חם מהתנור – רודי גובר שחקן ההגנה של השנה. דיאנדרה האנטר גמר את העונה ונייט ביורקגרן פוטר על ידי הפייסרס

Image

רודי גובר נבחר לשחקן ההגנה של השנה. גובר הופך להיות השחקן הרביעי בהיסטוריה של הליגה שזוכה בתואר שלוש פעמים. דוויט הווארד, בן וולאס ודיקמבה מוטומבו הם שלושת האחרים.
גובר זכה למרב הקולות כאשר הוא גובר על בן סימונס מהסיקסרס ודריימונד גרין מהווריורס.
גובר השיג ממוצעים של 14.3 נקודות, 13.5 ריבאונדים ו-2.7 חסימות למשחק כאשר הוא ממשיך להיות מרכז ההגנה של הג'אז, שסיימו עם המאזן הטוב בליגה.

*

דיאנדרה האנטר, השחקן הצעיר והמוכשר של אטלנטה, יעבור ניתוח ויחמיץ את שאר הפלייאוף של ההוקס. האנטר מיעט לשחק העונה בגלל פציעות, וב-23 משחקים הוא רשם 15 נקודות למשחק יחד עם 10.8 נקודות ב-5 משחקי פלייאוף בסיבוב הראשון נגד הניקס.

*

האינדיאנה פייסרס החליטו לסיים את דרכו של נייט ביורקגרן כמאמן הקבוצה לאחר עונה אחת בלבד. ביורקגרן הצליח להפוך את ההתקפה של הפייסרס לכזו שמתאימה יותר לעידן הנוכחי עם התבססות משמעותית בהרבה על שלשות ופחות משחק מידריינג' אבל ההתקפה עשתה צעד משמעותי אחורה. ביורקגרן, שנחשב לפוטנציאל אימון מבטיח לאחר שהיה חלק משמעותי בצוות האימון של ניק נרס באליפות של הראפטורס, הצליח להסתכסך עם מספר שחקנים מרכזיים בפייסרס כמו גם עם שותפים לצוות האימון כשהקבוצה שחוותה עונה שידעה בעיקר אכזבות ולא מעט פציעות סיימה מחוץ לפלייאוף.

על פי דייוחים הקבוצה תחפש מאמן בעל ניסיון ושמו של טרי סטוטס שזה עתה סיים את דרכו בפורטלנד עולה כמועמד.

*

ג'יימס הארדן ייעדר גם ממשחק 3 מול המילווקי באקס. הגארד של הנטס נפצע בדקה הראשונה של סדרת חצי הגמר האזורי. הנטס בינתיים מסתדרים מצוין גם בלעדיו.

*

הליגה קנסה את הנשיא של מיאמי היט, פט ריילי, ב-25,000 דולר עקב חריגה מחוקי האנטי-טמפרינג של הליגה. ריילי התייחס בראיון לאופציה שלברון ג'יימס ישוב לקבוצה ואמר שהוא לא חושב שיש לזה סיכוי אבל הוא משאיר לג'יימס מפתח מתחת לשטיח בכניסה.

*

בידיעה לא קשורה… לברון ג'יימס יעבור בעונה הבאה ללבוש את גופיה מספר 6 אותה לבש בעונותיו במיאמי. המעבר מגיע בעקבות יציאתו המתוקשרת למסכים של הסרט "ספייס ג'אם – מורשת חדשה" בו לברון משחק עם גופיה מספר 6.

*

שמועות הסלטיקס: מקור אומר כי בוסטון סלטיקס וקמבה ווקר מעוניינים להפריד כוחות. לפי המקור ישנה הסכמה בין שני הצדדים להתקדם הלאה ולהיפרד.
ווקר ככל הנראה לא אהב את העובדה שאיינג' חיפש עבורו טרייד, ובעוד שיחסיו עם חבריו לקבוצה היו טובים, אי אפשר לומר אותו הדבר בין ווקר להנהלה.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. הגיון רב בהחלטה. לקח קהוצה בינונית שהגיעה בקביעות לפלייאוף והפך אותה לקהוצה חלשה להחריד.
    סטוטס יכול בהחלט להיות מתאים לתפקיד. נתפלל בשבילו שהשחקנים ישרדו יותר משבוע

  2. מהמוצדקים – זה נראה כמו הימור מעניין בשעתו אבל לא לקח הרבה זמן להבין שהאיש לא מתאים. במצב שכזה עדיף לחתוך את ההפסדים כמה שיותר מוקדם.

    1. מדויק. ניסוי מעניין שנכשל. סטוטס? לאן ייקח אותנו בדיוק? ככל הנראה הפיטורים אומרים שהולכים לקיץ עם מינימום פעולות בשוק, לא צפויים טריידים על ברוגדון סאבוניס ולאברט. השם של טרנר תמיד עולה כנכס לטרייד, אבל סיכוי לא גבוה שיעזוב. סימן השאלה היותר מעניין בחמישייה הוא טי ג'יי וורן שנכנס לעונתו האחרונה בחוזה. הוא היה טוב מאוד בבועה אבל החמיץ את רוב העונה הקודמת, יושב על חוזה נוח וירצה להשתדרג בכסף. הוא סימן השאלה המרכזי לפרי אייג'נסי.

  3. איזו נפילה, מהבטחה להתרסקות בגלל מה שנראה כבעיה ביחסי אנוש.
    ועכשיו סטוטס… מהפח אל המיץ של הזבל.
    אני אחסוך להם כמה גרושים ומוכן לתת להם את ספר האימון המלא שלו: "תנו ללילארד. בהצלחה".
    וכן את ספר העזר למקרה שלילארד פצוע: "אתה לילארד עכשיו. בהצלחה".

    1. תאכלס אז זה יוצא שדווין בוקר מחזיק בג'רסי 23 האחרונה שלברון שיחק איתה. (הוא העניק לו אותה בסוף הסדרה) אלה אם כן הוא חושב להמשיך להשתעתע עם המספר הזה בעתיד.

  4. הקנס לריילי פשוט לא יאמן. המשפט שלו, שלא נשמע כמו יותר מהלצה, יכול להיכנס לרשימת ההלצות היקרות ביותר בהיסטוריה. יש מצב שלליגה פשוט נגמר הכסף, והם מחפשים מקורות הכנסה חליפים? האם בקרוב הם יפתחו הדסטרט?

  5. עניין הקנסות כבר נהיה מגוחך בצורה מוגזמת.
    בשלב הזה זה נראה כאילו העיתונאים באים להוציא מחברי הנהלה הצהרות שיגרמו להם לחטוף קנס.
    על מה הדבר הבא שיחטפו קנס?
    "הבן שלי אוהד של סטף" – קנס
    "עשיתי טרייד במשחק מחשב והבאתי את לברון" – קנס
    צריך לערוך את החוק הזה ולשפוט כל מקרה לגופו

  6. סעעעעעמק האנטר. זה מתחיל להדאיג גם לעתיד הרחוק. האם הברך שלו תגרום תיקח לו את הקריירה לNBA? כי זה לא נראה טוב כרגע. פיזדייט. היה יכול לתת בראש לפילי.

  7. Adrian Wojnarowski
    @wojespn
    ESPN Sources: Celtics president Brad Stevens has started to get permission to speak to head coaching candidates, including with assistants Chauncey Billups (Clippers), Darvin Ham and Charles Lee (Bucks), Jamahl Mosley (Mavericks) and Ime Udoka (Nets).

  8. Tim Reynolds
    @ByTimReynolds
    Eddie Jones wore 6 with the Heat. So did LeBron.
    .
    Eddie Jones wore 6 with the Lakers. Now, so will LeBron.
    .
    This means LeBron still has to play for Charlotte, Memphis and Dallas to have the full Eddie Jones No. 6 jersey collection.

  9. אוהדי הלייקרס כנסו לבונקרים.
    לקוויטר סיים את עניינו בכדורסל (כלומר, מלבד לסחוב שנים על חשבונם כדי לעבור את קארים ולשחק עם ברוני), והוא הולך לשייט לו בנחת תוך כדי צלילה חופשית של הקבוצה ולהתרכז בענייניו מחוץ למגרש.
    העתיד נראה לא משהו.
    היה שווה את זה?

  10. התואר של גובר הוא מהמוצדקים לטעמי. זכיות בתואר זה מרשים מאוד.
    עם כל הכבוד למוטומבו, לטעמי אולג'וואן היה צריך לקבל את התואר בכל שנה שהוא דרך על הפרקט.
    🙂
    או לפחות בחצי מהשנים.
    .
    חבל על הפייסרס, זה אחלה מועדון שאני מסמפט (יחד עם יוטה) ולא ברור מה בדיוק קרה שם בין השחקנים למאמן ובי השחקנים לעצמם.

  11. בס"ד
    לרודי בהחלט מגיע.
    היה טיעון גם לאמביד, אבל הוא יותר מדי פצוע.
    אינדיאנה ממש חבל, מקבוצה שנבנית להיות טוענת לאליפות,
    הפכו לקבוצה שסועה, פצועה וחבולה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט