פינת הגולש הצעיר: לאן הולכת הלייקרס? / איל ספיר

(מנחם: שוב, פינת הגולש פתוחה לכל אחד למאמר ראשון. תגובות הגולשים יקבעו אם יהיה מאמר שני!

לצחוק או לבכות?

לאן הולכת הלייקרס/ איל ספיר

אני שרוט. אפילו הלייקרס הצליחה להפוך לגרועה בגללי. באמת, עד שפעם אחת אמרתי לעצמי "יאללה, תהיה בעד קבוצה ווינרית" ועוד הייתי מרוצה כשראיתי אותה לוקחת אליפות ב, 2010 והצלחתי לא לשנוא את אותה בטריידים של 2012, היא החליטה ללמוד טיפה את מורשתו של אחד מגדולי שחקניה, ולהביא אליי את ההר. כוסאמק.

אז קדימה חבריי, דדי לא מסכים לגלות לנו כלום, אז נלך למקור השני באמינותו- הדימיון שלי, ובו נמצא את התחזית המדויקת של הלייקרס לשנים הבאות.

לבנות מהדראפט זה לזקנים. היום, לאף אחד אין כוח לחכות 4-5 שנים בתקווה לדלות בהן 3-4 רול פליירס. ולכן, בכיכובו של ראיין קלי הסנאי, כל הבסיס הצעיר המדהים (ברצינות) של הלייקרס, כאשר היא בחרה בדאפט רק 2 מתוך שבעה שחקנים. תראו את זה:

·        אקסבייר הנרי- 22- נבחר בדראפט על ידי הגריזילס

·        https://www.youtube.com/watch?v=1WnUuCHfow0

·        ג'ורדן היל- 26- נבחר בדראפט על ידי הניקס https://www.youtube.com/watch?v=D9d4aumudhA

·        ווסלי ג'ונסון- 26- נבחר בדראפט על ידי הוולבס https://www.youtube.com/watch?v=MdRWn1S69vE

·        ראיין קלי- 22- נבחר בדראפט על ידי הלייקרס. רציתי להכניס את הסרטון אבל הוא לא קיים, כך שמי שראה את המשחק הרוויח. זה היה בדקה האחרונה של המשחק (משחק? השפלה!) נגד הקליפרס. ראיין קלי קיבל את הכדור בחצי, עבר שני שחקנים, אפ, אנדר, עלייה לסל ואנד וואן. לא, אני לא מגזים.

·        קנדל מרשל- 26- נבחר בדראפט על ידי הסאנס

·        ג'ודי מיקס- 26- נבחר בדראפט על ידי הבאקס https://www.youtube.com/watch?v=entvdThdRVg

·        רוברט סקארה (ככה מבטאים את השם שלו? אני מעט חירש אז אין לי מושג)- 22- נבחר בדראפט על ידי הלייקרס.

תראו את זה,  7 שחקנים מתחת לגיל 27, רובם ככולם סופר כישרוניים. אני מאמין שגם אם הלייקרס לא תבצע שום צעד התחזקות, אלא רק תשמור את השבעה הללו, זה יספיק לה בשביל להגיע לפלייאוף בעוד שנתיים.

זה לא יקרה, כי בימינו, למי יש כוח לחכות שנתיים. ולכן, בידיעה שעד סוף שנת 2014 הלייקרס יבצעו לפחות טרייד סופר מפתיע אחד, הגיע הזמן להנות טיפה, ולעזור לה.

סופרסטאר חדש באל איי

מלבד הפיסטונס של 2004, אף קבוצה בהיסטוריה של הליגה לא זכתה באליפו בלי שחקן שהוא טופ 10. אם כן, הלייקרס צריכה לגייס אחד, או לקוות שסקארה יהפוך לקארים. בטח. קודם יצמחו לו שערות על הראש.

MCW עבור קובי??? 

קובי בריאנט תמורת מייקל קרטר ווילאמס. ללייקרס חסר רכז, חסר כוכב, וכולנו מסכימים שמבחינה מקצועית הטרייד משתלם לה, בגלל שקובי לא באמת יותר טוב ממיקס, יאנג והנרי. לפילי לא חסר מקום מתחת למס המותרות, וליד ספנסר האוז שההייפ סביבו אמנם קטן מעט בשבעות האחרונים, אך היכולת לא נפגעה יותר מידי, תד'אוס יאנג שנראה לאחרונה כמו תזאוס, אוון טרנטר האתלט האדיר הסקורר הנהדר, טוני רוטן שמשחק מדהים והתהילה נגנבת לו על ידי MCW  ונרלס נואל שיחזור עם פונטנציאל להפוך למה שסקארה אף פעם לא יהיה, קובי יוכל להוסיף המון, כי אמנם הוא  פחות טוב מקארטר ווילאמס לטעמי, אבל לבחור יש חתיכת השפעה פסיכולוגית ואיתו פילי תגיע לחצי גמר המזרח.

בלייק גריפין תמורת גאסול ויאנג. את יאנג אני לא אוהב, מין אגו מניאק שזורק איירבול מהחצי ומחייך כאילו הוא עשה משהו בסדר. את גאסול אני מאוד אוהב, אבל גם עם לבחור יש חוסן נפשי, כמה השפלות אפשר לעבור? עוד מעט יציעו טרייד שלו תמורת יובל נעימי. מסקנה: מהשניים צריך להיפטר, ואיזו דרך טובה יותר, מאשר לזורקם לשכנה הפרייארית ממול? מלבד אולי איזשהו ניסיון להמר על המראה של דיאנדרה ג'ורדן אני לא רואה סיבה שהקליפרס יסכימו אבל היי, מי הם שיתערבו לי בפנטזיות? פשוט סגרו עיניים ודמיינו את הדאנקים של גריפין בצהוב סגול. לא חלומי? אם הוא לא היה בקליפרס, כבר מזמן היה נמצא לו מקום בחמישיית המטביעים.

בשביל מומי: קווין לאב ושבאז מוחמד תמורת פאו גאסול וג'ודי מיקס. לא משנה כמה יספידו וישנאו את גאסול, מדובר פה בגבוה שלא מפחד מהצבע, יש לו קליעה מבחוץ, הוא מוסר מדהים, הוא סבן פוטר והוא לא באמת כזה זקן. כל קבוצה שהיא לא הלייקרס יכולה להרוויח ממנו. לאב ממילא יעזוב את העיר החורף הנצחי, ולמה לא לעשות מייקאובר מושלם, ולחזור לעיר בה למד(UCLA). שבאז מוחמד שלא יגיע לשום מקום תמורת הכוח העולה ג'ודי מיקס, בשביל לגרום למינסוטה לא להרגיש כאילו רימו אותה.

מספיק עם הסטארס. בכל זאת יש לנו את קובי לעוד שנתיים. 


סטיב נאש תמורת שיין לארקין. דאלאס לא צריכה את לארקין השנה, ולא בקרוב כאשר יש לה שני פוינט גארדס עדיפים באותה עמדה. לעומת זאת, הניסיון של נאש, שיכול גם להיות הרכז השלישי וגם להנהיג הרכב של שני פוינט גארדס סטייל הדקות של פישר וווסטברוק באולוהומה, כאשר לאחד הבעלים העשירים והנוצצים בליגה לא תהיה בעיה לספוג את החוזה המוגזם של נאש. בלייקרס תיווצר (בהנחה ויעיפו כבר את בלייק לאלף עזעזל) תחרות משולשת חיובית מאוד סטייל היגואווין ובנזמה בריאל, בין שלושת הפוינט גארדס הכישרוניים מארשל, פארמר ולארקין.

מאנו ג'ינובילי למג'יק, אפללו ללייקרס ויאנג לספארס.
לטרייד הזה יש שני תנאים:

1) הספארס לא יצליחו השנה, אבל לדאנקן יהיה כוח לניסיון אחרון.

 2)  אולדיפו יראה כמו בחודש הראשון של השנה.

אחרי עונה סדירה טובה כרגיל, הספארס יקבלו בומבה רצינית כבר בסיבוב הראשון (הלוואי שלא הלוואי שלא הלוואי שלא), כאשר אפילו בתוך הספארס כבר מתחילים לדבר על עייפות החומר. הילדים הטובים של הפלאח ( אגב, לקח לי זמן רב ללמוד זאת אבל הכתבה בערבית באמצע שנה שעברה גילתה לי כי מקור הכינוי הוא במילה הערבית فلاح-איכר) הלוא הם ספליטר גרין ולנארד, כבר הוכיחו שכישרון יש להם (לחלקם) אבל להכניס זריקת אנרגיה… זה לא הקטע שלהם. אז את ג'ינובילי, שהוא היחיד מבין הביג ת'רי (או הOld two), שמסוגל לשחק כמו זקן. גם כשדאנקן רע הוא לא זקן. פארקר אך פעם לא זקן. כשג'ינובילי רע הוא זקן בהחלט. יאנג יכניס לספארס את זריקת האנרגיה, ויהיה סטפן ג'קסון חדש, כאשא הוא ימלא את תפקיד השחקן השיש ברצון רב.

במידה ואולדיפו יממש את ציפיותיו (מה בדיוק עוצר אותו?), אורלנדו תחזיק בשני אולסטארס על אותה עמדה. נכון שעל אולסטאר עם חוזה מציאה ניתן להשיג יותר ממאנו ג'ינובילי, אבל המג'יק נמצאים בסיטואציה מורכבת. עם וו'צביץ', אולדיפו, הארקלס, האריס וביחרה גבוהה בדראפט 14' (אני משער שפוינט גארד עם פונטנציאל התפוצצות), המג'יק אמנם יכולים להשיג סופרסטאר ב-4 (ראין אנרסון, פול מילסאפ), אבל למה להם לעשות את זה, כאשר בכל אחת מהעמדות האחרות יש שחקן עם פונטציאל להיות הטוב בליגה בתפקידו? הרבה יותר הגיוני להם להצעיר את הקבוצה, ולהביא שחקן שישי עם ים ניסיון ויכולת מנהיגות גבוהה.

בקצב ההתקדמות של ארון אפללו, בסוף שנה הבאה הוא כבר ללא ספק שחקן חמישייה באולסטאר. כוכבים אוהבים את הלייקרס, וכשקובי ייראה יורש באופק, הוא יוכל להירגע, לחזור מהפציעה הבאה (לא תהיה עוד פציעה? פחחח…) ברוגע, וגם לפרוש בשלווה ומבלי ריבים וטריידים. זה מה שבאמת חשוב בסופו של יום.

טוב, הפוסט נגמר מבחינה רשמית, כמה אני יכול לצחוק ולהתעלם מחוקי השכר של הליגה? אבל אין שום סיבה שהוא לא יימשך למטה. שימו לב שהסבר מפורט בדומה לזה שאני נתתי מוסיף הרבה יותר מ-"לברון תמורת סקארה" או: "שמעון מזרחי בן זונה".

אגב, לכל ציבור המגיבים שחושב האם לכתוב כתבה או לא, כן! תחושת הסיפוק אחרי שהרבצתי איזה 1000 מילה היא מדהימה, והטובקבקים טובים הרבה יותר משכר. סדר יום עמוס הוא שטויות, הכתבה הזו לדוגמא חוברה לה בלקט כאשר כתבתי אותה בNOTES בפלאפון שלי תוך כדי נסיעה באוטובוסים, זה פגע ברצף או בהנאה של מישהו? אני מתקשה להאמין.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. מה השטויות האלה שתגובות הגולשים(או יותר נכון כמות תגובות הגולשים) ייקבע אם הבן אדם יזכה לכתוב טורים נוספים???

    מה זה שיטת סטאלין לבלוגרים באינטרנט??

    למה אדם שמכבד את עצמו צריך לקוות בכלל לחשוב על איכות הפוסטים שלו על כמות התגובות??
    ממתי זה פרמטר לאיכות???

    לאלעד רבין היה באחד הבלוגים שלו איזה 90 תגובות, למה הוא לא ממשיך לכתוב לנו?? כנראה גם הוא הבין למה.

    מנחם בכל פוסט שלו על הלייקרס מקבל 30 תגובות לקקניות ו-30 תגובות שמוכיחות כמה הפוסט שלו עקר ותלוש מהמציאות.

    אז רגע ה-60 תגובות האלה מוכיחות שהוא מבין משהו?? שהפוסט שלו "איכותי"?

    וואללה מרחם לפעמים על הכותבים פה שמשקיעים לפעמים שעות ומודדים אותם "בכמות התגובות".

    1. יא דפוק בראש! מי מדבר על כ-מ-ו-ת??? אני מדבר על א-י-כ-ו-ת!

      האם לדעתך זה פוסט מוצדק לכניסה או לא?
      רועה צאן יישאר רועה צאן אפילו שהוא מספר לנו שהוא לומד FINANCE, יעני.

  2. מסכים עם קיי 700

    שמע מנחם, אני לא יודע איך נדבקים אליך כל הכשרונות המדהימים האלה אבל כנראה שאתה עושה טוב.

    האייל ספיר הזה מעולה, נכס ששווה השקעה לטווח רחוק אפילו שלא נבחר בדראפט.

    כמי שעוסק בכתיבה – מאמר מוקפד ומוגה למופת, חוש הומור ופנטזיות בשמיים – מה צריך יותר מזה?

    ברוך הבא מר ספיר – יו אר היר טו סטיי!

    ואת השם של הז'לוב הקירח המקוקע שלנו מבטאים באמריקקית כ- סאק-ריי – הטייה קלה לצירה בסוף השם

  3. עצרתי בבראיינט תמורת MCW, ראיתי לברר אם זה טור בשביל הצחוקים, כאילו בנאדם מי יתן לך כישרון כמו קרטר בשביל השחקן הגמור הזה? בלייק גריפין תמורת גאסול ויאנג? קווין לאב ושבאז מוחמד תמורת פאו גאסול וג'ודי מיקס? סטיב נאש תמורת שיין לארקין? בואנה באיזה סרט אתה חי?

  4. טור מעניין על קבוצה לא מעניינת
    רק פאו גאסול, באמת שחבל עליו
    אחלה שחקן.
    הביא להם שתי אליפויות וקיבל יחס של שחקן פגום בחזרה.

  5. אני מצטרף למחמאות אבל אם כבר הפלגת למחוזות רחוקים הייתי דואג שקוויו דוראנט יגיע או נסתפק בלאב ווסטברוק אם כבר אס עד הסוף.אייל רק תסביר לי מה הקשר לבושית שבתמונה שלך?

    1. מצאתי את זה איפשהו וזה הצחיק אותי… לא הבאתי את דוראנט בגלל שמלבד הטרייד הראשון שעכשיו נראה לי הזוי, ניסיתי לשמור על שפיות והגיון בטריידים האחרים

  6. לפחות אוהדי הלייקרס שומרים על הומור. הקטע שהכי הזוי בכל הסיפור הזה הוא שהלייקרס עשו כל כך הרבה טריידים הזויים בעבר שאני לא אתפלא אם יהיה טריידים, אולי לא כל כך חד צדדיים, אבל די דומים למה שכתבת למעלה.

  7. אחלה טור, מחכה למאמר השני (אלא אם הכוונה היא לכתוב באופן קבוע על הלייקרס, ואז הייתי מציע לדחות את זה לעונה הבאה, או עד שיכבו את האינטרנט).

  8. רק עם דבר אחד אני לא מסכים. קנדל מארשל מסתבר הוא רכז פותח מאוד לגיטימי ואפילו מנהל משחק לא רע בכלל.
    בחודש ינואר (מאז שהוא פותח בלייקרס) הוא מוסר בממוצע 12 אסיסטים וקולע 13. נכון שהמספרים האלה ירדו משמעותית ברגה ששחקן כמו קובי חוזר, ועדין גם אם ירדו בחצי 6-7 אסיסטים לרכז שפותח לצד קובי שרוב הזמן עם הכדור זה בהחלט לא משהו לזלזל בו.
    אני אישית ממש "מתלהב" ממנו, הוא נראה כמו גירסה חדשה (עם טווח קצת יותר טוב) לbervin knight, רק שישאר בריא בניגוד אליו

  9. תמשיך לכתוב. התחלתי לא מזמן וזה כיף. יש לי קובץ WORD פתוח אליו אני מכניס כל מיני רעיונות, וכשיש לי זמן פנוי (אם וכאשר, זה בעיקר בסופ"ש) אני מנסה לפתח אחד מהם.

    קצת קשה לי לעכל משהו. אתה אוהד לייקרס – אתה באמת מאמין במשפט "בגלל שקובי לא באמת יותר טוב ממיקס, יאנג והנרי"?

      1. לא מסכים. הוא אולי מבוגר יותר, איטי יותר ובעיקר פצוע, אבל מבחינת כישורי כדורסל, השלושה הללו ממש לא קרובים אליו.

  10. איל מאמר משובח , מנחם צריך להחתים אותך על חוזה מקסימום אבל מהלייקרס ועליהם כבר נמעס לשמוע ויסלחו לי כל אוהדיהם.

  11. קנדל מארשל יכול להיות קצת יותר מרכז לגטימי רק אצל מאמנים שמשחקים בשיטת דאנטוני.

    הוא מאוד מאוד מוגבל, גם במסירה שלו(כמה מוזר שזה נשמע עכשיו).

    זה נראה מאוד סקסי מבחינתו כי הלייקרס עכשיו מצליחה להריץ כבר 3-4 משחקים את הראן אנד גאן של דאנטוני, כלומר לא להגיע בכלל למצב שהתקפות עוברות למצב של הלף קורט.

    במעבר הוא אכן מצוין וברמה גבוהה הרבה יותר מדי ליג, זה מה שעשו איתו בצפון קרוליינה בזמנו וזה מה שעושים כרגע בלייקרס.

  12. קשה לי להתרשם משחקים בקבוצה מפסידה. אם המאזן היה הפוך אפשר לדבר על הרמה האמיתית של כל שחקן, כרגע באווירת נטולת המתח האחריות וההישגיות אין מה לקחת מהיכולת הזו יותר מדי.. מה גם שמספרים נוהגים לשקר בטח בקבוצות מפסידות בהן הגארבג׳ טיים ארוך מהממוצע

כתיבת תגובה

סגירת תפריט