נכנסים למיני-סדרות של הטוב מ 3 במזרח ובמערב ברביעי מותח!/ אינדיאני

What to Watch For (Game Two): Utah Jazz vs Los Angeles Clippers - Inside  the Jazz

אז כשבברים עדיין מקרינים משחקים רנדומליים של היורו, אוהבי הספורט שמעבר לים יצברו עוד שכבה של שחור סביב העיניים כי שתי סדרות שוויוניות עומדות על הכף להערב. הקליפרס ינסו ללא קוואי להמשיך את המומנטום ואטלנטה תתארח אצל הראשונה במזרח ותנסה לגנוב עוד ניצחון. נוכחות חובה בבלוג החי!

מגיע לה יותר מהפוסט הקצר הזה אבל מה לעשות שהיא נולדה היום – תנו כבוד לענבל פרלמוטר האחת והיחידה. אשתף רק בשירים מהאלבום היחיד שהוציאה שהוא פנינה מוזיקלית עם טעם של עוד הרבה.

מתחילים:

02:30 פילדלפיה 76'ס (2) – אטלנטה הוקס (2)

הביתית: פילדלפיה חוזרת הביתה אחרי שהסדרה ההפכפכה רק התחילה. היא יכולה לצאת מעודדת מההבנה ששני הניצחונות שלה היו מאוד משכנעים ואילו ההפסדים היו דחוקים על חודם של סל או שניים. אין ספק שעל הנייר מדובר בקבוצה הטובה יותר בסיבוב הזה אבל תצוגות מרשימות של יאנג ובוגדנוביץ' (אם כי לא באחוזים מזהירים) הובילו להפסד במשחק הקודם שהיה יכול לתת לפילי יותר מרווח. אז מה צריך לקרות במשחק הזה? קשה לומר, כנראה שעוד מאותו הדבר. אמביד נחלש בשני המשחקים האחרונים ביחס לשניים הראשונים והיכולת שלו היא שובר שוויון משמעותי בסדרה. כשאמביד במיטבו ושאר החלקים של המכונה עובדים כמו שצריך אין להוקס באמת מה לעשות חוץ מלהתפלל שהשלשות של טריי מחצי מגרש ייכנסו. לאטלנטה יש גבוהים בעיקר חכמים ויחסית לאמביד לא מאוד פיזיים כך ששליטה שלו בצבע יכולה לגמור את המשחק מהר כמו שראינו במשחק 2. שאר השחקנים צריכים להמשיך לעשות את שלהם ולהיות יותר חדים, כאשר יהיה משמח אם סימונס יקלע קצת לזכר ימים עברו. דני גרין בחוץ.

האורחת: האנדרדוג המובהק של הסדרה נאבק בשיניים והצליח לגרוף שני ניצחונות דחוקים והוא חוזר לפילי עם רצון לגנוב עוד משחק חשוב. החניכים של נייט מקמילן עושים את המקסימום ויותר כדי להגן על קבוצה שעדיפה עליהם בשני צדי המגרש. איך היא עושה את זה? בידודים. יאנג, בוגדנוביץ', גאלינרי ולו וויליאמס מנהיגים התקפה ממעטת באסיסטים (למעט אלי-הופים) ובנויה הרבה על הכישרון האישי של החבורה הזאת. מיעוט המסירות מאפשר כמה שפחות איבודי כדור וחטיפות של סימונס אך מחייבת ריכוז וערנות של כל השחקנים גם כאשר נוצר בידוד. בצבע קפלה עושה עבודה נהדרת לשמור על הריבאונד מפני המפלצות של פילי (אמביד והאווארד) כך שההוקס בממוצע קולטים רק ריבאונד אחד פחות למשחק, נתון משמעותי. האם תכנית משחק כזאת מספיקה על הנייר? כנראה שלא, אבל הנייר חייב להבין שהמצב הוא 2-2. שני הניצחונות של ההוקס היו הפוכים לגמרי – הראשון עמוס בנקודות והשני עם סקור נמוך – וסביר להניח שאם הם ינצחו זה יהיה כמו במשחק הקודם. במשחק הראשון שתי הקבוצות עוד לא הכירו ועוד לא נכנסו לאינטנסיביות של המשחק כך שהאטה של הפוזשנים היא מוצר חובה נגד קבוצה כמו פילי שהריצות שלה מסוכנות מאוד. האנטר בחוץ, יאנג ב-probable.

עוצרים בווגאס: כמה שאני אוהב את ההוקס ואת הדרך שהם עשו, הראש צורח פילי. כחולים ב-12.

05:00 יוטה ג'אז (2) – לוס אנג'לס קליפרס (2)

הביתית: בעונה שעברה יוטה הובילה 1-3 מול דנבר עד ששלושה הפסדים רצופים העיפו אותה מהפלייאוף. מי עוד עברה תהליך דומה? הקליפרס שניסו לכפר על ההדחה המוקדמת יחסית בשנה שעברה. דנבר השנה פגשה מפלצת שהיא והפציעות שלה לא היו יכולים לעבור וכרגע שתי המודחות מהשנה שעברה ירצו להגיע לגמר הקונפרנס, מקום ששתי הקבוצות נעדרו ממנו יותר מדי שנים (או תמיד במקרה של LA). אבל היסטוריה בצד, יש לנו משחק הערב והוא פותח סדרה של הטוב מ-3 בין שתי הקבוצות, אם כי המילה "סדרה" לא ממש מתאימה למעמד. ראינו שני משחקים ראשונים צמודים יחסית ובסופם ניצחון של הקבוצה העדיפה ואחר כך שתי התפוצצויות של הצמד קוואי וג'ורג' (בתוספת פציעה של מיטשל) שהביאו למשחק הרבה זמן זבל. המשחק חוזר ליוטה שצריכה לחשוב שוב מה ואיך היא עושה מול הצמד הקטלני מלוס אנג'לס. לצורך העניין, הקליפרס קלעו בסדרה הזאת כמעט 8 (!) נקודות יותר מאשר יוטה וזה מראה על פערים לא מבוטלים בעיקר ביכולת ההתקפית. רוצים את נתון המפתח? ליוטה יש 16.8 אסיסטים בלבד למשחק בסדרה (לפילי לדוגמא יש 26.3) ואני חושב שהנתון הזה מייצג מעל הכל את הבעיה של המבנה ההתקפי של הקבוצה. אמנם יוטה לא הייתה מאריות הליגה בתחום גם בעונה הרגילה אבל כשהקבוצה כולה מוסרת פחות או יותר את אותה הכמות שווסטברוק קולט בשני משחקים (או האחוזים שהוא קולע לשלוש, מה שבא לכם), אני חושב שאפשר לומר שיש לנו פה בעיה. הנעת הכדור לא זורמת כל כך, גובר נראה לפעמים קצת אבוד בצבע וההגנה האישית המצוינת של הקליפרס עושה את שלה. קווין סניידר יצטרך למצוא פתרונות אם הוא לא רוצה להיות מודח בשישה משחקים, כי זה מה שנראה עכשיו. קונלי יהיה בחוץ.

האורחת: פול ג'ורג'? קוואי לאונרד? מרכוס מוריס? לא ולא חברים, הפעם אני רוצה להקדיש את תשומת הלב לניקולה באטום. הסמול-בול של הקליפרס שעולה לשחק מול אחד הסנטרים הטבעיים הטובים בליגה ושחקן ההגנה של העונה ובשביל להתמודד עם אתגר כזה צריך שחקן שלא רואה בעיניים. במשחק הראשון בסדרה הוא עלה לשחק אבל היה ביום חלש, במשחק השני הוא כבר ירד לספסל ופינה את המקום לזובאץ הסנטר הטבעי ובשני הניצחונות האחרונים הוא אחד האדריכלים המרכזיים של ההגנה וההתקפה של הקליפרס. במשחק השלישי הוא קלע 17 נקודות כולל 4 שלשות ומדד של +24 (הגבוה בקבוצה) ובמשחק הקודם הוא הנפיק 7 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 חטיפות בתצוגה שהיא בעיקר מלאת נשמה. אולי אני קצת מגזים אבל אני חושב שלפחות במשחקים האחרונים, וגם במשחק הקרוב, הוא דמות מפתח והיכולת שלו להקשות על גובר שלא כל כך היה פקטור במשחק של יוטה בשני המשחקים האחרונים והטיפול הזה (יחד עם עזרה מחברים) הוא אחד המפתחות המרכזיים לניצחון הלילה. שימו לב לבנאדם משחק, זה פשוט תענוג לעיניים. איבקה כרגיל בחוץ, קוואי בספק וכנראה שלא ישחק.

עוצרים בווגאס: קוואי בחוץ ובלעדיו קשה לראות את הקליפרס לוקחים. יוטה ב-9 עם כדורסל משכנע סוף סוף.

ועוד אחד כי אני פשוט חייב:

לפוסט הזה יש 364 תגובות

  1. הכוכבים ממשיכים ליפול כמו זבובים.
    שיטילו כבר מטבע על האלופה כדי שנוכל להתקדם לאוף סיזן.
    הייתי אומר שזה נהייה מגוחך אבל זה כבר היה מגוחך ורק מחמיר…

  2. כואב הלב על היוצרת המוכשרת הזו. ולא פחות כואב הלב על כמה מעט יצירה טובה היא השאירה אחריה, שני אלבומים עם המכשפות ועוד האוסף החצי אפוי של דמואים ושאר ירקות. חבל גדול.

  3. ענבל פרלמוטר פשוט אומנית ענקית, כואב עליה וכואב עלינו… חבל כל כך.
    זה נראה כאילו המוזיקה הייתה רק אופציה אחת בשבילה על מנת להפיץ את הכישרון, נאלץ להמתין לגלגול הבא…

  4. כואב לי על קוואי, מזל יש לסאנס האלה בעגלה שלהם יש את הרשע שמגן עליהם מפציעה ומחסל את היריבות דק דק כמו שטוחנים קובה.

    בהתחלה הוא קרא ללברון ולדיווס קונטנדרית וודאית וחיסל אותם בפציעות.
    אחרי זה הוא דיבר על דנבר שנהייתה קונטנדרית בהעברה של גורדון וחיסל למארי את הברך+ הוציא את אולדריג לפרישה מוקדמת אחרי שציין שזה אחת מהעברות הבייאוט המשמעותיות מאז ומעולם.
    .
    דיבר על ההתקפה של הקליפרס וקוואי ואיזה טרייד זה רונדו וגמר לקוואי על הרגל.

    קללות רבות יש באתר אחת חזקה מכולם.

  5. קאווי בחוץ
    הסדרה נגמרה..
    חבל

    שמונה אולסטארים שהחמיצו לפחות משחק אחד בפלייאוף

    Leonard joins Anthony Davis, Joel Embiid, Jaylen Brown, Donovan Mitchell, Mike Conley, James Harden and Kyrie Irving on that list.

  6. אוף ממש על קוואי, וזה בכלל עושה אותי חרדתי בנוגע ל KD, שמישהו ישמור עליו. מספיק סבלנו פציעה אחת שלו, עוד אחת יהיה רע מאוד 🙁
    רק בריאות, מה שווה פליאוף שהדבר היחיד שמעניין אותך ששחקנים לא יפצעו.

  7. תודה פריוויו מצוין.
    קבל ח״ח על האבחנה של ניקולה באטום. גם אני חושב אותו דבר, זה שחקן מצוין
    שנתן שני משחקים ממש מצוינים, בעצם שלושה משחקים.
    העומק של הקליפרס מאוד מרשים ומוקדם להספיד אותם.

  8. פניקס יחזיקו אצבעות לקליפרס. חלום בשבילם לקבל את הקליפרס בלי קוואי בגמר במקום את יוטה (עם קונלי אני מניח)

  9. אגב שמעון, לשאלתך כריס פול כן מחוסן. עוד לא ברור מה זה אומר ומתי יוכל לחזור (הסאנס הודיעו שרק בשבת יעדכנו בנושא)

      1. שאלה טובה, יש בארה"ב גם חיסונים לא כאלה יעילים (ג'ונסון אנד ג'ונסון זה 66% או משהו) אז לא רוצים לקחת סיכונים כנראה, או שבליגה עוד לא החליטו מה לעשות במקרה כזה

      1. העונה לא
        הבעיה אצל אמביד זה בעיקר הפציעות שלו, עד העונה גם הכושר שלו היה מאוד בעייתי אבל הוא לגמרי שיפר את זה ב"קיץ"

  10. אמביד בלתי עציר יאנג נהיה נגר מרחוק לא להאמין,הוא איבד את הביטחון בזריקה, אמביד משחק שעבר לא יכולתי לקפוץ…

  11. כל המשחק אני לא מפסיק לחשוב איזה נגר סימונס קולינס עומד מתחת לסל שהוא על ה3 😂😂😂
    יודע רק להטביע ולשים לייאפ במגרש פתוח 😂😂
    שחקן רגבי כמו שהאשך אמר.
    איך אפשר לקחת איתו טבעת….

  12. ניסני לעונה הבאה ההוקס צריכים בולדוגים כמו קראודר סופט בייבי סופט
    צריכים קבוצה פיזית כמו הסאנס וגדולה וחזקה זה צריך להיות מודל הבנייה עם רכות מלטפת של טריי בוגדן גאלו קולינס לא מגיעים רחוק זה יותר מידי רכות מלטפת כמו פורטלנד הם כרגע על אותה תבנית

    1. שכחת לומר גם שקולינס הכוכב האמיתי של הקבוצה הזו.
      אשך מאיפה אתה מביא את האנרגיות האלו? אני גם רוצה קצת

        1. יש לך טעם קצת משונה באנשים מגעילים אם הדמות להערצה שלך היא יאיר גולן, והנתעב הוא טריי יאנג. ראית אותו פעם מנסה לפצוע מישהו? לא מכבד חבר שלו לקבוצה? עושה פאסיב אגרסיב במסיבת עיתונאים?

    1. לא ייאמן
      WWA. תיכף יופיע מר פרינגל עם כיסא להרביץ לשופט.
      הם לא מתביישים לבלף את הצופים בבית?
      מה נהייה מהאן בי איי?
      גועל נפש!

      1. אני לא רופא , כשאומרים מיניסקוס זה פציעה קשה , להאנטר מאטלנטה יש אותה פציעה והוא גמר את העונה.
        אז או שהם עשו מזה יותר ממה שזה או שיש לו קרע מיקרוסקופי הכי קטן בהיסטוריה של המיניסקוס

    1. כבר הוציאו את כל הכסף על קאפלה גאלינארי ובוגדן. איזה קשוחים בדיוק יביאו בפירורים שנשארו? עוד איזה שנה וקצת (אם אני לא טועה) גם טריי מקבל העלאה רצינית בשכר

    1. בדיחה מהלכת הגמד שחקן מגעיל, קרע במיניסקוס עלק, הצוות רפואי השקרן בהיסטוריה, גם באמצע עונה דיווחו על שפעת של סימונס בזמן שהוא מטייל עם חברה שלו בקניון (מחוץ למגרש הנגר שחקן שחקן), ושוב נחזור לאמביד הוא חרטא גדולה אחת כל עונה ״נפצע בפלייאוף״ הטיפש והיחיד שקונה את זה זה גילרי

  13. מלאמלו נהייה מוכר אייפונים?
    מה עם הבראנד? שיקחו את בולבול בתור הפרזנטור החדש של המשפחהחה…

  14. אבל הכי מצחיק בכל הטלנובלה הזו זה החבישות של תרה שהן כמעט בגודל שלו.
    צריך רק להגדיל שלא נראה יותר את הקלבסה שלו.

  15. שיר הלילה, של צאקי צאק ברי נו פרטיקולר פלייס טו גו
    .
    Ridin' along in my automobile
    My baby beside me at the wheel
    I stole a kiss at the turn of a mile
    My curiosity runnin' wild
    Crusin' and playin' the radio
    With no particular place to go
    Ridin' along in my automobile
    I's anxious to tell her the way I feel
    So I told her softly and sincere
    And she leaned and whispered in my ear
    Cuddlin' more and drivin' slow
    With no particular place to go
    No particular place to go
    So we parked way out on the Kokomo
    The night was young and the moon was gold
    So we both decided to take a stroll
    Can you image the way I felt
    I couldn't unfasten her safety belt
    Ridin' along in my calaboose
    Still tryna get her belt a-loose
    All the way home I held a grudge
    For the safety belt that wouldn't budge
    Crusin' and playin' the radio
    With no particular place to go

  16. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    התחבושת הזוצריכה לרשום במשרד הפטנטים….

  17. אז מה עם הפציעה של עמבה? הוא עולה לדאנק מפלצתי
    מיי אסססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס פציעה.
    הוא בריא כמו שור

  18. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    רק 6, וזה אחרי 26 הפרש.
    דוק ריברס מאמן ענק….
    זה הדמבל של הדמבל'ה בהההה

  19. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    1. וכל אקבוד לדוק ריברס
      עכשיו אתם מבינים שהמאמן האמיתי בסלטיקס של 2008 היה טיבס?
      ריברס צריך לשלוח צק של 10 מליון לטיבס שסידר לו חוזים שמנמנים….

  20. וואאווווו אשתי שמה ידיה על עיניה. הפכה לאוהדת של יאנג. לא יכולה לסבול את המתח. פילי הולכת על 2 ועושה מיד פאול. אם אני אטלנטה אני הולך 'יורופיאן' ועושה פאול.

  21. אני מקווה שאטלנטה ינצחו 30 הפרש משחק הבא
    שיגמרו כבר את הבזיון הזה של פילדלפיה
    לא ראיתי כזה צ'וק בחיים שלי

  22. איזה לוזר אמביד, אין מאמן בהיסטוריה של הליגה גרוע מריברס בקלאץ, כזה אפס לא להאמין שיש לו פרנסה.

  23. אז טריי נתן סיגנצור גיים עלינו אה. השתלטות שלו בקלאץ והכי חשוב סוויט לו הוציא מהקבר.
    משחק הבא מלחמת עולם. ההוקס לא ינצחו 3 בפילי לכן זה על כל הקופה.
    דוק ריברבס הזבל הרג אותנו נרדם עם גורג היל ודוויט אמרתי שאסור לתת ל2 אלה לשחק אלה זבל מס 1 ובן סימונס היה צריך להיות על הספסל הוא הרג אותנו פשוט הרג אותנו לא התקפה ולא הגנה נגר בן נגר.
    מ26 הפרש הפסדנו הבנתם את זה.
    ניסני אתה כוכב סולו כמו טריי ניגבת איתנו את הפרקט.
    אם טריי עובר את הסידרה הזאת הוא מקבל מעמד אחר.
    אמביד בסוף פחד לזרוק בושה מסר 3 כדורים החוצה

  24. אשך עזוב את הכדורסל. תשמע את הראיון של טריי אחרי המשחק מפרגן לכולם. אם אתה עדיין חושב שהאישיות שלו מגעילה אז באמת שכבר אין לי מה להוסיף

  25. דוק ריברס צריך להכין צק לשלם לטיבס על עשרות מליוני דולאר מיותרים. בלעדיו לסלטיקס לא היה טייטל 17!

  26. לדריל מורי יש הרבה עבודה לפרק את הדאמפסטר פייר הזה לגורמים .
    סימונס צריך לעוף
    טוביאס צריך לעוף
    לא חושב שיקבלו משהו טוב בשבילם אבל הם צריכים לעוף

    1. לפילי יש שחקנים שלא עומדים בלחץ
      לא מסוגלים לקלוע עונשין
      מאבדים את הראש
      ומאמן שמקבל שיתוק בפלייאוף
      זאת התוצאה

  27. מה חשבתם שתקבלו מדוק ריברס?
    הבן אדם אחראי ל3 מ4 הבזיונות הגדולים בהיסטוריה של הליגה….לאבד הובלה 3-1 .
    האיש טוב במוטיבציה וזהו.

  28. כמה שצוחקים על טיי לו הבחור יודע מה הוא עושה ,לא מקובע וגם לא שם זין על כוכבים כשצריך.
    אני זוכר איך הוא נכנס בלברון שחשב שהוא עומד מול בלאט.

            1. שקר מוחלט.
              לוקה בכיין מאוד אבל ברמאויות טריי קילומטרים לפניו.
              טריי כל המשחק שלו זה ללכת על הרמאות ולהוציא פאולים זבל כמו הארדן, לוקה מנסה ללכת קודם כל על הסל.

            2. דייי לוקה חצי מהמהלכים עושה ריקוד בטן ומנסה לקפוץ על השחקן. השומרים שלו בפחד מוות

  29. זה ההבדל בין שתי הקבוצות.
    יוטה חיים ומתים על השלוש. זה כל מה שיודעים לעשות.
    מאן הראה להם בצד השני איך צריך לשחק – הייתה לו שלשה פנויה אבל הלך חזק פנימה.
    שלשנים נמאסתם, המשחק זה יותר מתחרות שלשות.

      1. הבנאדם עומד עם ידיים סטטיות בתנוחת שמירה, לעולם לא אסכים שהשטות הזאת שהמתקיף יוצר את המגע בכוונה ועולה לזריקה דווקא דרך הידיים המושטות שלו זה עבירת מגן.
        פשוט חרא סילברי קלאסי.

  30. הקטעים האמריקאים האלה של "הקבוצה שלי בפיגור, 35 שניות לסוף, אבל שמו מוזיקת פופ אז אני רוקד ומחייך למצלמה"… זה איזשהו פער תרבותי שאני בחיים לא אבין.

  31. להוריד את הכובע בפני הקליפרס.
    מבחינה מקצועית הם כבר שנתיים הקבוצה הטובה בליגה והפייבוריטית הברורה לאליפות.
    מה שהיה חסר זה הכימיה בחדר ההלבשה והאופי.
    נראה שהכימיה הסתדרה השנה, נשאר רק לבנות את האופי – וזה קורה שלב אחרי שלב.

  32. כל הכבוד לקליפרס, גם לשחקנים וגם למאמן, הראו לא רק יכולת אלא גם אופי. נקווה שדונובן יחזור בריא יותר למשחק הבא

כתיבת תגובה

סגירת תפריט