צ'יקו וינגס על המשחק 5/ צ'יקו

צ'יקו וינגס על המשחק 5/ צ'יקו

לא על הדוראנט לבדו תחיה הנטס

מה כבר אפשר להגיד על דוראנט שלא אמרו? מדהים, פעם בדור, שחקן ההתקפה הטוב בהיסטוריה ועוד. אך אם הוא קולע ככה וברוקלין מנצחת בשיניים מצבה בכי רע.
מלבד גרין וקצת בלייק אף אחד לא פגע. ג'ו האריס פשוט נעלם בסדרה הזאת – הוא התחיל את הסדרה עם 19 נק' עם 5 שלשות ומאז הוא עם 7 שלשות מתוך 27 ניסיונות. הלילה הוא עם שלשה בודדת מתוך שבעה ניסיונות.
מי שכן הפתיע לטובה היום זה שאמט ששיחק את כל הרבע האחרון ותרם 6 נק' קריטיות והגנה טובה.
היכולת של דוראנט היא באמת יוצאת דופן ואם הוא יצליח לשחזר זאת במשחק הבא מול הבאקס זה יהיה מדהים אך בטווח הרחוק זה לא יחזיק – ההגנות יתמקדו בו יותר והעומס כבר יהיה מסוכן ולא יעיל.

האקס פקטור התורן

מילווקי בראש של המאמן שלה – היא מקובעת. יש לה את אותם ארבעה שחקנים שתורמים בהתקפה (מידלטון, לופז, הולידיי ויאניס) כאשר פה ושם מבליחים שחקנים כמו פורבס עם 10 נק' או טאקר עם 13. ההגנה גם היא מקובעת – יאניס בתור קישוט וסיוע לאחרים בעוד מידלטון וטאקר מנסים בכל כוחם להאט את דוראנט. הולידיי בפרימטר ובתחום המשימות המיוחדות על הגארדים ואילו לופז מנסה לשמש כמגן טבעת.

לעומת זאת, הנטס כמו המאמן שלה – דינאמית וצעירה. הוא מצליח לעמוד איתן מול כל הקשיים (ויש לו הרבה), הוא משחק את המשחק שלו – סמול בול כאשר לופז עדיין עומד על קו השלוש, הגנה טובה על יאניס (קרדיט גם לנכונות של דוראנט לעשות זאת). ושילוב של כמה שחקנים בכל משחק כדי לראות מי "האיש החם".

במשחק הראשון היה זה בלייק גריפין, ג'ו האריס (שלא אקס פקטור אבל הוא עשה את תפקידו) ומייק ג'יימס. במשחק השני ברוס בראון קיבל קרדיט ותרם 13 נק' (משחק אחר כך 16 נק'). הלילה היה זה ג'ף גרין.

לפני כמה שנים הייתה פרסומת של סקוטי פיפן שבה הוא דיבר על הפלייאוף ואמר: "זה הזמן של הכוכבים להאיר, שחקנים משלימים עולים לגדולה…" ועוד.
אצל הנטס, במיוחד בסיטואציה שנוצרה, השחקנים המשלימים קריטים יותר מתמיד. היכולת של השחקנים להפתיע, כל אחד בתורו, והיכולת של נאש להשתמש בהם בזמן הנכון, היא מכרעת ונקווה שימשיכו להפתיע.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. תודה רבה. ג'ו האריס סוס טרויאני.
    עוד נקודה שתריך לשים לב אליה, זו העבודה שKD עושה בריבאונד בסדרה הזאת, אתמול היה לו 17,וכל הסדרה הוא ממש דומיננטי במאבק על הריבאונד, ובהגנה בכללי.
    KD אולי לא השומר הכי טוב בליגה, אבל הוא ממש השתפר באפסקט הזה, גם בחסימות, מפחיד לגמרי.

    הארדן עלה לשחק פצוע, כמה ירדו על הבחור בגלל בפרצוף עגל שלו, מדובר בלוחם,בפייטר, ובשחקן שממש בא לתת עבודה, ולא פרימדונה. מקווה שיבוא למשחק 6 לתת ליווני בראש.

    באד מאמן נוראי.

    1. +100
      הארדן באמת פייטר, מחוץ למגרש הוא נהנתן אבל במשחק הוא נותן את הכל.
      אני שמח שלא רק אוהדי יוסטון אורים את זה

  2. אמביד הולך להתעלל בנטס זה לא הנגר יאניס הוא יאכל את גריפין יותר מקאפלה.
    השאלה זה האם הארדן וקיירי יהיו בסידרה הזאת. אם אחד מהם בחוץ כל הסידרה אני הולך עם פילי. במיוחד אם זה יהיה הארדן.
    דוראנט אבל ינגב אותנו חזק אין לנו מי יעצור את הדבר הזה תייבול יצטרך לשמן את החריץ.
    אם הם משחקים את רוב הסידרה עם הביג 3 הם יקרצפו אותנו לא כוחות אפילו

  3. אני לא מסכים. במשחק הקודם היכן שהיה צריך טביעת אצבע של מאמן, נאש נכשל בגדול.
    ברוקלין שיחקה הירו בול כשדוראנט מרכז ואם הוא מוסר כל המטרה של ההתקפה היא להחזיר לו את הכדור.

    שום תנועה, שום תרגיל, שום שחקן לא היה קיים מלבד דוראנט.
    ההפסד ההוא היה על נאש ודוראנט. גם אחרי הפציעה של קיירי, יש לך את דוראנט שהוא שחקן על, האריס שהוא קלעי על, גריפין שהוא קלעי שלשות סביר. היה אפשר לשחק עם החומר הזה יותר טוב (גריפין בכלל שיחק במחצית השניה?).

    יכול להיות שאני מתבלבל עם המשחקים, אבל במקום זה הוא העלה את בראון הנגר שלא מסתכל בכלל על הסל מהשלוש. כשמייק ג'יימס עלה, עדיין דוראנט ריכז, אז בשביל מה לעלות אותו אם הוא לא יכול לתרום כלום בהגנה ובהתקפה הוא מרכז?

    1. איזה פיתיון הארדן היה? הוא בקושי זז. היתרון היחידי היה בזה שזה הוציא את הולידיי מהיכולת לעזור כי עדיין אתה לא משאיר שחקן כזה לקלוע חופשי.

  4. תודה שחר
    מסכים עם הרוב.
    דוראנט זוכר איך הארדן היה אז בגמר באוקלהומה, אז הוא לקח הכל על עצמו, וזה הצליח יפה. קשה להאמין שככה אפשר להמשיך לאורך זמן, אבל ממש משחק הסטורי שלו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט