשה זאת שוב אחרי שלשה של מיטשל, אבל קלארקסון עלה לנקודות ראשונות רגע לפני שג'ורג' קבע שוב שוויון עם 2 משלו. בוגדנוביץ' תפר 4 שלשות נוספות, אבל הקליפרס נשארו צמודים ומוריס קבע 36-37 בלבד ליוטה בסיום הרבע הראשון.

אינגלס וקלארקסון פתחו את הרבע השני בשלשות והעלו את יוטה ליתרון 7, אבל הקליפרס הגיבו עם 8 רצופות ולקחו את היתרון. הפעם היה זה תור יוטה לקלוע 8 רצופות ובהמשך גובר קבע יתרון שיא של 10 לזכות הג'אז אבל ג'ורג' לקח על עצמו את המשחק והגיע ל-22 נקודות עוד במחצית הראשונה, כך שרג'י ג'קסון קבע 60-65 ליוטה בירידה למחצית.

הקליפרס פתחו את החצי השני בריצת 2-9 מהירה שהשלימה מהפך והמומנטום המשיך לטובת האורחים שכבר עלו ליתרון 9 לפני שריצה פרטית של גובר צמצמה ל-3. בברלי קלע 5 רצופות ואחריו מוריס הביא לקליפרס יתרון 10 לפני שאינגלס דייק פעם אחת מהקו והעלה את יוטה ל-83 מול ה-92 של הקליפרס בסיום הרבע השלישי, אחרי רבע של 18-32 מצד הקליפרס.

אינגלס פתח את הרבע עם 4 רצופות ומיטשל הוסיף 2 כדי לצמק ל-3 בלבד, אבל רג'י ג'קסון הגיב עם 5 נקודות ושלשה של באטום החזירה את ההפרש ל-10 והג'אז הלכו לפסק זמן בהול. יוטה הלכו לגובר שדייק מהקו פעמיים ומיד אחר כך חטיפה של אינגלס מצאה את גובר לדאנק שצימק ל-6 ושלח את הקליפרס לקחת הפסקה.

ג'קסון חיפש למסור לג'ורג', אבל אף אחד לא נגע בכדור והוא עצמו קפץ להציל את הכדור ולמנוע מתפרצת, או בקיצור – הוא מסר לעצמו, מה שנחשב איבוד כדור. מיטשל ניצל את זה למהלך של סל ועבירה בצד השני, אבל ג'קסון הגיב בשלשה וליי-אפ והגדיל שוב את ההפרש ל-8, אז שוב פסק זמן של יוטה. אחרי החטאות מ-2 הצדדים מיטשל צימק בשלשה, אבל ג'ורג' הגיב עם 2 מהקו שהיו הראשונות שלו ברבע האחרון.

השמירה הכפולה על מיטשל נענתה בשלשה של בוגדנוביץ', אבל מאן הגיב בפוסטר על גובר בתוספת הנקודה השלישית מהקו. בוגדנוביץ' סחט עבירה ודייק רק פעם אחת, אבל איירבול של באטום נענה בסל במעבר של מיטשל, וזה פסק זמן של הקליפרס, 2 דקות לסיום, כשההפרש עומד על 4.

ג'ורג' חזר מפסק הזמן עם סל ועבירה והחזיר את ההפרש ל-7 ומיטשל הגיב באיירבול שסימל את השלשות של יוטה במחצית הזאת באופן כללי (3/24 אחרי 17/30 במחצית הראשונה). ג'ורג' החטיא שלשה בצד אחד, בוגדנוביץ' בצד השני, אבל עבירה בריבאונד על אוניל אפשרה לו לצמק ל-5 עם הכניסה לדקה האחרונה. הקליפרס לא הצליחו להגיע לזריקה לפני שנגמר שעון ה-24, ובצד החיובי מבחינתם, הם בזבזו 24 שניות ונותרו ביתרון 5 כשיוטה לקחו פסק זמן עם כ-35 שניות לסיום.

אוניל החטיא שלשה ואפשר כבר לסגור את המשחק כמעט רשמית כשגם מיטשל החטיא אחרי 1/2 מהקו של מאן וג'ורג' הוסיף 2 מהקו. סניידר עוד בזבז פסק זמן במקום לתת לנו עוד כמה דקות מנוחה ובוגדנוביץ' תפר שלשה, ועכשיו היה זה תורו של לו לבזבז לנו את הזמן כשזה 5 הפרש עם 17 שניות לסיום. מוריס נשלח אל הקו ודייק פעם אחת ומיטשל הספיק להחטיא עוד שלשה וקנארד וג'קסון נשלחו להגדיל עוד טיפה את ההפרש מהקו.

פול ג'ורג' הוביל את הקליפרס עם 37 נקודות, 16 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, מוריס קלע 25, רג'י ג'קסון תרם 21 וטרנס מאן הוסיף 13.

בצד של יוטה, בוגדנוביץ' סיים עם 32 נקודות, מיטשל קלע 21 ב-6/19 מהשדה, תוצאה של יותר מדי ניסיונות לשלוש ומעט מדי בצבע, גובר קלע 17 עם 10 ריבאונדים, קלארקסון קלע 15 ואוניל את אינגלס הוסיפו 12 נקודות כל אחד.

לפוסט הזה יש 60 תגובות

  1. מסקנות ממשחקי הלילה:
    .
    אם אמביד רוצה לעשות את הצעד הבא בדרך לזכייה ב-mvp הוא צריך בדחיפות לקבוע תור אצל הדיאטנית של יוקיץ'…
    .
    סימונס, הוא צריך פגישה (או 2, או סביר יותר 20) אצל פסיכולוג המתמחה בטיפול החרדות. אני ממליץ ללכת לזה שעזר לפול ג'ורג'.
    .
    יוטה צריכים נעליים חדשות. הנוכחיות נהרסו אחרי בעיטות אובססיביות בדלי.
    .
    דוק ריברס צריך… טוב, הוא צריך לקנות עיתון (לוח דרושים).
    .
    דוק ריברס, יש לי אחלה רעיון!
    ראיתי פרסומת בטלוויזיה על מי שהגיעו לגיל מבוגר והחליפו מקצוע. מורה דרך אולי?
    (לא ממונה בטיחות. חבל על העובדים…)
    .
    דה שוט.
    Guts and Glory
    מזל טוב,
    הוסרה הקללה.
    .
    תודה, עמיחי.

    1. חחח תודה תודה אבל נראה לי שאתה עושה פה מהלך אולד-סקול של אנטי-ניחוסון.
      למיטב זכרוני יש עוד התקף לב מובטח אחד לפחות בסטייפלס סנטר. מי בדיוק אמור לנצח את יוטה בפעם הרביעית(!) ברציפות? האיש שלי פאט פטרסון?
      לפחות הטמיר איתי, זה גם משהו. שיביא את יואל – הוא נעלם – נראה לי נותן שעות נוספות במפעל הביקוש לחיתולים במזרח עולה על כל הציפיות.
      שמע – זה טוב גם לכם. תחשבו על האפשרויות שלכם – עם או בלי כריס פול.
      1. יוטה בלי יתרון ביתיות.
      2. הקליפרס בלי קאוואי ועם יתרון ביתיות.
      נראה לי שאין כאן בכלל התלבטות.

      1. הסאנס כבר בגמר ינגבו את יוטה והקליפרס בלי קאווי (עם או בלי פול אבל הוא ישחק אל דאגה). אולי שנת אליפות לטנש נראה את מי יפגשו. אם זו פילי טנש ינגבו כי לנו יש מייק,סקוט ובראנד אז אי אפשר לזכות בטבעת.
        אם זו הבאקס טנש גם ינגבו קראודר יחסל אצ הנגר יאניס. ויש להם גם טיג ובאד
        אם זו ההוקס זה 55 45 לסאנס סיכוי. טריי יכול לעשות בעיות.

        אם זו הנטס בריאה עם הביג 3 או עם הארדן ודוראנט הנטס ינצחו. אם זה רק דוראנט וקיירי בלי הארדן זה 50 50 ואם זה רק עם דוראנט טנש מנגסים

        1. אתה טועה בגדול רק בדבר אחד – אתה לא מעריך נכון את הבאקס. אם הם יעברו את הנטס – הם ילכו עד הסוף. ידרסו וירמסו אף אחד לא יוכל להתעסק איתם. יאניס רוצח. בהופס עוד לא הבינו את זה. הוא לבד מכופף את הנטס. מפעיל טרור פיזי על הרחבה בכל שנייה שהוא במגרש. הבעייה שסביבו אין יציבות ויש לו מאמן חלש. תחליף את באד בצוות נאש-את-ד'אנטוני וכבר היה כאן סוויפ.

    2. ,usv gnhjh/ xehrv fph axehrv mtrjfv kvhu,!!!

      תחודה עמיחי. סקירה כפי שסקירה צריכה להיעשות, אבל אל תחשוש להביע פה ושם דיעה. כל המסקרים באתרים החשובים עושים זאת!!!

      אתה היהלום של האתר!

  2. עמיחי מתי אתה ישן? סיקור אונליין לפנים. ומה יהיה עם פילי? עד מתי יחרבנו במכנסיים במאניטיים? 3 הערות:
    1. ריברס נרדם בשמירה. כשהמומנטום באופן ככ ברור אצל ההוקס הוא נשאר עם סימונס המוגבל והאריס ואמביד העייפים. לך לספסל למלטון, קורקמאז ומקסי, תקבל רגליים טריות שגם ישמרו על יאנג ויקלעו עונשין. 2. הליגה חייבת לעשות משהו עם העבירות המכוונות על קלעי עונשין גרועים. זה פשוט הורס את המשחק וככה גם השריקה לעבירה על שלשה שיאנג קיבל בסוף כשקפץ על תייבול. אם כבר זו עבירת תוקף. 3. מקמילן שיחק אותה במהלך האחרון עם המיסמאצ׳ של גלינארי על קרי במקום ללכת על טריי כצפוי. יצירתי ובול בזמן.

      1. מסכים.
        בשנתיים האחרונות יש תלונות על זה שהשיפוט מוטה להתקפה, ואז יש תלונות על זה ששחקנים למדו לקלוע כל כך טוב מהשלוש שהליגה הופכת לתחרות חיובים אז צריך למצוא דרך להגביל אותם או לבטל את קו השלוש… ועכשיו פתאום רוצים להתחשב בכאלה שלא מגיעים ל-50% מהעונשין ולא לשלוח אותם אל הקו?
        ייתכבד ריברס ויושיב את סימונס על הספסל.

        1. תמיד יהיו שחקנים שלא קולעים 50% מהעונשין וקל להגיד שילכו להתאמן אבל עובדה שלא אצל כולם זה עובד. לעשות עבירות בכוונה זה פשוט לא ספורטיבי ופוגע בשטף של המשחק. חייבים להגביל את זה, אולי בפלייגרנט לייט או משהו כזה כי אי אפשר לראות משחק באופן הזה

          1. ברור שזה ספורטיבי זה לא שונה מעבירה על שחקן של 100% שנכנס לסל ומונעים ממנו לייאפ. לא צריך להגביל זה מושלם ככה. שילמד לקלוע הנגר. אם דיאנדרה גורדן למד ועלה מ35 אחוז ל70 אחוז גם סימונס יכול
            אני מאד נהנה מסימונס על הקו כמו שנהיניתי בעבר מדיאנדרה ודוויט. סימונס מהקו זה בטהובן 🙂
            כמה שחקנים נגרים יש כמו סימונס עם מתחת ל50% בפלייאוף בפלליאוף הזה? המ…רק 1 סימונס
            ואחרי יאניס זהו

            קיצר נגרים שילמדו לקלוע

            1. ברור שזה שונה. עבירה על לייאפ שמונעת סל היא עבירה ספורטיבית בשטף המשחק ולא עבירה שנועדה לשלוח נגר כלשהו לקו

          2. דור, כבר יש יותר מידי חוקים.
            יותר מזה – איך אתה יוצר חוקי פלייגרנט לייט שקלע עונשין טוב או מאמן חכם לא יוכל לנצל?
            אם זה יהיה – "אסור לעשות עבירות על מישהו שקולע מתחת ל-50% אחת ייחטפו פלייגרנט" – אז מאמנים פשוט יכניסו שחקנים כאלה למשחק ויקבלו קליר פאת' מהקבוצה השניה.
            זה לא כזה נורא לדרוש ממישהו שמקבל מיליונים ללכת להתאמן ולפתור את הבעיות שלו. ואם הוא לא מצליח אז יש לו מאמן שגם מקבל מיליונים ויכול למצוא פתרונות.

            1. מאוד פשוט – ב 5 הדקות האחרונות של המשחק כל עבירה שניתן לזהות שהיא לא קשורה למהלך המשחק או נעשתה רחוק מהסל שבאופן ברור לא נועדה למנוע מהלך כלשהו תזכה בזריקות/זריקה + כדור מהצד. זה לא מנגנון מושלם ואף פעם לא יהיה (כמו הרבה דברים אחרים שקשורים בשיפוט) אבל זה בטוח ימנע את חוסר הספורטיביות שקיים היום. זה לא בא לעזור לנגרים באשר הם אבל כן ינטרל עד כמה שניתן את חוסר הספורטיביות שקיים עוד מימי שאק

  3. יוטה בזבזו את כל העונה. חצי עונה ראשון היה עם הנעת כדור מעולה שהזכירה את הספרס בשיאם ועכשיו הם הולכים יותר על בידודים.
    בוא אני אעשה לכם טובה, זו לא הדרך. יש לכם רק סופרסטאר אחד וכנראה שגם הוא חצי פצוע.
    אם קונלי לא חוזר למשחק השישי הסדרה נראית גמורה.
    ג'ורג' משחק בסדרה הזו מדהים. מזכיר את הבחור מאינדיאנה. ג'קסון גורם לי להאמין בתחיית המתים.
    בקיצור, יוטה, הפסידה משחק שהיא לא יכלה להפסיד ועכשיו נותר להם לסמוך או על קונלי או על ההיסטוריה של הקליפרס.

  4. ג'ורג' משחק טוב!
    נראה אם זה מחזיק חאורך זמן, או שהוא לא רואה בסדרה עם יוטה משהו שעוצר אותו, כמו אמביד שמשחק משוחרר מול אטלנטה

    1. טריי יאנג שנה שעברה היה הרבה יותר טוב ממה שהוא היום (היה קולע שלשות והיו לו סטריקים, המסירות הניהול והבגרות היו גם שנה שעברה בדיוק ככה, שיפר את הפלוטר). פשוט שיחקו לצידו האנטר רדיש הוארטר ואלכס לן……והמאמן היה לויד פירס….
      השנה הוא קיבל חיזוק ושחקנים קצת נורמלים יותר לא שמישהו שם קרוב להיות אולסטאר או משהו כזה ותכלס חוץ מבוגדן שהוא סבבה הם גם די פחים…מה שבטוח אם ההוקס יעברו קאפלה יקבל את בלייק גריפין בחיבוקים ונשיקות אחרי מה שהוא עובר מול אמביד פה. בלייק זה מכון גמילה

    2. נכון לגבי פול ג'ורג'.
      אני הייתי הראשון לזהות את זה (חחח), עוד בסדרה מול דאלאס הוא היה בין סולידי לטוב מאוד ברוב הזמן.

  5. תדה על הסיקור.
    אם הרגליים של מיצ'ל יחזיקו אותו במשחקים הבאים – אז כן יש סיכוי סביר שיוטה יינצחו בשניים הבאים. בכל מקרה, נקבל גמר מערב של פניקס בלי כריס פול (לפחות בכמה משחקים הראשונים) מול קליפרס בלי קוואי או יוטה עם מיצ'ל צולע. נקווה לטוב.
    *
    אני עוד לא בטוח לגבי היחס שלי לטריי יאנג. הפרצוף הלא מרוצה שלו מעצבן אותי. אבל תענוג לראות אותו ואת אטלנטה.

      1. לא בטוח.
        הרבה מאוד מהמשחק של הסאנס עובר דרך כריס פול. אני רואה אותם פשוט חוזרים לבוקר עושה הירו בול כל ערב…

  6. איזה מלטדאון באק-טו-באק של פילי. מנטליות של פרחית אורז….
    .
    כל הכבוד להוקס שרצים, נלחמים ולא מוותרים אבל פילי פשוט נתנו להם את שני הניצחונות האחרונים על מגש.
    הסיקסרס פשוט לא מסוגלים לסגור משחק ובמאני טיים נראה שאין שם שום שיטה מלבד לתת לאמביד את הכדור לאחד על אחד ולהסתכל עליו תוך כדי שקארי פשוט רץ מסביב למקרה שאולי יקבל מבט פנוי.
    .
    דוק ריברס מוסיף פה עוד פרק מכובד לרזומה שלו, וגם אמביד וסימונס מתחילים להרשים לשלילה.
    .
    האם פול ג'ורג' ביטל סוף סוף את הקללה במגרש של הג'אז? הקליפרס נתנו יופי של משחק בדרך לאפשרות לסגור את הסדרה בבית. מרכוס מוריס נותן סדרה טובה מאוד עד עכשיו.
    מיטשל היה היום חלש ורק בוגדנוביץ' הופיע.

    1. מה אתה רוצה מאמביד? הוא משחק ברמה מפלצתית משני צידי המגרש. חפש אשמים אחרים הוא בסידרה מדהימה. מה אשמתו שהוא משחק עם 4 בהתקפה?
      ככה הקליפרס קרסו מול דנבר. נראה אם פילי יצאו מזה זה משחק הדחה ל2 הקבוצות

      1. אמביד במשך 3 רבעים משחק כמו השחקן הטוב בעולם.
        65% אפקטיבי, שליטה ברב' (קצב של 16 רב' ל-100 פוזשנים).
        ברבע האחרון בפלייאוף?
        40% אפקטיבי, קצב של 12 רב'.
        .
        תבדוק את נתוני יוקיץ'. הוא רק משתפר במאני טיים (עם נתונים שהם גם ככה נהדרים ב-3 הרבעים הראשונים).
        .
        מה אתה רוצה מהכוכב שלך?
        שיגיע לשחק גם במאני טיים.

        1. לא מספיק לך 40 נק? אתה רוצה 50? המאני טיים לא קשור לעייפות. אמביד בניגוד ליוקיץ עושה הגנה לא מקבל כל דקה לוב או לייאפ על הראש שיוקיץ יעשה גם הגנה נשווה. אין שום בעיה עם אמביד במאני טיים. יוקיץ יכול לקחת את סימונס ולהביא לנו את מורי לא נתנגד לעסקה

            1. ברור שהוא צריך דיאטה אני לא הכחשתי את זה אבל הוא לא הבעיה של פילי .
              יש איזה אוסטרלי מקפץ שמשחק כדורסל בלי לזרוק לסל. מה הוא עשה בתור ילד? לא זרק לסל? כי אצל ילדים הם לא עושים דברים שלא רואים בסטט הם זורקים לסל!!!
              זה כאילו הביאו שחקן ראגבי ושמו בnba.
              אצלנו פעם בשכונה שיחק איתנו כדורגלן מהליגה נמוכה כמה פעמים ורצה לשחק כדורסל בשביל הכיף הוא התחיל להיות עוקב nba וכאלה אבל לא יודע לעשות צעד וחצי הוא קשר אחורי אז רץ כמו פסיכי ולוחץ את כולם 😂😂
              יום אחד הוא הלך ללחוץ את הרקדן בחצי שלו הוא היה איתי והרקדן עשה לו סחרחורת והוא ממשיך לרוץ ולהידבק אליו כמו בברלי אני עכשיו נקרע מצחוק שאני נזכר בזה לא נתן לו לנשום ולא היה מתעייף לא משנה כמה קרוסאוברים חטף. החברה היו צוחקים בשקט במתפרצת לבד הוא היה רץ עוצר ואז זורק לסל 😂😂

              והוא לא הבין למה אנו מבקשים עבירות על דחי.פות קטנות

  7. דאנק אדיר של טרנס מאן, ובכלל משחק מצויין שלו. אני חושב שמאז טייטום מטביע על לברון לא נהניתי כל כך לראות דאנק

  8. הפלייאוף הזה נהיה סוער ברמה שאני לא זוכר תוך יום יומיים. מלא פציעות ואז 3 נצחונות ענקיים, שניים מהם לקבוצות חסרות הכוכב הפצוע, שניים לקבוצת החוץ במשחק 5 וקאמבק מטורף

        1. אני הימרתי בבראקט על הנטס כאלופה וקליפרס בגמר המערב והפסד ללייקרס (יפסידו לסאנס 🙂 )
          ועל ההוקס פילי ב-7 לטובת פילי 🙂 ידעתי שיהיה צמוד כי אני רואה את ההוקס 3 שנים כבר ויודע מה החומר שם ומי זה טריי יאנג. בעונה הסדירה הם היו פצועים ולא יצא להם לשחק יחד
          על הקליפרס אשך ועידן ןדה שוט הימרו חלק כאלופה חלק בגמר

            1. בוקר טוב לכולם ותודה לעמיחי על סיקור מצוין כרגיל
              1.לגבי המשחק הראשון , מודה שנרדמתי כשזה נראה גמור,וכשהתעוררתי היה 3 הפרש לאטלנטה כמה שניות לסוף.היום אחרי העבודה אצפה ואנסה להבין
              2.לגבי המשחק השני היתה לי תחושה ש-PG הולך לתת פה משחק שייזכר,ואני מאד שמח שצדקתי.

            2. מסכים עם שניכם. אור – אף אחד לא חלם על התוצאות של הלילה. באמת פלייאוף משוגע. יש גם הצגות יחיד ברמה בלתי נתפסת.
              בבראקט שלי נטס-קליפרס בגמר. קלוש אבל עדיין חי.
              שמעון – הלכת עם אטלנטה מלפני שלוש שנים כשטריי הגיע. אף אחד כולל אני לא האמין בהם (אולי רק מנחם). כל הכבוד לכם.
              עכשיו רק צריך להחליט אם אני בא למשחק 6 לעזור לסימונס או שנוותר לכם 😉

            3. Yp ג׳ורג׳י בוי היה ענק אבל מי שייזכר לא פחות זה רג׳י ג׳קסון עם 8 נקודות במדבר שהוציאו את הרוח מהמפרשים של הג׳אז ברביעי

            4. ג'קסון גם תקע את הפגיון במאבס מתי שצריך. אחלה שחקן

            5. דה שוט זה רק אני וניסני היינו מנחם עלה אחכ באיחור רב והוא אמר שסימונס טוב מטריי

            6. אז כבוד לך ולניסני. אור צודק לגבי המאבס בעיקר בפתיחה של משחק 6

            7. וכל זה רג׳י ג’קסון עשה עם נעל אחת לבנה ונעל שניה שחורה

            8. לא יאמן אפילו לא שמתי לב. זה החידוש הגדול של 2021 בבועה זה לא היה עובר

            9. לפני 3 שנים מנחם לא עוד לא ידע מי השחקנים באטלנטה, הוא עדיין גר בגרינוויל
              🙂

  9. אהלן
    אתם. מתפרצים לדלת פתוחה . בחמש שנים האחרונות אני הסנגור (היחיד ) של רג'י באתר. אפילו היה לנו ויכוח לפני כמה ימים האם פרסטי היה צריך לתת לו חוזה מקס . פשוט לא רציתי להרחיב את היריעה , אבל אם כבר אז שאפו גדול למרק מוריס שהיה מצוין ולילד טרנס מאן.

  10. מצוין, עמיחי, תודה רבה.
    .
    כל הכבוד לקליפרס ולפול ג'ורג', וליאנג ואטלנטה – התעלו בסיטואציה קשה מאד, ממש מרשים. ועם זאת שני גולים עצמיים כאלה לא ראיתי כבר הרבה זמן. מיוטה ציפיתי ליותר. מפילי לא ציפיתי לכלום, ואז כן ציפיתי ועכשיו התאכזבתי.
    .
    לא היתה איזו תקופה שהכריזו שסימונס ישחק פאואר פורוורד? אולי צריך לשקול את זה שוב? אמביד, סימונס וצלפים מסביב.

  11. כמה חבל שקוואי נפצע, המזל של הקליפרס הוא שהם קבוצה מאוד עמוקה וג'ורג' די חזר לעצמו (כבר בסדרה מול דאלאס). מצד שני מיצ'ל פצוע, כן שמעון, יש לו בעיה מטרידה ברגל.
    המרוויחים? טנ"ש+תוג שינגבו בגמר המערב

          1. כרגיל אתה מגזים – בוקר הוא הכוכב בה' הידיעה של הסאנס, פול הוא שחקן מרכזי חשוב מאוד אבל לא הסטאר הראשי.

  12. פילי בקריסה מנטאלית לא סבירה, לא רואה אותם יוצאים מזה.
    עם כל הפצועים החדשים וחולי הקורונה, עושה רושם שאטלנטה יכולה להתחיל לקחת מידות של היקף אצבע.

    מי שם את זה בבראקט שלו???

  13. ולחשוב שבעונת הרוקי שלו השוו את בן סימונס ללברון ג'יימס….
    שחקן כדורסל שלא מסוגל לקלוע הוא לא שחקן כדורסל בעיני.
    לא מבין את הטענות נגד האק דה בן….אין עם זה שום בעיה וזה ספוטיבי לחלוטין…או שילמד לקלוע מהעונשין או שישב על הספסל .פשוט בלוף רציני.
    אם הקלע השני של הקבוצה הוא סת קארי אז יש לפילדלפיה בעיה…האריס עם 4 נקודות ???עצוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט