קל מדי – סיקור משחק פלייאוף בודד של רביעי / עמיחי קטן

לראשונה בפלייאוף הנוכחי, קיבלנו לילה עם משחק יחיד, במחזה שאנחנו עוד נתרגל אליו בהמשך, והפעם היה זה משחק 2 בין הקבוצה שנטלה חלק בסדרה הכי הגנתית של הסיבוב הראשון ובין זו שהייתה חלק מהסדרה הכי התקפית. בינתיים, פיניקס משליטים את הדומיננטיות שלהם על הסדרה הזאת, גם התקפית וגם הגנתית, ודנבר יצטרכו לקוות שהחזרה הביתה תציל את העונה שלהם.

קל מדי. זה מה שיש לי לומר על הניצחון של פיניקס שהעלה אותם ליתרון 0-2 בסדרה. במשך רבע וקצת זה היה צמוד, דנבר עוד נשארו בעניינים עד המחצית, אבל המחצית השנייה נפתחה בבליץ שסגר עניין מוקדם מדי. הסדרה הזאת הגיעה עם המון ציפיות, ובינתיים דנבר לא מצליחים לעמוד בקריטריון הגבוה שפיניקס מציבים.

פיניקס סאנס – דנבר נאגטס 98-123 (0-2 לפיניקס בסדרה):

המשחק התחיל עם סל של ה-MVP הטרי ומיד קראודר הגיב ב-2 משלו ושלשה יחד עם אחת נוספת של בוקר שהשלימה ריצת 0-8 לפני שיוקיץ' עצר רצף של 8 החטאות של דנבר וצימק את התוצאה. כריס פול הגיע לעמדת חצי המרחק שלו ודייק, אבל יוקיץ' הרים את גורדון לאלי-הופ וסחט מאייטון עבירה עם 2 דיוקים מהקו, עבירה שהייתה השנייה של אייטון אחרי 5 דקות של משחק. 8-10 לפיניקס בינתיים.

ברידג'ס עצר את המומנטום המתפתח של האורחים עם סל ואייטון הוסיף דיוק אחד מקו העונשין שהעלו את פיניקס ליתרון 5, אבל ריברס וגורדון שוב צמצמו כשבין לבין ברידג'ס מצא את הסל שוב. אייטון מצד אחד ויוקיץ' מהצד השני שמרו על סטטוס קוו של יתרון 3 לפיניקס, ואחרי 8 דקות בדיוק של משחק קיבלנו פסק זמן כשהסאנס ביתרון 14-17.

בוקר חזר מפסק הזמן עם שלשה וג'מייקל גרין הגיב בדאנק, אבל מיד אפשר לפיין לחדור עליו בקלילות ולשים 2. וויל בארטון חזר מהפציעה שלו אחרי חודש וחצי, ומיד יוקיץ' מצא אותו לדאנק ואחר כך בארטון גם היה האורח הראשון שהתכבד בשלשה מדויקת אחרי 9 החטאות של הנאגטס שצימקה את ההפרש לנקודה. שאריץ' הגיב בשלשה משלו וזו הייתה התוצאה הסופית של הרבע – 21-25 לפיניקס.

קמרון ג'ונסון פתח את הרבע השני בשלשה עבור פיניקס ומילסאפ הגיב ב-2 מתחת לסל. פול מצא את שאריץ' לעוד 2 ובארטון המשיך להיות האיש של דנבר כשהוא הגיב שוב ב-2 משלו והשאיר את ההפרש על 5. פול סחט עבירה מפורטר ודייק פעמיים מהקו ואחר כך מצא את שאריץ' במתפרצת והגבוה הקרואטי שהתחיל לשחק ב-NBA באותה שנה כמו גבוה קרואטי אחר שפיניקס מכירים היטב – בנדר – תפר שלשה נוספת וזה פתאום 25-35 לפיניקס ופסק זמן.

אמרנו בארטון לא אחת, אז הוא מצא את ריברס לשלשה מדויקת, אבל בנקודת החצי של הרבע דנבר היו עם 7 נקודות ו-5 איבודים – נתון מאוד לא מחמיא. גורדון חפר על ברידג'ס ושם סל וקמפאצו כבר יצא למתפרצת והרגיש שהוא מצמצם, אבל פול נהנה מיתרון גובה חריג עבורו וחסם. בוקר סחט עבירה ודייק פעמיים מהקו כשהתגובה של דנבר הייתה סל של יוקיץ' ששמר את ההפרש על 5. עם זאת, אל 4 הדקות האחרונות של המחצית נכנסנו עם סל נוסף של פיין ויתרון 32-39 לפיניקס.

פורטר הצליח להשיג 2 נקודות ראשונות מחצי מרחק, אבל בוקר הגיב עם 5 רצופות בסל ועבירה ועוד סל במתפרצת אחרי חטיפה, לפני ששלשה של קמפאצו צמצמה קצת. ברידג'ס הוסיף 2 מקו העונשין שהפעם נענו בשלשה של יוקיץ' ופול מצא את אייטון בצד אחד, אבל יוקיץ' מצא את הסל בצד השני וההפרש עמד על 6 1:11 למחצית. 2 של בוקר ו-2 מהקו של ברידג'ס סגרו את המחצית מצוין מבחינת פיניקס וביתרון 42-52.

קראודר פתח את המחצית השנייה בשלשה ואייטון הוסיף 2 מהקו אחרי מתפרצת. ריברס סחט עונשין ודייק רק פעם אחת ושלשה של קראודר העצימה את הריצה של פיניקס והגדילה את היתרון פתאום ל-17 ומיד פסק זמן של דנבר. פול שוב מצא את אייטון שהגדיל את ההפרש עוד טיפה לפני שפורטר ענה בשלשה אליה ברידג'ס ענה באחת משלו ואייטון גם מצא תגובה ל-2 מהקו של יוקיץ' עם סל מריבאונד התקפה. אחרי עבירה טכנית שניתנה לגורדון וקראודר, כריס פול שם עוד סל וההפרש עלה לראשונה מעל ל-20, מה שגרם לפסק זמן נוסף של דנבר.

מונטה מוריס יצא עם שלשה, בוקר ענה בסל, בארטון תרם שלשה נוספת ויוקיץ' הוסיף עוד 2 וההפרש טיפה ירד, אבל זה היה זמני, כי 2 של אייטון אמנם נענו ב-2 של יוקיץ', אבל שלשה של בוקר וסל של ברידג'ס שוב העלו את ההפרש ל-20 יחד עם כדור מדויק של פול מהקו אחרי עבירה טכנית. יוקיץ' שם סל ואחרי זה 1/2 מהקו, אבל אייטון וקרייג הגיבו בסל כל אחד ולא נתנו להפרש לרדת, אם כי מילסאפ סגר את הרבע ב-2 שלשות מול אחת של פיין. 67-86 די מוחץ בסיום הרבע השלישי.

כריס פול פתח את הרבע האחרון עם סל מחצי מרחק וקרייג הוסיף שלשה ופורטר תרם 3/4 מהקו עבור דנבר בינתיים, אבל פול מצא את ברידג'ס לעוד 2 וזה כבר 23 הפרש. קרייג הוסיף עוד סל ועבירה, פורטר ענה בשלשה, אבל פול ענה בשלשה משלו. ג'מייקל גרין הצליח להניח דאנק, אבל פול ענה בשלשה נוספת שהעלתה את הסאנס ל-102 לעומת 75 של דנבר ושוב פסק זמן של דנבר (לא ברור לי איך הם לא נגמרו, כי יש תחושה שמאלון לוקח עוד אחד כל 3 דקות).

מילסאפ יצא עם שלשה וג'ונסון הגיב עם 1 מהקו ושלשה מאסיסט נפלא של שאריץ' ואחריו הגיע ברידג'ס עם שלשה שהקפיצה את ההפרש אל מעל ל-30. בשלב הזה כל מחליפי המחליפים כבר החלו להיכנס ודנבר הצליחו לצמצם קצת מכאן עד לסיום, אבל זה נגמר עם 98-123 נוח מאוד לסאנס שעולים ליתרון 0-2 בסדרה, קל בצורה מפתיעה.

בוקר היה הקלעי המוביל של פיניקס עם 18 ו-10 ריבאונדים, כריס פול קלע 17 וחילק 15 אסיסטים, ברידג'ס קלע 16 נקודות, אייטון קלע 15 עם 10 קרשים וקראודר קלע 11 להשלים חמישייה מאוזנת. על הספסל בלטו קרייג עם 10, שאריץ' עם 8 ופיין וג'ונסון עם 7 כל אחד. בקיצור, כל אחד מ-9 השחקנים ברוטציה הקבועה של פיניקס היה טוב.

בצד של דנבר, יוקיץ' קלע 24 עם 13 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ונותר כמעט לבד במערכה. מילסאפ ופורטר קלעו 11 כל אחד, אבל פורטר עשה זאת ב-3/13 מהשדה. בצד החיובי, וויל בארטון חזר מהפציעה ל-10 נקודות ו-3 אסיסטים ב-15 דקות, בהן הנאגטס היו בפיגור 2 בלבד, ביחס להפסד ב-25 הפרש בסך הכל.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 99 תגובות

  1. הסאנס שלטו ללא עוררין,
    גם ביום בו המון זריקות קלות מטווח השלוש הוחמצו (במחצית הראשונה).
    מי שמתבונן בבחירת הזריקות של הסאנס מגלה שהם מניעים נהדר את הכדור תוך ניצול המצבים שהפיק אנד רול מאפשר למצבים קלים לניסיונות של שלשות מהפינות.
    כאמור, במחצית הראשונה השלשות נכנסו באחוזים בינוניים,
    אבל זה לא עצר את הסאנס והם "יישרו את האחוזים" במצית השנייה.
    .
    בוקר.
    הנאגטס ניסו ללחוץ את בוקר. זה הוביל ללילה בו הסאנס קולעים 18 שלשות ב-47.4%
    אחוז עצום מאותן שלשות הגיעו ממצבים פנויים לגמרי.
    .
    כריס פול.
    הוא זכה לכינוי "הגנרל הקטן". הלילה הוא הראה למה.
    מי שראה את האסיסט לדאנק של סאריץ', מבין על מה אני כותב.
    .
    אייטון.
    לילה שקט שלו, שהתחיל עם 2 עבירות מהירות (יחסית), מה שגרם לסאנס לשנות הגנה, ואייטון עבר לפרקי זמן ארוכים לשמור על פורטר.
    כרגיל, הוא עשה עבודה טובה מאוד.
    ימשיכו המלעיזים להלעיז,
    ועל כך נאמר –
    הכלבים נובחים,
    והשיירה מנצחת משחק שני בבית ומתפללת ל-2 ניצחונות נוספים…
    .
    בוקר טוב!!!

    1. גיא, אני אתן לך מחמאה, הסאנס נראים כמו הסלטיקס של לפני קמבה וגם זו של לפני קיירי. קבוצה שמשחקת קבוצתי. מחפשים את השחקן הפנוי. פעם סטיבנס עשה את העבודה בקבוצה שהיתה תפורה למידותיו.

  2. תודה על הסיקור
    הצלחת להוציא טור שלם ממשחק בודד וחד צדדי…..כבוד
    נראה אם דנבר ירגישו בבית יותר בבית למרות שלשמחת גיא נראה שפיניקס זה הרייל דיל השנה
    🙂

  3. ממש מייחל לגמר אזורי של פיניקס ויוטה. זה יהיה מפתיע ביחס לציפיות לפני תחילת העונה וגם ביחס לציפייה ששניהם לא יצליחו בפלייאוף

  4. כשאתה מצפה ליום של כדורסל-
    נסענו לגן נר וקיבלנו הפסקת חשמל ברבע הרביעי. בפעם הראשונה בחיי אני חוזר ממשחק כדורסל שלא מסתיים.
    קמנו בבוקר לראות את ה-MVP וחבורתו מנסים להשוות או לפחות מנסים להתחרות. בפעם השניה תוך יום אני לא רואה משחק עד סופו..

  5. אחלה בחלה של סיקור.
    הנעת הכדור של פיניקס לא פחות ממדהימה. חלק מהזריקות יותר פנויות מזריקות אימון.
    זה מעיד על שלושה דברים:
    1. משמעת.
    2. עבודה מעולה של המאמן מחוץ למגרש ושל המאמן בתוך המגרש (פול).
    3. חוסר אגו.

    קשה מאוד לעצור את זה. מקווה מאוד שיהיה גמר מערב של פיניקס נגד יוטה. שתי קבוצות עמוקות ויעילות.

    דנבר ממש מסכנה. אם מאריי היה כשיר זו יכלה להיות חתיכת סדרה, במיוחד עם איך שבארטון חזר.

  6. היה קשה לצפות בדנבר, היה משמים לצפות בפיניקס. באמת שהאמנתי שבפלייאוף האשכים יצטמקו והזריקות לא יכנסו, אבל הם משחקים בקצב אדיר ועם תשוקה רבה. חדעתי זה לא אומר כלום על משחקים 3-4..

  7. לא יודע מה יהיה בהמשך אבל עד עכשיו חוץ מדאלאד קליפרס הפלייאוף מאוד מאכזה. משחקים גמורים ברבע השלישי, סדרות של 5 משחקים.
    נקווה שיתעורר בהמשך
    היה עדיף כבר בועה

  8. כריס פול מלמד את ה-MVP והילדים איך לשחק.
    מדהים לראות את ההבדל בינו לבין אחד כמו קורי או ווסטברוק וההשפעה שלהם על פרנצ'יז שלם.

    אני מאחל לפניקס להגיע לגמר אבל זה יהיה סיפור גמור
    של קבוצה צעירה בלי שום סיכוי מול סופרטים ברמה של הנטס.

        1. הפלייאוף הזה הוא לגמרי על פציעות. בגלל ההפסקה הקצרה בין העונות.
          נקווה שמיטשל יהיה כשיר לסדרה או שתים טובות, גם אמביד

          1. קצת לא ברור לי הסיפור עם ״ההפסקה הקצרה״ כל הכדורגלנים שסיימו לפני שבועיים ליגות באירופה משחקים עכשיו בקופה אמריקה או במשחקי הכנה ליורו. חודשיים? בקושי היה להם שבוע. דיוויס ולברון חזרו עם עודף משקל. במיאמי נפצעו צעירים, אולדיפו לא היה עייף מהבועה. מארי זה חוסר מזל. אמביד והארדן זה גם משקל. בברוקלין נפצעו כולם והם בקושי שיחקו בבועה.
            אבל מסכים איתך שהסיפור השנה זה פציעות. ממש מרגיז כי הפלייאוף – כמו שנכתב כאן למעלה – כרגע – די מבאס. הרבה בלואואאוטים מעט דרמות.

            1. אולי זה בגלל שבכדורגל אם אתה מוציא שחקן אחד, גדול ככל שיהיה, זה רק אחד מתוך 11. בכדורסל, אם אתה מאבד את הכוכב שלך אתה אבוד.

            2. לא מפתיע…
              (שלא ברור לך)
              .
              ועם הטרלה זו מאחורינו –
              .
              ה-NBA דורש שימוש בשרירים אנאירוביים ברמה שבכדורגל פשוט לא.
              הקונדישנינג הדרוש בכדורסל בנוי על סרגל מאמצים שנתי. הפגרה הקצרה השנה שיבשה את סרגל זה לחלוטין.
              תבדוק ותראה –
              קבוצות שהחמיצו פלייאוף (ובועה) סבלו מהרבה פחות פציעות בהשוואה לקבוצות שנתנו ריצת פלייאוף ארוכה
              (על רגל אחת – הסיבה היא שמאמצים אנאירוביים מפעלים לחץ עצום על רקמות החיבור. לאלו לוקח הרבה יותר זמן להתאושש בהשוואה לשרירים בגלל שקשה בהרבה לגוף להעביר את החומרים הנדרשים להחלמה לאזורים בגוף בהם אין כלי גם)

            3. אתה צודק אבל לא תמיד תראה למשל מה הפציעה של ואן דייק עשתה לליברפול.
              אבל הטענה היא לגבי ״ההפסקה הקצרה״ זה נירטיב שלברון הכניס שיהיה לו תירוץ למפרע.
              אני מסכים עם פיני – פיניקס חוגגים אבל היו בדרך החוצה לפני הפציעה של דיוויס.

            4. התגובה מעל זה לעגל.
              גיא –
              לא מתווכח איתך על פיזיולוגיה של המאמץ (בשביל מה לי סיבוב במכבסה? 😂😂😂😂)
              אבל –
              בוא נבדוק לעומק. מי נפצע?
              רחוק בבועה? דייויס ולברון (שמנים), מיאמי (צעירים, אולדיפו לא רץ רחוק בבועה), מארי (🤷‍♂️) בראון (🤷‍♂️🤷‍♂️)
              ונפצעו עוד:
              ברוקלין(!), אינדיאנה, ג״ס, פילי, אטלנטה(!), יוטה… בקיצור כולם כמעט.
              לברון עבד על כולם. זה לא הבועה ולא ההפסקה הקצרה. זה משהו אחר. עובדה שכולם נפצעו.

            5. תבדוק את הנתונים. הארדן לדוגמה, הוא אולי בברוקלין, אבל היה חלק בפלייאוף.

            6. לברון שמן? זו הטרלה…
              גם דייויס פשוט פציע והמנוחה הקצרה דפקה אותו כל העונה

            7. שאלה טובה, ב nba מסיבה כלשהיא העומס הוא כזה, שהרבה אומרים שצריך הפסקה ארוכה. ביל ראסל אמר פעם שאחרי סדרת גמר היה לוקח לגוף שלו 4 חודשים להפסיק לכאוב

            8. למי לא כואב הגוף? גם לי בשכונה כואב הגוף 🙂
              כל השחקנים משחקים עם כאב כלשהו זה טבעי

            9. דיוויס נפצע כי ניסה לזרוק רגל להוציא עבירה. מה הקשר לפגרה?

            1. של דייויס?

            2. כרגיל,
              0 ידע בכל מה שקשור לספורט, מאמץ והפציעות.
              מפעים,
              לקרוא את התגובות הקלולסיות מלאות הביטחון העצמי.

        2. לא כוכבית ולא נעליים.
          דברים מסתדרים לה יופי וזה בסדר.
          תירגע… הם עדיין לא זכו ויש להם עוד דרך. ברוקלין מסוכנת גם בלי הארדן, כך גם יוטה והקליפרס.
          להזכירך, כשדייויס היה כשיר, זה היה נראה בדרך לג'נטלמני של הלייקרס.

  9. אני לא מצליח להבין איך מאמן נותן לשחקן להתבזות ולהרוס את המשחק של הקבוצה בצורה כה אכזרית כמו שעשו הערב עם מייקל פורטר.הבחור עושה 0 מ 4 תוך 5 דקות, ואז נותנים לו לעשות עוד 0 מ 3, והמאמן , מייק מלון, משאיר אותו במשחק 25 דקות כדי לסיים עם 3 מ 13. לעיני כל האומה. מה הרעיון? לייאש אותו כדי שיפרוש מכדורסל וילך לקולג' ללמוד היסטוריה של הנאבאחו? להרוס בכוח את המשחק של הקבוצה כדי ל"הוכיח" שאתה מאמין בשחקן ונותן לו צ'אנס? זה נראה כמו איזשהו תרגיל מטומטם בחינוך שמישהו פעם לימד את המאמן. וכל זה קורה כשיש לך על הספסל 12 שחקני נבא מקצוענים, שיכולים גם להציל את המשחק וגם להקטין את ההשפלה.

  10. ברכות לפיניקס, כנראה שהסדרה הזאת תהיה שלהם. כל העונה הם היו טובים והם ממשיכים בקו העליה.
    נו שמעון, יש לך עוד ירידות על כריס פול, איזה חחח? במשחקים האחרונים הבחור פינק במספר אסטרונומי של אסיסטים כמעט בלי איבודים. כן, אני יודע שזה הכל בגארבאג' . . . אבל עדיין.
    חבל לי על דנבר, באמת האמנתי בקבוצה הזאת, אבל כנראה שהאובדן של מארי חמור מדי (ובארטון רק חזר).
    .
    גו יוטה

    1. המון חחחחח חגג בגארבג' ב20 הפרש התחיל להעיף שלשות ולהרקיד את מיילסאפ חח אבל יפה שהסתכלת בבוקס סקור
      הוא חייב לנפח סטט בגארבג שלא יהיה לו פלייאוף עם ממוצע 8 נק למשחק בטעות 🙂
      מזל שדיוויס ומורי חסרים לו
      אגב איך הוא יאבד כדור שאף אחד לא לוחץ אותו? מפני שיבה תקום.
      אפילו קאווי כמעט נרדם עד שהוא עובר את החצי 🙂

    1. ברור. ריברס לא רע אבל רכז הוא לא. קאמפצו חמוד מתאמץ 200 אחוז יכול לבוא לככב אצלנו בשכונה ינגב את כולנו, מזל שיש מולו את כריס פול זה יגרום לו להרגיש קצת טוב עם עצמו אבל הוא לא לרמות האלה, לצערו הוא קטן מידי למרות שהוא חכם ומוכשר. הוא דווקא הפתיע אותי לטובה חשבתי יהיה ממש גרוע בNBA

  11. אגב כריס פול לא סתם חבר המלך ובכיר בתאגיד. ב-2 המשחקים האחרונים הוא גנב את הקרדיט בגארבג' טיים ואמרו שהוא ניצח את המשחקים חחחחחחחחחחחחחחחחחח. זה תרגיל של השיקצה שהיה נוהג לעשות

    1. שמע אני מת על כריס פול בעיני הוא טופ 5 הרבה שנים ועכשיו אולי קצת פחות.
      אבל,
      כמה שאתה צודק זה מדהים איך כולם בולעים את זה.
      נגד הלייקרס קלע 8 ליטף את הכתף ושם מדבקות. שם יש שומרים טובים לגארדים אז קשה.
      נגד דנבר פרח בגארבג׳ בראשון וגנב לוולוורדה איילה שלוחה את המשחק, ואתמול היה טוב אבל לא היה צורך. נגד דנבר אתמול גם סבתא שלי הייתה עושה TD
      והיום כל הרשת ״כריס פול כריס פול״ ועגל מנפנף לך בבוקס סקור. אם ימשיך ככה לא תהיה ברירה תכניס אותו לאיזה סיבוב במכבסה 😂😂😂😂😂
      אבל לגבי קריירה אתה וברוך טועים – פול גדול והרוח בפיניקס היא רוח המפקד שלו. ״הגנרל הקטן״ מספר 1 בעולם בשליטה בקצב ואי אפשר לא לשמור אצלו בקבוצה. תן לו קרדיט. פשוט הפסטיבל סביבו קצת מקומם, אחרי שקרס מול הלייקרס.
      אפרופו כוכבית – פיניקס 21 מתחילה להזכיר את ג״ס 15

      1. פול היה שחקן מעולה וגם היום מצויין. אני לא אומר שהוא לא טוב פשוט מעצבן אותי ההגזמות והשקרים שזורעים בתקשורת. הוא באמת שולט מצויין בקצב ותמיד שלט אבל בעבר היו לו היחנקויות פלייאוף וכרגע הוא לא טוב בפלייאוף. הסאנס מנצחים גם בלעדיו.
        נגד הקליפרס והנטס יהיו לו חיים הרבה יותר קשים ואז הוא "יפצע".
        להגיד שהוא הכוכב של הסאנס והMVP זה לירוק לבוקר בפנים. תוציא את בוקר משם הם יורדים ליגה. תוציא את פול הם יסתדרו מצויין, לא מקום 2 אבל 4-6 כזה בכיף. זה ממש לבזות אותו. כמו להגיד שבן סימונס זה הכוכב של פילי ולבחור לו לפני אמביד לחמישיית העונה 🙂
        ולא לשכוח מול מי הוא מתמודד ריברס וקאמפצו חחח אם אותם הוא לא ינגב אז את מי ינגב? ואגב הוא לא ניגב אותם עד כה.

        1. בוקר בעונה שעברה היה השחקן המוביל של הסאנס והם אפילו לא הגיעו לפלייאוף.

          אין רכז טבעי בליגה שיכול להגיע למספרים של פול בפלייאוף.
          צורת המשחק של הסאנס והשיפור של שחקנים כמו בוקר סריץ' ואיטון מתחיל מכריס פול.

          1. הוצאתי את פול והוספתי את רוביו במקום וקיבלת קבוצה שהייתה הכי טובה בבועה נדמה לי בלי אף הפסד.
            פיניקס גם ללא פול היו מדהימים בבועה ואין שום סיבה שהם לא היו ממשיכים ביכולת הזאת גם העונה.
            למען הסר ספק אני לא בא להגיד שפול לא שידרג אותם אבל להגיד שבלעדיו הם מקום עשירי ואיתו מקום שני זה קצת חוטא למציאות

            1. לכל קבוצה יש רצפים טובים. פיניקס בעונה שעברה, סיימה עשירית

          2. פנחס אל תהיה דמגוג הסאנס עונה שעברה היו בנק פריצה אחכ התחילו להם פציעות והיה השעייה של אייטון. הם שיחרו מעולה. קח את משחקי תחילת העונה שלהם עד הפציעות 6תראה באיזה רמה הם שיחקו כמו היום.
            השחקנים השנה גדלו והשתפרו גם והוסיפו את קראודר.אל תנסה לרמות אותנו

            1. נכון, השתמשתי במעט דמגוגיה. פיניקס העונה, עם חולשת המערב (יחסית לשנים קודמות), וגרף ההתקדמות הטבעי (ולא כזה שהגיע בעקבות הגעתו של מנטור כמו פול), הייתה משתחלת כנראה לפלייאוף, ועוברת כנראה גם בפלייאין מהמקום השביעי-שמיני. כל השאר זה פול.
              גם את יוסטון להזכירך, הוא הזניק למקום הראשון בליגה (מקום חמישי לפני כן). ואפילו אוקלהומה המתפרקת מנכסיה, שכולם צפו לה ריבילד, הגיעה למקום גבוה יותר מהעונה שלפניה עם ווסטברוק ופול ג'ורג' שכזכור סיים שלישי במירוץ לMVP.
              למה ככ קשה לך להודות שפול משפר ומשמעותית קבוצות?

            2. יוסטון היו מקום 3 בעונה לפני פול והוא החמיץ הרבה משחקים בעונה הסדירה של 2018 (גם 2 בפלייאוף, אבל זה סיפור אחר…).

            3. מקום שלישי במערב. חמישי בליגה

            4. צודק. עדיין עלייה של 12 ניצחונות

            5. הסאנס היו עושים יותר מפליי אין בלי פול. הוא הוביל את יוסטון למקום 1? חחחחח כמו שהוביל את הסאנס למקום אני מניח. לא היה שם איזה הארדן במקרה?
              מה זה משפר הוא שחקן טוב ברור שהוא משפר. הוא 10 רמות על רוביו ועל מי שהוא החליף ביוסטון.
              אבל אין שום קשר לשיפור של שחקנים אחרים. אייטון בלי פול היה אפילו יותר טוב העונה. המשחקים הטובים שלו באו שפול היה יותר בחוץ בפלייאוף הזה. אז לא לבוא אליי עם מיסטיקות ולומר שהוא משפר שחקנים אחרים בקבוצה, כולם בסאנס היו טובים גם לפנו והיו ממשיכים במגמת עלייה.
              אתה יכול לומר שהוא בעצמו מוסיף לקבוצה וזה בהחלט נכון אין מה להשוות את רוביו אליו

            6. הארדן לבדו הספיק למקום שלישי.
              עם פול ובמקום הארל ובברלי, מקום ראשון

        2. הוכרעה הדילמה.
          זה דה מגוג.
          .
          אני אשמח אם תראה לי מתי לכריס פול היה רצף שכזה עם 0 ניסיונות מטווח השלוש.
          .
          (רק להזכיר – הסאנס כבר פגשו השנה את הלייקרס. משום מה, אז הם לא הצליחו להגביל אותו ל-0 ניסיונות קליעה מטווח ה-3)

          1. די נו באמת אז כאבה לו הכתף, שלא ישחק. אי אפשר כל הזמן ללטף את הכתף ולהיות גיבור. פול אף פעם לא היה שלשן אז ברור שפגיעה בכתף תמנע ממנו את זה. אבל להגיד שבגלל זה הוא היה עם 8 נק נגד הלייקרס 1 – לא לעניין. שרודר ופופ הרגו אותו. גם קאמפאצו במשחק הראשון. אתה הרי רואה הכל (בפיניקס 😂😂) לא ראית שהוא אסף שם איזה 15 נקודות בגארבג׳ ונישל את בריג׳ס שהיה הכי טוב אצלכם?

            1. אני לא השתמשתי בתירוץ פציעה גם כאשר הסאנס היו בפיגור בסדרה.
              זה שפול היה פצוע, זו עובדה.
              הניסיונות הדמגוגיים שוב ושוב להציג זאת אחרת,
              הם, ובכן…
              דה מגוגיים…

            1. מה הקשר?
              כמה לברון שמר על פול?
              .
              כמה פעמים פול זרק 0 פעמים מהשלוש מול הלייקרס העונה?
              .
              רק להזכיר –
              1 – 0 לפול על לברון בפלייאוף…

  12. אתה מתעלם מהעובדות.
    -הסאנס בעונה הקודמת לא בפלייאוף בכלל עם אותו הסגל בלי פול.
    פול משדרג את כל הצעירים סביבו והוא אחרי לברון הרכז הטוב בליגה.
    יש שחקני פרנצ'יז כמו ווסטברוק,לילארד וקורי שבקושי מכניסים את הקבוצה שלהם לפליי אין.

    במקרה של קורי הוא אפילו לא נכנס לפלייאוף ויותר מזה הוא גומר את הקריירה לשחקן מוכשר כמו וייסמן.
    אצל ווסטברוק זה שנים על גבי שנים שהוא מסיים לקבוצה שלו את העונה בסיבוב הראשון.

    1. פנחס אל תהיה דמגוג הסאנס עונה שעברה היו בנק פריצה אחכ התחילו להם פציעות והיה השעייה של אייטון. הם שיחרו מעולה. קח את משחקי תחילת העונה שלהם עד הפציעות 6תראה באיזה רמה הם שיחקו כמו היום.
      השחקנים השנה גדלו והשתפרו גם והוסיפו את קראודר.אל תנסה לרמות אותנו

  13. שלא יהיה ספק – אני מת על פול והוא בורג סופר מרכזי בשידרוג של פיניקס השנה.
    אבל בפלייאוף עד כה הוא מיספר 3 אחרי בוקר ו-ולוורדה האיילה השלוחה. אין בעייה. סבבה. אבל הוא לוקח מהם את כל התהילה וזה כבר מהלך ״לברוני״.

      1. משחק ראשון דנבר מובילה 10 באמצע השלישי פול עם 5 נק מוסיף 2 מהעונשין במינוס 6 ומחטיא פעמיים. יוצא.
        קצת אחרי תחילת הרביעי פיניקס כבר הפכה לפלוס 11 לטובתה בהנהגת בריג׳ס, ואז פול מוסיף עוד 14 נקודות! ומסיים עם 21
        ורץ להתראיין 🙂

      1. תכתוב ביוטיוב:
        Suns postgame interview
        ככה זה. יש דרג ויש… פחות 😉
        (נסה למצוא שם את ולוורדה האיילה השלוחה שנותן פלייאוף אדיר, ועוד בגילו)

          1. טיפה בוקר וכל השאר פול. זה נקרא "לוקח את התהילה" (אם לא הבנת לבד…)
            עזוב, בוא נניח לזה – שחקתם טוב ונתתם לדנבר בראש כמו שצריך. קבל ברכות אמיתיות, ולך להתכונן למשחקים בחוץ. לא קל שם במייל היי. יש מעט חמצן.
            רוצה מתנה? אני בטוח שהם ינצחו את משחק 3
            🙂

          1. בסדרה נגד הלייקרס הוא בקו השני אחרי בוקר ואייטון, למרות שבשלושת הנצחונות בסוף היה מצויין. פול הרבה אחריו.
            בסדרה נגד הנאגטס עד כה הוא הכי טוב בפיניקס. הורג את דנבר עם התזזיות, קלע הכי הרבה במשחק 1 וכל הנקודות לפני הגארבג'.

  14. בהנחה והסאנס מסיימים את הפרק של דנבר ב-4 או במקסימום 5 זה יכול לתת להם יתרון גדול מול יוטה בגמר, שמה דברים צפויים ללכת הרבה יותר קשה.

          1. טריקולור זה גולדן סטייס של הכדורגל כבר עשר שנים. לדעתי השנה ייקחו בהליכה. חזקות אחרות – טריקולור ב' (בלגיה), פורטוגל, גרמניה. אבל יורו זה לא מונדיאל, לפעמים יש הפתעות.

            1. בלגיה לא יקחו כלום סתם פח כל שחקן שם אוברייטד ב10 רמות ממה ששווה באמת

          2. הסקוודרה אזורה שלך היו רלוונטיים פעם אחרונה בימי דינו זוף חחחחחח סתם סתם גנבו לנו אחד ב-2006 גרוסו נתן שמאלית שיהיה בריא העיף אותנו בחצי גמר ועוד בבית. לא נשכח לא נסלח (אה כן היה גם 94 אבל למה באג'יו ניסה להרוג ציפור בפנדל האחרון? לא חבל? כדורגל זה ספורט אכזרי).

            1. הגיעו לגמר ב2012

            2. כן נכון יורו זה שוק תמיד איזה מישהי מתפלחת לגמר באיזה עולם יוון ודנמרק זוכות? אבל הטריקולור זה מפלצת שלא נראתה. לא רואה מי מתעסק איתם חוץ מבלגיה ופורטוגל

          3. קבל סיפור משעשע
            איפה שלמדתי בזמן יורו 16' שהתקיים על אדמת צרפת, היו שם כמה צרפתים שלמדו במקום. היה שם צרפתי אחד שאמר לנו שאם צרפת לא זוכה, הוא צובע את השיער בסגול ירוק זרחני…
            בליל הגמר, היינו כולנו בעד פורטוגל ולו בשביל לראות את השיער שלו בצבעים מתחלפים…
            אנחנו רואים אותו ירוק (בפנים…), לחוץ ועצבני… הוא לא הלך לשירותים מהפחד שמא הוא הוא יפספס משהו חשוב.. (בסוף נראה לי הוא שחרר קצת במכנס..) מקלל בצרפתית כל הזמן, שולח ידיים למעלה ולמטה וכללית נראה כאילו הוא ביציע. בחיים לא ראיתי מישהו שפחות נהנה מלצפות במשחק כמוהו.
            אחרי הגול של אדר, הוא בשיגעון של עצבים ואנחנו היינו באורגזמה… דקה אחרי שריקת הסיום, הוא נמלט לשדה התעופה ויותר לא ראינו אותו…

            1. 😂😂😂😂😂

  15. בס"ד
    תודה רבה.
    ממש נפלא, המון כתיבה איכותית ממשחק אחד.
    לא להספיד את דנבר עדיין, להזכירכם חזרו מ 1-3 בשנה שעברה.
    וכמה מארי חסר להם. מאד התקשו מול ההגנה הנפלאה של פיניקס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט