המשך סדרות סיבוב השני באקס-נטס וג'אז-קליפרס בליל חמישי/ רותם אלרן

מנת השף

5:00 – יוטה ג'אז (1) VS לוס אנג'לס קליפרס (0)

המשחק הראשון של הפריוויו והמעניין ביותר יגיע אלינו מהמפגש השני בסדרת הסיבוב השני בין הג'אז לקליפרס, לאחר שהג'אז ניצחו את המשחק הראשון בהפרש 3 נקודות בלבד.

יוטה מגיעה למשחק כשהיא עם יתרון הביתיות בסדרה, ובנוסף לכך היא זכתה ליותר מנוחה מהקליפרס, שהגיעו אחרי משחק 7 מול דאלאס, יריבה קשה בהרבה מהגריזליס שאותם הג'אז פגשו. יוטה ניצחה את המשחק הראשון בזכות חסימה מרשימה של רודי גובר על שלשה של מרכוס מוריס שיכלה להשוות את המשחק בשניות האחרונות, והיום הם יקוו להמשיך את המומנטום ולהשיג ניצחון פלייאוף שישי ברציפות, על אף כך שמייק קונלי בספק למשחק עקב פציעה.

הקבוצה נראית טוב במהלך הפלייאוף, והאיזון בין ההגנה להתקפה שנוצר שם מראה תוצאות בשלבים המאוחרים של העונה – הג'אז לא מעמידים את אותם מספרים הגנתיים כמו בעונה הסדירה, אך ההימצאות של רודי גובר בקבוצה והיכולת ההגנתית שהוא מביא לשולחן עוזרת לג'אז מאוד, ולמרות שבסדרה מול הגריזליס הוא התקשה מול מוראנט, שנכנס עליו לא מעט פעמים לצבע וסחט עבירות, הוא עדיין נכס לקבוצה ומביא המון ערך, ולצדו מיצ'ל מתפקד נהדר בהתקפה עם ממוצע של 31.3 נקודות למשחק עד כה בפלייאוף, כשמסביבו הריווח של הקבוצה וההימצאות של שחקנים כמו מייק קונלי וג'ו אינגלס תורמת מאוד. האיזון של הקבוצה מתאים מאוד בפלייאוף, והיום נוכל לראות אותו שוב בפעולה, ויהיה מעניין לראות אם הג'אז יצליחו להתמודד עם הקליפרס הגנתית. מעבר לכך, דבר שיכול להיות מעודד עבורם היום הוא שבמשחק הראשון של הסדרה הם התקשו בקליעה, ולמרות זאת ניצחו את המשחק, ואם יקלעו היום באחוז גבוה מ-40.7% מהשדה או 34% משלוש הסיכויים שלהם ישתפרו לא מעט, כך שיש מקום לשיפור מצדם, ונראה אם היום יוכלו לבצע את השיפור הזה.

מנגד, הקליפרס מגיעים כשירצו להשוות את הסדרה ולא ליפול למצב של 2-0, מצב שניתן לצאת ממנו אך עדיף שלא להיכנס עליו. לאחר משחק בינוני של קוואי (בסטנדרט שלו), הקליפרס יקוו היום לקבל משחק טוב יותר מלנארד, בנוסף ליכולת טובה יותר מצד פול ג'ורג' ומרכוס מוריס, שני שחקנים חשובים שחברו ל-8 מ-31 מהשדה במשחק הקודם, דבר שסביר להניח שיקרה. היכולת ההתקפית של הקליפרס הייתה מרשימה לאורך העונה והם סיימו אותה במקום השלישי בליגה במדד הרייטינג ההתקפי, כך שיכולת התקפית טובה יותר תהיה נחוצה וקריטית היום, וככל הנראה גם נראה מצב כזה קורה, ולאחר סדרת סיבוב ראשון מדהימה עבור קוואי, הוא מסוגל להתפוצץ גם היום ולהשיג לקליפרס את הניצחון החשוב.

לאחר שהקליפרס ספגו 45 נקודות מדונובן מיצ'ל במשחק הקודם, שאלה חשובה במשחק הזה היא אם הם יצליחו לעצור אותו – אחת הדרכים שבהן הקבוצה יכולה לעצור את מיצ'ל, לפחות חלקית, היא לשים עליו את ג'ורג' או לנארד, דבר שלא עשו מספיק במהלך המשחק הקודם, כשהשימוש בלנארד כשומר עליו היה מזערי, וגם ג'ורג' לא שמר עליו מספיק ביחס ליעילות ההגנה (הגביל אותו ל-1/4 מהשדה), והגנה בינונית או רעה עליו עלולה לעלות לקליפרס בלא מעט נקודות, דבר שעלול לגרור הפסד נוסף עבורם שינסו להימנע ממנו.

ההימור שלי היום הוא על יום קליעה יותר טוב של שתי הקבוצות וניצחון של הג'אז במשחק צמוד נוסף.

שאר המשחקים

2:30 – מילווקי באקס (0) VS ברוקלין נטס (2)

המשחק המוקדם של הערב והשני לפריוויו הזה יגיע אלינו מויסקונסין, שם הבאקס יארחו את משחק הבית הראשון עבורם בסדרה, וינסו להשיג ניצחון על מנת לא להגיע למצב 3-0 שממנו אף קבוצה לא חזרה, כשבצד השני הארדן ייעדר בשל הפציעה שספג במשחק הראשון.

הבאקס מגיעים למשחק לאחר שהפסידו את המשחק הקודם, שבו קלעו רק 86 נקודות, והיום הם ינסו לצמצם את הפיגור שלהם בסדרה ולקרב את עצמם אל ברוקלין, שגם היום תשחק ללא הארדן. דבר שיכול להיות מעניין למעקב היום הוא היכולת של השחקנים המובילים, לאחר שבמשחק הקודם שלושת הכוכבים לא הציגו את היכולת הרגילה שלהם, ולא היה בקבוצה אפילו שחקן אחד שסיים עם מעל ל-18 נקודות. אם יהיו יותר שחקנים שייראו כמו שהם נראו במהלך העונה הסדירה, ובנוסף הקבוצה ככל הנראה תקלע באחוז יותר גבוה מ-29% משלוש, נוכל לראות יכולת טובה יותר של הבאקס והתמודדות יותר טובה מצדם עם הנטס.

בצדו השני של המצ'אפ, הנטס מגיעים מרוצים משני הניצחונות הראשונים, ובמיוחד לאור השני שהגיע ללא הארדן הפצוע, ואמנם לא בכל משחק הבאקס יהיו כל כך חלשים, אך העובדה שברוקלין הצליחה להביס את הבאקס ללא הארדן היא חיובית מאוד עבור הנטס ומראה שהיא מסוגלת להתמודד עם הקבוצות הטובות ביותר גם בסגל חסר. היום הם יגיעו למשחק החוץ הראשון של הסדרה עבורם, אבל גם זה עשוי לא לשנות לאור הכושר שלהם לאחרונה, ולאור התוצאות של המשחקים הקודמים והעובדה שהבאקס לא מצליחים לעצור אותם, יכול מאוד להיות שנראה עוד משחק התקפי מצוין מצדם. אני חושב שהיום המספרים יחזרו לכיוון הרגיל וההפרש לא יהיה כל כך גדול, אבל הנטס עדיין מגיעים כפייבוריטים ברורים למשחק.

בשל הביתיות וכך שהכוכבים יכולים לחזור ליכולת טובה יותר אני חושב שהמשחק היום יהיה צמוד יותר עבור מילווקי, אבל הניצחון במשחק השלישי של הסדרה ילך לברוקלין.

לפוסט הזה יש 402 תגובות

  1. תודה רבה. 2 וחצי זו שעה נוראית, אין מילה אחרת לתאר את זה. אולי שנ"צ וpubg עד המשחק יפתור את זה.
    יאללה דוראנט תמשיך לתת בראש. יהיה היום משחק סופר קשה.

  2. תודה רותם, כרגיל תענוג.
    גם אני מעריך שהנטס ינצחו ושמח שלא מעמיסים על הארדן. ברוקלין יצטרכו אותו לשלב הבא או לגמר.

    1. אני מעביר את התגובה שלי לקליפרס מקרצפים לפה – מתערבים? אני, למען הסר ספקות הולך על יוטה. עוד דבר, בלי הגנות וביטולים. אם מיטשל/קוואי נפצעים אז טאף לאק

  3. פריוויו מצוין, תודה רבה רותם, מסכים לגמרי ששתי הקבוצות יכולות לקלוע יותר טוב, מצד שני, הן גם יכולות לשמור יותר טוב, אז יתכן שזה יתקזז. מקווה מאד שיוטה תיקח עוד אחד.
    .
    אם הבאקס לא מנצחים הערב יעופו שם ראשים ובצדק, ברוקלין או לא ברוקלין אין הצדקה לסוויפ כזה. גו באקס!

  4. בניגוד לסדרה מול דאלאס, שם ג'ורג' לא הצליח לשמור את דונצ'יץ', אני חושב שדווקא פה המאצ'-אפ שלו מול מיטשל הוא טוב. הוא כן זריז וארוך ויכול להטריד אותו. מאמין שנראה קצת מזה, אם ירצו שקוואי ינוח תמיד אפשר לשים אותו בפינה על אוניל.

  5. גילארי אתה הולך ליום השני של יום הסטודנט? יש נעה קירל היום.(אני חתכתי, הספיקה לי עדן בן זקן, כפרה עליה). תבואו היום לנטס, יהיה פה מועבט.

  6. לא יכול להית שההגנה של הנטס תהיה ככ טובה נגד קבוצה עם כל כך הרבה אופציות בהתקפה
    השאלה רק איך הצות המסייע של קידי ווקיירי יהיה בהתקפה

  7. יאניס תמשיך לדרוס ותפסיק לזרוק שלשות.
    ועוד דבר,העמיד על הקו דקה לפני הזריקה רק מלחיצה אותו אז בשביל מה זה???
    הוא חייב לשנות את הרוטין מהקו, פשוט לכדרר פעם פעמיים ולזרוק .

  8. באד סוף סוף קלט שהוא יכול להשתמש בסוס היווני והפסיק עם הרוטציות הקבועות, גם למידלטון נכנסים הכדורים, ובצד השני ארווינג ודוראנט חושך זה הסיבה למה צריך את הארדן

  9. קיירי ודוראנט לבד לא יציבים, בערבים שהם טובים הם בלתי עתירים כמו שראינו תחילת השנה, אבל בערבים שקיירי סטרייקי שקורא לא מעט הם מאוד פגיעים

  10. אני באמת מנסה להבין את יאניס והמאמן שלו,למה לא לקבל את הכדור באזור הצבע במקום לכדרר באזור הקשת????
    הרי ברור שהם יחסמו לו את הדרך ויפתו אותו לזרוק והוא כמו חמאר מתפתה ומעיף לבנים.
    זה פשוט משגע אותי

  11. מאמן כלומניק ,יש לו 2 עמלקים שיודעים לשחק בצבע והוא פשוט לא משתמש בהם.
    לופז היה אחד החזקים בצבע לפני שהפך ל"קלע שלשות" והם פשוט לא משתמשים בו במיוחד מול קבוצה דלת בשר כמו הנטס

  12. תלונות על השופטים ?על מה?
    מה קרה,משחק פלייאוף נותנים סופסוף לשחק קצת פיזי….
    התרגלתם לשריקות אוויר על כל נגיעה והתחזוויות שקשה לכם לראות כדורסל נורמלי.

  13. רינג רינג, רינג רינג…
    חדר שופטים: הלו? מי זה?
    בוס: זה אני. תעשו על תעשו לברוקלין חיים קלים היום בסדר?
    חדר שופטים: אין בעיות בוס…..
    מחצית: 12:4 לטובת מילווקי. טוב שיאניס כל כך גרוע מהעונשין

  14. אני יודע שמיותר לומר את זה, אבל אם מילווקי מפסידה כאן, זה גמור. כאילו, ממש גמור.
    גם לעונה הבאה. ישנו את הסגל בוודאות.

    מקווה בשבילם שיצליחו לנצח

  15. יאניס צריך לתת למידלטון והולידיי להריץ סביבו פיק אנד רול זה עובד להם 80 אחוז מהפעמים למה הם לא מריצים את זה. לברוקלין אין תשובה לזה כי הם לא מחליפים על יאניס

  16. כל העונה קשקשו שלמילווקי יש משחק קבוצתי וזדעראס כזה, איפה זה? רק יאניס ומידלטון זורקים ומתערבים בהתקפות.

    1. לגמרי. וברגע שברוקלין תוביל אני מפחד שמילווקי תאבד את זה.
      לא מגיע להם לסיים ככה מצד אחד, ומצד שני – אם הם לא מצליחים אחרי שקיבלו את המתנה לשחק נגד ברוקלין בלי הארדן – לא מגיע להם לנצח

  17. וילדים, שיר הלילה עוגה עוגה, מוקדש לכריס מידלטון והנפילות
    .

    עוגה, עוגה, עוגה
    במעגל נחוגה
    נסתובבה כל היום
    עד אשר נמצא מקום
    לשבת, לקום
    לשבת, לקום
    לשבת ולקום

  18. תגידו, מישהו ראה איזה עין של מאמן במשחק ההתקפה של מילווקי? אני גם יכול להגיד ל מידלטון לזרוק או ליאניס לדרוס.

  19. האריס היום על הפנים
    לא פלא שנאש גומר את המנוחה של דוראנט כל כך מהר. ככה מגיב מאמן טוב שמבין שאם לא יכניס אותו המשחק יברח לו….
    מי שיכולים לנצח היום זה רק קיירי ודוראנט. לשאר (האריס למשל) רוכדות הבXXXם

  20. חייב לומר שמילווקי היא קבוצה לא מאומנת בעליל,חייבים לבעוט המאמן הזה לכל הרוחות.
    מאמן חזק לעונה רגילה בלבד

  21. אני יודע שזה לא נהוג וכדו' אבל הנטס צריכים לשקול ברצינות לעשות האק דה יאניס, זה נראה שהוא ממש סובל בלהיות על הקו. זה יאפשר להם גם לשחק בסתם הרכב דהם רוצים.

  22. מאמן אהבל ,זבל מחורבן היו משאירים את קיד לגדול עם הקבוצה היה יותר עדיף.
    נותנים לשחורים לגדל את הפירות ואז בא איזה לבן לקטוף את הפירות (מארק ג'קסון,קיד)

    1. סיריסלי? ועוד על עניין של צבע עור? אתה אמיתי? אתה זוכר איך הבאקס נראו עם קיד ומה קרה בעונה אחרי? ומארק ג'קסון מול סטיב קר? זה לא כוחות. אבל זה קורה גם הפוך הנה תראה עם מקמילן. בא שחור שקוטף את הפירות של הלב… אה בעצם גם פירס היה שחור. אז אולי נשאיר את הפרשנות המיותרת הזו בבית ונסתכל על התוצאות שכל המאמנים הללו פשוט מביאים או לא מביאים

  23. לנאש נמאס מהשכונה ושאפחד לא בועט שם לשער ושם גול.
    אז יהיה פסק זמן והצוות מאמנים ינסו לסדר 2 בתרגיל. כדור לקיירי או דוראנט?
    אולי 2 קלות לגריפין?

  24. ביום גרוע כזה של הנטס ומילווקי הולכים להפסיד את זה,בושה לקבוצה הזו !
    מתי המאמן הולך לומר ליאניס שהוא לא קלע שלשות??????

  25. יאללה GG. דוראנט במשחק חלש, למעט לקראת הסוף, כמעט לקח את זה. מהלכים אחרונים משום מה הלכו לבראון, רעיון לא משהו.
    מילווקי קבוצה מעפנה, מידלטון כרגיל מציל ליאניס את התחת.

  26. מקווה שזה יפתח את הנצרה של מלווקי. איזה סדרה זוועתית עד עכשיו להולידיי (חוץ מסל הניצחון)

  27. הרגע חתמנו עסקה ענקית עם ראש WWE שחקן שזורק קלינגים,מחויב בטיטול
    שחקן שמשפריץ אפילו מטפטף חייב בטיטול כפול הרמטי,על שם האריס
    כל שפריץ אחרי, קנסות והרחקות

  28. אם מיטצ'ל היה משחק באחת מהערים הגדולות הוא היה סופרטאר ,המדייה שמה עליו ז .
    הצעיר היחיד שמוביל כל עונה את יוטה למקומות גבוהים במערב הפרוע

  29. ברוקלין פיספסו הזדמנות לסגור את הסדרה. נתנו בקלאץ 4 כדורים לבראון. האריס זוועה בגללו ההפסד. קיירי בסוף התחבא. דוראנט עשה 7 נקודות בדקה ואז נתן להאריס לבד בהיי פוסט.
    מילווקי משחקים זוועה אבל אסור אסור אסור להתחיל במינוס 21 עכשיו הקליפרס עושים אותו דבר

    1. חחחחח הבולדוג בברלי 😂😂😂😂😂😂😂😂
      הכלבת זה המטלית של הליגה כבר שנים 😂😂😂 שומר אוויר מהשומרים הגאועים בליגה.

      גורג הפסיק לשמור לפני שנתיים מנוגב כל הזמן. וואלה ציקו אתה עוסק בתדמיות במקום לראות משחקים. נמצא 5 שנים אחורה כמו התקשורת. גורג ובברלי מזמן לא מגינים טובים כבר

  30. מי שלא מבין מזה הגנה שרק ישים לב ל-גובר,הוא לא צריך לעשות כלום,התוקפים רואים אותו באזור הצבע וישר בורחים לאזור הקשת חחחחחח
    רק תעקבו אחרי שחקני הגנה ותבינו מה התרומה שלהם.

  31. בחייאת, אם קאזינס לא מסוגל לעשות סל מהצבע בהתקפה ועושים עליו שלשות בהגנה, מה בדיוק הוא עושה על הפרקט? לא ברור

        1. מסכימה שצריכים לנסות עליו יותר דאבל טים – לא ניסו מספיק בשביל להתייאש (הוא מתמודד לא רע עם דאבל) אבל חוץ מזה הם עושים הכל.

  32. פול ג'ורג' טיפש מחורבן שניות לסיום המחצית והוא מכדרר מאחרי הגב ומאבד ,נשבע שהוא אהבל.
    לא פלא שהוא הולך עם פרוצה

    1. ברוכה השבה!
      .
      זוכרת, אי אז בתחילת השנה, כאשר הסאנס פגשו את הג'אז?
      .
      מי היה מאמין שווישפול ת'ינקינג של סאנס – יוטה בגמר המערב יהיה בתחום האפשרויות הסבירות???
      .
      עכשיו נותר רק לראות אם חלומות מתגשמים . . .

      1. אתה מבין למה שחקנים כמו סימונס לעולם לא יכולים להיות טופ 20 או 30 תראה איזה שחקנים יש לך בליגה מורידים 50 נק על 3 שחקנים בוקר מיצל טייטום קיירי דוראנט וכו…מפלצות משהו פסיכי. נגר בחיים לא יכול ברשימה הזאת באמת למט יחצון תקשורתי סימונס טופ 15 ודריי טופ 15 😂😂😂😂😂

    1. בדיוק באתי להגיד – תזהר לעלות על העגלה!!
      אתם והניחוסים שלכם פה באתר, אני מתחילה להאמין בעל טבעי בגללכם 🤦🏼‍♀️

  33. המהפך של הקליפרס התחיל עם המעבר לאיזורית והגנה חזקה מאוד. פול ג’ורג’ המושמץ לקח חלק נכבד בזה, הוא אמנם לא כוכב ברמה של רג’י ג’קסון, אבל בכל זאת
    🙂

    1. אל תגיד הייתי טוב עד הערב – כמו האריס וסיניור – היה לי ערב רע מהשדה – זה אומר שהלילה אני חייב להיות הפוך 100% שהם 66%

  34. עכשיו שניצחנו אני יכולה להגיד ברוגע – שיפוט זוועה בחצי השני.
    בעיקר ברבע ברביעי.
    היו לפחות 5-6 שריקות הזויות שמילא נשרקו אבל נשרקו רק בצד אחד (בעיקר אופנסיב), בכל מקרה הטובים ניצחו 🙂

  35. לקליפרס אין שוט בלוקר והגארדים שלהם לא יכולים לנתב שחקנים למישהו כזה אז יש להם לייאפ דריל מתחת לסל

  36. יוטה מפחידים. מאוזנים ועמוקים. מעניין אם קונלי יחזור – אם כן הם בהחלט מועמדים לגיטימיים לצאת מהמערב. בלוס אנג׳לס יהיה סיפור אחר.

    1. כרגיל,
      0 קשר למה שאני כותב.
      .
      תראה לי שחקן עם ממוצע של 45 דקות בפלייאוף.
      במשחק בודד?
      ברור שיש.
      הרי כל כך הרבה פקטורים משחקים תפקיד –
      חשיבות המשחק,
      כמה ימי מנוחה עברו מהמשחק הקודם,
      כמה דקות שיחק במשחק הקודם.
      .
      מה שמצחיק,
      זה שאתה יודע שאתה סתם מטריל.
      גם לך ברור שכאשר שמעון כותב 46 דקות כל משחק,
      זו שטות גמורה.

          1. חחחח מי דיבר על ממוצע? אתה המצאת כל מיני מושגים מעולם התעשייה ״תפוקה שולית פוחתת״ וכיוב׳ שטויות וטענת שלא עושים את זה. אני מראה לך כל ערב שעושים את זה. שמע – באמת רק מכבסה של בית מלון תצליח להלבין את התעלולים הדמגוגיים המופלאים שלך.
            אפשר גם במקום להשתמש במילת הקסם: Taiti
            🙂

            1. אני מהרגע הראשון מדבר על ממוצע. או שאתה לוקה בהבנת הנקרא בעייתית, או ש(כרגיל)אתה מנסה לשנות את העובדות כך שיתאימו לנרטיב מהבית.
              .
              זה התחיל ב-לוקה עייף.
              המשיך ב-חחח צריך לשחק 46 כל לילה.
              .
              הייתי מביא לך את המאמר של זאק לואו על תפוקת כדורגלנים ב-nba כפונקציה של זמן משחק,
              שם הוא מראה שיש גבול מסויים אחריו יש תפוקה שולית פוחתת שהופכת במקרים מסויימים שלילית.
              .
              אבל זה בזבוז זמן עבור אנשי צפונות הנפש, הפציעות הפסיכוסומטיות, והנעליים הזרחניות.

            2. חחחח אף אחד לא דיבר על ממוצע. בטח שלא אני.
              לקח לך הרבה זמן אבל בסוף זה הגיע
              😂😂😂😂😂😂
              https://youtu.be/v21-dByJM14
              בדוראנט ננוחם

            3. לא חבל?
              שוב אביא לך את הציטוטים שלך,
              שוב תכתוב "אני נכנע". זה כבר התרחש במהלך הדיון הזה פעמיים…
              .
              אז נולד ה-
              דה מזוכיסט…

            1. כדאי לך האסטרטגיה של מילווקי לפצוע את דוראנט קורמת עור וגידים. טאקר עוד רגע שם האנטי כדורסל הזה

            2. מסכן דוראנט. אתה בכוח מנסה להלביש עליו עוד אכילס?

            3. לא אני – בודנהולצר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט