הקליפרס וההוקס השוו ל-2-2 / רועי וחגי

יהיו לנו 2 משחקי 6 אחרי שאטלנטה, בהובלת טריי יאנג (25 נקודות ו-18 אסיסטים), והקליפרס של קוואי וג'ורג' (רבע ראשון של 13-30), השוו את הסדרות שלהן.

רועי על המשחק של הקליפרס, חגי על המשחק של ההוקס.

אטלנטה הוקס (2) 103-פילדלפיה 76' (2) 100

2 הקבוצות עולות עם שינויים בחמישיות: אצל הסיקסרס עלו עם קורקמז במקום גרין הפצוע. בהוקס הורטר עלה במקום סולומון היל שפתח את שלושת המשחקים. שתי הקבוצות התקשו למצוא את הטבעת ברבע הראשון. פילי התקשו במשחק עומד אך צברו סלים קלים במשחק מעבר. ההוקס התקשו לא פחות. יאנג החטיא 5 זריקות מהשדה ו-2 מהעונשין וגם קולינס וקפלה התקשו להשלים הזדמנויות נוחות ללוב. פילי יוצאים מההלם ראשונים, קרי והאריס מובילים את פילי ליתרון 8 ברבע הראשון. אצל ההוקס בוגי עם 10 וכל שאר הקבוצה עם 10 נקודות.

ברבע השני ההוקס ממשיכים להחטיא ללא הכרה מהשדה אבל מצליחים להגיע לקו בזכות גאלו. פילי מגיעים לא מעט לטבעת ומשיגים לא מעט ריב' התקפה אך מתקשים במשחק המידריינג'. יאנג ממשיך להחטיא בסיטונות אך ממשיך לסדר מצבים נוחים לחברים. הסיקסרס יוצאים לריצה ופשוט נועלים את ההוקס בהגנה: 3 דקות לסוף הרבע וזה 17 יתרון לסיקסרס. קרי נראה כמו הכוכב של הקבוצה ולא מצליח להחטיא. עד סוף הרבע ההוקס מצליחים לצמצם ל-13. הסיקסרס עם 7/11 מהשלוש, ההוקס עם 5/17. אמביד, האריס וקרי בדאבל פיגרס אצל פילי. אצל ההוקס רק בוגי בדו ספרתי עד המחצית. יאנג במחצית מוזרה של 3/12 מהשדה ו-9 אסיסטים.

ברבע השלישי ההוקס מהדקים את ההגנה על אמביד. אמביד לא מצליח למצוא את הטבעת אבל טובאיס וקרי ממשיכים את המשחק המצוין שלהם וגם קורקמז תורם מספר סלים חשובים. יאנג ממשיך בשלו – לא מפסיק להחטיא, בעיקר מהשלוש, אבל מצליח לסדר לחברים מצבים מצוינים. קולינס, שבמחצית הראשונה לא מצא את עצמו, מתעורר ועם כמה מהלכי אנרגיה ופלגרנט פאול עליו מצד סימונס מצליח לצמצם את היתרון ל-5. עד סוף הרבע ההוקס מצמצמים את היתרון ל-2.

רבע אחרון. שייק מילטון פותח עם מספר כניסות טובות ומייצר סלים לפילי. וויליאמס מחזיר בצד השני ואף קבוצה לא מצליחה לצבור מומנטום עם המחליפים. אמביד חוזר אבל עדיין לא מצליח למצוא את הטבעת. גם האריס שהיה פשוט אדיר במשך רוב המשחק צובר מספר החטאות ואיבודים. הפינג פונג נמשך, קורקמז מעלה את היתרון ל-4, קולינס ויאנג הופכים את זה ליתרון נקודה. החטאה של פילי שיורדים בצורה מרושלת להגנה ויאנג מקבל עבירה קשה מאמביד ומקבל את השריקות, 3 להוקס. אמביד הולך חזק לסל ומקבל עבירה, יתרון נקודה להוקס. ההוקס יוצאים מפסק זמן עם תרגיל לא ברור, שורפים את השעון אבל אפילו לא מצליחים להגיע למצב זריקה. הסיקסרס הולכים לאמביד שמחטיא עוד הפעם. סימונס נוגע והכדור של ההוקס ביתרון נקודה. פילי ישר הולכים לפאול על יאנג וקרי מחטיא את ההזדמנות להשוות. ההוקס משווים ל-2-2.

ההוקס עם 36% מהשדה ו-4 איבודים בלבד. יאנג עם 25 ב-8/26 מהשדה ועם 18 אסיסטים. בוגי עם 22 ב-9/25 מהשדה.

פילי סיימה עם כל החמישייה בדאבל פיגרס. האריס עם 20, קרי עם 17 ואמביד עם 17 (4/20 מהשדה).

לוס אנג'לס קליפרס (2) 118-יוטה ג'אז (2) 104

הקליפרס התחילו הכי חזק שאפשר והגבירו. הם עצרו את יוטה על 13 נקודות בלבד ברבע הראשון (6 מ-21 מהשדה, 1 מ-7 מהשלוש, 0 מ-0 מהעונשין) וקלעו 30 נקודות משלהם, באחוז לא גבוה אבל מספיק בשביל יתרון של 17 נקודות שגדל עד ל-29 במהלך המחצית הראשונה ו-44-68 בסיום 24 דקות של כדורסל.

הג'אז הצליחו להוריד ל-14 ברבע השלישי ול-10 באמצע הרבע הרביעי, אבל לא באמת לסכן את היתרון של הקליפרס שהצליחו לשרוד עם 34 דקות בלבד של קוואי לנארד.

אצל הקליפרס, קוואי וג'ורג' (9 ריב', 4 אס') קלעו 31 כל אחד. מרקוס מוריס (5 מ-6 מהשלוש) 24.

ביוטה, דונובן מיטשל קלע 37 (6 מ-15 מהשלוש, 13 מ-15 מהעונשין). ג'ו אינגלס 19, בויאן בוגדנוביץ' 18, רודי גובר 11 עם 8 ריבאונדים. חמשת שחקני החמישייה של הג'אז עשו לפחות 4 עבירות כל אחד.

לפוסט הזה יש 59 תגובות

  1. מיצל ניפח סטט בגארבג שהמשחק כבר היה גמור ונתנו לו לנשום מהדאבל טים. עשה כמו כריס פול 🙂
    זה משחק שנגמר ברבע ה1. מאד מקווה שהקליפרס יעברו בשביל סידרה מרתקת מול הסאנס ובשביל הבראקט שלי.

    הוקס פילי היה משחק חלש. טריי היה צריך לסיים עם 21 אס אבל קאפלה עם 2 לייאפים וקולינס עם דאנק שפיספס הרסו לו. הבעיה מה יהיה הקליעה שלו מה3? רק שלא יהפוך לראס משם, פילי כבר לא שומרים עליו על ה3 ונותנים לו לזרוק חופשי, זה הופך את המשחק של ההוקס להרבה יותר קשה ומאפשר למגן לתפוס מרחק.
    טריי יאנג יותר מזכיר את כריס פול מאשר את קרי או דמיאן כי הוא לא סקורר כמוהם ולא משתלט על משחקים בקליעה אלא יותר מנהל משחק כזה שמוגבל בסקורינג שלו. מקווה שזה לא ישאר ככה.
    השאר בהוקס ממש ניגרו, בוגדן שהיה טוב נחנק לחלוטין בסיום עם החטאות חופשיות לחלוטין והחלטות רעות, גאלו היה חנוק כל המשחק, ההוקס היו ממש לא טובים.
    למזלם פילי היו חושך בהתקפה במיוחד אמביד שהיה ממש נוראי. ההתקפה שלהם איטית ומתמסרת יותר מידי, הם צריכים לזרוק מהר יותר. השמירה על מילטון במהלך האחרון היה פשוט מחדל, גם מקמילן עוד אידיוט שלא עושה עבירה ביתרון 3…. ריברס לדעתי בעבר כן עשה עבירות בעבר ביתרון 3. ווגל היחיד בליגה שעושה עבירות ביתרון 3. מדהימה אותי הכסילות הזאת, כל העונה תלויה בזה.
    יותר הדהים אותי שמילטון לא זרק שהיה לגמרי לבד ומסר את הכדור שהביצים שלו רעדו, לא מבין שחקנים זה זריקה שכל שחקן חולם לקחת ואתה מוסר?
    מי שראה את הסידרה הזאת רואה את בן סימונס וזה עוד שהאנטר בחוץ. הבן אדם לא קיים במשחק עומד, ממש 0, זה 4 שחקנים בהתקפה. אם סוגרים לו קוסט טו קוסט ושולחים אותו לקו הוא שחקן של 4 נק ממוצע למשחק. בעונה הסדירה הכל קליר פאת לכן הוא נהנה בדהירות במרחבים ובדאנק שכל האמצע פתוח. היום ציפפו לו יותר מהרגיל ושלחו אותו ישר לקו.
    דה שוט מגיע לך סיב במכבסה שאמרת שאתה לוקח את סימונס על טריי ולוקח אותו על כל גארד במזרח. בן סימונס לא יכול להוביל את הפועל מגדל העמק ככוכב ראשי או משני. הוא פשוט שחקן משלים הגנתי טוב ומעולה שיודע להטביע ולקלוע לייאפ שהכל פתוח ולא שולחים אותו לקו. דריימונד גרין של פעם בלי השלשות. היו ימים השוו אותו למיצל חחח אם סימונס מקבל את השמירה של מיצל הוא לא קולע סל אחד אפילו.
    מישהו יכול להשוות את סימונס טופ 15 לבוקר לא טופ 20 למשל? הוא בכלל לא קרוב לסקאלות האלה של טריי מוראנט בוקר טייטום קיירי וכו, לא טופ 20 וגם לא 30. יאללה מחכה להערות מטנש לגביו (כבר כתבתי שהוא משלים טוב וטוב בהגנה).
    טוביאס האריס הזה פוסי אמיתי תגדל כבר ביצים תהיה אלפא שומר עליך הקליר פאת הגינגי והוא בקושי רואה כדור וישר מוסר אותו.
    בכל אופן ציקו לקחתי את ההתערבות, שואו מי דה מאני 🙂

    אבל האירוע הגדול של הערב הייתה תחרות "פצוע נולד"-אשך אתה חייב לתת טור על זה אתה יותר מוכשר ממני.
    זה התחיל עם התאגיד, המשיך בסגנו פול, אחכ לוקה והמדבקות ואז הגיע מר מיניסקוס קרוע והיום היה השיא בתחרות שטריי יאנג שניגר 0מ5 לפתע הלך לספסל ויעני כואב לו הכתף עשה תנועות כריס פול והוציא תחבושת שיותר גדולה ממנו איזה חבישה דפק ועל הדרך שם גם את המדבקות של לוקה שהשופט סמיילי יתרשם מהם.
    אמביד אמר נראה לכם שהוא ינצח? החליט שלפתע כואב לו המיניסקוס הגב הרגל היד וירד "לטיפולים" בחדר ההלבשה…..מהטיפול הוא עלה כמו איירון מן ודרס כל מה שזז.
    אחכ היה מחצית והוא כנראה התעייף במחצית וחצי שני המשיך עם ההצגות ולקראת הסוף גם הוא הביא איזה תחבושת לברך…אבל לא גדולה כמו של טריי.
    קיצר אחרי קרב צמוד התחבושת של טריי זכתה אם התעניינתם.
    הכי מצחיק היה לשמוע את השדר הפתי חופר על פציעות וכמה שהם מסכנים חחחח

    1. חחח פצוע נולד מעולה!!!!
      לגבי סימונס-יאנג : מודה שיאנג מפתיע אותי השנה. הוא ממש התבגר (במשחק, לא בהתנהגות אבל זה לא חשוב). תראה איך בנו סביבו יפה באטלנטנה לעומת איך לא בנו יפה סביב לוקה בדאלאס. הם הגיעו יחד.
      עדיין – אני מתלבט בינו לבין סימונס. פילי משחקים כמו צבים – אמביד, האריס, קרי – עושים 15 שניות למאה מטר. שים את סימונס בקבוצה מהירה ואז נשפוט. בקיצור – את הבגדים מכבסים במדרגות… או משהו כזה חחחח בוא נחכה להמשך הפלייאוף כדי להחליט לגביו.

      1. עגל אני אענה לך בשם שמעון כי אני חושב שאני כמוהו בעניין הזה: גם כשאנחנו צוחקים אנחנו מתכוונים ברצינות 🙂

        1. נו והקוריוז עמד במבחן הבגרות והקלאץ'? (כן אני יודע שהוא החטיא בלי הכרה במשך רוב המשחק… אני מדבר על הקלאץ')

            1. אסיסט לקולינס פלואטר שהעלה ליתרון + סלי עונשין (האחרון היה כבר צורך של פילי להפסיק את השעון)

            2. ניגב את סימונס בקלאץ. רק שילמד לקלוע שלשות שלא יסיים את הקריירה כמו ראס כי טריי בשנות ה30 לחייו יראה נוראי בלי קליעה…..
              לא יודע מה קרה לו הוא תופס סטריק מה3 פעם ב10 משחקים כמו קראודר 😂😂

            3. אני חושב שהוא לוקח המון זריקות קשות כשחלק מהן נועדו להוציא עבירה. אבל עדיין לא ברור מה עובר על הקליעה שלו מהשלוש. מאמין ומקווה שזה יתיישר

  2. סאאמק עוד הפסד לאטלנטה
    פאקינג אטלנטה !!!
    נראה שהתמיכה של הדוק נותנת להם רוח במפרשים…. מנחם, יש מצב אתה עובר לפילדלפיה וקורא לה ביתך החדש ? אפילו רק לחודש חודשיים….
    🙂

    1. ההוקס לא פראיירים ככ הם צריכים את האנטר ועוד שחקן ברמה גבוה שיכול ליצור חוץ מטריי בשביל ללכת על הכתר. משהו כמו בראדלי ביל במקום הגינגי החביב.
      או שפשוט טריי יכול לבוא לפילי ולהצטרך לאמביד. נשמח לתת את שירותיו של סימונס להוקס שישחקו בסגנון מהיר

  3. יוטה מגעילה אותי.
    אינגלס שחקן מטונף ופלופר עלוב. זה ממש לא המשחק הראשון שאני רואה אותו מנסה לפצוע ולתת קטנות מלוכלכות.
    מיצ'ל פשוט לא עושה לי את זה גם אם יקלע 150 במשחק. הולך לקו העונשין הרבה יותר ממה שמגיע לו והוא תמיד מנסה להשיג נקודות בצורה נכלולית.
    כן, הוא מוכשר מאוד אבל אני סולד מהסגנון.
    משחק 5 תהיה מלחמה

      1. מיצל נהנה מהזרג דילון ברוקס סיב קודם פה הוא יותר מוגבל קצת כי שומר עליו חבר מטכל בכיר ועוד עם מוניטין הגנתי ובדאבל טים גם קשה יותר לקפוץ על 2 מגינים יחד למרות שאמביד עושה את זה לא רע על ההוקס אבל חסר טכניקה ויופי בתנועה קפיצה שלו
        אבל כמו שאמרת הליגה יצרה את זה והכי גרוע עכשיו שהם נותנים לשופט לפעיל שיקול דעת בזה כלומר זרג דרג גם פה. עד עכשיו בקטנה זה נטה לטובת הדרגים ופחות או יותר שרקו לכולם עכשיו הלך הסיכוי של הוארטר ללמוד להוציא עבירות לא יקבל כבר

    1. אה אז עכשיו זו הפציעה של אמביד. אני מבין שבמשחקים הקודמים הוא לא היה פצוע או שעל אף הפציעה הוא היה בסקור כל כך מטורף. מוזר

  4. תודה חברים. אח פילי פילי כמה אפשר לבעוט בדלי? טוב שאמביד נתן משחק ככ גרוע, אולי זה יגרום לו להוריד קצת את הראש ולסתום קצת (אני בספק..) ואלי זה יגרום גם לדוק להפסיק עם סכמת החילופים המקובעת שלו ולהעיז יותר עם מקסי מלטון ואפילו דוויט. יוטה היו על הפנים, מיטשל העיף הרבה יותר מדי שלשות במקום לתקוף את הטבעת. יש מצב שהקליפרס הקבוצה הכי מעצבנת בליגה עם טיי לו הטרמפיסט, קאווי והלואד התמידי וג'ורג' הפחדן, מישהו מכיר אוהד שלהם..?

  5. תודה צוות.
    הקליפרס לא מפתיעים. השאלה היא הם יצליחו לשמור על יציבות. אם כן, כל הקבוצות צריכות לחשוש. מהעבר השני, מרחפת קללת הקליפרס…
    .
    ההוקס הפתיעו, ועדיין זה נראה שהסדרה תלויה יותר בפילדלפיה.

    1. הקליפרס אכן לא מפתיעים (מבחינתי, גם לא לטובה).
      לא בשונה מהסאנס,
      גם הם גוזרים עד כה קופון ממחסור של שחקן משמעותי בסגל היריבה.
      ההגנה על מיצ'ל?
      תהיה אפקטיבית פחות אתו משחק אוף דה בול (המחסור של קונלי מורגש ב-2 המשחקים האחרונים)
      .
      מאצ' אפ של הקליפרס (אם וכאשר) מול הסאנס יהיה מעניין מאוד. אני הולך עם הסאנס –
      יש להם גם כוח בעמדת הרכז, וגם בעמדת הסנטר. בדיוק החולשות היחסיות של הקליפרס.

      1. בהחלט. זה לא אומר שהם לא יכולים לנצח גם עם קונלי, אבל הם ניצלו את זה עד תום.
        במקרה של סדרה נגד הסאנס, חסרונו של איבקה, יבלוט מאוד לדעתי.
        מה המאזן העונתי ביניכם? אני זוכר משחק אחד בתחילת העונה, שהם פתחו פער גדול מאוד בהתחלה בראשות פול ג'ורג' ואחכ השמשות צמצמו לחד ספרתי, אבל לא יותר. מאז עברו הרבה מים בירדן

  6. תודה על הסיקור, מצד אחד אני בעד קוואי אבל מצד שני חייב להודות שיוטה- פניקס יהיה פשוט סדרה מעניינת גם מבחינת הדימיון בניהם והמצ'אפ: קונלי ופול, מיטצ'ל ובוקר ולבסוף גובר ואייטון. הסגנון לא דומה לגמרי אבל השילוש הדומיננטי בעמדות האלה אחד מול השני יהיה מעניין.

    חבל שפציעות של כל כך הרבה כוכבים כבר משנות כוחות בכל סדרה וסדרה בצורה דרסטית ושאי אפשר לדעת מה רציני ומה לא מבחינת הפציעות שלהם, כי לטעמי לא כל אחד מהם באמת פצוע ככ רציני (אמביד, אולי טריי לא ראיתי את משחק 4) לתרץ משחק רע בפציעה, אבל הכל ניחושים כמובן 🙂

  7. כל הכסוד לקליפרס על ההתאמות במשחקים שלוש וארבע. סניידר מאכזב עד עכשיו מאוד והתירוץ של קונלי לא מחזיק מיים. יוטה חייבת להניע כדור עם שחקנים אחרים כי את מיצל כבר למדו, והגיע הזמן לקחת שלושה פסקי זמן ברבע הראשון ולא ליפול למינוס 20 שממש ממש קשה לצאת מזה אחרכך. בוגדנוביץ לא נותן את הפלוס המיוחל וגובר ממש מאכזב עם הרכות שלו בצבע. באטום לעומתו מפתיע לטובה. השיפוט מאוד בייתי בסדרה עד כה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט