מעורב אמריקאי יום ששי: משחקי הבייסבול אמש (והבוקר) ופוטבול ביום ראשון / מנחם לס

פלייאוף בייסבול

Three out of four playoff games go to FIFTH GAME today! IT CANNOT GET ANY BETTER THAN THAT!!!!!!!!!

ניו יורק יאנקיס – בולטימור אוריולס 2-1 (2-2 במשחקים)

אחרי כמעט חמש שעות, ב-6:40 בבוקר שעון ישראל, נסתיים משחק הפלייאוף הרביעי בנצחון האוריולס ב-13 אינינגס. המשחק החמישי והקובעי ייערך היום ב-5 (חצות בישראל) היום. ג'יי ג'יי הארדי חבט דאבל RBI באינינג ה-13, והאוריולס חזרו ממשחק שחשבתי שיגרום אצלהם דמורליזציה מחלטת. אך לא, לשחקנים צעירים גודל המעמד לא מובן תמיד, ורק עוד כמה שנים הם יבינו מה שהם עשו הלילה – הבוקר – ביאנקי סטדיום. הקהל שוב שרק בוז ללא הפסק לאיי רוד ששוב לא פגע. היו נגדו 8 סטרייקאאוטס רצופים, וזה לשחקן העשיר בעולם.

היאנקיס והאוריולס היו העונה 11-11 במשחקים. ועכשיו זה מגיע למשחק האחרון, WINNER TAKES A:LL. משחק נפלא של פיצ'רים משתי הקבוצות. בסוף אריק שבז החליף את א-רוד באינינג האחרון, אך הכדור שלו נתפס בקלות לסיום המשחק!

וושינגטון נשיונלס – סנט לואיס קרדינלס 1-2 (2-2 במשחקים)

"THREE-TWO HEATER. זה הכל. הוא גבר עלי!" – זה כל מה שהיה ללאנס לין לומר אחרי שהפיץ' האחרון מ-13 AT BAT ניזרק. 2 סטרייקס, 3 בולס. היו עוד שאלות לרליבר של הקרדינלס לאנס לין, אבל כל התשובות היו בערך דומות. מה שקרה זה שהוא הלך "MANO-TO-MANO" נגד ג'ייסון רת' בתחתית האינינג ה-9, כשהוא הפסיד את המלחמה נגד החובט הפותח של הנשיונלס. משחק פלייאוף קלאסי הסתיים כשהכדור עבר את הגדר כשרת' עשה את ההום ראן שהציל את הנשיונל מהכחדה במשחק הרביעי. המשחק ה-5 הוא שוב כאן בוושינגטון בעוד כמה שעות (יום ששי אחה"צ). הפלייאוף השנה נותנים לנו הצגה שלא נישכח שנים רבות. אני לא זז מהטיווי, כשכל פיץ' וכל חבטה נושאים איתם ספור שלם! הספור הפעם – בנוסף לנצחון בבאט האחרון – היה שרת' השיג את ההום ראן ה-14 שלו בפלייאוף, כשרק אלברט פוג'ולס לפניו עם 16!

**************************
סינסינטי רדס – סן פרנציסקו גאיינטס 6-4 (3-2 במשחקים)

אחרי שהרדס פתחה את שני משחקי הפלייאוף בסן פרנציסקו בנצחונות 5-2 ו-9-0 והובילה 2-0, ועכשיו היא חזרה הביתה לשלושה משחקים שרק אחד מהם היה עליה לנצח, אפילו לאס ווגאטס נתנה 6.5 ל-1.5 שזה יקראה ושהרדס תנצח את הסיבוב הראשון של הפננט. כולם ויתרו מלבד מוביל הנשיונל ליג באסטר פוסי שאמר שהוא הרגיש שקבוצתו תנצח. "לא צריכים לנצח שלושה ביחד. רק אחד. ואז עוד אחד. ואז עוד אחד". ה-"עוד אחד" השלישי קרה בצורה המדהימה ביותר היום (אתמול). בסווינג אחד הוא גרם היום גם לאחרים להאמין. הוא חבט את ה-GRAND SLAM השלישי בהסטוריית הפלייאוף של הג'איינטס, הרליבר של הג'איינטס ג'רמי אפללדט שסיים את המשחק אמר בסוף: "אין דבר יותר קשה מלחיות שלושה ימים בעיר אוייבת כשדאתה יודע שהפסד אחד ואתה חייב לחצות את כל היבשת הביתה בהרגשה איומה. הג'איינטס הפכו בזה לקבוצה הראשונה בתולדות ה-NL לחזור מדפיציט של 2-0 לנצח את הפלייאוף. ואסור לשכוח ששני ההפסדים הראשונים היו בבית, מה שיקשה עוד יותר לשבור את השיאץ הגראנד-סלאםן בא אחרי שהג'איינטס הובילו 2-0, והגראנד סלאם עשה 6-0. מאז – האינינג ה-5 – ועד הסוף, הרד לחמה מלחמת גוג ומגוג לחזור, וכשהיה 6-3 חשבתי שיש להם סכויים, אך האינינגים הסתיימו להם ב-6-4.

אוקלנד אתלטיקס – דטרויט טייגרס 6-0 (דטרויט מנצחת 3-2 במשחקים)*

ג'סטין וורלנדר, הפיצ'ר הטוב ביותר בבייסבול, לא נתן לאתלטיקס כל סכוי.

**************************

פוטבול – פריוויו למשחקי יום ראשון

סנט לואיס ראמס במיאמי דולפינס (מיאמי ב-10 נק')

עם כל הסיפורים על ההשתפרות של ריאן טנהיל משבוע לשבוע, הסיפור של הדולפינס היא ההגנה. קוורטרבקים אוייבים עושים רייטינג ממוצע לקוורטרבקים של 75. כל קוורטרבק יודע שנגד מיאמי הוא לא יוכל לבנות סטטיסטיקה לרזומה. להגנה יש גם 15 סאקס, ובהגנה נגד נשיאת כדור הם מובילים את הליגה כשהם מרשים רק 2.7 יארדס לנשיאה. עם כל השיפור במשחק הקוורקרבק, ההגנה תץצח למיאמי את המשחק.

אוקלנד ריידגרס באטלנטה פלקונס (פלקונס בשני טאצ'דאונים)

הדבר היחיד שיכול לעזור קצת לאוקלנד זה שהם באים למשחק אחרי שבוע חופשי של מנוחה. חוץ מזה אין להם הרבה מה להציע. מנגד מאט ריאן הוא ביטנתיים המוביל את כל הקוורטרבקים בליגה, ואם ימשיך ככה ה-MVP הוא שלו. גם הסקונדרי של הפלקונס הוא בין הטובים בליגה עם 9 אינטרספשיונס!

סינסינטי בנגלס בקליבלנד בראונס (הבראונס בפילד גול)

היתרון שאני נותן לבראונס הוא רק בגלל המשחק הביתי.ג'ו היידן חוזר לשחק, אבל הוא פוגש ב-איי.סי גרין המצויין שהוא בדרך לעונה של 115 תפישות ל-1,600מ יארדס. היידן לא יאפשר לגרין ללכת בננה'ס נגד ההגנה של החומים. הבראונס מרשים ליריב 142 יארדס בנשיאת כדור, הגרוע בליגה.. אבל בכ"ז אני מאמין שהבראונס תנצח כי זאת אחת ההזדמנויות היחידות שלהם השנה!

אינדיאנאפוליס קולטס בניו יורק ג'טס מ(הקולט מנצחים ב-7)

אני מאמין שאנדרו לאק הגיע. לא יהיו לו פרסומות כמו לרוברט גריפין III, אבלך אני מאמין שהוא יראה מי הוא באמת מעתה ועד סוף העונה. מ הג'טס הם ב-MESS מחלט עם סאנצ'ז וטים טיבו. דווייט פריני ורוברט מאטיס מהקולטס יעשו RUSHING כזה שסאנצ'ז לא יבין מה קורה לו!

דטרויט ליונס בפילדלפיה איגלס (פילדלפיה ב-6)

אלה שתי הקבוצות האנגמטיות ביותר בליגה. הכל יכול לקרות במשחק הזה. כולם שואלים – גם אני – אם ההתקפה של דטרויט כל כך טובה שהיא מסוגלת לחפות על ההגנה החלשה, או שהם אוברייטד. אני מאמין שקצת מזה וקצת מזה. הפעם הכל תלוי כמה זהיר – או לא זהיר – יהיה מייקל וויקס!

ניו אינגלנד פטריוטס בסיאטל סיהאוקס (הפטריוטס ב-10)

הנו-האדל המהיר של הפטריוטס יחסל את ההגנה הרכה של סיאטל, וברייטינג של טום בריידי יש 28 נקודות יתרון על הקוורטרבק של סיאטל, ראסל וילסון!

דאלאס קאובויס בבולטימור רייבנס (הרייבנס ב-10)

טוני רומו חוזר אחרי שבטחונו נימחץ לחלוטין עם 5 אינטרספשיונס בבית, וכל הקבוצה בדרך לשבירה מחלטת.

ג'איינטס בסן פרנציסקו ניינרס (הניינרס ב-3))

משחק השבוע. בשבוע שעבר אליי מנינג היה מצויין אחרי משחק איום לפני שבועיים. אז מה, האם הוא בא למפרץ לעוד נצחון מהמם? הלוואי, אבל אני לא בטוח. בשנה שעברה הוןא חתך בהם במשחק האליפות של ה-NFC, והניינרס חושבים רק על דבר אחד: נקמה! ואתם יודעים מי מוביל את כל הליגה בדרוג הקוורטרבקים? לא יאומן, אבל אלכס סמית', הקוורטרבק של הניינרס שהעונה עשה צעד אדיר קדימה.

גרין ביי פקרס ביוסטון טקסס (פקרס ב-2)

י אולי זהו משחק השבוע ולא הג'איינטס בניינרס. יוסטון לא היתה כזאת דומיננטית נגד הג'טס ואולי הרקוןרד הנקי שלהם משקר מעט. נדע טוב יותר אחרי המשחק. מאט שאוב היה די בינוני. מצד שני אריאן ]פוסטר נשא כדור 29 פעם ל-152 יארדס. קשה להאמין שהפקרס עם רקורד של 3-2. הם יבואו עם רצח בעיניים כי מה שקרה לפני שבועיים בסיאטל עדיין מטריד נורא!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. אם היאנקיס מפסידים היום, תהיה מהפכה בארה"ב! יאנקיס – מכבי ת"א כדורסל. להבדיל אלף אלפי הבדלות, אבל השנאה כלפיהם היא על אותו גל.

  2. אחח….מנחם.

    צחקת שהאורייולס לא יוכלו להטריד את הניקס ותראה איכן אנו עומדים-משחק 5,המנצח לוקח הכל!

    מה שלא יהיה,בפלייאוף הזה עפו גם ככה פייבוריטיות אחרות,הניקס אמנם הכי גדולה מכולן,אך ההפתעות יכולות להמשיך להגיע.

    אז…מה שאני אומר הוא-תהיה מוכן להפתעה (אפילו אם היא לא תגיע).

    נ.ב-ורק שהפלייאוף ימשיך כך! 🙂

  3. משחק גדול בברונקס. הכותרות התחילו כשהליינאפ פורסם ואיי רוד לא היה בו. החלטה אמיצה מאוד של ג'רארדי. אני חושב שזה היה מתבקש ומצדיק את ההחלטה שלו. אומנם צ'אבס לא הצליח לעלות על בסיס אבל אולי זה נתן לאיי רוד רעב שיגרום לו להעלות את הרמה.

    שני הפיצ'רים התחילו מדהים את המשחק. החבטה הראשונה של היאנקיס הגיע באינינג החמישי בלבד, טשיירה עלה לבסיס הראשון, גנב לשני ואז הגיבור החדש ראול איבנייז החזיר אותו הביתה.

    סיסי סבטייה הוא הגיבור, משחק מלא שנותן לבול פן הרבה מנוחה ותצוגה מדהימה! הוא נקלע לבעיה באינינג השמיני עם בסיסים מלאים אבל שוב, הגשה מדהימה שלו ומהלך של הסקיפר גמרו את הסיפור.

    המאצ' אפ וורלנדר-סבטייה הולך להיות גדול! הסדרה מתחילה כבר היום והחובטים של היאנקיס הראו שהם מתחילים לפגוע אתמול. אולי הסכר יתפרץ היום סוף סוף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט