הקליפרס נשארים בחיים בסיקור משחק(י) מוצ"ש / דובי עופר

LA Clippers: Grading Kawhi Leonard's 2019-20 season

לוס אנג'לס קליפרס (4) 132 – יוטה ג'אז (1) 106 (הג'אז מובילים 1:2 בסיבוב השני)

הקליפרס חזרו הלילה הביתה למשחק של להיות או לחדול, והצליחו לשרוד יום נוסף, בזכות משחק מצוין של קוואי לאונרד ופול ג'ורג', שקלעו שניהם מעל 30. הג'אז, מנגד, נהנו מהמשחק החמישי ברצף בו קולע דונובן מיטשל 30 לפחות, אבל מרגישים את חסרונו של מייק קונלי, שיכול היה לסייע להתקפת הג'אז מול האזורית היעילה שהציגו המארחים, והגבילה את הקבוצה מיוטה ל-40-17 בלבד משתיים.

דווקא הג'אז פתחו חזק והיממו את 8185 הצופים ביציעי הסטייפלס סנטר עם 0:8 מהיר, לפני שהמארחים התאפסו על הבור בו הם נמצאים וחזרו למשחק. רג'י ג'קסון ברבע ראשון מצוין המשיך את הפלייאוף הנהדר שלו עד כה, ויחד עם החשודים המידיים, ג'ורג' וקוואי, השוו הקליפרס ועלו ליתרון, 10-12, עם שש וחצי דקות לסיום הרבע. ובהן סלאפ-פייט, כשכל צד מכה בשני, והשני מחזיר. אנחנו מנצלים את השקט היחסי כדי להתוודע לענף הספורט המגוחך, שבגרסתו האמריקאית הוא כה מתורבת ואף כולל מעט עליזות, וברוסית לעומתו אנשים נופלים מתים. מאחר ויש ילדים ביציע, הנה טקה ודת'סלאפ מדגימות את הצד הנשי של המשחק.

הקליפרס פותחים היטב את הרבע השני, מגדילים את הפער עקב בצד אגודל, כשבצד השני נאחזים הג'אז במשחק, ועם 6:21 למחצית מיטשל פוגע מדאון טאון ומצמק לחמש, 39-44. קוואי מתעורר, ג'ורג' מתעורר, האזורית עושה את שלה, וכשבאטום מצטרף לחגיגת הירי מרחוק הכף מתחילה לנטות בבירור לצד המארח. 1:07 להפסקה הצרפתי אורב בסבלנות על הקשת, ומשם משגר רקטה ל-47-62, פלוס 15 למתקשים. 49-64 במחצית, ולאורחים יהיו 24 דקות כדי לחזור למשחק ולהתקדם לעבר הסוויפ.

ספוילר, הם לא.

באטום וקוואי ממשיכים בדיוק מאיפה שהפסיקו, מוריס מעלה ל-17, 56-73, אחרי 4 דקות, לפני שמיטשל מחזיר מעט צבע ללחיי האורחים, ופייבורס מצמק ל-9, 70-79, עם 5:18 על שעון הרבע. שוב סלאפ-פייט עם יתרון קל למארחים, ורק שלשה של אינגלס משאירה את הג'אז בפריים, והם יעלו לרבע האחרון בפיגור 11, 83-94.

הרזרבות של הקליפרס מחזיקות את הדגל ישר בפתיחת הרבע הרביעי, ומולן מיטשל לא מוותר, אבל לא מצליח לצמק לחד ספרתי. קנארד צולף, או'ניל עונה, קוואי… קלארקסון מצמק למינוס 11, 95-106 ואז חוטף לפול ג'ורג'… מיטשל נכנס לסל, זריקה, פייבורס מפריע, ודונובן נוחת רע, ומדדה החוצה. הלבבות בסולט לייק סיטי לא פועמים עד רגע זה ממש.

הקליפרס מנצלים היטב את יציאתו של הסטאר ועם שלוש וחצי דקות על השעון קוואי מעלה ל-22, 98-120, ומכבה את האורות. הספסלים מתרוקנים ובסיום 106-132, קליפרס. הג'אז רצים לחדר ההלבשה לבדוק מה קורה עם מיטשל, ומקווים לעלות מחרתיים לאותו פרקט עם לפחות אותו הרכב.

קוואי עם 34, 12 ריב' ו-5 חסימות היה הקליפר די טוטי קליפרס, אבל לא הרחק מאחוריו פול ג'ורג' עם 31 ו-10-6 משלוש. באטום ורג'י ג'קסון הוסיפו את ה-17 שלהם, כל אחד, מתי שרק נדרשו. הקליפרס הפציצו משלוש ב-53%, 36-19, וסך הכל מהשדה ב-56%.

בצד השני זה היה הרבה מיטשל עם 30, ולצידו תומך אינגלס עם 19. השחקן השישי של העונה, ג'ורדן קלרקסון, עלה מהספסל עם 14, ואו'ניל וגובר הוסיפו 24 בחלוקה שווה. השאלה הגדולה, כאמור, היא מצבו של מיטשל.

ואם הגעתם עד הכא, הרי שזכיתם לצפות בסלאפ פייט, דה ראשן ורז'ן.

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. בס"ד
    תודה רבה דובי, נפלא כרגיל.
    אם מיטשל לא חוזר, הגאז' בבעיה גדולה.
    מתי תחרות הסטירות מגיעה לאולמפיאדה?

  2. מי שחי מספיק שנים, בטח זוכר את גרסת הפיליפינו סלאפ פייט, התחרות שאל בנדי צפה בה בזמן השביתה הגדולה…
    תודה רבה על הסיקור הזריז

  3. תודה על הסיקור הנפלא (כרגיל).
    הקליפרס התפוצצו התקפית והיו טובים הגנתית, כשהם משתמשים באזורית שלהם מהמשחק הקודם, כדי לפצח את התקפת הג'אז. ועדיין, זו בעיקר ההתקפה של החברה מלוס אנג'לס שפגעה מכל מקום בעיקר מחוץ לקשת.
    השאלה היא, האם הם יראו יציבות. לאורך העונה, ראינו מהם עליות וירידות והקבוצה התקשתה לגבש זהות. האם לו עולה לאט לאט על נוסחאות וסכמות שיצליחו למצות את הפוטנציאל מהקבוצה? מול דאלאס הם נראו בכיוון, כשלמעשה קרלייל נשאר חסר אונים מול שינויי היריבה. יוטה כמובן עמוקה יותר, איכותית יותר כמעט בכל עמדה וזה כשהיא חסרה את קונלי. והיא גם יותר קבוצה.

  4. תודה דובי. מעולה כהרגלך. מקווה שהפציעה של מיטצ'ל לא רצינית . אגב היום ג'ורג' נתן את אחד ממשחקיו הטובים ביותר במדי הקליפרס. בטח ובטח בפלייאוף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט