הבאקס עדיין בחיים, יוטה עולה ל-0-2. סיקור משחקי ליל חמישי / אדר בר דוד

הבאקס עדיין בחיים, יוטה עולה ל-0-2. סיקור משחקי ליל חמישי / אדר בר דוד

מילווקי באקס 86 – ברוקלין נטס 83 (1-2 לנטס בסדרה)

עם הידיעה שאף קבוצה לא חזרה מפיגור 3-0 בפלייאוף, הבאקס הגיעו למשחק שהפסד משמעותו שוב סיום עונה מוקדם מהמתוכנן. במצבים כאלה זה יכול ללכת לשני הכיוונים – או שאתה קופא מהלחץ או שאתה מתפוצץ. והבאקס ברבע הראשון באמת התפוצצו. עם חלוקת נק' מאוזנת של 15 נק' מיאניס ו-15 נק' של כריס מידלטון מילווקי מסיימת רבע ראשון אדיר ביתרון 11-30 כשבצד השני דוראנט לא מוצא את הטבעת, קיירי לא בעניינים ופתאום החיסרון של הארדן בא לידי ביטוי, מה שלא קרה בשני המשחקים הראשונים.

14 וחצי דקות מהפתיחה ג'רו הולידיי עולה על הלוח כשחקן השלישי של הבאקס עם נקודות והנטס נוגסים בהפרש בהדרגה כשמילווקי קולעת 3 נק' ב-8 דקות ורואה את כל ההפרש מהרבע הראשון נמחק. דקות טובות של בובי פורטיס נותנות קצת אוויר למילווקי ומידלטון סוגר 20 נק' בדרך ליתרון 42-45 במחצית, אבל כשדוראנט עם 7 נק' בלבד ו-4 איבודים, הבאקס היו צריכים לרדת ביתרון משמעותי יותר. ברוס בראון היה האקס פקטור של הנטס במחצית עם 12 נק'.

הרבע השלישי היה צמוד לכל אורכו ולקראת סיומו בראון נותן לנטס יתרון ראשון אבל עבירה שלו שולחת את מידלטון לשלוש זריקות ונותנת למילווקי אפשרות לסיים את הרבע ביתרון 65-67.

הרבע אחרון היה מופע נגרות ברמה הגבוהה ביותר ואחרי יותר מ-9 דקות תוצאת הרבע היתה 11-9 לנטס בדרך לשוויון 76 כשהבאקס עם 3-18 מהשדה וברוקלין עם 5-16. אפשר לתת קרדיט להגנות אבל בעיניי זה קודם כל על המאמנים שלא הצליחו לייצר התקפות ומצבי זריקה מספיק איכותיים. שלושת הכוכבים של הנטס נראו חסרי אונים ובצד השני הבאקס נתנו לבראון לנצח אותם ומה שהלך במשך שלושה רבעים לא קרה ברבע המכריע.

2:40 לסיום מידלטון שובר את הקרח אבל דוראנט עונה בצד השני, שוב מידלטון ושוב דוראנט תופר מחצי מרחק. מידלטון מחטיא הפעם אבל דוראנט עם שלשה ענקית מקרב את הנטס ל-0-3. ליי אפ של מידלטון עושה את דרכו החוצה אבל בלייק גריפין תופס את הרשת וזה גולטנדינג.

ג'ו האריס מחטיא בצד השני ואז יאניס נחסם על ידי גריפין, לדעתי גם נוגע אחרון אבל השופטים קובעים כדור של מילווקי ואפילו לא הולכים למוניטור. מידלטון מחטיא והכדור של הנטס עם 33 שניות לסיום אבל שוב זה מגיע לבראון שמחטיא וג'רו הולידיי, במשחק שגרם לאוהדי הבאקס להתגעגע לאריק בלדסו רחמנא ליצלן, שם את הליי אפ עם 11 שניות לסיום.

שוב זה הולך לבראון, כאילו אין לנטס שניים מהסקוררים הגדולים בהיסטוריה ושוב זה הולך החוצה. מידלטון עומד בלחץ מהקו ושם שתיים ודוראנט מקבל הזדמנות אחרונה אבל השלשה שלו הולכת החוצה ואנחת רווחה מכל הירוקים ביציע ומקואץ' באד שזוכה לחיות יום נוסף, אפשר היה לשמוע עד כרמליה.

מידלטון סיים עם 35 נק' באחוזים טובים ו-15 ריב', יאניס עם 33 נק' ו-14 ריב' אבל רק 14/31 מהשדה, 4/9 מהקו ו-5 איבודים והולידיי עם 4/14 מהשדה בדרך ל-9 נק' בלבד וכל שאר החברים הוסיפו בעצמם 9 נק', כחמר יאניס ומידלטון אחראים על 68 מ-86 וזה סימן רע חברות.

דוראנט סיים עם 30 נק', 11 ריב' ו-5 אס' אבל בערב של 11/28, אירווינג היה אנמי משהו על 22 נק' ובראון עם 16 נק' ו-11 אבל היה נורא בדקות האחרונות. ג'ו האריס היה נוכח נפקד 1/11 מהשדה.

יוטה ג'אז 117 – לוס אנג'לס קליפרס 111 (יוטה מובילה 0-2 בסדרה)

דונובן מיצ'ל המשיך בדיוק מהנקודה בה סיים את משחק מס' 1 עם 8 נק' כשהשעון עוד לא משלים 2 דקות וטיי לו מזעיק פסק זמן בפיגור 10-2. מוריס בכמה פעולות טובות עזר לקליפרס לחזור לעניינים אבל יוטה החזיקה ביתרון לאורך כל הרבע הראשון. פול ג'ורג' עם שלשה ואסיסט יפה לשלשה מהפינה של לוק קנארד על הבאזר ואנחנו ב-30-29 למורמונים אחרי 12 דקות כשמיצ'ל עם 14 נק' וקאווי 5 בלבד.

ג'ורדן קלארסון נכנס מצוין למשחק וכרגיל נתן תרומה משמעותית מהספסל עם 15 נק' ב-12 דקות כשבצד השני קאווי וג'ורג' משאירים את הקליפרס בטווח נגיעה. במהלך הרבע השני מיצ'ל עושה תנועה לא טובה ומרגיש את הקרסול שגרם לו להיעדר מהחודש האחרון של העונה ובוגדנוביץ' נוחת על הקרסול של מוריס, מסובב אותו ומד הלחץ של קווין סניידר מרקיע שחקים, בטח כשלוקחים בחשבון שמייק קונלי בחוץ משחק שני ברציפות בגלל פציעה. כל זה לא עוצר את הג'אז ושלשות של מיצ'ל ואינגלס לצד הגנה אדירה של גובר שמתסכלת את בוגי קאזינס וזה יתרון דו ספרתי למארחים ומיצ'ל עם אקורד הסיום למחצית אדירה תופר עוד שלשה בדרך ל-27 נק' ב-11/16 מהשדה ו-5/8 מחוץ לקשת ויתרון 53-66. לנארד במחצית שקטה של 14 נק' וג'ורג' רק עם 9 נק' חייבים להעלות שני הילוכים כי לא כל סדרה חוזרים מפיגור 2-0.

המומנטום נמשך ואינגלס מעלה את הג'אז ליתרון 55-76 תוך ריצת 5-24 בין שני הרבעים. טיי לו מגיב עם איזורית, יוטה יוצאת מהקצב, השלשות יוצאות החוצה ושלשה של קאווי משלימה ריצת 12-0 של החבורה מעיר המלאכים וזה שוב חד ספרתי. שלשות של בוגדנוביץ' וקרלרקסון מרגיעות את העסק אבל לא להרבה זמן כי רג'י ג'קסון מעניש עם 16 נק' ברבע, מוריס מאכיל את זובאץ וזה 4 בלבד.

הקהל בסולט לייק סיטי צועק לג'ורג' "אוברייטד" אבל הוא עונה עם שני מהלכים של סל ועבירה ורק שלשות קשות של קלארסון משאירות ליוטה טווח ביטחון עם 86-93 בכניסה לרבע האחרון.

במהלך הראשון של הרבע אינגלס עושה מה שכל הליגה היתה רוצה לעשות ודופק מרפק לבברלי. ההגנה של הקליפרס חונקת את הג'אז שמתקשרים לייצר זריקות נוחות ובברלי, שנמחק בסדרה מול דאלאס, מרוויח את לחמו עם הגנה נהדרת. רג'י ג'קסון בערב ענק תופר שתי שלשות רצופות, מעלה את הקליפרס ליתרון לראשונה במשחק אבל הג'אז לא נלחצים ושלשה של בוגדנוביץ' מחזירה את היתרון לג'אז וג'ורג' מהקו קובע 104-103.

ואז הגיע ג'ו אינגלס – שני אסיסטים נהדרים לסל ועבירה של גובר ושלשה של רויס אוניל ואז שלשה במעבר וזאת ריצת 0-9 של איש אחד עם 3 דקות על השעון.

בוגדנוביץ', אמנם וניל אירופאי אבל עושה עבודה מדהימה על קאווי, ו-8 החטאות רצופות של הקליפרס משאירות את הפער על כנו עד שג'קסון עם הטבעה וג'ורג' עם סל ועבירה מורידים ל-108-113 עם דקה לסיום. מיצ'ל בחדירה על קנארד לא נותן לדרמה להתפתח אבל מסיים את המשחק עם פציעה אחרי התקלות עם ג'ורג' ולמרות שנשאר על המגרש נראה האם יהיה כשיר למשחק מספר 3.

למרות מחצית שניה חלשה, מיצ'ל מסיים עם 37 נק' ב-15/29 מהשדה ו-6/12 לשלוש. אחרי סדרת מופת מול דנבר אשתקד, שהסתיימה בהדחה בסיבוב הראשון, מיצ'ל ממשיך להוכיח שהוא סופרסטאר על אמת.

קרלרקסון היה עזר כנגדו עם 24 נק' (אחראי על כל הנקודות של שחקני הספסל) סופר יעילות ב-15 זריקות בלבד ו-26 דקות. גובר שלט בצבע עם 13 נק', 20 ריב' (שיא קריירה בפלייאוף), 3 חסימות ו-2 חטיפות, אינגלס היה נפלא עם 19 נק' ובוגדנוביץ' סיים עם 16 נק'.

הסקור לא היה גבוה במיוחד בגלל המשחק האיטי אבל הג'אז קלעו ב-67% אפקטיבי, חלק גדול מזה בעזרת 20/39 מחוץ לקשת.

רג'י ג'קסון הוביל את קלעי הקליפרס ובכלל נותן פלייאוף מעולה עם 29 נק' ב-11/19 מהשדה ו-4 שלשות, ג'ורג' סיים עם 27 נק', 10 ריב' ו-6 אס', קאווי לא הצליח להשתלט על העסק כמו שראינו ממנו מול המאבריקס וסיים עם 21 בלבד. מוריס היה על 0/5 מחוץ לקשת, כולל כמה קריטיות בדקות האחרונות.

הסדרה עוברת לקליפורניה שם הקליפרס במאזן 3-1 בפלייאוף אבל ההגנה בחצי השני והחזרה מפיגור 21 צריכים לתת להם הרבה ביטחון להמשך. אצל הג'אז, הכי משמעותי יהיה מצב הרגל של מיצ'ל אבל אם יקבלו את קונלי בחזרה זה קריטי כי כרגע הם עם רוטציה של שישה ורבע שחקנים.

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. תודה אדר על הסיקור הזריז. הצטרפתי לבאקס – נטס למחצית השנייה והיא הייתה קשה לצפייה מבחינת כדורסל, היה מתוח, צמוד ,קרב פלייאוף אמיתי וכדורסל נטו על הפנים, שאפו למידלטון על ההתעלות, הבאקס עדיין בנחיתות בטח אם הארדן חוזר אבל הסדרה עוד לא מתה .
    קליפרס-יוטה לעומת זאת היה אחלה משחק , מיטצ'ל אדיר וגם היום קיבל סיוע מצוין משחקני המשנה שלו בראשות קלארקסון,בוגדאנוביץ' עם הגנה מצוינת על קאווי והאוסטרלי המעופף בסדרת החלטות אדירה בדק' ההכרעה ברבע הרביעי. בלי קונלי לצאת עם יתרון 2-0 זה מרשים +++ .
    הקליפרס עשו יופי של קאמבק בחצי השני, לו עם החלטות מעניינות תוך כדי תנועה של מעבר לאזורית וגם הרכב הסמול בול היה יעיל בלא מעט רגעים. ג'קסון ואפילו ג'ורג' היו מצוינים מי שלפחות התקפית פחות פגע היום זה קאווי וגם הקליעה של מוריס שהייתה חשובה מול דאלאס לא ממש קיימת בנתיים מול יוטה.

  2. לזכותו של בראון, במהלך של הנטס היה בלגאן בהוצאת הכדור והתרגיל המתוכנן התחרבש, המהלך שלו לעבר הסל היה דרך לגיטימית בהחלט לצאת מהתסבוכת גם אם זה לא עבד בסוף.

    טיי לו הראה גם מקוריות במעבר לאיזורית ששיבשה את ההתקפה של הג'אז, אבל גם עקשנות לא מובנת כשהתעקש על קאזינס במחצית הראשונה ועל קנארד בשנייה.

  3. סיקור ממש נפלא של אדר הנהדר.
    לא צפיתי במשחק הראשון, אני ארוץ לעשות השלמות כי אני אוהב את סגנון אולימפיאקוס- פנתנאייקוס הזה

  4. תודה על הסיקור המופתי.
    מקווה שהניצחון של הבאקס ישחרר אצלם משהו, כמו אחרי הניצחון על ההיט. ההגנה של הנטס לא יכולה להיות ככ טובה. זה משהו פסיכולוגי יותר לדעתי.
    היה אחלה משחק בסולט לייק סיטי. מיטשל נהנה מכל רגע במחצית הראשונה, ילמדו אותו והוא לא יקלע ככה כל משחק, אבל אנחנו נהנים. היה שיפוט די על הפנים במחצית השנייה, אבל ברוך ה' זה לא השפיע על התוצאה הסופית. שונא את בברלי.
    דווקא היה נראה לי שהמומנטום עבר לצד הקליפרס שינצחו לדעתי את המשחק הבא. אם קונלי חוזר, זה אופרה אחרת. רק ממחיש כמה הג'אז איכותיים כשהשחקן אולי השני בחשיבותו בקבוצה, נעדר משני משחקי הבית הראשונים.

    1. מסכימה עם הכל חוץ מקונלי – הוא אולי השלישי, גובר ומיטשל כמה רמות למעלה בחשיבות.
      אם להיות כנה מבין בוגי-קונלי-אוניל אני לא בטוחה מי הכי חשוב במשחק נתון..

  5. תודה אדר אחלה סיקור.
    המשחק במילווקי היה מוזר, לאנשים רעדו הידיים. הגיבור הגדול אתמול היה יאניס שבא להוכיח – והוכיח. מידלטון היה אדיר, הוא גם הוכיח. לגמרי. מי שהיה נוראי היה הולידיי וגם כל שאר הצוות המסייע במילווקי. יאניס טופ-3 בליגה, הוא מוקף בשחקנים חלשים. עדיין מילווקי – מבחינתי כאוהד ברוקלין – היא ה-טים-טו-ביט.
    הייתי מצפה מקיירי שייקח על עצמו יותר בקלאץ'. הוא עשה סל יפה וזהו. זה לא מספיק. ברוקלין מאוד פצועה ומאוד רזה. מי שזימר כאן על גריפין אולסטאר אולסטאר מבין עכשיו כמה שהוא מעבר לשיאו. קשוח ומגן נהדר על יאניס (עד כמה שאפשר) אבל בהתקפה לא ממש פקטור.
    .
    לצערי הרב האסטרטגיה של באד בודנהולצר שקופה וברורה – טאקר מכה בדוראנט ללא רחם במטרה אחת ויחידה – לגרום לו להעמיס על האכילס שלו כדי לקרוע אותו שוב. אף אחד לא ישכנע אותי אחרת. השופטים שורקים לו חצי מהעבירות שהוא עושה ודוראנט נופל למלכודת. אתמול במשחק חלש הוא קלע 30 שנראו קלות אבל היו מאוד מאוד קשות. אחרי ה-7 רצופות הוא השאיר את האריס לבד מול שער ריק – והאריס הרים מעל למשקוף. אני אתן להאריס הזדמנות להחזיר לנו לפני שאקלל אותו
    🙂
    .
    יוטה קשוחים ועמוקים, מאומנים ומאוחדים. הם גם מאוזנים. אבל – בלוס אנג'לס המצב ישתנה קצת ואני מאמין שהקליפרס ייקחו את משחק 3. הם חייבים. משם – נתקדם צעד צעד.
    ומיצ'ל כוכב !

  6. 2 מגמות, לכאורה הפוכות, בולטות השנה בפלייאוף.
    .
    הראשונה היא הכוכבים. כבר כתבתי זאת קודם, וזה ממשיך לבלוט –
    כמות הכישרון הליגה הזו, זה פסיכי (ונהדר).
    .
    השנייה היא חשיבות העומק. קבוצות שמסוגלות לספוג היעדרות של כוכב בזכות עומק צולחות את הפלייאוף.
    .
    2 המגמות בולטות במיוחד ביוטה,
    שמחזיקים שילוב יוצא דופן של כישרון ענק (מיצ'ל) עומק מרשים.
    .
    אחלה סיקור. תודה.

      1. יש לי המון סימפטיה וכבוד ליוטה.
        תחזור לפריוויו תחילת העונה, שם במפורש כתבתי את המילה "קונטנדרים".
        .
        כמובן, ישמח אותי לפגוש את יוטה. זה אומר שאנחנו שוב בגמר המערב,
        שזה הרבה יותר ממה שהרשתי לעצמי לקוות.

            1. היה רק מאצ' אפ אחד שהפחיד אותי –
              דייויס מול אייטון,
              לייקרס מול הסאנס.
              .
              מול יוטה נגיע כשווים מול שווים.
              את הקליפרס אנחנו מנצחים בקלות יחסית.

            2. לקליפרס יש עומק רציני, אם הם מתחברים (והם לא…), לא מציע לאף אחד, כולל הנטס, לזלזל בהם

            3. לקליפרס יש המון כישרון.
              חסר להם, לדעתי, ניהול משחק שיודע "לחשוב מחוץ לקופסה". ראינו אותם מול ההגנה הבינונית של דאלאס מצליחים להתקשות,
              זקוקים לקאוויי בכושר שיא.
              יוטה מציבים להם אתגר גדול יותר,
              ואני מזכיר –
              יוטה שיחקו צמד משחקים ללא קונלי (מול הקליפרס הוא יתרון יחסי משמעותי).
              .
              במילים אחרות –
              אני באמת מאמין (אם הסאנס עוברים את הנאגטס. טפו, טפו, טפו) שלא ייצא לנו לבחון את ההתרברבות שלי בנוגע לסאנס מול הקליפרס.

            4. בזה גם אני מאמין.

  7. תודה על הסיקור.
    ראינו גם בסדרה נגד בוסטון את המשחק האחד בו שחקני המשנה של ברוקלין לא קולעים. הפעם זה גם הוביל להפסד, אבל מילווקי צריכים להיות מאוד מודאגים מכל מה שאינו יאניס או מידלטון.
    מיטשל שוב מוכיח שהוא סופרסטאר לכל דבר ועניין וכל עוד הוא בריא יוטה במצב טוב. הקליפרס לא ברורים לי ונראה שהם מחפשים בכוח צרות כדי להעלות הילוך, אבל מה שהספיק נגד דאלאס לא תמיד יספיק.

  8. תודה אדר.
    .
    הסדרה הזו היא של מלווקי להפסיד. הנטס עושים עבודה טובה בלסגור את הצבע והעזרה באה בתזמון מצוין ועדיין ההחטאות החוזרות של הולידיי ושחקני המשנה הם לא משהו שהם יכולים להרשות במשך שלושה משחקים רצוף. ויאניס צריך לקבל 2 סטירות על כל השלשות שהוא לוקח זה פשוט בזבוז.

    .
    הקליפרס עושים דנבר עם ההתחלות האלו. האמת שהם משחקים ממש טוב אבל גם היום יוטה יכלו גם לזרוק מהמסדרון וזה היה נכנס במיוחד קלרקסון. מצד שני קוואי חייב לקחת יותר על עצמו.

  9. סיקור מעולה, וגם התגובות.
    .
    מילווקי יכולים לשמוח על הניצחון, אבל אני באמת לא מבין מה עובר על ההתקפה שלהם, ואני כבר לא בטוח שזה יתאזן מתישהו.
    .
    למעט הקוסט-טו-קוסט המרהיב, קוואי נראה כמו עוד פורוורד ארוך בקליפרס. כנראה צריך לתת קרדיט לבוגי, ונכון שקוואי משקיע גם בהגנה, וסביר להניח שהוא גם קצת עייף אחרי השביעיה מול דאלאס, אבל אני לא חושב שלשים את הכדור אצל ג'ורג' בתחילת ההתקפה זו אסטרטגיה מנצחת ברמות האלה. הם צריכים למצוא פתרון וכרגע אני לא רואה כזה חוץ מעוד 4 התעלויות של קוואי. וכל זה כשיוטה בלי קונלי.
    .
    המסע הקשה של הקליפרס גם מעלה שאלות בנוגע לחשיבות המיקום הסופי בקונפרנס, לפחות בזה המערבי. לא חושב ששיטת לברון מתאימה כאן. מי שיורד בדירוג משלם על זה ביוקר במסלול פלייאוף מפרך. יוטה ופיניקס עבדו קשה כל השנה ומרוויחות מזה, גם אם במקרה של פיניקס זה גם מזל.

    1. פעם בדור?
      מהן ההגדרות לשחקן של "פעם בדור"?
      קרי, דוראנט ולברון? דונציץ', יאניס, אמביד, יוקיץ' ודייויס?
      או גם טייטום, יאנג, בוקר, פוקס, אינגראם, אדאביו, מארי וסאבוניס?

  10. ג'ו האריס סוס טרויאני, משחק מזעזע שלו. דוראנט לא היה טוב אתמול, למעט בסוף.
    השיפוט היה מעפן, כרגיל האנשים של סילבר מקבלים הוראות מלמעלה.
    מידלטון שחקן נהדר, פול ג'ורג' משודרג. אבל אני לא בטוח שהפתרון של מילווקי, זה לתת לו בידודים ושינסה לעשות סל, עם כל הכבוד, הוא לא דוראנט.
    באד מאמן רע מאוד עד גרוע, ברוק לופז 20 סנטימטר מעל ברוס בראון, ובמקום לשחק עליו בפוסט, הוא מפציץ כמו עקום משלוש.

    יום ראשון ב22:00 יש משחק. יאללה דוראנט מלחמה.
    ומעניין מה עם הארדן, יש לו סיפור "אהבה" עם יאניס, אני בטוח שהוא מת לאכול אותם.

      1. חחחח נפצע הוא משקשקות לו הביצים מהפוסטר שהפריק יעשה לו חחחח הוא מתחבא כמו שפן מאחורי דוראנט וקיירי מקווה שיעברו בלעדיו חחחח ככה יש לו תירוץ למה שוב לא בפיינלס חחח
        איזה נפצע הוא בריא כמו שור תפסיק לרמות את כולם חחחח

            1. אין צורך לשאול, זה ידוע לכולם

            1. אין אימוג'ים בצפון?

            2. אני אדבוק במילה הכתובה…

  11. תסבירו לי למה הכלבת בברלי רואה בכלל דקות משחק. עד שקלטו מול המאבס שהוא לא ראוי כמה זמן יקח עד שיבינו פה. הוא השחקן הכי פח של הקליפרס אפילו יותר מרונדו הרג אותי החדירה שלו שם בקלאץ היה לבד לגמרי ולא ידע מה לעשות חחחח ואז זרק מעבל גובר ישר קלינג איזה פחון.
    גם בהגנה הוא קליר פאת כבר כמה שנים וחי על ימי עבר בזכות פרשנים כסילים שלא ראו משחק לו כבר 4 שנים.
    צריך לשלוח את הכלבת לכלוב ולא להוציא אותו משם.

    רגי גקסון נותן בראש הוא בטח עוד אחד מלא חביבי טנש מימים ימימה. איפה פלייאוף רונדו? 😊😂😂😂
    עדיין אני עם הקליפרס ב7 כמו ששמתי בבראקט מאמין שיצאו מזה.
    בכלל סידרה טנש מדדה מעניין אותי הרבה יותר מטנש יוטה למען האמת. בא לי לראות בפלייאוף את קראודר על קאווי.

  12. יאניס לא מספיק גדול וחזק בשביל להיות דומיננטי בלי סקילס כלל, מידלטון זה דוראנט לעניים והולידיי אישית מאכזב, ציפיתי ממנו ליותר.
    לטעמי הם מודחים ב6 במקרה הטוב.
    פילי תהיה משוכה יותר קשה כי אמביד הוא גם גדול וחזק יותר מיאניס ועם סקילס, האריס זה מידלטון וסימונס זה הולידיי בנוסף לספסל תורם יותר.
    הנטס בלי הארדן פגיעים ולא ייקחו אליפות בלעדיו(אמור לחזור לשימחתם במהלך הסדרה הנוכחית).
    בצד השני פיניקס ויוטה יכולות להתכונן לגמר המערב.
    מה שמוזר זה כמה הם דומות: בוקר-מיטשל, קונלי(שיחזור)-פול, גובר-אייטון שלושת השחקנים הכי חשובים של הקבוצות מקבילים באותה חשיבות באותה עמדה, רק בספסל ליוטה יש ייתרון בעקבות קלארקסטון.
    המנצחת ביניהם תהיה פייבוריטית נגד הנטס(רק בלי הארדן כמובן) ופילי.

    1. לפי דעתי ההגנה של החמישיה של פיניקס הרבה יותר טובה, הרבה יותר חזקים בהגנה בכנפיים מאשר יוטה. ועד עכשיו הספסל של פיניקס נותן תצוגות מעולות.

  13. בו נסכים שיוטה ופיניקס די שוות אם כי לדעתי מיטשל יותר מוכשר מבוקר מבחינת טיפול בכדור אבל חוץ מזה הם שוות גמר ויכולות גם לקחת אם הן בריאות

    1. לא נסכים.
      מיטשל מוכשר יותר בדרך שלו להשיג נקודות (מגוון יותר) כשהוא אתלט בחסד. קונלי ופול לא ככ דומים.
      מצד שני, ההגנה של הסאנס טובה יותר ומכמה בחינות והיא גם מקשה על שלשות, שעל זה הג'אז נופלים וקמים.
      פיניקס טובה יותר.

      1. רק אוסיף, שממה שראיתי מהסאנס העונה, נראה שיש להם הילוך נוסף להעלות בהתקפה (צריך לא לשכוח שבסיבוב הראשון, הם פגשו את ההגנה הטובה בליגה בעונה הסדירה)

  14. ראיתי רק את המשחק הראשוןץ אין שאלה שחלה ירידה במשחקו שח דוראנט אבל הוא עדיין כוכב-עלץ השיפור אצל ב לייק הוא מדהים. קשה להזדהות עם משחק הבאקס.

  15. ג'ו האריס ברבעים 3 ו-4 החמיץ ג'אמפ שוטים שאפילו ג'ואקים נואה היה קולע בעיניים עצומות. ממש עולב.
    וקיירי נעלם לחלוטין, כאילו בא בחצי כוח.
    מילווקי זו קבוצה קשה לצפיה, העיקר מנחם כתב על הסדרה שהיא גמר הנ.ב.א- אותי הוא לא ישכנע שמילווקי יותר טובים מהמערביות שנותרו (אולי דנבר הפיסחים) ושלושת המזרחיות.

  16. תודה על עוד סיקור מצויין, רק לציין שאף קבוצה עד היום בהיסטוריה לא חזרה פעמים רצוף מ 0-2 היוטה בתור הקבוצה הטובה השנה בהרכב כמעט מלא לא אמורה לשמוט את זה. מילה טובה לטיירון לו שעל אף רמת הכישרון בקבוצה מצליח להיות לדעתי טוב יותר מקודמו ולאכזב באותה מידה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט