חם מהתנור – ה-NBA פרסמו את הבחירות לחמישיות ההגנה / רועי שושן

חם מהתנור – ה-NBA פרסמו את הבחירות לחמישיות ההגנה / רועי שושן

ליגת ה-NBA פרסמה את הבחירות לחמישיות ההגנה. פילדלפיה (שנייה בליגה ברייטינג הגנתי) רושמת שלושה שחקנים, בעוד מילווקי ומיאמי שולחות 2 נציגים לחמישייה הראשונה והשנייה בהתאמה.
הלייקרס, להם היה את הרייטינג ההגנתי הטוב בליגה, ללא אף נציג בחמישיות ההגנה.

חמישייה ראשונה:
רודי גובר – יוטה ג'אז – שחקן ההגנה בפעם השלישית רושם עוד הופעה בחמישייה הראשונה.
בן סימונס – פילדלפיה 76.
דריימונד גרין – גולדן סטייט ווריורס.
יאניס אנטטקומפו – מילווקי באקס.
ג'רו הולידיי – מילווקי באקס.

חמישייה שנייה:
באם אדבאיו – מיאמי היט.
ג'ימי באטלר – מיאמי היט.
ג'ואל אמביד – פילדלפיה 76.
קוואי לנארד – לוס אנג'לס קליפרס – פעם שביעית שהוא נבחר לאחת מחמישיות ההגנה.
מתייס טייבול – פילדלפיה 76 – שחקן השנה השנייה של הסיקסרס רושם הופעה ראשונה באחת מחמישיות ההגנה.

מיקאל בריג'ס, פורוורד הסאנס הוא השחקן עם הכי הרבה קולות שלא הצליח להיבחר לאחת מחמישיות ההגנה.


  • שמועות NBA: הליגה בודקת את חוקי זריקת הניתור. אדריאן ווז'נרווסקי מדווח כי הועדה התכנסה כדי לבחון מחדש את חוקי הג'אמפ-שוט בגין תנועה לא טבעית של הזורק.
    כוכבים כמו ג'יימס הארדן וטריי יאנג, מהווים את הדוגמא ל"רווח" של השחקן המתקיף בהתאם לחוקים הנוכחיים. דבר שמזכה אותם בזריקות עונשין רבות וסחיטת עבירות מהיריב.
  • ברוקלין נטס: קיירי ארווינג מצטרף לג'יימס הארדן בצדי המגרש עקב פציעת הקרסול שחווה במשחק מספר 4. הארדן, כאמור, טרם התאושש מפציעת ההמסטרינג שלו.
    שני הכוכבים יעדרו ממשחק מספר 5 בסדרה מול הבאקס.
  • דאלאס מאבריקס: שמועות מתוך הארגון העלו חששות בנוגע לאפשרות שלוקה דונצ'יץ' לא יאריך את חוזהו בקבוצה. השמועות מדברות על מתיחות בין לוקה ושחקנים אחרים, לבין הארלבוס וולגריס, שהוא חברו של הבעלים מארק קיובן ובעל תפקיד בכיר בקבוצה.
    מארק קיובן דחה את האפשרות הזו על הסף.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. תודה סמיילי
    .
    הבחירות מעניינות מבחינת עמדות. הולידיי הוא לא בדיוק גארד וגם סימונס. בחמישייה השניה בעצם יש 2 סנטרים ו3 פורוורדים. עוד דבר מעניין זה ששחקן ספסל מקבל חמישיית הגנה מעניין כמה זה קורה.

    1. הולידיי הוא גארד טהור. לעיתים הוא שומר על פוורודים אבל הוא בהחלט גארד.
      .
      באטלר התחיל ועדיין לפעמים משחק בתור גארד, אם כרכז (לא טבעי) ואם כסקורר.

  2. גרו קליר פאת הולידיי שחקן הגנה חמישיית הגנה 😂😂😂😂😂 מי שבחר בו ראו כדורסל פעם אחרונה בסידרה בלייזרז נא

    דריימונד ברברן גרין מי שבחר בונראה כדורסל לאחרונה ב2016.

    מביך

    טייבול 10 רמות מעל 2 אלה והיה צריך להיות חמישייה 1.
    החמישייה השנייה טובה ומוצדקת.

    מצחיק שאתה כותב הארדן וטריי יאנג במקום דמיאן ולוקה אבל שיהיה. טריי יאנג בכלל לא זורק גאמפ שוט😂😂

        1. https://youtu.be/QzohWXR7hr0?t=120
          קודם כל. זה נכון הצבעתי בנט ועכשיו זו טענה סופר לגיטימית. דבר שני אני לא תימני. שלישית לדעתי אלו לא היו הכלבים של פבלוב, אלו היו כלבי מעבדה שפבלוב השתמש בהם תקן אותי אם אני טועה. רביעית בתור מי אדם שמחשיב את עצמו כאיש ימין תעשה טובה גל ותחסוך מאיתנו פדיחות נוספות. יש לך יציאות טובות כמו אז הרשימה המלאה שהבאת ציטוטים של אנשי שמאל שהסיתו כנגד אנשי ימין. איך אומרים? "סטיק טו דה ליסט"

          1. https://www.20il.co.il/%D7%94%D7%94%D7%A1%D7%AA%D7%94-%D7%9E%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9B%D7%94-%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%90%D7%A0%D7%A9%D7%99-%D7%A9%D7%9E/
            כל הבסיס של המאבק בין ימין ושמאל הוא הסתה פרועה ואלימות של השמאל כלפי הימין. כשהשמאל ראה השליטה שלו ביישוב היהודי מאוימת ע"י בית"ר/הרוויזיוניסטים החל להסתיר ולפעול באלימות קשה כמו נגד סניף בית"ר בהרצליה בשנות העשרים של המאה העשרים בהתקפה שבה נרצח אחד ונפצע קשה אחר ואנשי בית"ר שהיו חמושים לא הגיבו כי לא רצו לפגוע ביהודים.
            בהמשך הייתה ההאשמה השקרית המרושעת והמלוכלת של רצח ארלוזורוב כשהעובדות לא בלבלו את בן גוריון ושאר השמאל, למעט מעטים שהיו ישרים, כשאחד משני הנאשמים היו בירושלים בזמן הרצח ולא בזירת הרצח, כשהאלמנה סימה העידה במשטרה הבריטית שהרוצחים היו ערבים ותיאורה את הרוצחים (כולל שמבטאם היה מבטא ערבי ושאחד מהם שאל "כמה השעה"? שמתאים לדוברי ערבית ושאחדמהם הילוכו כברווז) התאים לשני הערבים שאצל אחד מהם נמצא האקדח שבו נרצח ארלוזורוב.נבין אנשי שמאל העשרים המעטים היו יהודה ארזי שהיה קצין חוקר במשטרת המנדט והחוקר הראשי של הרצח שטען מתוך שכמובן ידע כל פרטי החקירה שלא סטבסקי ורוזנבלט רצחו, ואבא או סבא של דן מרגלית פרש ממפלגת העבודה בגלל האשמת הרוויזיוניסטים ברצח. וכן פרשת אלטלנה הייתה ערוץ של השמאל לרצוח יהודים ימניים וכשידעו שבגין על האונייה הגבירו את ההפגזה. לבין היה אכפת שלא תהיה מלחמת אחים ובזכותו נמנעה מלחמת אחים, אך לבן גוריון לא היה אכפת שתהיה מלחמת אחים שהייתה יכולה לחסל את היישוב היהודי לפני המדינה שונים ספורות לאחר האסון המחריד של השואה.

            1. יש לי טעות אחת: ההתקפה על סניף בית"ר בהרצליה ורצח אחד מהם הייתה בשנת 40', אך ההסתה והאלימות של אנשי השמאל כלפי אנשי הימין הייתה הרבה קודם. הרוויזיוניסטים הגיבו לדברים הקשים ביותר שנאמרו כלפיהם, כמו למשל השוואת ז'בוטינסרי להיטלר בידי בן גוריון, בדברים קשים לא פחות אך לא באלימות לעומת אנשי השמאל שפעלו גם באלימות קשה.

            2. לגבי ההתקפה על סניף בית"ר בהרצליה שאמנם בבסיסו היה עקבגניבתמנשק של ההגנה בידי האצ"ל אך זהשימש כתירוץ לפגוע באלימות קשה באנשי האצ"ל שנלקח מהם הרבה יותר ממה שלקחו אנשי האצ"ל:
              http://www.daat.ac.il/encyclopedia/value.asp?id1=3080

            3. *עקב גניבת נשק
              *זה שימש

            4. *השוואת ז'בוטינסקי

  3. תודה סמיילי בחירות בהחלט ראויות שמשקפות את עילית הליגה בהגנה.
    אפשר בהחלט לראות יותר פוורודים ופחות גארדים, וגם הגארדים ארוכים (סימונס וטייבול) וחזקים (הולידיי).
    הדבר נובע מתוך הרצון של מאמנים שיהיה להם "כולבויניק" שיכול לשמור על כמה עמדות למעשה מלבד אולי הולידיי וגובר כל השחקנים ברשימות שומרים על 4 עמדות ואילו גובר והולידיי מתרכזים בעיקר סביב התמקצעות מיוחדת בתפקידם: הולידיי בפרימטר וגובר בצבע כמגן טבעת.

  4. די מדהים שיש 10 מקומות שהתחלקו בין 6 קבוצות בסך הכל – ומהן 3 לפילדלפיה, 2 למילווקי ו-2 למיאמי.
    האם זה מרמז שזה לא רק תואר אינדיווידואלי אלא שמגנים טובים באים מתוך קבוצות שנותנות על זה המון דגש?

      1. לא רואה איך זה סותר את מה שאני תוהה לגביו… כי המוניטין עדיין בא מקבוצות מסויימות. שגם להן יש מוניטין מסויים – לא בטוח לגבי יוטה – אבל דובר הרבה על הראש ההגנתי של הקליפרס והעונה גם על זה של הווריירס… והנה סיכמנו את המוניטין של כל הקבוצות ברשימה.
        למשל, אין אף שחקן שנכנס לכאן שבנה מוניטין בלהיות "האצבע בסכר" בקבוצה שלא אוהבת לשחק הגנה.

        1. בגלל שבחלק מהמקרים הם צברו את המוניטין הזה בקבוצות אחרות / שנים אחרות (נניח לפילי זה לא תקף באמת).

          1. לא רואה שם מישהו שזה באמת תקף אליו. גם אם קוואי ובאטלר צברו מוניטין בקבוצות אחרות זו לא העונה הראשונה שלהם בקבוצות שלהם והקבוצות האלו כן נחשבות (בין אם מבחינת מונטין או סטטיסטיקה) לקבוצות הגנתיות.
            יותר מעניין לבדוק עד כמה מדדים הגנתיים קבוצתיים משפיעים על הכניסה של שחקנים אינדיווידואליים לחמישיות האלו.

            1. זאת בערך הייתה הנקודה – הם לא.

            2. אז סבבה. סגור.

    1. היוסג' של אמביד (בניגוד לגובר, קפלה וכאלה) עצום כשהוא על המגרש ולכן ברור שהרבה יותר קשה לו להשקיע את האנרגיה בהגנה, אבל שים לב שאמביד מפצה על המחסור בדינמיות במיקום טוב וזה עוזר לו מאוד להתמודד עם פיקנרולים/פופים שהם לרוב עקב האכילס הגדול של שחקן ככ כבד, מה גם שנגד ההוקס יש איום תמידי של לובים לקאפלה וקולינס

      1. השאלה שלי היתה אם יש הבדל בין הפלייאוף לעונה הרגילה כי השמירה שלו בפלייאוף בינתיים נמוכה משמעותיית מעונות קודמות לפחות במשחקים שראיתי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט