אטלנטה נ' פילי והנאגטס עם הזדמנות אחרונה מול הסאנס / רועי שושן

אטלנטה נ' פילי והנאגטס עם הזדמנות אחרונה מול הסאנס / רועי שושן

2:30 אטלנטה הוקס (1) – פילדלפיה 76'ס (1):

הסדרה הנהדרת הזאת (באמת, ואפרט) מגיעה לאטלנטה ג'ורג'יה, ותנו לי להגיד לכם משהו, הקהל בדרום העמוק בטירוף לקראתה.

אטלנטה היא ה-cautionary tale על ההיתקעות במרכז הטבלה ב-NBA. הם כמעט תמיד רלבנטיים לפלייאוף, אבל ב-40 השנים האחרונות, ויתקנו אותי ההיסטוריונים אם אני טועה, היו להם רק 3 קבוצות טובות ורק אחת מהן הייתה באמת רלבנטית למאבק על תואר – הקבוצה של דומיניק ווילקינס שהלכה ראש בראש עם MJ, הקבוצה של מוטומבו בשנות ה-90, והקבוצה של קואץ' באד עם מילסאפ והורפורד שפשוט הושמדה על ידי לברון.

ועכשיו עושה רושם, לראשונה בימי חיי, יש להם בסיס לקבוצה שיכולה ללכת עד הסוף בשנים הקרובות, ופה אני חייב להכות על חטא. בתחילת העונה לא הבנתי את ההתלהבות מאטלנטה. למה טעיתי? כי נתתי משקל יתר לחוזה של גלינרי שחשבתי (ואני עדיין חושב) שהוא לא מוצלח, ומשקל חסר לגניבה של בוגדנוביץ' מתחת לאף של מילווקי, ולא הבנתי עד כמה הפוטנציאל שגלום בצעירים שלהם – קולינס, הורטר והאנטר גדול.

תוסיפו על זה את קלינט קאפלה שעוד מימי יוסטון אני חושב שהוא לא כמו הסנטרים שבדרכם להכחדה, אלא דווקא מהסנטרים שיכולים להיות חלק מתהליך ההמצאה מחדש של העמדה (אחד מתהליכי העומק החשובים בליגה, שעומד בשורה אחת עם מהפכת השלשות של קארי) ותקבלו צוות מסייע מסביב ליהלום חד פעמי כטריי יאנג, שיכול באמת לקחת אותו עד הסוף בטווח של 3 שנים קדימה אם אטלנטה תעשה את המהלכים הנכונים.

הסיפור כאן הוא ללא ספק טריי יאנג, ואם תחברו לסיפור שלו את הסיפור של דווין בוקר תקבלו לקח מעניין על "קלוריות ריקות". כמה שחקנים לדעתכם יש בליגה שאם תיתן להם יד חופשית יקלעו 20 בממוצע לערב סטייל ג'רמי גראנט? 100? יותר? התופעה הזאת יחד עם הטנקינג גורמת לכך שלא מעט שחקנים צוברים נקודות בקבוצות מפסידות מאוד, וההנחה הרווחת היא שסגנון המשחק שלהם לא יכול להיתרגם לקבוצה מנצחת.

אבל כפי שקורה פעמים רבות, אנחנו מגלים שהמציאות מורכבת יותר. האמירה הזאת כנראה נכונה על זאק לווין למשל, אבל היא התגלתה כלחלוטין לא נכונה לגביי טריי יאנג ודווין בוקר. ואם לדייק, גילינו שכשלוקחים כשרון גולמי ענק שלא מתרגם לניצחונות ומצמידים לו "מקדם ניצחונות" שמתאים לו – כריס פול בפיניקס ובוגדנוביץ' באטלנטה, מקבלים יהלום. במקרה, או שלא, בשני המקרים מדובר בשחקן שהוא גם איום התקפי אבל בעיקר שחקן חכם מאוד שיכול להוריד את נטל ניהול המשחק מהכוכב ולאפשר לו לזרוח בנקודות שלו.

ומרוב התלהבות מאטלנטה כמעט שכחתי לדבר על פילי, עדיין, הפייבוריטית בסדרה הזאת כן?

הניצחון של אטלנטה במשחק הראשון וגניבת הביתיות נתנו תחושה של התפרקות בפילי, שככל שהעונה התקדמה כך נהיה ברור יותר שהיא פשוט תלויה לחלוטין באמביד ובעיקר בצד ההגנתי. אם בצד ההתקפי דוק בנה שיטה אינטליגנטית שמצליחה לטשטש את בעיית בן סימונס באמצעות הקפתו בקלעים, הרי שבהגנה אין דרך להחביא את הבעיות של הקבוצה בלי שאמביד יסתום את הצבע, בוודאי לא מול קבוצת קליעה מוכשרת כמו אטלנטה.

במשחק הראשון, כשאמביד (לדעתי) עדיין תחת השפעת הפציעה בסיבוב הראשון, פילי חטפה 128 נקודות מאטלנטה, שקלעה ב-43% מחוץ לקשת. פילי הבינה את העניין ובמשחק השני הורידה את ההוקס ל-36% וחנקה אותם ממש ברבע הרביעי כשההוקס נעצרו על 18 בלבד.

אמביד הוא מפלצת התקפית של 40 נקודות לערב בסדרה הזאת בה באמת אין להוקס שום תשובה אליו, וכנראה שפילי שווה כאן 120 נקודות לערב חי או מת, והשאלה היא מה יקרה עם ההגנה שלהם. דני גרין נראה פתטי כל פעם שמצא את עצמו מול טריי (מדהים שמדובר בשחקן שרק לפני כמה שנים נחשב ל-3&D האולטימטיבי), במשחק ה-2 זה כבר נראה טוב יותר, גם בחסות שינוי ברוטציה, כאשר מילטון מקבל יותר דקות ומחזיר ביעילות התקפית מרשימה.

האם פילי תצליח להגביל את אטלנטה גם הלילה כאשר המשחק מתקיים בג'ורג'יה? איך תיראה הרוטציה של האורחים? האם לו וויליאמס ימשיך לקבל דקות למרות שהוא עומד בשורה אחת עם שחקני הפלייאוף הגרועים בהיסטוריה של הליגה? כל זאת ועוד בפרק הבא של הסדרה שעשויה ללכת הכי ארוך מכל סדרות חצאי הגמר האזוריים.

הימור: פילי ב-5.

5:00 דנבר נאגטס (0) – פיניקס סאנס (2):

אם הפריוויו הזה יישמע כמו הספד לדנבר אני מתנצל מראש.

התאהבתי אנושות בקבוצה הזאת וראיתי בה כתקווה הגדולה לגירוש השיקוץ (שגורש דווקא על ידי יריבתה של דנבר הלילה). התאהבתי ביוקיץ', ומי שלא מתאהב ביוקיץ' פשוט לא אוהב כדורסל. התאהבתי בקמפאצו, ומי שלא מתאהב בקמפאצו פשוט לא אוהב אנשים. הפציעה של מארי שברה את ליבי, ואז כשדנבר עברה את פורטלנד ניצתה תקווה קלושה להמשך הריצה ותיאורית יואינג לפנתאון.

ואז התחילה הסדרה הזאת, ופיניקס שסופרת כבר 5 ניצחונות רצופים בפלייאוף, פשוט לא ספרה את דנבר. הנאגטס לא מראים שום יכולת להשיג עצירות, אבל הסיפור הגדול הוא דווקא ההגנה שלהם על יוקיץ'. 9 אסיסטים היו ל-MVP הטרי (והמוצדק יא זנופובים אמריקופלים מסריחים), לא במשחק אחד אלא בשניים. הסאב פלוט הזה כבר נפרס בסדרה מול פורטלנד – גם אם הוא קולע 40, אם הוא לא מוסר את ה-15 אסיסטים שלו דנבר בבעיה כי הכדור לא זז, השחקנים האחרים לא נכנסים למשחק וזה משפיע בשני צדי המגרש ובואו נגיד את האמת, גם אם אוסטין ריברס חושב שהוא סטף קארי, הוא לא מסוגל לייצר לעצמו בליגה הזאת יותר משגל מקל היה מסוגל בזמנו. הוא צריך שיטה, והשיטה של דנבר היא יוקיץ'.

אז עכשיו הסדרה חוזרת לדנבר, קבוצה שהיסטורית ונוכחית הביתיות שיחקה עבורה תפקיד משמעותי מאוד, ומאחר ואין לה הרבה מה לעשות עם הרוטציה (אלא אם אתם רוצים לתת לבול בול יותר מ-2 דקות בערב. לא חשבתי ככה), היא תצטרך לעשות התאמות בצורת המשחק עם אותו סגל שחקנים, כלומר לתת את הכדור ליוקיץ' מוקדם יותר ורחוק יותר מהסל, לשחק פחות על הפוסט, ולדאוג להאכיל את פורטר ואולי גם את גורדון יותר.

שיר הלל לכריס פול אשר על ניהול המשחק, ה-point god הבלתי מעורער, האיש אשר הזמן אינו נוגע לו, חולף על פניו בלי להשאיר סימן, 21 נקודות ו-11 אסיסטים, שורה שיופיה במינימליזם שלה, הוא ההיפוך המדויק של ראסל ווסטברוק, כל מספר בסטטיסטיקה שלו עוצר בתוכו את התרומה המקסימלית לקבוצה שלו, אחרת הוא אינו רוצה בו. אם יישאר בריא, דיאנדרה אייטון ימשיך להיראות כהחלטת דראפט סבירה (לפני דונצ'יץ' למי ששכח), מיקל ברידג'ס ימשיך להיראות כשחקן חמישייה לגיטימי לאלופה, ודווין בוקר ימשיך להיראות כסופר דופר סטאר. ופיניקס, תיראה כקונטנדרית.

והנה עוד דבר שיש ללמוד מהעונה המשוגעת הזאת – אולי אנחנו צריכים להאמין יותר למה שרואות עינינו. הרי מה אמרו לנו כל הפרשנים (כולל הח"מ) – יוטה נראית מאוזנת, מיטשל נראה כסופרסטאר, והנעת הכדור נראית כמו הספרס ב-2014?

זה טוב לעונה הסדירה, בפלייאוף ימחקו אותם.

פיניקס היא הקבוצה עם איזון הפנים-חוץ הכי טוב בליגה?

השלשות לא יכנסו לקראודר בפלייאוף.

והנה, אנחנו (לפחות נכון לכתיבת שורות אלו) בדרך לגמר האזורי של מדורגות 1-2 הכי מפתיע אי פעם.

הימור: פיניקס ב-12.

לפוסט הזה יש 244 תגובות

  1. בשקט בשקט,
    הסאנס העלו הילוך לאחרונה בפלייאוף.
    רצף הניצחונות שלנו עומד על 5 (3 בבית, 2 בחוץ),
    ההתקפה שלנו ברצף טובה מאוד (אופנסיב רייטינג של 118.6) וההגנה נפלאה (דיפנסיב רייטינג אדיר של 100.6).
    החלק המעודד?
    .
    מי שמכיר את הקבוצה יודע שיש לנו עוד הילוך. שעדיין לא התפוצצנו התקפית כפי שאנחנו יודעים ומסוגלים (אני מתכוון לעומק הספסל – קמרון וסאריץ' שמספר פעמים העונה נתנו משחקים גדולים מהספסל)
    .
    מה יהיה הלילה?
    הרבה תלוי באייטון וביכולתו לשמור על עצמו מפני עבירות מהירות.
    .
    תודה, דור.

    1. לא רוצה לפוצץ את הבלון הורוד אבל תגיד גיא, חצי גמר פלייאוף…בערך משחק שני… זו לא נקודת הזמן בה כריס פול בדרך כלל נפצע ונוטש את הקבוצה?

      תודה דור.

  2. אז שלשום הרצף הוארך ואני במינימום 5 רצופים, מקסימום לא ידוע. נלך על אטלנטה ודנבר אבל קשה לי להאמין שאני אפגע בשניהם

    1. למיטב הבנתי, מדובר על פגיעה חוזרת במיניסקוס. הדיווחים הם שהוא סובל מנפיחות, ושאטלנטה לא רוצים לקחת סיכון ולכל השביתו אותו.
      .
      אז ככה –
      מיניסקוס כיום יודעים לתקן ביעילות גבוהה מאי פעם. היות וברור שהאנטר לא חוזר העונה לשחק, יהיה לו די זמן להחלים.
      החלמה מניתוח שכזה (אם זו תפירה, אם זו סילוק חלקיקים, או כפי שזה כיום נהוג – שילוב של ה-2) צפויה להיות מלאה ללא פגיעה בתפקוד עתידי.

      1. מלך. תודה די הרגעת אותי. למעט טריי יאנג הוא השחקן השני שאין לו תחליף בקבוצה הזו (ויש מעטים כמוהו בליגה)

  3. פילי תחזיר את הביתיות הלילה. זה שלה להפסיד.
    בתחילת הסדרה הימרתי על ג'נטלמני לסאנס. השאלה האם הנאגטס יוציאו את הניצחון היום או רק במשחק הרביעי? אני נוטה לניצחון שישי רצוף של החבורה הנפלאה מאריזונה. כן, איפה שגילרי בילה תקופה בנערותו

  4. תודה דור.
    .
    נזכיר שהחיסרון של האנטר מאוד משמעותי. הוא השומר הכי טוב של ההוקס והיה יכול להקשות מאוד על האריס/ לעשות דאבל טים חונק יותר מבוגי.
    .
    אני עדיין מהמר על ההוקס במשחק ובסדרה ולדעתי זו סדרה של 50/50 – תלוי בעיקר בתיאום של העזרה על אמביד

  5. הוקס-סיקסרס בינתיים אחלה סידרה.
    בוגדנוביץ', גלינארי, קולינס, הג'ינג'י שמנחם קרא לו יו"ר היורמים של ארה"ב, אחלה שחקנים שיכולים לתת פייט. ומעליהם מרחף העכברוש האנושי טריי יאנג, שנתן משחק ראשון עילאי ושני חא משהו. מנגד הקלינג האנושי דני גרין מחכה למשחק האחד בפלייאוף שהוא בלתי עציר.. אולי הערב?
    דנבר מאוד מאכזבים אבל בסך הכל הם בלי הקלעי מספר 1 שלהם, אז מול החלקאים מפורטלנד זה עוד הספיק. הסאנס קבוצה מאוזנת שפשוט יותר טובה.
    מי שעד עתה על הפנים בדנבר בסדרה הזו הוא מונטה מוריס שמול פורטלנד היה אקס פקטור.

            1. ואז חשבתי חלקאים מלשון חלק, כלומר בתפרוקת.

  6. תודה דור אחלה פריוויו.
    אחרי לילה קשה לכוחותינו אתמול, אני חייב לתת היום 100% שהם בדיוק 66%
    כל תוצאה אחרת לא תתקבל.
    1. הוקס
    2. נאגטס
    בקאמפאצו ננוחם

  7. עכשיו ב"המרדף" מופיע שי שהיה כתב של האתר בקליבלנד לפני כמה שנים. הוא אמר בהיכרות עם המנחה שהיה כתב של האתר הופס

  8. נראה שפילי למדו את אטלנטה כבר ברבע הרביעי של המשחק הראשון, ויישמו החל מפתיחת המשחק השני. עדיין, צעירים כמו אטלנטה (גלינארי נראה צעיר לנצח) במשחק ביתי מקבלים רוח גבית, ואני מהמר על התפוצצות של יאנג שסוחפת ניצחון.
    אצלנו בדנבר לא נראה טוב. מקווה שהמייל היי יעלה לראש של פורסטר שהיה קטסטרופה במשחק הקודם. דנבר החטיאו מלא שלשות פנויות בתחילת המשחק הקודם ומול פניקס זה לא מספיק. יש לי הרגשה שפניקס הולכים עד הגמר ואנחנו עוד משוכה בדרך. האמת לא נורא, הם קבוצה נהדרת, מאוזנת ומהנה לצפייה. בג'נטלמני ננוחם.

  9. אתמול במשחק של הנטס בתקרית שהייתה בין טאקר ודוראנט מגיע איש בטחון ודוחף את טאקר ומזיז אותו , כולם חשבו שזה בטחון של האולם או של הליגה אבל מתברר שהאיש הזה הוא עובד של הנטס ושומר הראש של דוראנט והוא קפץ למגרש להגן על דוראנט
    צפו לפיטורים,השעיות וקנסות כבדים

  10. היום כמדי יום ו לקחתי את ET לאימון רצחני של 3 שעות. לאחר כשעה וחצי הגיעו ילדים למגרש אז כמובן שלא יתפספס משחק 2על 2 ארגנו משחק.
    תחילה שיחקו על סל 1 עד שהתפנה הסל השני ואז עברו למשחק על כל המגרש.
    ET קירצף בכל 4 המשחקונים (כל משחקון היה עד 3 והזוגות התחלפו כל פעם) עם 10 נק מתוך ה12 בהם כמה סלים של ניגוב.
    חולצה לבנה הוא בן 12 (שם 2 סלים היום), חולצה אפורה בן 9 משחק איתו בחוג-מס 4 בדירוג שלי בחוג שלו (שם 2 סלים היום), השלישי בן 9 לא קשור לענף
    הנה סלי הניגוב בתקציר

    נתחיל עם הסל הכי יפה הערב סל מס 9
    https://youtu.be/EFUNr5uPwM4

    סל 1
    https://youtu.be/HRMk8AFgogE

    סל 2
    https://youtu.be/WsdBDgA1_PI

    סל 3

    https://youtu.be/r9SlhskxhMY

    סל 4-יפה
    https://youtu.be/F6PzVNhUYDg

    סל 5-יפה
    https://youtu.be/xjStq3udg84

    סל 6-יפה
    https://youtu.be/3Q9YNWTtmU4

    סל 7
    https://youtu.be/_TcAnNK2oFo

    סל 8
    https://youtu.be/oquwpUHPDUE

    סל 10
    https://youtu.be/7DIUsQnWHyM

    מי שאוהב גם קצת מובס

    קרוסאובר יפה שלצערי לא נגמר בסל

    https://youtu.be/TDyJ03L9PMI

    מרקיד את השומר (בגלל שהוא עשה לו ככה השומר ניסה לבלבל אותו 🙂
    https://youtu.be/mYm3OV0Xgb8

    גג שני
    https://youtu.be/O6rRwbwFjf4

    הגנה לחובבי הז'אנר. מי שלא יודע ET הוא לוק דאון דפנדר, כל השנה עדיין לא קלעו עליו אפילו סל 1 בחוג שלו. הוא מחסל לחלוטין.
    https://youtu.be/TBM1HeyypRc

    1. תקשיב לילד יש את זה. אהבתי את הזריקה בסוף ברצף – קודם כל סוף סוף יש זריקה מהאמצע ולא טיל כתף, יותר חשוב – רואים שהוא שולט בעוצמה וממש מכוון אותה לפי המרחק של הסל. לא מעיף סתם לכיוון. הוא גם זורק ביד אחת וזה הכי חשוב. קיד גוט טאלאנט 💪

  11. דוק סוף סוף.עושה מה שביקשתי
    שם חמישייה שיאנג חייב לשמור על מישהו
    שייק פירפר את יאנג בהתקפות האחרונות

  12. לא מרגיש כמו פלייאוף עם כל הזריקות הסופר חופשיות הללו ומליון איבודים שלא קשורים לכלום. יללה קולינס תתאפס על החיים שלך הימרת על עצמך אז תצדיק את ההימור אידיוט

      1. נמאס לי אבל לפחות לפי החוקה זו עבירה. כשלקבוצה שלך שורקים כל כך הרבה שריקות רק בגלל מוניטין, זה אפילו יותר מעצבן

  13. סימונס לא מסוגל אפילו לקלוע לייאפ
    יש דאבל וטריפל על אמביד כל פעם שהוא מקהל את.הכדור בצבע והוא תמיד מוסר לסריקה פנויה וסימונס לא פוגע

  14. דוק בתצוגת אימון מרשימה
    בגלל דאבל טים הוציא את.אמביד החוצה וסימונס עושה פורפרה מקולינס מתחת לסל

  15. טריי לא יכול לשים 40 כמו לוקה ומיצל תם הטקס הוא מוסר במקום לקלוע. אבל אם הייתי מקמילן הסרגל של קווינט היה על האש להצלפה בבוגדן וקולינס סימונס כל הרבע עושה דאנקים על האוויר ופעם 1 שלחו אותו לקו בטעות וניגרשם 0 מ2

    1. אמת זה מה שאמרתי תמיד, ושוב מול חגי טרום הסידרה.
      הוא רחוק מאוד מהסקאלה שלהם.
      יכול לככב ולתת הצגות נגד נמושות אבל לא לכפות את רצונו נגד כל קבוצה כמו קוואי, לוקה והגדולים.

      1. כן כן. היה שם 40 היית קורא לו אגואיסט. אם הם ינצחו זה כי יש לו קבוצה ממש מוכשרת יפסידו זה בגלל שהוא לא טוב. אתה אובססיבי אליו הרבה יותר ממני מסתבר.

          1. כן כן. האיש שלך. תמיד אמרת שהוא לא יכול לשים 40 נקודות. אני תמיד אמרתי שהוא לא יזכה בטבעת. אני תמיד אמרתי

      1. אני תמיד בעדו אין לזה קשר הוא לא מספק את הסחורה. ראית מה לוקה אמביד קאווי ומיצל עושים זה מה צריך לעשות לכופף את המשחק לטובתך לא משנה איך כמו שאמביד עושה.
        טריי לא מצליח לתת משחקיםמשל 6 ו7 ו8 שלשות בלי זה החיים קשים. משחקן כזה זה מה שמצופה.
        כל השאר לא מעניין

          1. ניסני לא מתעצבנת. זו ביקורת בונה. שחקן נמוך כמו טריי חייב שלשות בלי זה הוא מאד מוגבל בטח מול הגנה כמו של פילי. זה לא הניקס פה.
            בלי שלשות הוא שחקן של 20 נק. עם שלשות של 35 40. זה הבדל גדול.
            הוא צריך לתת 5 6 7 שלשות כל משחק. רוב השלשות שלו די לבד גם ולא קולע אותם
            אנחנו מדברים על שחקן שרוצה להיות סופרסטאר וטופ עולמי נכון? לא איזה שחקן חביב

            1. יו אתה כזה ביצות פיציים. סבבה הנה אמרת את זה. רק אחר כך אל תגיד לי אחר כך שאמרת לי.

            2. ניסני זה בסדר ללמוד קצת לא צריך להתעצבן ביצות או לא זה 20 הפרש בראש בסופו של יום. צריך להכיר באמת

  16. סימונס כזה פיספוס
    עם קליעהה בינונית וקצת רגש ביד , לא שלשות , רק עונשין וקצת מיד ריינג' הוא היה שחקן טופ 3 בליגה

  17. נגד הנטס אסור לדני גרין לראות פרקט הוא לא באמת יכול לשמור שם על שום שחקן ובהתקפה לא קיים ויתן לקיירי לנוח עליו.
    גם לא לגורג היל המטלית מנהיג המחאה.
    נגד הנטס צריך את הפלפל בתחת של מקסי והיכולות של שייק לנגב את קיירי שהוא אוויר בהגנה וכל הזמן לשחק עליו ועל הארדן הם לא יכולים לשמור יותר מדקה ויעשו עבירות. שלחו את זה לדוק

  18. שירי הלל במשחק 1 ליאנג וסקילה במשחק 3 .
    אוהדי ספורט הם היצורים הכי אימוציונליים שיש,הם משנים את דעתם ממשחק למשחק ,מעלים שחקן להר ראשמור ומורידים אותו לתחתית התהום בהנף הקלדה .
    הליצן סטיבן איי סמית' כבר קבע שמיטצ'ל הוא השחקן הטוב בהיסטוריה של הג'אז בגיל 24 עם רזומה של הכי רחוק סיבוב שני ,הוא הגדיל ואמר שלא מעוניין לשמוע על קארל מלון במין זלזול שבא לך להקיא על השיער הנסוג שעל ראשו.

  19. הנה מוצארט מקבל את פסל ה MVP
    שחקן משכמו ומעלה ומודה לחברים.
    בחירה נכונה והוגנת. טוב שלא קיבל העמבה הגועלי.

  20. הפנים של בוקר נראיםכמו תאונה מזעזעת של ניתוחים פלסטיים.
    בי בה בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע

  21. פחות מפחיד לנסות לתפוס סבון במקלחת של הכלא מאשר לנסות לתפוס את בוקר. זה כאילו שאין פוזיציה שהוא לא מסוגל לזרוק ממנה. אחלה קלוריות ריקות שבעולם הבוקר הזה.

  22. חייבים להביא מגן ליד יוקיץ שיכסה את החורים שלו, בהתקפה רואים שחסר להם גארדים יוצרים כמו מארי אבל הבעיה אצלכם היא הגנתית

  23. פורטר לא מסוגל ליצור לעצמו לא להאמין, יש לו את כל הגובה הקליעה ואתלטיות בעולם והוא לא יודע לכדרר,פ

  24. שחקן מכדרר ובכוונה נכנס במגן ומקבל שריקה.
    כריס פול הביא את החרא הזה ויאנג ושאר הצעירים העלו את זה לרמת זבל .
    גועל נפש

    1. זה הכל אתם.
      .
      ספק קלוריות ריקות עם אופי בעייתי.
      .
      לא מסוגל לשמור על קונוס.
      .
      המגן הגרוע בליגה.
      .
      אגואיסט.
      .
      (יש עוד כמה וכמה,
      אבל במצטבר, שום דבר לא יכול לגבור על כוחו של –
      .
      דה מגבון טמיר…

  25. זה נראה כאילו הסאנס קיבלו בוסט רציני של בטחון אחרי שגברו על הלייקרס. הם מבטלים את הנאגטס בשני צדי המגרש בדומיננטיות שלהם בסדרה הזו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט