קוואי לאונרד והקליפרס מנסים להציל את הסדרה מול דונובן מיטשל והג'אז על הבמה המרכזית של הלילה / עידו רבינוביץ

קוואי לאונרד והקליפרס מנסים להציל את הסדרה מול דונובן מיטשל והג'אז על הבמה המרכזית של הלילה / עידו רבינוביץ

לוס אנג'לס קליפרס – יוטה ג'אז, 03:30 (תוצאת הסדרה – 2:0 יוטה ג'אז):

קוואי לאונרד לא זר לפיגורים של 2:0 בסדרת פלייאוף בשנים האחרונות. לפני שנתיים, יאניס והבאקס לקחו יתרון 0:2 על קוואי והראפטורס שלו, כידוע הדינוזאורים מקנדה ניצחו את ארבעת המשחקים הבאים בדרך לגמר ולבסוף לאליפות ראשונה בתולדות המועדון. בסיבוב הקודם, דונצ'יץ' והמאבס ניצחו שני משחקי חוץ רצופים ופתחו את הסדרה בסערה שכבר הכניסה קונספירציות של פירוק הסגל הנוכחי של הקליפרס בפי פרשנים מזדמנים. המהדקים מעיר המלאכים הצליחו להינצל בעור שיניהם עם ניצחון במשחק 7 המכריע.

הלילה, היריבה שלהם תהיה חזקה יותר משתי הקבוצות עליהן הצליחו לגבור לאחר הפיגור הזה. היוטה ג'אז, כידוע, סיימו את העונה הסדירה עם המאזן הטוב ביותר בליגה, ועד כה, הם לא הראו סימני האטה בפלייאוף. לאחר שהפסידו את המשחק הראשון נגד הגריזליס בסיבוב הראשון, ללא דונובן מיטשל, הג'אז שבו זועמים וניצחו שישה משחקים רצופים, כולל השניים הראשונים בסדרה זו. הקליפרס שמרו על שתי המערכות הללו צמודות עד הרגעים האחרונים, אך נפלו קצר כל פעם. במשחק הראשון, ניכר כי העייפות הכריעה אותם, יוטה הגיעו רעננים לאחר סדרה יחסית קצרה והצליחו לקחת את המושכות במשחק הראשון. במשחק השני, "ספיידה" מיטשל נתן תצוגה לפנתיאון עם 37 נקודות שהדפה ניסיון וליאנטי של הקליפרס לגנוב משחק וביתיות בסולט לייק סיטי.

גם הלילה צפויה לנו דרמה מרתקת, כאשר הקליפרס מוכרחים לנצח משחק בית ב"סטייפלס סנטר" כדי להשאיר עצמם בחיים. רבות ייפול על גבם של פול ג'ורג' וקוואי לאונרד כמובן, אך השחקנים המשלימים יהיו חייבים לעשות את ההבדל. במשחק הראשון, לוק קנארד המושמץ תפס יום רותח וקלע 18 נקודות מהספסל שכמעט הטו את המאזניים לטובת קבוצתו. במשחק השני היה זה רג'י ג'קסון שאיפס את הידית וצלף 29 נקודות במשחק שנגמר בהפרש פוזשן אחד בלבד. יהיה מסקרן מאוד לראות מה מצבו של הגארד הצעיר, טרנס מאן. לאחר שעשה עבודה נהדרת בסדרה נגד דאלאס, כולל משחק 7 עצום שעזר לסגור את הסיפור, הוא שיחק רק 9 דקות בשני המשחקים האחרונים בסדרה הזו. אם הוא אפקטיבי בהתקפה, ההגנה שלו על הכנפיים של יוטה היא אקס פקטור רציני, במיוחד כשדונובן מיטשל בכושר כה טוב ומחזק את ההשוואות שלו לאלילו, דוויין וייד, שהפך להיות חלק אינטגרלי בג'אז השנה.

הג'אז מעיפים מבט לעבר חצי הגמר השני בקונפרנס, בו מוליכה הפיניקס סאנס בתוצאה ממנה אף קבוצה לא חזרה לעולם, 0:3, על ה-MVP החדש וחבריו לדנבר נאגטס. הם ישמחו מאוד לתת הצהרה שהם עדיין לופתים את ההגה בנקודת זמן זו, ולא ליפול עכשיו. כל משחק פחות זה תוספת מנוחה, הם יודעים את זה. אסור להוריד את הרגל מהגז, להפך, זה בדיוק הזמן שידביקו לדוושה לבנת בטון בתקווה לא לזרוק לבנים לעבר הטבעת.

מייק קונלי בספק אצל קווין סניידר בשל פציעה בשריר הירך האחורי.

אצל טיירון לו והקליפרס ישנו גם חוסר אחד, סרג' איבקה, שגמר את העונה.

הימור: הקליפרס יעשו מזה סדרה, ניצחון שלהם ב-5 הלילה יגרום לג'אז להזיע.

לפוסט הזה יש 66 תגובות

  1. אם יוטה תיקח את המשחק הזה, זה יהיה יותר מניצחון במשחק וככל הנראה בסדרה, זו תהיה וואחד הצהרה לכל הספקנים האחרים.
    ובסיבוב פרסה חד, מהמר שהערב הקליפרס לוקחים…

  2. 1. רק מציין שהתצוגה לפנתיאון של מיטשל במשחק השני הייתה קצת פחות טובה מהתצוגה במשחק הראשון שמה הוא קלע 45…. אם הוא שוב יקלע ככה אני מאמין שיוטה יסגרו עניין.
    2. יוטה קצרים הרבה יותר ברוטציה, והצליחו לנצח את משחק מספר 2 כשרק 6 שחקנים מסיימים עם נקודות. איליאסובה כמעט לא משחק השנה אבל מחזיק ב-43 אחוז ל-3. יכול להיות ששווה לסניידר לתת לו כמה דקות, אולי מול הסמול בול של הקליפרס.

  3. עוד מבחן גדול לקליפרס, ולתחזית שלי לגביהם.
    האם זוהי עוד הזדמנות לגלות ביצים, להתחבר, להתגבר על עוד קושי עם הגב לקיר ולצאת מחוזקים?
    אם הם מנצחים, הם יכולים עדיין לקחת את הסדרה ולהמשיך לפתח אופי – והתרחיש חי וקיים (הקליפרס מנצחים 4-3 את כל הסדרות בסדר קושי עולה והופכים מהלוזרים הכי גדולים לווינרים הכי גדולים).
    אם הם מפסידים – ובכן, זה נגמר.
    תכלס אשמח להיפטר מהם ולהמשיך עם יוטה.

  4. אותי מעניין מתי הטיפש לו יקלוט שאין מנהל משחק ביוטה ויביא דאבל טים על מיטצל. יאללה קוואי אני איתך היום לא בגלל אהבה אלא בגלל אמוציות שאתה מייצר, אני אעדיף לצפות בצבע מתייבש מאשר יוטה סאנס שני קבוצות חמודות ששום אמוציה לא מתעוררת.

    1. הוא הביא מלא דאבל על מיטשל, נגמר בחדירה או שלשה קלה וזה עוד בלי קונלי – כן היו גם איבודים אבל ממש מעט (תראה דוגמא את השלוש דק' של החצי השני ממשחק 2).
      מצד שני האזורית ממש הפריעה ואכן הצליחה להאט את מיטשל בחצי השני, נראה מה יהיה הפיתרון של סניידר לזה במשחק השלישי (חזרה של קונלי לבד יכולה לשנות המון, הפיק&רול שלו עם גובר רוצח אזורית והניהול משחק שלו היה מאוד מאוד חסר ברבע ה3 אבל זה לא יקרה הלילה).

  5. אני רק מתאר את הקבוצה הזו עם שג"א וגלאנארי בתוספת שחקנים משלימים טובים שהיו יכולים להביא בסחר הדראפטים שבזבזו על ג'ורג'.
    שג"א חוצפן צעיר שאין לו התפרקות נפשית ברגעי לחץ,מתאים כל-כך לצד קוואי,כאשר האיטלקי דופק צ'אקות מהקשת.
    איזה בזבוז יאללה!!
    .
    הדבר היחיד שיציל אותם מהבוץ זה שקוואי יפסיק לבטוח בג'ורג' יותר מידי וילך למוד סייבורג כבר מתחילת המשחק,יבקש את הכדור כל פעם מחדש ויזרוק לפחות 30 פעם ולא 20.
    המאמן צריך להעיף את הפינצ'ר המציק ויתן למאן דקות,הוא גדול יותר,שומר טוב יותר והוא גם איום התקפי.
    .
    מוריס הוא אחד המפתחות להצלחה של הקבוצה,אם הוא דופק את השלשות שלו העמלק הצרפתי יהיה חייב לצאת מהרחבה לפעמים ולפתוח נתיב לטבעת לקוואי ואחרים.
    בסדרה הזו איבקה היה יכול להיות מושלם בשביל להוציא את הצרפתי מהרחבה אבל לצערם הוא גמר את העונה,הוא היה יכול להיות קו ההגנה בטבעת מול החדירות של הספיידר….מה שנשאר זה להתנחם בקליעות של מוריס.
    אני עדיין מחכה לרונדו,חבל שהרזומה הפלייאופי יתקלקל…חייב לתת משחק טוב אחד לפחות.
    .
    האזורית עבדה במחצית השנייה של משחק 2,בואו נראה אם היא תעבוד גם במשחק הלילה.

  6. כל התקפה כמעט דאבל על מיצ׳ל קאוואי חנק אותו מההתחלה. הקליפרס אומרים שכל טחד אחר ינצח אותנו. בינתיים זה עובד. נראה איך סניידר יגיב

      1. נכון. אבל בלי מיצ׳ל קשה להם. קלעו 5 שלשות באחוז גבוה בלי זה הקליפרס כבר היו בורחים. מיצ׳ל בינתיים עם אפס נקודות. מעניין

  7. אם הראש שלהם היה במקום הנכון הקבוצה הזו לא הייתה נופלת לבורות כל פעם מחדש.
    כשהם רוצים הם יכולים להיות קבוצת הגנה היסטורית,חבל שהם לא רוצים מספיק.

  8. ברוך אני איתך – חייבים את הקליפרס בגמר המערב. יהיה אש. אבל איך מנצחים ביוטה? טוב קודם תן לנצח אחד בבית

  9. דאבל חכם של קאוואי בסוף הרבע. התקפה לפני זה בוגדנוביץ לחץ עליו כל המגרש – ראו שעייף
    אותו – קאוואי עם זריקה קצרה מהשלוש. הגנות חזקות מאוד במשחק הזה. רמה גבוהה

  10. משחק ההתקפה של יוטה מאוד מוגבל בהנעת כדור בלי קונלי. השלושות נכנסות זה המזל שלהם. קדימה קליפרס יוטה סאנס זה שעמום

  11. אתם רואים את קליפרס ממשיכים ברמה הזאת ככה עוד משחקים ברצף? הם לא הראו כזאת יציבות עד עכשיו, גם בליגה, גם בפלייאוף.

    1. המשחק היה מלא דאבל טימס על מיצטל לא כמו שהיה בשני המשחקים הקודמים, אני לא רואה את יוטה ממשיכה לקלוע את הזריקות האלה באחוזים האלה. 13 אסיסטים על 11 איבודים . תן לאחדים שלא מיצטל לנצח אותך בסדרה הזאת לא יקרה

  12. איכשהו יוטה לא נראו אינטנסיביים מספיק הפעם והיתרון של הקליפרס לא הועמד בסכנה ממשית. הועילה לקליפרס גם העובדה שטיי לו לא ניסה להתחכם יותר מדי עם הרוטציה.
    נקווה שקונלי כבר יחזור למשחק הבא שמבטיח להיות מעניין

  13. מיצ׳ל בא עם פאסון של כוכב ״לתת לאחרים להתחיל אני כבר אכנס״ לו הביא עליו דאבל טים מהפתיחה + קאוואי. עד שהוא התעורר ברבע השני המשחק כבר נטה לכיוון של הקליפרס. יוטה באו לא מוכנים. לו שוב מגיב טוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט