קווין דוראנט ינסה לנצח את הבאקס בשלישי / רועי ויינברג

03:30-ברוקלין נטס (2)-מילווקי באקס (2)

מצב הסדרה: 2-2.

נתחיל מהשורה הכי חשובה בפריוויו הזה: קיירי אירווינג לא ישחק. הפריוויו נכתב כשהנטס הודיעו שג'יימס הארדן בחוץ, אבל המזוקן מתכנן לנסות לשחק לאחר שנפצע בתחילת המשחק הראשון בסדרה.

השחקן הכי טוב על המגרש, ככל הנראה, יהיה מברוקלין (דוראנט, כמובן). סיכוי טוב שהשחקנים ממקום 2-6 יפתחו בחמישייה של מילווקי. לכן הבאקס פייבוריטים – בלי הארדן ואירווינג זאת אולי הסדרה הכי פחות מאוזנת, לפחות על הנייר. הפרש כזה גדול בין הכוכב לשחקנים האחרים שאיתו, לעומת היריבה, נראה לאחרונה בגמר 2018 שנגמר ב-0:4 לדוראנט והווריורס על לברון וקליבלנד.

הבשורה החיובית, מבחינת הבאקס, היא שהם הצליחו לעצור את דוראנט בשני המשחקים הקודמים, את שניהם ניצחו. יש להם מספיק שומרים טובים לזרוק עליו, כשמוביל כמובן פי ג'יי טאקר שעושה עבודה נפלאה. המעבר של טאקר לחמישייה הוביל את הסדרה חזרה ל-2-2. גם קריס מידלטון שמר עליו היטב והם משחררים את יאניס לתפקיד נוח יותר שמאפשר לו לסייע בהגנה. תיאורטית, גם יאניס וגם הולידיי יכולים להקשות על דוראנט, מה שיכול לאפשר להם לעייף אותו עם שומר אחר בכל פעם. במשחקים הקודמים, בהם קלע ב-39% ו-36% מהשדה, לא היה בכך צורך.

גם אם דוראנט יקלע 50 נקודות פתאום, והוא מספיק טוב בשביל שזאת תהיה אפשרות לכל הפחות, לא בטוח שזה יספיק. פשוט אין מספיק התקפה מסביבו. בלייק גריפין מפתיע לטובה, אבל הוא קלע מעל 12 נקודות רק פעם אחת בפלייאוף. לג'ו האריס ושאר הקלעים יהיה יותר קשה משמעותית בלי הריווח שאירווינג והארדן נתנו להם, ובמידה מסוימת קשה להאשים את ברוקלין שמשחקת בלי שניים משלושת כוכביה, נוסף לספנסר דינווידי הפצוע שבסגל וללמרקוס אולדריג', שהיה אמור להיות שחקן חמישייה ונאלץ לפרוש מכדורסל לפני הפלייאוף.

למרות הכל, המשחק לא בהכרח גמור. המזל של הנטס הוא שגם ההתקפה של מילווקי לא טובה. הם לא פוגעים מהשלוש עם 26.7% נוראיים בסדרה הזאת, כולל 19% מהשלוש ו-38% מהעונשין של יאניס אנטדקומפו. זאק לואו כתב על זה בהרחבה לפני משחק 4, ואחת הנקודות המעניינות שהוא העלה היא ההגעה של חבר חמישיית ההגנה הראשונה לטבעת. שימו לב לתרשים הזריקות של יאניס מהסדרה:

Giannis Shot Chart

זה לא נראה טוב. חוץ מהטבעת. כמעט מחצית מהזריקות של יאניס היו שם וזה אולי הפתרון הטוב ביותר של מילווקי, שכן משתמשת בו כחוסם אבל לא ביעילות גבוהה במיוחד. הוא צריך להגיע לסל בשביל לנצח, ויכול להיות שעדיף לנטס לשלוח אותו לקו בהתחשב באחוזים הנמוכים שלו שם.

יכול להיות שהאחוזים של מילווקי יתיישרו. הם קולעים ב-22.6% בשלשות חופשיות לחלוטין וב-29.3% חופשיות (4-6 פיט מהשומר) נגד ברוקלין, לעומת 32.7% ו-29.4% נגד מיאמי או 40.9% ו-37% בעונה הסדירה. המדגמים בפלייאוף קטנים והם קלעים יותר טובים ממה שהיו עד כה, אז אולי נראה באחד משני המשחקים הבאים הפצצה של מילווקי מדאון טאון.

לשמחתם, הם לא תלויים בהתקפה. המטרה שלהם היא לשמור את הנטס על פחות נקודות, ובהתחשב בפציעות וההגנה הנפלאה של ברוקלין על דוראנט זה כנראה יגמר בניצחון של מילווקי, במשחק עם תוצאה מאוד נמוכה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 244 תגובות

  1. אחלה פריוויו, תודה

    לדעתי, אלוהי הכדורסל בחר דרך מוזרה להוכיח את גדולתו של דוראנט גם לספקנים הגדולים, כאלה שיש כאן בכמויות בהופס.

    לספקנים שלא העריכו את הריצות שלו עם הת'אנדר, כשלצידו "כוכב" עם הטרו שוטינג הנמוך ביותר מכל הכוכבים (שלא לדבר על שחקנים עם מגבלות קשות, למי ששכח את אנדרה רוברסון למשל).

    לכל הספקנים שלא הבינו שהוא הפך קבוצה של אליפות אחת לשושלת. קבוצה מעולה אבל שהסופרסטאר שלה לא מצליח לייצר נקודות במלחמת החפירות והפיזיות שמאפיינות משחקים גדולים כמו שיש בפיינלס.

    עבור הספקנים הללו, דוראנט עומד לתת 40++ היום ולנצח מועמדת לגיטימית לתואר עם סופרסטאר, שני כוכבים נוספים וסגל מלא כשהוא חמוש בצוות מסייע מוגבל ביותר. מוגבל ברמה שאני לא חושב שהוא יכול לעבור את שארלוט של ה-59-7.

    1. יאללה, שיהיה בהצלחה.
      דוראנט כאשר הוא בשיאו,
      זו חוויית צפייה אדירה.
      .
      נורית אזהרה אחת (שלפחות עבורי דולקת) –
      דוראנט משחק יותר מדי, בעצימות גבוהה מדי (חייבים לתת לו קרדיט על המאמץ האדיר בהגנה. מרשים), כאשר עבר זמן מועט מדי אחרי החזרה האחרונה מפציעה.
      שאר הנטס חייבים לתת תפוקה מספקת שתאפשר לדוראנט לשחק פחות מ-40 דקות.
      יהיה מעניין.

      1. מסכים איתך.
        לראות ולעודד את דוראנט זו משימה לא פשוטה כלל ועיקר. הוא נראה שביר באופן יוצא דופן והוא נופל לרצפה באופן קבוע מספר פעמים בכל רבע.
        כמובן שאם גם הוא ייפצע אז הנטס אכלו אותה, ויתרה מכך המורשת שלו תיפגע. כדי להיות היכן שהוא צריך להיות (לדעתי מקדם, דיבורים על ה-GOAT) הוא צריך להוכיח שהוא יכול לסחוב קבוצה על הגב במשחק פיזי מכריע מבלי להיפצע. היום זו אחלה הזדמנות עבורו.
        אגב, את שאר הדברים לדעתי הוא הוכיח – ווינריות, יכולות, דומיננטיות לאורך זמן, סטטיסטיקה, יכולת לאסוף סביבו כוכבים, עמידות מנטאלית וכיוב'

        הבעיה שלו שבאמת התחמושת שאיתו היום מדולדלת ברמה בלתי נתפסת. נראה שפרוייקט ה-big 3 היה מוכן לנפילה של אחד מהם, לא לשניים במכה. אני חושש מאוד מהשחקנים שנאש ייאלץ אולי לעלות כמו DJ או TLC – הם לא בכיוון של הרמה הזו.

      2. + 100
        מסכים עם כל מילה.
        יותר מדי דקות ועצימות גבוהה מדי.
        התקף לב מתמשך. אני כל המשחק חושב רק על האכילס.
        .
        מבין בינוני – הלוואי 🙏 אני חושב כמוך 🙂

    2. אני לא "לא מסכים" אבל יש נטייה לאוהדי דוראנט כאן להתנהג כמוהו כשזה מגיע לביקורת עליו. מותר גם לאנשים לחשוב אחרת ולא צריך לקחת קשה (ולשם הבהרה, אני אוהד שלו)

    3. אין ספק שמגיע לו כל הכבוד על להגיע לקבוצה של 72-10 ולהפוך אותה לאימפריה. שם אותו בשורה הראשונה של כל מדד לווינריות

      1. 73-9…
        אני דווקא חושב שלולא דוראנט, הווריורס לא היו מצליחים להתמודד עם המיס-מאצ' הזה ששמו לברון ג'יימס. הוא פיצח להם את ההגנה בשלושת המשחקים האחרונים בפיינלס ההוא.
        עדיין, ההערצה לדוראנט של תומכיו, היא יפה ונואשת מה… הוא עדיין לא בטופ 10 ובגילו ספק אם יכנס לשם, והם מבחינתם הוא כבר מערער את כסאו של מייקל מצד לצד.
        שחקן גדול, לדעתי טופ 15 היסטורי, טופ 5 התקפית. מה שכן, כל רגע שלו על הפרקט, חווית צפייה. אל תחמיצו

        1. מסכים לגבי הכל (למעט דירוגים, שאני לא סגור לגביהם). דוראנט הוא שחקן ענק וכיף לראות אותו, אבל הוא לא מתקרב לראשמור. חלק מזה נגרם מהאיזי פאת' שהוא בחר לעצמו.

        2. חחח מיסמאצ אפשר לחשוב לברון היה מתמודד איתם בלי קיירי או כוכבי ההיט 😂😂
          לברון בדיוק כמו דוראנט הוא פשוט עשה את המהלך של דוראנט יותר מוקדם דוראנט עכשיו פציע זה הבעיה.
          במה לברון היה זוכה בלימקיירי וויד בוש דיוויס? בכלום. ככה גם דוראנט במה היה זוכה בלי קרי? בקדחת
          שניהם אותו דבר

    4. דוראנט מתאמץ יותר מדי, מתעצבן יותר מדי, ומזכיר את עצמו ברגעיו הרעים מאוק', רק שהפעם הוא מועד הרבה יותר לפציעה חוזרת.
      אני באמת אופתע אם הוא מסיים את הסידרה ללא פציעה.
      ניצחון היום, לבד, הוא לא ישיג.

  2. תודה רועי,
    תיקון : קל מאוד להאשים אותם שהם משחקים ככה. הם מכרו את כל הסגל של שנה שעברה בשביל ההימור הזה.
    אם יצליח =אליפות. אם לא ? אז ינסו שוב בשנה הבאה.
    אני מקווה שמילווקי יעברו אותם…

  3. עוד מישהו חושב שהיו צריכים לשלוח את דוראנט למקלחות כבר בתחילת הרבע השלישי? זה לא מקובל אבל המשחק היה גמור באופן מעשי והסדרה עוד ארוכה עם הדקות הנדרשות ממנו

    1. חחח אין דבר כזה בכדורסל. גיא רצה בבלוג החי לשלוח את מיצ'ל לנוח ברבע השני אתמול כשהיו לו 9 נקודות. השחקנים משחקים בשביל הניצחון אבל גם בשביל ההישגים האישיים. מיצ'ל ודוראנט בחיים לא יסכימו לרדת מהמגרש באמצע המשחק, גם במשחק גמור (הקליפרס הובילו ב-29). להזכירך לברון על רגל אחת נשאר כדי לקלוע עוד שלשה (כשהוא נפצע בקרסול בעונה הרגילה).

  4. לא כוחות סעמק יאניס הנגר הזה איזה מזל יש לו לנגר. איזה נאחס לנטס אבל אני רגוע גם כאוהד פילי וגם כאוהד ההוקס אם יאניס בגמר נגדנו גם פילי וגם ההוקס ינגבו את הבאקס לדעתי.
    בכל אופן ברור שהבאקס מנגבים היום מעל 20. מקווה לטעות ושדוראנט יוריד על הנגר 50 נק ויבעט לו בתחת. הבאקס בלתי ניתנים לצפייה. לא מאמין שיצא להם כזה מזל סידרה בלי הארדן וקיירי חחח סידרה שהייתה צריכה להיות סוויפ קליל לנטס הלכה לבאקס בגלל פציעות. זה כוכב לכת לא כוכבית

  5. חברים אני מציע עוד התערבות למי שרוצה להחזיר את הפסדו.

    אם הבאקס עוברים את הנטס. אז פילי או ההוקס עוברים את הבאקס בסידרה. בתנאי כמובן שאין פציעות לאמביד טריי או יאניס.
    ההתערבות תהיה בתוקף מיום תחילת הסידרה לא מהיום. פציעות וכאלה אתם יודעים…

    יש קופצים?

    1. יאללה מילווקי ינגבו את ההוקס (לדעתי פילי ינצחו אותם) אין לי שאלה בכלל, אתם מדבר על פציעות אמיתיות או על מה שיש לאמביד (האהבל לא יודע איזה איבר להחזיק) חושב הקהל מטומטם

  6. לברון במשחק 6 מול בוסטון הפך את הסדרה לבד. גם דוראנט צריך איזה משחק לפנתיאון שימחק את משחק 7 מול הווריורס

  7. אין ספק שג"ס עם דוראנט נהנו מעליונות של שאר הקבוצות אבל לנוכח הרמה שקרי הפגין העונה , העובדה שגם קרי וגם קלי ויתרו על חלק זמן האחזקה / קליעה שלהם עבורו (דבר טבעי) ולא ממשו את כל הפוטנציאל והעובדה שלולא דורנט הצטרף ג"ס היו מצרפים שחקן / שחקנים אחרים בעלי יכולת (הורפורד למשל) ב 2017 הרשו לי להניח שג"ס היו זוכים באליפות ואף בשתים באותן שלוש שנים שדוראנט שיחק בקבוצה.

  8. לברון הצעיר עם ראס,הארדן(שהוחלף בקווין מרטין) ואיבקה היה זוכה בוודאות באליפות אחת ואפילו שתיים.
    האימרה הידועה על לברון שהוא זכה באליפויות בגלל קיירי,וויד ודיוויס, וזה נכון אבל זו צביעות.
    גם ג'ורדן הגדול לא זכה בכלום עד שפיפן התבגר והפך לכוכב המשנה האידיאלי בשבילו.
    ג'ורדן לבד לא היה זוכה בכלום והיה מבקש טרייד או חיזוק מיידי(כמו קובי בזמנו ז"ל).
    זה בסדר לנסות ליצור שושלת עם עוד כוכב ועם קבוצה שלא הגיע רחוק בפלייאוף.
    אבל לא בסדר זה להצטרף לקבוצה שהגיעה פעמיים לגמר וזכתה באחד, שמחזיקה במאזן הטוב בהיסטוריה בעונה הרגילה.(הנחש דוראנט אני מדבר אלייך).
    אני מודד גדולה לא רק לפי אליפויות אלא לפי גמרים וגמרים איזוריים שהשחקן המוביל של הקבוצה הגיע אליהם ולפי המדד הזה לברון הוא מעל כולם.(ג'ורדן שני ומג'יק מיד אחריו).
    כל מי שיגידו עכשיו מה לברון שיחק במזפח וכולי, אפשר לתת טיעון נגדי שהוא שיחק בהתחלה עם כסילים ונכים בתחילת דרכו בקאבס ושהיה קורבן לגולדן הבלתי מנוצחת עם הנחש.

  9. ניתוח מצוין רועי תודה רבה.
    .
    שתי הקבוצות, לדעתי, במצב ביש – ברוקלין בגלל הפציעות, והעומס על דוראנט, ומילוואקי בגלל שהירידה ההתקפית שלהם לא מבשרת טובות גם להמשך, ולא ברור, לי לפחות, מה מקור הבעיה ומה פתרונה.

    1. נראה לי, בלי הרבה מידע, שברוקלין אחראים ולא היו מעלים את הארדן ומסכנים אותו. בטח שלא מדובר במשחק הדחה ובטח שהביג 3 נשארים לטווח ארוך.

  10. תודה רועי. מקווה שלא יסכנו את הארדן – דוראנט שילם מחיר יקר על טורונטו. לא שווה את זה. יש את שנה הבאה.
    אוף טופיק – קטן אך חשוב – הערב גמר פוטנציאלי מהבית שאני קורא לו "בית שלושת הגמרים". ממליץ לצפות (ולהגיב בדיומא :-))
    באיירן מחוזקת בצ'לסי (נוייר, גנאברי, שולה, קימיך, מולר, סאנה + טרנר, האברץ ורודיגר)
    נגד נבחרת כל העולם כולו מחוזקת בקאנטה חחחח (אשכרה יש להם על הספסל בהתקפה את קומאן, ז'ירו ודמבלה)
    ולחשוב שבבית הזה יש גם את פורטוגל.
    שתי העולות מהבית הזה לא ייפגשו עד הגמר אז לא בלתי הגיוני שבאמת נראה בגמר שתיים מהשלוש.
    בתור אוהד גרמניה – בזה שלא נחטוף 5 שערים ננוחם…

    1. השלוש הכי חזקות באירופה וטופ 5 בעולם – החיישנים שלך לא בסדר. אלה מפלצות אירוביות. בינתיים 0:1 לצרפת על הפנים 🤦‍♂️

          1. וואלה גרוסו, איזה זיכרון. 2010 אני לא ממש זוכר לצערי. בכלל הזיכרון שהכי תקוע לי בראש זה בירהוף ב-96, אולי הרגע שאני הכי זוכר מכל הכדורגל שראיתי

      1. בספק רב שגרמניה טופ 3, לא בטוח שאנגליה פחות טובים מהם.
        פורטוגל עם כשרון לא נגמר בחלק הקדמי, וגם חלק הגנתי טוב ומנוסה. לדעתי הם עושים בקטובק. אלא אם אנגליה יפתיעו איכשהו.

  11. תודה רועי.
    ירדתי על מילווקי שיש להם כדורסל קשה לצפיה, מה שעדיין נכון, אבל הרעיון לבוא ולפוצץ ולשחק פיזי הוא נהדר.
    אין ספק שהנטס חטפו מהבאקס זבנג. האריס נראה כמו ילד אבוד בחוצות היוצר, לבראון נותנים 2 מטר לזריקה משל היה עופר פליישר, ודוראנט כמו שכתבו יפה מעליי זה מבוא מהלך לפציעה אוטוטו – בכל זריקה, קפיצה לריבאונד, נפילה לרצפה או בירידה לספסל.
    נראה לי שמילווקי עולים ל-3:2

    1. בס"ד
      בהחלט. טאקר משחק פיזי מאד עם דוראנט, ובשילוב הרבה עזרה,
      זה הקשה על הדוראנט.
      הרבה מגע פיזי, ממש מדאיג לגבי דוראנט.
      כמעט הלכו מכות.

  12. טוב לצערי הגעתי רק עכשיו, אז אלך לישון. (יש גם עניינים קצת מחר). יאללה דוראנט, פרק אותם, למרות שאני סקפטי.

  13. יש כאן תגובה שקראתי על "המסכן" דוראנט שעולה בפעם הראשונה שלו מזה המון עונות ללא סופר-טים,וכמה קשה לו וזה נורא וכואב ולא פייר….
    קשקוש בלבוש,השחקן הזה צריך להתבייש שהרס כמה עונות לאוהדי הכדורסל בעולם ההצטרפות הפחדנית שלו לקבוצות כוכבים.
    הוא בושה לספורט

  14. הנטס בבעיה כי הארדן לא באמת בעניינים, הרול פליירס נעלמים ובעיקר כי דוראנט לא מספיק אגרסיבי. היה צריך להיות כבר עם 10 זריקות והוא די אנמי ומוסר הרבה יותר מידי.

  15. Celtics' Jayson Tatum Reportedly Commits to Play for Team USA at Tokyo Olympics
    .
    That report came after The Athletic cited sources who said Portland Trail Blazers guard Damian Lillard and Golden State Warriors forward Draymond Green also committed to the team.

  16. דוראנט לבדו לא מסוגל להשפיע על כלום, איפה הוא איפה דונציץ. הארדן חזר גופה, יקח לו זמן לחזור לכושר

  17. גם יאניס לפני דוראנט בהרבה, דוראנט הוא בTIER 2 של כוכבים כיום כמו לברון כבר לא מסוגל להיות פרנצייז לבדו.

    1. אז מי בטייר אחד? אם דוראנט ולברון לא..
      אצלי זה יאניס יוקיץ דוראנט לברון הארדן קארי אמביד, מיטשל גבולי

      1. לברון ודוראנט לט שפ, הם היו במשך העשור האחרון בהחלט אבל
        בTier 1 נמצאים היום שחקנים בודדים הארדן דונציץ ויאניס ואמביד (שהוא בריא) . אני לא חושב שיוקיץ שם. הוא סופרסטאר לכל דבר ויש לו סטטיסטיקה מצויינת אבל הוא לא סוחב קבוצה לבדו רחוק מדי. פיניקס פירקה אותו. ודי בקלות.

    1. גי האריס לא שחקן יוצר, הוא לא מקבל כדורים חופשיים כמעט, הוא לא שחקן שיקלע 3 עם שחקן על הראש בשמירה או ייצור לעצמו נקודות, אבל הוא אחד מהצלפים המסוכנים בליגה ברגע שנותנים לו את התפקיד שלו ולא מצפים ממנו משהו שהוא לא

        1. זה לא פציעה אחת זה ארבע ו2 מהם שחקנים קריטיים.
          הארדן הוא השחקן הטוב בברוקלין וקיירי הוא סקורר אדיר, שום קבוצה לא הייתה מסתדרת בלי 2 מ3 השחקנים הכי טובים שלה והשחקן החשוב ביותר שלה.

  18. חחחחח בוקר ומיצל שהובילו את הקבוצות שלהם למקומות 1 ו2 בליגה אין לבם מקום ב3 חמישיות עונה 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    אני אוהב את הליגה המכורה הזאת חחח גימי באטלר 😂😂😂😂😂😂😂 שהוביל את ההיט למקום 6 עם 4 נק למשחק בניגורים אינסופיים לפניהם 😂😂😂
    שלא נדבר על לברון וסטף שלא עשה 9לייאוף 😂😂😂
    וסראדלי ביל חחחח

    אם אני מיצל ובוקר אני משתין על התקשורת היום ובטח שלא מגיע לנבחרת ארהב fuck them all אה ויש גם אחד קוראים אותו טריי יאנג שהוביל חבורת פסחים שהייתה פצועה כל העונה למקום החמישי במזרח עם 25 ו10 וגם לו אין מקום 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    לפחות הוא לא יוכל לקבל חוזה סופר מקס בטח שמחים בהוקס😂😂😂
    גי מי באטלר לאנראוי להיות בחמישיחת העונה ה10 😂😂 אלו שבחרו בו ראו פעם אחרונה כדורסל עונה שעברה אותם אנשים שבחרו בהולידיי ודריי לחמישיית ההגנה

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      לקרוא אותך על הבוקר מצחקק לי ומעוטר באימוגים חביבים בכלל.
      גרין MVP

  19. מי קולע עונשין יותר גרוע יאניס או סימונס ?
    יאניס עושה הרבה אייר בולס
    סימונס שובר את הטבעת האחורית

  20. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    מה האריס ניסה לעשות שם עם הכדור? כדורעף?

    1. הוא רול פלייר שלא מתפקד בפלייאוף
      זה בערך 80 אחוז מהרול פליירס
      בגלל זה מקצרים את האופציה בפלייאוף

  21. וואלה דוראנט נתן רבע לפנתיאון, בלי טעות, 100% מהשדה אסיסטים למכביר. ובואו נזכור שהוא משחק עם צל של הארדן ועם האריס שלדעתי מכר את המשחק. מדהים. אם הוא מנצח אל זה מול סופרסטאר בשיאו וקבוצה חזקה כמו הבאקס זה ייכנס לפנתיאון

    1. אתה מבין שהארדן גם אם הוא לא קולע הוא דורש תשומת לב מההגנה?
      כך גם האריס?
      אתה מבין כדורסל בכלל????
      מתערב איתך שבלי הארדן כל דוראנט לא היה מגיע ל20 במשחק הזה.
      אוהד שמסתכל רק על סלים ולא על מה שבאמת קורה על המגרש מבחינת שאר השחקנים הוא פאן בוי חסר מושג

      1. אני לא מבין את זה
        אמביד שחקו התקפה יותר טוב מיאניס ושחקן הגנה הרבה יותר טוב מיאניס
        הוביל את.הקבוצה שלו למקום ראשון במזרח
        מה עוד הוא צריך לעשות

    1. בושה,אני נדהם שאפילו לא מנסים לשים אותו על דוראנט אפילו לכמה דקות.
      הוא מעולם לא שומר על השחקן הטוב ביותר .

  22. זהו הרמתי לגבי יאניס !
    כל הכבוד על כל המאמצים להגיע עד כה בעבודה קשה אבל ההימנעות הזו שלו לא לנסות לקחת את דוראנט בהגנה הורידה לי ממנו ,פשוט בושה

  23. הרבה זמן לא צעקתי למסך "טיפשששש" אחרי הזריקה האחרונה של יאניס כשהוא נשמר על ידי הארדן.
    אהבל שלא נראה כמותו.
    במשחק הזה ירד לי ממנו לצמיתות(והייתי בעדו תמיד)

  24. שימשיך לתת לדוראנט 1 על 1 על מידלטון, כמה טיפ אפשר להיות כל אחד בעולם פרט לבאד ידע שדוראנט יקבור את זה. אימון נוראי

    1. המחיר הוא שיפסידו את משחק 6 ויחזרו עם קיירי למשחק 7 ויתנו בראש
      אם דוראנט לא משחק 48 דקות אז נטס מפסידים ואין משחק 7

      1. אני חושב שלהתבונן רק על מה שמתחת לאף זה מתכון לפציעות. הנטס השנה כבר הוכיחו כמה וכמה פעמים שניהול דקות ותכנון טווח ארוך זו לא החוזקה מס' 1 שלהם.

        1. בודקים את על השחקנים מספר פעמים+ יש צוות שלם שמחליט כמה דוראנט ישחק, הפתיעה של קיירי זה נטו מזל רע

          1. דוראנט עבר עשרות בדיקות רפואיות שאישרו לו לשחק הערב בלי מגבלת זמן; לדוראנט יש צוות רפואי שלם שמנתח כל נשימה שלו, האש רחוק מלהחליט על חלוקת הדקות לבדו

            1. בנטסמאלו השחקנים שמחליטים,
              והקבוצה מתיישרת.
              .
              אין ניסים בכדורסל. מה שהנטס עושים זו רולטה רוסית,
              עם קנה האקדח מכוון לברך.
              כל לילה כזה זה להוסיף כדור, ולסובב.
              נדבר מחדש אחר משחק 6.

            2. אני חושב שהוא ישחק איך שבא לו ברוך. למה יחכה עוד שנה? הם לוקחים סיכוןמשגם אני הייתי לוקח כשחקן חייבים אליפות עכשיו מי יודע מה יהיה בעתיד.
              לא לשחק פירושו להפסיד

          2. מחליטים אחרי בדיקות רפואיות שאומרים להם כמה, שום רולטה רוסית דוראנט והארדן לא יסכנו שוב את הברכיים. קיירי נפצע בגלל מזל רע לא קשור לעומס

            1. לא הזכרתי את קיירי.
              רק את דוראנט והארדן.
              הם אלו שספגו פציעות במהלך העונה.
              הם שיחקו הלילה 48 ו-46 דקות.
              .
              אני מחזיק להם אצבעות שאני טועה.
              נחיה ונראה.

            2. זה סוג של רולטה אבל אין ברירה זה או זה או להפסיד ועדיף לנצח. למי ישמרו את הדק לעונה הבאה. כמו באד הדביל?

  25. במילה אחת – ראשמור. הרבה מילים תגענה בהמשך לפני שהחברה פה יורידו את דוראנט לטייר אלוהים יודע איך 2, משל היה ג'ורג'י בוי ולא קווין פאקינג דוראנט.
    בכל מקרה, בערב מדהים, נדיר כזה שעוד נספר על הסטטיסטיקות המופלאות שלו אין ספק שהמספר המדהים ביותר הוא 0. 0 שניות מנוחה במשחק פיזי כזה ושליטה כזו זה להוכיח הרבה דברים להרבה אנשים.

  26. כל הכבוד לברוקלין. מרגיש כאילו שתי הקבוצות הלכו אול-אין על המשחק הזה והנטס לקחו. קואץ' באד יצטרך לספק תשובות…

  27. דוראנט מצד שני הוכיח שהוא עדיין יכול לכפות את רצונו על המשחק, לא ייאמן איזה אדיר, הרבה תודות לבאר הטיפש שממשיך לבנות את האגדה על הסקורר הטוב מכולם

  28. באד זה לא רק דאבל טים ההתקפה שלו שערורייה!!!
    נותן ליאניס לעשות אמביד אצל ברט בראון מכדרר מה3 וחופר לצבע 😂😂😂
    התקפות מחרידות פשוט יאניס זורק גאמפ בסיבוב מהפינה!!! אפיחו ראס קולע את זה יותר!!
    הנטס אם לא היו טפשים ונותנים ליאניס לדהור לצבע היו גומרים את המשחק ב20 הפרש.
    אסור לאפשר ליאניס לקחת תנופה כמו שור זועם וללדהור בקליר פאת זה הדבר היחיד שהוא יודע. לא יודע איך נותנים לו לייאפ רק לשלוח לקו כל הזמן להעביד מהקו צריכים להיות ממושמעים איתו.
    ההתקפה שלהם שערוריה מידלטון בקושי ראה כדור במאני טיים. הולידיי בושה חחחח לבאקס יש 2 שחקנים בחמישיית ההגנה של העונה 😂😂😂😂😂😂 ואף אחד לא העז לשמור את דוראנט.
    נתמו לו קוסט טו קוסט וחדירה בלי הכרה פשוט בזיון שאם על משחק כזה מאמן לא מפוטר אז לא מודע על מה מפטרים.

  29. ולצד באופטימי שלא אהיה חמוץ רציתם בפריוויו וביקשתם משחק ענק שיהיה לדוראנט בקריירה אז הנה קיבלתם ניגב קירצף וטבח. מזל טוב לדה שוט וyp תהנו.
    ויש עוד אחד האיש שלי גף גרין!!! הוציא מהקבר.

    אם לנטס היה את הביג 3 בריאים עם גרין ולמרקוס גם הם היו מקרצפים כל הדרך לטבעת יותר קל מגולדן סטייט.
    אבל הם כל העונה לא מצליחים לשרוד בהרכב מלא. העונה הסדירה למעשה הכינה אותם להתמודד עם המצבים האלה גם לפלייאוף ומגיע להם כבוד גדול לנצח.
    יאללה מנגבים את הנגר בגיים 6 שם הארדן לא יהיה כזה גרוע. אני מאמין שהיום 30 חשפניות ישפרו את הקונדישניג שלו למשחק הבא.

  30. בריצה חזרה של ברוקלין – לפי הספירה שלי – דוראנט קלע 11 סלי שדה רצופים. אני לא חושב שהוא עשה את זה בעבר.
    גיא – לצערי – ההגדרה שלך מעולה וקולעת – הם משחקים רולטה רוסית עם הדקות שלו. מצדי שלא ייסע למילווקי (חחח לא יקרה)
    הכוכבים של ברוקלין הערב – לפי הסדר הזה (חחחח):
    ג'ף גרין הגבר
    קיידי ננוחם
    בלייק גריפין
    לאנדרי שאמט
    .
    יש להארדן מזל שאני אוהב אותו אחרת הייתי לוקח אותו ואת ג'ו האריס עם ה-3 מ-20 שלהם ומעלה אותם על המטוס הראשון לדטרויט
    https://youtu.be/ynY2begPzoM

כתיבת תגובה

סגירת תפריט